• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
H3llSiNG schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:36:
[...]

Jawel man zo'n gast als team mate die zn bek niet kan houden en altijd gewoon het veld op rent, 2 levels speelt hij mee en dan krijgt hij een granaat splinter in z'n kop.

"Be telling ma homies at home it was tru love man." en dood. _/-\o_

Of de achievement is hem geduurende het spel in leven te houden, dan heb je dus zelf de keus of je hem gelijk laat afknallen.
Zo haalt natuurlijk niemand die achievement -O-

Maar ik denk dat het gewoon een stem word van iemand die je 1 keer (hooguit 2 :P ) tegenkomt. Ik zie 50cent niet als mijn teamgenoot die ik door dik & dun wil beschermen!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
Ik heb hem liever helemaal niet in cod :P

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

H3llSiNG schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:36:
[...]

Jawel man zo'n gast als team mate die zn bek niet kan houden en altijd gewoon het veld op rent, 2 levels speelt hij mee en dan krijgt hij een granaat splinter in z'n kop.

"Be telling ma homies at home it was tru love man." en dood. _/-\o_

Of de achievement is hem geduurende het spel in leven te houden, dan heb je dus zelf de keus of je hem gelijk laat afknallen.
Hahahaha laughing my frikkin ass off :P Zie het al helemaal voor me hahaha

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
de nieuwe Leeroy Jenkins :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

pdebie schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:42:
[...]

en dat basseer je op??? bron? bewijs?
Ehm, mijn geheugen?
Het is toch mijn eigen post, dan weet ik toch of het een grap was of serieus :?

Als je de stem bedoelt, dat zal wel kloppen, maar mijn comment met de perk en de achievement kwam uit mijn duim (de linker).

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 16:28 ]

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

een mooi bewijs dat er te vaak met de kreten "bron" en "bewijs" word gegooid

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:02:
[...]
Als je de stem bedoelt, dat zal wel kloppen, maar mijn comment met de perk en de achievement kwam uit mijn duim (de linker).
Ik had het over de stem inderdaad. Die perk en achievement was inderdaad onzin, dat had ik al door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Op Nu staat een filmpje @ 2m:21s waar ze iets meer vertellen over 50's rol in MW2.
Hij zal diverse informatieve zinnen omroepen tijdens de mulitplayer, zo zal hij van zich laten horen als je team een missie volbrengt, of als je wapen leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Hij zal diverse informatieve zinnen omroepen tijdens de mulitplayer, zo zal hij van zich laten horen als je team een missie volbrengt, of als je wapen leeg is.
Waar zouden ze die wijsheid vandaan halen vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:09
Ik hoop dat het niet te 'gangstah' achtige stem wordt, daar zit ik namelijk helemaal niet op te wachten tijdens de multiplay... (dat wordt toch de versie die ik het meest ga spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 12:32
Hey,
heb onlangs de homepage van http://www.modernwarfaretwo.nl/ online gezet, dus als je je dagelijkse shotje MW2 moet hebben kun je altijd even langskomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
CDWoW ga ik dus nooit meer bestellen, toendertijd ver van te voren COD4 gepre-ordered, en jawel, een maand nadat het spel uitwas, kon ik het nog niet spelen. Heeft in totaal wel twee maand geduurt..

Nee, ik loop wel naar de winkel, of bestel het bij een 'echt' bedrijf.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:32
ZpAz schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 18:50:
CDWoW ga ik dus nooit meer bestellen, toendertijd ver van te voren COD4 gepre-ordered, en jawel, een maand nadat het spel uitwas, kon ik het nog niet spelen. Heeft in totaal wel twee maand geduurt..

Nee, ik loop wel naar de winkel, of bestel het bij een 'echt' bedrijf.
alleen bij cd-wow heb je trage leveringstijden. Als je wat review's had gecheckt zou je dat wel geweten hebben. www.budgetgaming.nl heeft ook redelijk veel shop survey's , voortaan die even lezen als je bij een onbekende bedrijf besteld ?

Ik ga echt niet de volle 65 euro betalen, zeker niet als activision van plan is om het prijs naar 80 euro omhoog te gooien. Netals ze met die map packs niet genoeg kunnen uitmelken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aqblue
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 23:43
Svennetjee schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:03:
Hey,
heb onlangs de homepage van http://www.modernwarfaretwo.nl/ online gezet, dus als je je dagelijkse shotje MW2 moet hebben kun je altijd even langskomen ;)
Reloading: Jow reloading man!
Tango Down: I popped the motherfucker.
Need Reinforcements: I don't need no reinforcements man, I pop them myself!
Hold this Position: Wait here bitch!
Multiple contacts: There are those bitches
Roger: Aight
Negative: No way bitch
:+

Ik hoop dat hij uit kan, past niet in het spel denk ik en ben niet echt fan van hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
http://www.gamersplaza.be...-modern-warfare-2-bekend/
Vandaag heeft Activision de wapens bekend gemaakt van de shooter game, Call of Duty: Modern Warfare 2. Er zitten zo te zien al een aantal bekende wapens tussen uit het eerste deel zoals de G36C, M4 Carbine, SVD Dragunov en de H&K MP5.

