Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Dat ene plaatje met die schilden en overal red dots, doet me erg denken aan een scene uit de The Rock.. Als ze vanuit de tunnels de gevangenis binnenkomen in de doucheruimte, en van bovenaf een hinderlaag op hun dak krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Frank1973 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:36:
Dat ene plaatje met die schilden en overal red dots, doet me erg denken aan een scene uit de The Rock.. Als ze vanuit de tunnels de gevangenis binnenkomen in de doucheruimte, en van bovenaf een hinderlaag op hun dak krijgen..
Ik heb het idee dat ze dat express zo hebben nagemaakt als The Rock. Ik vind het wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Kimi-Alonso schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 01:19:
[...]

Ik heb het idee dat ze dat express zo hebben nagemaakt als The Rock. Ik vind het wel vet.
een zeer indrukwekkende scene ja.. Maar ik zie het nut niet van een schild als ervan boven op je geschoten word.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:31
pre ordering kan dus maar wat zijn de beste opties totnutoe ? ergens een opverzicht van prijzen en gooedies die je krijgt bij pre order ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik heb niet echt (= geen) ervaring met pre-orderen maar dit is toch wel de eerste game in mijn leven die ik sowieso op day 1 in huis moet hebben. Hoe kan ik dat het beste doen? Ergens pre-orderen bij een webshop of gewoon bij een lokale winkel? In beide gevallen: welke winkels raden jullie aan.

Als ik ergens van zou balen is het wel als ik nog zit te wachten op MW2 terwijl de rest van de mensen al lekker aan het knallen is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
monnick schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:13:
Ja ik heb niet echt (= geen) ervaring met pre-orderen maar dit is toch wel de eerste game in mijn leven die ik sowieso op day 1 in huis moet hebben. Hoe kan ik dat het beste doen? Ergens pre-orderen bij een webshop of gewoon bij een lokale winkel? In beide gevallen: welke winkels raden jullie aan.

Als ik ergens van zou balen is het wel als ik nog zit te wachten op MW2 terwijl de rest van de mensen al lekker aan het knallen is. :P
Ik bestel altijd mijn spellen bij Dynabyte. Killzone 2 en Farcry 2 had ik eerder thuis dan dat ze in de winkel lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:29

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hoop niet dat de game gaat lijden onder de hype, want dat is de laatste tijd vaker met games.
Verwcht zelf dan ook niet dat ze Mw1 zullen gaan overtreffen. Kan het iig niet tegenvallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
bol.com

freerecordshop

zit toch al 5 euro verschil in voor de pc game

[ Voor 3% gewijzigd door smurf_nl op 16-06-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een Acer M5630 met een dualcore E2800, 2GB geheugen, en een ATI HD4650 512MB videokaart, en draai MW1 en CoD5 en ook Far Cry zonder enige moeite. Dan zal ik MW2 toch ook wel goed kunnen draaien?
Ik weet dat er nog geen system specs beschikbaar zijn, maar wellicht dat iemand een indicatie kan geven (excuses als dit al voorbij gekomen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Far Cry 2 mag ik hopen?

De systeemeisen van CoD 4 waren ook niet zo hoog, het spel draait ook op een oude/langzame (relatief) PC als een zonnetje. Ik verwacht dat de systeemeisen van MW2 ook niet al te hoog zullen liggen. Die engine staat ook bekend als een engine die goed draait op oudere systemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
Dat gaat wel draaien lijkt mij ook. Ligt er puur aan hoe hoog je de resolutie en detail setting zet.
Denk dat de specs snel beschikbaar komen en dan weet je het zeker. Ben altijd wel voorzichting want "draaien" betekent niet dat het er dan ook mooi uitziet als je alle details op low moet zetten en je fps rond de 30 stuitert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Frank1973 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:36:
Blijf ik een van de meest geniale scenes OOIT vinden.

"You are outgunned and we have the upper ground, drop your weapons!
- We can't do that!
"I order you to drop your weapons!"
- YOU KNOW WE CAN'T DO THAT
<gunfight:start> :9 smullen!
Frank1973 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 06:36:
[...]

een zeer indrukwekkende scene ja.. Maar ik zie het nut niet van een schild als ervan boven op je geschoten word.. :+
Helmpjes! Afbeeldingslocatie: http://www.neejoh.nl/smileys/1/borat.gif
bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:02:
Ik heb een Acer M5630 met een dualcore E2800, 2GB geheugen, en een ATI HD4650 512MB videokaart, en draai MW1 en CoD5 en ook Far Cry zonder enige moeite. Dan zal ik MW2 toch ook wel goed kunnen draaien?
Ik weet dat er nog geen system specs beschikbaar zijn, maar wellicht dat iemand een indicatie kan geven (excuses als dit al voorbij gekomen is).
Aangezien ze weer aangeven de game op consoles (niet vernieuwde hardware) weer op 60fps te draaien ga ik er vanuit dat jij geen problemen gaat krijgen als MW1 gewoon goed draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pardon, Far Cry 2 bedoelde ik ja. Geloof dat ik die op 1440*990 oid draai, met alles op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Modern Warfare 2 magazine
Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/news/Download-MW2-magazine.png Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/magazine/downloadPDF-counter.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Neejoh op 20-06-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, dat magazine ziet er goed uit!! Jij hebt echt layout skills en gevoel voor stijl layout, echt een heel mooi strak magazine. Heb nog niet alles gelezen, dat ga ik morgen doen :)

Verder heb ik (na de bovenstaande) berichten vanavond voor het eerst The Rock gekeken. Erg vette film hoor! Bedankt voor de tip. Ik zie serieus ook dingen uit de Rock die ook in Modern Warfare 1 zitten (concrete voorbeelden kan ik even niet meer opkomen though :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Oeh! Cultuurbarbaar! Dat je die nog niet eerder gezien hebt! Voor je het weet ga je me vertellen dat je Rambo, Terminator, Robocop en Shaving Private Ryan nog nooit gezien hebt! ;) Hehe, bedankt voor compliment kerel!

