Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik zie ook niet in hoe het realistischer wordt als je niet door rookgranaten heen mag schieten. Die dingen belemmeren het zicht, het is geen muur. Zelf geen ervaring bij COD, maar waarom zou het zowiezo een probleem zijn? Ze kunnen niet veel zien door een rookgranaat, en dat is precies wat er hoort te gebeuren. Als hij zjin magazijn leegt door een rookgranaat moet ie weer herladen en is ie makkelijk target, en je weet in ieder geval redelijk precies waar hij zit.

Ook frag granaten gooi ik vaak zat zonder precies te weten waar de tegenstander zit. Moeten ze maar wat orginelere posities bedenken dan steeds op dezelfde plek te gaan zitten. (En ik heb geen behoefte om op hun mijnen te lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-08-2009
furby-killer schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 09:50:
Ook frag granaten gooi ik vaak zat zonder precies te weten waar de tegenstander zit. Moeten ze maar wat orginelere posities bedenken dan steeds op dezelfde plek te gaan zitten.
Lekker noob gedrag. Verder slaat het nergens op wat je zegt. Ik denk dat er een hoop mensen het met me eens zijn als ik zeg dat: 3 frag perk + een hoop noobs + map Wet Work = onspeelbaar!

Maar goed, ieder zijn ding hè. Misschien moeten die mensen die maar blijven zeggen "Call of Duty 4 Multiplayer (zonder aanpassingen) is goed uitgebalanceerd", eens op YouTube fragmovies zien van professionele gamers (Stevy Verheyen o.a.) in toernooien. Er is niet voor niets dat je daar al die noob perks (i.e. Last Stand, Martyrdom, GL etc.) niet ziet.

Iedereen kan een beetje sprayen met wapens als de M4 Carbine. Ben je dan goed als je een hoge score haalt? Of ben je goed als je hoge scores haalt door "slim" te spelen door bijv. je Airstrikes goed te plaatsen (op de spawnplek)? Of door lekker te gaan spawnkillen? En dan zeuren om het geklaag in de servers? Een hoop geklaag is niets meer dan terecht, want het algemene niveau in de servers is laag. De meeste mensen geven niets om honor en skills.

Oke, maar nu weer ontopic :)

[ Voor 29% gewijzigd door sven- op 01-08-2009 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sven- schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 18:06:
[...]

Lekker noob gedrag. Verder slaat het nergens op wat je zegt. Ik denk dat er een hoop mensen het met me eens zijn als ik zeg dat: 3 frag perk + een hoop noobs + map Wet Work = onspeelbaar!

Maar goed, ieder zijn ding hè. Misschien moeten die mensen die maar blijven zeggen "Call of Duty 4 Multiplayer (zonder aanpassingen) is goed uitgebalanceerd", eens op YouTube fragmovies zien van professionele gamers (Stevy Verheyen o.a.) in toernooien. Er is niet voor niets dat je daar al die noob perks (i.e. Last Stand, Martyrdom, GL etc.) niet ziet.

Iedereen kan een beetje sprayen met wapens als de M4 Carbine. Ben je dan goed als je een hoge score haalt? Of ben je goed als je hoge scores haalt door "slim" te spelen door bijv. je Airstrikes goed te plaatsen (op de spawnplek)? Of door lekker te gaan spawnkillen? En dan zeuren om het geklaag in de servers? Een hoop geklaag is niets meer dan terecht, want het algemene niveau in de servers is laag. De meeste mensen geven niets om honor en skills.

Oke, maar nu weer ontopic :)
Het is meer noob als je er niet tegen kan. Ik vind het rond gooien van granaten in wet work strategisch. Want je hebt er meestal wel iemand mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024
@ mensen die zeiken of perks of MG spam..

promod ftw!

de kogel registratie is enorm verbeterd
perks zijn eruit gesloopt
wapen selectie systeem (je bent rank 1 en je kan gewoon alle wapens kiezen die je wilt)
geen machine guns (geen hersenloos muur sprayen)
geen auto snipers (.50 cal, m21 en de dragunov zijn verwijderd)
geen p90 (wordt toch alleen maar mee gesprayed en is imbalanced tegenover mp5 of aku)
geen red dot sight (leer met iron sigh richten)
geen grenade launcher
geen acog scope

in TDM zijn er geen grenades of smoke (tegen nade spam) en in S&D of war mode (S&D maar dan met warmup modus ervoor, niet geschikt voor public servers en staat standaard aan op war servers) heb je keuze tussen smoke of flash.

als je dit wilt uitproberen kun je op de NeXt-Century server kijken, meer info op forum.next-century.eu (hopelijk mag deze link van de moderators ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je hebt in MW1 een perk nodig om 3 frag granaten te mogen gebruiken? Ik ben gewend standaard met 4 rond te lopen in JO, en dan is het geen enkel probleem. Ligt dus voor groot gedeelte aan de maps die blijkbaar te klein zijn.

En waarom zou het noob gedrag zijn om een granaat te gooien op een positie waar de helft van de tijd iemand zit te campen met machine gun + mijnen, moet hij maar eens een andere positie gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 09:29
Zo, net besteld bij HMV, ben wel benieuwd wanneer hij in NL te pre-orderen is en voor welke prijs. Denk dat HMV wel veel bestellingen krijgt vanuit de EU. Had ook al ergens gelezen dat ze verwachten dat het wel het best verkochte spel ooit zou kunnen worden.
Ze zeggen ook dat het een beperkte oplage zal zijn, maar hoeveel stuks zullen ze gaan uitbrengen wereldwijd, mmm

ahhh, vandaar dat HMV het zo druk heeft
GamesIndustry.biz can reveal that HMV has negotiated the exclusive UK rights to sell the premium edition of the hugely-anticipated shooter Call of Duty: Modern Warfare 2 - the bundle which will famously include functional night vision goggles.
bron: http://www.gamesindustry....e-2-prestige-uk-exclusive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Wel voor de Xbox 360 en de PS3, maar de PC moet het maar met een normale editie doen. Wel jammer, als voor de PC ook zo'n versie met nightvision zou zijn geweest dan had ik die wel besteld.

Jammer, gemiste kans... :'(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:32
Vandaag weer eens een potje cod 4 gedaan. Wat mij opviel is dat mensen de maps nu zo goed kennen dat ze precies weten door welke muren ze moeten schieten om kills te maken. Dat is wel een beetje lame. Je ziet niet eens wie er op je schiet. Het zou denk ik al een stuk schelen als je niet meer zo'n dingetje ziet als je iemand door een muur raakt.
Voor de rest mag marty er van mij ook uit. Zwaar irritante perk.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Abbadon321 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 18:21:
@ mensen die zeiken of perks of MG spam..

promod ftw!

de kogel registratie is enorm verbeterd
perks zijn eruit gesloopt
wapen selectie systeem (je bent rank 1 en je kan gewoon alle wapens kiezen die je wilt)
geen machine guns (geen hersenloos muur sprayen)
geen auto snipers (.50 cal, m21 en de dragunov zijn verwijderd)
geen p90 (wordt toch alleen maar mee gesprayed en is imbalanced tegenover mp5 of aku)
geen red dot sight (leer met iron sigh richten)
geen grenade launcher
geen acog scope
Ga dan een ander spel spelen... :') Wat een bs, bij counterstrike no shield servers ala, maar dit gaat nergens over. COD4 haar wapens en perks zijn zeer goed gebalanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

SCIxX schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 05:04:
[...]

Ga dan een ander spel spelen... :') Wat een bs, bij counterstrike no shield servers ala, maar dit gaat nergens over. COD4 haar wapens en perks zijn zeer goed gebalanced.
Ik ben er deels mee eens, als een spel zo omgebouwd wordt kan je beter een ander spel gaan spelen. Maar ben niet met je eens dat de wapens en perks goed uitgebalanceerd zijn. De meeste wel maar er zitten gewoon wat slechtere dingen in. Voornamelijk die P90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Ik ben meer van mening dat als iets in een spel zit, je het ook moet kunnen gebruiken. Mensen die klagen over marty: ga op een server spelen die marty uit heeft geschakeld. Zolang het te gebruiken is, gebruik ik het. Zelfde geld voor bepaalde wapens e.d.

Als iets je niet bevalt, ga ergens anders heen. Maar dat geklaag is erg irritant, vooral omdat het niks te maken heeft met vals spelen of gebruik maken van glitches. Het zit erin, dus gebruik ik het.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven-
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 18:19:
Ik vind het rond gooien van granaten in wet work strategisch. Want je hebt er meestal wel iemand mee.
Strategisch? lol. Het is noob gedrag. Op sommige momenten kun je niet meer dan 2 seconden rondlopen of je wordt weer gedood door zo'n granaat, gegooid door een achtelijke noob die alleen geeft om een hoge score en niet om honor en skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
sven- schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:33:
[...]

Strategisch? lol. Het is noob gedrag. Op sommige momenten kun je niet meer dan 2 seconden rondlopen of je wordt weer gedood door zo'n granaat, gegooid door een achtelijke noob die alleen geeft om een hoge score en niet om honor en skills.
Mag ik even? Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

sven- schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:33:
[...]

ga jij maar eens op clanbase ofzo spelen..... in 5vs5 zullen in de meeste rondes 4 van de 5 of zelfs alle nades binnen 10 seconden gegooid zijn
en dat zijn geen "random" nades, maar worden gebruikt om wegen eventjes af te sluiten zodat jij ergens eerder kan zijn als de tegenstander bijvoorbeeld, of als dekking aangezien de tegenstander niet op de plek kan zitten vanwaar hij je neer zou kunnen schieten...

dat zijn gewoon tactische nades, dus als jij denkt dat dat "random" granaten zijn van noobs denk ik dat je het nogal verkeerd ziet...als jij dood gaat door die nades ben jij het die skill nodig heeft. ;)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kap eens met dat geflame op alle 'noobs' die granaten of P90's gebruiken... Buiten dat het onderdeel van het spel is (ga lekker promod of pam4 spelen als je het er niet mee eens bent ;) ) is MW2 nog niet uit, echt nuttig is het gezeur dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

dan maar ff een nuttige post ;)

de ign rewind van de MP trailer, niet veel nieuws, maar toch leuk om te kijken

http://pc.ign.com/dor/obj...ideos/modern2_rewind.html

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game ga ik niet kopen voor de PlayStation 3 maar voor de PC, aangezien ik een stuk beter ben in shooters op de PC. Ik vraag me wel af of de PC net zo goed wordt ondersteunt als de console versie? DLC komt bijvoorbeeld niet altijd naar de PC versie, eigenlijk bijna nooit.

Behalve het eerste mappack van Modern Warfare, die kwam toevallig tegelijkertijd met de PC versie van Modern Warfare maar anders had hij het daglicht nooit gezien op de PC. Of zit ik helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik ben meer van mening dat als iets in een spel zit, je het ook moet kunnen gebrui
Glitches zitten ook in een spel, dat het kan is niet altijd een reden om het ook te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven-
Banzaibunny schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:27:
ga jij maar eens op clanbase ofzo spelen..... in 5vs5 zullen in de meeste rondes 4 van de 5 of zelfs alle nades binnen 10 seconden gegooid zijn
en dat zijn geen "random" nades, maar worden gebruikt om wegen eventjes af te sluiten zodat jij ergens eerder kan zijn als de tegenstander bijvoorbeeld, of als dekking aangezien de tegenstander niet op de plek kan zitten vanwaar hij je neer zou kunnen schieten...

dat zijn gewoon tactische nades, dus als jij denkt dat dat "random" granaten zijn van noobs denk ik dat je het nogal verkeerd ziet...als jij dood gaat door die nades ben jij het die skill nodig heeft. ;)
Heel leuk verhaal, maar ik had het over constant na spawnen random je 3 granaten gooien in de map Wet Work. Ik heb het niet gehad over clanwars, waar het niveau doorgaans een stuk hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:21:
Deze game ga ik niet kopen voor de PlayStation 3 maar voor de PC, aangezien ik een stuk beter ben in shooters op de PC. Ik vraag me wel af of de PC net zo goed wordt ondersteunt als de console versie? DLC komt bijvoorbeeld niet altijd naar de PC versie, eigenlijk bijna nooit.

Behalve het eerste mappack van Modern Warfare, die kwam toevallig tegelijkertijd met de PC versie van Modern Warfare maar anders had hij het daglicht nooit gezien op de PC. Of zit ik helemaal verkeerd?
De mappack kwam pas enkele maanden later naar de PC, maar deze was direct gratis doordat nVidia ervoor gesponsord had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Asgaro schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:52:
[...]

De mappack kwam pas enkele maanden later naar de PC, maar deze was direct gratis doordat nVidia ervoor gesponsord had.
alleen maar omdat het anders dik gedownload zou worden via torrents en activision er alsnog niets aan zou verdienen. Zo is de pc-scene ook wel weer

Zonder die deal was het nooit op de pc gekomen, maar dat terzijde.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar anders was het mappack nooit naar de PC gekomen toch? Ik weet niet eens hoe ze DLC op de PC wilden verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

furby-killer schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:03:
[...]

Glitches zitten ook in een spel, dat het kan is niet altijd een reden om het ook te doen.
Marty zit met opzet in het spel, ze zijn bedoeld(door een design document) in het spel gestopt en dus kan/mag je er gebruik van maken. Glitches zijn onbedoeld. Opzich al opmerkelijk dat ik je dit verschil moet uitleggen, maar goed.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Dit begint meer "Het Grote Algemene FPS Topic" te worden met tips, tricks, irritaties, voor en tegens binnen FPS'en (misschien een idee?).

Is er nog nieuws m.b.t. MW2. of blijft het bij het ene 'AC130 filmpje'. Er moet inmiddels toch wel een kleine groep BETA testers zijn, die eens iets lekken. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 02-08-2009 21:18 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
beany schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 18:21:
[...]

Marty zit met opzet in het spel, ze zijn bedoeld(door een design document) in het spel gestopt en dus kan/mag je er gebruik van maken. Glitches zijn onbedoeld. Opzich al opmerkelijk dat ik je dit verschil moet uitleggen, maar goed.
Ik ben niet degene die zegt dat alles wat in het spel zit gebruikt moet mogen worden.

En hoe weet je of het bedoelt is? Marty is bedoeld ja, maar is het bedoeld dat iedereen random nades gooit aan het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 12:32
Ik heb een analyze gemaakt van die onlangs verschenen Modern Warfare 2 multiplayer footage. Commentaar?

http://www.youtube.com/watch?v=JBsa85arBRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Ja, fantastisch filmpje.. Positief commentaar dus!! Heb niet te veel nagedacht over dingen, maar gewoon gelezen wat je geanalyseerd heb. Geen verbeteringen van mijn kant dus.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 sterren en toegevoegd aan mijn favorieten. Erg goede analyse! _/-\o_

Wel jammer van dat kleine foutje. (met de Bushmaster) :X

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Kom even dit topic binnen druppelen als oud CoD fan..

Erg nette analyse heb je gemaakt en in 'HD'.. pluspunt dus ;)

Probeer eens bij te koekeloeren/lezen omdat ik WAW overgeslagen heb en CoD4 online voor mij afbreuk deed tov CoD en CoD2. Zag ik alleen wel een filmpje dat verwijderd is namelijk het 4e filmpje :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet wachten op MW2! En al die zeikerds hier, ik wil wedden dat minimaal de helft van die mensen hun eigen speelwijze hebben die ook als irritant wordt ervaren door andere zeikerds. Is imo juist de charme van een shooter binnen een pot de speelwijze van mensen te doorgronden en daar gebruik van te maken. Als je iemand echt niet kunt verslaan is hij 99% vd tijd gewoon goed in het spel en echt geen n00b, want die staat op het eind vd pot niet bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is waar dat mensen die goed zijn heel snel worden uitgescholden voor hacker, cheater of n00b. Natuurlijk is het 99.9 van de 100 keer niet. Maar n00bs kunnen zeker wel bovenaan komen te staan, als ze de hele tijd nates en grenade launchers spammen en daarna nog van die airstrike's aanvragen dan zijn het gewoon n00bs en kunnen ze zeker bovenaan komen te staan. Vooral bij de map Killhouse is dit het geval in Modern Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:21:
Het is waar dat mensen die goed zijn heel snel worden uitgescholden voor hacker, cheater of n00b. Natuurlijk is het 99.9 van de 100 keer niet. Maar n00bs kunnen zeker wel bovenaan komen te staan, als ze de hele tijd nates en grenade launchers spammen en daarna nog van die airstrike's aanvragen dan zijn het gewoon n00bs en kunnen ze zeker bovenaan komen te staan. Vooral bij de map Killhouse is dit het geval in Modern Warfare.
Datis ook geen map... :P Maar iedereen mag zoveel nades en GL plaatsen als ze willen. Ik draai bijna altijd bovenaan mee. Gewoon de speelwijze adopteren en de zwakke kanten van je tegenstanders leren kennen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Mystikal schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:20:
[...]

Datis ook geen map... :P Maar iedereen mag zoveel nades en GL plaatsen als ze willen. Ik draai bijna altijd bovenaan mee. Gewoon de speelwijze adopteren en de zwakke kanten van je tegenstanders leren kennen.
Killhouse is wel een map. Zat bij de DLC. Ik heb eigenlijk alleen een hekel aan campers. Dan bedoel ik niet de mensen die je af en toe s n keer opwachten, maar de spelers die niets anders doen dan in een hoekje zitten wachten tot je voorbij komt.. Ze komen ook nooit bovenaan, maar ik vind het gewoon een irritante manier om dood te gaan en een zwakke manier om aan kills te komen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

aicaramba schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:36:
[...]

Killhouse is wel een map. Zat bij de DLC. Ik heb eigenlijk alleen een hekel aan campers. Dan bedoel ik niet de mensen die je af en toe s n keer opwachten, maar de spelers die niets anders doen dan in een hoekje zitten wachten tot je voorbij komt.. Ze komen ook nooit bovenaan, maar ik vind het gewoon een irritante manier om dood te gaan en een zwakke manier om aan kills te komen.
Mystikal bedoelde eerder dat het niet de naam map mag hebben.

En ook campen is iets waar je mee zult moeten leven. Het kan soms lucratief zijn, en soms ook niet. Ik doe het zelf ook wel eens, als sniper. Dan heb ik geen zin om rond te rennen en zoek ik een leuk plekje uit om rustig te gaan liggen. Ik heb in CoD 2 dacht ik wel eens op een server gespeeld die je liet dood gaan als je te lang stil stond. Je kreeg dan na een tijdje een melding dat je over 10 seconden zou gaan respawnen. Blijkbaar is dit iets wat spelers niet echt willen, want ik heb het maar 1x gezien. Terwijl het dus technisch wel mogelijk is.

Ik snap het probleem opzich ook niet zo. Ieder zijn ding. En dit zal in MW2 echt niet anders gaan worden. Gelukkig maar, er gaat niets boven een camper van achter benaderen en even lekker flink knifen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

beany schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:05:
[...]

En ook campen is iets waar je mee zult moeten leven. Het kan soms lucratief zijn, en soms ook niet. Ik doe het zelf ook wel eens, als sniper. Dan heb ik geen zin om rond te rennen en zoek ik een leuk plekje uit om rustig te gaan liggen. Ik heb in CoD 2 dacht ik wel eens op een server gespeeld die je liet dood gaan als je te lang stil stond. Je kreeg dan na een tijdje een melding dat je over 10 seconden zou gaan respawnen. Blijkbaar is dit iets wat spelers niet echt willen, want ik heb het maar 1x gezien. Terwijl het dus technisch wel mogelijk is.

Ik snap het probleem opzich ook niet zo. Ieder zijn ding. En dit zal in MW2 echt niet anders gaan worden. Gelukkig maar, er gaat niets boven een camper van achter benaderen en even lekker flink knifen :P
Bedankt Beany. Dat bedoelde ik inderdaad. Ook ik heb geen hekel aan snipers, MITS ze niet in mijn eigen team zitten. Ik speel altijd HQ en verwacht dat iedereen een poging doet om die HQ te veroveren. Zit de sniper niet in mijn team en ik weet waar hij zit, loop ik zo, dat hij me niet ziet. Ik blijf uit zijn schootsveld. Laat hem lekker zitten, ondertussen cappen wij de HQ. Hij heeft wellicht meer kills, maar wij winnen die ronde geheid. :)

Ik camp ook weleens, maar nooit met een sniper. Silenced G3 is mijn vriend om elke map eigenlijk. In Hardcore modus is dat wapen erg goed, zeker als je vinger traint om sneller meerdere shots te maken. Dat gaat goed (happy trigger finger!). Maar ik blijf nooit lang zitten, ik hang even op een dak, word ik eraf geschoten dan ga ik weer door...

A.s. zaterdag een dedicated CoD4 lanparty door ons zelf georganiseerd. De laatste keer dat we CoD4 op een lan zullen spelen, daarna switchen we over op MW2.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
[...]

Ik zie snipen ook niet als campen.. En ik zie even 10 seconde in een hoekje zitten omdat je weet dat er iemand langs komt ook niet echt als campen.
Ik vind het alleen heel irritant wanneer een speler niets anders doet dan constant het dichtsbijzijnde hoekje op te zoeken om in te gaan zitten en hier pas weer weg te gaan wanneer ze doodgaan.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

[...]

een optie tegen die respawn was dan wel om en om a en d indrukken en zo kreeg je deze melding niet het was dus niet wat je noemt erg goed gemaakt..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Mystikal schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:56:
[...]
A.s. zaterdag een dedicated CoD4 lanparty door ons zelf georganiseerd. De laatste keer dat we CoD4 op een lan zullen spelen, daarna switchen we over op MW2.
CoD: modern warfare 2 komt pas in november uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:55
Dat betekent dat de eerstvolgende lanparty door 'hun' georganiseerd pas in november of later wordt georganiseerd.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik zie dat ze bij bol.com nu ook de Prestige edition te koop hebben, echter zie ik hem niet voor de PS3 staan :/

http://www.bol.com/nl/s/g...ndex.html?_requestid=2804

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Laatst online: 13-02-2024
CD-wow € 35,00 pre-order PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:09

g0tanks

Moderator CSA
erikjannemann schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:58:
CD-wow € 35,00 pre-order PC versie.
Link: http://www.cdwow.nl/games...RE-2/product/view/9838937

€35 is wel goedkoop, misschien dat ik hem daar ga pre-orderen, alleen heb ik nog zo mijn twijfels als ik de gemengde shopreviews lees: http://tweakers.net/shopreview/7758/cd-wow!-nederland.html

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Pre-orderen van een game doe ik zelf niet ze veel. Heeft namelijk te maken met het feit dat je dan nooit 100% zeker ben dat je de game op release date hebt.
En als ik de game in een winkel reserveer en op releasedate ga halen ben ik dat wel. Moet je echter wel iets meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

James Bond 007 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 08:56:
Ik zie dat ze bij bol.com nu ook de Prestige edition te koop hebben, echter zie ik hem niet voor de PS3 staan :/

Ik heb m gewoon in het buitenland besteld, 187 dollar inclusief verzending = 130 euro :) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
g0tanks schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:04:
[...]

€35 is wel goedkoop, misschien dat ik hem daar ga pre-orderen, alleen heb ik nog zo mijn twijfels als ik de gemengde shopreviews lees: http://tweakers.net/shopreview/7758/cd-wow!-nederland.html
Vroeger heb ik er wel spellen etc besteld en dat ging meestal prima.
Was wel voor de overname dus ik weet niet hoe ze op dit moment zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:07:
[...]

Ik heb m gewoon in het buitenland besteld, 187 dollar inclusief verzending = 130 euro :) :).
Dat zijn echt zieke prijzen voor zelfs voor een ce.. wat zit er allemaal in of is dat nog niet bekend?
T-shirt, Making of DVD, Gameguide in een box? Mag toch hopen dat er een echte p90 + 2 clips met handtekening van Mc Travish in zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:12:
Dat zijn echt zieke prijzen voor zelfs voor een ce.. wat zit er allemaal in of is dat nog niet bekend?
T-shirt, Making of DVD, Gameguide in een box? Mag toch hopen dat er een echte p90 + 2 clips met handtekening van Mc Travish in zit ;)
:/

Valt wel mee, ik weet niet of je een beetje bekend bent met de prijzen omtrent wearable nightscopes? Ok, want daar zit er dus één van in het pakket, wat je hierboven al hebt kunnen lezen.

Zo ook zie hier wat het pakketje inhoudt:
http://www.youtube.com/watch?v=FMSS12iY1X0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
En wat een kwaliteitsproduct zal die nachtkijker zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
g0tanks schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:04:
[...]

Ja ik wist er van (de wat negatievere reviews). Maar ik heb er voor gekozen het toch te proberen. Tegen die tijd laat ik wel weten wat ik er van vond ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
Ik kijk nu al uit naar deze game filmpjes op youtube zien er allemaal veelbelovend uit
Dit word DE GAME van 2009/2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikjannemann schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:22:
En wat een kwaliteitsproduct zal die nachtkijker zijn....
Daar gaat het ook écht om bij dit soort dingen ja, :O.
Boeiend wat voor kwaliteit deze scope heeft, alsof je
dat ding ooit op je porem zet.

Het is- en blijft gewoon een collectors-item, als je het
niet neemt, neem je 'm niet. Maar er zijn genoeg mensen
die dit soort (dure) editions wél kopen omdat ze fan zijn, gek
zijn (?) en noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:19:
[...]

:/

Valt wel mee, ik weet niet of je een beetje bekend bent met de prijzen omtrent wearable nightscopes? Ok, want daar zit er dus één van in het pakket, wat je hierboven al hebt kunnen lezen.

Zo ook zie hier wat het pakketje inhoudt:
http://www.youtube.com/watch?v=FMSS12iY1X0
Weet niet waar ik het hier gelezen zou moeten hebben want anders had ik het ook niet gevraagd ;)
Ziet er wel netjes uit maar zoals je zelf al zegt het zal de een meer liggen dan de ander.

Wat ik probeerde te zeggen is dat het gewoon een best wel duur is, heb wel CE's gezien maar nooit dik in de honderd.. Zelf zou ik het nooit doen dat geef ik eerlijk toe, het is wel leuk en aardig en zoals de CE doet vermoeden een collector's item maar 3-4x zoveel dan de game zelf is toch behoorlijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:06:

Wat ik probeerde te zeggen is dat het gewoon een best wel duur is, heb wel CE's gezien maar nooit dik in de honderd.. Zelf zou ik het nooit doen dat geef ik eerlijk toe, het is wel leuk en aardig en zoals de CE doet vermoeden een collector's item maar 3-4x zoveel dan de game zelf is toch behoorlijk veel.
Ja ach, ik moet je bekennen dat ik helemaal niet zó erg met games bezig ben, heb een Xbox360 staan en een PS3, en de enige games die ik bezit zijn (jawel...): Call of Duty, en ik kijk dus nu ook alweer uit naar de komende editie (MW2). Verder nog wat andere kleine dingen maar goed. Voor iemand die elke maand een nieuwe game koopt zal het dus even slikken zijn om opeens een eurootje of 130 neer te leggen voor zoiets, al is het maar het dubbele, en niet het 3- of 4 dubbele (gelukkig) en voor mij is het zoiets van YEAH eindelijk een nieuwe, dan bestel ik meteen die P-E. Maar inderdaad, die verschilt voor een ieder :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:49:
[...]

Daar gaat het ook écht om bij dit soort dingen ja, :O.
Boeiend wat voor kwaliteit deze scope heeft, alsof je
dat ding ooit op je porem zet.

Het is- en blijft gewoon een collectors-item, als je het
niet neemt, neem je 'm niet. Maar er zijn genoeg mensen
die dit soort (dure) editions wél kopen omdat ze fan zijn, gek
zijn (?) en noem maar op.
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:49:
[...]

Ik snap wel dat het collecters item is. Maar jij geeft aan dat het niet duur is ómdat dat nachtkijker ding er in zit. Maar als dat ding prut is gaat dat natuurlijk niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikjannemann schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:13:
Ik snap wel dat het collecters item is. Maar jij geeft aan dat het niet duur is ómdat dat nachtkijker ding er in zit. Maar als dat ding prut is gaat dat natuurlijk niet op...
Ja precies, alleen een ordinair enkel-ogige nachtkijker bij de Bart Smit kost al 15 tot 20 euro, tel er dan nog eens spel bij op, verzendkosten, een boekje + wat anders, volgens mij kom je dan toch écht wel netjes op een bedrag van €130 uit. Vandaar mijn opmerking dat het écht niet 'Oh zo duur...' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl

cool, thanks, weer beter dan bij HMV.com, die verzenden vanaf de kanaal eilanden en dan moet je in NL belasting bestalen, kom je op bijna hetzelfde uit, dan lijkt me BOL sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023

Voor de PS3 staat ie er toch echt gewoon tussen hoor, misschien kort erna ebij gezet ;)

Ik weet trouwens dat BOL een duure jongen is maar 169,99.....whuhahaha never nooit nie dus he 8)7

Ff edit:
Ga hem toch voor de pc halen dus zal wel cdwow worden dan denk ik.
Of ze moeten die super special de whoolahoop edition :+ alsnog voor pc uitbrengen voor 130 dan zal ik er nog eens over nadenken.

[ Voor 23% gewijzigd door Scavy op 06-08-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
nosmo king schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:40:
[...]

cool, thanks, weer beter dan bij HMV.com, die verzenden vanaf de kanaal eilanden en dan moet je in NL belasting bestalen, kom je op bijna hetzelfde uit, dan lijkt me BOL sneller.
Heb hem ook maar bij bol.com besteld. Ik had vanochtend nog op frs.nl gekeken en toen stond de collectors edition er nog niet op, maar nu wel. Daar is hij ook 170 euro. Maar heb meer vertrouwen in bol dus daar maar besteld.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ze mogen dit keer wel een ander systeem gebruiken na een key-switch. Als je nu een andere key invult omdat je oude gestolen was, zoals bij yours truly hiero, worden dus -al- je stats en unlockables gereset. Kan er geen optie zijn voor change key o.i.d. die er niet voor zorgt dat ik weer 17 uur opnieuw mag uitvoeren :X ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Cassius schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:34:
Ze mogen dit keer wel een ander systeem gebruiken na een key-switch. Als je nu een andere key invult omdat je oude gestolen was, zoals bij yours truly hiero, worden dus -al- je stats en unlockables gereset. Kan er geen optie zijn voor change key o.i.d. die er niet voor zorgt dat ik weer 17 uur opnieuw mag uitvoeren :X ?
Nee hoor, als je het goed doet niet! :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:54
ik zie veel mensen hier die overwegen de game via cd-wow te bestellen. Uit eigen ervaring weet ik dat het heel lang kan duren voordat je de game ontvang. reken op minimaal 2 weken. het is goedkoop maar dan moet je wel lang w8en.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, maar het is dat lange wachten meer dan waard. Wat is 2 weken voor een speelervaring van meer dan een jaar? (als je echt fanatiek bent tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:20:
Tja, maar het is dat lange wachten meer dan waard. Wat is 2 weken voor een speelervaring van meer dan een jaar? (als je echt fanatiek bent tenminste)
Juist als je echt fanatiek bent wil je de game op dag 1 spelen :+

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Mystikal schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:03:
[...]

Nee hoor, als je het goed doet niet! :)
Uhm :f ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Sandyman538 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 06:45:
[...]

Juist als je echt fanatiek bent wil je de game op dag 1 spelen :+
Precies, daarom haalde ik CoD4, Grid en FC2 (voor die laatste geldt helaas...) bij de Bart Smit die altijd 2,3 dagen voor de release onder de toonbank verkopen... Ben je toch mooi eerder, en dat het me wat extra geld kost kan me echt niet schelen. Die 5 euro over een jaar verspreidt. In de kroeg kijkt ook niemand op een drankje meer of minder...

Dus ik haal hem gewoon weer bij de Bart Smit!
google is your friend.. Check een van mijn post uit het CoD4 MW topic.

[ Voor 15% gewijzigd door Mystikal op 07-08-2009 12:17 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mystikal schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:14:
[...]

Precies, daarom haalde ik CoD4, Grid en FC2 (voor die laatste geldt helaas...) bij de Bart Smit die altijd 2,3 dagen voor de release onder de toonbank verkopen... Ben je toch mooi eerder, en dat het me wat extra geld kost kan me echt niet schelen. Die 5 euro over een jaar verspreidt. In de kroeg kijkt ook niemand op een drankje meer of minder...

Dus ik haal hem gewoon weer bij de Bart Smit!
Nou eerder 10-20 euro verschil ivm bijv. cdwow, is toch wel 5-10 bier (20 als je student bent ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Bart Smit = 59,95 euro
cdwow = 34,99 euro
(betreft wel enkel PC versie!)

Uhm, dat is toch een verschil van 25 euro, daar koop je dus bijna nog een spel voor.

Maar voor sommigen speelt geld geen rol heb ik het idee :+
Alhoewel ik het ook minder vind als het idd 2 weken zou duren na release, iemand hier verder nog ervaring mee?

Edit:
Ff de prijzen geedit want het moet wel kloppen hé wat er staat ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Scavy op 09-08-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cd wow kun je blij zijn als je hem binnen 2 weken krijgt. Kan vaker nog veel langer duren. Sommige mensen hebben wel eens meer geluk gehad en hadden em snel binnen, maar het is niets voor mij meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik snap nog steeds niet waarom de normale prijs voor de 360 voor dit spel 70 euro moet zijn. Waarom is deze duurder dan ieder ander spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
SCIxX schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 15:43:
Ik snap nog steeds niet waarom de normale prijs voor de 360 voor dit spel 70 euro moet zijn. Waarom is deze duurder dan ieder ander spel?
Omdat mensen het er voor over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

furby-killer schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 16:52:
[...]

Omdat mensen het er voor over hebben?
Of omdat de licentiekosten bij MS hoger zijn?? Dat is, volgens mij, namelijk ook de verklaring voor het verschil in prijzen tussen console games en PC games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar wat kost een spel normaal voor de 360 ? 60/65 euro , en geen 70 , merja ook al maken ze er 90 van, kopen dan ze het toch, en dat weten ze verdomd goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Omdat deze spel geen 'cheap ass' game is, maar gewoon qualiteit :)

En ja, mensen hebben het er ook voor over. (vind het zelf ook dubbel en dwars waard voor zoveel uren plezier)

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:16
als ik een spel koop waarmee ik me dan 6 maanden of een jaar ofzo mee kan vermaken dan heb ik daar echt wel 70 euro voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:31

Nakebod

Nope.

Als ik hetzelfde spel kan spelen voor 35 euro vind ik dat anders ook prima :P Al geef ik je wel gelijk, de kosten per uur zijn erg laag, als je kijkt naar de totale speelduur. (CoD4: 9d15h, CoD:WaW 4d1h)
Ga 1 middag naar de Efteling en je bent al veel meer kwijt.

Heb heb nu al een tijdje bij cd-wow pre-ordered staan, hoop dat ze wel goed uitleveren, met CoD4 was het echt een puinzooi, had hem toen niet pre-ordered, maar daags voor release besteld. De levering werd maar uitgesteld, andere shops konden zonder problemen leveren. Ze waren toen ook net/net niet over naar de nieuwe eigenaar, terwijl het normaal wel goed gaat.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Daar gaat het niet om, nieuwe spellen voor de 360 zijn normaal gesproken 60 euro, deze is om een of andere ombekende reden 70 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Ik zal hem hoogstwaarschijnlijk op de release datum gaan halen bij de Saturn.
Dan zal de prijs rond de 50 euro liggen voor de PC, wat ze voor de xdoos versie vragen durf ik niet te zeggen.
Maar laatst KZ2 op release datum gekocht voor de PS3 en die was toen 55 euro.

Nog altijd veel beter dan de 70 die ik nu hoor 8)7

Edit:

De stap om overigens voor de collectors edition te gaan word wel heel klein nu, dat is weer meegenomen voor de mensen die het allemaal niet te duur vinden ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Scavy op 09-08-2009 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
€ 69,95 is gewoon de adviesprijs als ik me niet vergis, voor dat geld heb je de hardenned versie bij buitenlandse shops.

Bol biedt hem in ieder geval voor PS3 64,99, X360 62,99 en PC 59,99 aan.
Bij FRS nog iets lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Spellen op de PC zijn doorgaans 35 tot 50 euro. ;)

Het is inderdaad gewoon een geval van wat de consument bereid is om te betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Fox op 09-08-2009 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 20:22:
€ 69,95 is gewoon de adviesprijs als ik me niet vergis, voor dat geld heb je de hardenned versie bij buitenlandse shops.

Bij FRS nog iets lager.
Bol is doorgaans duurder dan de 'normale' winkels. :/ Daarom bestel ik daar echt nooit iets, ik zou gewoon bij Budgetgaming of iets dergelijks kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kan er inmiddels een apart topic worden aangemaakt betreffende de prijs van MW2.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19
bram1984 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:59:
Volgens mij kan er inmiddels een apart topic worden aangemaakt betreffende de prijs van MW2.. :|
nou ik vind het best belangrijk hoor de prijs. Als ik ergens lees dat hij voor 10 euro goedkoper te krijgen is, dan bestel ik hem daar uiteraard :)

Niet dat 10 euro veel geld is, maar blijf een Hollander he. Zuinig, zuinig en nog eens zuinig :P

Wat vinden jullie trouwens van dat 50 cents een van de stemmen gaat doen in MW2???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
50 cent de stemmen?

Vind ik persoonlijk een beetje vreemd maar ja ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
chimera2 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:53:
50 cent de stemmen?

50 cent krijgt gastrol in call of duty modern warfare 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:53:
50 cent de stemmen?

Tja, hij schijnt ook in een extra perk voor te komen. Dat 50 cent uit een barrel springt samen met een aantal homies uit da hood en alle terroristen a la Chuck Norris neerpompt met z'n sewed-off shottie. Is ook voor de Golden Tooth achievement a la 0,50 GS.

Afbeeldingslocatie: http://achievements.schrankmonster.de/Achievement.aspx?text=0,50%20GS%20-%20Golden%20Tooth

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsss, hebben ze daar extra money, voor gekregen ofzo , snap niet echt wat die gast daar tussen doet , maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:58:
[...]

Tja, hij schijnt ook in een extra perk voor te komen. Dat 50 cent uit een barrel springt samen met een aantal homies uit da hood en alle terroristen a la Chuck Norris neerpompt met z'n sewed-off shottie. Is ook voor de Golden Tooth achievement a la 0,50 GS.

[afbeelding]
De stem kan ik mij nog wel in vinden (En daarbij herken ik zijn stem toch niet :+ ) maar een perk?
Heb je daar een bron voor, want het klinkt ehm, ietswat ongeloofwaardig :D
Die achievement niet, die zal er vast wel zijn, maar die perk klinkt een beetje fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Zou wel grappig zijn op zich :') :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat het op geen enkele manier in de game zou passen, lijkt het me wel grappig. Ook al zullen een aantal site dat vast een minpunt gaan vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

ik zal et em volgende week eens vragen als ie hier in de Zenith is :P

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:58:
[...]

[afbeelding]
Nakebod schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:34:
[...]

De stem kan ik mij nog wel in vinden (En daarbij herken ik zijn stem toch niet :+ ) maar een perk?
Die achievement niet, die zal er vast wel zijn, maar die perk klinkt een beetje fake.
Volgens mij wordt er gedoeld op een achievement uit het spel van 50 cent. Hij heeft er twee (spellen) als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Mooi, dat is een hele geruststelling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Laatst online: 12:31
Yippie schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 20:22:

Bij FRS nog iets lager.
Je kan ook eens hier kijken bij hmv.com

is zeker voordeliger dan in NL kopen en vanuit UK naar NL is ook next day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet altijd het kan ook 2 weken duren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
smurf_nl schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:23:
[...]

Je kan ook eens hier kijken bij hmv.com

Bedankt voor de tip, maar ben al fervente importeur ;) en refereer daar ook naar met "buitenlands shops".
Mijn post was als reactie op discussie over adviesprijs.

lichtelijk offtopic, je bent wel erg positief mbt tot levertijden uit de UK, zeker in het geval van HMV.

[ Voor 13% gewijzigd door Yippie op 11-08-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
smurf_nl schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:23:
[...]
hmv.com
Nadeel van hmv is dat ze verzenden vanaf de kanaal eilanden (Guernsey), deze valt net buiten de handelsvrije zone, zoals de UK. hmv prijzen zijn allemaal ex btw, de pakjes worden dus bij de douane aangegeven, duurt ook weer langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:34:
[...]

Oh nee, niks ervan is serieus :P
Die achievement is ook compleet zelf verzonnen.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:08:
[...]

Oh nee, niks ervan is serieus :P
Die achievement is ook compleet zelf verzonnen.
en dat basseer je op??? bron? bewijs?

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nakebod schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 20:04:
Heb heb nu al een tijdje bij cd-wow pre-ordered staan, hoop dat ze wel goed uitleveren, met CoD4 was het echt een puinzooi, had hem toen niet pre-ordered, maar daags voor release besteld. De levering werd maar uitgesteld, andere shops konden zonder problemen leveren. Ze waren toen ook net/net niet over naar de nieuwe eigenaar, terwijl het normaal wel goed gaat.
Meen je dat nou? Ik heb zoveel spellen in pre-order gezet en 3-4 weken na releases geannuleerd om maar de hoofdprijs te betalen bij de Bart Smit om de hoek. Waren wel allemaal PC-games van de afgelopen jaren en titels zoals Cod4, Crysis en Command&Conquer enz.

Bestelling al 2 maande voor relases plaatsen en dan steeds vooruit geschoven worden. Ik bestel daar iig nooit meer iets. Zelf wel goede ervaringen met zavvi en play.

nu weer ontopic: ik hoop dat 50ct een normale rol krijgt, want ik zit niet op taunts te wachten met de woorden bitches, ho's, niggers, homies enz. :/

• chimera2
Ik ga hem denk maar gewoon pre-ordenen bij bol.com wel net zo veilig :)

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Floris-K schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:16:
[...]

nu weer ontopic: ik hoop dat 50ct een normale rol krijgt, want ik zit niet op taunts te wachten met de woorden bitches, ho's, niggers, homies enz. :/
Jawel man zo'n gast als team mate die zn bek niet kan houden en altijd gewoon het veld op rent, 2 levels speelt hij mee en dan krijgt hij een granaat splinter in z'n kop.

"Be telling ma homies at home it was tru love man." en dood. _/-\o_

Of de achievement is hem geduurende het spel in leven te houden, dan heb je dus zelf de keus of je hem gelijk laat afknallen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.