Assault Rifles
FAMAS - Bushmaster ACR - M16 - AK-47 - Steyr AUG A2 - Imbel MD3 - FN 2000 - G36C - M4 - MK. 14 EBR - G3 - TAR-21 - FN SCAR - FN FAL

Sniper Rifles
SVD Dragunov - Walther WA2000

Sub-Machine Guns
FN P90 - UMP .45 - TDI Kriss - H&K MP5

Shotguns
Franchi SPAS-12 - W1200 - Armsel Striker 12 Guage - Remington 870MCS - Winchester 1887 - AA-12

Light/Heavy Machine Guns
RPD - MK46 - AUG HBAR-T - MG4 - M240

Pistols
USP .45 - Glock 18/22 - M1911 .45 - Desert Eagle or Baby Eagle

Melee
Combat Knife - Ice Picks

Explosives/Grenades
C4 - Frag Grenade - Stun Grenade - Smoke Grenade - Semtex

Gun Attatchments
Red Dot Sight - Heartbeat Sensor - ACOG - Silencer - EOTech Sight - Thermal Scope - Master Key

Grenade Launchers
GP-25 Grenade Launcher - M203 Grenade Launcher - AT4 Rocket Launcher (Heat Seaking/Lock-On)

Armor
Riot Shield
Ik mis de R700 sniper nu al :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de claymore's :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Dit gaat toch alleen over de wapens en niet over de perks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
inderdaad. De perks zijn nog niet bekend gemaakt. Daar zullen de claymores vast wel bij zitten.
Zo lang die last stand er maar uit gaat! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de C4 zie ik er ook bijstaan, bij de explosives (net als semtex) dus had de claymores daar ook wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
claymores horen er gewoon bij :) last stand vind ik persoonlijk ook niks en neem het ook eigenlijk nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Heeft iemand eigenlijk al iets vernomen van de serverkant van dit spel? Is het net zo ruk te beheren als CoD4 of kan er eindelijk fatsoenlijk wat beheerd worden zonder duistere 3rd party tools?
Op de dag van de release gaan er in ieder geval 2 server bij mij in de lucht maar ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen van de serverkant.

Weet er iemand overigens of deze game direct (of uberhaubt) uitkomt op steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Volgens mij klopt er geen ruk van de definitieve status van die lijst en zijn het gewoon de wapens die al bekend zijn omdat ze in de verschillende filmpjes voorkwamen...

Waarom ik dat zeg?

Robert '402' Bowling heeft op het officiele IW forum verteld dat zulke lijsten NOOIT door IW zullen worden gereleased, omdat het volgens hem de bedoeling is van IW de speler zelf zulke dingen te laten ontdekken. Da's voor de speler veel leuker namelijk. En daar geef ik hem ook geen ongelijk in.

En laten we eerlijk zijn... 4 SMG's? 2 Sniper rifles? GEEN Flasbang? Come on...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
d_star schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:08:
Volgens mij klopt er geen ruk van de definitieve status van die lijst en zijn het gewoon de wapens die al bekend zijn omdat ze in de verschillende filmpjes voorkwamen...

Waarom ik dat zeg?

Robert '402' Bowling heeft op het officiele IW forum verteld dat zulke lijsten NOOIT door IW zullen worden gereleased, omdat het volgens hem de bedoeling is van IW de speler zelf zulke dingen te laten ontdekken. Da's voor de speler veel leuker namelijk. En daar geef ik hem ook geen ongelijk in.

En laten we eerlijk zijn... 4 SMG's? 2 Sniper rifles? GEEN Flasbang? Come on...
Ik kan je hier wel gelijk in geven denk ik, als dit de lijst is zou ik toch wel een beetje teleurgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Er zijn stun grenades.

Waarom zouden er claymores moeten zijn, je gooit zo'n ding neer en je wacht even en je krijgt een berichtje dat je iemand gekilled hebt, niet leuk voor zowel killer + slachtoffer.

P90 erin 8) (Je kan er een hoop meer mee doen dan sprayen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:16
furby-killer schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:57:
Er zijn stun grenades.

Waarom zouden er claymores moeten zijn, je gooit zo'n ding neer en je wacht even en je krijgt een berichtje dat je iemand gekilled hebt, niet leuk voor zowel killer + slachtoffer.