Inmiddels ook de downloadcounter in de afbeelding verwerkt, ziet er ook wel tof uit IMO! Post hierboven ge-edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shaving Private Ryan? :P

Rambo, Terminator en Robocop allemaal niet gezien :) Ik = cultuurbarbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het Shaving Ryan's Privates

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer 'm overigens te pre-orderen bij de Free Record Shop, maar daar moet je 'm gelijk betalen?

Ik wil 'm gewoon reserveren, help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
bram1984 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:59:
Ik probeer 'm overigens te pre-orderen bij de Free Record Shop, maar daar moet je 'm gelijk betalen?

Ik wil 'm gewoon reserveren, help!
Je moet gewoon betalen bij ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Ziet er goed uit, mijn complimenten!!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:02:
[...]

Je moet gewoon betalen bij ontvangst.
Bij FRS moet ik toch echt een betalingsmethode selecteren, waarna ie om mijn creditcard gegevens vraagd. Ik ben niet van plan iets te betalen wat ik pas over een half jaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tering, vraagt met 'n -d- :/

Ik vind dit dermate treurig van mezelf, dat ik het gewoon niet aanpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

* Krentenbol ook :P
bram1984 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:42:
Ik vind dit dermate treurig van mezelf, dat ik het gewoon niet aanpas.
Zeg er dan ook niets over :/

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Erg mooie magazine Neejoh. Zeer vet, omdat dit echt alle informatie bijeen is. Thanks! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:09:
Far Cry 2 mag ik hopen?

De systeemeisen van CoD 4 waren ook niet zo hoog, het spel draait ook op een oude/langzame (relatief) PC als een zonnetje. Ik verwacht dat de systeemeisen van MW2 ook niet al te hoog zullen liggen. Die engine staat ook bekend als een engine die goed draait op oudere systemen. :)
idd, en daarbij vind ik de graphics niet echt denderend van mw2 voor wat ik tot nu toe gezien heb dus lijkt het me dat hij op grafisch gebied niet al te zwaar gaat zijn. Ik bedoel zeker niet dat de graphics lelijk zijn in tegendeel, er is alleen imho niet zoveel vooruitgang in vgl met mw1. Dit is imho ook niet nodig, maar vergelijk het met een crysis of far cry 2 en dan zie je toch wel duidelijk een verschil imho. Iig boeit mij enkel de gameplay bij deze game. Het is en blijft vooral een multiplayer game en daar ga je niet even bomen zitten kijken of de afwerking van je wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TKing schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:49:
[...]

Zeg er dan ook niets over :/
Pure zelfspot, komt véél te weinig voor tegenwoordig. Is alleen maar sportief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
bram1984 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:52:
Volgens mij is het Shaving Ryan's Privates
offtopic:
That's what I was going for! Moet die lijst weer eens opzoeken met de top #250 grappigste namen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
*uche*

Mag 't iets meer ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Wat is er eigenlijk allemaal bekend qua multiplayer van MW2? Want voor zover ik weet is er nog helemaal NIETS bekend. Geheimhouden kunnen ze bij IW goed, maar ik wil toch wel iets van MP zien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

in zo'n filmpje van IGN zeggen ze dat ze veel naar de community hebben geluisterd, en dat de community meer wilde hebben, dus meer wapens, meer attachments en meer van dat soort spul.

betekend waarschijnlijk dat er alleen maar meer uitgesloopt word met een promod :(

verder zullen ze meer richting de release bekend maken over de MP

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29
Ik had ook ergens gelezen (bron weet ik neit meer) dat het mogelijk wordt 2 attachments op je wapen te zetten dus bijvoorbeeld een red dot EN een silencer

Dat zou dus zeer veel fijner zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:22:
Ik had ook ergens gelezen (bron weet ik neit meer) dat het mogelijk wordt 2 attachments op je wapen te zetten dus bijvoorbeeld een red dot EN een silencer

nah, lijkt me dat ze dan veel problemen krijgen met het balanced maken van de game, ik ben er vrij zeker van dat dit niet zal gebeuren, iig geen 2 primary attachments zoals red dot en silencer, mss een kleinere side atachment en 1 primary attachment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Hogader schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:22:

Die optie komt er niet. De vijand heeft wel wapens in allerlei stijlen. Die kun je dan wel gebruiken en je eigen speelstijl erop na houden. Dit is teminste wat ze zeiden op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Misschien een 2de attachments voor de show en meer niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat schiet je daar mee op? :x

Ze zouden wel een perk kunnen maken dat je een tweede achievement attachment krijgt en dat je dan bijv. geen Stopping Power e.d. hebt? Dat kunnen ze nog wel redelijk in balans brengen lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 18-06-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ik vind 2 primary attachments wel ok als het bijvoorbeeld unlocked wordt nadat je 10 keer level55 hebt gedaan. Dan heb je iig een doel om naar toe te werken, nu krijg je alleen een ander kruisje voor je naam, olé. Ik vond het ook niet nodig om opnieuw te beginnen na level55 als ik toch niks nieuws krijg.
En natuurlijk wordt het dan unbalanced, maar ook daar is wel een oplossing voor te vinden.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

1. Bah, eerst wordt je altijd lekker gemaakt met een nieuwe game en dan moet je er vervolgens nog lang op wachten.

2. Het is het wachten dan ook wel zeker waard, heb cod4 en cod5 grijs gespeeld en kan niet wachten om ook deze te spelen.

3. Dat magazine ziet er echt super tof uit, heb afgelopen maand zelf ook een magazine gemaakt over mezelf ( opdracht van school ) maar kan die van jou niet aan tippen.

4. Dubbele attachments kijken me vrij onwaarschijnlijk, dan worden de voordelen te groot tegenover de ander en krijg je een ongebalanceerd spel van. Zeker niet in de multiplayer, misschien is de 2e optie bv een kleur van je wapens, bv camo groen/blauw/rood/geel/geen.

5. Hoop dat ze van die vage 'cheats' eruit halen zoals overkill en dan nade laucher erop zodat je 4 nades hebt. En vindt 2 nades zoals in cod5 ook wel genoeg, ipv spamming. De echte gebruiken het toch niet maar je hebt er altijd bij ... ;)

6. Wordt weer genieten op de xbox 360, heel veel mooier zal het niet worden want ze zitten al tegen de max aan van wat ze eruit kunnen halen. Misschien iets meer krachtop de PS3 maar dat wordt nog afwachten, PC zou nog op high gespeeld kunnen worden maar aangezien het multiplayer is liggen de eisen niet superhoog verwacht ik omdat het anders niet speelbaar is voor iedereen.

7. De tanks mogen ze er ook wel weer uithalen, ben beetje tegen voertuigen...op cod5 was het opzich nog te doen maar liever niet. Ben benieuwd wat we nu krijgen, honden, heli's, artillery/airstrike.

8. Welke wapens allemaal, ik hoop ultramoderne...dat de ontwikkelaars maar veel Future Weapons mogen kijken en niet aan komen zetten met het standaard spul.

9. Schildjes...dat kan leuk worden of gigantisch floppen net als in CounterStrike. Wordt ook weer afwachten, misschien alleen even in SinglePlayer.

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 18-06-2009 16:41 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

monnick schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:37:
Wat schiet je daar mee op? :x

Ze zouden wel een perk kunnen maken dat je een tweede achievement krijgt en dat je dan bijv. geen Stopping Power e.d. hebt? Dat kunnen ze nog wel redelijk in balans brengen lijkt me.
Attachment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karsw84
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Het lijkt mij dat wanneer iedereen twee attachments op zijn/haar wapens mag zetten het toch wel weer in evenwicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Dan weet ik wel wat er gebeurd bij een volgende versie, dan willen ze 3/4 of 5 attachments ;)
Sowieso vind ik het idee wat hier eerder geopperd werd om het bijvoorbeeld na 10x prestige te doen niet echt tof. Mensen die 10x prestige uitspelen hebben over het algemeen toch al tijd teveel, en zijn meestal wat beter dan de gemiddelde speler. Door die mensen dan nog een extra voordeel te geven in de vorm van een extra attachment op het wapen.... volgens mij is de verhouding dan redelijk zoek.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Banzaibunny schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:03:
in zo'n filmpje van IGN zeggen ze dat ze veel naar de community hebben geluisterd, en dat de community meer wilde hebben, dus meer wapens, meer attachments en meer van dat soort spul.

betekend waarschijnlijk dat er alleen maar meer uitgesloopt word met een promod :(

verder zullen ze meer richting de release bekend maken over de MP
wat maakt het nu uit of er meer wapens en attachments inzitten? Het word heus wel gebalanceerd en als jij denkt dat iets OP is dan gebruik je het zelf ook toch lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

PainkillA schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:16:
[...]

wat maakt het nu uit of er meer wapens en attachments inzitten? Het word heus wel gebalanceerd en als jij denkt dat iets OP is dan gebruik je het zelf ook toch lekker?
ik maak die mod niet, in promod is het enige dat je nog over hebt een silencer, en geen perks.
omdat dat makkelijker te balanceren is voor competities volgens de makers.

ik denk zelf meer dat de meeste dingen gewoon weer in de single player komen, in COD4 heb je daar ook een m4 met silencer, red dot en granaatwerper.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Bron - www.nu.nl
Activision: 'Modern Warfare 2 wordt grootste entertainment launch ooit’
Uitgegeven: 19 juni 2009 15:44
Laatst gewijzigd: 19 juni 2009 15:44

Uitgever Activision heeft laten weten dat de release van Modern Warfare 2 de grootste entertainment launch aller tijden moet worden. “Wij geloven dat het idee van reclamebureau TBWA ons dat doel kan laten behalen”, aldus Brad Jakeman, chief creative officer.

De game van ontwikkelaar Infinity Ward moet voorgaande records van games als Grand Theft Auto IV, met 3,6 miljoen verkochte games op de eerste dag, gaan doen verbleken als het aan Activision ligt. “Wat we zo goed vinden aan de campagne van TBWA is dat het een idee is dat groot genoeg zou kunnen zijn om in zeer veel verschillende media te uiten. Dat is altijd de lakmoestest voor grote ideeën”, vertelt Jakeman.

Strategie

De reclame-campagne is nog in volle ontwikkeling maar er zullen waarschijnlijk Modern Warfare 2-uitingen te zien zijn op tv, in tijdschriften, op billboards en bij online media. “De strategie is niet zozeer om simpelweg vanaf dag één reclames te laten draaien en te zeggen, ‘Ga naar een winkel en koop de game’, maar het is de bedoeling om echt een beweging op gang te zetten en het publiek te verbreden naar meer dan alleen een core-gamer doelgroep”, aldus de chief creative officer van Activision.

11 miljoen

Eerder deze week werd al bekend dat analist Mike Hickey voorspelde dat Modern Warfare 2 meer dan elf miljoen units zal kunnen gaan verkopen voor het einde van het financiële jaar. “Wij zien dat de gecombineerde verkoop van de Xbox 360 en PlayStation 3 respectievelijk 125 en tweehonderd procent is gestegen sinds Modern Warfare in november 2007 verscheen. Zo wordt er dus een enorm grote afzetmarkt mogelijk voor Modern Warfare 2”, aldus Hickey.

© Gamez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Nog meer nieuws;
Activision dreigt met boycot Sony
bron: Times Online 19 juni 2009 Door: Pascal Badenbroek
Activision brengt in de toekomst mogelijk geen games meer uit voor Sony's consoles en handheld. Robert Kotick, directeur van Activision, liet deze harde woorden vallen in een interview met The Times.

"Ik maak me zorgen om Sony; de PlayStation 3 raakt zijn momentum een beetje kwijt en ze maken het niet gemakkelijk om voor dit platform te ontwikkelen. Het kost veel geld om voor de console te blijven ontwikkelen en de Wii en de Xbox 360 verkopen gewoon beter. Games op de Xbox 360 verdienen hun investering beter terug dan games voor de PS3", aldus Kotick.

"[Sony] moet haar prijzen verlagen. Wanneer ze dat niet doet dan zullen de attach rates (het aantal games dat iedere consolebezitter koopt) drastisch dalen." Kotick denkt dat, met het oog op 2010 en 2011, het realistisch zou kunnen zijn om te stoppen met het ondersteunen van Sony en het maken van games voor hun consoles
http://www.gamer.nl/doc.p...cot-Sony?p=1#commentsblok

Op zich niet heel vreemd. De productie kosten voor PS3 is blijkbaar een stuk hoger omdat het lastig te programmeren is, en als je dit niet terugziet dmv hogere verkoop kun je je beter concentreren op de xbox360 en pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
15x 14x 3600x1800 screenshtos :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/01.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/02.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/03.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/04.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/05.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/06.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/07.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/08.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/09.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/10.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/11.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/12.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/13.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/14.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/15.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:00
Durf wel te stellen dat MW1 de meest gespeelde xbox360 game is hier in huis. Kan dan ook niet wachten op deel 2.

Zie overigens op die nieuwste screens wel iemand mn zn gezicht IN de grond liggen (zn gezicht kan dr ook half afgeschoten zijn :+ ) . Blijft blijkbaar toch lastig, zie je namelijk nog steeds bij vrij veel games.

Mag de (voor)pret verder niet drukken, nog even en dan gaan we aftellen tot november. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Hopelijk komen ze dit keer met wat meer inspiraties qua map design in multiplayer mode.
Dat vond ik een van de weinig minpunten in MW.
Voor mijn gevoel waren ze vaak te krap, en niet altijd even tactisch.

Deze mening komt van de pc versie,
waar het niveau toch wel een tandje hoger zit, vooral qua aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Yep I know... 01.jpg is klein en 04.jpg is ook kleiner dan de rest... Mag de pret niet drukken, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Mooi vormgeving van de magazine (Myriad Pro FTW! :D)

Gaan jullie nu elke maand zo'n 6 pagina lange magazine maken?

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
O+ Myriad Pro O+
Hangt er van af, ga het wel proberen! Wordt wel moeilijk door beperkte informatie maar we zullen zien.

Had op de live twitterfeed van Infinity Ward een discussie over de AK-47 vs. AK-103... Wat denken jullie?

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/articles/AK-103-vs.-AK-47.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Neejoh op 20-06-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit, als deze models in game zijn is het echt wel heel ziek :p Ik betwijfel het, wat denken jullie?

Klikker-de-klik voor High-Res:

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/special-ops/thumbnails/special-ops-soldier.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/special-ops/thumbnails/special-ops-wetsuit.jpg

Bron: www.modernwarfare247.com of te wel Neejoh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik zit echt zwaar te twijfelen, het is bijna te mooi om waar te zijn :P Why in the name of Zeus' BUTTHOLE (remember The Rock?? ;)) zou Activision deze shots NU uitgeven? Net nadat ze 15 andere high res promos uitgebracht hebben?

Maar goed, het ziet er wel érg MW2 uit, dus ik ga er van uit dat het echt is!

[edit]
Als het echt is, lijkt het me nog ingame ook.. Kijk de "slechte" schaduw van z'n wapen op zijn arm, vrij lage shadowmapping (en dus ingame??)

Had deze eerder ook nog niet gezien:
Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/articles/modern-warfare-2-OXM-cover.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Neejoh op 21-06-2009 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow het is nog niet (eens) bevestigd dat het MW2 images zijn? Ik vind het er in ieder geval wel van af druipen. Die stijl is echt precies MW1 (en dus MW2)....

Als die models ingame zijn, dan wordt oorlogsvoering in games meteen wel eng realistisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Neejoh schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:55:
O+ Myriad Pro O+
Hangt er van af, ga het wel proberen! Wordt wel moeilijk door beperkte informatie maar we zullen zien.

Had op de live twitterfeed van Infinity Ward een discussie over de AK-47 vs. AK-103... Wat denken jullie?

[afbeelding]
AK-103 natuurlijk.
monnick schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:34:
Holy shit, als deze models in game zijn is het echt wel heel ziek :p Ik betwijfel het, wat denken jullie?

Klikker-de-klik voor High-Res:

[afbeelding]

[afbeelding]

Bron: www.modernwarfare247.com of te wel Neejoh ;)
Vette modellen, maar wat een compressie op die textures/schaduwen zeg :X Iets zegt me daarom ook dat het een cutscene achtige screenshot is, of van een gescript deel (dan zie je vaak zo een commander staan).

[ Voor 44% gewijzigd door TheZeroorez op 21-06-2009 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
De bron van die images was niet bepaald de meest "logische" die ik tot nu toe gehad heb (duitse random blog), daarom wat skeptisch.
Door die textures en shadow denk ik dus ook dat het toch ingame is. Which makes sense, want er zijn geen CGI cutscenes (ook de intro niet in CoD4:MW)...

MW2 in de PCGZine (free pdf!) (niets nieuws, maar ja)
Afbeeldingslocatie: http://www.gamerzines.com/images/pc-games/issue-31/arma-2-review-cover.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Neejoh op 21-06-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006

HugoBoss1985

Xenotech

Neejoh schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:55:
O+ Myriad Pro O+

[afbeelding]
Dat is overduidelijk géén ak-47.
Qua jouw aanduidingen op de foto had het ook nog een ak-74 kunnen zijn.
Máár, de ak-47 op jouw foto heeft de vuurselector/veiligheidspal aan de rechterkant.

Een discussie zou er dus niet moeten zijn want het wapen op de foto is waarschijnlijk een ak-103 gezien dat feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Uhm, dit is gek :P Check dit screenshot, tweede gast van links:
Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/gallery/15-hq-screenshots/thumbnails/10.jpg

Op 't IW forum zeggen ze dit, en ze kunnen ook nog wel eens gelijk hebben :D
Afbeeldingslocatie: http://www.originalprop.com/blog/wp-content/uploads/2008/01/opb-layout-t2-winchester-shotgun-x425.jpg
Model 1887 lever shotgun

Ik moest er eerst hardop om lachen, maar..... Was de MP44 niet ook in CoD4:MW? Misschien is dit de "classic" in MW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt inderdaad op een AK-103...Denk niet dat er daarnaast ook nog een AK-47 in MW2 zit. Deze wapens lijken zo veel op elkaar dat 1 wel genoeg is, de andere zou niet echt een meerwaarde hebben.

Of wat denken jullie? Het zou wel kunnen dat er _heel_ veel wapens in MW2 komen, in dat geval kunnen ze er wel beide in zitten. Maar als ze ongeveer hetzelfde aantal wapens houden als MW1, dan denk ik het niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik kan haast niet meer wachten tot november, ik wil hem nu al spelen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
monnick schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:11:
Het lijkt inderdaad op een AK-103...Denk niet dat er daarnaast ook nog een AK-47 in MW2 zit. Deze wapens lijken zo veel op elkaar dat 1 wel genoeg is, de andere zou niet echt een meerwaarde hebben.

Of wat denken jullie? Het zou wel kunnen dat er _heel_ veel wapens in MW2 komen, in dat geval kunnen ze er wel beide in zitten. Maar als ze ongeveer hetzelfde aantal wapens houden als MW1, dan denk ik het niet. :)
Het begint er steeds meer op te lijken dat IW een foutje gemaakt heeft door het model de AK-47 te noemen... Het model is 99% zeker een AK-103 maar de gameplay demos wordt hij de AK-47 genoemd. En net wat je zegt, ze verschillen te weinig om ze beiden in het spel te stoppen.

Feit is wel dat er meer wapens in MW2 komen dan in MW1, dat is door Robert Bowling meerdere malen op de E3 bevestigd maar dit zou te gek voor woorden zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Wel een beetje ouderwetse wapens voor modern warfare natuurlijk. Wel een bewuste keuze natuurlijk, mensen vinden het minder leuk met wapens te spelen die ze niks zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Heel vet, ik zie op het laatst geposte screenshot ook een Kriss .45 submachinegun!

