Kan een MOD de topic-titel niet even aanpassen
?
Call of Duty : Modern Warfare 2
Call of Duty : Modern Warfare 2
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
call of duty: modern warfare 2monnick schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:51:
Ik snap er niks meer van. Eerst schrijft Robert Bowling op Twitter dat er verwarring is over de naam van het spel en dat het spel Modern Warfare 2 heet (dus zonder Call of Duty). En nu staat er ineens Call of Duty op het doosje (toch?)
Hoe heet de game nou??
Bron?
[ Voor 29% gewijzigd door monnick op 18-07-2009 15:48 ]
Ik loop tegen dezelfde probleem... Heb CoD1/2/4 voor de pc en CoD2 finest hour/3/4/waw op de xbox 360 en vind dat beide systemen zo zijn voordelen hebben. De mods en custom made maps voor de pc is natuurlijk een plus punt + dat de officele map packs 9 van de 10 keer gratis zijn op de PC.Jumpman schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 18:12:
De Nightvision Goggle is een phatte 'goodie', maar zoals met alle goodies wat heb je er daadwerkelijk aan. Het is maar of je het geld ervoor over hebt natuurlijk.
Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik MW2 voor de PC of de PS3 moet halen. Ik ben sinds 2,5e week overgestapt met COD:WAW van de PC naar de PS3 (aanbieding MM COD:WAW PS3/360 € 25,-). En ik moet zeggen de PS3 heeft geen AA, maar nu twee en een halve week verder merk ik dat ik dat niet eens meer zie. De actie is even intens, en het grote voordeel de Multiplayer verloopt naar mijn idee 'eerlijker', iedereen heeft dezelfde hardware en dat merk je (okay sommige spelen met een FragFX, maar dat zijn er heel weinig en die spelen op meestal op het top clan niveau).
Vraag voor mij voor MW2 wordt het graphics (PC) of multiplayer gameplay in de zin van 'gelijker' (PS3). Ik heb nog 3 maanden om hierover na te denken.
[ Voor 3% gewijzigd door FireBladeX op 19-07-2009 20:54 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Bij Amazon? Die shippen toch niet naar Nederland? En voor xbox of ps3Hubert schreef op zondag 19 juli 2009 @ 20:20:
pre order gedaan voor de prestige editie. ik ben benieuwd
Ps4/switch gamer
Voor zover ik kan zien (en hetzelfde in de discussie bij de wikipedia-pagina...) staat "Call of Duty" enkel op het doosje van de normale versie, de schijfjes en de hardened versie hebben enkel "Modern Warfare 2" als opdruk.Barca schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 17:06:
Je moet even dit topic doorlezen.Er is toch besloten om met de titel "Call of Duty" verder te gaan omdat een onderzoek uitwees dat niet voldoende mensen de titel "Modern Warfare 2" associeërden met een nieuwe versie in de COD reeks.
Zou het niet kunnen zijn dat die doosjes gewoon nog niet final waren? Meen onderaan die doosjes nog wat te zien staan, daar stond voorheen iets in de richting van 'Boxart not final'.TheZeroorez schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:23:
[...]
Voor zover ik kan zien (en hetzelfde in de discussie bij de wikipedia-pagina...) staat "Call of Duty" enkel op het doosje van de normale versie, de schijfjes en de hardened versie hebben enkel "Modern Warfare 2" als opdruk.
Zou het dus echt alleen voor de bekendheid onder de casual gamers zijn? Ik denk van wel (en hoop het).
Volgens mij kun je het beste op releasedag de winkel in lopenmonnick schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 17:57:
Ah ok
Ik ga trouwens voor de Hardened Edition. Waar ben je het spel het beste bestellen (of halen) als je er zeker van wilt zijn dat je het spel op Day 1 in huis hebt?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Heb de diverse wows afgelopen; voor pc preorder (10 november) voor 34.99. zoek wat rond in google en je krijgt 3 euro korting. Bij WaW wel 10 dagen geduurd voor ie kwam na release, maar dat is het verschil in mijn ogen wel waard.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:09:
Word een mooie game,
Hahah 30 euro maar bij cd wow![]()
Die ga ik zeker kopen
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Inderdaad, zou wel wat meer info willen hebben over multiplayer (En dan info waar je echt meer door te weten komt, niet het soort wat iedereen eigenlijk wel weet maar dan alleen nog officieel bevestigd wordt).d_star schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:17:
^^Eensch.
