Ik kan inmiddels melden dat ik het toestel sinds vanmiddag (06-05) in huis heb!Djurbus schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:48:
[...]
Ook lekker dan, heb ik net een contractverlenging aan GSMWeb retour gedaan omdat ik via de online Hi-shop al kon verlengen en dus dacht dat dat ook wel via GSMWeb zou kunnen... Maar dat gaat niet werken dus? Heeft iemand enig idee hoe GSMWeb mijn aangevraagde contractverlenging nu gaat afhandelen?
bestelmaar.nl heeft mijn htc vandaag aan de koerier gegeven, morgen tussen 1 en 6 ( wat een tijd
) wordt hij geleverd.
heeft iemand anders hem ook via bestelmaar.nl bestelt en binnengehad?
heeft iemand anders hem ook via bestelmaar.nl bestelt en binnengehad?
Vanochtend email van 2call ontvangen dat de diamond2 verstuurd is! Dus als het een beetje mee zit toch morgen al in ontvangst nemenVerwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 19:59:
[...]
Voor mij geld hetzelfde... Ook bij 2call besteld. Op 25-04 bestelling gedaan en ook nog steeds niet binnen.
Ook tegen mij is maandag gezegt dat ze met 3 dagen binnenkwamen, zie hieronder
[...]
Dus dan heb ik deze week de tel nog niet!op z'n vroegst maandag denk ik als ze hem vrijdag meteen opsturen
zo, populair toestel, ook bij de phone house zijn ze niet aan te slepen. mijne vorige week vrijdag besteld, en gaat waarschijnlijk begin volgende week worden.
dus als je 'm snel wil hebben, eerst diverse leveranciers mailen/bellen of ze 'm op voorraad hebben.
dus als je 'm snel wil hebben, eerst diverse leveranciers mailen/bellen of ze 'm op voorraad hebben.
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Verwijderd
Ik heb vandaag ook een mail ontvangen dat hij vanmorgen is opgestuurd. Dus morgen zal hij er dan wel zijn eindelijk!!!!bureno schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:21:
[...]
Vanochtend email van 2call ontvangen dat de diamond2 verstuurd is! Dus als het een beetje mee zit toch morgen al in ontvangst nemen
Ik had vorige week de WWE editie besteld op algebeld.nl. Was binnen 3 dagen geleverd..
Gaan jullie allemaal persé voor de nederlandse versie ofzo?
Gaan jullie allemaal persé voor de nederlandse versie ofzo?
Ben benieuwd of deze foon al gewoon in de vodafone analoge shop leverbaar is. Daarnaast, bij telco's als 2call enzo, is hij dan unbranded?
request.getCookies();
jaBoGu5 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:47:
Ben benieuwd of deze foon al gewoon in de vodafone analoge shop leverbaar is. Daarnaast, bij telco's als 2call enzo, is hij dan unbranded?
Er zijn pas 2 versies bekend, waaronder 1 versie van T-mobile.
Die is wel simlocked en branded. Zie hiervoor ook 't techtopic!
Die is wel simlocked en branded. Zie hiervoor ook 't techtopic!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de Diamond2 icm met een 1-jarig T-mobile Relax 150 abo + standard web 'n walk. Hij staat op gsmweb voor 88 eu. Prima deal naar mijn mening
Verwijderd
Vandaag de Touch Diamond 2 ontvangen. Inmiddels bijna 2 weken verder (toestel was niet op voorraad bij AMP Logistics) maar gezien de aanbieding fout op de site van Phonehouse was het het wachten waard.
Ik heb het toestel gratis i.c.m. een telfort 200 verlenging van 1 jaar a 18,95..
Simkaartje van de zaak erin en klaar. Inmiddels hebben ze de prijs aangepast naar 350 euro i.c.m. hetzelfde abonnement. Overigens was verlengen binnen 4 maanden voor afloopdatum geen probleem via TPH.
Ik heb het toestel gratis i.c.m. een telfort 200 verlenging van 1 jaar a 18,95..
Da's 29,5 x 12 + 88 = 442. Dat kan echt nog goedkoper (zeker 50 euro pmaand).Facundo schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:32:
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de Diamond2 icm met een 1-jarig T-mobile Relax 150 abo + standard web 'n walk. Hij staat op gsmweb voor 88 eu. Prima deal naar mijn mening
Zie hier
Ja zonder internet...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
W00fer schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:17:
[...]
Da's 29,5 x 12 + 88 = 442. Dat kan echt nog goedkoper (zeker 50 euro pmaand).
Zie hier
Ja precies, zonder internet. Ik vind 't heel knap van je als je een goedkopere aanbieding kunt vinden, want geloof mij; ik heb echt wel zo'n beetje alle sites gehad, hahaCLB schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:31:
Ja zonder internet...
Edit: naja dat is misschien wel met internet maar zonder SMS Maximaal, waar ik echt niet zonder kan, aangezien ik meer sms dan bel..
Edit2: Bij Studentmobiel is die 4 euro duurder dan bij GSMweb als je er internet bij neemt. Dat is dus te verwaarlozen..
[ Voor 14% gewijzigd door Facundo op 14-05-2009 14:04 ]
Ehrm de databundel moet je wel apart bijbetalen, zie ook de uitleg van het abo:Facundo schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:32:
De prijs van het toestel is i.c.m. een T-Mobile Relax abonnement + een Web 'n' Walk databundel. Uw maandelijkse abonnementskosten worden dus met de kosten van de databundel verhoogd.
request.getCookies();
Dat had ik inderdaad in de gaten jaBoGu5 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:03:
[...]
Ehrm de databundel moet je wel apart bijbetalen, zie ook de uitleg van het abo:
De prijs van het toestel is i.c.m. een T-Mobile Relax abonnement + een Web 'n' Walk databundel. Uw maandelijkse abonnementskosten worden dus met de kosten van de databundel verhoogd.
[ Voor 6% gewijzigd door Facundo op 14-05-2009 16:40 ]
Alsof je aan het T-Mobile standaard web & walk wat hebt, zeker met het bereik van T-Mobile.CLB schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:31:
Ja zonder internet...
Wow, daar zeg je opeens wat, is dat werkelijk zo slecht? Heb je er zelf ervaring mee? Of alleen van horen zeggen?W00fer schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:56:
[...]
Alsof je aan het T-Mobile standaard web & walk wat hebt, zeker met het bereik van T-Mobile.