Maarre... de ak-103 en de ak-47 verschillen wel degelijk héél erg veel van elkaar in allerlei opzichten. ;)
De ak-103 is in ieder geval een wapen van grote klasse, zo kan je er rails op zetten voor lasers, lampen, granaatwerpers etc, etc.
Hopelijk gaan ze dat nog vetter uitwerken dan in Cod 4... meerdere wapenmods tegelijkertijd toestaan, zodat je in multiplayer allemaal tweaked-out guns hebt.

Ik zag al wat screenshots met lasers als ze dat nou ook in multiplayer eens bruikbaar maken. (En we willen meer nightmaps!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

SCIxX schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:40:
Wel een beetje ouderwetse wapens voor modern warfare natuurlijk. Wel een bewuste keuze natuurlijk, mensen vinden het minder leuk met wapens te spelen die ze niks zeggen.
Je komt er moeilijk onderuit.
Ook vandaag is het wapen (of afgeleide versies) nog steeds het meest gebruikte en wijdst verspreide wapen ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Hee,

Weet iemand nog een goeie site voor pre-orders van de collectors edition? Zover heb ik hem alleen nog maar op Play-Asia gezien. Op zich geen probleem om hem daar te orderen, maar als er Nederlandse shops zijn krijgen die de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
haha dit is echt té tof:

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/402.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zooo , fourzero2 is toch een van de makers van MW 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Gefeliciteerd Neejoh!

Ik voelde aan het begin van 24/7 al dat IW contact met je zou opnemen!:) Hopen dat hier meer uit voort komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
@Rockvee2; Hij is de Community Manager van Infinity Ward, developer van MW2 *D
@Kimi-Alonso; Wie weet wat er meer uit kan komen! Heb gelijk om het nummer van z'n vriendin gevraagd!
(j/k ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Neejoh op 22-06-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Hehehe ze doen dit echt slim... door dit soort berichten te plaatsen voel je je alleen maar meer gesterkt om de hype te doen opleven. Niet dat dat onterecht is want mijn pre-order staat ook al klaar ;) maar toch. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik weet niet of iemand deze al gezien heeft:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=C8b904g8A_o&feature=channel]
maar hier is dus het eerste level van Modern Warfare 2 te zien. Ziet er erg gelikt uit :)

Edit: ik zie net dat het die kerel is die neejoh een bericht had gestuurd 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Descriptor op 23-06-2009 20:33 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Zit er nu in Modern warfare 2 nu Ragdoll effecten? Want dat mis ik eigenlijk best wel erg bij CoD4

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Descriptor: die video is al heeeeel oud (voor het doen van het topic dan :p)

Er zijn hier een aantal diehard MW(2) fans (Neejoh en ik bijv ;) )die hier het nieuws posten op ongeveer de seconde dat het is vrijgegeven/binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

monnick schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:44:

Er zijn hier een aantal diehard MW(2) fans (Neejoh en ik bijv ;) )die hier het nieuws posten op ongeveer de seconde dat het is vrijgegeven/binnengekomen.
Zeg maar de mensen zonder leven :+
J/k, het wordt erg gewaardeerd wat jullie doen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TKing schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:51:
[...]

Ach, een kwestie van de goede mensen volgen op Twitter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasBloem
  • Laatst online: 03-05-2024
Na de faal van CoD5 komt er gelukkig een CoD die alles weer goed maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Kuhr89 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:38:
Zit er nu in Modern warfare 2 nu Ragdoll effecten?
Wat is dat nou precies? Ik zit te kijken op Wiki enzo maar kan niet echt vinden wat dat nou precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Barca schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:41:
[...]

Wat is dat nou precies? Ik zit te kijken op Wiki enzo maar kan niet echt vinden wat dat nou precies is.
Daarmee bedoel ik eigenlijk wat je bij Half life 2, Gta IV, Crysis etc hebt. Als jij iemand neerschiet bij CoD4 dan valt hij altijd op een bepaalde manier neer. Dit is vaak een ingeprogrammeerde animatie. Bij ragdoll is het een physic. Hij berekend waar je wordt geraakt en daarmee bepaald hij welk lichaamsdeel als eerste de grond gaat raken.

Simpelere gezegt... Bij de animaties is hetzelfde als dat ze aan jou vragen van: Doe alsof je dood gaat. Jij gaat dan waarschijnlijk van die mooie bewegingen maken en allemaal AAARRGGGHHH roepen etc. Misschien zelfs nog bij de keel grijpen. Dit zijn allemaal ingestudeerde animaties.. Terwijl als jij een verdovingspijl in je krijgt geschoten en bewusteloos raakt, stort je werkelijk naar de grond. Hierbij kun je zelf niks bepalen hoe en wat er gebeurt.. Dit zal ook altijd anders zijn, terwijl een animatie zich bij bepaalde characters kan herhalen..

Zo beetje duidelijk?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Barca schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:41:
[...]

Ragdoll is een methode waarin de lichamen zich laten bewegen als dat ze in het echt ook zouden doen zonder het vooraf op te nemen. Het bottenstelsel van de character reageerd "echt" als je hem van een trap af laat vallen bijvoorbeeld. Benen knakken niet de verkeerde kant op en proberen weer terug te vallen in originele positie zeg maar.
Dit heeft als voordeel dat er real-time ongevallen berekend worden en niet iemand in een studio op 100 verschillende manieren moet doen alsof hij dood valt. Euphoria (youtube) is hier wel een beetje de marktleider in.

