Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

TKing schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 08:36:
[...]

Serieus? Dat verklaart misschien ook waarom het zo'n 'licht' spel is. Ik vond de feeling inderdaad wel aardig hetzelfde als in CoD2. Ik vind wel dat ze alles dan flink mooier hebben weten te maken _/-\o_
Naar ik weet is het een zeer sterk doorontwikkelde versie van de quake III arena engine, althans, daar ligt de basis. Ondertussen hebben ze al zoveel aan die engine gesleuteld en verbeterd dat het zo'n beetje een in-house engine is geworden.

Het mooie daarvan is natuurlijk ook dat je in de loop der tijd (mind you, de eerste call of duty stamt al uit 2003) die engine van buiten naar binnen leert kennen, wat de kwaliteit van de games alleen maar ten goede komt.

Overigens @ Neejoh: op het IW-forum kwam ik laatst een berichtje tegen van 402 dat alle oproepen om iets van de MP-kant van MW2 te laten zien, waren gehoord. 402 vertelde dat hij filmpjes wil maken in dezelfde geest als de perk-filmpjes van toentertijd. Ze zijn (of waren, ten tijde van de post) op dit moment bezig om te plannen wat ze willen laten zien en wanneer ze dat willen gaan doen. Het kan dus best zijn dat we binnenkort al wat gaan zien, al verwacht ik echter dat IW die filmpjes nu aan het maken is en pas laat zien wanneer de hele marketingmolen van Activision begint te draaien in augustus.

offtopic:
Als je een bron nodig hebt: check het forum van IW eens en zoek daar op alle posts die FourZeroTwo heeft gemaakt. Hij post niet zoveel, dus dit bericht moet makkelijk terug te vinden zijn.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

d_star schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:26:
[...]

Naar ik weet is het een zeer sterk doorontwikkelde versie van de quake III arena engine, althans, daar ligt de basis. Ondertussen hebben ze al zoveel aan die engine gesleuteld en verbeterd dat het zo'n beetje een in-house engine is geworden.
Naar ik weet stamt de engine zelfs af van de quake 1 engine! Want Q2 was weer gebasseerd op Q1 en zo verder.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
steveman schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:40:
[...]

Naar ik weet stamt de engine zelfs af van de quake 1 engine! Want Q2 was weer gebasseerd op Q1 en zo verder.
Als we zo doorgaan, komen we dan niet bij pong uit oid ;) ?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Is er al wat bekend over een eventuele demo? Ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Over een demo is nog helemaal niks bekend. Er zijn nog niet eens details over de multiplayer-modus verschenen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ik denk dat ze maar eens op een nieuwe engine moeten stappen. Ik vond MW2 er tot nu toe vet uitzien, maar het kan niet anders dan dat ze nu ongeveer het maximum hebben gevonden. Daarnaast beweren mensen dat het niet echt Next-Gen graphics zijn. Aantal effecten missen daarvoor...

Ik vind de game er goed uitzien, maar moet het natuurlijk eerst in eigen ogen gezien hebben op mijn eigen beeldscherm...

Nieuwe engine is natuurlijk wel moeilijk om eventjes te maken, vooral als je elke 2 jaar een nieuwe game wilt maken..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kuhr89 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:23:
Ik denk dat ze maar eens op een nieuwe engine moeten stappen. Ik vond MW2 er tot nu toe vet uitzien, maar het kan niet anders dan dat ze nu ongeveer het maximum hebben gevonden. Daarnaast beweren mensen dat het niet echt Next-Gen graphics zijn. Aantal effecten missen daarvoor...

Ik vind de game er goed uitzien, maar moet het natuurlijk eerst in eigen ogen gezien hebben op mijn eigen beeldscherm...

Nieuwe engine is natuurlijk wel moeilijk om eventjes te maken, vooral als je elke 2 jaar een nieuwe game wilt maken..
Wie zegt dat het er niet next-gen uitziet? Daar wil ik wel eens een bron van hebben, iedereen is namelijk echt suuuuuuper positief over de graphics. Vooral de mate van detail en de grootsere omgevingen zijn een enorme stap voorwaarts t.o.v. MW1.

Misschien wordt het na MW2 wel tijd voor een nieuwe engine. Aan de ene kant kunnen er dan nog mooie graphics/effecten/landschappen gerealiseerd worden. Maar aan de andere kant is de huidige engine zo geoptimaliseerd / perfect gemaakt dat ze in dat opzicht een stap terug zouden doen met een nieuwe engine. Ik moet het nog met mijn eigen ogen gaan zien maar ik denk dat MW2 toch wel redelijk aan perfectie gaat grenzen. Deze uitspraak durf ik bij voorbaat al te doen aangezien de mensen bij Infinity Ward zo enorm veel ervaring / skills / creativiteit hebben! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
monnick schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:19:
[...]

Wie zegt dat het er niet next-gen uitziet? Daar wil ik wel eens een bron van hebben, iedereen is namelijk echt suuuuuuper positief over de graphics. Vooral de mate van detail en de grootsere omgevingen zijn een enorme stap voorwaarts t.o.v. MW1.

Misschien wordt het na MW2 wel tijd voor een nieuwe engine. Aan de ene kant kunnen er dan nog mooie graphics/effecten/landschappen gerealiseerd worden. Maar aan de andere kant is de huidige engine zo geoptimaliseerd / perfect gemaakt dat ze in dat opzicht een stap terug zouden doen met een nieuwe engine. Ik moet het nog met mijn eigen ogen gaan zien maar ik denk dat MW2 toch wel redelijk aan perfectie gaat grenzen. Deze uitspraak durf ik bij voorbaat al te doen aangezien de mensen bij Infinity Ward zo enorm veel ervaring / skills / creativiteit hebben! _o_
Klopt. Ik had het dan ook over CoD 4. Sommige zeggen dat. Het is inderdaad wel erg fijn dat die mensen de engine echt van top tot teen kennen. Ze weten wat ze ermee moeten doen. Maar op een gegeven moment zijn ze denk ik wel verplicht om een andere engine te gebruiken. Gewoon omdat het anders grafisch niet meer mee kan.. En dit hoeft helemaal niet negatief te zijn..