Hier hebben we een apart topic voor: T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv
true, maar ik dacht als hij er zo'n uitgesproken mening over heeft wil ik wel even weten wat zijn ervaringen ermee zijn..maar je hebt gelijk!RoD schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:19:
Hier hebben we een apart topic voor: T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv
Waarom staat de TD2 nog maar bij weinig telecom winkels op de site, bij HI, KPN, Vodafone kan ik hem niet vinden bij het afsluiten van een nieuw abbonement?
Ervanuitgaande dat dat ook een 2jarig abbo is, ben ik denkik goedkoper uit, alleen heb ik voor minder bel minuten gekozen en voor een Hi abbo: (bij studentmobiel)Facundo schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:39:
[...]
Dat had ik inderdaad in de gaten ja. Komt dus neer op 36.90 (relax 150 --> 17.00, SMS Maximaal --> 9.95, Web 'n' Walk Standard --> 9.95) per maand + eenmalig 88 eu. Zal ik 'm toch niet voor laten liggen. Maar even wachten op de studiefinanciering. Hahaha
![]()
Hi 15,- voor 13,95 : 75min of 150sms
Hi eindeloos online 9,95 (eerste 12 maanden 2,50)
Eenmalige kosten 128,-
Totaal kom je op zo'n 600 euro. Een van de goedkoopste opties tot nog toe denk ik voor internet + licht abonnement.
@ wiplash1990
Ik denk dat de telecomaanbieders eerst hun oude TD's willen verkopen, die tot de dag van vandaag nog steeds erg populair zijn...
Overigens kan het niet lang meer duren, hier in Groningen hangen al volop posters met de TD2, dus Hi en Vodafone kunnen niet achter blijven. Maar dan nog, het is meestal duurder dan een goedkope webshop (studentmobiel of telecomadvies oid) en bied weinig voordelen t.o.v. een andere shop...
Ja maarja, dan zit je er 2 jaar aan vast, je hebt de helft minder belminuten (wel beter bereik waarschijnlijk, T-mobiles masten gaan niet door beton (komt doordat ze een klein aantal hoge hebben en Hi een groter aantal lage masten)), geen 1000 smsjes, eenmalig 128 eu ipv 88 (toch 40 eu) en na een jaar kan ik er een sim only abo indouwen voor 15 eu per maand ofzo. Denk dat ik dan toch echt wel goedkoper uit ben..JensinatoR schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 09:50:
[...]
Ervanuitgaande dat dat ook een 2jarig abbo is, ben ik denkik goedkoper uit, alleen heb ik voor minder bel minuten gekozen en voor een Hi abbo: (bij studentmobiel)
Eenmalige kosten 128,-
Totaal kom je op zo'n 600 euro. Een van de goedkoopste opties tot nog toe denk ik voor internet + licht abonnement.
@ wiplash1990
Ik denk dat de telecomaanbieders eerst hun oude TD's willen verkopen, die tot de dag van vandaag nog steeds erg populair zijn...
Overigens kan het niet lang meer duren, hier in Groningen hangen al volop posters met de TD2, dus Hi en Vodafone kunnen niet achter blijven. Maar dan nog, het is meestal duurder dan een goedkope webshop (studentmobiel of telecomadvies oid) en bied weinig voordelen t.o.v. een andere shop...
Ik vraag me af hoe de oude TD te slijten zijn, men wil toch een nieuwe. 2 jarige abo's zijn al vrij gewoon geworden. Als ik zie dat er nog overal TyTn 2's liggen, die niet verkocht zijn dan is het moeilijk om van de TD voorraad af te komen.JensinatoR schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 09:50:
[...]
Ervanuitgaande dat dat ook een 2jarig abbo is, ben ik denkik goedkoper uit, alleen heb ik voor minder bel minuten gekozen en voor een Hi abbo: (bij studentmobiel)
Eenmalige kosten 128,-
@ wiplash1990
Een TD2 is al te krijgen bij een 1 jarige T-mobile Relax 150 (19,50 per maand) + bijbetaling of met internet erop. Welliswaar via internet, maar de TD1 zal voor die prijs ook moeten worden verkocht in de gewone shops willen ze nog concurrentie bieden. Een TD1 is inkoop ook maar iets van 220-240 euro denk ik. Dus met een 1 jarige Telfort 200 zou hij al weg kunnen.
Je hebt wel gelijk, de doelgroep, o.a. tweakers bezoekers, zal idd geen oude TD meer willen, tenzij die ernstig afgeprijst is. Maar je hebt ook nog de doelgroep consumenten die wat minder bezig is met prijs/kwaliteit verhouding e.d. en gewoon naar winkels gaat om een mooi toestel uit te zoeken, welke denkik nogsteeds groter is dan de tweakers in nederland (qua doelgroep).
Daarnaast is de TD2 voor sommigen niet eens interessanter dan de TD1, vooral de grote en looks zijn misschien voor hun doorslaggevend.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Hi op de een of andere manier leveringsproblemen heeft (Vodafone idem).
Daarnaast is de TD2 voor sommigen niet eens interessanter dan de TD1, vooral de grote en looks zijn misschien voor hun doorslaggevend.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Hi op de een of andere manier leveringsproblemen heeft (Vodafone idem).
Vodafone heeft er nutuurlijk 1 met het merk er in ge brand!JensinatoR schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:34:
Je hebt wel gelijk, de doelgroep, o.a. tweakers bezoekers, zal idd geen oude TD meer willen, tenzij die ernstig afgeprijst is. Maar je hebt ook nog de doelgroep consumenten die wat minder bezig is met prijs/kwaliteit verhouding e.d. en gewoon naar winkels gaat om een mooi toestel uit te zoeken, welke denkik nogsteeds groter is dan de tweakers in nederland (qua doelgroep).
Bij HI en Telfort, zeiden de verkopers dat ze eerst de oude moesten verkopen!
Was in nijmegen.
Hallo,
ik ben van plan een touch diamond te gaan bestellen bij GSMwarenhuis.nl,
heeft er iemand ervaring met deze winkel?
Mij leek de prijs van 111 euro icm een vodafone 22.50 (12 maanden 18 euro + gratis sms verdubbelaar) nog best redelijk, wat denken jullie?
bedankt,
Harm
ik ben van plan een touch diamond te gaan bestellen bij GSMwarenhuis.nl,
heeft er iemand ervaring met deze winkel?