P90 erin 8) (Je kan er een hoop meer mee doen dan sprayen).
claymores zijn juist nodig voor het tactisch afzetten van bepaalde gebieden en om sommige toegangswegen af te sluiten. Bij TDM en FFA waar iedereen gelijk weer respawnd maakt dat niet uit maar bij S&D werkt het geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wat jij taktisch afzetten noemt vind ik gewoon goedkoop kills krijgen die voor geen van de partijen leuk is. Als je een gebied wilt afzetten schiet dan iedereen neer die erin wil gaan.

Waarom anders geen object wat alle tegenstanders in een straal van 50m onmiddelijk doodt, kan je ook taktisch afzetten noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja dat is weer de oneindige discussie over welles-of-nietes-noobwapen.
- P90 is goedkoop kills krijgen
- GL is goedkoop kills krijgen
- Marty is goedkoop kills krijgen
- 3 granaten is goedkoop kills krijgen
- Airstrike met daaropvolgend direct weer een airstrike, is goedkoop kills krijgen
- Alles wat een ander gebruikt en ik niet is goedkoop kills krijgen...

Het zit nu eenmaal in het spel dus er kan gebruikt van worden. Als het goedkoop kills krijgen is, is het maar omdat de mensen niet opletten en er dus inlopen, hun eigen fout. Ik vind het minder goedkoop dan op goed geluk een willekeurig geplaatste granaat op je kop krijgen (en ja daar kan ik ook mee leven).

Enja hoor, claymores kunnen voor beide partijen leuk zijn, je moet soms wel wat inventief zijn. Ik heb allensinds al hilarische situaties meegemaakt, zowel als claymoredader als claymoreslachtoffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Claymores zijn een sniper z'n beste vriend, dus snap het nut er wel van. Ben benieuwd wat de definitieve wapens worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:41:
Claymores zijn een sniper z'n beste vriend, dus snap het nut er wel van. Ben benieuwd wat de definitieve wapens worden.
Ik snap het nut ook. Een nuke hebben zou ook handig zijn, betekend nog niet dat ik vind dat ze erin horen ;)

Ik heb een hele makkelijke definitie voor welke wapens ik vind dat er in moeten en welke niet. Als je een redelijk idee moet hebben waar de vijand is op zijn minst valt het wel mee, anders is het goedkoop wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
mja, in de vietnam oorlog legden ze ook op tactische plaatsen boobytraps aan, zonder zeker te weten of de vijand daar doorheen kwam. Maar ALS de vijand er doorheen kwam, was het geen pretje voor ze.

Dus claymores horen er gewoon bij.

Martyrdome vind ik een typische perk die nergens op slaat. Als je dood gaat dat je nog even snel een granaat die op scherp staat laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:41:
Waarom nu alleen maar weer van een sniper? Ik neem ze altijd mee, snipe nooit. Camp ook zelden. Ik zet ze op strategisch plaatsen om de vijand van de hq weg te houden of ze al eerder de weg te blokkeren.
Inventief neerzetten helpt echt en je krijgt er soms hilarische situaties door...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Claymore's zijn echt heel gaaf en zomaar gratis kills zijn het zeker niet. Je moet er echt wel een beetje mee om kunnen gaan. Je moet ze op het juiste moment op de goede plek neerleggen en in een goede positie anders haal je echt niet zomaar een kill ermee hoor. En als je het zo vervelend vindt, moet je gewoon bombsquad als perk nemen.

Claymore's zijn een erg handig en tactisch middel, maar het zomaar neerplempen van die dingen is echt geen recept voor free kills.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

en zo moeilijk is het niet om claymore te ontwijken. Er komen duidelijk 2 laserstralen uit en als je er overheen rent ben je vaak snel genoeg om niet dodelijk geraakt te worden. Wat is wel naadje vind is dat als jij een claymore triggert en degene die hem geplaatst heeft staat er voor, gaat hij niet dood en jij wel. Die dingen zouden net zo moeten werken als je eigen nades. Daar ga je ook gewoon dood aan als je er op gaat staan.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Maar ja helaas ben jet net een stap te laat en zeg je shit ik zag hem (te laat :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:22:
en zo moeilijk is het niet om claymore te ontwijken. Er komen duidelijk 2 laserstralen uit en als je er overheen rent ben je vaak snel genoeg om niet dodelijk geraakt te worden. Wat is wel naadje vind is dat als jij een claymore triggert en degene die hem geplaatst heeft staat er voor, gaat hij niet dood en jij wel. Die dingen zouden net zo moeten werken als je eigen nades. Daar ga je ook gewoon dood aan als je er op gaat staan.
Ik ben wel vaker gedood door mijn eigen claymores hoor! Wordt je achterna gezeten, loop je een gangetje in, claymore plaatsen. Komt die gast er gelijk aan, allebei dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

eendje schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:22:
en zo moeilijk is het niet om claymore te ontwijken.
Dan zet die gene ze niet op de goede manier/goede plaats. Als je ze goed zet heb je 99% zeker een kill.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Zette in MP claymore's op 1e verdieping van een gebouw net een stukje na bovenaan de trap.. erg effectief :)
Zo kun je een hele tijd een huisje bezetten en andere ingangen in de gaten houden, en iedere indringenger killen. Ook al gingen ze niet door de claymore dood, alleen al het triggeren weet ik genoeg :)

my 2c

[ Voor 7% gewijzigd door Frenzy_LS op 18-08-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mystikal schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:00:
[...]

Dan zet die gene ze niet op de goede manier/goede plaats. Als je ze goed zet heb je 99% zeker een kill.
Met HC wel ja, met core kan je hem meestal wel hard voorbij rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Mij is het nog bar weinig gelukt :S volgens mij lukt het wel als je rent en springt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:32:
[...]

Waarom nu alleen maar weer van een sniper? Ik neem ze altijd mee, snipe nooit. Camp ook zelden. Ik zet ze op strategisch plaatsen om de vijand van de hq weg te houden of ze al eerder de weg te blokkeren.
Inventief neerzetten helpt echt en je krijgt er soms hilarische situaties door...
Als je iemand quote, lees z'n post dan ook. Staat nergens dat het alleen voor een sniper handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
mja, in de vietnam oorlog legden ze ook op tactische plaatsen boobytraps aan, zonder zeker te weten of de vijand daar doorheen kwam. Maar ALS de vijand er doorheen kwam, was het geen pretje voor ze.

Dus claymores horen er gewoon bij.
Tja in de tweede wereld oorlog gooide ze gewoon nukes op japan, betekend nog niet dat we ze hierin ook willen hebben.

Imo ligt het er ook erg aan hoe duidelijk zichtbaar ze zijn. Als ze een redelijke laserstraal hebben die je niet makkelijk weg kan glitchen valt het wel mee inderdaad. Maar als je bij de helft van de hoeken waar je omheen gaat op een claymore uitkomt die je killed is het niet echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Claymore is nog te zien, in COD5 had je Bouncing Betty's...die zag je in principe niet want zaten geen laserstralen op. Dat was ook een instantkill, kan me niet herinneren dat ik ooit snel genoeg naar achteren liep en het overleefde. Hoop dat ze iets slapper worden, en alles moorden in 1 meter omheen en niet verder.

Vindt sowieso wel dat alles wat ontploft niet overpowered mag zijn, speel nu weer veel cod4 en daar heb je 3 x frag. Als je die elk een paar meter van elkaar afgooit heb je hetzelfde effect als airstrike.

En ook echt niet alleen snipers gebruiken claymore, maar wel vaak campers. Ze bakenen zo hun huisje of hoekje af en liggen dan ergens verscholen. Meestal weet je ze ook wel te liggen, vaak bovenaan een trap of net om de hoek. Ik plant ze meestal in wat rommel en zooi met de laserstralen half in de muur. Dan zie je ze niet en ze liggen op een plek die je niet verwacht.

Er zijn trouwens niet heel veel mensen die echt rustig alle hoeken bekijken, zeker niet op TDM of Ground War. Wel als je taktischer gaat spelen als S&D en HQ, dan zijn ze reuze handig.

Claymore's zijn ook niet 100% kill garantie, want als jij er twee plant ga je vaak al dood voordat er eentje afgaat. Je moet wel lang in een ronde blijven leven wil die claymore ook iemand killen. Daarom heb ik liever twee nades, die gooi ik wel als ik wat op de radar ruik of in de bosjes zie.

Voorbij rennen gaat alleen als je een smg hebt, met een machinegun ben je sowieso te langzaam. Licht dus ook aan je uitrusting, anders kun je het mooi vergeten.

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 18-08-2009 18:08 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:35:
[...]

Als je iemand quote, lees z'n post dan ook. Staat nergens dat het alleen voor een sniper handig is.
Nee, dat klopt. Maar er staat wel sniper. Zeg dan gewoon soldaat/speler?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Heeft iemand ook nog nieuws of MW2 of? Of gaan we het nog 2 pagina's hebben over claymores wel of niet en hoe duidelijk de laserstralen dan wel of niet moeten zijn 8)7 , martyrdom wel of niet, nucleaire bom wel of niet, door muren schieten wel of niet, P90 wel of niet etc. etc. Als je daar niet van houdt moet je geen oorlogspelletjes gaan spelen maar gewoon lekker little big planet doen ofzo...

[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 18-08-2009 21:45 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:30

Nakebod

Nope.