Ik ga MW2 zeker met plezier spelen en de graphics zullen zeker mooi zijn, ben ik van overtuigt! laat er maar snel een demo komen O-) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Ik vind modern warfare nog steeds een van de mooie shooters van dit moment. Daarnaast hoeven de graphics van mij niet op en top te zijn. Je ziet vaak dat de graphics van games waarbij de nadruk ligt op sterke multiplayer gameplay niet bij de top graphic games horen van die generatie. Kijk naar quake3, modern warfare, counterstrike... etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Klopt..
Het massa publiek heeft geen Monster Game PC thuis staan waardoor ze die games kunnen spelen. CoD 4 en de andere massa online games zijn goed om te spelen op een moderne pc. Dit maken de games ook vaak tot toppers. Goede gameplay en grafisch prima op orde en goed te draaien op een moderne pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Helemaal mee eens! Ik doe cod4 en 5 op de ps3. Echt top gameplay. Heb ook Killzone 2, ziet er supermooi uit, alleen die gameplay is echt k*t als je cod gewend bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:28

HugoBoss1985

Xenotech

Gizzy schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:20:
[...]

Moet zeggen dat ik de wapens een beetje achterhaald vind worden. Inmiddels zijn er bij de westerse strijdkrachten nieuwe assault rifles in "swung" aan het komen. Die werken niet meer met de standaard 5.56 nato munitie, maar gaan over op 6.8./6.5 (Grendal=6.5 bv) De reden hiervoor is meer gewicht in het patroon om iemand te doen stoppen, maar wel goede accuracy. Ak-47 schijnt na 300m nogal onzuiver te worden, (check future weapons op youtube). Ik had wel wat versies van de nieuwe munitie voerende rifles verwacht.
Als deze wapens definitief in het spel komen dan zitten er toch wel wat moderne bij, maar danwel niet van dat kaliber wat jij noemt.
Die KRISS bijvoorbeeld, qua kaliber niet veel nieuws (Maar wel lomp, .45 zoals de tommy gun.) maar door de recoil control zal dat ook wel het beste sprayer wapen worden in MW 2.

/Offtopic

Of de AK-47 onzuiver word valt te twisten, zowieso is dat Future Weapons een heel popie jopie programma waar een ex Navy Seal de host speelt.
Uiteraard is hij pro Amerika en heeft hij een bepaalde afgunst voor de Ak-47.
De Westerlingen zijn er zowieso niet kapot van.
Een van hun redenen is dat het begin af aan een betrouwbaarder (Ik vind het in meer opzichten een beter wapen) wapen is t.o.v. iets in de variatie van een M16.
Laat ze de beide wapens maar eens met een professionele schietbank (Dus zonder een menselijke schutter maar met een computergestuurd afvuursysteem.) testen.
Er komt heel veel bij kijken want er is bijvoorbeeld ook veel verschil in accuratie op het niveau qualiteit van de te verschieten patronen.
Dus hoe betrouwbaar is Future Weapons?
Geschiedenis leert ons dat de AK-47 alles owned. :P

Wapens met een 7.62 mm patroon zijn in veel opzichten beter. (AK, G3, FAL, M14, SCAR H.)
Het is hoog tijd dat de Amerikanen de M16 en M4 vervangen en natuurlijk moet dat met iets van eigen bodem... want zo zijn ze wel.
Ze hebben al de Minimi uit België en daarvan hebben ze naam ook maar veranderd zodat het niet direct duidelijk is dat het om een Belgisch wapensysteem gaat.
Anders zouden ze de SCAR H uit België eens moeten proberen als vervanger van hun main assault rifle.

/Ontopic

Ik vind eerlijk gezegd dat het spel er grafisch niet veel moderner uit ziet.
Met zoiets als een Dunia engine heb je wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Like before, van 1024x768 tot 1920x1200!

Modern Warfare 24/7 HQ wallpaper
Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/wallpapers/09/modernwarfare247_09_preview.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Neejoh op 04-07-2009 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Neejoh schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 02:00:
Like before, van 1024x768 tot 1920x1200!
Op zich ook weer een mooie wallpaper, maar ja, ik ga natuurlijk niet elke week wisselen :). Is er een reden dat je ze zo 'clean' houdt zonder verwijzingen naar MW2?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:04
Mystikal schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 07:41:
[...]

Op zich ook weer een mooie wallpaper, maar ja, ik ga natuurlijk niet elke week wisselen :). Is er een reden dat je ze zo 'clean' houdt zonder verwijzingen naar MW2?
Zijn ze niet fan-made dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

ApexAlpha schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:25:
[...]

Zijn ze niet fan-made dan?
Jawel. Ik denk dat dit ook de reden is. Hij heeft namelijk niets met IW te maken (toch), dus mag hij ook niets uitbrengen met hun trademarks.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Nope, dit zijn officieel Modern Warfare 2 press promos die in magazines worden gebruikt e.d.
Infinity Ward is op de hoogte van m'n website en vind de marketing blijkbaar belangrijker dan copyright. Vinden jullie dat ik het MW2 logo er op moet plakken? Kan ze natuurlijk beiden beschikbaar stellen...

[ Voor 33% gewijzigd door Neejoh op 04-07-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Altijd leuk om filmpjes te zien van wapens die in MW2 komen. Future Weapons heeft een aantal wapens in z'n afleveringen:

KRISS Super-V:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jEex2UChBtw]

Magpul Masada (Bushmaster ACR)

En tot slot, ik heb zo'n vermoeden dat de M-110 een nieuwe sniper rifle in MW2 wordt:

EDIT: De opvolger van de M16, de M468 Assault Rifle ziet er ook uit als een geschikte kandinaat voor het arsenaal in MW2:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3zMpN_-pcas]

[ Voor 17% gewijzigd door monnick op 04-07-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Inderdaad, grote kans dat hij de standaard M4 gaat vervangen in MW2. Hij lijkt alleen zo verdomde veel op de AR15 dat we op de screenshots nog niet genoeg evidence gevonden om hem als bevestigd op te nemen...

