Ik snap niet dat werkelijk niemand van tweakers een exemplaar in zijn bezit heeft dan. Er waren er genoeg zeeeeer op tijd bijSigns schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:51:
[...]
Ik heb vrijdagmiddag een mail gekregen dat de Diamond2 direct uit voorraad leverbaar was.
Vandaag een mail gekregen dat ze door hun voorraad heen waren. Eind deze week verwachten ze weer een lading.
Dat vind ik dus ook en ook wel opmerkelijk dat alleen Typhone/GSMPlaza.nl dan de telefoons op voorraad heeft gehad of niet dan?
Die hebben ze ook nooit gehad joh, proberen gewoon orders binnen te slepen, lekker geld cashen
Mijn advies in dit soort zaken: Wacht een weekje totdat ze goed leverbaar zijn, pluis internet uit en bestel!
Mijn advies in dit soort zaken: Wacht een weekje totdat ze goed leverbaar zijn, pluis internet uit en bestel!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
zo denk ik er ook altijd over alleen ik heb hem toch besteld i.v.m. goede aanbieding voor het verlengen van mijn abo. en gezien de abo's die je er nu bij krijgt ben ik daar ook blij meeCLB schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 19:06:
Die hebben ze ook nooit gehad joh, proberen gewoon orders binnen te slepen, lekker geld cashen![]()
28/ 2/2009 is inderdaad op tijd zal je zeggenFacundo schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:58:
[...]
Ik snap niet dat werkelijk niemand van tweakers een exemplaar in zijn bezit heeft dan. Er waren er genoeg zeeeeer op tijd bij

Mijn broer werkt bij Brightpoint (leveren o.a aan belcompany etc..) en daar is het toestel vandaag binnen gekomen.
Onderstaande las ik ook in de Fair-Use-Policy. Erg jammer want ik wou naast mijn privé mail ook mijn zakelijke per push-mail binnen laten komen op de Diamond 2.Pedr0 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:18:
[...]
Met Eindeloos online is het je helaas niet toegestaan om gebruik te maken van:
In de officiele Fair-Use-Policy van Hi, http://www.hi.nl/web/show/id=299087
Back ontopic!
2. Met Eindeloos online is het je helaas niet toegestaan om gebruik te maken van:
Applicaties die e-mail automatisch afleveren op je mobiele telefoon en die gebruikelijk in de markt worden aangeboden aan zakelijke gebruikers
AULXJMHR
Dit kunnen ze never-te-nooit niet controleren...dus je kan dat gewoon doen. Ik ken mensen die dat gewoon hebben aanstaan en nooit extra kosten hebben! 
Echter, als ze nu daarzijn, dan ga ik er vanuit dat ze deze week wel leverbaar zijn!!
Dit is erg goed nieuws! Dan kan hij ook zien wanneer ze weer verzonden worden naar o.a. de BelCompany?moca schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 19:51:
Mijn broer werkt bij Brightpoint (leveren o.a aan belcompany etc..) en daar is het toestel vandaag binnen gekomen.
Echter, als ze nu daarzijn, dan ga ik er vanuit dat ze deze week wel leverbaar zijn!!
[ Voor 64% gewijzigd door Pedr0 op 14-04-2009 21:46 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Merken ze het dan ook niet aan het dataverkeer? Dat zal ook wel meevallen, er is toch enkel verkeer wanneer er nieuwe mail wordt binnengehaald.Pedr0 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 20:00:
Dit kunnen ze never-te-nooit niet controleren...dus je kan dat gewoon doen. Ik ken mensen die dat gewoon hebben aanstaan en nooit extra kosten hebben!
En als ik er op aangesproken wordt dan kan ik het altijd nog uitzetten en vervolgens mijn zakelijke mail per webmail bekijken op de Diamond 2
AULXJMHR
Verwijderd
Vraag ff aan je broer of hij morgen eens na kan vragen wanneer deze phone naar de belcompany komtmoca schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 19:51:
alvast bedankt
Ze zijn vandaag direct de deur uit gegaan, dus morgen zou heel goed mogelijk kunnen zijn!Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 20:04:
[...]
Vraag ff aan je broer of hij morgen eens na kan vragen wanneer deze phone naar de belcompany komt![]()
alvast bedankt
Waarschijnlijk donderdag volgens hem.moca schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:03:
[...]
Ze zijn vandaag direct de deur uit gegaan, dus morgen zou heel goed mogelijk kunnen zijn!
Dit soort replies heeft niemand wat aan.
[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 14-04-2009 22:40 ]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
En als mensen 'm dan binnenhebben kunnen ze hier hun ervaringen posten: HTC Touch Diamond2

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kijk dit zijn berichten die we hier graag horen!moca schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:03:
[...]
Ze zijn vandaag direct de deur uit gegaan, dus morgen zou heel goed mogelijk kunnen zijn!
Ben benieuwd hoe lang het dan inderdaad duurt voordat het toestel de weg naar mij vindt
Ja, ik ben ook super benieuwd naar deze telefoon. Heb er echt zin in 
@CLB een beetje reclame maken voor je eigen topic
Ik zal morgen eens naar pdashop bellen, om te kijken of ze ook op mn werk kunnen leveren; Immers wil ik die tellie snel hebben en als hij de 17e geleverd wordt (wat volgens pdashop nog steeds zo is) dan zit ik mooi de hele dag op t werk en die postbode maar bellen
.
Weet een van jullie of dat ik voor het pakket moet krabbelen?
Anders laat ik het gewoon bij de buren droppen
Ik zal morgen eens naar pdashop bellen, om te kijken of ze ook op mn werk kunnen leveren; Immers wil ik die tellie snel hebben en als hij de 17e geleverd wordt (wat volgens pdashop nog steeds zo is) dan zit ik mooi de hele dag op t werk en die postbode maar bellen
Weet een van jullie of dat ik voor het pakket moet krabbelen?
