Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 16 april 2009 @ 23:56:
[...]

Net of een 'leek' dat weet... En 383,- is wel een erg mooie prijs! Bestellen dus >:)
Dat weet een leek na 1 klik. Ik neem aan dat je de contactgegevens van een internetbedrijfje checkt voordat je er besteld ?

Daar staat heel duidelijk Belcompany BV uit Veenendaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de telefoon al besteld bij telecomadvies.nl?
Is ook al bekend wanneer ze daar leverbaar worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een 'leek' gaat gelijk naar belcompany.nl / phonehouse.nl of tfortelecom.nl en gaat niet zoeken op het www

Maarja een leek koopt ook niet zo'n telefoon, of hij moet er door verrast worden in 'n fysieke winkel :+

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 18-04-2009 00:19 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:13

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Even ter info, GSMWEB heeft ze kennelijk op voorraad, ik heb vanmorgen het contract gefaxt en vanmiddag is het toestel verzonden. Betreft de NL versie.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 19:22
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 23:56:
Iemand de telefoon al besteld bij telecomadvies.nl?
Is ook al bekend wanneer ze daar leverbaar worden?
Ja, besteld en nog niet bekend over leverdatum. Dame aan de telefoon wist me vorige week te vertellen dat hij in hun systeem op mei stond. Maar dat was dinsdag of woensdag, voordat het toestel echt was uitgeleverd aan de eerste winkels. Mag hopen dat hij wat eerder komt. Van de week maar weer eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een idee wanneer de providers (Hi, vodafone, T-mobile...) deze telefoon op hun website gaan zetten.
Als je deze telefoon via de Hi-site besteld, is deze dan ook simlockvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Lijkt me niet echt handig om die discussie hier aan te slingeren.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 18-04-2009 14:39 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:39
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 14:35:
Iemand al een idee wanneer de providers (Hi, vodafone, T-mobile...) deze telefoon op hun website gaan zetten.
T-Mobile waarschijnlijk alleen hun eigen versie, MDA Compact, die zijn niet simlock vrij.
Overigen weet ik het niet van. VF heeft ook wel eens branded toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens kun je bij een Belcompany/ PhoneHouse/ TforTelecom of webwinkel gewoon een
Touch Diamond2 bestellen icm een HI-abonnement en dan krijg je gewoon een simlockvrije versie ;)

Zie hiervoor ook: CLB in "HTC Touch Diamond2"

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

wat is een goede webshop om dit toestel icm een abbo te kopen?
ben er huiverig voor dat ik problemen zal hebben met leveren ofzo. dat hoor je zovaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nickrsd schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:03:
wat is een goede webshop om dit toestel icm een abbo te kopen?
ben er huiverig voor dat ik problemen zal hebben met leveren ofzo. dat hoor je zovaak
Dit topic is voor het posten van aanbiedingen, dus lees het eens door zou ik zeggen. Het is geen helpdesktopic waarbij we voor jou op zoek gaan naar de beste aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien is dit hier niet helemaal op zijn plek, maar dan merk ik het vanzelf wel gok ik.

*knip* dit is hier inderdaad niet op zijn plaats. Als je niet weet hoe het zit zul je toch echt met de shop zelf contact op moeten nemen.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 20-04-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm loop een telco binnen en regel alles daar..
Ik zou me als medewerker van GSMWeb doodlachen als ik zo'n aanvraag krijg en 't niet eens serieus nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overloaded
  • Laatst online: 15-09 18:30
Wanneer komt deze online met een leuk abo'tje bij hi.nl of vodafone?

Ik wacht er al een tijdje op maar nog niks van gezien...

En hoe kun je de mensen van hi een mail sturen??
Ik kan nergens een adres vinden.

EDIT: Sorry dat het hier niet thuis hoort, als ik dan bijvoorbeeld zoiets wil vragen, waar hoort dat dan thuis??

[ Voor 21% gewijzigd door overloaded op 20-04-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 12:31
Dit voegt niets toe aan het topic. Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 110% gewijzigd door RoD op 20-04-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 13:28

Nickrsd

Bij gsmweb.nl kan je de TD2 icm met 1 jarug abbonement van Telfort 300 krijgen. En je hebt het toestel gratis..
Al iemand die dit heeft besteld? lijkt me mooie aanbieding toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemmer02
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 14:35:
Ik heb gisteren met de klantenservice van T-mobile gebeld over de beschikbaarheid van de MDA Compact V (branded Touch Diamond2). Zij konden mij vertellen dat hij waarschijnlijk het einde van deze maand nog leverbaar zal zijn, waarschijnlijk over ongeveer een week.