On another note: Joomla :r |:(
Wou een update uitrollen wat knap mis gegaan is. Resultaat, 2 uur uit de lucht. Inmiddels een backup er op kunnen zetten maar mis hier en daar toch nog wat dingetjes... :|
Kom er net ook achter dat een of andere randebiel (pardon me) het domein mw247.com gekocht heeft en nu in de verkoop heeft voor $250 :( This week is getting better and better by the minute </sarcasm>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Neejoh schreef op zondag 05 juli 2009 @ 01:26:
Inderdaad, grote kans dat hij de standaard M4 gaat vervangen in MW2. Hij lijkt alleen zo verdomde veel op de AR15 dat we op de screenshots nog niet genoeg evidence gevonden om hem als bevestigd op te nemen...

On another note: Joomla :r |:(
Wou een update uitrollen wat knap mis gegaan is. Resultaat, 2 uur uit de lucht. Inmiddels een backup er op kunnen zetten maar mis hier en daar toch nog wat dingetjes... :|
Kom er net ook achter dat een of andere randebiel (pardon me) het domein mw247.com gekocht heeft en nu in de verkoop heeft voor $250 :( This week is getting better and better by the minute </sarcasm>
Damn, that sucks... Dat blijft gewoon klote natuurlijk. Zolang hij hem niet verkocht heeft is het domein voor jou of?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
I wish... Die gast heeft duizenden domeinen geregistreerd in de hoop dat iemand het domein nodig heeft en er geld voor over heeft. Natte honden zijn het... Prima als je een domein registreerd die je nodig hebt en gebruikt, dan had je mij niet horen klagen, maar om zo veel mogelijk domeinen te registreren (terwijl het vaak al zo moeilijk is) en er vervolgens niets mee doen tot iemand hem van je over wil kopen vind ik echt schofterig.
www.w4sale.com/index.asp?page=85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op zondag 05 juli 2009 @ 14:00:
I wish... Die gast heeft duizenden domeinen geregistreerd in de hoop dat iemand het domein nodig heeft en er geld voor over heeft. Natte honden zijn het... Prima als je een domein registreerd die je nodig hebt en gebruikt, dan had je mij niet horen klagen, maar om zo veel mogelijk domeinen te registreren (terwijl het vaak al zo moeilijk is) en er vervolgens niets mee doen tot iemand hem van je over wil kopen vind ik echt schofterig.
www.w4sale.com/index.asp?page=85
neem contact op met IW misschien dat ze wat voor je kunnen betekenen

aangezien je al een compliment had gekregen waarin er werd gezegd dat je goed werk leverde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik snap niet waar je je druk om maakt. Als je gewoon zorgt dat jouw site eruit springt is er niks aan de hand. Daarnaast ben je vast en zeker heel veel URL's vergeten die ook interessant zouden kunnen zijn. Ik noem een dwarsstraat; www.modernwf2.com. Gewoon zorgen dat jij de beste content hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Is toch redelijk andere domijn naam, mensen zullen er niet door tikfoutje komen. En als je gek genoeg bent hem te betalen registreert hij meteen ook elke andere mogelijke combinatie met elke mogelijke land combinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Yep, gewoon negeren die aasgieren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Nieuwe info druipt gestaag binnen.... Dit keer uit een Brits tijdscrift, PC ZONE.

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/articles/PCZONE.jpg• Honden zullen ook weer in MW2 (net als in CoD4:MW) zitten, over multiplayer is niets gezegd.
• Martyrdom zal ook weer terug komen...
• De unscripted AI zal de enemy kunnen laten struikelen waardoor ze perongeluk hun wapen afschieten :D _o_
• Een oud Final Fantasy character modeller(?) werkt nu ook bij IW. We moeten letten op het weerspiegelen van licht op de goggles etc.
• Granaten hebben betere physics zodat ze beter van een trap afrollen etc.
• Als er op een slang van een tankstation geschoten wordt vat deze vlam en zal hij wild een dansje doen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Neejoh op 07-07-2009 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Het wordt tijd dat ze eens wat multiplayer info releasen..

[ Voor 72% gewijzigd door SCIxX op 08-07-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:00
Jul 09, 2009 3:03pm CST
Ending a lengthy period of inane speculation, Infinity Ward has confirmed that its forthcoming sequel to Call of Duty 4: Modern Warfare will indeed retain the popular Call of Duty branding.
"Just recieved[sic] the first Modern Warfare 2 boxes straight off the press," reads a Tweet from Infinity Ward community manager Robert "fourzerotwo" Bowling, which was followed by the above images of said boxes.
link: http://gametab.com/news/3043395/

Dus toch weer Call of Duty.
Oh jee, daar gaan we weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Jammer. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze een lange neus richting Treyarch (en min of meer ook naar Activision) zouden trekken en er lekker een eigen spin-off serie, de Modern Warfare-reeks, van zouden maken. Maargoed, ze zullen wel bang zijn geweest dat een gebrek aan de CoD-prefix ze weer een paar miljoen zou gaan kosten...

Ach, uiteindelijk draait t allemaal om het spel zelf hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
d_star schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:03:
Jammer. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze een lange neus richting Treyarch (en min of meer ook naar Activision) zouden trekken en er lekker een eigen spin-off serie, de Modern Warfare-reeks, van zouden maken. Maargoed, ze zullen wel bang zijn geweest dat een gebrek aan de CoD-prefix ze weer een paar miljoen zou gaan kosten...