[ Voor 60% gewijzigd door Matis op 14-04-2009 23:07 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dit topic staat daar ook vermeld hoor, wees maar niet bangtoaomatis schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 23:03:
Ligt aan heel veel factoren..Weet een van jullie of dat ik voor het pakket moet krabbelen?
Hoe wordt die verstuurd? Rembours of niet? Verzekerd of niet?
Moet je je contract tekenen aan de deur of is dat al afgehandeld?
EDIT @ Hieronder: En hier ook: HTC Touch Diamond2
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 14-04-2009 23:24 ]
Ik weet het; Heb hebt al een tijdje gevolgd. Het staat mooi in de modbreakCLB schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 23:17:
Dit topic staat daar ook vermeld hoor, wees maar niet bang
Hij wordt IMO gewoon verzonden. Contract is gewoon een verlenging en niet onder renbours.Ligt aan heel veel factoren..
Hoe wordt die verstuurd? Rembours of niet? Verzekerd of niet?
Moet je je contract tekenen aan de deur of is dat al afgehandeld?
Nja ik zal morgen wel ff bellen. Ik ga slapen;
TOAOMatis OUT!
Ik ga morgen is de status in de gaten houden... of hij ook bij algebeld op voorraad komt!
Ik zal in me pauze maar weer eens langs de BelCompany gaan. Kan ik sowieso alvast me contract verlengen en dan wacht ik wel tot morgen en overmorgen op de TD2.
Dan is het een kwestie van ophalen!
Ik heb wel besloten om toch bij Hi te blijven, ondanks de lage inet snelheid. Ik verwacht namelijk dat ook dit binnenkort gaat veranderen!
Dan is het een kwestie van ophalen!
Ik heb wel besloten om toch bij Hi te blijven, ondanks de lage inet snelheid. Ik verwacht namelijk dat ook dit binnenkort gaat veranderen!
[ Voor 26% gewijzigd door Pedr0 op 15-04-2009 09:11 ]
Je denkt dat of er zijn bronnen / geruchten die 't hier over hebben.. Ik zie HI meer als jongerenprovider die geen snel internet nodig hebben.. KPN / Vodafone meer als zakelijke providers, mja dit wordt teveel offtopic, I'm sorry maar ik was benieuwd.
Ik heb zojuist naar pdashop gebeld.
Volgens de heer die ik aan de lijn kreeg weten zij ook niet meer dan de 17e. Alleen de reliability was niet erg hoog (wat dat inhoudt mag Joost weten
).
Echter wanneer de telefoon binnen is krijg ik als preorder-klant een email en dan kan ik eventueel bellen voor een lever afspraak.
Omdat het bij mij een verlenging van VF is, moet ik nog wel wat papperassen tekenen bij de koerier.
Nog twee nachtjes slapen dus
Volgens de heer die ik aan de lijn kreeg weten zij ook niet meer dan de 17e. Alleen de reliability was niet erg hoog (wat dat inhoudt mag Joost weten

Echter wanneer de telefoon binnen is krijg ik als preorder-klant een email en dan kan ik eventueel bellen voor een lever afspraak.
Omdat het bij mij een verlenging van VF is, moet ik nog wel wat papperassen tekenen bij de koerier.
Reliabilitytoaomatis schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:43:
Volgens de heer die ik aan de lijn kreeg weten zij ook niet meer dan de 17e. Alleen de reliability was niet erg hoog (wat dat inhoudt mag Joost weten).
Betrouwbaarheid
De mate waarin een IT-dienst (of configuratie-item) onder vooraf bepaalde omstandigheden de afgesproken functionaliteit biedt gedurende een aangegeven tijdsduur (ITIL).
Hehe, natuurlijk ken ik het woord wel, maar ik weet niet wat de betekenis is voor pdashop. Een lage reliability zou ook kunnen betekenen dat niet alle telefoons geleverd gaan worden, maar een klein gedeelte ervan.Signs schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:04:
Reliability
Betrouwbaarheid
De mate waarin een IT-dienst (of configuratie-item) onder vooraf bepaalde omstandigheden de afgesproken functionaliteit biedt gedurende een aangegeven tijdsduur (ITIL).
Ook zou het kunnen betekeken dat de datum niet vast staat (wat ik denk dat het betekend). Daarnaast denk ik dat niemand iets weet.
Nja ik wacht af. Kan er weinig aan doen denk ik
Mail van de BelCompany:
We hebben net alsnog de bevestiging gehad van HTC dat ze morgen uitgeleverd gaan worden.
Het is nu dus toch zeker.
Met vriendelijke groet,
Esmeralda van der Linden
Das toch raar dan dat er eerdere berichten zijn van een tussenpersoon die aan belcompany leveren hier op het forum en nu krijg jij bericht dat ze zelf contact hebben gehad met HTC en dat die direct leveren aan hun.
Het is een web van verschillende beweringen en je weet pas wat waar is als iemand de telefoon binnen heeft!
Humm... net een bevestiging van GSMWeb gehad dat de toestellen binnen zijn en vandaag verzonden worden naar de mensen die hem daar besteld hebben... dus met een beetje geluk morgen in huis!
cueball schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:45:
Humm... net een bevestiging van GSMWeb gehad dat de toestellen binnen zijn en vandaag verzonden worden naar de mensen die hem daar besteld hebben... dus met een beetje geluk morgen in huis!

Ik vind dat goed nieuws. Nu maar hopen dat PDAShop hem snel verscheept
Nou ik ben nu toch ook benieuwd wanneer Algebeld hem dan op voorraad krijgt voor alsnog staat er 1 mei
Ik heb ook Vodafone. Het gekke vind ik dat de prijs van het toestel hoger ligt bij een verlenging dan bij een nieuw abonnement. Is dat normaal?toaomatis schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:43:
Ik heb zojuist naar pdashop gebeld.