Mij leek de prijs van 111 euro icm een vodafone 22.50 (12 maanden 18 euro + gratis sms verdubbelaar) nog best redelijk, wat denken jullie?
bedankt,
Harm
Zie hiervoor de zogenaamde Shopsurveys!
Ook kun je even op kieskeurig.nl kijken hoe deze winkel bevalt bij andere mensen!
EDIT: Zowel op Tweakers.net als op Kieskeurig staat GSMWarenhuis niet genoemd.. tsjaa..
Ook kun je even op kieskeurig.nl kijken hoe deze winkel bevalt bij andere mensen!
EDIT: Zowel op Tweakers.net als op Kieskeurig staat GSMWarenhuis niet genoemd.. tsjaa..

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 19-05-2009 13:12 ]
Ik ben ook geïnteresseerd geraakt in deze telefoon en ik heb een hele mooie aanbieding gevonden (denk ik). Ik zou graag willen weten als ik hem hier bestel, of ik dan de Tmobile versie krijg, of de HTC versie.
http://www.gsmweb.nl/forms/tm040.htm
http://www.gsmweb.nl/forms/tm040.htm
Het is een Touch Diamond2 en geen MDA Compact V... Tevens weet je 't binnen 1 tel als je GSMweb even belt

Ja daar heb je ook gelijk in, en gelijk maar even gebeld. Het gaat dus om de HTC versie.
Ik ga hem daar maar bestellen denk ik. 1 jarige abonnement met relax 200.
Goedkoopste aanbieding wat ik kon vinden voor een 1 jarig abonnement.
Ik ga hem daar maar bestellen denk ik. 1 jarige abonnement met relax 200.
Goedkoopste aanbieding wat ik kon vinden voor een 1 jarig abonnement.
Ik heb vandaag mijn Diamond 2 besteld bij www.bestelmaar.nl (met Vodafone verlenging 22,5 toestel gratis icm internet) en kreeg net een belletje van hen om een afspraak te maken. 3 juni wordt het toestel geleverd. Wel twee weken wachten helaas.
Voor de rest klinkt het behoorlijk chaotisch aan de lijn daar bij bestelmaar.nl. Ik las ook net hier op de shopreviews dat de meningen over bestelmaar.nl behoorlijk verdeeld zijn, dus ik hoop dat alles goed gaat.
Hebben de mensen die bij bestelmaar.nl besteld hebben inmiddels hun telefoon binnen?
Voor de rest klinkt het behoorlijk chaotisch aan de lijn daar bij bestelmaar.nl. Ik las ook net hier op de shopreviews dat de meningen over bestelmaar.nl behoorlijk verdeeld zijn, dus ik hoop dat alles goed gaat.
Hebben de mensen die bij bestelmaar.nl besteld hebben inmiddels hun telefoon binnen?
[ Voor 9% gewijzigd door arnoudzb op 20-05-2009 11:39 ]
Ik had hem ook bij bestelmaar.nl bestelt:
za 28-2-2009 15:12 = bestelt
ma 2-3-2009 17:02 = Er is een afspraak voor levering gemaakt.
wo 1-4-2009 19:01 = Aansluiting is (nog) niet mogelijk, wij bellen u voor aanvullende gegevens.
vr 3-4-2009 18:01 = Er is een afspraak voor levering gemaakt.
za 4-4-2009 13:01 = Aansluiting is (nog) niet mogelijk, wij bellen u voor aanvullende gegevens.
za 4-4-2009 15:01= Er is een afspraak voor levering gemaakt.
ma 6-4-2009 17:01 = Aansluiting is (nog) niet mogelijk, wij bellen u voor aanvullende gegevens.
vr 10-4-2009 16:01 = Er is een afspraak voor levering gemaakt.
vr 17-4-2009 13:01= het abonnement is door de provider geaccepteerd.( EINDELIJK!
)
ma 20-4-2009 18:01= Uw bestelling heeft 1 dag vertraging.
wo 22-4-2009 13:01 = De koerier belt uter bevestiging van de nieuw gemaakte afspraak.
do 23-4-2009 18:01 = Toestel niet aanwezig, wij willen graag een nieuwe aflever-afspraak met u maken.
vr 24-4-2009 12:01 = De koerier belt uter bevestiging van de nieuw gemaakte afspraak.
wo 29-4-2009 18:01= Toestel niet aanwezig, wij willen graag een nieuwe aflever-afspraak met u maken.
di 5-5-2009 19:01 = De koerier belt uter bevestiging van de nieuw gemaakte afspraak.
wo 6-5-2009 15:01 = De koerier belt u ter bevestiging van de gemaakte afspraak.
do 9-5-2009 12:20 = TELEFOON BINNEN
Maar kreeg wel een Adapt Essential Kit for HTC Diamond II erbij.....
za 28-2-2009 15:12 = bestelt
ma 2-3-2009 17:02 = Er is een afspraak voor levering gemaakt.
wo 1-4-2009 19:01 = Aansluiting is (nog) niet mogelijk, wij bellen u voor aanvullende gegevens.
vr 3-4-2009 18:01 = Er is een afspraak voor levering gemaakt.
za 4-4-2009 13:01 = Aansluiting is (nog) niet mogelijk, wij bellen u voor aanvullende gegevens.
za 4-4-2009 15:01= Er is een afspraak voor levering gemaakt.
ma 6-4-2009 17:01 = Aansluiting is (nog) niet mogelijk, wij bellen u voor aanvullende gegevens.
vr 10-4-2009 16:01 = Er is een afspraak voor levering gemaakt.
vr 17-4-2009 13:01= het abonnement is door de provider geaccepteerd.( EINDELIJK!
ma 20-4-2009 18:01= Uw bestelling heeft 1 dag vertraging.
wo 22-4-2009 13:01 = De koerier belt uter bevestiging van de nieuw gemaakte afspraak.
do 23-4-2009 18:01 = Toestel niet aanwezig, wij willen graag een nieuwe aflever-afspraak met u maken.
vr 24-4-2009 12:01 = De koerier belt uter bevestiging van de nieuw gemaakte afspraak.
wo 29-4-2009 18:01= Toestel niet aanwezig, wij willen graag een nieuwe aflever-afspraak met u maken.
di 5-5-2009 19:01 = De koerier belt uter bevestiging van de nieuw gemaakte afspraak.
wo 6-5-2009 15:01 = De koerier belt u ter bevestiging van de gemaakte afspraak.
do 9-5-2009 12:20 = TELEFOON BINNEN
Maar kreeg wel een Adapt Essential Kit for HTC Diamond II erbij.....
Nou ik heb de mijne maandag besteld en nu in huis
, prima afgehandeld door gsmwarenhuis, ookal was er nergens iets over te lezen. Contracten zijn duidelijk , prijzen laag, een aanrader.
Je vergeet de grote Touch Diamond 2 media aandacht. De hele stad hangt hier vol met posters van de TD2. Daarnaast doet de metalen afwerking natuurlijk ook wat. Men had beter de TD1 eerder wat af kunnen prijzen. De HTC Touch is zelfs even bij de kijkshop in prepaid geweest, dus dat wil ook wat zeggen. Toendertijd 159,95 in prepaid geloof ik. Dat zijn mooie aanbiedingen.JensinatoR schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:34:
Verwijderd
Hi heeft 'm nu ook op de website staan, levering vanaf 13 juli. Verlenging is vrij gunstig volgens mij: Hi Online 2 jaar + Eindeloos online voor 19,45 per maand (1e jaar) en het toestel gratis. Wel ff geduld hebben natuurlijk.
3 maanden wachten is natuurlijk onzin, omdat dit gewoon een absurd vroege pre-order wasW00fer schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 01:58:
Barton, na 3 maanden wachten op je toestel vind ik dat eigenlijk ook niet meer dan normaal.
Gisteren besteld bij t-mobile de MDA compact V. Daar gaven ze telefonisch aan dat de telefoon sinds een weekje uitgelevert wordt. De website geeft echter aan dat de levertijd nog lang kan zijn. Ach ja we wachten rustig af.
T-mobile heeft voor bestaande klanten altijd aardige verleng opties, ik heb nu een flex 20 genomen 1 jarige verlenging en het toestel kostte mij 49,95.
Op de website kun je dit abbo/toestel alleen maar krijgen bij een verlenging van 2 jaar voor dezelfde prijs.
T-mobile heeft voor bestaande klanten altijd aardige verleng opties, ik heb nu een flex 20 genomen 1 jarige verlenging en het toestel kostte mij 49,95.
Op de website kun je dit abbo/toestel alleen maar krijgen bij een verlenging van 2 jaar voor dezelfde prijs.
Burp
Bij verlenging kan ik niet komen. Hoe kan jij zien dat hij dan 19,45 euro kost (zonder bijbetaling)? Ik zie wel dat bij een nieuw abbonement de prijs 27,45 euro is. Maar dat lijkt me vrij hoog.Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 21:49:
Hi heeft 'm nu ook op de website staan, levering vanaf 13 juli. Verlenging is vrij gunstig volgens mij: Hi Online 2 jaar + Eindeloos online voor 19,45 per maand (1e jaar) en het toestel gratis. Wel ff geduld hebben natuurlijk.

Met studentenkorting kan ik hem trouwens vinden voor 26,45 euro per maand. Dit alles wel met eindeloos online natuurlijk.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Mijn abo kon weer verlengd worden. Doordat ik tevreden ben over Vodafone wilde ik mijn abonnement meteen met 2 jaar verlengen. De mobiel was zelf niet leverbaar bij Vodafone en heb ik via GSMeasy maar besteld. Deze website ook meteen de beste mogelijkheid (de andere waren allemaal duurder).
Jammer genoeg niet op voorraad, maar ze verwachten de mobiel binnen enkele dagen te hebben. We wachten rustig af.
Jammer genoeg niet op voorraad, maar ze verwachten de mobiel binnen enkele dagen te hebben. We wachten rustig af.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Kom je dan nog op een leuke abbonementsprijs uit? Ik ga hem namelijk bestellen voor 26,45,- euro bij hi.nl (Hi Online Student 30). Dat is met 240 minuten en/of 480 sms'jes, en ook Eindeloos Online. Na twaalf maanden wordt Eindeloos Online echter duurder (eerst 2,50 daarna 9,95). De laatste twaalf maanden betaal je dus 33,90 euro.Ankh schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:31:
Mijn abo kon weer verlengd worden. Doordat ik tevreden ben over Vodafone wilde ik mijn abonnement meteen met 2 jaar verlengen. De mobiel was zelf niet leverbaar bij Vodafone en heb ik via GSMeasy maar besteld. Deze website ook meteen de beste mogelijkheid (de andere waren allemaal duurder).
Gemiddeld dus 33,90+26,45 / 2 = 30,175 euro.
Per maand betaal ik: 22 euro + 4.5 data = 26,50 EUR. Dit is over het eerste jaar, daarna zou het 27.5 + 9 = 36,50 EUR zijn. Gemiddeld dus 31,50 EUR.LuPo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:16:
[...]
Kom je dan nog op een leuke abbonementsprijs uit? Ik ga hem namelijk bestellen voor 26,45,- euro bij hi.nl (Hi Online Student 30). Dat is met 240 minuten en/of 480 sms'jes, en ook Eindeloos Online. Na twaalf maanden wordt Eindeloos Online echter duurder (eerst 2,50 daarna 9,95). De laatste twaalf maanden betaal je dus 33,90 euro.
Heb er ook nog voordeel SMS op zitten.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik heb nu een tweejarig Hi Online 25-abbonement met 175/350 min/sms gevonden. Deze kost met Eindeloos online gemiddeld (over die twee jaar) 26,175,- euro. Mocht je Student zijn dan kun je hem met Hi Online Student zelfs voor 25,175,- euro krijgen.
Overigens is de bijbetaling dan 29,95. Dus dat is goed te doen. In ieder geval qua abbonement beter dan mijn eerdere berekening zonder bijbetaling en met één abbonement hoger:
Overigens is de bijbetaling dan 29,95. Dus dat is goed te doen. In ieder geval qua abbonement beter dan mijn eerdere berekening zonder bijbetaling en met één abbonement hoger:
LuPo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:16:
[...]
Kom je dan nog op een leuke abbonementsprijs uit? Ik ga hem namelijk bestellen voor 26,45,- euro bij hi.nl (Hi Online Student 30). Dat is met 240 minuten en/of 480 sms'jes, en ook Eindeloos Online. Na twaalf maanden wordt Eindeloos Online echter duurder (eerst 2,50 daarna 9,95). De laatste twaalf maanden betaal je dus 33,90 euro.
Bij tmobile ongeveer 1,5 week geleden besteld nog niet binnen. mda compact 5, iemand anders ervaringen met de levertijden van tmobile en de mda compact 5?
Burp
Vandaag een belletje gehad, maandag kan ik de Diamond2 ontvangen van de koerier. Dat is wel het voordeel via GSM easy, zij regelen alles voor je. Kopieen maakt de koerier je hoeft zelf niets meer op te sturen.
Hoever van te voren kon je ook alweer verlengen bij T-mobile? Moet nog 5 maanden tot einde van mijn contract en ik ga ook de MDA versie nemen, want ik vind het frontje van t-mobile iets mooier ipv dat dat grijze van HTC onderin.Wii4all schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:52:
Gisteren besteld bij t-mobile de MDA compact V. Daar gaven ze telefonisch aan dat de telefoon sinds een weekje uitgelevert wordt. De website geeft echter aan dat de levertijd nog lang kan zijn. Ach ja we wachten rustig af.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Na wat zoeken gekozen voor een 2-jarig Hi 20 abo (16,95 p/m, gehele looptijd) met Hi Eindeloos online (12 mnd voor 2,50, daarna 9,95). Het eerste jaar kost me dus 19,45 p/m, het tweede 26,95. Het toestel is dan gratis (studentmobiel), afgezien van 9,95 verzendkosten en aansluitkosten (24,95 dacht ik). Ik bel niet veel (dit abo is meer dan genoeg voor mij), en de Hi internet aanbieding lijkt een goeie.
Maandagavond besteld (toestel stond toen nog "in bestelling" op hun site, volgens Pricewatch < 5 dagen), vandaag bericht gehad dat de boel onderweg is. Dat viel niet tegen dus.
Maandagavond besteld (toestel stond toen nog "in bestelling" op hun site, volgens Pricewatch < 5 dagen), vandaag bericht gehad dat de boel onderweg is. Dat viel niet tegen dus.
Ik heb hem bij belsimpel.nl besteld (verlenging van mijn Vodafone abbo). Bij Belsimpel, omdat ik daar een aantal mensen ken, en omdat het in Groningen zit.
Verlenging Basis € 22,50 2 jaar, 1e 12mnd € 18,00 p/mnd + Geen aansluitkosten + GRATIS Voordeel SMS Blox t.w.v. € 2,- p/mnd. + 24 maanden € 7,- korting op Zorgeloos Mobiel Internet Blox.
Dan kost 'ie nog 129,-
Dus totaal: 486 (abbokosten) + 30 (internetkosten) + 129 (toestel) = 645 euro
645 / 24 = €26,88/maand
Verlenging Basis € 22,50 2 jaar, 1e 12mnd € 18,00 p/mnd + Geen aansluitkosten + GRATIS Voordeel SMS Blox t.w.v. € 2,- p/mnd. + 24 maanden € 7,- korting op Zorgeloos Mobiel Internet Blox.
Dan kost 'ie nog 129,-
Dus totaal: 486 (abbokosten) + 30 (internetkosten) + 129 (toestel) = 645 euro
645 / 24 = €26,88/maand
I see red pixels.
Niet om te spammen, maar losse HTC Touch Diamond II's zijn bij 2call.nl het goedkoopste:
Nederlandse versie kost daar 381,- / in de PriceWatch kost hij 393,-
Engelse versie kost daar 392,- / in de PriceWatch kost hij 403,-
(zijn losse toestelprijzen exclusief eventuele verzendkosten)
Nederlandse versie kost daar 381,- / in de PriceWatch kost hij 393,-
Engelse versie kost daar 392,- / in de PriceWatch kost hij 403,-
(zijn losse toestelprijzen exclusief eventuele verzendkosten)
Ik ben ook van plan om dit toestel te halen, ga mijn abbo verlengen bij Hi, omdat ik dan het toestel gratis krijg bij een 1 jarig HI 35 Online abbo.
Helaas is de levertijd nogal lang..Ze kunnen pas vanaf 13 juli leveren. Maar goed, nog altijd voordeliger dan een 2 jarig abbo!
Helaas is de levertijd nogal lang..Ze kunnen pas vanaf 13 juli leveren. Maar goed, nog altijd voordeliger dan een 2 jarig abbo!
Heeft iemand enig idee of een belcompany ook de korting kan geven die Hi mij kan geven bij het verlengen van mijn abbo?
Op het moment dat ik namelijk mijn abbo verleng bij Hi krijg ik het toestel gratis, echter via een website van de belcompany is dit niet mogelijk.
Enig idee of de belcompay deze korting wel kan geven op het moment dat ik naar een fysieke BC winkel stap?
Op het moment dat ik namelijk mijn abbo verleng bij Hi krijg ik het toestel gratis, echter via een website van de belcompany is dit niet mogelijk.
Enig idee of de belcompay deze korting wel kan geven op het moment dat ik naar een fysieke BC winkel stap?
Waarschijnlijk niet, HI moet je toch wat bieden om bij hun zelf te bestellen..
Waarom stap je geen fysieke winkel van HI / KPN in dan? Dat lijkt me betere kanshebber?
Waarom stap je geen fysieke winkel van HI / KPN in dan? Dat lijkt me betere kanshebber?
Omdat Hi het zowel via de website als de telefonische klantenservice het toestel niet eerder dan 13 juli kunnen leveren. En ik derhalve dan ook niet verwacht dat ze hem in de winkel hebben.CLB schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:13:
Waarschijnlijk niet, HI moet je toch wat bieden om bij hun zelf te bestellen..
Vorige week nog even bij het business centre geweest en daar was die ook nog niet verkrijgbaar.
Inmiddels is de datum bij HI naar voren geschoven. Toestel is vanaf nu leverbaar!
[ Voor 22% gewijzigd door Robbie T op 16-06-2009 17:11 ]
Zojuist besteld bij de HI:
Met een verlenging.
Hi 35 Online voor 28,95 per maand.
Eindeloos online: 9,95 per maand, eerste 3 maand voor 2.50.
Verlenging van een jaar. Toestel gratis!
Al met al kost het toestel dus:
12 x 28,95 = 347,50
3 x 2.50 = 7,50
9 x 9,95 = 89,55
347,50 + 7,50 + 89,55 = 444,55.
Met een verlenging.