Geen nieuws, maar wel een geintje tussendoor, zag hem net op callofduty.nl :+
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SVAqCN6nioY]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Sandyman538 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:44:
Heeft iemand ook nog nieuws of MW2 of? Of gaan we het nog 2 pagina's hebben over claymores wel of niet en hoe duidelijk de laserstralen dan wel of niet moeten zijn 8)7 , martyrdom wel of niet, nucleaire bom wel of niet, door muren schieten wel of niet, P90 wel of niet etc. etc. Als je daar niet van houdt moet je geen oorlogspelletjes gaan spelen maar gewoon lekker little big planet doen ofzo...
^^Eensch.

Oh, trouwens...
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/23370421.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1250628475&Signature=lK54kTm14wWrYxe0olRaSEeUBtM%3D

MW2 right in your living room?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamescom begint toch vandaag ? Hopelijk vandaag al wat info on mw2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
@Neome
Een betty kan je weel degelijk zien (en dan bedoel ik niet met bombsquad perk)
En als ze hem niet goed plaatsen kan je het nog overlegen ook
NeoMe schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:07:
Claymore is nog te zien, in COD5 had je Bouncing Betty's...die zag je in principe niet want zaten geen laserstralen op. Dat was ook een instantkill, kan me niet herinneren dat ik ooit snel genoeg naar achteren liep en het overleefde. Hoop dat ze iets slapper worden, en alles moorden in 1 meter omheen en niet verder.

Vindt sowieso wel dat alles wat ontploft niet overpowered mag zijn, speel nu weer veel cod4 en daar heb je 3 x frag. Als je die elk een paar meter van elkaar afgooit heb je hetzelfde effect als airstrike.

En ook echt niet alleen snipers gebruiken claymore, maar wel vaak campers. Ze bakenen zo hun huisje of hoekje af en liggen dan ergens verscholen. Meestal weet je ze ook wel te liggen, vaak bovenaan een trap of net om de hoek. Ik plant ze meestal in wat rommel en zooi met de laserstralen half in de muur. Dan zie je ze niet en ze liggen op een plek die je niet verwacht.

Er zijn trouwens niet heel veel mensen die echt rustig alle hoeken bekijken, zeker niet op TDM of Ground War. Wel als je taktischer gaat spelen als S&D en HQ, dan zijn ze reuze handig.

Claymore's zijn ook niet 100% kill garantie, want als jij er twee plant ga je vaak al dood voordat er eentje afgaat. Je moet wel lang in een ronde blijven leven wil die claymore ook iemand killen. Daarom heb ik liever twee nades, die gooi ik wel als ik wat op de radar ruik of in de bosjes zie.

Voorbij rennen gaat alleen als je een smg hebt, met een machinegun ben je sowieso te langzaam. Licht dus ook aan je uitrusting, anders kun je het mooi vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

d_star schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:35:
[...]

^^Eensch.

Oh, trouwens...

MW2 right in your living room?
Link broken?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Pre-order nummers beschikbaar

1 Call of Duty: Modern Warfare 2 X360 627,567

3 Call of Duty: Modern Warfare 2 PS3 196,541

Totaal dus al meer dan 800.000 keer gepre-ordered. O-)

http://www.psxextreme.com/ps3-news/5641.html

Alleen voor Noord-Amerika is dit

[ Voor 18% gewijzigd door Rockvee2 op 19-08-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat is wel een erg groot verschil tussen de Xbox en PS3.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
Geen MP beta voor Modern Warfare 2. Jammer...
Activision has told CVG at Gamescom that there'll be be no multiplayer beta for Modern Warfare 2.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
JorisBit schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:08:

[...]
Had ik ook niet verwacht. Was dat bij de vorige wel zo? WaW wel, maar MW1? volgende keer zal ik eerst lezen.

Ik denk trouwens niet dat er veel gaat veranderen qua gameplay in de mp. Wel meer perks etc, en die kill-bonussen. Maar niet drastische veranderingen oid! dat hoop ik iig

[ Voor 28% gewijzigd door Bobmeister op 19-08-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

JorisBit schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:08:

[...]
Mja, beta... Vroeger heette het nog een demo, tegenwoordig is het allemaal een beta. Het zou opzich wel leuk zijn als ze een demo uitgaven, al is het maar de kleinste map. Als soort van lekkermakertje.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 22:37
tja... het beta gebeuren is door google nochal opgekomen.. als er nu ergens iets mis is kunnen ze claimen van ja maar 't is nog maar een beta! dat is opgelost in de final..

Terwijl het een demo is is het een 100% representatie van het daadwerkelijke spel... Waardoor als er fouten inzitten dit zich rechtstreeks doortrekt to het uiteindelijke spel...

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Verwijderd

Zo'n riotshield werkt net als bijv. een rpg. Je switcht van main weapon naar riotshield en andersom. Tenminste zo werkt het in co-op mode. Dit las ik net op een verslag van een co-op demo @ gamescom.
Gelukkig kun je dus wel gewoon schieten maar dan berg je je schild weer op. (waarschijnlijk met een lange animatie dus ff schuilen)

• Bobmeister
Er komt ook een strip van Modern Warfare 2 :p !
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 05:40:
Zo'n riotshield werkt net als bijv. een rpg. Je switcht van main weapon naar riotshield en andersom. Tenminste zo werkt het in co-op mode. Dit las ik net op een verslag van een co-op demo @ gamescom.
Gelukkig kun je dus wel gewoon schieten maar dan berg je je schild weer op. (waarschijnlijk met een lange animatie dus ff schuilen)
Zo'n riotshield kan denk ik wel een extra dimensie toevoegen aan multiplayer(-clan) battles. Ik neem aan dat ze wel tegen kogels kunnen, één man loopt voor uit met er één achter die schiet. :) Gossie, dat word gaaf :9 !

De volgende lijst met wapens is trouwens uitgelekt (nog niet bevestigd) :
Assault Rifles
FAMAS - Bushmaster ACR - M16 - AK-47 - Steyr AUG A2 - Imbel MD3 - FN 2000 - G36C - M4 - MK. 14 EBR - G3 - TAR-21 - FN SCAR - FN FAL

Sniper Rifles
SVD Dragunov - Walther WA2000

Sub-Machine Guns
FN P90 - UMP .45 - TDI Kriss - H&K MP5

Shotguns
Franchi SPAS-12 - W1200 - Armsel Striker 12 Guage - Remington 870MCS - Winchester 1887 - AA-12

Light/Heavy Machine Guns
RPD - MK46 - AUG HBAR-T - MG4 - M240

Pistols
USP .45 - Glock 18/22 - M1911 .45 - Desert Eagle or Baby Eagle

Melee
Combat Knife - Ice Picks

Explosives/Grenades
C4 - Frag Grenade - Stun Grenade - Smoke Grenade - Semtex

Gun Attatchments
Red Dot Sight - Heartbeat Sensor - ACOG - Silencer - EOTech Sight - Thermal Scope - Master Key

Grenade Launchers
GP-25 Grenade Launcher - M203 Grenade Launcher - AT4 Rocket Launcher (Heat Seaking/Lock-On)

Armor
Riot Shield
Dat word weer hardcore spelen met een G3 + silencer, USP + silencer. Wel wat weinig snipers nogsteeds trouwens, hoop dat ze de M40A3 niet vergeten :)

• d_star

d_star

Lijst is al nep gebleken op het officiele IW-forum. Inderdaad, het merendeel van de wapens die op de lijst voorkomen zijn geloof ik al bevestigd in beelden, maar dat betekent niet dat het hierbij blijft.

Overigens is deze lijst al eerder gepost in dit topic ;)

• PdeBie
d_star schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:48:
Lijst is al nep gebleken op het officiele IW-forum. Inderdaad, het merendeel van de wapens die op de lijst voorkomen zijn geloof ik al bevestigd in beelden, maar dat betekent niet dat het hierbij blijft.
pfew _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik heb vanavond uren 't internet afgestruind om animated GIF's van MW2 te vinden (om als avatar te gebruiken op sites/fora), maar die zijn helaas nog nergens te bekennen. Ik raak er dus aan er zelf een te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Barca op 21-08-2009 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:53

Superkiwi

Hoi doei

Zojuist gepre-ordered voor de PS3!!
Als ie net zo vet wordt als COD4 komt het helemaal goed!
Nu nog even kijken of een draadloos logitech toetsenbord en muis compatible is met dit spel... speelt beter als een controller ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:27

Minkie

Groazers Unite.

Deze game is een goed excuus om me pc te upgraden :)
Ga dan ook weer online spelen, met dl 1 niet gedaan omdat dat een gekopieerde versie was.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
*knip*

GoT is geen ebay/marktplaats/etc ;)

[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 24-08-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week nieuw mp materiaal zoals beloofd door Bowling. Ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 05:16:
Deze week nieuw mp materiaal zoals beloofd door Bowling. Ik kan niet wachten.
ben ook benieuwd ja. Wellicht dat we wat meer wapens te zien krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:24
Weet niet of dit al in het topic stond maar: Gebruik dubbele pistolen mogelijk in Modern Warfare 2
Deze nieuwe mogelijkheid, onder gamers bekend als dual wielding of akimbo, kwam aan het licht tijdens een singleplayerdemo die werd gegeven door Robert Bowling, de community-manager van ontwikkelaar Infinity Ward.

Bowling: "Ik presenteerde een singleplayermissie tijdens de GameCrazy-show en liep toevallig over een lichaam die akimbo had, waardoor het icoon hiervoor op het scherm opdook. Het publiek werd gek en schreeuwde dat ik het op moest pakken. Dus dat deed ik. Het bleken twee Desert Eagles te zijn."

Balans
Bowling verzekert dat de akimbo-optie niet te krachtig is en de balans in het spel niet verstoord. "Akimbo is beperkt beschikbaar en gebalanceerd, net als de rest van het spel. Akimbo is beperkt tot handwapens, maakt het moeilijker om te richten en je kan niet meer secuur schieten door langs het vizier te kijken, omdat je twee wapens vasthoudt; dit zijn slechts een paar voorbeelden om de balans te bewaren."
Bron: http://www.gamer.nl/doc/5...elijk-in-Modern-Warfare-2

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het staat zelf boven z'n quote: het gebruik van dubbele pistolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:19:
[...]

Het staat zelf boven z'n quote: het gebruik van dubbele pistolen.
Oja, bedankt voor de nuttige post 8)7

@TeGek, bedankt voor het posten van de Wikipedia pagina. Duidelijk, maar ik had zelf ook wel wat beter kunnen lezen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 25-08-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:38:
Weet niet of dit al in het topic stond maar: Gebruik dubbele pistolen mogelijk in Modern Warfare 2

[...]

Bron: http://www.gamer.nl/doc/5...elijk-in-Modern-Warfare-2
Twee desert eagles? Hoe je armen te breken zeg... Daarnaast wordt het dual wielden van pistolen eigenlijk al niet meer gedaan sinds de tijd van het wilde westen, door de grotere magazijnen van hedendaagse pistolen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:03:
[...]
Daarnaast wordt het dual wielden van pistolen eigenlijk al niet meer gedaan sinds de tijd van het wilde westen, door de grotere magazijnen van hedendaagse pistolen.
Niet? en in The Matrix dan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Heeft iemand dit al gezien??

Een fout van dixons of komt het echt voor de ps2??

Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/7942/callofduty2ps2.gif

Vind het wel grappig en die prijs ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Rockvee2 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:28:
Heeft iemand dit al gezien??

Een fout van dixons of komt het echt voor de ps2??

[afbeelding]

Vind het wel grappig en die prijs ook :P
De Wii versie is natuurlijk makkelijk om te buigen naar de PS2 versie. Maar volgens mij is er geen Wii versie aangekondigd. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

402 heeft nog meer gezegd over de 'akimbo' perk. Zo zullen er veel meer sidearms zijn en niet alleen pistolen. Wat precies wil hij niet zeggen.
Misschien een soort steekwapen met meer range dan het mes uit mw1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 09:44:
402 heeft nog meer gezegd over de 'akimbo' perk. Zo zullen er veel meer sidearms zijn en niet alleen pistolen. Wat precies wil hij niet zeggen.
of zo'n stroomstoot wapen :D

http://www.youtube.com/watch?v=ACUjnJBHIZc

edit: een TAZER dus

[ Voor 8% gewijzigd door beany op 26-08-2009 10:12 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
throwable knives >:)

[ Voor 12% gewijzigd door monnick op 26-08-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sof2 tijden herleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet gewoon SoF 1? Imho 1 van de beste shooters ooit gemaakt. Wat was die game gruwelijk voor die tijd. Zooo veel uren in doorgebracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik die nooit gespeeld heb.
Misschien dat bepaalde smg's ook gebruikt kunnen worden met 'akimbo' omdat je ze met 1 hand kunt hanteren.
Ik denk persoonlijk niet dat ik 'akimbo' zal kiezen. Wellicht wel in een 'shipment-achtige' map om es lekker te kunnen raggen. Maar goed, misschien is het stiekem wel ontzettend cool en kies ik het vaker dan ik denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Ja, en alle bijbehorende minpunten. Spawn je allemaal wordt er een knive in je rug gegooid door je team mates, je agat niet dood dus je team mate krijgt geen punishment maar jij loopt wel constant met een half leven zonder dat je weet wie het doet

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 09:44:
Ik had ergens gelezen dat je nu bepaalde sidearms kunt dual wielden (John Woo style) 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ze hebben een logitech toetsenbord (draadloos) voor de ps3, met mousepad net als op een laptop.
Is het hiermee makkelijk spelen of is een normale muis handiger?
COD 4 speelde ik gewoon met controller, maar dat is niet superhandig... (auto-aim functie zou handig zijn haha)

• chimera2
Ik heb het ook geprobeert met het logitech toetsenbord en dat is echt geen doen

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

dvdkiwi schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:42:
Ze hebben een logitech toetsenbord (draadloos) voor de ps3, met mousepad net als op een laptop.
Is het hiermee makkelijk spelen of is een normale muis handiger?
COD 4 speelde ik gewoon met controller, maar dat is niet superhandig... (auto-aim functie zou handig zijn haha)
Gamen op een touchpad/mousepad is niet 'je van het'. Je bent veel trager en je opervlakte die je tot je beschikking hebt (ivm een muis) is dusdanig klein dat je continue blijft slepen. Zo ben je en traag en niet echt precies.
Als je CoD4 met een controller op de PC speelt is dit niet echt handig, je wordt best hard ingemaakt omdat een muis gewoon sneller beweegt en soepeler is. Als je op consoles tegen elkaar speelt maakt het niet uit, want iedereen is dan 'langzaam'.
FragFX is de enige optie volgens mij, en daar lees ik ook niet al te beste dingen over.

Ik speel vanaf CoD4 op de PC, maar ga binnenkort over op een PS3. Zal wel een cultuurschok zijn..

Verwijderd

Bowling heeft weer gesproken. Je moet straks gaan kiezen welke killstreaks je gaat gebruiken in je ' create a class '. Het kan dus zijn dat je het zo instelt dat je pas vanaf een 7streak een beloning krijgt en dus geen uav(3) en airstrike(5). Ook had hij het over upgradeable perks.
Het wordt allemaal wat dieper dus !

• PdeBie
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:53:
Bowling heeft weer gesproken. Je moet straks gaan kiezen welke killstreaks je gaat gebruiken in je ' create a class '. Het kan dus zijn dat je het zo instelt dat je pas vanaf een 7streak een beloning krijgt en dus geen uav(3) en airstrike(5). Ook had hij het over upgradeable perks.
Het wordt allemaal wat dieper dus !
Dat heeft voordelen en misschien ook nadelen.

Voordelen zijn dat je op bepaalde mappen KS kan kiezen die meer nut hebben. Zo had de chopper in pipeline weinig nut als iedereen ondergronds ging. Maar als men nu ineens de honden loslaat in de riolen, kan het nog lachen worden >:)

Nadeel lijkt me dat er KS zijn die misschien overpowered zijn waardoor iedereen die neemt.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Griffin schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:48:
[...]

Gamen op een touchpad/mousepad is niet 'je van het'. Je bent veel trager en je opervlakte die je tot je beschikking hebt (ivm een muis) is dusdanig klein dat je continue blijft slepen. Zo ben je en traag en niet echt precies.
Als je CoD4 met een controller op de PC speelt is dit niet echt handig, je wordt best hard ingemaakt omdat een muis gewoon sneller beweegt en soepeler is. Als je op consoles tegen elkaar speelt maakt het niet uit, want iedereen is dan 'langzaam'.
Hier ben ik het deels mee eens.
Als ik COD 4 online speel op de PS3 lijkt het wel of sommige gasten met een muis spelen zo accuraat als ze zijn. Of ze zijn gewoon ontzettend goed met een controller...
De touchpad had ik wel verwacht dat dat niet super zou zijn.
Dan toch maar een muis aan de PS3 hangen denk ik ;)
Thanx voor de reply!

Verwijderd

pdebie schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:16:
[...]

Nadeel lijkt me dat er KS zijn die misschien overpowered zijn waardoor iedereen die neemt.
Die krijg je dan vast pas met een behoorlijke streak. IW gaat de boel echt wel goed uitbalanceren.

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=7FuwFT4p5hA
Stukje cam van singleplayer.

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Deze game wordt bruut :D

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Slightly offtopic en een schaamteloze crosspost...

Ik had een afbeelding (Modern Warfare 2) op linnen laten maken voor de verjaardag van een vriend van me en maar meteen ook eentje voor mezelf. Mijn gamehok moet per slot van rekening wel een beetje aangekleed worden en game klaar zijn voor 10-11-09

Het resultaat: (foto is aardig brak)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2534/3861677767_8ededdd302_o.jpg

Linkerkant
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2662/3861677831_2c9e76e85c_o.jpg

Rechterkant
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2642/3862460718_a77ea834b6_o.jpg

Hij is nu op vakantie, dus even de sleutel regelen bij zijn schoonouders en alvast neerzetten...

Basement Bios ---- Exo-S

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
ziet er mooi uit dat linnen geval(je kan t moeilijk nog een poster noemen :P)
Geen vriendin zeker? ;)

Die nieuwe single player video is best bruut, nu maar hopen dat ie een stuk langer wordt dan 1.

• Bobmeister
Wow waar heb je die poster gehaald? Ziet er echt super uit! En hoeduur was ut :p
Hierin zijn trouwens die mannetjes met die schilden te zien, en volgens mij leg je die niet zomaar om. Lijkt ook of ie ermee uithaalt ofzo.

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Die bewegingen van die characters zijn best nice. Bijv. het traplopen en omlaag springen.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.