Volgens de heer die ik aan de lijn kreeg weten zij ook niet meer dan de 17e. Alleen de reliability was niet erg hoog (wat dat inhoudt mag Joost weten).
AULXJMHR
Is dat normaal; Ja en nee. Voor een verlening is het normaal dat toestel duurder is. Waarom weet ik niet en daarom vind ik het niet normaal.DPhoenix schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:50:
Ik heb ook Vodafone. Het gekke vind ik dat de prijs van het toestel hoger ligt bij een verlenging dan bij een nieuw abonnement. Is dat normaal?
Zal er wel mee te maken hebben dat VF liever nieuwe klanten bindt dan oude behouwd. Anyay; Het was in mijn geval 19 euro duurder
Daarnaast kon ik mijn abbo al na 18 maanden verlengen... dus dat scheelt ook weer 25% abbo kosten
Edit:
Ik zie net dat PDAShop de levertijd verkort heeft van 17 naar 16 april

Hij is dus daar ook binnen. Oftwel morgen verschepen
[ Voor 11% gewijzigd door Matis op 15-04-2009 19:03 ]
Jep zie het ook ! Top!toaomatis schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:06:
[...]
Is dat normaal; Ja en nee. Voor een verlening is het normaal dat toestel duurder is. Waarom weet ik niet en daarom vind ik het niet normaal.
Zal er wel mee te maken hebben dat VF liever nieuwe klanten bindt dan oude behouwd. Anyay; Het was in mijn geval 19 euro duurder
Daarnaast kon ik mijn abbo al na 18 maanden verlengen... dus dat scheelt ook weer 25% abbo kosten
Edit:
Ik zie net dat PDAShop de levertijd verkort heeft van 17 naar 16 april![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wanneer een winkel als de BelCompany die dingen geleverd krijgen? Ik neem aan 's morgens?
Want mss krijgen ze hem anders vanmiddag al met een levering.....
Want mss krijgen ze hem anders vanmiddag al met een levering.....
GSMWeb heeft idd de toestellen vanmiddag binnengekregen. Ze hebben het toestel nog op voorraad
Haha, mooi hoe iedereen zo snel mogelijk alle nieuwe dingen probeert te bemachtigen.
Een echte tweaker ligt morgenvroeg met zijn slaapzak voor de belcompany
en natuurlijk ontopic:
Ik zal van de pdashop een mail ontvangen wanneer het toestel binnen is... Dat is nog niet gebeurd, maar ik wacht vol spanning af
Een echte tweaker ligt morgenvroeg met zijn slaapzak voor de belcompany
en natuurlijk ontopic:
Ik zal van de pdashop een mail ontvangen wanneer het toestel binnen is... Dat is nog niet gebeurd, maar ik wacht vol spanning af
[ Voor 33% gewijzigd door Matis op 15-04-2009 14:38 ]
Goed nieuws! Ik zit nu toch stellig te twijfelen tussen Hi en Vodafone (huidige provider). Hi is goedkoper en meer belminuten bij vergelijkbaar abonnement. Vodafone daarintegen heeft een snellere internetverbinding.toaomatis schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:06:
[...]
Is dat normaal; Ja en nee. Voor een verlening is het normaal dat toestel duurder is. Waarom weet ik niet en daarom vind ik het niet normaal.
Edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AULXJMHR
Bij mij is dat niet zo heel moeilijk. Het dorp waar ik woon is alleen goed gedekt door VF (3G).DPhoenix schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:25:
Goed nieuws! Ik zit nu toch stellig te twijfelen tussen Hi en Vodafone (huidige provider). Hi is goedkoper en meer belminuten bij vergelijkbaar abonnement. Vodafone daarintegen heeft een snellere internetverbinding.
VF heeft vorig jaar een mooie telefoonpaal geslagen ongeveer 4km verderop. Ideaal bereik.
Daarnaast moet je het helemaal zelf weten. Je snap zelf natuurlijk ook wel dat Hi de abbo's goedkoper maakt. Immers is Hi (KPN) altijd heel gierig met resources.
Wil je gebruik maken van sneller inet, dan moet je daar grof voor betalen...
Ik ga voor een Hi €35 + eindeloos online (dus niet het Hi Online abbo!)
1 jaar abbo en krijg €170 extra korting op de TD2. Dan komt het toestel op +- €125 geloof ik? Ik zie het morgen wel!
1 jaar abbo en krijg €170 extra korting op de TD2. Dan komt het toestel op +- €125 geloof ik? Ik zie het morgen wel!
Op 2Call.nl is de levertijd van 2 weken gewijzigd naar 3 - 6 weken
Wel allemaal tegenstrijdige berichten....
De een kan binnen een dag leveren de ander is weer vertraagd.
Wel allemaal tegenstrijdige berichten....
De een kan binnen een dag leveren de ander is weer vertraagd.
Hi Online is goedkoper per min/sms/mms 10 cent i.p.v. 12 cent. Bij een € 35,-.Pedr0 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:39:
Ik ga voor een Hi €35 + eindeloos online (dus niet het Hi Online abbo!)
AULXJMHR
Waar zie je dat dan? Op de site staat nog: Verwachte leverdatum: 17-04-2009 en ik heb geen email gehad.[b][message=31803894,noline]
Edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C:\>Signature.bat
HAHAHAH geweldig! Er stond echt 16-4-2009. Nu is het idd weer teruggezet naar 17-4-2009winDOS schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:06:
[...]
Waar zie je dat dan? Op de site staat nog: Verwachte leverdatum: 17-04-2009 en ik heb geen email gehad.