Hi 35 Online voor 28,95 per maand.
Eindeloos online: 9,95 per maand, eerste 3 maand voor 2.50.
Verlenging van een jaar. Toestel gratis!
Al met al kost het toestel dus:
12 x 28,95 = 347,50
3 x 2.50 = 7,50
9 x 9,95 = 89,55
347,50 + 7,50 + 89,55 = 444,55.
Wat een sjappies ook daar hè! Eerst hebben ze het heel lang op 13 juli staan en dan halen ze het nu opeens wel naar voren toe.
Bij mij wordt per 1 juli mijn nummer overgezet naar Hi Prepaid omdat de TD2 pas vanaf 13 juli geleverd kon worden. Ik heb een Hi Euro 25 abonnement en wij mochten voor 1 juli kiezen wat we wilden: verlengen, opzeggen of doorgaan. Dit kwam omdat ze een eenmalige tariefverhoging door gingen voeren die niet in de overeenkomst stond zoals ik toendertijd getekend had. Ik wilde verlengen maar dat kon niet met de TD2 omdat hij pas vanaf 13 juli beschikbaar was. Ze konden geen reservering (of iets dergelijks) aanmaken. Als ik mijn nummer dus wilde behouden dan was ik genoodzaakt om of een andere telefoon uit te zoeken, of over te gaan (tijdelijk) naar Hi Prepaid.
Nu ga ik morgen maar even opbellen of ze die Hi Prepaid weer ongedaan kunnen maken. Ik wil namelijk verlengen met een Touch Diamond 2!
Robbie T, wat voor abonnement had je hiervoor? Ik vraag me namelijk af of ik die telefoon gratis ga krijgen bij 1 jarig-Hi Online 35 + Eindeloos Online. Op de site staat namelijk dat je dan 169,95 euro bij moet betalen.
Bij mij wordt per 1 juli mijn nummer overgezet naar Hi Prepaid omdat de TD2 pas vanaf 13 juli geleverd kon worden. Ik heb een Hi Euro 25 abonnement en wij mochten voor 1 juli kiezen wat we wilden: verlengen, opzeggen of doorgaan. Dit kwam omdat ze een eenmalige tariefverhoging door gingen voeren die niet in de overeenkomst stond zoals ik toendertijd getekend had. Ik wilde verlengen maar dat kon niet met de TD2 omdat hij pas vanaf 13 juli beschikbaar was. Ze konden geen reservering (of iets dergelijks) aanmaken. Als ik mijn nummer dus wilde behouden dan was ik genoodzaakt om of een andere telefoon uit te zoeken, of over te gaan (tijdelijk) naar Hi Prepaid.
Nu ga ik morgen maar even opbellen of ze die Hi Prepaid weer ongedaan kunnen maken. Ik wil namelijk verlengen met een Touch Diamond 2!
Robbie T, wat voor abonnement had je hiervoor? Ik vraag me namelijk af of ik die telefoon gratis ga krijgen bij 1 jarig-Hi Online 35 + Eindeloos Online. Op de site staat namelijk dat je dan 169,95 euro bij moet betalen.
[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 17-06-2009 00:41 ]
Ik had/heb een Hi 40, met eindeloos online.LuPo schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 00:38:
Wat een sjappies ook daar hè! Eerst hebben ze het heel lang op 13 juli staan en dan halen ze het nu opeens wel naar voren toe.
Ben echter al een jaar of 4/5 klant bij Hi, vandaar dat ik ook korting kon krijgen.
Wat nog wel wil helpen is als je belt met de klatenservice, melden dat je bijvoorbeeld overweegt om over te stappen naar vodafone. Met een beetje geluk word je dan doorverbonden met de afdeling opheffing. Die kunnen namelijk de meeste korting geven!
Oké, ik heb nu een Hi Euro 25 abonnement. Verder geen Eindeloos Online ofzo, wel met enige regelmaat over m'n abonnementsprijs heen gegaan. Dat tikt ook altijd leuk aan voor korting bij een nieuw abonnement. Maargoed, ik twijfel nog tussen de iPhone 3G S en de Touch Diamond 2.Robbie T schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:02:
[...]
Ik had/heb een Hi 40, met eindeloos online.
Ben echter al een jaar of 4/5 klant bij Hi, vandaar dat ik ook korting kon krijgen.
Wat nog wel wil helpen is als je belt met de klatenservice, melden dat je bijvoorbeeld overweegt om over te stappen naar vodafone. Met een beetje geluk word je dan doorverbonden met de afdeling opheffing. Die kunnen namelijk de meeste korting geven!
Hmm maar je krijgt bij Hi dan wel een versie met hun eigen software en simlock erop waarschijnlijk?Robbie T schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:02:
[...]
Ik had/heb een Hi 40, met eindeloos online.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Er bestaat geen HI branded HTC Touch Diamond2 hoor
Zie oa: HTC Touch Diamond2 [part deux]
[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 17-06-2009 15:42 ]
Ow ok, maar simlock wel dus probably.CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:41:
Er bestaat geen HI branded HTC Touch Diamond2 hoorZie oa: HTC Touch Diamond2 [part deux]
Update: ik bel blijkbaar niet genoeg, ik moest nog 170 euro bijbetalen met hetzelfde abo. Dan maar terug naar Vodafone, was sowies beter qua dekking en service.
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 17-06-2009 16:19 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb mijn huidige n95 ook bij HI weg, middels verlenging. Geen simlock daaropPhusebox schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:57:
[...]
Ow ok, maar simlock wel dus probably.
Update: ik bel blijkbaar niet genoeg, ik moest nog 170 euro bijbetalen met hetzelfde abo. Dan maar terug naar Vodafone, was sowies beter qua dekking en service.
Ook niet hoorPhusebox schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:57:
Ow ok, maar simlock wel dus probably.
Heb je daar ook internet bij of niet? Ik mag over 2,5 week verlengen en kan niet wachten.Wii4all schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:52:
Serieus voor die prijs? Ik heb net gebeld naar tmobile voor een verlenging met een flex 35 of vergelijkbaar abbo en dan koste het mij bij een 1 jarig abbo bijna 200 euro! Bij een 2 jarig eabbo zou ik hem voor 85 euro kunnen krijgen. Dat is echt te veel geld... Enig idee waarom?Wii4all schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:52:
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Volgens mij heeft T-Mobile een spaarsysteem voor klanten. Als jij veel over je bundel gaat krijg je veel punten en dat betekent veel korting bij een nieuw abonnement. Ben zelf overigens (nog) geen T-Mobile klant.UltimateB schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:59:
[...]
Serieus voor die prijs? Ik heb net gebeld naar tmobile voor een verlenging met een flex 35 of vergelijkbaar abbo en dan koste het mij bij een 1 jarig abbo bijna 200 euro! Bij een 2 jarig eabbo zou ik hem voor 85 euro kunnen krijgen. Dat is echt te veel geld... Enig idee waarom?
Correct me if i'm wrong.
Ja maar dat is wel erg veel verschil. :x Niet zo een zin om 200 euro te besteden aan die telefoon, dat gaat me wat ver. Moet maar nog een tijdje wachten, geduld is wel lastig.
SWIS
Ik had vorige maand ook gebeld, dacht dat ik al kon verlengen en kom met mijn 6 jarige abbonee van t-mobile en met een relax 200 en internet en sms maximaal ook voor 50 euro krijgen met 1 jarig abbonement. Ik wil alleen weten of Wii4All ook met internet heeft of niet.UltimateB schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:06:
Ja maar dat is wel erg veel verschil. :x Niet zo een zin om 200 euro te besteden aan die telefoon, dat gaat me wat ver. Moet maar nog een tijdje wachten, geduld is wel lastig.
Hmm met een nieuw abbonement en een flex30 zonder internet of sms bundel kan je hem krijgen voor 170 euro

Over je bundel heen gaan als korting kan misschien wel kloppen. Ik ga ook wel eens over mijn bundel heen (bellen naar nummers die niet in je bundel zitten etc etc)
[ Voor 23% gewijzigd door Meneer iCy op 20-06-2009 22:52 ]
Ik heb ook met internet. (9,95 pm)
Bij mij is de bestelling mooi de soep ingelopen, wat een zooitje bij tmobile zeg.
Ik heb dit bij hun nog nooit meegemaakt.
Ik ging vorige week op vakantie vandaar dat ik niks van me heb kunnen laten horen, maar hier het verhaal tot nu toe.
Ik bestel het toestel voor 49,95 omdat ik al lang klant ben krijg ik meer korting geloof ik.
Na 10 dagen nog geen toestel, dus maar even gebeld aangezien de persoon bij wie ik de bestelling deed aangaf dat het wellicht maar 4 dagen zou duren.
Persoon gaf aan dat tnt er nog weleens wat langer over deed.
Enfin na 15 dagen toch maar weer bellen.
Verteld die meneer aan de lijn vrolijk dat mijn order was geannuleerd.
Ik wat? Dat klopt helemaal niet.
Man zegt even wachten ik kom zo bij u terug.
15 minuten later, ja meneer ik kan u het toestel nu niet meer voor die prijs aanbieden.
Wat ik wel kan doen is, dit u betaald nu 80 euro voor het toestel en u krijgt 1 maand gratis abbo.
Ik aangeven dat het goed is.
Kom ik terug van de vakantie ligt er een briefje van de tnt in de bus met een bedrag van 119 euro.
Er klopt helemaal niks van daar bij tmobile.
Morgen maar even bellen en dan laat ik het wel weten hoe het zit.
De brief van de verlenging voor 50 euro heb ik hier ook nog liggen,dus ik verwacht geen problemen.
Bij mij is de bestelling mooi de soep ingelopen, wat een zooitje bij tmobile zeg.
Ik ging vorige week op vakantie vandaar dat ik niks van me heb kunnen laten horen, maar hier het verhaal tot nu toe.
Ik bestel het toestel voor 49,95 omdat ik al lang klant ben krijg ik meer korting geloof ik.
Na 10 dagen nog geen toestel, dus maar even gebeld aangezien de persoon bij wie ik de bestelling deed aangaf dat het wellicht maar 4 dagen zou duren.
15 minuten later, ja meneer ik kan u het toestel nu niet meer voor die prijs aanbieden.
Wat ik wel kan doen is, dit u betaald nu 80 euro voor het toestel en u krijgt 1 maand gratis abbo.
Kom ik terug van de vakantie ligt er een briefje van de tnt in de bus met een bedrag van 119 euro.
De brief van de verlenging voor 50 euro heb ik hier ook nog liggen,dus ik verwacht geen problemen.
Burp
Ze melden mij ook al dat de prijzen wat omhoog zijn gegaan. Ga ze morgen maar nog eens bellen. Minder dan 150 met een eenjarig abbo is wel te doen in mijn ogen. Moet ik wel nog even bedenken of ik mijn huidige diamond wil houden. Zal er toch niet echt veel voor krijgen.Wii4all schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:20:
Ik heb ook met internet. (9,95 pm)
En succes wii4all. Als dergelijke zaken eenmaal misgaan kost het vaak veel moeite om het recht te breien.
[ Voor 3% gewijzigd door UltimateB op 21-06-2009 16:05 ]
SWIS
Dat moet zeker lukken. Hij is 150 euro nieuw bij 1jarig abbo relax 150 en met internet 9,95. Dus maandelijkse kosten 27 euro. (Nieuwe abbo, geen verlenging)UltimateB schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:04:
[...]
Ze melden mij ook al dat de prijzen wat omhoog zijn gegaan. Ga ze morgen maar nog eens bellen. Minder dan 150 met een eenjarig abbo is wel te doen in mijn ogen. Moet ik wel nog even bedenken of ik mijn huidige diamond wil houden. Zal er toch niet echt veel voor krijgen.
En succes wii4all. Als dergelijke zaken eenmaal misgaan kost het vaak veel moeite om het recht te breien.
Ik ben in de running voor een 1 jarige verlenging met VF 27,50 / 35,00 + sms verdubbelaar + internetblox...
Bij Telecomadvies.nl vind ik dan:
VF 35 + sms-verdubbelaar + internetblox met als acties:
- Geen aansluitkosten
- Eerste 6 maanden 20% korting op abonnementskosten
- Eerste 2 mnd € 5,- korting op zorgeloos internet BloX
- Gratis SMS Voordeel BloX gedurende hele looptijd
Dat kost me dus:
6x(35+9,50) = 267
6x(28+9,50) = 225
Gaat nog 10'tje af
Toestel kost dan 109,-
Totaal dus: 591,- euro
En dan heb ik per maand dus 300 minuten en / of 600 smsjes (1 minuut = 2 smsjes)
en onbeperkt internet met een snelheid van 3,6mbit qua download.. Lijkt me een hele mooie prijs!
