"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
?scorpie schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 07:59:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er meer van had verwacht. Het voelt nu aan alsof IW zelf ook de CoD4 engine 'gewoon' gereused heeft voor MW2, net als Treyarch dat deed met WaW. Ik dacht dat Infinity Ward namelijk juist iedere keer die engine een upgrade gaf maar dat is niet te zien. Of ik ben natuurlijk gewoon verpest (verwend) door Killzone 2.
De sfeer, effecten, maps, details, etc. op deze vroege screenshots zijn imo al totaal niet meer te vergelijken. Grappig dat je het dan als 'herskinnen' ziet
Dat gedempte snipen zou wel vreemd zijn overigens, is het niet weer een SOPMOD oid?
...November. Fuck

monnick schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 07:52:
Voor de geïnteresseerden: bij Gamekings had JJ toevalig deze game al gespeeld. Hij mag er nog niks over zeggen maar zei wel dat:
- Het moddervet is
- Het speelt en ziet er net zo uit als in de trailer
- Je vecht tegen de Russen (maja dat wisten we al)
Overigens is deze week bij de Major Nelson podcast Robert Bowling aan het woord. Hij verteld een beetje hoe het development proces verloopt, ook geen nieuws though
EDIT:
kriss Super-V:
[afbeelding]
Ook bevestigd: een Desert Eagle met laserpointer:
[afbeelding]
Bedankt voor alle screens op www.modernwarfare247.com
Ik twijfel ook nogsteeds. Feit waarom ik hem een friendly noem is voornamelijk de reden waarom ik die donkere kerel Mr. Evil noem. In de trailer lijken worden twee locals neergeschoten door Mr. Evil en zit Mr. Friendly (ben op dreefIk twijfel wel of het commentaar "One of the friendly teammembers standing in the back of an ambulance" klopt bij het screenshot:
[afbeelding]
Toen ik de trailer keek kreeg ik de indruk dat dit 1 van de hoofd bayguys is in de game.
Exhibit a)

Exhibit b) and c)
Verder lijken deze twee characters ook erg veel op elkaar qua gezicht:

Exhibit d)
En het feit dat ik vrij zeker weet dat Mr. Evil ook echt een badass is haal ik uit dit shot:

Klopt
Maar ik vraag me af of die gast die achter die auto zit dezelfde is als degene in plaatje C.
Hopelijk horen we op de E3 meer
Het enige wat ik nog niet zelf ontdekt had in de trailer is dat er waarschijnlijk "ice-climbing" gameplay is. Je ziet in ieder geval gasten met pikhouwelen rondlopen.
En een linkje naar de analyse @ Gametrailers: http://www.gametrailers.c...lock-modern-warfare/49767
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Basement Bios ---- Exo-S
Mwah hoe die analyse precies tot stand komt weet ik niet. Maar er zijn behalve van CoD nog veel meer spellen/trailers waar ze analyses van maken. Ook de Assassins Creed 2 teaser van laatst hebben ze gedaan.d_star schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:04:
Toch vraag ik me enigszins af waar die gametrailers-analyses vandaan komen.. Het lijkt me niet dat ze die zelf maken (GT maakt toch behalve de GTTV-stukjes geen eigen content?), en zelfs FourZeroTwo refereert naar die analyses in zn twitter-posts.. Zouden ze gewoon stiekem van IW af komen denken jullie?
Verder maakt GT veel meer eigen content dan alleen GTTV (ik noem maar Bonus Round)
Verder kijk ik wel uit naar de E3 van volgende week, ik hoop dat er dan details over multiplayer verschijnen!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Haha, kan ook natuurlijk. Dan zit ik er in ieder geval grof naast! Bedankt voor de analyze trailer in ieder geval!monnick schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:00:
Zoals normaal bij een CoD trailer heeft Gametrailers de gameplay trailer weer geanalyseerd. Zij denken dat die gast op jouw afbeelding C "Vladimir Makarov" is.
Stimmt! Stukje uit het GameInformer artikel:Het enige wat ik nog niet zelf ontdekt had in de trailer is dat er waarschijnlijk "ice-climbing" gameplay is. Je ziet in ieder geval gasten met pikhouwelen rondlopen.
[..]
Nog even iets ter toevoeging op de riot shields, het GameInformer artikel zei er dit over:As you would expect from IW, the player controls every second of the action. Control is never taken from the player, from alternating triggers to climb the ice wall to setting off the charges on MacTavish's cue to shooting the pursuit while driving the snowmobile.
Klinkt erg multiplayerlike to meRiot shields offer significant protection - blasting them to make their wielders stagger, then taking a shot at an exposed body part is often your best bet
[edit]
Lekker avondje bezig geweest met een klein projectje

2785x2049

[ Voor 10% gewijzigd door Neejoh op 29-05-2009 00:05 ]
Het was een level in de sneeuw. Sfeer was erg goed! MacTavish gaf de leiding en je bent samen met hem op missie.
Verder geen grote verrassingen, zag er goed uit maar niet geweldig.
http://www.youtube.com/watch?v=8qcx0_Mve8A
en
http://www.youtube.com/watch?v=42BgbmX95aY
Tsja..
[ Voor 3% gewijzigd door Pendulum op 01-06-2009 21:43 ]
Trouwens erg vet die heartbeat sensor op je gun! Dat zal wel een perk worden in de multiplayer. Maar het lijkt me wel overpowered. Oja, bij Rainbox Six Ravenshield had je behalve de Heartbeat sensor ook een jammer. Misschien dat ze dat ook in MW2 stoppen?
En wapens in de nieuwe gameplay:
P90

Famas

Glock 18

SiG 556 (??)

Tijd zat om met nieuwe muziek op de proppen te komen
Smiling as the shit comes down...
EDIT:
Dat laatste wapen wat ik postte klopt niet wss, het is een Magpul:

En ook nog, mission information van de missie die op de E3 getoond werd:

"Cliffhanger"
Day 2 - 7:35:56
Sgt. Gary "Roach" Sanderson
Task Force 141
Tian Shan Range, Kazakhsten
EDIT2:
Nieuwe "red"dot-sight:

[ Voor 79% gewijzigd door monnick op 02-06-2009 00:14 ]
[edit]
Bij nader inzien, is dat niet gewoon een silenced M4 met red dot en S.I.R.?
Wellicht een leuk artikel:
http://www.usatoday.com/t...-05-31-expo-warfare_N.htm
And over the two-year development period, three animators focused solely on the hands and weapons from the player's point of view. That is important, says Zampella, because "when you are playing the game, that's there all the time."
[ Voor 66% gewijzigd door Neejoh op 02-06-2009 00:37 ]
Dit word gewoon weer een knaller, zeker dat gedeelte op de scooter was gewoon super awesome, hehe.
Hoop zeer zeker dat er een open-beta komt, hell, closed is ook goed, haha.
Life is complicated
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-modern-warfare/50039
Grr, wanna post! Damn you work!
[ Voor 16% gewijzigd door Neejoh op 02-06-2009 07:57 ]
Dank, hier zat ik op te wachtenNeejoh schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 07:46:
Sweet, nu in HD
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-modern-warfare/50039
Grr, wanna post! Damn you work!
Maar denk dus dat, dat geen scope was maar een motion detector, of hitte detector ofzo
Do what you love, do it often
volgens mij hebben ze gezegd dat dat een heartbeat sensor is, beetje rainbow six-achtigJorn1986 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:42:
Weet iemand wat voor speciale ''scope'' dat was op dat wapen in dat sneeuw-level bij die vliegbasis? Die scope kon op de een of andere manier detecteren waar mannetjes stonden, lijkt mij wel handig
[ Voor 4% gewijzigd door Neejoh op 02-06-2009 17:28 ]
Zou me niets verbazen als de famas straks hetzelfde klinkt als de M4 carbine uit COD4Barca schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:28:
Wat mij op viel was dat er exact dezelfde muziek was als bij COD4. Dat is wel een beetje jammer. Tuurlijk de muziek is goed, maar er is vast ook pakkende nieuwe muziek die men kan gebruiken.

Donderdag om 19.30uur?
[edit 23:45]
Keep watching G4 - going on in about 20 mins. View of the stage. #mw2 #e3 http://yfrog.com/1acd5j
[ Voor 66% gewijzigd door Neejoh op 02-06-2009 23:46 . Reden: afbeeldingen toegevoegd... ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=963MDCHrBHo]
EDIT: Heeeel veel informatie over Modern Warfare 2 uit de Power Unlimited (vertaalde versie): http://www.nextgenboards....tails-new.html#post336314
[ Voor 47% gewijzigd door monnick op 03-06-2009 01:03 ]
http://www.modernwarfare2...ds-on-with-robert-bowling
Jah ik hoop het. Want al die SP is wel leuk enzo, maar de multiplayer moet je je toch het meest mee gaan vermaken als het uitkomtd_star schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 07:56:
Is er nou nog nieuwe info uit het 402-interview van gisteren gekomen? Ik hoop ECHT dat ze tijdens E3 nog wat gaan laten zien van multiplayer, of tenminste iets bekend maken..
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 10:32 ]
Part 1: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-modern-warfare/49997
Part 2: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-modern-warfare/49995
Extende gameplay cut!
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-modern-warfare/50309
I'm fkn hyped
[ Voor 233% gewijzigd door Vince22 op 03-06-2009 11:03 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Bron: IW forumsProbably because of our disappointed faces, Mr. Bowling shows us another mission. This takes place in the slums of Rio de Janeiro, where we should meet a gunrunner. Prior getting close to him he shoots our driver right between the eyes. Now our protagonist performs a dive roll out of the car and rushes towards the gunrunner. But he tries to escape so we stop him with a targeted shot in the leg. At this point the presentation changes to a bird's perspective. This view normally remains to the Modern Warfare 2. developers and is now only available to give us a overview. We fly through narrow alleys and further up the mountain up to the Christ statue. Call of Duty: Modern Warfare 2 doesn’t want to be a new GTA or Far Cry 2 with open world play, but the scenes will be larger and should allow the player various approaches. During the flight the community manager tells us that there will be civilians at places like Rio. For them it would be a completely normal day in their life but once they see weapons they will take to one’s heels. The distinction between dangerous and innocent people will be a challenge. Our flight takes us through two more areas: One of creeks and rivers somewhere in the Afghan hills, where you can see numerous caves which are used as hiding places by the Taliban. The now following area is a more snow-covered landscape, crossed by frozen lakes and idyllic forests. All of them are almost free accessible.
Further there is shown something very interesting. At the beginning of the missions you’ll be able to choose your equipment and your colleagues will also do so. No character is like the other: sunglasses, GPS devices and other gimmicks make the small differences. Due to the fact that terrorist don’t have consistent clothing and arming, the differences from one character to another will be even bigger. Due to the character model of a subaqueous soldier (couldn’t find the exact word – hope you know what I meant) which was shown to us, there is not much space for gambling – an underwater mission will be very likely. Moreover we were presented various destructible objects. Tables, chairs, cabinets, all this falls apart realistically depending on the strafing. Even gas pumps do have different hit points. Overall, all of that is definitely impressive. Thanks to the completely newly developed graphics engine, Modern Warfare 2 visually will be in the top of its class.
Additional info:
- During the campaign mode you will play as many different characters
- The new bad guy is called Makarov. As always he wants to rule the world but he is also on a personal vendetta ‘cause you killed his erstwhile boss Zakhaev in Modern Warfare (1).
Ragdoll
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik moet zeggen dat de gameplay er vertrouwd uit ziet, maar dat de game zelf er echt super goed uitziet. Mooie nieuwe toevoegingen (als je geraakt wordt), de voertuigen (sneeuwscooter), en ook de AI ziet er tot nu toe goed uit.
Ik hoop dat deze trend doorgezet wordt in de full version, en dat de gameplay iets langer is dan de vorige game. De diversiteit in wapens zit iig wel goed voor zover ik heb gelezen en gehoord.
Blij dat deze optie nu in deel 2 zit.
Tijdens het begin van de GameSpot show zag je dat hij wisselde tussen de icepicks en z'n wapen. Er stond heel kort "Silenced ACR ....." en de rest kon ik zo snel niet lezen. Het is dus 100% zeker een Bushmaster ACR (Magpul Masada).
Verder snel een snapshot gemaakt van het menu, lijkt ook weer knap veel op CoD4

[ Voor 29% gewijzigd door Neejoh op 04-06-2009 00:19 ]
Heerlijk dat als je wapen leeg is dat er vast ergens wel weer een famas met een red dot sight ligt oid.
Wat mij wel opviel, nu we het toch over perks hebben is wat Robert net nog zei. Hij kruiste zijn armen en zei "when he switched weapons you could briefly see the new melee stance." Weet niet zeker of hij het ook nog over messen had of niet, maar ik ga er zeker van uit dat het gaat om deze perk (middelste):