ja ik ook, wat een k*tzooi, nja mss was het ergens een kink in de kabel, maar gelukkig hebben met mij nog meer mensen 16 zien staan!Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:07:
Huh, inderdaad....ik heb PDAshop.nl ook op 16-4 zien staan
Verwijderd
Ik had ook gekeken toen ik het hier las, en er stond idd de 16de...
Vanmiddag was ik in de Belcompany in Maastricht, wat voor fabeltjes die weer allemaal proberen te vertellen.
Ik vroeg gewoon wanneer zij het toestel binnen zouden krijgen
Ik kreeg als antwoord:
* Ja, bij HTC moet je er altijd wel 3 maanden bijtellen, dus je kan nog wel ff wachten
* Ik zou als ik jou was de HTC Touch HD kopen, die is veel beter en krijgt ook een update van winmo 6.5
* Die Diamond 2 gaat toch zeker 600€ kosten als hij in de zomer uitkomt...
Heb men lach moeten inhouden en ben gewoon naar buiten gewandelt.
Ik hoop wel dat ik hem in het weekend ergens kan bemachtigen, of anders bestel ik hem gewoon op pdashop ofzo...
Vanmiddag was ik in de Belcompany in Maastricht, wat voor fabeltjes die weer allemaal proberen te vertellen.
Ik kreeg als antwoord:
* Ja, bij HTC moet je er altijd wel 3 maanden bijtellen, dus je kan nog wel ff wachten
* Ik zou als ik jou was de HTC Touch HD kopen, die is veel beter en krijgt ook een update van winmo 6.5
Heb men lach moeten inhouden en ben gewoon naar buiten gewandelt.
Ik hoop wel dat ik hem in het weekend ergens kan bemachtigen, of anders bestel ik hem gewoon op pdashop ofzo...
Zeg dat wel, pdashop nog steeds 17-04. Ik hoop morgen bericht te krijgen dat hij er is en dat ie vrijdag onderweg gaat
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:13:
Ik kreeg als antwoord:

Is natuurlijk echt 100% offtopic en makkelijk hier te vinden: [Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2Facundo schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:53:
Nog een klein vraagje van mijn kant: is het internet van Hi sneller dan het goedkope internet abo van t-mobile? Lijkt me wel logisch maar vroeg 't me af omdat ik twijfel tussen hi en t-mobile. Hi heeft wel betere dekking maar t-mobile is toch wel een stukkie goedkoper
Ik mag ook een nieuwe foon uitzoeken.
Nu viel me oog op deze. Ik wil graag me vf abbo verlengen.
Normaal verleng ik gewoon altijd telefonisch via vodafone, maar die bieden dit toestel nog niet aan, en wisten ook nog niet wanneer.
Maar aangezien ik binnen de 3 maand zit wil ik wel graag verlengen ipv nog 3 maand volledig te betalen.
Kan ik nu gewoon naar pdashop gaan als hij daar op voorraad is om te verlengen, krijg je dan direct toestel mee of moet je een volgende dag terug komen?
Normaal verleng ik gewoon altijd telefonisch via vodafone, maar die bieden dit toestel nog niet aan, en wisten ook nog niet wanneer.
Maar aangezien ik binnen de 3 maand zit wil ik wel graag verlengen ipv nog 3 maand volledig te betalen.
Kan ik nu gewoon naar pdashop gaan als hij daar op voorraad is om te verlengen, krijg je dan direct toestel mee of moet je een volgende dag terug komen?
Ik stel voor dat je die vraag aan Pdashop voorlegt.Tito129 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:00:
Ik mag ook een nieuwe foon uitzoeken.
Je kan daar gewoon verlengen ja.. Weet niet of die een fysieke winkel hebben? Volgens mij wel in R'dam!
Daar kun je dus gewoon al je contracten en dergelijke afsluiten en dan krijg je de TD2 gelijk mee (mits op voorraad)
Daar kun je dus gewoon al je contracten en dergelijke afsluiten en dan krijg je de TD2 gelijk mee (mits op voorraad)
Dat weet ik zo 1 2 3 niet, zoals RoD zei; Moet je morgen effe bellen.Tito129 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:00:
Hier http://www.pdashop.nl/klantenservice/item/901/winkel.html staat dat ze 3 winkels hebben; Tw Rotterdam, Eindhoven en Groningen.CLB schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:03:
Je kan daar gewoon verlengen ja.. Weet niet of die een fysieke winkel hebben? Volgens mij wel in R'dam!
AFAIK worden eerst de preordered toestellen uitgeleverd (waaronder die van mij
Neem anders hier eens een kijkje en blijf hopen dat ie er tussenkomt!
Even iets anders:
Op de Mijnaanbod site van VF krijg ik nu ineens dit bericht:
Dat is goed nieuws denk ik, want dat betekend dat mn nieuwe abbo ingaat binnekort. Er is toch een balletje aan het rollen binnen de molen van VFHelaas is er hier op dit moment geen persoonlijk aanbod voor jou beschikbaar, neem eventueel contact op met 0800-0200056 en we helpen je graag verder.
wow prima aanbieding op telecomadvies
1 Htc Touch Diamond II Nlzwart 383,00
1 T-mobile Relax 150 1jr 0,00
1 T-mobile Web'n'walk Standard 0,00
1 T-Mobile Relax SMS maximaal 0,00
1 T-mobile Simkaart 0,00
Te betalen na aftrek abonnementskorting
inclusief BTW 97,00
Zit je er maar 1 jaar aan vast, voor kleine 100 euro prima telefoontje, maandelijkse kosten: 36.90 x 12 = 442.80 + die 97 eu = 539.80, daarna lekker over op sim only en je hebt een uber geil telefoontje
1 T-mobile Simkaart 0,00
Te betalen na aftrek abonnementskorting
inclusief BTW 97,00
Zit je er maar 1 jaar aan vast, voor kleine 100 euro prima telefoontje, maandelijkse kosten: 36.90 x 12 = 442.80 + die 97 eu = 539.80, daarna lekker over op sim only en je hebt een uber geil telefoontje
[ Voor 32% gewijzigd door Facundo op 16-04-2009 01:07 ]
Ja. Nieuwe klanten binnenhalen heeft altijd de voorkeur.DPhoenix schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:50:
[...]