Deze telefoon ziet er wel iets anders uit dan de Touch Diamond2, namelijk met een iets rondere boven- en onderkant, zonder metalen balkje onder de vier toetsen en natuurlijk met T-mobile logo. Ook is de telefoon simlocked voor T-mobile sims...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op maandag 20 april 2009 @ 20:01:
Bij gsmweb.nl kan je de TD2 icm met 1 jarug abbonement van Telfort 300 krijgen. En je hebt het toestel gratis..
Al iemand die dit heeft besteld? lijkt me mooie aanbieding toch.
Ja deze heb ik besteld, met sms 100. Zeer prima deal, de totale kosten komen uit op 12x (25(abo)+10(internet)+4(sms))+8verzend is zo'n 475euro. Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hemmer02 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:46:
Deze telefoon ziet er wel iets anders uit dan de Touch Diamond2, namelijk met een iets rondere boven- en onderkant, zonder metalen balkje onder de vier toetsen en natuurlijk met T-mobile logo. Ook is de telefoon simlocked voor T-mobile sims...
Handig om gewoon plaatjes te posten misschien?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2hPUMtTozx502JklUwixtg2q/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Bpw9tus96lba2fP858C4wP6v/full.jpg
HTC Touch Diamond2:
  • [small]
  • Non-branded
  • Geen simlock
  • [/small]
T-mobile Compact V:
  • [small]
  • T-mobile branded
  • T-mobile simlock
  • [/small]

Ansich erg mooi deal voor die prijs.. Telfort heb ik 't niet zo op, weet eigenlijk niet eens waarom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosba
Iemand deze week al contact gehad met telecomadvies? Het toestel ligt inmiddels als ik het goed begrijp gewoon in de winkels, dus lijkt me dat ze hem daar ook wel moeten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:40
Ik heb Vodafone met Zorgeloos Online. Weet iemand of streaming (Youtube etc.) inclusief is? Of wordt dit extra bijgerekend? Ik kan hier namelijk niks over vinden op de Vodafone site.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:25
Ik neem aan van wel, de voorwaarden voor de Zorgeloos Internet Blox staan wel op de Vodafone website en daar wordt niks vermeld over streaming. Echter wordt daarmee je dataverkeer wel een stuk hoger :)
Zorgeloos Internet
- Met Zorgeloos Internet kun je binnen Nederland op het internet vrijwel onbeperkt
surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon, dat wil zeggen dat het
datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het
gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
- Indien Contractant een datagebruik heeft dat tien keer zoveel (of meer) per maand is
dan het gemiddelde van alle gebruikers, zal Vodafone contact opnemen met
Contractant om het gebruik te matigen. Duurt dit datagebruik echter drie maanden
binnen een periode van 12 maanden, dan behoudt Vodafone zich het recht voor om
Zorgeloos Internet te beëindigen en Contractant een passend aanbod te doen.
- Bij Zorgeloos Internet is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon
te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook weer een typische vraag voor het grote data abbo topic die ik hier al meerdere malen genoemd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
CLB schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:57:
Is ook weer een typische vraag voor het grote data abbo topic die ik hier al meerdere malen genoemd heb.
Dat topic is dicht ;)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom is 't nog wel te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bosba schreef op woensdag 22 april 2009 @ 00:07:
Iemand deze week al contact gehad met telecomadvies? Het toestel ligt inmiddels als ik het goed begrijp gewoon in de winkels, dus lijkt me dat ze hem daar ook wel moeten hebben...
Ja deze week een mail ontvangen, zie onderstaande mail:

Wij verwachten dit toestel in de loop van volgende week weer binnen te krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Heeft iemand een idee wanneer Vodafone hem krijgt? Ik krijg hem namelijk nog steeds niet te zien op de site. En ook niet bij abbonement verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SlideR NL schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:40:
Heeft iemand een idee wanneer Vodafone hem krijgt?
Ik krijg hem namelijk nog steeds niet te zien op de site. En ook niet bij abbonement verlengen.
Dan kijk je op de site van Belcompany / Phonehouse / TforTelecom enzovoort?

EDIT @ Hieronder: Heb ik nog niks over vernomen, alleen een T-mobile branded versie is mij bekend...

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 22-04-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
CLB schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:46:
[...]

Dan kijk je op de site van Belcompany / Phonehouse / TforTelecom enzovoort?
Idd, dan heb je gelijk een non-branded Vodafone toestel. De kans is er natuurlijk dat Vodafone hem straks zelf branded verkoopt al is dit niet zeker. Ik heb namelijk ergens op GoT gelezen dat de Touch HD ook non-branded was.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attack
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 15:43
Vodafone zegt desgevraagd dat ze niet weten of ze het toestel gaan leveren en weten dus ook niet vanaf wanneer dat wel het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Oke bedankt voor de informatie. Dan ga ik even verder kijken bij andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvh23
  • Laatst online: 22-09 22:54
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:17:
[...]

Ja deze week een mail ontvangen, zie onderstaande mail:

Wij verwachten dit toestel in de loop van volgende week weer binnen te krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.
Humm.. ik had afgelopen vrijdag gebeld, toen was de verwachting 'eind volgende week' ze zijn aan het schuiven dus .... (waar ik al bang voor was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tvh23 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:17:
[...]