Het lijkt wel zo meer om het circus eromheen dan om het spel zelf te gaan... Dammit 402, kap eens met die zooi en vertel eens iets nieuws over het spel zelf!
Verwijderd
Inderdaad er is nog te weinig echte info verschenen waar mensen echt verbaasd om waren.furby-killer schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:42:
En dan info waar je echt meer door te weten komt, niet het soort wat iedereen eigenlijk wel weet maar dan alleen nog officieel bevestigd wordt).
Zoals wij soms in het buitenland bestellen voor koopjes doen hun dat ook. Veel vrienden van mij kopen artikelen in het buitenland als het goedkoper is. Ebay is daar echt te grootmonnick schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:26:
Modern Warfare 2 wordt in Engeland 10 pond duurder dan andere spellen. Ben benieuwd of consumenten dat trekken, maar ik denk dat het gros van de mensen wel 10 pond extra over heeft voor een game van dit kaliber
Haha, die ga ik halen.
[ Voor 12% gewijzigd door Scavy op 26-07-2009 09:04 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Bivak muts, checkVerwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:21:
De prestige editie is wel erg leuk enzo maar ik denk dat die nachtkijker het niet zo goed doet als dat ze zeggen. En wat heb je eraan behalve dat het er hartstikke cool uitziet? Alsof je 's avonds over straat met zo'n ding gaat lopen, ik denk dat iedereen dan met een grote boog om je heen loopt.
Hoe weet je dat?Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:21:
De prestige editie is wel erg leuk enzo maar ik denk dat die nachtkijker het niet zo goed doet als dat ze zeggen. En wat heb je eraan behalve dat het er hartstikke cool uitziet? Alsof je 's avonds over straat met zo'n ding gaat lopen, ik denk dat iedereen dan met een grote boog om je heen loopt.
[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 27-07-2009 22:55 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hmmm, ik snap niet zo goed welk wapen dat is dan? Het wapen dat hij gebruikt in dit filmpje lijkt wel gewoon een noob tube. Een schot en niet alleen de ander maar ook de omgeving vliegt de lucht in.Hogader schreef op maandag 27 juli 2009 @ 22:58:
zal vast wel iets op verzonnen worden, maar nu ik de Scar in actie heb gezien, heb ik er echt zin in
Misschien omdat ie ondersteuning krijgt van de C130?! daar gaat het filmpje over......Barca schreef op maandag 27 juli 2009 @ 23:17:
[...]
Hmmm, ik snap niet zo goed welk wapen dat is dan? Het wapen dat hij gebruikt in dit filmpje lijkt wel gewoon een noob tube. Een schot en niet alleen de ander maar ook de omgeving vliegt de lucht in.
Ergbaronruud schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 07:51:
Misschien omdat ie ondersteuning krijgt van de C130?! daar gaat het filmpje over......
Volgens mij is het laatste een battle mode.d_star schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 08:33:
Mijn gok is dat we die punten nu ook ergens voor kunnen gaan gebruiken... Wat denken jullie?
Verwijderd
Dat ben je met CoD4:MW ook toch, als je de airstrike plaatst? Zal hier hetzelfde zijn denk ik. Maar goed, niemand weet echt hoe het gaat werken, behalve IW dan.Skybullet schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:36:
lol dan komt voor mij gelijk een hele grote vraag in mij op. Op 0.23 zie je dus iemand die de controle krijgt over zon AC130. Hij pakt zijn laptop , waarop je dan denk het scherm uit 0.47 te zijn krijgt.
Alleen nu de vraag. De persoon die de AC130 "bestuurd" , moet dus ergens met zijn laptop gaan "zitten" neem ik aan. Zou hij dan uit te schakelen zijn ? .
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 10:42 ]
Skybullet schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:36:
lol dan komt voor mij gelijk een hele grote vraag in mij op. Op 0.23 zie je dus iemand die de controle krijgt over zon AC130. Hij pakt zijn laptop , waarop je dan denk het scherm uit 0.47 te zijn krijgt.
Alleen nu de vraag. De persoon die de AC130 "bestuurd" , moet dus ergens met zijn laptop gaan "zitten" neem ik aan. Zou hij dan uit te schakelen zijn ? .
maar een airstrike plaatsen duurt 2 seconden, terwijl dit zeker een seconde of 30 duurt misschien langer.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:41:
[...]
Dat ben je met CoD4:MW ook toch, als je de airstrike plaatst? Zal hier hetzelfde zijn denk ik. Maar goed, niemand weet echt hoe het gaat werken, behalve IW dan.
Verwijderd
Je bedoelt dat wapen gelijk na de laptop? Lijkt mij op de LAW. Wel een tof filmpje, helaas nog even wachten. Daar ben ik slecht in hahad_star schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 08:33:
De wapens zagen er ook gaaf uit! De noobtube waar iemand boven me over sprak leek wel een soort M32 MGL, een draagbare mini-granaatwerper. Het leek me niet alsof die granaat uit de onderkant van een ander wapen kwam, maar echt een wapen op zichzelf was. Correct me if I'm wrong
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
lijkt mij meer een AA-12sh4d0wman schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:55:
[...]
Je bedoelt dat wapen gelijk na de laptop? Lijkt mij op de LAW. Wel een tof filmpje, helaas nog even wachten. Daar ben ik slecht in haha
[ Voor 38% gewijzigd door Skybullet op 28-07-2009 11:09 ]
Misschien is het omdat het een testversie is. Gewoon om snel door de ranks heen te gaan om zo het lvl systeem en maybe de balans daarvan (wanneer krijg je welke wapens/perks) te checken.RMX schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:21:
[...]
Volgens mij is het laatste een battle mode.
Er staat ook Payback aan het einde, misschien de Special Ops mode ?
Vandaar ook het aantal punten.
En Search&Destroy heb je toch ook 50 xp per kill ?
Volgens mij heb je gewoon ondersteuning op het moment dat je aan het schieten bent op een tegenstander. Je ziet namelijk de hele tijd als die persoon op een tegenstander schiet, niet lang daarna enkele C130 inslagen rond die persoon inslaan. Dit is puur gissen natuurlijk, maar dat je dus bijvoorbeeld voor 30 seconden die ondersteuning krijgt dat op alles waar jij op schiet met je wapen dat er dan ook even vanuit het vliegtuig geschoten wordt.Skybullet schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:44:
[...]
maar een airstrike plaatsen duurt 2 seconden, terwijl dit zeker een seconde of 30 duurt misschien langer.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
voor xbox bij:Awsom schreef op zondag 19 juli 2009 @ 20:45:
[...]
Bij Amazon? Die shippen toch niet naar Nederland? En voor xbox of ps3?
[ Voor 10% gewijzigd door Hubert op 28-07-2009 19:56 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik heb hem daar ook net besteldHubert schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 19:54:
[...]
voor xbox bij:
www.hmv.com totaal £122.49 kwijt. dus omgerekend zo'n 140 euro.
http://www.deyterra.com
Hmm.. De hele reden waarom die laptop in beeld komt bij het filmpje, is volgens mij dat je poppetje min of meer dat ding bestuurt vanuit die laptop. Althans, die indruk wordt gewekt.Sandyman538 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 19:46:
[...]
Volgens mij heb je gewoon ondersteuning op het moment dat je aan het schieten bent op een tegenstander. Je ziet namelijk de hele tijd als die persoon op een tegenstander schiet, niet lang daarna enkele C130 inslagen rond die persoon inslaan. Dit is puur gissen natuurlijk, maar dat je dus bijvoorbeeld voor 30 seconden die ondersteuning krijgt dat op alles waar jij op schiet met je wapen dat er dan ook even vanuit het vliegtuig geschoten wordt.
Ik denk niet dat jou poppetje daar ergens zit en dat je doordat je poppetje wordt gekilled uit de AC-130 wordt gehaald, dit zou een beetje raar zijn..d_star schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 07:54:
[...]
Hmm.. De hele reden waarom die laptop in beeld komt bij het filmpje, is volgens mij dat je poppetje min of meer dat ding bestuurt vanuit die laptop. Althans, die indruk wordt gewekt.
Dus volgens mij bestuur je gewoon die AC-130 en kan je lekker het hele level shellen, alleen moet je wel oppassen voor het feit dat ergens daar beneden jouw poppetje met een laptop op schoot heel kwetsbaar is. Dat zou wel enige balans brengen imho. Als je goed kijkt in het filmpje, zie je ook een timer aftellen zodra je in de AC-130 zit. Dat betekent dat je natuurlijk niet voor eeuwig in dat ding mag zitten, wat ook wel tof zou zijn voor de anderen.
Het vliegtuig lijkt me wel heel erg onkwetsbaar. De raket in het filmpje lijkt doel te missen door decoy van het vliegtuig. Wel ONTZETTEND gaaf gemaakt trouwens!ApexAlpha schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 08:12:
Ik denk eerder dat je sowieso maar een bepaalde tijd hebt in dat vliegtuig, want mensen kunnen je ook nog afschieten zoals in het filmpje gedemonstreerd wordt.
Verwijderd
Volgensmij zit je dan op je laptop naar beelden van een camera in dat vliegtuig te kijken en kan je hem vanaf je laptop besturen.ApexAlpha schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 08:12:
[...]
Ik denk niet dat jou poppetje daar ergens zit en dat je doordat je poppetje wordt gekilled uit de AC-130 wordt gehaald, dit zou een beetje raar zijn..
Ik denk eerder dat je sowieso maar een bepaalde tijd hebt in dat vliegtuig, want mensen kunnen je ook nog afschieten zoals in het filmpje gedemonstreerd wordt.
Gok dat dit automatisch gaat. De eerste keer, en dan zijn je flares op. Zou beetje onlogisch zijn als je dat ook nog zelf moet doen...Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:59:
Ik denk dat je maar een paar Chaff/flare/whatever charges krijgt, net als in een echt militair vliegtuig.
Waarom? Dat lijkt me juist gaaf! Anticiperen. In de single player zou je dan misschien kunnen leren hoe je incoming raketten herkent en wanneer je de flares het beste kan deployen.Acid__Burn schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:30:
Gok dat dit automatisch gaat. De eerste keer, en dan zijn je flares op. Zou beetje onlogisch zijn als je dat ook nog zelf moet doen...
Verwijderd
Verwijderd
Het ís gewoon COD4 maar dan in WWII..Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:38:
WaW speel ik NOOIT. Ruk,
slecht, niet te vergelijken met COD4.
Verwijderd
Is denk ook een beetje persoonlijk, maar de algehele feeling van mij bij dit spel is gewoon zó veelRMX schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:45:
en zie niet in waarom dit spel ZOOO slecht is..
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 29-07-2009 14:57 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Weet je misschien dan ook een site waar ik 'm voor de PC kan orderen?rally schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 07:24:
[...]
Ik heb hem daar ook net besteld(alleen kan ik niet wachten, dus ik heb hem via express laten komen
)
Nu kan ik weer rustig slapen
http://www.deyterra.com
50 feet, dat is zo'n 17 meter, niet erg ver.. Maar ik weet niet of het ook zover is wanneer er wel licht is..Includes fully-functional, wearable, adjustable Night Vision Goggles with indiviually numbered and engraved Collector's Stand. Custom-designed and painted goggles allow sight in absolute darkness up to 50 feet in black & white or night vision green.
Van mij hoeft een game niet altijd realistisch te zijn. Als ik realisme wil ga ik wel naar buiten.McWolf82 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 21:57:
De oude generatie Call of Duty spellen was eenvoudiger van opzet. Je had pistolen, automatische geweren. handgranaten, rookgranaten, bolt rifles, sniper rifles en daar moest iedereen het mee doen en dit had ook zijn charme. Call of Duty 2 staat nog altijd bovenaan op mijn lijst.
Nu heb je veel geavanceerdere wapens dat is prima, die wapens bestaan ook echt. Singleplayer in MW vond ik erg vernieuwend. Gewoon gaaf.
Alleen multiplayer is dan weer gelijk zo anders door de perks. Maakt het een stuk minder realistisch.
Grafisch gaat het er allemaal wel op vooruit, maar de online gameplay verliest zijn realisme door dat soort elementen.
Ik denk dat cod4 veel realistischer is. En daardoor juist minder leuk. Het over de loop richten is veel echter dan in cod1/uo (denk ikBartske schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:40:
[...]
Van mij hoeft een game niet altijd realistisch te zijn. Als ik realisme wil ga ik wel naar buiten.
Je wilt liever dat het spel natuurlijker aanvoelt maar wel vanuit de heup schietenaicaramba schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:39:
HDaarbij ben ik van cod1/uo gewoon heel erg gewend om niet over de loop te richten, maar de 'tab shooten' vanuit de heup.. Vind ik veel fijner, maar werkt bij cod4 niet meer..
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
ik speel nu vaak op een server ( is wel cod waw maar het principe blijft hetzelfde ) die een paar regels handhaafd die het spelen veel prettiger maaktSandyman538 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:36:
[...]
Je wilt liever dat het spel natuurlijker aanvoelt maar wel vanuit de heup schietenIk vind het vanuit de heup schieten nog steeds veel te accuraat (ik speel op de PS3). Het is zo'n onzin. Je houdt 'in het echt' toch ook niet de M16/AK47 op je heup om dan wat schoten te lossen (tenzij je een abonnement bij al qaida
hebt ). Ik vind het echt jammer dat het schieten vanuit de heup heel erg makkelijk is en dan ook nog een 'hip fire accuracy perk' er bij aan en je schiet alles raak. Dat heeft in mijn ogen niks meer met skills te maken. Ik vind dat je eerst moet richten (over de loop) dan ga je mikken en dan ga je schieten. Anders loop je gewoon door een level en als je een tegenstander schiet haal je gewoon de trekker over zonder enige andere actie en die tegenstander gaat liggen, dan kun je toch nooit het gevoel hebben dat je goed in een spel wordt?
[ Voor 4% gewijzigd door Skybullet op 30-07-2009 10:02 ]
Gaude et aude
Ik heb een andere meningSkybullet schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:55:
[...]
ik speel nu vaak op een server ( is wel cod waw maar het principe blijft hetzelfde ) die een paar regels handhaafd die het spelen veel prettiger maakt
- eerste 10 seconde geen schoten
Waarom niet? Kan toch geen kwaad?
- eerste 20 seconden mogen er geen granaten gegooid worden met uitzondering van rook
Waarom niet?
- rng ( run and gun ) is verboden. Oftewel je moet door je richtmiddelen kijken, vuren vanaf heup is verboden.
Zie ik ook geen nadeel van? Zorg dat je op afstand blijft en met een heupschot raken ze je echt niet zo makkelijk.
- blinde granaten zijn verboden, je moet eerst visueel contact hebben gemaakt ( uav is geen visueel contact ) . Uitzonderingen hierop zijn het gebruik van granaten om geplaatste explosieven ( claymore) op te ruimen. En je mag een granaat gooien bij een blinde hoek zonder visueel contact , enkel als je gelijk volgt in dezelfde richting.
Ook hier heb ik geen problemen mee. Zelden tot not last van
-schieten door rook is verboden ( wederom is er geen visueel contact ). Dus als je rook gooid kun je daar gewoon doorheen lopen, aangezien de vijand er niet doorheen mag spammen
Is ook niet echt realiteit volgens mij?
-bunnyhopping is verboden
Nog nooit last gehad van iemand die dat deed. Ook bunnyhoppers gaan gewoon dood![]()
- jumpshooting idem
Zie hierboven
-glitching idem
Hier ben ik het wel mee eens.
- last chance idem
-Nooit geen last van. Gewoon doorschieten. Misschien wordt je de 1e keer verrast, maar de 2e keer weet je dat hij een last chance heeft en schiet je gewoon nog een keer.
- martyrdome idem
Zie hierboven.
- blindfire en wallspamming idem ( geen visueel ....... )
Ook nooit echt last van eigenlijk.
- chatfunctie: geen scheldwoorden, 3 waarschuwingen en je ligt eruit, nooit in discussie met admins
Helemaal mee eens!! Irritante mensen altijd met hun gevloek en geklaag!
- Naast dit zijn alle wapens en perks toegestaan. Rifle grenade dus ook maar hiervoor gelden zelfde regels als een normale granaat.
Ook hier ben ik het mee eens. Het zit in het spel en dus mag het gebruikt worden.
Verder is het een hardcore S&D server. geen recon plane. dus 3 killstreak levert niks op. Arty en honden zijn er wel. Nagenoeg altijd admins aanwezig, die deze regels ook echt naleven, kick, ban en permban gebeurt dagelijks .
Echt een superserver
Basement Bios ---- Exo-S
Ik beweer ook niet dat dat realistischer is, ik beweer dat ik dat leuker vind. En ik zeg ook niet dat het raar is dat IW het zo heeft gemaakt, ik beweer alleen dat ík dat jammer vind.Sandyman538 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:36:
[...]
Je wilt liever dat het spel natuurlijker aanvoelt maar wel vanuit de heup schietenIk vind het vanuit de heup schieten nog steeds veel te accuraat (ik speel op de PS3). Het is zo'n onzin. Je houdt 'in het echt' toch ook niet de M16/AK47 op je heup om dan wat schoten te lossen (tenzij je een abonnement bij al qaida
hebt ). Ik vind het echt jammer dat het schieten vanuit de heup heel erg makkelijk is en dan ook nog een 'hip fire accuracy perk' er bij aan en je schiet alles raak. Dat heeft in mijn ogen niks meer met skills te maken. Ik vind dat je eerst moet richten (over de loop) dan ga je mikken en dan ga je schieten. Anders loop je gewoon door een level en als je een tegenstander schiet haal je gewoon de trekker over zonder enige andere actie en die tegenstander gaat liggen, dan kun je toch nooit het gevoel hebben dat je goed in een spel wordt?
Special ops
Source: 402 @ IWF
Special Ops mode is extremely long.
Special Ops is a major part of Modern Warfare 2, given the same focus as the single-player campaign and multiplayer, it's hardly an add-on.
Good news is, you're in for a huge surprise if you go in with the mentality that it's "just some story levels".
Verwijderd
OudAstratuner schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:35:
Als ze het filmpje laten zien,
kan je ook 1 2 3 zien wat kan duiden op CoD MW3 !!!
Heb ik van een youtube film waarin alle secrets worden uitgelegd.
Dat zegt geen drol. Er is een redelijke kans lijkt mij dat het gebeurd, maar zulk soort dingen zijn puur gemaakt omdat ze het er mooi uit vonden zien, niet omdat het ook maar enkele overeenkomst heeft met de werkelijkheid.Astratuner schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:35:
Als ze het filmpje laten zien,
kan je ook 1 2 3 zien wat kan duiden op CoD MW3 !!!
Heb ik van een youtube film waarin alle secrets worden uitgelegd.
Een server voor mensen die het spel niet normaal kunnen? En realisme in CodSkybullet schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:55:
[...]
ik speel nu vaak op een server ( is wel cod waw maar het principe blijft hetzelfde ) die een paar regels handhaafd die het spelen veel prettiger maakt
- eerste 10 seconde geen schoten
- eerste 20 seconden mogen er geen granaten gegooid worden met uitzondering van rook
- rng ( run and gun ) is verboden. Oftewel je moet door je richtmiddelen kijken, vuren vanaf heup is verboden.
- blinde granaten zijn verboden, je moet eerst visueel contact hebben gemaakt ( uav is geen visueel contact ) . Uitzonderingen hierop zijn het gebruik van granaten om geplaatste explosieven ( claymore) op te ruimen. En je mag een granaat gooien bij een blinde hoek zonder visueel contact , enkel als je gelijk volgt in dezelfde richting.
-schieten door rook is verboden ( wederom is er geen visueel contact ). Dus als je rook gooid kun je daar gewoon doorheen lopen, aangezien de vijand er niet doorheen mag spammen
-bunnyhopping is verboden
- jumpshooting idem
-glitching idem
- last chance idem
- martyrdome idem
- blindfire en wallspamming idem ( geen visueel ....... )
- chatfunctie: geen scheldwoorden, 3 waarschuwingen en je ligt eruit, nooit in discussie met admins
- Naast dit zijn alle wapens en perks toegestaan. Rifle grenade dus ook maar hiervoor gelden zelfde regels als een normale granaat.
Verder is het een hardcore S&D server. geen recon plane. dus 3 killstreak levert niks op. Arty en honden zijn er wel. Nagenoeg altijd admins aanwezig, die deze regels ook echt naleven, kick, ban en permban gebeurt dagelijks .
Echt een superserver
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
het niveau op deze server ligt vele malen hoger dan dat van "gewone " servers.Postius schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:06:
[...]
Een server voor mensen die het spel niet normaal kunnen? En realisme in Cod? Ga dan Red orchestra spelen ofzo als je realisme zoekt, CoD is lekker arcade!
Waarom zou iemand niet z'n server zo mogen inrichten zoals ie zelf wil? Klik je toch lekker verder als 't je niet bevaltPostius schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:06:
[...]
Een server voor mensen die het spel niet normaal kunnen? En realisme in Cod? Ga dan Red orchestra spelen ofzo als je realisme zoekt, CoD is lekker arcade!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Lijkt me niet echt te meten als je het spel niet kunt spelen zoals je het op een 'gewone' server speelt. Die dingen zitten niet voor niets in het spel, CoD4 is best goed uitgebalanceerd vind ik.Skybullet schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:52:
[...]
het niveau op deze server ligt vele malen hoger dan dat van "gewone " servers.
Nouja, ik blijf het irritant vinden als in de eerste 3 sec van een s&d hc match de helft van alle spelers al dood zijn omdat ze als een gek nades gaan gooien, maarja dat blijf je houden. Gelukkig weet ik wel een paar servers waar dat verboden is ^^Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:13:
[...]
Lijkt me niet echt te meten als je het spel niet kunt spelen zoals je het op een 'gewone' server speelt. Die dingen zitten niet voor niets in het spel, CoD4 is best goed uitgebalanceerd vind ik.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 01:56 ]
Verwijderd
Dat is maar helemaal hoe je het bekijkt. Volgens jouw ligt het niveau hoger omdat jij dit soort leuker vind spelen, maar zet de spelers van die server eens op een normale hardcore s&d server en volgens mij zijn deze niet speciaal beter dan andere spelers.Skybullet schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:52:
[...]
Dat is ook prima, maar dan moet hij niet gaan doen alsof hij daardoor beter is dan de rest. Alsof zijn spelletje in een spelletje beter is dan het echte spel. Je eigen regels maken en spelen prima, uitleggen waarom en alles ook prima ik kan op punten ook goed ermee inkomen. Doen alsof je dat beter maakt is niet echt done. Zeggen dat je beter bent omdat je op gare servers speelt al helemaal niet.steveman schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:54:
[...]
Waarom zou iemand niet z'n server zo mogen inrichten zoals ie zelf wil? Klik je toch lekker verder als 't je niet bevalt
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
EenschPostius schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 06:30:
[...]
Mensen hebbebn altijd de neiging om hun eigen regels te maken voor dingen waar ze niet tegen kunnen. Goede spelers leren er mee leven.
Basement Bios ---- Exo-S
Back when Infinity Ward first revealed both the Hardened and Prestige edition’s for Modern Warfare 2, there was some confusion about which platforms this would be available on.
But now it’s clear neither edition will be available for PC.
Speaking to IGN, Infinity Ward’s Community Manager Robert Bowling confirmed what many PC owners have feared all this time.
“There will be no PC version of either collectors’ editions,” he said.
Niet de hele discussie gevolgd, maar volgens mij beweert dhr Skybullet nergens dat ie beter is dan de rest oid?Postius schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 06:30:
[...]
Dat is ook prima, maar dan moet hij niet gaan doen alsof hij daardoor beter is dan de rest. Alsof zijn spelletje in een spelletje beter is dan het echte spel. Je eigen regels maken en spelen prima, uitleggen waarom en alles ook prima ik kan op punten ook goed ermee inkomen. Doen alsof je dat beter maakt is niet echt done. Zeggen dat je beter bent omdat je op gare servers speelt al helemaal niet.
Mensen hebbebn altijd de neiging om hun eigen regels te maken voor dingen waar ze niet tegen kunnen. Goede spelers leren er mee leven.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Maar dat je geen flash mag gooien als je degene niet ziet, die regel kunnen ze(de admins) toch moeilijk nakijken?Skybullet schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:52:
[...]
Precies, en wat is zien? Vaak weet ik waar iemand zit omdat ik het hoor. Dan gaat er nu ook een granaatje heen... of 2. Vaak "ruik" en "voel" je de tegenstander... dus dan zou je hem eerst moeten zien voordat je mag schieten? Lijkt me vrij onzinnig maar ook oncontroleerbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:45:
Maar dat je geen flash mag gooien als je degene niet ziet, die regel kunnen ze(de admins) toch moeilijk nakijken?
Een flash gooi je toch juist als je niet precies weet waar de vijand zit zodat je 'rustig' kunt rondkijken waar de vijand zit?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq