Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:14
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yjCMBLh3WEfScxh9kEQ1seCx/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1ZnykPvQPqSva58688n8ZcTW/full.jpg

Welkom in het HTC Touch Diamond2 (verwachte) levertijden en abonnementen topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de HTC Touch Diamond2 en dan met de nadruk op de daarbij horende (verwachte) levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de Touch Diamond2.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de Diamond2 kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de Touch Diamond2 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot is de pricewatch een goed begin om voor een mooie prijs de Touch Diamond2 te regelen :)
HTC Touch Diamond2 NL en HTC Touch Diamond2 UK Zwart

Voor TechTalk / specificaties / reviews / gebruikerservaringen en andere posts die niet direct te maken hebben met levertijden en/of abbo's moet je hier zijn: HTC Touch Diamond2

Bedankt CLB (profiel)

[ Voor 28% gewijzigd door Matis op 21-04-2009 19:00 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-09 19:03
De NL versie wordt op 17-04-2009 verwacht, zoals te lezen is op o.a. smartphoneshop.nl. Overigens stond daar eerst 10-04-2009, blijkbaar is de lancering met een week uitgesteld :|

Ik wacht totdat die op hi.nl staat, aangezien je bij Hi bij online bestellen korting krijgt op je abonnement.

[ Voor 23% gewijzigd door dvdheiden op 06-04-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Ik hou de verwachte levertijden op de site van PDAShop al een aantal weken in de gaten.

Het is me opgevallen dat de verwachte levertijden al tweemaal met een week zijn verlengd.

Een maand geleden stond er nog beging (3) april. Ongeveer twee weken geleden werd deze verlengd naar 10 april.

Vorige week brak helemaal mijn klomp; De levertijd was alweer verlengd met 7 dagen naar 17 april 2009.

Ikzelf zit te wachten op een Vodafone abonnement met deze telefoon. Ik heb mijn oog laten vallen op dit toestel, omdat de Touch HD niet meer geleverd wordt icm een Vodafone abonnement.
De hele rompslomp rondom de Touch HD staat beschreven in dit topic.

Edit:
HackZois schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:14:
De NL versie wordt op 17-04-2009 verwacht, zoals te lezen is op o.a. smartphoneshop.nl. Overigens stond daar eerst 10-04-2009, blijkbaar is de lancering met een week uitgesteld :|
Je was me net voor. Ik wilde deze info niet opnemen in mijn TS, maar goed dat je het toch even aankaartte. _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Matis op 06-04-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:40
Ik heb mijn oog ook laten vallen op de HTC Touch Diamond2.

Op het moment heb ik een GSM abbo bij Vodafone (zonder data) welke medio mei afloopt. Nu zou ik graag een HTC Touch Diamond2 willen met abbo. Maar dan een non-branded toestel. Het zal dan ook geen Vodafone of T-Mobile worden. Een vriend van me heeft de HTC Touch Diamond(1) non-branded via Hi.

Wat is nu wijsheid voor het overstappen? Moet ik dan bij Vodafone eerst nog de 3 maanden opzegtermijn uitzitten terwijl mijn huidige abbo medio mei afloopt? Ik heb de HTC Touch Diamond2 nog niet op de site van Hi zien staan.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
DPhoenix schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:24:
Ik heb mijn oog ook laten vallen op de HTC Touch Diamond2.
Welkom ;)
Op het moment heb ik een GSM abbo bij Vodafone (zonder data) welke medio mei afloopt.
Van mij loopt in juni af, maar ik heb al zo'n aanbod gehad voor vervroegd verlengen. Ik heb nu een 27.50 abbo + FlatFee Internet (9.50 per maand).
Nu zou ik graag een HTC Touch Diamond2 willen met abbo. Maar dan een non-branded toestel. Het zal dan ook geen Vodafone of T-Mobile worden. Een vriend van me heeft de HTC Touch Diamond(1) non-branded via Hi.
AFAIK was de Touch HD ook non-branded van Vodafone. Moet je ff hier klikken voor dat bericht.
Wat is nu wijsheid voor het overstappen? Moet ik dan bij Vodafone eerst nog de 3 maanden opzegtermijn uitzitten terwijl mijn huidige abbo medio mei afloopt? Ik heb de HTC Touch Diamond2 nog niet op de site van Hi zien staan.
http://www.pdashop.nl/pla...plan&providerbrandid=1041

Hier zie ik AS WE SPEAK de abbo's van VF TM en Telfort bij komen.

FF bestellen meteen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
toaomatis schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:36:
[...]

Welkom ;)

[...]

Van mij loopt in juni af, maar ik heb al zo'n aanbod gehad voor vervroegd verlengen. Ik heb nu een 27.50 abbo + FlatFee Internet (9.50 per maand).

[...]

AFAIK was de Touch HD ook non-branded van Vodafone. Moet je ff hier klikken voor dat bericht.

[...]

http://www.pdashop.nl/pla...plan&providerbrandid=1041

Hier zie ik AS WE SPEAK de abbo's van VF TM en Telfort bij komen.

FF bestellen meteen ;)
Interessant! Bedankt voor de info. Ik bel anders vanavond de klantenservice van de PdaShop.nl. Wellicht dat zij mij kunnen uitleggen of ik niet perse de 3 maanden opzegtermijn hoef uit te zitten.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Net besteld :)

Afbeeldingslocatie: http://meuk.matis-digital.com/screen/bestelling_diamond2.jpg

Komt dus neer op eenmalig €29,00 en dan mijn abbo.

Verlenging 24 maanden * 200 belminuten
  • 12 maanden € 22,00
  • na 12 maanden € 27,50
Vodafone Voordeel SMS/MMS BloX
  • € 2,00 GRATIS
Vodafone Zorgeloos Mobiel Internet BloX
  • 6 maanden € 4,50
  • na 6 maanden € 9,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:00
Heb mijn HTC Touch diamond2 op 3 april besteld bij algebeld.nl

Vodafone verlenging 22.50 2 jaar
+
Internet Blox

Dit alles voor 2 jaar 18 euro, gratis sms verdubbelaar blox, en eerste 6 maanden 4,50 internet blox.

Ik hoefde niks meer bij te betalen voor de telefoon. Verwachte levertijd van algbeld is de 21ste!

Wel gelukkig net nog op tijd besteld want nu krijg je via algebeld als je verlengt nog maar 1 jaar korting op je maandelijkse kosten

Ben benieuwd naar de telefoon

edit: net nog even gekeken op algbeld als ik nu wil verlengen met 22,50 abo moet ik 39 euro exl. verzendkosten bij betalen!

[ Voor 30% gewijzigd door stijn1309 op 07-04-2009 18:48 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01
HackZois schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:14:

Ik wacht totdat die op hi.nl staat, aangezien je bij Hi bij online bestellen korting krijgt op je abonnement.
Ik ben ook aan het kijken naar dit toestel, op gsmweb krijg je die korting ook op het abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
stijn1309 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:41:
edit: net nog even gekeken op algbeld als ik nu wil verlengen met 22,50 abo moet ik 39 euro exl. verzendkosten bij betalen!
Ja dat kan wel kloppen, immers betaal ik 27,50 per maand en moest ik 29 euro incl verzendkosten betalen.

Je abbo is iets goedkoper, maar jouw aanbieding is wel mooi man _/-\o_ Dat scheelt toch behoorlijk zo'n 2 jarige korting :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
toaomatis schreef op woensdag 08 april 2009 @ 07:58:
[...]

Ja dat kan wel kloppen, immers betaal ik 27,50 per maand en moest ik 29 euro incl verzendkosten betalen.

Je abbo is iets goedkoper, maar jouw aanbieding is wel mooi man _/-\o_ Dat scheelt toch behoorlijk zo'n 2 jarige korting :>
Ja inderdaad ik zag die aanbieding en het was toen de laatste dag van die aanbieding. ik gebeld met de klantenservice of ze wisten wat de volgende actie werd maar dat wisten ze nog niet.

Toen maar besloten om te bestellen, mede ook door het bericht van kpn om weer aansluitkosten etc. te gaan vragen dacht ik dat het er vast niet beter op ging worden en heb gelukkig gelijk gehad.

Vinden jullie het By the way niet raar dat op de nederlandse HTC site nog niks te vinden is van de diamond2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
stijn1309 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:55:
Vinden jullie het By the way niet raar dat op de nederlandse HTC site nog niks te vinden is van de diamond2?
Ik vind dat niet helemaal raar. Ik had naar pdashop gemaild over de verlengde leverdatum en zij reageerden als volg:

code:
1
2
Door de onbekende levertijd van de Diamond2 zijn wij genoodzaakt onze leverdatum te verlengen.
HTC Nederland neemt deze telefoon pas in zijn website op wanneer de telefoon werkelijk leverbaar is.

Opzich wel verstandig van HTC. Zo krijgen ze ook geen klachten over slecht leverbaar enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
toaomatis schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:35:
[...]

Ik vind dat niet helemaal raar. Ik had naar pdashop gemaild over de verlengde leverdatum en zij reageerden als volg:

code:
1
2
Door de onbekende levertijd van de Diamond2 zijn wij genoodzaakt onze leverdatum te verlengen.
HTC Nederland neemt deze telefoon pas in zijn website op wanneer de telefoon werkelijk leverbaar is.

Opzich wel verstandig van HTC. Zo krijgen ze ook geen klachten over slecht leverbaar enzo ;)
dus ik moet hieruit concluderen aangezien je niet rechtstreeks bij HTC een telefoon kan kopen dat de telefoon op de site staat zodra hij leverbaar is in één van de winkels die op de site staan van HTC Nederland.

Het maakt mij eigenlijk natuurlijk ook niet uit wanneer die op die website kom maar vond het opmerkelijk maar nu niet meer :)

De volgende levertijden kon ik even snel vinden voor de mensen die interesse hebben:

Algebeld.nl --- 21 april
gsmweb.nl --- introductie maart
pdashop.nl --- 17 april
phonehouse --- 1 maart
belcompany --- 8 april (vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
stijn1309 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:47:
De volgende levertijden kon ik even snel vinden voor de mensen die interesse hebben:

Algebeld.nl --- 21 april
gsmweb.nl --- introductie maart
pdashop.nl --- 17 april
phonehouse --- 1 maart
belcompany --- 8 april (vandaag)
Ja, volgens mij weten ze het allemaal niet en zijn die data gewoon als lokkertje gebruikt. Immers gaat de shopper het snelste naar het bedrijf dat het toestel het eerste heeft. Daarna kunnen ze zoveel schuiven met de data als ze zelf willen.

Immers staat in het contract dat aan de verwachte leverdatum geen rechten kunnen worden ontleent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 21:39
Dat wordt hier dus niet gewaardeerd :/

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:39
Ja, ik ben nog steeds aan het wachten op het telefoontje van de BelCompany. Ik heb reeds contact gehad met het hoofdkantoor en die konden niet vertellen wanneer hij geleverd werd "We verwachten eind deze week!"

Ze gingen contact opnemen met de leverancier en dan lieten ze mij weten wanneer de telefoons verstuurd gingen worden naar de winkels.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
Facundo schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:49:
[mbr]Dat wordt hier dus niet gewaardeerd :/[/]
oeps, heb ik de regels dus niet helemaal begrepen, excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik heb vandaag nog contact gehad met BelCompany hier in Tilburg en ze (lees: de persoon die ik sprak) verwacht hem niet meer deze week!

Zet hem dan niet in je folder?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ondertussen heeft Typhone hem ook opgenomen in het assortiment: http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-1

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:00
Ze hadden hem afgelopen weekend al op de site gezet. Zondag een mail gestuurd, maandag antwoord:

"Helaas is het toestel momenteel niet direct uit voorraad leverbaar. Wij verwachten het toestel vanaf deze week uit voor te kunnen leveren"

Ze zouden mij een mail sturen als het toestel uit voorraad leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
stijn1309 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:47:
[...]

dus ik moet hieruit concluderen aangezien je niet rechtstreeks bij HTC een telefoon kan kopen dat de telefoon op de site staat zodra hij leverbaar is in één van de winkels die op de site staan van HTC Nederland.

Het maakt mij eigenlijk natuurlijk ook niet uit wanneer die op die website kom maar vond het opmerkelijk maar nu niet meer :)
Op de duitse HTC site staat de Diamond2 al: http://www.htc.com/de/pro...iamond2/product-tour.html

Volgens de site kan ik bij Amazon.de de diamond2 kopen.

http://www.amazon.de/Smar...=224987991&pf_rd_i=571954

Hier is hij vanaf 19 april leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Signs schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:03:
Hier is hij vanaf 19 april leverbaar
Op PDAshop staat hij nu (nog steeds) op 17 april. Over een week dus. Ik betwijfel het, maar het zou een leuk kadootje voor me zijn als hij de 17e daadwerkelijk uitgeleverd wordt (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
toaomatis schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 08:18:
[...]

Op PDAshop staat hij nu (nog steeds) op 17 april. Over een week dus. Ik betwijfel het, maar het zou een leuk kadootje voor me zijn als hij de 17e daadwerkelijk uitgeleverd wordt (A)
Met hier op 19 april bedoel ik de Amazone.de website ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 15:45
Ik heb de TDII gisteren bij GSMWeb besteld. Ik ben er vanuitgegaan dat de telefoon direct geleverd wordt.

De telefoon is gratis bij een Telfort200 abonnement van 1,5 jaar inclusief data (€ 18,95 + € 10,00 per maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Paledo schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 09:53:
Ik heb de TDII gisteren bij GSMWeb besteld. Ik ben er vanuitgegaan dat de telefoon direct geleverd wordt.

De telefoon is gratis bij een Telfort200 abonnement van 1,5 jaar inclusief data (€ 18,95 + € 10,00 per maand).
Mail GSMWeb,

Geachte heer/mevrouw,

De HTC Touch Diamond2 verwachten wij begin volgende week te kunnen leveren.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Update BelCompany: Met een beetje geluk worden ze komende woensdag door de leveranciers uitgeleverd. Dit betekend dat ze vanaf donderdag in de winkels zouden liggen!

Geen 100% zekerheid!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Pedr0 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:40:
Update BelCompany: Met een beetje geluk worden ze komende woensdag door de leveranciers uitgeleverd. Dit betekend dat ze vanaf donderdag in de winkels zouden liggen!

Geen 100% zekerheid!!
Ja en daarmee vanaf 17e leverbaar.

@Signs; Dat snap ik, maar ik wilde even aangeven dat ondanks dat hij al op de Duitse HTC site staat, de levertijd later ligt dan in NL (waar hij overigens nog niet op de site staat).

Aan het feit dat hij nog niet op de site staat kun je IMO niets afleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even snel wat prijzen gechecked via Typhone:

Verlengen icm de Touch Diamond2:
Verlenging met VodaFone 22,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 325,-
Totale kosten: 12x (22,50+2,00+9,50) = 12x34 = 408. Plus de 325,- toestelkosten maakt 733,-
===> 150 minuten bellen of 300 smsjes versturen

Verlenging met VodaFone 27,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 277,-
Totale kosten: 12x (27,50+2,00+9,50) = 12x39 = 468. Plus de 277,- toestelkosten maakt 745,-
===> 200 minuten bellen of 400 smsjes versturen

Verlenging met VodaFone 35,00 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 212,-
Totale kosten: 12x (35,00+2,00+9,50) = 12x46,50 = 558. Plus de 212,- toestelkosten maakt 770,-
===> 300 minuten bellen of 600 smsjes versturen

Verlengen icm SimOnly + Los gekochte Touch Diamond2:
Verlenging met VodaFone 22,50 Sim-only (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, losse toestelkosten 400,-
Totale kosten: 12x (13,50+2,00+9,50) = 12x25 = 300. Plus de 400,- toestelkosten maakt 700,-

Verlenging met VodaFone 27,50 Sim-only (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, losse toestelkosten 400,-
Totale kosten: 12x (16,50+2,00+9,50) = 12x28 = 468. Plus de 400,- toestelkosten maakt 736,-

Verlenging met VodaFone 35,00 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 212,-
Totale kosten: 12x (21,00+2,00+9,50) = 12x32,50 = 390. Plus de 400 toestelkosten maakt 790,-

Prijzen voor de HTC Touch Diamond2 zijn natuurlijk nog erg hoog..
Met Sim-only + losse aanschaf van het toestel zijn ook geen immense kortingen te bedingen.
Dit komt waarschijnlijk doordat ik zowel de sms-blox als het internet gewoon voor de volle mep moest betalen.
Enige voordeel is dat je per maand een aanzienlijk lager bedrag betaald en dat vind ikzelf wel relaxed.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Nou dan kun je beter op een andere website bestellen heb het even ingevuld op algebeld.nl:

Verlenging met VodaFone 22,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten €275,50
totale kosten: 6 x 18 euro (korting eerste 6 maanden) + 6 * 22.50 + 2 * 4,50 (korting internetblox) + 10 * 9,50 = 347 + telelefoon 275,50 = € 622,50

de sms blox krijg je gratis gedurende hele contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
CLB schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:40:
Enige voordeel is dat je per maand een aanzienlijk lager bedrag betaald en dat vind ikzelf wel relaxed.
Ja, ik betaal mn abbo en toestel gewoon in 24 termijnen zonder rente ;)

Daarnaast moet ik ff aankaarten dat je meestal na 18 - 20 maanden al opnieuw je abbo kan verlengen bij VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:47
Wij mogen hier op't werk een telefoon kiezen (max 300€ of verschil bijbetalen).
Maar we moeten onze keuze maken voor 31 Mei. Ik hoop dat hij tegen dan al in België gelanceerd is en bij Proximus leverbaar is. :/
Anders moet ik een Omnia of zoiets kiezen, daar heb ik niet echt zin in. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stijn1309 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:55:
Nou dan kun je beter op een andere website bestellen heb het even ingevuld op algebeld.nl:

Verlenging met VodaFone 22,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten €275,50
totale kosten: 6 x 18 euro (korting eerste 6 maanden) + 6 * 22.50 + 2 * 4,50 (korting internetblox) + 10 * 9,50 = 347 + telelefoon 275,50 = € 622,50

de sms blox krijg je gratis gedurende hele contract.
Daarom is 't ook nog even wachten. Heb momenteel een VF35 abbo van 1 jaar en mn sms-blox is geheel gratis en mn internet is 4,75 / maand gedurende dat gehele jaar.. Ach ik mag toch pas over 3 maanden verlengen, dan is de Diamond2 gratis.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Ik heb een mail van Typhone/GSMPlaza.nl gekregen dat de Diamond 2 op voorraad is.
Ik heb hem direct besteld ;)

"Hartelijk dank voor uw bericht. Het toestel is momenteel direct uit voorraad leverbaar. Graag verneem ik uw NAW-gegevens om vrijblijvend een offerte per e-mail naar u toe te sturen. Uw NAW-gegevens zijn uw Naam, Adres en Woonplaats."

[ Voor 51% gewijzigd door Signs op 10-04-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ow, kijk....dan zijn ze de eerste. Dat zal de rest niet lang op zich laten wachten! :D
Helaas al weer uitverkocht bij Typhone/GSMPlaza.
WTF, zo snel??

[ Voor 33% gewijzigd door Pedr0 op 10-04-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:16

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:39
2call.nl heeft 'm nu ook in de webshop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:45:
hoezo? ik kan bij beide online winkels gewoon bestellen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hatsjoe123 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:59:
2call.nl heeft 'm nu ook in de webshop staan
ja maar met een levertijd van 2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 17:04:
[...]

ja maar met een levertijd van 2 weken...
Jawel... maar goed, denk dat op dit moment geen enkele webshop met zekerheid kan zeggen op welke dag het toestel leverbaar is, dus zal wellicht veranderen.

Smartphonestunts staat ie nu ook op

[ Voor 5% gewijzigd door hatsjoe123 op 10-04-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Crusader schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:45:
ehh ? Das snel!!

Hopelijk ben ik op tijd met bestellen geweest (:
Ik laat het jullie weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Signs schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 17:22:
[...]

ehh ? Das snel!!

Hopelijk ben ik op tijd met bestellen geweest (:
Ik laat het jullie weten
Ik zie nergens staan dat ie uitverkocht is hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 17:34:
[...]

Ik zie nergens staan dat ie uitverkocht is hoor?
ik ook niet maar misschien heeft hij gebeld met ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Inderdaad, ik heb gebeld met beide shops.

edit: je ziet ook nergens dat ie op voorraad is ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Crusader op 10-04-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Crusader schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 18:17:
Inderdaad, ik heb gebeld met beide shops.

edit: je ziet ook nergens dat ie op voorraad is ;)
aha!

Nou ik hoop dat ik op tijd met bestellen ben geweest :P
Hebben ze nog doorgegeven wanneer ze weer op voorraad hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Ik twijfel wel ofdat de diamond2 op voorraad bij ze is geweest.

Kan me goed voorstellen dat een werknemer niet verder kijkt dan zijn neus lang is en gekeken heeft naar de voorraad van de diamond1 i.p.v. de diamond2

maar we zullen zien wie hem als eerst heeft. Die van mij zou pas de 21ste komen, maar wel met een hele mooie aanbieding >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Nee, ik denk zelf dat de vraag groter is geweest dan het aanbod. Te weinig voorraad.
Bij GSMPlaza zei die gozer zelfs dat het volgende week pas de officiële releasedatum is. Wat ie daar precies mee wou zeggen ontgaat mij.
Maar ze waren toch echt uitverkocht, want de medewerkster van Typhone zei dat ze net allemaal weg waren, wat impliceert dat ze er wel geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Crusader schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 19:31:
Nee, ik denk zelf dat de vraag groter is geweest dan het aanbod. Te weinig voorraad.
Bij GSMPlaza zei die gozer zelfs dat het volgende week pas de officiële releasedatum is. Wat ie daar precies mee wou zeggen ontgaat mij.
Maar ze waren toch echt uitverkocht, want de medewerkster van Typhone zei dat ze net allemaal weg waren, wat impliceert dat ze er wel geweest zijn.
Mooi, dat betekend dus dat er al leveringen worden gedaan en dat is denk ik voor iedereen wel positief.
Ben benieuwd wie hem als eerst binnen heeft op dit forum en of er weer zo'n mooie verpakking omheen zit.
Wat ik heb gezien op internet was dit niet het geval namelijk met het sturen van de " test" modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik ben in iedergeval de eerste hier in Tilburg bij de BelCompany. Zodra ik hem heb, zal ik wat foto's maken en in het HTC Touch Diamond2 topic posten!
stijn1309 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:51:
[...]
Ben benieuwd wie hem als eerst binnen heeft op dit forum en of er weer zo'n mooie verpakking omheen zit.
Wat ik heb gezien op internet was dit niet het geval namelijk met het sturen van de " test" modellen.
Volgens mij is dat nooit bij testmodellen? :?

[ Voor 54% gewijzigd door Pedr0 op 10-04-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
[quote]Pedr0 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:57:
Ik ben in iedergeval de eerste hier in Tilburg bij de BelCompany. Zodra ik hem heb, zal ik wat foto's maken en in het HTC Touch Diamond2 topic posten!

[...]

krijgen jullie hem binnen dan vandaag???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Nee, ik bedoel dat ik als eerste op de lijst sta. Als hij dus binnenkomt ben ik de eerste die ze bellen :D

@toaomatis: Ik heb als voordeel dat ik de mensen goed ken bij de BelCompany. Die bellen al zodra hij met de vracht die kant opkomt! :)

[ Voor 39% gewijzigd door Pedr0 op 11-04-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Pedr0 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 08:36:
Nee, ik bedoel dat ik als eerste op de lijst sta. Als hij dus binnenkomt ben ik de eerste die ze bellen :D
Haha ja, ik stond bij VF ook *als eerste op de lijst* voor de HD. Nooit meer wat van gehoord :P

Maar hou elkaar op de hoogte van de leveringstijden enzo en een review zou mooi zijn Pedr0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-08 19:01
Ik heb een klein overzichtje gemaakt voor een paar abbo's met de Diamond2.
Hij is op mijzelf toegespitst, maar misschien hebben andere mensen er wat aan.
  • Geen verlenging van bestaand abbo
  • Weinig bellen
  • Minder dan 150 SMS per maand
  • Oneindig internet
  • Zo min mogelijk geld kwijt totaal
Ik heb de website www.algebeld.nl gebruikt voor het samenstellen.

Je kan hem hier vinden. (.xlsx bestand).

[ Voor 10% gewijzigd door ChessSpider op 11-04-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hij staat ondertussen ook op de HTC NL website, wat betekend dat hij al ergens verkrijgbaar moet zijn. Gisteren stond hij er nog niet op namelijk!

http://www.htc.com/nl/product/touchdiamond2/overview.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
ChessSpider schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 10:38:
Ik heb een klein overzichtje gemaakt voor een paar abbo's met de Diamond2.
Hij is op mijzelf toegespitst, maar misschien hebben andere mensen er wat aan.
  • Geen verlenging van bestaand abbo
  • Weinig bellen
  • Minder dan 150 SMS per maand
  • Oneindig internet
  • Zo min mogelijk geld kwijt totaal
Ik heb de website www.algebeld.nl gebruikt voor het samenstellen.

Je kan hem hier vinden. (.xlsx bestand).
Bij Hi heb je de korting voor het internet (12 mnd €2,50) er niet afgehaald, dus die valt wat goedkoper uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:05:
Hij staat ondertussen ook op de HTC NL website, wat betekend dat hij al ergens verkrijgbaar moet zijn. Gisteren stond hij er nog niet op namelijk!

http://www.htc.com/nl/product/touchdiamond2/overview.html
vanmorgen nog gekeken, toen stond hij er ook nog niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hatsjoe123 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:59:
[...]

Bij Hi heb je de korting voor het internet (12 mnd €2,50) er niet afgehaald, dus die valt wat goedkoper uit
en dan is hij de goedkoopste van de 5 in je rijtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:40:
Even snel wat prijzen gechecked via Typhone:

Verlenging met VodaFone 22,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 325,-
Totale kosten: 12x (22,50+2,00+9,50) = 12x34 = 408. Plus de 325,- toestelkosten maakt 733,-

Verlenging met VodaFone 27,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 277,-
Totale kosten: 12x (27,50+2,00+9,50) = 12x39 = 468. Plus de 277,- toestelkosten maakt 745,-

Totale kosten: 12x (35,00+2,00+9,50) = 12x46,50 = 558. Plus de 212,- toestelkosten maakt 770,-

Prijzen voor de HTC Touch Diamond2 zijn natuurlijk nog erg hoog..
Met Sim-only + losse aanschaf van het toestel zijn ook geen immense kortingen te bedingen.
Dit komt waarschijnlijk doordat ik zowel de sms-blox als het internet gewoon voor de volle mep moest betalen.
En ook nog even bij 2call.nl gechecked! Vind ik altijd zeer goede website en prijzen scheelden wel:

Verlenging met VodaFone 22,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 263,-
6 maanden lang 18,- / abbo
2 maanden lang internet voor 5,- / maand
12 maanden lang gratis internet-blox (verdubbelaar)

Totale kosten:
2x(18,00+5,00) = 2x23= 46
4x(18,00+9,50) = 4x27,50 = 110
6x(22,50+9,50) = 6x32 = 192
46+110+192 = 348
Totaal: 348+263 = 611 euro,-

Bij nieuw abbo kost de telefoon nog maar 236,-

Verlenging met VodaFone 27,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 191,-
6 maanden lang 22,- / abbo

Totale kosten:
2x(22,00+5,00) = 2x27= 54
4x(22,00+9,50) = 4x31,50 = 126
6x(27,50+9,50) = 6x37 = 222
54+126+222 = 402
Totaal: 402+191 = 593,- euro,-

Bij nieuw abbo kost de telefoon nog maar 164,-

Verlenging met VodaFone 35,00 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 138,-
6 maanden lang 28,- / abbo

Totale kosten:
2x(28,00+5,00) = 2x33= 64
4x(28,00+9,50) = 4x37,50 = 150
6x(35,00+9,50) = 6x44,50 = 267
64+150+267 = 481
Totaal: 481+138 = 619,- euro,-

Bij nieuw abbo kost de telefoon nog maar 111,-

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 11-04-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
iemand hem al ergens gespot??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
Ik ben zelf ook aan t kijken voor een nieuw abonnement/verlenging. Ik heb nu t-mobile flex waar ik op zich wel tevreden mee ben. Er zijn echter betere aanbiedingen of bijvoorbeeld Relax bestellen en later abonnement naar Flex veranderen. Het is alleen zo dat als ik flex niet verleng m'n opgespaarde beltegoed verlies, en dat is inmiddels best veel.

Hoe lossen anderen dit op?

[ Voor 6% gewijzigd door hatsjoe123 op 11-04-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om laten zetten in prepaid en dan weer met dat nummer een abbo afsluiten?
Tevens is dit nou ook niet echt Touch Diamond2 gerelateerd, dus waarom je dat hier vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
CLB schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:56:
Tevens is dit nou ook niet echt Touch Diamond2 gerelateerd, dus waarom je dat hier vraagt?
Klopt, goed en netjes gezegd _/-\o_

Verder zijn de ROMs al in ontwikkeling :)

*weg* direct of indirect linken naar custom ROMs is nog steeds not done

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 13-04-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net nog even naar de belcompany geweest in hengelo, daar te horen gekregen dat de leveranciers het afgelopen week niet gered hebben om de htc diamond2 in de belcompany winkels te krijgen. Volgens de man van BC hengelo komt hij nu volgende week zowiezo...
In een eerdere post zei iemand ook al iets over volgende week.

Nou laten we dat dan maar hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Nou lekker hier hoor je dat hij leverbaar is bij bepaalde winkels en bewijs is ook eigelijk dat hij op de HTC NL site staat eindelijk, kijk ik naar mijn order status is hij gewoon naar 1 mei gezet :(

Das weer lekker voor mij :(

Dan vind ik maar de troost dat ik het abo goedkoop heb kunnen afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:31
21 april komt mijnes binnen via bestelmaar.nl, ben benieuwd. Hij stond eerst op 7 april, maar ik wist al dat ze dat niet gingen redden ;)

Heeft iemand hem al binnen gehad op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Nope, volgens mij niet. Ik hoop hem aanstaande dinsdag te mogen halen....en anders woensdag! :D

Komende week worden ze sowieso uitgeleverd aan de verkopers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Bart0n schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:14:
21 april komt mijnes binnen via bestelmaar.nl, ben benieuwd. Hij stond eerst op 7 april, maar ik wist al dat ze dat niet gingen redden ;)

Heeft iemand hem al binnen gehad op dit forum?
Daar stond die van mij ook eerst op... kijk vandaag mooi gezet naar 1 mei :(

edit: bestelmaar is ook van de telecombinatie waar algebeld ook van is dus ben benieuwd!

[ Voor 10% gewijzigd door stijn1309 op 11-04-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
Hoe kan je dat zien dan, vindt de website van bestelmaar.nl nogal onduidelijk ;) Kreeg gister dit mailtje, nadat ze me gebeld hadden omdat er iets niet klopte:

"Er is met u een afspraak gemaakt voor levering op 21-04-09 onze koerier zal u nog bellen ter bevestiging van deze gemaakte afspraak."

Hoop wel dat hij dan binnenkomt, mijn oude SE begeeft het bijna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Nou kijk hier maar een op website telecombinatie

Gister niet gekeken maar twee dagen geleden was het ook gewoon nog 21ste. Kun je op bestelmaar.nl niet inloggen om status te zien van je order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
Nope kan nog niet veel zien, alleen waar neer ik heb besteld heb(28/02/09), wel abbo, en hoe ik heet ;) Maar heb ook nog geen email ontvangen, dus ga ervan uit dat ik heb de 21'ste krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Ik heb de TD2 direct besteld en met IDeal betaald nadat ik van de Typhone klantenservice een mail kreeg dat deze op voorraad was.