Humm.. ik had afgelopen vrijdag gebeld, toen was de verwachting 'eind volgende week' ze zijn aan het schuiven dus .... (waar ik al bang voor was)
Heb jij hem al wel besteld dan? Ik namelijk nog niet, ik wacht wel tot hij leverbaar is op de site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Laatst online: 13:50

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Inmiddels heb ik de touch diamond 2 in een vitrine gespot bij de belcompany (Hoogezand, Groningen).
Het toestel is non-branded en er staat bij verkrijgbaar in allerlei abonnementen en providers (HI, KPN, T-mobile, Vodafone, telfort etc etc)

Dan moet het ook niet zo lang meer duuren voordat de mediamarkt of saturn een werkend exemplaar hebben om te testen (aan zo'n show muur). Daar is het wachten voor mij op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Coolblue/pdashop.nl heeft ze ook gewoon op voorraad. Ik heb hem gisteren besteld en vandaag opgehaald in Eindhoven. Vodafone 27,50 abo + sms + inet. Totaal komt dat neer op €33,00 per maand (2 jaar), incl toestel (€0). Het toestel is overigens ook simlockvrij, ik weet eigenlijk niet of dat overal zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 18:54
JensinatoR schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:21:
Inmiddels heb ik de touch diamond 2 in een vitrine gespot bij de belcompany (Hoogezand, Groningen).
Het toestel is non-branded en er staat bij verkrijgbaar in allerlei abonnementen en providers (HI, KPN, T-mobile, Vodafone, telfort etc etc)

Dan moet het ook niet zo lang meer duuren voordat de mediamarkt of saturn een werkend exemplaar hebben om te testen (aan zo'n show muur). Daar is het wachten voor mij op...
Bij de BelCompany kun je toch vragen of ze hem even aanzetten..? BelCompany heeft hem overigens al sinds vorige week (vrijdag is hij binnengekomen als ik het me goed herinner).

De leveringen zijn tot noch toe vrij beperkt (ongeveer de helft van de Samsung UltraTouch, maar die gaat gepaard met wat meer marketing etc.) en eind volgende week wordt pas weer een nieuwe levering verwacht, vooralsnog dus vrij beperkt.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Miyamoto schreef op donderdag 23 april 2009 @ 17:00:
Coolblue/pdashop.nl heeft ze ook gewoon op voorraad. Ik heb hem gisteren besteld en vandaag opgehaald in Eindhoven. Vodafone 27,50 abo + sms + inet. Totaal komt dat neer op €33,00 per maand (2 jaar), incl toestel (€0). Het toestel is overigens ook simlockvrij, ik weet eigenlijk niet of dat overal zo is?
Ehm die 33 euro zijn niet voor de volledige 2 jaar neem ik aan? Alleen de eerste 12 maanden hooguit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Phusebox schreef op donderdag 23 april 2009 @ 17:27:
[...]

Ehm die 33 euro zijn niet voor de volledige 2 jaar neem ik aan? Alleen de eerste 12 maanden hooguit.
Hoop het toch wel, anders heb ik dalijk een financiele blunder :+

€ 27,50 	12	 € 330,00 abo
 € 22,00 	12	 € 264,00 abo
 € 0   	         1	 € 0 telefoon
 € 9,50 	18	 € 171,00 internet
 € 4,50 	6	 € 27,00   internet
 € 0   	        1	 € 0 voordeel sms

€ 792,00 
		 € 33,00 

[ Voor 2% gewijzigd door Miyamoto op 23-04-2009 18:40 . Reden: Opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:14
Miyamoto schreef op donderdag 23 april 2009 @ 18:40:
Hoop het toch wel, anders heb ik dalijk een financiele blunder :+

€ 27,50 	12	 € 330,00 abo
 € 22,00 	12	 € 264,00 abo
 € 0   	         1	 € 0 telefoon
 € 9,50 	18	 € 171,00 internet
 € 4,50 	6	 € 27,00   internet
 € 0   	        1	 € 0 voordeel sms

€ 792,00 
		 € 33,00 
Mooi overzicht en duidelijk ook ;). Ik moet zeggen dat ik exact hetzelfde abbo heb bij Vodafone, alleen moest ik 19 euro betalen voor mn tellie.

What you see is what you get met dit abbo.

De eerste maanden zijn juist nog goedkoper dan die 33 euro (nl. 22.00 + 4.50 = 26.50), na 6 maanden komt daar 5 euro per maand bij (internet) en na twaalf maanden zit je op de max van je abbo (qua geld) te weten 37 euro.

rooot heeft het bedrag over de 24 maanden uitgesmeerd, wat IMO een beter beeld geeft van de kosten.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Dat klopt inderdaad toaomatis. Vandaar misschien de verwarring bij Phusebox. Maar ik persoonlijk liever wat ik totaal moet betalen, dan dat de eerste x maanden minder en daarna meer kwijt ben. Dus vandaar dat ik het over de hele looptijd heb uitgesmeerd en zodoende op dat bedrag kwam.