Maar als iemand dit goedkoper heeft gevonden, hoor ik 't uiteraard graag!
Bij de Belcompany zou het toestel al 100,- meer kosten bijvoorbeeld
(en Telecomadvies is een dochterbedrijf van de Belcompany dus no problems!)
- Geen aansluitkosten
Dat kost me dus:
6x(35+9,50) = 267
6x(28+9,50) = 225
Gaat nog 10'tje af
Toestel kost dan 109,-
En dan heb ik per maand dus 300 minuten en / of 600 smsjes (1 minuut = 2 smsjes)
en onbeperkt internet met een snelheid van 3,6mbit qua download.. Lijkt me een hele mooie prijs!
Op de vodafone website shop is de htc touch 2 met een 35 euro abo 1 jaar plus iblox 70,50 bijbetalen.CLB schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:56:
Ik ben in de running voor een 1 jarige verlenging met VF 27,50 / 35,00 + sms verdubbelaar + internetblox...
- Geen aansluitkosten
Dat kost me dus:
6x(35+9,50) = 267
6x(28+9,50) = 225
Gaat nog 10'tje af
Toestel kost dan 109,-
Dan is het toestel alleen wel voorzien van Vodafone meuk (en bij de HTC TD1 zorgde dat er zelfs voor dat het hele TouchFlo gedeelte niet aanwezig was! In ieder geval bij een HTC TD1 die ik heb gezien in de winkel!). Dat is dus logo inclusief software. Voor 30 euro meer heb je hem dan gewoon simlockvrij, zonder merkjes en standaard software (standaard software maakt hier misschien minder uit, maar toch).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Lees de topicwaarschuwing. Dit hoort hier niet.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 22-06-2009 21:50 ]
Burp
Opzicht is dat allemaal geen probleem dankzij xda-developersSp!tF!re schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:04:
Dan is het toestel alleen wel voorzien van Vodafone meuk (en bij de HTC TD1 zorgde dat er zelfs voor dat het hele TouchFlo gedeelte niet aanwezig was! In ieder geval bij een HTC TD1 die ik heb gezien in de winkel!). Dat is dus logo inclusief software. Voor 30 euro meer heb je hem dan gewoon simlockvrij, zonder merkjes en standaard software (standaard software maakt hier misschien minder uit, maar toch).
Wat zou de mda compact 5 met verlenging kosten met een flex 30, sms verdubbelaar en internet?
ik gok dat ie dan wel gratis is, of 40 euro bij betalen?iCy schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:12:
Wat zou de mda compact 5 met verlenging kosten met een flex 30, sms verdubbelaar en internet?
Burp
Met flex25, smsverdub en internet kan ik hem met de verlenging gratis krijgen vanuit de winkel. Ik hoop dat ik dus met een relax150, sms maximaal en internet ook gratis kan krijgen, maar dan via de telefoon volgende week. In de winkel moet ik ongelovelijk veel bij betalen voor een jaar abbonement terwijl de abbonementskosten vrijwel gelijk zijn per maand.Wii4all schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:32:
[...]
ik gok dat ie dan wel gratis is, of 40 euro bij betalen?
Edit:
Via een lost en stolen procedure moet ik 60 euro bijbetalen?
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 30-06-2009 18:40 ]
Klopt het dat je met een lost & stolen verlenging minder korting krijgt?
[ Voor 144% gewijzigd door een moderator op 03-07-2009 23:07 . Reden: foutje, sorry ;-) ]
Wat heb je in die drie dagen zelf onderzocht en met welk resultaat?iCy schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:57:
Klopt het dat je met een lost & stolen verlenging minder korting krijgt?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
1. In de winkel geweest, toestel was goedkoper dan telefonisch maar kon geen lost en stolen en moet dus wachten tot 8 julipven schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 23:08:
[...]
Wat heb je in die drie dagen zelf onderzocht en met welk resultaat?
2. Gebeld met klantenservice, kon wel lost en stolen maar toestel was 60 euro duurder dan de winkel
3. Nog een keer gebeld en gevraagd of je met lost en stolen geen extra korting krijgt? Ze gaven daar geen antwoord op
Mocht er iemand Vodafone gaan bestellen, doe het dit weekend want vanaf 6 juli worden er aansluitkosten berekend. Ik weet niet of dat meteen ook bij elke webshop is, maar houdt er rekening mee.
Verwijderd
GSMweb.nl bij een 1jarig T-mobile 25 abonnement 70 euro bijbetalen. Is niet duur geloof ik (:
Mda Compact V verlenging via internet moest ik bijbetalen, via de telefoon ook maar in de shop was het gratis? 
Heb hem nu gratis met 1 jaar flex 25, sms double en internet.
Heb hem nu gratis met 1 jaar flex 25, sms double en internet.
Nou, ik zie iets van 136,- staan.Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:04:
GSMweb.nl bij een 1jarig T-mobile 25 abonnement 70 euro bijbetalen. Is niet duur geloof ik (:
www.casarodriguillo.com
Ik had net een dame aan de telefoon van de Vodafone klantenservice, en zij wist me te vertellen dat ze de TD2 al hebben. Heeft er iemand al een Vodafone versie in real life gezien of in bezit?
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Ben vanmiddag in de Vodafone winkel in Den Bosch geweest, geen spoor van de TD2..
Net de TD2 besteld i.c.m. Vodafone 35 en Zorgeloos Internet Blox, 1 jaar, eerste 6 maanden 50% korting op het abonnement inclusief gratis bluetooth headset voor 94 euro. Bestelmaar.nl
Vond de TD2 niet meer zo interessant... maar met 'n huidige prijs van 270,- voor 'n los toestel..
En binnenkort komt de WM 6.5 upgrade.. hmm lastig zeg.. Wat 'n prijsdropper
dit soort opmerkingen van je kom ik vaker tegenCLB schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:50:
Vond de TD2 niet meer zo interessant... maar met 'n huidige prijs van 270,- voor 'n los toestel..
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Haha ik mag al 2 of 3 maanden verlengen.. maar het ultieme mobieltje is er nog steeds niet.. Heel moeilijk!Kees_frl schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:45:
dit soort opmerkingen van je kom ik vaker tegen