Alleen heb ik nog geen betalingsbevestiging of zoiets gekregen :?
Ik hoop dat ik snel iets van ze hoor. Ik weet niet of die gasten ook met 2e paasdag werken want dan bel ik maandag ff anders dinsdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
Signs schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 21:36:
.....
Ik hoop dat ik snel iets van ze hoor. Ik weet niet of die gasten ook met 2e paasdag werken want dan bel ik maandag ff anders dinsdag ;)
Denk het niet, 2de paasdag is officiële feestdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
Ik sprak gisteren een gozer van t for telecom in capelle, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. Enige wat die zei was: "ohja, leuk telefoontje is dat, weet niet wanneer die binnen komt, denk deze week ofzo". Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
http://myfreefilehosting.com/f/ff2d780a6c_0.03MB

Best prima aanbieding, zit je er maar 1 jaar aan vast. Telefoon voor 100 eu en per maand 37 eu kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit echt te twijfelen of ik deze telefoon met een 1 of 2 jaar abonnement ga verlengen.
Ik wil ongeveer 30 eur per maand kwijt zijn voor abbo + internet.
Bij 1 jarig Hi25 + i-net moet ik dan ongeveer 200 euro bijleggen
Bij 2 jarig Hi25 + i-net is hij gratis

Maarja bij een 1jarig abbo kun je daarna een sim only nemen of weer een andere telefoon kiezen.

Ow ow ow wat zal ik doen... :| :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-08 19:01
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:08:
Ik zit echt te twijfelen of ik deze telefoon met een 1 of 2 jaar abonnement ga verlengen.

Maarja bij een 1jarig abbo kun je daarna een sim only nemen of weer een andere telefoon kiezen.

Ik heb wat gerekend, maar volgens mij is het goedkoper om 2 jarig abbo met internet te nemen, dan een 1 jarig abbo en daarna SIM-only + internet.
Kijk ook even naar het excel bestandje dat ik eerder heb geupload. En reageer hier eventjes wat je beslist of wat je tegenkomt, ik zit namelijk ook nog steeds rond te kijken en onze eisen lijken redelijk hetzelfde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChessSpider schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:28:
[...]

Ik heb wat gerekend, maar volgens mij is het goedkoper om 2 jarig abbo met internet te nemen, dan een 1 jarig abbo en daarna SIM-only + internet.
Kijk ook even naar het excel bestandje dat ik eerder heb geupload. En reageer hier eventjes wat je beslist of wat je tegenkomt, ik zit namelijk ook nog steeds rond te kijken en onze eisen lijken redelijk hetzelfde :).
ja klopt, weet dat 2 jarig voordeliger is. Maar ik kan mijn huidige mobiel nog verkopen voor ongeveer 150euro dus dan zit ik er toch aan te denken om een eenjarige te nemen. Officieel mag ik pas vanaf 29april verlengen (dan zit ik in mijn laatste 3 maanden) dus dan wacht ik denk ik tot begin mei, das weer een nieuwe maand met nieuwe actie's en misschien meer korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:08:

Is dit het Hi Online abonnement waar je het hierover hebt?

Ik hebben zitten kijken bij Pdashop.nl.

Bij 2 jarig Hi Online 19,95 p/maand + Hi Eindeloos Online moet ik nog eenmalig € 29,00 betalen voor het toestel.
Eerder had ik nog de klantenservice gebeld van Pdashop.nl met een vraag over overstappen van Vodafone (huidige provider) naar Hi. Mijn abonnement (alleen bellen/sms) bij Vodafone verloopt namelijk op 14 mei aanstaande. De opzegtermijn bij Vodafone is 3 maanden. Volgens de klantenservice zou mijn abonnement direct kunnen ingaan op 14 mei wanneer het abonnement van Vodafone afloopt met behoud van mijn huidige nummer.
Kan dit kloppen volgens jullie?

Indien dit klopt en ik bestel de HTC Touch Diamond 2 met bovenstaand abonnement dan zal ik deze natuurlijk pas vanaf 14 mei kunnen gebruiken?

Of kan ik eerder dan 14 mei overstappen?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
DPhoenix schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 00:27:
[...]
Of kan ik eerder dan 14 mei overstappen?
Ik weet niet precies hoe het geregeld is, maar toen ik de overstap maakte van provider X naar Vodafone had ik dat een half jaar van tevoren al aangegeven bij X. Ook het nummer behoud heb ik door Vodafone toen laten regelen.

Ik weet niet hoe het precies zit met opzegtermijn en het aflopen van je abbo, maar ik denk dat je de 14e gewoon kunt beginnen met je nieuwe abbo. Misschien is je nummer dan nog niet vrij (want dat kan ook 3 maanden duren) maar dat zal je dan voorlief moeten nemen.

Ik heb de ervaring dat Vodafone dat allemaal keurig regelt. Maar ik weet niet hoe het is als je bij VF vertrekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Krijg net mailtje van de BelCompany:
Helaas had HTC de leverdatum wederom uitgesteld.

Als alles goed gaat, komt het toestel nu aanstaande donderdag in onze winkels.

Onze excuses voor de verwarring op de website.

Met vriendelijke groet,
Esmeralda van der Linden

Customer Service
BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Pedr0 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:37:
Krijg net mailtje van de BelCompany:
Wanneer had BelCompany in eerste instantie toegezegd om de Diamond2 te leveren?

Op PdaShop staat nog steeds 17 april.

Spannend!!

@MB hierboven: Sorry, ik wist niet dat custom ROM's not done waren. My apologies :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
toaomatis schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:48:
[...]