Ragdoll zat al in CoD4 maar het kan natuurlijk altijd beter...
monnick schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:44:

Dan ben je nu anders wel mooi te laat! ;) hehe
When asked why Special Ops was limited to two players, not four, Bowling replied: “Two player seemed to be the magic number for co-op. That’s when it stayed really fun and intense without becoming a clusterf**k of things. We just found that two-players was the most fun.”
Het speltype Special Ops zal je dus maximaal met twee man tegelijk korte "Mile High Club" missions spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Neejoh op 23-06-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
TKing schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:51:
[...]

zeker, ook het vele werk wat neejoh e.d steekt in de magazine's / website's en het F5'en voor nieuw nieuws :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Descriptor schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:43:
[...]

zeker, ook het vele werk wat neejoh e.d steekt in de magazine's / website's en het F5'en voor nieuw nieuws :)
F5 is niet nodig, email client gewoon op 2 minuten interval staan. Nieuws stroomt wel binnen via mail en twitter :P (Ugh, wat kunnen groupies soms ook vervelend en brutaal zijn :P)

[ Voor 10% gewijzigd door Neejoh op 23-06-2009 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Quote van PSFocus... Of het waar is?
...een hoop bekende en verschillenden. Beetje bij beetje worden de wapens die in Modern Warfare 2 zullen zitten bevestigd en inmiddels is er een lijst verschenen van alle bevestigde wapens die hun opwachting zullen maken in de meest gewilde game van2009. Hieronder vind je het volledige overzicht aan wapens.

* Silenced Bushmaster ACR
* M110 SASS
* Famas (Met Red Dot Sight)
* Steyr AUG HBAR
* Glock 18
* AK47
* SPAS-12
* M429 SAW
* 870MCS
* SCAR
* Frag Grenade
* FNF F2000
* UMP .45
* P90
* M1911
* C4

Een relatief lange lijst inmiddels al en Infinity Ward kennende zullen hier nog een hoop wapens aan toegevoegd gaan worden. De lijst hierboven is100% bevestigd en wapens zoals de M 4 of M16 zullen ook zeker voor gaan komen, maar daar moeten we nog even de bevestiging vanaf wachten.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Yep, allen zijn confirmed, alleen de SCAR is nog discutabel. Alhoewel deze wel in een Spaans magazine gelinkt wordt aan MW2 zijn er velen die dit magazine niet geloven. Voorbeeld is dat er een AK-47 staat bij een afbeelding van een AK-103...

Afbeeldingslocatie: http://thedarkbean.files.wordpress.com/2009/06/spanishgunsmw2large.jpg

Verder kun je natuurlijk altijd even een kijkje nemen op mijn volledige overzicht van wapens:

www.modernwarfare247.com/singleplayer/weapons

90% is confirmed want ik hou totaal niet van hoax/rumors bij zulke dingen. Heb er aan zitten denken overal screenshots bij te zetten waar ze gesignaleerd zijn, maar tot nu toe nog geen tijd voor gehad. Er zijn op het moment belangrijkere updates waar ik mee bezig ben ;)

De Remington 870 is mij niet bekend overigens. Zou het wel gek vinden aangezien er al 5 shotty's confirmed zijn uit screenshots en trailers. Al lijkt hij verdacht veel op de Winchester 1200 die op het eerste oog alleen een kortere tube heeft onder de loop en een ander pumping systeem. Ik hou m'n ogen open :)

[ Voor 11% gewijzigd door Neejoh op 26-06-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
How about a new wallpaper? :+

Van 1920x1280 tot 1024x768:
Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/wallpapers/08/modernwarfare247_08_preview.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

RELAX!!!!! ERG VET!

En hij staat er al weer op!

[ Voor 44% gewijzigd door Mystikal op 30-06-2009 00:00 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 11:51
Neejoh schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:56:
How about a new wallpaper? :+

Van 1920x1280 tot 1024x768:
[afbeelding]
De eerste die ik er echt heel erg gaaf uit vind zien! Bedankt.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Laatst online: 11:00
Nice, erg gave wallpaper. _/-\o_

Ze mogen imo ondertussen ook wel eens met wat multiplayer info komen. Dat ie weer goed wordt lijkt me wel een gegeven, maar wat smeuïg nieuws zou toch wel lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Neejoh schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 18:33:
Yep, allen zijn confirmed, alleen de SCAR is nog discutabel. Alhoewel deze wel in een Spaans magazine gelinkt wordt aan MW2 zijn er velen die dit magazine niet geloven. Voorbeeld is dat er een AK-47 staat bij een afbeelding van een AK-103...

[afbeelding]

Verder kun je natuurlijk altijd even een kijkje nemen op mijn volledige overzicht van wapens:

90% is confirmed want ik hou totaal niet van hoax/rumors bij zulke dingen. Heb er aan zitten denken overal screenshots bij te zetten waar ze gesignaleerd zijn, maar tot nu toe nog geen tijd voor gehad. Er zijn op het moment belangrijkere updates waar ik mee bezig ben ;)

De Remington 870 is mij niet bekend overigens. Zou het wel gek vinden aangezien er al 5 shotty's confirmed zijn uit screenshots en trailers. Al lijkt hij verdacht veel op de Winchester 1200 die op het eerste oog alleen een kortere tube heeft onder de loop en een ander pumping systeem. Ik hou m'n ogen open :)
Ik hoop echt dat die volautomatische Glock 18 erin komt.
Dan kan je zwaar ownen als scout omdat het maar een licht pistool is, dan kan je nog beter rennen. :P
De Glock op hun plaatje heeft een gewoon magazijn, geen 33 schots.
Ik hoop dat ze voor die Glock ook iets gaan doen met een kolf als upgrade en een richtkijker en geluidsdemper tegelijkertijd erop!
En een M14 EBR oh wat heerlijk als die in de game komt!

Die AK-47 op dat plaatje van jou ziet er eerder idd uit als een AK-103.
De AK-47 op hun website ziet eruit als een AK-74.
En nog iets: Het wapen op het plaatje van de G3 is een FN FAL.

Kan je niet aanbieden of ik mag helpen met het wapengedeelte te doen? :P

Hopelijk ook de MP5K erin, die gaat de P90 sprayers ownen.
En hopelijk dat lompe stel nieuwe shotguns !!!

[ Voor 3% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-06-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ben ik nou blind of zie ik in die weaponlist niet de KRISS? Die werd hier toch ook eerder ergens in dit topic genoemd?

Edit: Ah, zie hem nu wel op de site! Sub machine guns: UMP KRISS Super-V maar dus niet in de weaponlist genoemd in een post hierboven met weapons die zogenaamd confirmed zouden zijn. Maar die KRISS moet wel toch, want die zagen we toch in de trailer?

[ Voor 55% gewijzigd door Barca op 30-06-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Geven ze een wallpaper uit op hoge resolutie... zie je de jpegcompressie alleen maar beter -O-

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
About mutiplayer:
From what our sources are telling us, while the entire promotion campaign is still in the final planning stages, the company plans to start an aggressive kick off for the pre-marketing of the title in August to encourage gamers to pre-order the title in advance.
Geen idee hoe betrouwbaar de bron is...

Verder kunnen (graag zelfs!) alle tips, fouten, nieuws submits en algemene opmerkingen voor MW24/7 gemeld worden op www.modernwarfare247.com/contact :)

[ Voor 62% gewijzigd door Neejoh op 01-07-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Super Vet die wapens, heb ze gezien in Future Weapons op Discovery Channel. FN-2000 en Krizzz nicenicenice.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Australian Official Xbox 360 Magazine scans
Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/news/OXM-australia-scans.jpg

En m'n eerste sponsor-gig voor MW24/7 gaat binnen een half uur van start, dan geef ik via twitter (@neejoh) Wallace & Gromit XBL arcade game weg d:)b Waarschijnlijk volgen er deze week meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Vet, gefeli !
Ziet er ook allemaal zwaar vet uit.
Indesign ?

[ Voor 65% gewijzigd door NeoMe op 02-07-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 12:04
Cass597 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:34:
Mag je niet met elkaar vergelijken want de twee spellen worden door twee verschillende ontwikkelingsstudio's gemaakt.

edit; vandaar dat IWD ook een eigen titel wil voor hun spel

[ Voor 9% gewijzigd door ApexAlpha op 02-07-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Wat ze overigens zelf volkomen ontkennen... Zelf zeggen ze dat het komt omdat het een direct vervolg is op deel één, terwijl de overige CoD's allemaal los staand waren.
Maar wij weten allemaal beter :Y) IW en Treyarch zijn niet de beste vriendjes hehe

De engine van MW2 stamt btw nog uit het tijdperk van CoD2! Uiteraard wel veel wijzigingen en toevoegingen op toegepast, maar ik vind het wel oud hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Neejoh schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:12:
De engine van MW2 stamt btw nog uit het tijdperk van CoD2! Uiteraard wel veel wijzigingen en toevoegingen op toegepast, maar ik vind het wel oud hoor ;)
Serieus? Dat verklaart misschien ook waarom het zo'n 'licht' spel is. Ik vond de feeling inderdaad wel aardig hetzelfde als in CoD2. Ik vind wel dat ze alles dan flink mooier hebben weten te maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Cass597 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:34:
Uh... spreek voor jezelf :)

Bolt-action & bayonet... oh yeah 8)

Neemt niet weg dat MW2 me ook gaaf lijkt hoor ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Neejoh schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 18:33:

[afbeelding]

Moet zeggen dat ik de wapens een beetje achterhaald vind worden. Inmiddels zijn er bij de westerse strijdkrachten nieuwe assault rifles in "swung" aan het komen. Die werken niet meer met de standaard 5.56 nato munitie, maar gaan over op 6.8./6.5 (Grendal=6.5 bv) De reden hiervoor is meer gewicht in het patroon om iemand te doen stoppen, maar wel goede accuracy. Ak-47 schijnt na 300m nogal onzuiver te worden, (check future weapons op youtube). Ik had wel wat versies van de nieuwe munitie voerende rifles verwacht.

[ Voor 0% gewijzigd door Gizzy op 03-07-2009 09:31 . Reden: afmeting patroon klopte niet. ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.