De gratis sms verdubbelaar is wel netjes, ik snap alleen de beweegreden vanuit Vodafone niet. Daardoor wordt het toestel goedkoper (119 euro korting als ik me niet vergis) én krijg ik gratis dubbele sms hoeveelheid. Hopen ze dat ik na deze looptijd ook zoveel smsjes nodig heb om mijn behoefte te voorzien en dan na dit abonnement meer ga spenderen bij Vodafone?

[ Voor 0% gewijzigd door Miyamoto op 24-04-2009 12:26 . Reden: Typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Miyamoto schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:23:
Dat klopt inderdaad toaomatis. Vandaar misschien de verwarring bij Phusebox. Maar ik persoonlijk liever wat ik totaal moet betalen, dan dat de eerste x maanden minder en daarna meer kwijt ben. Dus vandaar dat ik het over de hele looptijd heb uitgesmeerd en zodoende op dat bedrag kwam.

De gratis sms verdubbelaar is wel netjes, ik snap alleen de beweegreden vanuit Vodafone niet. Daardoor wordt het toestel goedkoper (119 euro korting als ik me niet vergis) én krijg ik gratis dubbele sms hoeveelheid. Hopen ze dat ik na deze looptijd ook zoveel smsjes nodig heb om mijn behoefte te voorzien en dan na dit abonnement meer ga spenderen bij Vodafone?
Waar krijg je die korting dan als je sms verdubbelaar neemt? bij andere sites krijg je die korting namelijk niet? Alleen voor je databundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij 2call.nl krijg je ook de gehele periode gratis sms-verdubbelaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik verkoop sms verdubbelaar bij mij in de winkel ook hoor, dat is niets speciaals. Verkrijgbaar vanaf Vodafone 27,50. En inderdaad krijg je daardoor korting op toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
W00fer schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:59:
Ik verkoop sms verdubbelaar bij mij in de winkel ook hoor, dat is niets speciaals. Verkrijgbaar vanaf Vodafone 27,50. En inderdaad krijg je daardoor korting op toestellen.
Juist jij verkoopt het, bij de meeste winkels krijg je het nu gratis.

Overigens krijg je dus geen toestelkorting met de gratis sms-verdubbelaar. Wel 119 euro korting als je dus een GPRS abo neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD2 + Vodafone op 7 april besteld bij belnu.nl
2 jaar vodafone 22.50 voor 18E met SMS verdubbelaar + 1e zes mnd zorgeloos internet voor 4.50(daarna normale prijs). Toestel 0E
Toen nog een leverdatum half april.

Jammer genoeg nog niet binnen.
Levertijd op de site nu naar half mei. :(

Heeft iemand hier al een TD2 via Belnu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvh23
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:45:
[...]

Heb jij hem al wel besteld dan? Ik namelijk nog niet, ik wacht wel tot hij leverbaar is op de site...
Ja, misschien wat naief :) maar ik vind een weekje langer wachten an sich niet zo erg (ik was er ook al een beetje vanuit gegaan dat de levertijd zou gaan schuiven, het staat natuurlijk niet zo leuk op je site dat je 'voorlopig niet kan leveren en je niet weet wanneer wel' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
nog steeds niet vindbaar op welke providersite dan ook, komt dat door de slechte leverbaarheid? Of willen ze graag hun oude diamonds eerst opmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp het hele punt van die providersites niet... Waarom zou je er eentje via Hi of Vodafone willen bestellen als elke telco de Touch Diamond2 allang aanbiedt met elke provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel twijfelen heb ik de TD2 ook besteld. Zat te twijfelen of ik hem met abbo zou nemen (dan zou ik pas over 2 maand kunnen verlengen) of een los toestel zal nemen.
Uiteindelijk voor los toestel gekozen bij 2call.nl Daar is hij voor € 381,- te koop EN OP VOORRAAD!!.
Doordat ik mijn oude mobiel heb kunnen verkopen voor 150 euro vond ik dit in totaal wel een mooie prijs voor zo'n topapparaat. En dan over 2 maandjes lekker verlengen met een laag 1 jarig Sim only abonnementje met internet erbij (Hi 7,50 + internet = 17,90 per maand) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
CLB schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 13:03:
Ik begrijp het hele punt van die providersites niet... Waarom zou je er eentje via Hi of Vodafone willen bestellen als elke telco de Touch Diamond2 allang aanbiedt met elke provider...
omdat ik mijn abbo 4 maanden van tevoren kan verlengen en dan een nieuw toestel kan uitzoeken...