Ik heb ook Vodafone. Het gekke vind ik dat de prijs van het toestel hoger ligt bij een verlenging dan bij een nieuw abonnement. Is dat normaal?
Volgens mij missen er wat bedragen. Je zegt zelf immers dat je 36 euro per maand kwijt bent aan een abbo, maar ik zie hier geen bedragenFacundo schreef op donderdag 16 april 2009 @ 01:04:
1 T-mobile Simkaart 0,00
Edit:
Voor de mensen die niet kunnen wachten:
Download hier alvast je telefoon
[ Voor 16% gewijzigd door Matis op 16-04-2009 08:19 ]
Op de site van pdashop hebben ze zojuist de pre-order *sticker* vervangen door een nieuw *sticker*.
Ik denk dat de telefoons daadwerkelijk geleverd zijn.
Graag hoor ik van enkele gelukkigen (die van de track&trace) wanneer hun Diamond2 binnen is gekomen en hoe compleet het pakket is.
Edit:
Beetje inconsistentie is er wel; De UK versie is leverbaar uit voorraad, maar er staat nog "Pre-Order Nu!".
Edit2:
haha, ik refresh net het beeld en de UK is nu leverbaar en de NL staat weer op "Pre-Order Nu!".
Had ik toch voor de UK moeten gaan, dan wastie al binnen
(Taal maakt toch niet uit na een ROM update
)
Edit3 (tevens ook laatste hoop ik
):
Ze zijn echt lekker bezig bij pdashop. Elke refresh geeft nu een andere pagina met andere kleurtjes en andere *stickers* voornamelijk aan de UK site.
Ik denk dat de telefoons daadwerkelijk geleverd zijn.
Graag hoor ik van enkele gelukkigen (die van de track&trace) wanneer hun Diamond2 binnen is gekomen en hoe compleet het pakket is.
Edit:
Beetje inconsistentie is er wel; De UK versie is leverbaar uit voorraad, maar er staat nog "Pre-Order Nu!".
Edit2:
haha, ik refresh net het beeld en de UK is nu leverbaar en de NL staat weer op "Pre-Order Nu!".
Had ik toch voor de UK moeten gaan, dan wastie al binnen

Edit3 (tevens ook laatste hoop ik
Ze zijn echt lekker bezig bij pdashop. Elke refresh geeft nu een andere pagina met andere kleurtjes en andere *stickers* voornamelijk aan de UK site.
[ Voor 45% gewijzigd door Matis op 16-04-2009 10:49 ]
Doe zelf eens je best voordat je hier een vraag dumpt.
[ Voor 63% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 11:00 ]
Nee, ze hebben me nog niet gebeld hier in Tilburg. In Eindhoven hadden ze hem nog niet en de levering was al geweest. Volgens die gast hebben de BC's in het noorden hem sowieso eerder!
[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 11:00 ]
Aan dit soort berichten heeft niemand wat. Post aub inhoudelijk.
[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 11:01 ]
Verwijderd
Op pdashop.be staat ook de UK versie als "nieuw" en de NL versie staat er als "Pre Order"
Die dag kan ik ook nog wel wachten. Ik denk wel dat de kans groot is dat ik morgen even naar Maastricht fiets en daar alle winkels eens afga.
Die dag kan ik ook nog wel wachten. Ik denk wel dat de kans groot is dat ik morgen even naar Maastricht fiets en daar alle winkels eens afga.
Klopt, ik ben net gebeld door BC Assen, ik kan hem afhalen. Morgen zal ik mijn bevindingen posten in het andere topic over de diamond2Pedr0 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:54:
[...]
Nee, ze hebben me nog niet gebeld hier in Tilburg. In Eindhoven hadden ze hem nog niet en de levering was al geweest. Volgens die gast hebben de BC's in het noorden hem sowieso eerder!
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Ik vind the Phonehouse eigenlijk interessanter... in Hardenberg weten ze het nietfirefighter2 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:51:
iemand hem al ergens gespot bij een belcompany filiaal???

XXXVI
Ben net gebeld door PDAShop dat het morgen tussen 9 en 13 uur geleverd gaat worden
Offtopic: Morgen? Gewoon vandaag neem ik aan?crazylegs schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:16:
[...]
Klopt, ik ben net gebeld door BC Assen, ik kan hem afhalen. Morgen zal ik mijn bevindingen posten in het andere topic over de diamond2
Ontopic: Graag hoor ik van de mensen die hem hebben, wat voor abbo ze erbij hebben en wat het toestel gekost heeft etc..etc..
Dit is bruikbare info om zo wat vergelijkingen te maken!
Betrof het jou de UK of NL versie?Shift schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:20:
Ben net gebeld door PDAShop dat het morgen tussen 9 en 13 uur geleverd gaat worden
Als je de UK hebt dan kan ik dat begrijpen, die is immers voorradig en bestelbaar/afhaalbaar in de winkels van PDAshop.
Als je de NL hebt dan hoop ik dat ze mij ook zo bellen, want dat zal wel zo vriendelijk zijn
Wanneer had jij je Pre-Oder geplaatst btw? Ik de mijne op 6-4-2009 om 15:11; Althans toen kreeg ik de factuur + bevestiging. Het betrof mij wel een VF-verlenging abbo. Ik weet niet of dat scheelt mbt levertijden e.d.
[ Voor 14% gewijzigd door Matis op 16-04-2009 11:26 ]
Ik heb de UK versie besteld inderdaad. Ik vind engelse taal toch wat handiger 
Ik had het zaterdag besteld.
[ Voor 15% gewijzigd door Shift op 16-04-2009 11:28 ]
Dat dacht ik alShift schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:27:
Ik heb de UK versie besteld inderdaad. Ik vind engelse taal toch wat handiger
Al met al is het niet zo erg, die dag wachten. Immers ben ik morgen toch niet thuis en zaterdag wel de hele dag. Dan kan ik hem dan mooi aannemen en tekenen e.d.
Jij alvast veel plezier met je telefoon
Edit:
Ik hoop dat ik deze keer niet al te vroeg juich, maar de NLe versie is zojuist ook op "Op voorraad" gezet en de "Pr-Order"sticker is vervangen door "Nieuw".
Dikke kans dat ie tezamen met de UK binnen is gekomen. We zullen zien
[ Voor 15% gewijzigd door Matis op 16-04-2009 11:36 ]
Gisteravond mail ontvangen dat de eerste levering van de diamond2 vandaag bij algebeld binnen zou komen en meteen verstuurd zou worden. De volgende levering zal pas weer begin mei zijn stond in de mail.
Nu stond er voor mij helaas niet in de mail of ik er ook eentje geleverd kreeg. Dus net even gebeld en die vrouw zei dat ik halverwege de lijst stond.
Ik vroeg wanneer en hoeveel er dan vandaag binnen kwamen. De vrouw wist niet of ze vandaag binnekwamen maar nadat ze het had nagevraagd kwamen er vandaag 10 binnen er ik zou er een van krijgen
Dus ik hoop dat ik morgen met mijn diamond2 kan spelen
Nu stond er voor mij helaas niet in de mail of ik er ook eentje geleverd kreeg. Dus net even gebeld en die vrouw zei dat ik halverwege de lijst stond.
Ik vroeg wanneer en hoeveel er dan vandaag binnen kwamen. De vrouw wist niet of ze vandaag binnekwamen maar nadat ze het had nagevraagd kwamen er vandaag 10 binnen er ik zou er een van krijgen
Dus ik hoop dat ik morgen met mijn diamond2 kan spelen
*weg* Hier heeft niemand wat aan.
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 12:03 ]
*knip*
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 12:03 ]
Nog een tip, ik zocht naar een eenjarig abonnement waarbij het toestel gratis was. Dat dacht ik niet te vinden, maar GSMweb biedt het aan bij Telfort 300 + databundel. Je betaalt dan 24,95 + 10,- = 34,95 per maand, 1 jaar lang, met gratis toestel. Geen slechte deal vind ik, en als je een SMS-er bent kun je er nog een bundeltje bij nemen natuurlijk. 100 berichten kost 3,95 per maand. Maar dit heeft geen invloed op de toestelprijs.
300 minuten bellen is voor mij wel genoeg, ik heb nu 250 bij T-mobile en zit er nog wel eens overheen helaas....
Mijn ervaringen met Telfort zijn goed, beter dan met T-mobile wat dekking betreft. Vandaar dat ik het ook niet erg zou vinden om weer over te stappen. Maar dat terzijde.
300 minuten bellen is voor mij wel genoeg, ik heb nu 250 bij T-mobile en zit er nog wel eens overheen helaas....
Mijn ervaringen met Telfort zijn goed, beter dan met T-mobile wat dekking betreft. Vandaar dat ik het ook niet erg zou vinden om weer over te stappen. Maar dat terzijde.
[ Voor 8% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 16-04-2009 12:10 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Laat het modereren maar aan de moderators over
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 12:48 ]
Dacht dat ik in 't andere topic postte
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 16-04-2009 12:54 ]
PDAShop gaf aan dat de NL toestellen voorradig zijn in het centraal magazijn. Nog niet af te halen dus.
Voor de UK toestellen lijkt mij hetzelfde op te gaan, aangezien de status op de website eveneens "op voorraad in centraal magazijn" is.
Voor de UK toestellen lijkt mij hetzelfde op te gaan, aangezien de status op de website eveneens "op voorraad in centraal magazijn" is.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ja je hebt gelijk, het was ook een overzicht van een eenmalige betaling aan telecomadvies, maandelijkse kosten zijn:toaomatis schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:18:
[...]
Volgens mij missen er wat bedragen. Je zegt zelf immers dat je 36 euro per maand kwijt bent aan een abbo, maar ik zie hier geen bedragen
relax 150 1 jr: 17.00
web 'n walk standard: 9.95
sms maximaal: 9.95
totaal: 36.90
[ Voor 16% gewijzigd door Facundo op 16-04-2009 13:46 ]
Ik heb het toestel binnen met de volgende abbo gegevens.
Verlenging Hi €35 + eindeloos online voor 1 jaar (eerste 3mnd €2,50 voor eindeloos online)
Extra korting die ik kreeg vanuit Hi was €165,- vanwege m'n belgedrag van het afgelopen jaar. Dit krijgt niet iedereen dus.
Uiteindelijk €135,- betaald voor de Diamond2. Mooie prijs voor 1jaar toch?
Verlenging Hi €35 + eindeloos online voor 1 jaar (eerste 3mnd €2,50 voor eindeloos online)
Extra korting die ik kreeg vanuit Hi was €165,- vanwege m'n belgedrag van het afgelopen jaar. Dit krijgt niet iedereen dus.
Op zich valt de extra korting wel mee volgens mij, is redelijk standaard voor een verlenging.Pedr0 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:47:
Ik heb het toestel besteld met een Hi €30 + eindeloos online ook voor 1 jaar.
Aangezien ik de online versie heb betaal ik €24.95 voor de HI 30 en de eerste 3 mnd internet zijn ook €2.50. Ik moest 143 bijbetalen voor het toestel.
Als ik de eerder beschreven t-mobile aanbieding zie baal ik wel een beetje dat de dekking hier zo matig is..
Overzicht: http://www.htc.com/nl/product/touchdiamond2/overview.htmlstijn1309 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:55:
Vinden jullie het By the way niet raar dat op de nederlandse HTC site nog niks te vinden is van de diamond2?
Productkenmerken: http://www.htc.com/nl/pro...iamond2/product-tour.html
Foto's: http://www.htc.com/nl/product/touchdiamond2/gallery.html
Specificaties: http://www.htc.com/nl/pro...amond2/specification.html
• Nederlandse handleiding - 8MB - PDF-formaat
• Nederlandse Snel Start Gids - 2MB - PDF-formaat
Is de Diamond2 met Hi als provider een branded of non-branded toestel en hoe zit dat met de andere providers zoals Vodafone? Ik heb nu namelijk een branded Sony Ericsson K800i met lelijke Vodafone icons. Hier wil ik echt vanaf.Pedr0 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:47:
AULXJMHR
Er is nog niks bekend van branded Touch Diamond2's.. Tevens leveren webshops die bijna nooit uit,DPhoenix schreef op donderdag 16 april 2009 @ 18:19:
[...]
Is de Diamond2 met Hi als provider een branded of non-branded toestel en hoe zit dat met de andere providers zoals Vodafone? Ik heb nu namelijk een branded Sony Ericsson K800i met lelijke Vodafone icons. Hier wil ik echt vanaf.
of je moet expliciet een branded versie bestellen 'Touch Diamond2 VF' ofzo zeg maar. Dus je hebt geluk!
Thnx, dan denk ik dat ik toch ga voor de Touch Diamond2 bij Pdashop.nl met een Vodafone 22,50 verlenging + internet. Wat ik heb begrepen is internet van Vodafone sneller dan de andere providers.CLB schreef op donderdag 16 april 2009 @ 18:33:
[...]
Er is nog niks bekend van branded Touch Diamond2's.. Tevens leveren webshops die bijna nooit uit,
of je moet expliciet een branded versie bestellen 'Touch Diamond2 VF' ofzo zeg maar. Dus je hebt geluk!
Hoort ook idd thuis in het door CLB aangegeven topic hieronder.
[ Voor 6% gewijzigd door DPhoenix op 16-04-2009 19:09 ]
AULXJMHR
Beetje Tweaker, zou wel zoeken of er iets te vinden is over een bepaald onderwerp!? Succes ermee!
Verwijderd
Net ff bij belcompany geweest en de td2 ff in handen gehad, geweldig ding. Had vorige week een mail gehad van studentmobiel.nl dat ik mocht verlengen. Kom ik dus bij de belcompany hoor ik dat ik pas over 3maand mag verlengen. Volgens de bc heb ik de vorige keer mijn abonnement verlengd met 1jaar en 3maand! Beetje vaag allemaal. Vooral omdat student mobiel mij vorige week mailde dat ik mag verlengen. Iemand al eerder zoiets meegemaakt?
Ik heb in het verleden ook verschillende verlengingen meegemaakt. De ene keer ging de verlenging per direct ik, was mijn 1 jarig contract dus eigenlijk al na 9 maanden afgelopen. De andere keer ging de verlenging pas in op de oorspronkelijke afloopdatum. Het zou kunnen dat studentmobiel gewoon automatisch na 9 maanden een mail stuurt, terwijl je eigenlijk nog helemaal niet kunt verlengen. Even in je contract kijken lijkt me.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 20:51:
Net ff bij belcompany geweest en de td2 ff in handen gehad, geweldig ding. Had vorige week een mail gehad van studentmobiel.nl dat ik mocht verlengen. Kom ik dus bij de belcompany hoor ik dat ik pas over 3maand mag verlengen. Volgens de bc heb ik de vorige keer mijn abonnement verlengd met 1jaar en 3maand! Beetje vaag allemaal. Vooral omdat student mobiel mij vorige week mailde dat ik mag verlengen. Iemand al eerder zoiets meegemaakt?
Ik hoop trouwens wel dat telcomadvies.nl morgen ook gaat verzenden, als de toestellen overal bij Belcompany liggen moeten ze het toestel daar toch ook hebben..
Verwijderd
In mijn contract staat gewoon: ingangsdatum 29-07-2008bosba schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:36:
[...]
Ik heb in het verleden ook verschillende verlengingen meegemaakt. De ene keer ging de verlenging per direct ik, was mijn 1 jarig contract dus eigenlijk al na 9 maanden afgelopen. De andere keer ging de verlenging pas in op de oorspronkelijke afloopdatum. Het zou kunnen dat studentmobiel gewoon automatisch na 9 maanden een mail stuurt, terwijl je eigenlijk nog helemaal niet kunt verlengen. Even in je contract kijken lijkt me.
Ik hoop trouwens wel dat telcomadvies.nl morgen ook gaat verzenden, als de toestellen overal bij Belcompany liggen moeten ze het toestel daar toch ook hebben..
Ik heb ze al een mail gestuurd, ff afwachten
helemaal mooi dit, zat ik vanochtend om telecomadvies.nl kon ik me abo gewoon verlengen. Ging ik net kijken, startdatum 7-augustus-2007 ingevuld, neehoor, ik kwam nog niet in aanmerking voor verlenging, als ik juli invulde kwam ik wel in aanmerking. Ook bij bestelmaar.nl is de prijs van de diamond2 opeens gestegen van 104 naar 136 icm 1jr relax 150 verlenging + web 'n walk standard. Vage shit
Is toch niet zo raar? Als je abbo op 07-08-09 'afloopt' kan je 'm per 07-05-09 verlengen, 3 maanden ervoor...Facundo schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:25:
helemaal mooi dit, zat ik vanochtend om telecomadvies.nl kon ik me abo gewoon verlengen. Ging ik net kijken, startdatum 7-augustus-2007 ingevuld, neehoor, ik kwam nog niet in aanmerking voor verlenging, als ik juli invulde kwam ik wel in aanmerking. Ook bij bestelmaar.nl is de prijs van de diamond2 opeens gestegen van 104 naar 136 icm 1jr relax 150 verlenging + web 'n walk standard. Vage shit
Wat een prachtig verhaal. Bij Belcompany.nl is dit toestel 479 euro los. Bij Telecomadvies.nl 383,-
En raad eens welk bedrijf er achter Telecomadvies zit ? Juist ja...
Bij T-mobile kan 't 4 maanden van tevoren, maar dat zal telecomadvies wel niet snappen.hatsjoe123 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:32:
[...]
Is toch niet zo raar? Als je abbo op 07-08-09 'afloopt' kan je 'm per 07-05-09 verlengen, 3 maanden ervoor...
Even iets meer researchFacundo schreef op donderdag 16 april 2009 @ 23:09:
[...]
Bij T-mobile kan 't 4 maanden van tevoren, maar dat zal telecomadvies wel niet snappen.
hihi, sorry bosba, je hebt gelijk, dan maar even tot 7 mei wachten. Hoop dat die actie dan nog geldbosba schreef op donderdag 16 april 2009 @ 23:14:
[...]
Even iets meer research4 maanden vooraf verlengen kan uitsluitend bij de KS, eigen site van t-mobile en winkels van t-mobile.
Ter info: Toestel komt een dezer weken ook bij t-mobile onder de naam, mda compact V...Facundo schreef op donderdag 16 april 2009 @ 23:23:
[...]
hihi, sorry bosba, je hebt gelijk, dan maar even tot 7 mei wachten. Hoop dat die actie dan nog geld
Weet alleen niet of ze veel met de software gaan rommelen of niet
Net of een 'leek' dat weet... En 383,- is wel een erg mooie prijs! Bestellen dusW00fer schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:40:
Wat een prachtig verhaal. Bij Belcompany.nl is dit toestel 479 euro los. Bij Telecomadvies.nl 383,-
En net even bij Telecomadvies.nl gekeken:CLB schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:47:
Verlenging bij Typhone:
Verlenging met VodaFone 27,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 277,-
Totale kosten: 12x (27,50+2,00+9,50) = 12x39 = 468. Plus de 277,- toestelkosten maakt 745,-
===> 200 minuten bellen of 400 smsjes versturen
En ook nog even bij 2call.nl gechecked! Vind ik altijd zeer goede website en prijzen scheelden wel:
Verlenging met VodaFone 27,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 191,-
6 maanden lang 22,- / abbo
2 maanden lang internet voor 5,- / maand
12 maanden lang gratis internet-blox (verdubbelaar)
Totale kosten:
2x(22,00+5,00) = 2x27= 54
4x(22,00+9,50) = 4x31,50 = 126
6x(27,50+9,50) = 6x37 = 222
54+126+222 = 402
Totaal: 402+191 = 593,- euro,-
(weet niet of je daar kan verlengen) Maar Vodafone 27,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 121,-
6 maanden lang: 27,50 + 2,00 + 9,50 = 39,- maand
Totale kosten: 12x (27,50+2,00+9,50) = 12x39 = 468. Plus de 121,- toestelkosten maakt 589,-
GOEDKOOPSTE VF 27,50 1 JAAR DIE IK TOT NU TOE GEZIEN HEB
Dan gelijk nog even bij Belcompany.nl langsgehopt:
Verlenging met Vodafon 27,50 (+sms-blox + internet) voor 1 jaar, toestelkosten 259,-
12 maanden lang 22,- / abbo
3 maanden lang internet voor 2,50,- / maand
Totale kosten:
3x(22,00+2,00+2,50) = 3x26,50= 79,50
9x(22,00+2,00+9,50) = 9x33,50 = 301,50
Totaal: 79,50+301,50+259 = 640,- euro,-
Samenvatting VF 27,50 1 jaar verlenging totaalkosten:
Telecomadvies.nl 589,-
2call 593,-
Belcompany: 640,-
Typhone: 745,-
[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 17-04-2009 00:10 ]
Ja ik hoef niet zo'n smerig branded toestel hoor, ik wacht wel tot 7 mei, neem ik lekker t-mobile met de HTC Touch Diamond2 ipv de MDA Compact V, daaahaagVonkie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 23:54:
[...]
Ter info: Toestel komt een dezer weken ook bij t-mobile onder de naam, mda compact V...
Weet alleen niet of ze veel met de software gaan rommelen of niet
Wat een enorme prijsverschillen zijn dat toch... Heb lang zitten zoeken maar zo goedkoop als bij telecomadvies heb ik m nergens kunnen vinden. En dan is het bezorgsysteem daar ook nog erg prettig, je hoeft niets te faxen of anders op te sturen. Contract teken je bij de koerier die ook een foto maakt van je legitimatie etc.. Garantie is te regelen bij Belcompany, ideaal dus.CLB schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:02:
[...]
......
Samenvatting VF 27,50 1 jaar verlenging totaalkosten:
Telecomadvies.nl 589,-
2call 593,-
Belcompany: 640,-
Typhone: 745,-
Voor wie twijfelt over dit toestel, is dit misschien een aardige bron van informatie. De Tweakers.net-review van de Diamond2