Wanneer had BelCompany in eerste instantie toegezegd om de Diamond2 te leveren?
8 April :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou trouwens geen HI nemen als men ook wil internetten.
Het kost evenveel als T-mobile / Vodafone en biedt totaal geen meerwaarde.
Streamen is exclusief en als je even 'n filmpje kijkt op YouTube kost je dat al aardig wat euro's.
Leuk dat er wordt gekeken naar een totaal pakket met de meeste smsjes/ minuten/ internet maar doe 't dan goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik heb dus al Hi en heb geen zin om over te stappen naar een andere provider. Streamen is bij elke provider toch exclusief ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Check hiervoor: [Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2
It was just a note, maar HI en YouTube (andere streams) gaan niet samen (vriendin kreeg rekening van 265,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Ik weet niet hoor, maar ik heb ook een HI abbo nu icm de vorige diamond. maar hoeveel ik ook youtube, ik zie er niets van op mn rekening hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen. Bij gebruik in het buitenland worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Daar zijn ze dan lekker laat mee :P. Nja volgens verschillende bronnen lijkt de 17e wel reeel. Nu maar hopen dat dit allemaal gehaald gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pedr0 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:54:
Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen. Bij gebruik in het buitenland worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
Thank you, my bad, excuses!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Nou ik heb van algebeld.nl onderstaande mail ontvangen na een vraag over de levertijd die weer is uitgesteld:

Goede avond,

Er is nog veel onduidelijkheid over die telefoon. Het kan ook eerder worden. Niemand kan hem echter nog leveren. Hij is nog nooit geleverd in Nederland.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Algebeld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:54:
Waar haal je dit vandaan? Heb je misschien een bron?
Dat is nieuw voor mij, maar zou wel mooi zijn! Vodafone had dit ook al langer erbij in zitten namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Signs schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 21:36:
Ik heb de TD2 direct besteld en met IDeal betaald nadat ik van de Typhone klantenservice een mail kreeg dat deze op voorraad was.

Alleen heb ik nog geen betalingsbevestiging of zoiets gekregen :?
Ik heb ze maar ff gebeld.

"Nee meneer sorry, ik kan geen order op uw naam/ordernummer vinden.
Stuur maar ff een screenshot van je internetbankier ding dan kijken we er naar"

Vrij kl*te dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:36:
[...]

Waar haal je dit vandaan? Heb je misschien een bron?
Dat is nieuw voor mij, maar zou wel mooi zijn! Vodafone had dit ook al langer erbij in zitten namelijk
In de officiele Fair-Use-Policy van Hi, http://www.hi.nl/web/show/id=299087

Back ontopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
stijn1309 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:29:
Nou ik heb van algebeld.nl onderstaande mail ontvangen na een vraag over de levertijd die weer is uitgesteld:

Goede avond,

Er is nog veel onduidelijkheid over die telefoon. Het kan ook eerder worden. Niemand kan hem echter nog leveren. Hij is nog nooit geleverd in Nederland.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Algebeld.nl
belcomany hetzelfde verhaal.
staat op de lijst voor vrijdag maar de uitroeptekens die erachter staan betekenen dat het afhankelijk is van de levering van htc zelf.
als deze niet kunnen leveren schuift het weer een week op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
van gsmweb: wij verwachten de HTC Touch Diamond II vanaf 24 april as. uit voorraad leverbaar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zou de UK versie morgen (15/04) verwacht worden, voor de NL versie is geen verwachte leverdatum beschikbaar.

Vraag me af wat de verschillen precies allemaal zijn tussen NL en UK en of ik wel kan/wil wachten op de NL versie :)

Gaat het puur om OS language & handleiding? Of zijn er nog zaken waar ik best rekening mee houd?
Speelt dit ook een rol bij tekstingave? Dan denk ik aan woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:08:
Hier zou de UK versie morgen (15/04) verwacht worden, voor de NL versie is geen verwachte leverdatum beschikbaar.

Vraag me af wat de verschillen precies allemaal zijn tussen NL en UK en of ik wel kan/wil wachten op de NL versie :)

Gaat het puur om OS language & handleiding? Of zijn er nog zaken waar ik best rekening mee houd?
Speelt dit ook een rol bij tekstingave? Dan denk ik aan woordenboek.
UK is een compleet engels toetsenbord + handleiding.
Ook de T9 is engels.

NL is hetzelfde als de UK maar dan compleet NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd. Mag vanaf 15 april mijn abo verlengen en wil graag de nieuwe TD2. Vandeweek maar effe contact opnemen met BC

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard ook alle menu's en dergelijke!

Maar UK is naar NL te flashen (mag hier niet besproken worden)
Ook kun je gewoon een NL T9 gebruiken (mag hier niet besproken worden)

Tevens is dit erg offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Ik ben wel eens benieuwd naar die gene die een bericht hebben gehad van Typhone/GSMPlaza.nl dat hij op voorraad was bij hun hoe het er mee staat aangezien ik dus meerdere hoor dat hij nog niet aan de winkels is geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
stijn1309 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:36:
Ik ben wel eens benieuwd naar die gene die een bericht hebben gehad van Typhone/GSMPlaza.nl dat hij op voorraad was bij hun hoe het er mee staat aangezien ik dus meerdere hoor dat hij nog niet aan de winkels is geleverd...
Ik heb vrijdagmiddag een mail gekregen dat de Diamond2 direct uit voorraad leverbaar was.
Vandaag een mail gekregen dat ze door hun voorraad heen waren. Eind deze week verwachten ze weer een lading.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste