Claymore is nog te zien, in COD5 had je Bouncing Betty's...die zag je in principe niet want zaten geen laserstralen op. Dat was ook een instantkill, kan me niet herinneren dat ik ooit snel genoeg naar achteren liep en het overleefde. Hoop dat ze iets slapper worden, en alles moorden in 1 meter omheen en niet verder.
Vindt sowieso wel dat alles wat ontploft niet overpowered mag zijn, speel nu weer veel cod4 en daar heb je 3 x frag. Als je die elk een paar meter van elkaar afgooit heb je hetzelfde effect als airstrike.
En ook echt niet alleen snipers gebruiken claymore, maar wel vaak campers. Ze bakenen zo hun huisje of hoekje af en liggen dan ergens verscholen. Meestal weet je ze ook wel te liggen, vaak bovenaan een trap of net om de hoek. Ik plant ze meestal in wat rommel en zooi met de laserstralen half in de muur. Dan zie je ze niet en ze liggen op een plek die je niet verwacht.
Er zijn trouwens niet heel veel mensen die echt rustig alle hoeken bekijken, zeker niet op TDM of Ground War. Wel als je taktischer gaat spelen als S&D en HQ, dan zijn ze reuze handig.
Claymore's zijn ook niet 100% kill garantie, want als jij er twee plant ga je vaak al dood voordat er eentje afgaat. Je moet wel lang in een ronde blijven leven wil die claymore ook iemand killen. Daarom heb ik liever twee nades, die gooi ik wel als ik wat op de radar ruik of in de bosjes zie.
Voorbij rennen gaat alleen als je een smg hebt, met een machinegun ben je sowieso te langzaam. Licht dus ook aan je uitrusting, anders kun je het mooi vergeten.
[
Voor 5% gewijzigd door
NeoMe op 18-08-2009 18:08
]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9