[ Voor 15% gewijzigd door Neejoh op 04-06-2009 00:22 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rPGZb1_HuaQ]
Je zal spelen als Sgt. Gary 'Roach' Sanderson in de campaign
[ Voor 15% gewijzigd door Neejoh op 04-06-2009 00:52 ]
Aangezien het 'designated slot' voor Activision ook al is gepasseerd, zullen er heus geen grote aankondigingen meer volgen mbt MW2.
Ik denk dat we het hier voorlopig even mee kunnen doen, misschien dat we pas over een maand wat horen over multiplayer. Ze hadden best IETS los kunnen laten over MP, imho
Neemt nog niet weg dat ik fkn hyped ben
http://e3.g4tv.com/videos...-HD-Direct-Feed-Gameplay/
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
[/fanboyisme]
Wat ik trouwens wel tof vond was de bloedspatten op je scherm als je geraakt wordt. Die zien er een stuk beter uit dan in COD4:MW. Is ook niet erg, want in MP zie je die regelmatig
Gaude et aude
"Silenced ACR with Heartbeat Sensor"Neejoh schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:13:
[..]
Tijdens het begin van de GameSpot show zag je dat hij wisselde tussen de icepicks en z'n wapen. Er stond heel kort "Silenced ACR ....." en de rest kon ik zo snel niet lezen. Het is dus 100% zeker een Bushmaster ACR (Magpul Masada).
[..]

Trouwens, Neejoh: wanneer kom jij weer eens Modern Warfare (1) spelen?
Haha, wanneer er meer uren in één dag passen!monnick schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:45:
Jup, dat had ik ook al vastgesteld na die letters in beeld gezien te hebben
Trouwens, Neejoh: wanneer kom jij weer eens Modern Warfare (1) spelen?
Je hebt dan een extra schermpje op je wapen zitten. Het ziet er uit als een radar. Die vangt de hartslagen van de vijand op. Zodat je weet waar de vijand zit. Normaal gesproken zie je niks in zo'n sneeuwstorm. Maar deze gadget helpt je daarbij.Mr.S schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:02:
Kan iemand mij uitleggen hoe zo'n hardbaet sensor werkt, wat je ziet en wat je er aan hebt? Ik kan me er nu namelijk niet zo veel bij voorstellen (ben ook niet zo goed geïnformeerd als het om wapens gaat)
De witte bolletjes op de radar, zijn de opgevangen hartslagen:

bedankt voor de vraag EN het antwoord. Ik durfde het niet te vragen..Splinter Cell schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:38:
[...]
Je hebt dan een extra schermpje op je wapen zitten. Het ziet er uit als een radar. Die vangt de hartslagen van de vijand op. Zodat je weet waar de vijand zit. Normaal gesproken zie je niks in zo'n sneeuwstorm. Maar deze gadget helpt je daarbij.
De witte bolletjes op de radar, zijn de opgevangen hartslagen:
[afbeelding]
Leuke nieuwe feature in ieder geval.
Basement Bios ---- Exo-S
Kun jij titelfix doen naar Modern Warfare 2 ipv CoD - [...]? Want het is nu toch wel min of meer bevestigd, 'Call of Duty' heb ik nauwelijks horen vallen bij E3 press conferences en interviews..
En modernwarfare247 heeft er een concurrent bij
Website zet ik natuurlijk in de OP
Thanks TheZeroorez!
[ Voor 12% gewijzigd door Neejoh op 05-06-2009 21:43 ]
Verwijderd
Teddy beer zit in ale cod seriesTKing schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:47:
Ik vraag mij wel af wat die teddybeer in de teaser moet. Er zouden allerlei hints in zitten, maar wat is een teddybeer voor hint?
gewoon een geintje

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QgyiZEEcee4]
Weet niet zeker of de video het hier gaat doen want ik krijgt een melding dat hij geblocked wordt in bepaalde landen, copyright NBC...
[ Voor 18% gewijzigd door Neejoh op 06-06-2009 18:11 ]
EDIT: En hij is in NL niet beschikbaar
[ Voor 34% gewijzigd door Krentenbol op 06-06-2009 18:25 ]
Hmm, ik ga even een oplossing zoeken, back in a couple
[edit]
Host hem zelf wel, is toch maar een goede 30 seconden

[ Voor 85% gewijzigd door Neejoh op 06-06-2009 20:25 ]
Sinds deze week staat MW2 ook bij www.bol.com in de lijst. Ik heb hem reeds besteld en betaald!
Edit: ik denk dat bol.com de eerste is met een pre-order mogelijkheid op dit moment? Hoe dan ook; ik keek net in de PriceWatch en daar staat de hele game nog niet bij!
[ Voor 24% gewijzigd door Barca op 07-06-2009 13:07 ]
Er is een workaround. IP vanuit xfire kopieeren en dan via console \connect ip plakken.Barca schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:02:
Dat menu is wel interessant. Ik kan de verschillende opties nog niet zo goed ontcijferen. Maar waarom ik het interessant vind is vooral omdat ik me afvraag of het joinen van maatjes nu makkelijker is. In COD4 heb je geen "Friends" optie die goed werkt om te zien waar je maatjes zich bevinden... je moet joinen via Xfire bijvoorbeeld. Als dan de server vol zit... of je ping 1 tel te hoog is (server is for low ping players only)... dan moet je weer uit COD4 en opnieuw via Xfire opstarten/joinen. In COD5 is dat al verbeterd en kan je simpel je friends joinen... ik hoop dus ook in MW2! Maar ik kan het "Friends" nog niet echt opmaken uit het hoofdmenu dat ik hierboven zie.
Sinds deze week staat MW2 ook bij www.bol.com in de lijst. Ik heb hem reeds besteld en betaald!Ik had nog een "gratis verzending" voucher en een bol.com waardebon, vandaar.
Basement Bios ---- Exo-S
Dank, dat werkt inderdaad fijn... doch is toch nog wat extra onnodig werk. Ik wil alleen maar aangeven dat het dus mooi zou zijn als dit in MW2 goed werkt.Mystikal schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:07:
Er is een workaround. IP vanuit xfire kopieeren en dan via console \connect ip plakken.
Overigens denkt iedereen dat /connect noodzakelijk is maar "connect" is voldoende.

Press images (1920x1200):

Verder is het Power Unlimited artikel vertaald naar het engels:
http://www.nextgenboards....3208-mw2-details-new.html
Iemand scans van 't origineel? Of ligt hij nu in de winkel?
Nu de E3 voorbij is en de golf aan nieuws wat gedaald is heb ik het idee een magazine te gaan maken voor Modern Warfare 2. Laatst al een keer een voorbeeld laten zien, maar nu bezig met het schrijven van het artikel.
What do you think about the idea to release a #mw2 magazine on www.modernwarfare247.com? Read the article here: http://tinyurl.com/o42mdr

[ Voor 32% gewijzigd door Neejoh op 08-06-2009 00:09 ]
Op zich sta ik positief tegen je idee, maar ik denk dat je jezelf een hele hoop werk op je hals haalt. Misschien wel voor niets als je geen publiek bereikt.
Als je het alleen om de graphics doet, dan zeg ik

Eesch! Weet waar je aan begint. Maar wellicht bedoelt hij, dat het een eenmalige magazine gaat worden. Zo niet, zou ik het zonde vinden van je tijd. Want de tijd die je besteedt aan het magazine kun je niet MW2-end_star schreef op maandag 08 juni 2009 @ 09:31:
In welke vorm moet ik dat magazine zien? Is het iets wat je wekelijks (bijvoorbeeld) gaat uitbrengen? Ga je ook community-news erin plaatsen (á la de bashandslash.com-podcasts), of blijft het bij officiele info van IW? Als het bij 1 nummer blijft, ga je deze dan voortdurend updaten met nieuwe informatie als deze beschikbaar komt?
Op zich sta ik positief tegen je idee, maar ik denk dat je jezelf een hele hoop werk op je hals haalt. Misschien wel voor niets als je geen publiek bereikt.
Als je het alleen om de graphics doet, dan zeg ik, want je vorige graphic was om van te watertanden
Basement Bios ---- Exo-S
Het lijkt me een erg goed idee, interessant om te lezen. Gaat wel erg veel tijd in zitten zoals de heren boven mij ook al opperen.
Ik hoop dat ze in ieder geval meteen een beveiliging tegen de 1000xp de kill servers inschakelen, want dat was niet leuk in WaW(wat was ik blij dat dat gepatcht was
Jammer dat er tegenwoordig geen bolt-action rifles meer zijn in Modern Combat, dat zijn toch de interressantere servers geweest in de WW2 CoD's(rustiger, maar een stuk meer spanning hierdoor, en het perfecte schot afwachten)
Helemaal mee eens! ik ben ook een grote fan van COD (ps3) Maar al die irritante ratelgeweertjes.[b][
Jammer dat er tegenwoordig geen bolt-action rifles meer zijn in Modern Combat, dat zijn toch de interressantere servers geweest in de WW2 CoD's(rustiger, maar een stuk meer spanning hierdoor, en het perfecte schot afwachten)

(cod4 gebruikte ik de g3 veel, is geen bolt, maar ook geen ratelgun)
Ik vind machinegeweren ook wel leuk hoor, maar ik heb af en toe gewoon zin om even hardcore bolt action rifle te pakken(dan pak ik dan maar weer CoD2 of WaW als ik weer zon ingeving hebbaronruud schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:41:
[...]
Helemaal mee eens! ik ben ook een grote fan van COD (ps3) Maar al die irritante ratelgeweertjes.![]()
(cod4 gebruikte ik de g3 veel, is geen bolt, maar ook geen ratelgun)
Inderdaad, eens per maand of misschien eens per twee maanden. Hangt straks af van de beschikbare informatie hoeveel edities ik er uit kan gaan brengen. Wellicht is er ook nog leven na de release, maar dan met strategy guides of iets dergelijks. Is toch iets waar ik uiteindelijk heen ga met de website. Ik denk meer aan 4 - 6 pagina's, niet een heel boekwerkmonnick schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:33:
Neejoh wil, als hij uberhaupt een magazine gaat maken, het de komende maanden doen. Met alle info die er tot nu toe beschikbaar is. MW2 is toch nog lang niet uit, dus tijd genoeg
Het lijkt me een erg goed idee, interessant om te lezen. Gaat wel erg veel tijd in zitten zoals de heren boven mij ook al opperen.
En dat het veel tijd kost ben ik me van bewust. Het is wel iets wat ik leuk vind om te doen en is een goede oefening (werk in multimedia) in veel opzichten.
En animo is er toch zeker voor, heb inmiddels al heel wat positieve emails binnen.
Misschien kan ik ook wel wat oefening gebruiken voor die tijd. Dus als je (kleine) dingen wilt uit besteden aan iemand....
Even kijken hoe het gaat lopen, wil het eerste nummer nog even in eigen hand houden maar ik weet je te vinden!
Er zijn op dit moment geen DX11 games aangekondigd. Dus MW2 ook niet.Anoniem: 291245 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:15:
Dit spel wordt Dx11 geloof ik hé?
Die screens zien er ongelooflijk vet uit
ik kan echt niet wachten tot ze wat info over de multiplayer los laten
[ Voor 83% gewijzigd door Neejoh op 10-06-2009 00:18 ]
quote: email via www.modernwarfare247.comHey wats up man You can call me Jhines I was wondering if maybe you would like to sponsor my mw2 team it will be a great appreciation. I have been gaming for a minute Go2,halo3,and cod4, I have been to 21 tourneys us wide MLG,NXG,EBASH and more Im very successful I never had a losing team my team placed 2nd mlg in meadowlands and 4th at the mlg championships in vegas 200. Please reply if you would like to hear more Even if its a no reply thanks man
Paar kleine dingen zijn bekend, die staan wel in het Power Unlimited artikel die ik straks ga posten (scanning as we speak).
Lijkt me toch de H&K Umpmonnick schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:42:
Welk wapen heeft die gast links op de sneeuwscooter vast Neejoh?
[afbeelding]
@Jorn; PS3 mag is niet door mij gescanned, sorry

[ Voor 6% gewijzigd door Neejoh op 10-06-2009 20:29 ]
Modern Warfare 2 magazine previews

Morgen de laatste twee pagina's opmaken en dan gooi ik hem misschien in de avond online.
* Neejoh

Ach, dat is leuk joh.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Dit topic is gesloten.
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.