Ach, uiteindelijk draait t allemaal om het spel zelf hé...
Zou een lange neus richting Treyarch trekken voor jou een paar miljoen waard zijn? Mijn geweten zegt 'nee zot!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Op zich maakt het allemaal niet uit. Als het spel gaat doen, wat iedereen denkt dat het gaat doen, hebben ze er weer een paar miljoen 'happy' gamers bij. Ik (en met mij, mijn vrienden) kijken al heel lang uit naar dit spel. Eindelijk weer wat nieuwe maps, andere wapens en verbeterde graphics. Damn ik heb er zo'n zin in.

We hebben zelfs nog een CoD4 LAN "The Final Aftermath" georganiseerd om puur dit spel het eerbetoon te geven wat het verdient heeft :P. Nog 1 keer een volle dag Codden met mijn vrienden op 8-8. Ik heb er zin in.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Mystikal schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:00:
Op zich maakt het allemaal niet uit. Als het spel gaat doen, wat iedereen denkt dat het gaat doen, hebben ze er weer een paar miljoen 'happy' gamers bij. Ik (en met mij, mijn vrienden) kijken al heel lang uit naar dit spel. Eindelijk weer wat nieuwe maps, andere wapens en verbeterde graphics. Damn ik heb er zo'n zin in.
^^Hear hear. Daarbij komt nog dat als de geruchten (90+ wapens, customizable appearance, 2 jaar support na de release, etc.) waar blijken te zijn, we er dit keer misschien wel met z'n allen gemiddeld langer van mogen genieten dan we van COD4 hebben kunnen genieten.
We hebben zelfs nog een CoD4 LAN "The Final Aftermath" georganiseerd om puur dit spel het eerbetoon te geven wat het verdient heeft :P. Nog 1 keer een volle dag Codden met mijn vrienden op 8-8. Ik heb er zin in.
Hahah, geweldig!! Sinds de eerste berichten van MW2 CoD: MW2 verschenen, begon het CoD4-gevoel bij mij weer te branden. Gisteren maar weer eens een nieuw profieltje aangemaakt en wat wezen knallen op Ambush en Crossfire. Geweldig weer! Was wel weer even inkomen trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
zijn de systeemeisen al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
HugoBoss1985 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:57:
[...]

Uiteraard is hij pro Amerika en heeft hij een bepaalde afgunst voor de Ak-47.
De Westerlingen zijn er zowieso niet kapot van.
Ik denk juist dat veel Westere soldaten ook in special ops een ak juist zeer op prijs kunnen stellen. Gevechten vinden meestal plaats binnen 300m, daar doet een ak het goed. Overal te krijgen en munitie voor te regelen. Elk magazijn voor een ak, gemaakt in een bepaald land, past op een ak uit een ander land. Special ops gebruiken naar horen zeggen daarom de ak veel.

Ik was zelf trouwens verbaasd dat de ak onzuiver schijnt te zijn na 300m http://en.wikipedia.org/wiki/Ak_47.

Kijk zelf inmiddels enorm uit naar de game. Speel zelf nu regelmatig WaW en zit er toch stevig over te denken om cod4 ook maar ergens vandaan te halen om online te spelen. Doet voor mij de Counter strike tijden weer wat herleven. Waar is die lan? en is er misschien nog plak?

[ Voor 15% gewijzigd door Gizzy op 10-07-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:10
Gizzy schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:12:
[...]

Ik denk juist dat veel Westere soldaten ook in special ops een ak juist zeer op prijs kunnen stellen. Gevechten vinden meestal plaats binnen 300m, daar doet een ak het goed. Overal te krijgen en munitie voor te regelen. Elk magazijn voor een ak, gemaakt in een bepaald land, past op een ak uit een ander land. Special ops gebruiken naar horen zeggen daarom de ak veel.
special forces gebruiken veel liever een kleiner, lichter en beter hanteerbaar wapen dan de ak-47. Denk dat veel mensen van hier zich vergissen in hoe " moeilijk" het is om met een wapen te werken en dingen te doen.

veelal zie je dus kleinere/lichtere wapens gebruikt worden, zoals een C8, een p90, een m4, mp5 een famas etc

ak-47 is net als de m16 en c7 het standaard infanteriewapen

[ Voor 4% gewijzigd door Skybullet op 10-07-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word een mooie game,

Hahah 30 euro maar bij cd wow :9

Die ga ik zeker kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Special Ops video material
Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/news/modern-warfare-2-special-ops.jpg

En Robert Bowling heeft via Twitter laten weten dat hij dit weekend de special edition gaat uitpakken en laten zien wat er allemaal in zit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:29:

En Robert Bowling heeft via Twitter laten weten dat hij dit weekend de special edition gaat uitpakken en laten zien wat er allemaal in zit :9~
Is hier al meer over bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Nope :( Hij gaf aan de video te gaan maken, heeft alleen niet aangegeven of hij hem ook echt zou uploaden dit weekend :|
Zou ook kunnen dat hij hem vannacht released, het is nu nog vroeg in de middag in Encino, CA... Ik had er ook rekening mee gehouden, bummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Skybullet schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:10:
[...]

special forces gebruiken veel liever een kleiner, lichter en beter hanteerbaar wapen dan de ak-47. Denk dat veel mensen van hier zich vergissen in hoe " moeilijk" het is om met een wapen te werken en dingen te doen.

veelal zie je dus kleinere/lichtere wapens gebruikt worden, zoals een C8, een p90, een m4, mp5 een famas etc

ak-47 is net als de m16 en c7 het standaard infanteriewapen
Niet alle special ops doen korte infiltraties en gebouw ontruimingen. In iraq, afghanistan zijn er special ops die lange tijden op zoek zijn naar kampen ed. Die nemen geen specialistisch spul mee, maar spul dat makkelijk voor handen is, indien ze zelf out of ammo komen. Probeer maar eens aan munitie te komen in Afghanistan voor de wapens die je net noemde. Voor elke missie is natuurlijk een ander wapen geschikt. Kan me voorstellen wanneer ze voor de Afrikaanse kust een boot moeten ontdoen van piraten dat ze dan een wapen met korte loop nemen, zoals bv een mp5 of een p90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Goh!

De Prestige Edition unboxing van 402!

http://www.youtube.com/watch?v=FMSS12iY1X0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Aww shit! En nou moet ik de heule dag op mn werk doorbrengen en kan ik pas vanmiddag/ vanavond dat filmpje bekijken!!

Is t wel de moeite waard? Wat zit er in de prestige edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Er zit een fucking nachtkijker in :D
edit:
Wel gaaf, maar de stickers die erop zitten doen nogal goedkoop aan.

[ Voor 53% gewijzigd door Krentenbol op 14-07-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

TKing schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:08:
Er zit een fucking nachtkijker in :D
Een WERKENDE nachtkijker! 8)7

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Grappig :)
Ook leuk dat je er CoD1 op XBLA of PSN bij krijgt (toch, filmpje bekene zonder geluid)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Ben benieuwd wat het gaat kosten, ondanks dat ik geen xbox360 heb wil ik er wel 150 euro voor dokken als je die night goggles erbij krijgt

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Lees net dat dat ongeveer de prijs zal worden. 150 dollar in amerika, 150 euro hier. Tis een leuk pakketje, maar 150 euro is me toch wat te gortig denk ik. Die goggles zijn wel leuk, maar zal je toch amper gebruiken, komt bij dat je voor de paar euro niet al teveel kwaliteit kunt krijgen, gezien het feit dat die dingen normaal al ettelijke 1000'en euros kosten :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat is echt wel een uber pakket zeg! Maar hoe zit dat met die prestige editie? Kan hem vanaf mijn werk niet met geluid bekijken, maar dat pakket zal zeker ook maar in beperkte hoeveelheid beschikbaar zijn gok ik?

Zo'n nachtkijker hebben ze goed bedacht. Dat is toch wel zo'n ding waar je als klein jongetje al van droomde om te hebben :P (tenminste, ik wel)

Wil het spel sowieso kopen, maar dit lijkt me dan wel de moeite waard! (afhankelijk van wat het gaat kosten natuurlijk)

Edit: 150 heb ik er nog wel voor over. Zo'n tof speeltje :P

[ Voor 6% gewijzigd door Magnetic_Man op 14-07-2009 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Zie ik daar nou een Apple logo? :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 01-09 08:42
Dit is wel een geniaal limited edition packet !

Ja het is prijzig, en ongetwijfeld niet voor iedereen weggelegd, maar voor de echte fans/verzamelaars een must have ongetwijfeld.

Anders dan bij andere pakketten/spellen, vind ik dit een mooie toevoeging.
Waarschijnlijk valt er wel meer uit te halen met een shop, metalen naamplaatjes en allemaal van die kleine toevoegingen. November wordt een erg drukke en dure maand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ben benieuwd welke webshop 'm als eerste aanbiedt, misschien wel leuk om in preorder te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Hoeveel zou die normale "Steel" Edition gaan koste? Die zou ik wel willen hebben. Daar komt COD 1 toch ook bij? Aangezien hij zei dat dat in dat doosje zou zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

De hardened edition (da's die met het stalen doosje) wordt 80 dollar. Reken er maar op dat 'ie in Europa dan ook meteen 80 euro wordt. Krijg je er wel een artbook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Hmzz okee. Toch wel interesse. Maar zijn COD codes dan ook voor de PC? Want ik lees net dit:
Prestige and Hardened editions come with download codes for Call of Duty: Classic on PSN and XBLA (it's the first CoD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:23
Mag zo'n nachtkijker überhaupt wel aan consumenten worden verkocht in Nederland?

Oh ja, WTF about the PC version?

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Bull schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:29:
Mag zo'n nachtkijker überhaupt wel aan consumenten worden verkocht in Nederland?
Waarom niet, bij de betere fotozaak/opticien kun je ze gewoon kopen naast de verrekijkers. Daarbij hebben zelfs sommige videocamera's deze mogelijkheid.

[ Voor 10% gewijzigd door Magic op 14-07-2009 12:33 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:23
Magic schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:32:
[...]

Waarom niet, bij de betere fotozaak/opticien kun je ze gewoon kopen naast de verrekijkers. Daarbij hebben zelfs sommige videocamera's deze mogelijkheid.
Ok, tis een wonder dat het mag want bijna alles valt onder de wapenwet hier in Nederland dus ik had me niet verbaasd als een nachtkijker er ook onder zou vallen....

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Bull schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:40:
[...]

Ok, tis een wonder dat het mag want bijna alles valt onder de wapenwet hier in Nederland dus ik had me niet verbaasd als een nachtkijker er ook onder zou vallen....
Je komt pas in de problemen als je het exporteert naar Iraq of zo ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:28

HugoBoss1985

Xenotech

Gizzy schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:12:
[...]

Ik was zelf trouwens verbaasd dat de ak onzuiver schijnt te zijn na 300m http://en.wikipedia.org/wiki/Ak_47.

Kijk zelf inmiddels enorm uit naar de game. Speel zelf nu regelmatig WaW en zit er toch stevig over te denken om cod4 ook maar ergens vandaan te halen om online te spelen. Doet voor mij de Counter strike tijden weer wat herleven. Waar is die lan? en is er misschien nog plak?
Offtopic:

Dat ben ik met je eens, ik zou zelf ook een variant van dat wapen preferen.
De Russische special forces (Of dat nu nog zo is?) gebruikten de AK74SU, maar dat is dan wel weer een "minder" groot kaliber t.o.v. de ak.
Ik zei het meer in de context van die future weapons dude en de westerse burgers (De AK series worden gezien als een terroristen wapens.)
Ik ben daar zelf ook verbaasd over, maar het kaliber kogel is best stevig en dus zwaarder... dus het zal eerder snelheid verliezen en dalen.

De Colt Commando is mijn favoriete wapen, het is kort, krachtig, licht en veelzijdig (Handig voor special forces).
http://world.guns.ru/assault/as50-e.htm
Helaas blijft het een M16 variant en deze zal eerder problemen gaan vertonen dan iets wat op een AK is gebaseerd...
Jullie kennen vast wel de shootout van de film "Heat", goed het blijft een film maar dan heb je een idee van zo'n wapensysteem.

Ontopic:

Het wapen op dit plaatje: http://modernwarfare247.c...moTeaser_Scuba_diving.jpg

Is in ieder geval géén van de nieuwere varianten maar een M4, AR15 of Colt Commando.
Kijk maar naar de lengte van de loop. (Ook zonder de geluidsdemper die er daar op zit.)
De M468, de Magpul ACR en de H&K 416 hebben ook een grotere handbeschermer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

d_star schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 07:38:
Aww shit! En nou moet ik de heule dag op mn werk doorbrengen en kan ik pas vanmiddag/ vanavond dat filmpje bekijken!!

Is t wel de moeite waard? Wat zit er in de prestige edition?
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/07/14/1247569295-710.jpg

Unboxing YouTube filmpje laat dus het Call of Duty logo zien, voor wie het nog steeds niet geloofde. :')

[ Voor 12% gewijzigd door Splinter Cell op 14-07-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 22:27
Woohoo voor die NVG :D

[ Voor 92% gewijzigd door Kroepoe op 14-07-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
De Nightvision Goggle is een phatte 'goodie', maar zoals met alle goodies wat heb je er daadwerkelijk aan. Het is maar of je het geld ervoor over hebt natuurlijk.

Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik MW2 voor de PC of de PS3 moet halen. Ik ben sinds 2,5e week overgestapt met COD:WAW van de PC naar de PS3 (aanbieding MM COD:WAW PS3/360 € 25,-). En ik moet zeggen de PS3 heeft geen AA, maar nu twee en een halve week verder merk ik dat ik dat niet eens meer zie. De actie is even intens, en het grote voordeel de Multiplayer verloopt naar mijn idee 'eerlijker', iedereen heeft dezelfde hardware en dat merk je (okay sommige spelen met een FragFX, maar dat zijn er heel weinig en die spelen op meestal op het top clan niveau).

Vraag voor mij voor MW2 wordt het graphics (PC) of multiplayer gameplay in de zin van 'gelijker' (PS3). Ik heb nog 3 maanden om hierover na te denken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-08-2009
Jumpman schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 18:12:
Ik ben sinds 2,5e week overgestapt met COD:WAW van de PC naar de PS3.
De actie is even intens, en het grote voordeel de Multiplayer verloopt naar mijn idee 'eerlijker', iedereen heeft dezelfde hardware en dat merk je
Hoe kan verschillende hardware het minder eerlijk maken? Of doel je nu op cheats e.d. ?

[ Voor 8% gewijzigd door sven- op 14-07-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 22:37
@sven-

hardware .. niets met cheats. Het verschil is dat als je een PC hebt van 5000 euro of een van 500euro je wel het verschil merkt..

-een betere muis
-betere videokaart
-betere processor

kan allemaal invloed hebben om hoe je speelt. Geloof het of niet FPS maakt echt wel uit voor de game ervaring..
zet een pro speler als een novice pc dan zal hij ook veel lagere scores halen.

Terwijl bij een PS3 alles hetzelfde is (nouja.. buiten de TV dan..)

[ Voor 8% gewijzigd door Icekiller2k6 op 14-07-2009 18:26 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Onzin, het is 99% ervaring/skill, de andere 1% kun je beinvloeden met hardware. Heel leuk enzo een andere muis, maar iemand met superieure hardware legt het keihard af tegen iemand met slechte hardware. Daarnaast hebben goede spelers tijden lang goedkope muizen etc. gehad, zoals een microsoft intelli 1.1 die niks kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCIxX schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 18:58:
Onzin, het is 99% ervaring/skill, de andere 1% kun je beinvloeden met hardware. Heel leuk enzo een andere muis, maar iemand met superieure hardware legt het keihard af tegen iemand met slechte hardware. Daarnaast hebben goede spelers tijden lang goedkope muizen etc. gehad, zoals een microsoft intelli 1.1 die niks kost.
Helemaal onzin is het niet. Ik weet nog bij bijv. CounterStrike Source dat het daar heel belangrijk was om server met (echt) lage ping en hoge FPS te hebben. Dan merkte ik (en vele andere met mij) dat je veel beter was, alles loopt gewoon soepeler. Misschien is dit niet met t oog waar te nemen ofzo, weet niet precies hoe het zit, maar een goede connectie / goede hardware maakt dus wel degelijk uit. Dit geldt natuurlijk niet alleen bij CS:S maar ook bij de CoD serie.

Natuurlijk is het voornamelijk skill. Maar jouw 99% vs 1% redenering slaat nergens op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 17:58
Jumpman schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 18:12:
[..]

Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik MW2 voor de PC of de PS3 moet halen. Ik ben sinds 2,5e week overgestapt met COD:WAW van de PC naar de PS3 (aanbieding MM COD:WAW PS3/360 € 25,-). En ik moet zeggen de PS3 heeft geen AA, maar nu twee en een halve week verder merk ik dat ik dat niet eens meer zie. De actie is even intens, en het grote voordeel de Multiplayer verloopt naar mijn idee 'eerlijker', iedereen heeft dezelfde hardware en dat merk je (okay sommige spelen met een FragFX, maar dat zijn er heel weinig en die spelen op meestal op het top clan niveau).

[..]
Ik heb zelf ook CoD MW en CoD WaW op de pc en xbox. En ja er is best verschil tussen het niveau op de pc en xbox. Maar dat ligt volgens mij puur aan het soort publiek (meer "casual" op de console) dat er speelt dan dat het aan het verschil in de hardware ligt.

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:09
WOOOOOH die prestige editie is me GAAAAAAAAAAF. Moet ik hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

mooi, mn favo sniper gun uit hitman zit er ook in :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
BaRF schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:31:
mooi, mn favo sniper gun uit hitman zit er ook in :+
De Walther WA 2000 _/-\o_

edit;

zou je deze ook meenemen in zon koffertje en dan op een rustig plekje uitpakken? :+

[ Voor 20% gewijzigd door Bobmeister op 14-07-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 22:37
@SCIxX

paar kameraden zijn best goed... als ze op hun pc spelen.. hebben we is een test gedaan
ze mochten hun config, keyboard en muis meenemen op een gewone PC. dus minimum specs voor de game op een lagere resolutie.

Ipv 1ste &2de plaats waren ze 7a9. Op dezelfde server tegen dezelfde mensen.. dus uit dit soort 'ervaringen' baseer ik wat ik zeg. Kan natuurlijk ook te maken hebben met casual vs "pro" gamers op pc.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Icekiller2k6 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:15:
Ipv 1ste &2de plaats waren ze 7a9. Op dezelfde server tegen dezelfde mensen.. dus uit dit soort 'ervaringen' baseer ik wat ik zeg. Kan natuurlijk ook te maken hebben met casual vs "pro" gamers op pc.
Hardware maakt wel iets uit maar ik denk persoonlijk minder dan jij schetst. Met een betere videokaart en hogere resolutie is alles net iets scherper en op grote afstanden zie je dan een "stipje" beter bewegen dan een ander. Beweging is niet denken maar schieten, mis = wegwezen. Ik ben zelf ook iets beter gaan spelen toen ik een G5 muis kocht die ik aanpaste naar mijn wensen qua gewicht en bewegingssnelheid. Ik ben ook knife specialist omdat ik daarvoor de knop aan de zijkant van mijn G5 gebruik; loop ik tegen iemand op vliegt mijn duim automatisch langs die knop = knife= dood. Maar gezien de snelheid van COD (afgezien van b.v. tijdens S&D) valt het over het algemeen wel mee. Het enige dat wel van cruciaal belang is, maar dat zal altijd zo blijven, is de ping. Als je een server joint, join dan de server met een zo laag mogelijke ping. Spreekt voor zich, maar je moet er goed op blijven letten want dat verschil is echt cruciaal. Denk dat de ping meer aan je internetverbinding en de (afstand tot de) server ligt dan aan je hardware.

[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 14-07-2009 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Wat betreft COD multiplayer verschillen PC en console (PS3/360), heb je op de PC gewoon meer mogelijkheden om het spel te beïnvloeden. Vandaar dat ik twijfel waarvoor ik MW2 zal kopen.

PC:

Machine zelf (CPU, Videokaart, RAM, HDD/Etc.)
Muis sensitiviteit (hoe hoger hoe beter)
Muis sneltoetsen of toetsen met programmeerbare combinaties (sneller reageren)
‘Game’ toetsenbord, belangrijke toetsen dichter op elkaar (sneller reageren)
Schermgrote en resolutie (hoe hoger hoe beter, afhankelijk van scherm grote natuurlijk)
Cheats, glitches makkelijker te gebruiken (Worden vaak wel gepatched, maar een PC stelt je gewoon instaat makkelijker programmeerbare code te draaien)
Internet verbinding

PS3/360:

FragFX of PS3 Controller (FragFX sneller, verkapte muis)
Schermgrote en resolutie
Glitches (worden vaak snel gepatched)
Internetverbinding

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Wat mij opvalt aan dat unboxing video, is dat er geen Call Of Duty op de hoesjes staat. Ik dacht dat ze toch weer besloten hadden om de game Call of Duty te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApexAlpha schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:06:
Wat mij opvalt aan dat unboxing video, is dat er geen Call Of Duty op de hoesjes staat. Ik dacht dat ze toch weer besloten hadden om de game Call of Duty te noemen?
Nee. Modern Warfare 2 heet de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

ApexAlpha schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:06:
Staat er gewoon op hoor. Op het linker hoesje:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/07/15/1247646978-180.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Jumpman schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:42:
Wat betreft COD multiplayer verschillen PC en console (PS3/360), heb je op de PC gewoon meer mogelijkheden om het spel te beïnvloeden. Vandaar dat ik twijfel waarvoor ik MW2 zal kopen.

PC:

Machine zelf (CPU, Videokaart, RAM, HDD/Etc.)
Muis sensitiviteit (hoe hoger hoe beter)
Muis sneltoetsen of toetsen met programmeerbare combinaties (sneller reageren)
‘Game’ toetsenbord, belangrijke toetsen dichter op elkaar (sneller reageren)
Schermgrote en resolutie (hoe hoger hoe beter, afhankelijk van scherm grote natuurlijk)
Cheats, glitches makkelijker te gebruiken (Worden vaak wel gepatched, maar een PC stelt je gewoon instaat makkelijker programmeerbare code te draaien)
Internet verbinding

PS3/360:

[verhaal]
Dat er op de PC makkelijker gecheat kan worden ben ik met je eens, maar van de andere kant bekeken: het is ook niet zo alsof Activision/IW diezelfde cheaters ook maar een breed strootje in de weg legt. Tuurlijk wordt er wel gebruik gemaakt van Punkbuster, maar we weten allemaal dat dat niet altijd helpt om de malicious code te weren.

Het is te hopen dat het patch-systeem wat wordt geintroduceerd met MW2 ook gaat zorgen voor een grotere horde die genomen moet worden. En als we dan toch bezig zijn, sla gelijk de profielen op op de server en niet lokaal (zodat ermee gefrut kan worden).

Desalniettemin wordt de PC-versie voor mij wel verplichte kost. Buiten het feit dat ik geen console heb, vind ik een shooter op de PC gewoon thuishoren (no flame intended, laten we dit maar mijn console-onwetendheid noemen ;) ). Geeft me veel meer mogelijkheden bij het draaien van mods, het draaien/wisselen van servers of zoiets simpels als een /disconnect commando geven als het 'Awaiting Connection'-scherm me al 25 seconden laat wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
monnick schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:07:
[...]

Nee. Modern Warfare 2 heet de game.
Nee, Call of duty: Modern Warfare 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
De game heet nu Officieel: Call of Duty: Modern Warfare 2. De naam Call of Duty is weer terug gezet..

Maar heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag? Want ze zeggen wel dat je bij die Hardend Steel Edition COD 1 erbij krijgt, maar ze zeggen niet dat het voor de PC ook zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Kuhr89 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:50:
De game heet nu Officieel: Call of Duty: Modern Warfare 2. De naam Call of Duty is weer terug gezet..

Maar heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag? Want ze zeggen wel dat je bij die Hardend Steel Edition COD 1 erbij krijgt, maar ze zeggen niet dat het voor de PC ook zo is..
Voor zover bij mij bekent, is dat je bij de PS3 & XBOX360 een code krijgt waarmee je cod1 kan downloaden. Over de pc heb ik nog niks/nergens wat gelezen over de special editions..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ja maar het zou toch belachelijk zijn als dat bij de PC niet het geval zou zijn.. Waarom de consoles wel en de PC weer niet?? Ik neem aan dat bij de PC versie ook die 3 versies beschikbaar zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Kuhr89 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:55:
Ja maar het zou toch belachelijk zijn als dat bij de PC niet het geval zou zijn.. Waarom de consoles wel en de PC weer niet?? Ik neem aan dat bij de PC versie ook die 3 versies beschikbaar zijn..
Omdat CoD al jaren een console based game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Waarom was CoD 1 dan exclusief voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

CoD al jaren een console-based game?! Nee man, de basis van CoD ligt op de PC! Weliswaar is de console de laatste jaren steeds belangrijker geworden als platform waarvoor ontwikkeld wordt, maar dat betekent niet dat de PC minder belangrijk is!

Alle patches, map packs en andere DLC zijn ook gewoon op de PC uitgekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Icekiller2k6 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:15:
@SCIxX

paar kameraden zijn best goed... als ze op hun pc spelen.. hebben we is een test gedaan
ze mochten hun config, keyboard en muis meenemen op een gewone PC. dus minimum specs voor de game op een lagere resolutie.

Het kan wellicht verschillen per game. Counterstrike werd vaak door pro's gespeeld op 640x480 (terwijl hoger mogelijk was) met een intelli 1.1. FPS 20 of 60 maakt natuurlijk verschil uit, maar FPS 60 of 90 praktisch niet. (behalve bij games waarbij je hierdoor verder kan springen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik zal mijn gereserveerde Prestige maar veranderen in een normale want wat de feck moet ik met een nachtkijker :+

Had verwacht dat ze er misschien wat game content bij zouden doen andere skin(s) voor een wapen b.v.

Hard cover ziet er wel mooi uit maar om daar nou 30 eurie extra voor te betalen ....

nog 4 maanden wachten dan maar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Zowiezo, een echte nachtkijker voor 150€ ( minus nog spel, extra's, verpakking, etc. ) is niet echt realistisch. Voor een echte nachtkijker kijk je toch al gauw naar zo'n +300€. Ik denk dat dit zo'n flut speeltje word net zoals bij de fallout 3 survival edition. Leuk voor de liefhebber maar meer ook niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Waar pre-orderen jullie die prestige edition dan :P ? En hoe weet je dat het €150,- is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Awsom schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:04:
En hoe weet je dat het €150,- is :o
Omdat ze 'm ge-preordered hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
TKing schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:27:
[...]

Omdat ze 'm ge-preordered hebben :+
Dat vraag ik; waar :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Aha! Nu nog voor de pc! Dan word het heel snel pre-orderen geblazen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Maar je vroeg dus ook hoe ze het wisten en daar gaf ik dus antwoord op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Sorry dat ik wat afwezig ben geweest de laatste paar dagen. Druk bezig geweest met een eigen MW24/7 forum...

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/news/forums-online-free-xbl.jpg

Ik ga zeker voor die prestige edition. Boel geld, maar zo vaak haal ik niet van die extreme collectors (niet, zeg maar...)

Ik vind het tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Belachelijk dat er geen Prestige edition voor de PC komt... Tenminste bij Amazon kun je die niet pre-orderen. Niet dat ik dat wilde doen, want ik heb daar geen 150 euro voor over.. Makkelijk zat omdat ik zoveel geld niet kan missen. Wel wil ik die hardened Edition versie pre-orderen, alleen niet zo graag bij Amazon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@McVirus, geef het een paar dagen en alle bekende shops zullen hem opnemen.
Neejoh schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:59:
Sorry dat ik wat afwezig ben geweest de laatste paar dagen. Druk bezig geweest met een eigen MW24/7 forum...
Ziet er heel goed uit, proficiat en puik werk.
Kuhr89 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 01:21:
Wel wil ik die hardened Edition versie pre-orderen, alleen niet zo graag bij Amazon..
Voila: http://www.consoleshop.nl...y=modern+warfare+2+harden

[ Voor 92% gewijzigd door Yippie op 16-07-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Neejoh schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:59:

Ik ga zeker voor die prestige edition. Boel geld, maar zo vaak haal ik niet van die extreme collectors (niet, zeg maar...)

Ik vind het tof!
Die site er gaaf uit. Op gebouwd in Joomla zeker? Ben hier zelf ook mee begonnen met werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Mooi eigenlijk he.. 80 dollar = 80 euro.. hoe komen ze er toch bij om meer geld te verdienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Kuhr89 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:51:
Mooi eigenlijk he.. 80 dollar = 80 euro.. hoe komen ze er toch bij om meer geld te verdienen....
80 dollar + 19% btw en dan zit je al vrij snel rond de 80 euro :)
In Amerika word de btw per staat los erbij gerekend, in de EU zit ie er al bij.

Xbox

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.