Via die sites gaat dat voorzover ik weet niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosba
CLB schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 13:03:
Mijn ervaring is dat de korting bij de providers bij verlenging groter is dan welke webshop dan ook. Vorig jaar heb ik een toestel waar ik op sites overal 80 euro voor moest betalen, en waarvan het bod bij HI 60 euro was uiteindelijk telefonisch gratis gekregen. Kortom je kunt, als een provider het toestel heeft, een grotere korting krijgen. Ondanks dat heb ik ergens anders besteld, duurt te lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
heeft er iemand ervaring met het verlengen van je abbo op bijv. phonehouse.com?

ik kan 4 maanden van tevoren verlengen volgens telfort. Als ik dan via die site aan geeft dat ik als abbo type verleng doe en ingangsdatum die 4 maanden van tevoren dan gaat alles goed? Heb weinig zin om dubbel te gaan betalen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
PainkillA schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:56:

ik kan 4 maanden van tevoren verlengen volgens telfort. Als ik dan via die site aan geeft dat ik als abbo type verleng doe en ingangsdatum die 4 maanden van tevoren dan gaat alles goed? Heb weinig zin om dubbel te gaan betalen ofzo.
Volgens mij kun je hiervoor beter contact opnemen met The Phone House...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Laatst online: 11-09 20:39
PainkillA schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:56:

4 maanden van te voren kan doorgaans alleen bij de provider zelf, bij andere dealers is het 3 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:21:
Na veel twijfelen heb ik de TD2 ook besteld. Zat te twijfelen of ik hem met abbo zou nemen (dan zou ik pas over 2 maand kunnen verlengen) of een los toestel zal nemen.
Uiteindelijk voor los toestel gekozen bij 2call.nl Daar is hij voor € 381,- te koop EN OP VOORRAAD!!.
Doordat ik mijn oude mobiel heb kunnen verkopen voor 150 euro vond ik dit in totaal wel een mooie prijs voor zo'n topapparaat. En dan over 2 maandjes lekker verlengen met een laag 1 jarig Sim only abonnementje met internet erbij (Hi 7,50 + internet = 17,90 per maand) >:)
Heb jij 'm inmiddels ontvangen van 2Call? Ik heb gisteren gebeld en kreeg te horen dat de NL versie ruim op voorraad was. Dus via iDeal besteld, vandaag zou hij geleverd worden. Vandaag gebeld, nu blijkt dat hij niet op voorraad is en gisteren ook niet was :( Waarschijnljk krijgen ze morgen of vrijdag weer voorraad....
Laten we hopen dat de service bij 2Call verder wel oké is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja hoor: http://tweakers.net/shopreview/4657/2call.html

Zelf ben ik erg benieuwd naar Telecomadvies, ook al zijn de 'aftersales' niet best :+
Maar een losse Touch Diamond2 (zowel NL als UK versies) voor 383,- spreekt me wel aan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bureno schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:12:
[...]

Heb jij 'm inmiddels ontvangen van 2Call? Ik heb gisteren gebeld en kreeg te horen dat de NL versie ruim op voorraad was. Dus via iDeal besteld, vandaag zou hij geleverd worden. Vandaag gebeld, nu blijkt dat hij niet op voorraad is en gisteren ook niet was :( Waarschijnljk krijgen ze morgen of vrijdag weer voorraad....
Laten we hopen dat de service bij 2Call verder wel oké is :X
Ik heb hem zaterdag (voor 15:00uur) besteld en ik heb hem nog niet binnen. Ik heb ze net een mail gestuurd hoe het ermee staat. Wel is me opgevallen dat er nu op de site niet meer staat: op voorraad, levering binnen 1 werkdag. Nu staat er: "op voorraad bij onze leveranciers" |:( |:( Dit was overigens gisteren nog niet zo

Zodra ik hem binnen heb zal ik het laten weten. Had hem graag voor koninginnendag willen hebben, had graag mee gespeeld in het 4 dagen durende weekend :)

Maarja toch baal ik er wel van

P.S. Bij de orderstatus staat al 4 dagen "betaald via Ideal". Status dus nog ongewijzigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Nu online
Ik wees de meneer van de klantenservice ook op de voorraadindicatie op hun site. Maar volgens hem was hij gisteren ook niet op voorraad, de EN versie wel. Jammer dat hun site toch niet up to date blijkt, en zelfs een andere medewerker ook bevestigt als je er expliciet naar vraagt. Dit was de reden dat ik 'm bestelde bij 2call...
Ook bij mijn order staat nog steeds "betaald via Ideal".

Maar goed we wachten af, ik laat het hier ook wel even weten als hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 16:20
hatsjoe123 schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:17:
[...]

4 maanden van te voren kan doorgaans alleen bij de provider zelf, bij andere dealers is het 3 maanden
Ook lekker dan, heb ik net een contractverlenging aan GSMWeb retour gedaan omdat ik via de online Hi-shop al kon verlengen en dus dacht dat dat ook wel via GSMWeb zou kunnen... Maar dat gaat niet werken dus? Heeft iemand enig idee hoe GSMWeb mijn aangevraagde contractverlenging nu gaat afhandelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:34:

Zelf ben ik erg benieuwd naar Telecomadvies, ook al zijn de 'aftersales' niet best :+
Maar een losse Touch Diamond2 (zowel NL als UK versies) voor 383,- spreekt me wel aan... :)
Dat dacht ik ook! Ik vind het zelf namelijk prettiger om maandelijks een laag bedrag te betalen en ik had eerlijk gezegt niet gedacht dat hij zo "voordelig" zou zijn. Hij is nog goedkoper dan de diamond 1 in veel winkels.

en ik wil zowiezo niet vastzitten aan een 2 jarig abbo.
Mij kennende wil ik elk jaar weer een nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djurbus schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:48:
[...]

Ook lekker dan, heb ik net een contractverlenging aan GSMWeb retour gedaan omdat ik via de online Hi-shop al kon verlengen en dus dacht dat dat ook wel via GSMWeb zou kunnen... Maar dat gaat niet werken dus? Heeft iemand enig idee hoe GSMWeb mijn aangevraagde contractverlenging nu gaat afhandelen? :P
Volgens mij gaat gsmweb dan bij kpn navraag doen of je al kunt verlengen (ze moeten overigens toestemming hebben van kpn). misschien zien ze dat maandje wel door de vingers omdat je bij de hi shop ook gewoon kunt verlengen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bericht van 2call.nl. Zoals verwacht DIKKE vertraging in de levering. Waarom zet je dan op je site dat ie leverbaar is 8)7 8)7
Bij mijn orderstatus staat nu: Wacht op levering van HTC Touch Diamond II NL T5353, 29-04-2009

Onderstaande mail heb ik ook ontvangen:

Voor uw order is momenteel de HTC Touch Diamond II NL T5353 niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 5 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen. Excuses voor de vertraging en het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

2call.nl

Mooi klote dus, duurt wel weer een week of 2 ben ik bang voor :( :( :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvh23
CLB schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:34:

Ik heb de diamond2 afgelopen maandag ontvangen via TNT, via telecomadvies besteld. Ik was eerder pessimistisch over de levertijd, aangezien anderen via mail te horen kregen dat het nog wat langer ging duren, maar dat bleek niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tvh23 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:17:
[...]

Ik heb de diamond2 afgelopen maandag ontvangen via TNT, via telecomadvies besteld. Ik was eerder pessimistisch over de levertijd, aangezien anderen via mail te horen kregen dat het nog wat langer ging duren, maar dat bleek niet nodig :)
Op welke datum had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvh23
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:08:
[...]

Op welke datum had je hem besteld?
op donderdag 16 april en dus op de 27e ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Losse toestellen zijn bij meer andere zaken zo cheap,
waaronder 2call.nl die ik meer vertrouw dan telecomadvies.

Losse Touch Diamond2 NL versie kost bij 2call.nl 381,-
Losse Touch Diamond2 UK versie kost bij 2call.nl 392,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die de prijs van Telecomadvies (383,-) lekker vinden, maar die zaak niet vertrouwen:

Beste,

Graag zou ik van u willen vernemen of ik de Touch Diamond2 UK versie ook bij een BelCompany kan afhalen.
Dit, omdat ik zulke dure pakketjes gelieve niet verstuurd zie worden en ik zodoende ook gelijk m'n verzekering kan regelen.

MvG CLB

Goedemorgen,

Bedankt voor uw mail. Dit is inderdaad mogelijk. Als u via de site afhalen in een filiaal kiest, wordt het toestel ook vanaf ons verstuurd. Ik raad u aan om dan gewoon naar een filiaal te gaan. Volgens de berichten komt het toestel deze week bij ons binnen. Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,

Dit was antwoord op de vraag of je voor deze prijs, de TD2 bij de Belcompany kon ophalen _/-\o_ :D
EDIT: Je kon 'm natuurlijk al los kopen bij de Belcompany, maar dan betaal je wel mooi 100,- meer :+

EDIT II: Ik heb hem ook 'aangevraagd' hetzij op een andere manier :)

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 04-05-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:25
Ik heb vandaag ook een nieuw contract aangegaan waarbij ik dit toestel ga 'krijgen'. Ik zal dan er 1 van t-mobile krijgen, vandaag contact gehad via en de winkel en telefonisch. Dit laatste omdat ze in de eigen winkel van t-mobile blijkbaar niet wisten dat deze er is... dus toen zelf maar even gebeld met t-mobile en de medewerker daar kon melden dat als je het via de site/telefonisch bestelt, de telefoon een levertijd heeft van 5 tot 10 werkdagen.
Alleen kun je dus niet dat alsnog doen als je net in de 'eigen' winkel een nieuw contract hebt afgesloten, dan moet het toestel via die winkel geleverd worden. Dus denk daar even goed aan bij het bestellen van deze (of andere) telefoon. Oftewel ik mag wachten op een telefoontje van de winkel voor de telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Nu online
Vandaag maar eens een status update van m'n order bij 2call.nl gevraagd:

Geachte heer/mevrouw,

Htc heeft de eerder beloofde levering niet gehaald. Wij verwachten binnen 3 dagen de levering binnen te gaan krijgen.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
2Call B.V.

We wachten maar weer af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 21:39
bureno schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:22:

Geachte heer/mevrouw,

Htc heeft de eerder beloofde levering niet gehaald. Wij verwachten binnen 3 dagen de levering binnen te gaan krijgen.

Met vriendelijke groet,
2Call B.V.

Dat zuigt best wel hard dude, meerdere mensen last van die slechte levering van 2call? Lijkt me wel logisch als jij er last van hebt, maar ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Oke even een klein vraagje over het verlengen van mijn abbonement. Maar eerst even mijn huidige situatie:

- Nokia N73 gratis bij mijn abonnement
- Provider: Vodafone NL
- 2 jarig €22,50 basis abonnement gestart 4-10-2007
- Op dit moment geen blox aan

Oke nu wil ik mijn abonnement verlengen bij bijvoorbeeld TforTelecom en wil ik de HTC Touch Diamond II erbij. Ik kan dit doen door mijn abonnement te verlengen met nog eens 2 jaar €22,50 met een de Eindeloos Online Blox erbij voor 2 jaar, de eerste 6 maanden korting hierop.

Nu heb ik een paar vragen over de kosten en hoop dat iemand dit kan beantwoorden.
- Wanneer gaat dat nieuwe abonnement in met de Eindeloos Online Blox? Nadat mijn oude abonnement is afgelopen of meteen na aanvraag zodat ik een paar maanden dubbel betaal? En geld dit bij alle winkels ook online?

- Nu krijg ik die HTC Touch Diamond II maar daar wil ik wel internet op. Dus ik zet de Eindeloos Online Blox aan. Als mijn nieuwe abonnement ingaat krijg ik dan automatisch korting op de Eindeloos Online Blox wat TforTelecom mij heeft gegeven? Of heb ik dan opeens 2x de Eindeloos Online Blox waardoor ik dat dubbel betaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit topic is voor het bediscussiëren van aanbiedingen en levertijden, en niet voor vragen omtrent abonnementen. Voor dit soort vragen kun je bij de helpdesk van Vodafone terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
RoD schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:53:
Dit topic is voor het bediscussiëren van aanbiedingen en levertijden, en niet voor vragen omtrent abonnementen. Voor dit soort vragen kun je bij de helpdesk van Vodafone terecht.
Ooh oke. Ik dacht dat het ook over abonnementen ging. Toch bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
Ik krijg net een smsje van CentralPoint, die hebben er weer 50 op voorraad. Hij kost daar 411 eu, dus voor de geïnteresseerde, dacht ik; ik meld 't even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bureno schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:22:

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
2Call B.V.

Voor mij geld hetzelfde... Ook bij 2call besteld. Op 25-04 bestelling gedaan en ook nog steeds niet binnen.
Ook tegen mij is maandag gezegt dat ze met 3 dagen binnenkwamen, zie hieronder
Geachte heer/mevrouw,

Wij verwachten deze binnen 3 dagen binnen te gaan krijgen.

Met vriendelijke groet,

2Call B.V.
Dus dan heb ik deze week de tel nog niet! 8)7 op z'n vroegst maandag denk ik als ze hem vrijdag meteen opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Nu online
Ik ga ook maar uit van volgende week inderdaad...
Ondertussen heeft 2call de voorraad indicatie op hun website gewijzigd in "Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 09:31
PDAShop heeft ze weer op voorraad. Studentmobiel, waar ik heb besteld, staat nog steeds op "Binnenkort Verwacht," maar ik hoop dat die ze nu ook snel hebben, want ik wacht nog steeds op mijn toestel, dat ik op 10 april heb gepre-orderd.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 16:20
Djurbus schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:48:
[...]

Ik kan inmiddels melden dat ik het toestel sinds vanmiddag (06-05) in huis heb! :*) De contractverlenging is dus blijkbaar zonder problemen in orde gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 12:31
bestelmaar.nl heeft mijn htc vandaag aan de koerier gegeven, morgen tussen 1 en 6 ( wat een tijd :P ) wordt hij geleverd.

heeft iemand anders hem ook via bestelmaar.nl bestelt en binnengehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 19:59:
[...]
Voor mij geld hetzelfde... Ook bij 2call besteld. Op 25-04 bestelling gedaan en ook nog steeds niet binnen.
Ook tegen mij is maandag gezegt dat ze met 3 dagen binnenkwamen, zie hieronder
[...]
Dus dan heb ik deze week de tel nog niet! 8)7 op z'n vroegst maandag denk ik als ze hem vrijdag meteen opsturen
Vanochtend email van 2call ontvangen dat de diamond2 verstuurd is! Dus als het een beetje mee zit toch morgen al in ontvangst nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
zo, populair toestel, ook bij de phone house zijn ze niet aan te slepen. mijne vorige week vrijdag besteld, en gaat waarschijnlijk begin volgende week worden.

dus als je 'm snel wil hebben, eerst diverse leveranciers mailen/bellen of ze 'm op voorraad hebben.

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bureno schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:21:
[...]

Vanochtend email van 2call ontvangen dat de diamond2 verstuurd is! Dus als het een beetje mee zit toch morgen al in ontvangst nemen :D
Ik heb vandaag ook een mail ontvangen dat hij vanmorgen is opgestuurd. Dus morgen zal hij er dan wel zijn eindelijk!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Nu online
En jawel, vandaag eindelijk de diamond2 ontvangen van 2call!
Dus vanavond spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-08 19:01
Ik had vorige week de WWE editie besteld op algebeld.nl. Was binnen 3 dagen geleverd..
Gaan jullie allemaal persé voor de nederlandse versie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Laatst online: 21-09 21:10

BoGu5

hmmmz

Ben benieuwd of deze foon al gewoon in de vodafone analoge shop leverbaar is. Daarnaast, bij telco's als 2call enzo, is hij dan unbranded?

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
BoGu5 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:47:
Ben benieuwd of deze foon al gewoon in de vodafone analoge shop leverbaar is. Daarnaast, bij telco's als 2call enzo, is hij dan unbranded?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn pas 2 versies bekend, waaronder 1 versie van T-mobile.
Die is wel simlocked en branded. Zie hiervoor ook 't techtopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de Diamond2 icm met een 1-jarig T-mobile Relax 150 abo + standard web 'n walk. Hij staat op gsmweb voor 88 eu. Prima deal naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Touch Diamond 2 ontvangen. Inmiddels bijna 2 weken verder (toestel was niet op voorraad bij AMP Logistics) maar gezien de aanbieding fout op de site van Phonehouse was het het wachten waard.

Ik heb het toestel gratis i.c.m. een telfort 200 verlenging van 1 jaar a 18,95.. :) Simkaartje van de zaak erin en klaar. Inmiddels hebben ze de prijs aangepast naar 350 euro i.c.m. hetzelfde abonnement. Overigens was verlengen binnen 4 maanden voor afloopdatum geen probleem via TPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Wat een vette aanbieding zeg. Daar zou ik het ook wel voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Facundo schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:32:
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de Diamond2 icm met een 1-jarig T-mobile Relax 150 abo + standard web 'n walk. Hij staat op gsmweb voor 88 eu. Prima deal naar mijn mening
Da's 29,5 x 12 + 88 = 442. Dat kan echt nog goedkoper (zeker 50 euro pmaand).

Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zonder internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
W00fer schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:17:
[...]

Da's 29,5 x 12 + 88 = 442. Dat kan echt nog goedkoper (zeker 50 euro pmaand).

Zie hier
Ja precies, zonder internet. Ik vind 't heel knap van je als je een goedkopere aanbieding kunt vinden, want geloof mij; ik heb echt wel zo'n beetje alle sites gehad, haha :+

Edit: naja dat is misschien wel met internet maar zonder SMS Maximaal, waar ik echt niet zonder kan, aangezien ik meer sms dan bel..

Edit2: Bij Studentmobiel is die 4 euro duurder dan bij GSMweb als je er internet bij neemt. Dat is dus te verwaarlozen..

[ Voor 14% gewijzigd door Facundo op 14-05-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Laatst online: 21-09 21:10

BoGu5

hmmmz

Facundo schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:32:
Ehrm de databundel moet je wel apart bijbetalen, zie ook de uitleg van het abo:
De prijs van het toestel is i.c.m. een T-Mobile Relax abonnement + een Web 'n' Walk databundel. Uw maandelijkse abonnementskosten worden dus met de kosten van de databundel verhoogd.

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
BoGu5 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:03:
[...]

Ehrm de databundel moet je wel apart bijbetalen, zie ook de uitleg van het abo:
De prijs van het toestel is i.c.m. een T-Mobile Relax abonnement + een Web 'n' Walk databundel. Uw maandelijkse abonnementskosten worden dus met de kosten van de databundel verhoogd.
Dat had ik inderdaad in de gaten ja ;). Komt dus neer op 36.90 (relax 150 --> 17.00, SMS Maximaal --> 9.95, Web 'n' Walk Standard --> 9.95) per maand + eenmalig 88 eu. Zal ik 'm toch niet voor laten liggen. Maar even wachten op de studiefinanciering. Hahaha :*) :+

[ Voor 6% gewijzigd door Facundo op 14-05-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Alsof je aan het T-Mobile standaard web & walk wat hebt, zeker met het bereik van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
W00fer schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:56:
[...]

Alsof je aan het T-Mobile standaard web & walk wat hebt, zeker met het bereik van T-Mobile.
Wow, daar zeg je opeens wat, is dat werkelijk zo slecht? Heb je er zelf ervaring mee? Of alleen van horen zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hier hebben we een apart topic voor: T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
true, maar ik dacht als hij er zo'n uitgesproken mening over heeft wil ik wel even weten wat zijn ervaringen ermee zijn..maar je hebt gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:02
Waarom staat de TD2 nog maar bij weinig telecom winkels op de site, bij HI, KPN, Vodafone kan ik hem niet vinden bij het afsluiten van een nieuw abbonement?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste