• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

Als je denkt dat een meisje daar moeite mee heeft, wat zou ze dan vinden van:
Afbeeldingslocatie: http://i19.ebayimg.com/01/i/001/33/71/a494_12.JPG

eBay:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=180367169195
(Aanbieding is afgelopen)

[ Voor 11% gewijzigd door Arethusa op 27-08-2009 21:57 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Awsom schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:38:
Wow waar heb je die poster gehaald? Ziet er echt super uit! En hoeduur was ut :p
Dat zegt ie: op linnen/canvas laten maken..

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
Mystikal schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:17:
Slightly offtopic en een schaamteloze crosspost...

Ik had een afbeelding (Modern Warfare 2) op linnen laten maken voor de verjaardag van een vriend van me en maar meteen ook eentje voor mezelf. Mijn gamehok moet per slot van rekening wel een beetje aangekleed worden en game klaar zijn voor 10-11-09

Het resultaat: (foto is aardig brak)
[afbeelding]

Linkerkant
[afbeelding]

Rechterkant
[afbeelding]

Hij is nu op vakantie, dus even de sleutel regelen bij zijn schoonouders en alvast neerzetten...
Heb je een hoge resolutie foto van die achtergrond? Kan hem niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier zitten best interessante dingen in overigens:

Op het begin neem je iemand gevangen door 'm in z'n benen te schieten. Zou dit bij alle vijanden kunnen, zonder dat ze sterven?

Ik zie burgers lopen op het begin (al bekend). Dat wordt zo nu en dan even afreageren ;)

Het traplopen (zoals hiervoor aangegeven) ziet er een stuk realistischer uit. De hele houding verandert op het moment dat ze de trap op rennen.

Die doeken die voor die ramen hangen waar de speler op schiet. Net echt, als er op geschoten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Awsom schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:12:
[...]

Heb je een hoge resolutie foto van die achtergrond? Kan hem niet vinden :(
offtopic:
Het is logisch dat je deze foto niet kan vinden, aangezien hij zelf gemaakt is voor een deel. De versie met 1 soldaat is wel te vinden in high reso. Deze heeft een vriendin van me gemaakt. 2e man erachter gezet en gespiegeld en vervolgens de tekst toegevoegd.

Over de kosten. Het valt allemaal wel mee. Ik was 45 euro kwijt voor dit formaat. Ik dus het dubbele omdat ik er ook 1 kado doe aan een vriend van me.

En ja ik heb wel een (zwangere) vriendin en die vind het allemaal prachtig! _/-\o_ Ik heb ook een eigen kamer beneden in ons split level huis: kelder op -0.5 garage, toilet en gamehok op 0, keuken op 0.5, woonkamer op 1, 3 slaapkamers + badkamer en toilet op 2. Dus ik zit heerlijk beneden en niemand heeft last van me! :9

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand de nieuwe filmpjes al gezien? Het verbaasd me zo dat bijna niemand erop reageert.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja die gameplay ziet er fantastisch uit, maar verder niet zo veel nieuws. De sfeer in de Favela's ziet er gruwelijk uit. Dit is ook een aspect aan de game wat me erg interesseert, die sloppenwijken van Rio. Ik heb laatste de film Cidade De Deus (City of God) gezien die de sloppenwijken als thema heeft. Fantastische film en erg interessant hoe het er in de sloppenwijken aan toe gaat.

In de gameplay beelden zien de bewegingen van personages er uit als een zeer grote verbetering t.o.v. MW 1, alles veel realistischer. Verder zie je in die Special Ops gameplay beelden een vijand met een riotshield. Die gasten kunnen nog best snel lopen met die schilden, en ze zien er ook erg sterk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Waar staan de "nieuwe" filmpjes dan, want voor zover ik weet zijn de meeste zeker al twee weken uit :) ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cassius schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:33:
Waar staan de "nieuwe" filmpjes dan, want voor zover ik weet zijn de meeste zeker al twee weken uit :) ?
Zijn gister in dit topic gepost.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

monnick schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:21:
De sfeer in de Favela's ziet er gruwelijk uit. Dit is ook een aspect aan de game wat me erg interesseert, die sloppenwijken van Rio. Ik heb laatste de film Cidade De Deus (City of God) gezien die de sloppenwijken als thema heeft. Fantastische film en erg interessant hoe het er in de sloppenwijken aan toe gaat.
OT (sorry!)

Check dan deze ook ff ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Heb zelf net een nieuwe pc en monitor aangeschaft en kan niet wachten om dit spel te kunnen spelen! Had heel graag deeltje 1 willen spelen maar mijn oude P4 trok dit niet. Heeft het nog zin om CoD4 tweedehands te halen om een beetje te oefenen volgens jullie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel heeft wel zin volgens mij, en het past mooi bij de collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
SgtCaffran schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:05:
Heb zelf net een nieuwe pc en monitor aangeschaft en kan niet wachten om dit spel te kunnen spelen! Had heel graag deeltje 1 willen spelen maar mijn oude P4 trok dit niet. Heeft het nog zin om CoD4 tweedehands te halen om een beetje te oefenen volgens jullie??
Gewoon halen :) Kan je vast oefenen voor mw2 uitkomt! :D En zoveel kost ie nu volgensmij ook niet meer? 20 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Heb net even iemand gebeld en ga hem volgende week even afhalen :) Ben erg benieuwd!

[ Voor 12% gewijzigd door SgtCaffran op 28-08-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

JA!
Ik ben net weer begonnen met de SP van #1 en het geeft nog steeds een super ervaring *O*

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

westergas schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:53:
[...]

JA!
Ik ben net weer begonnen met de SP van #1 en het geeft nog steeds een super ervaring *O*
1 nadeel is en blijft, en dat zijn die scripted AI. Hoop dat dit beter is in CoDMw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Griffin schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:53:
[...]

1 nadeel is en blijft, en dat zijn die scripted AI. Hoop dat dit beter is in CoDMw2
Nee, volgens mij is het weer een opgezet met een 'rail'.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ik hoop dat ze de Ragdoll hebben aangepast. Dat het er nu uitziet zoals bij GTA IV of bij Halflife,

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
Ik vond het bij GTA4 wat overdone eigenlijk :) Maar wat aanpassingen daar kan geen kwaad.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Zo ver ik weet is het ragdoll systeem iets beter opgezet dan in MW1.
Helaas is de AI niet super verbeterd. Ach het gaat vooral om de MP in mijn oogpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:01
iemand nog een werkende link van die filmpjes. op youtube zijn ze allemaal verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Skybullet schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:46:
iemand nog een werkende link van die filmpjes. op youtube zijn ze allemaal verwijderd
Op gametrailers.com zijn ze allemaal te vinden:

1
2

;)

[ Voor 28% gewijzigd door Acid__Burn op 29-08-2009 12:07 . Reden: Add-on ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja gek !!! Beste shooter ooit imho. Kan je zo mee met mw2 in november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:12:
. Ach het gaat vooral om de MP in mijn oogpunt
Zo heb ik de cod4 sp nog steeds niet aangeraakt.
MP FTW !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:10

Superkiwi

Hoi doei

MP is gaaf, dat zeer zeker.
Maar de singleplayer is toch ook wel heel cool!
Vooral het sniperlevel is echt spannend...
Het sneeuwlevel in MW2 is hier wel mee te vergelijken denk ik.

*is het al november?*

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Kan haast niet wachten op deze, zit nog steeds te dubben of ik mijn systeempje ga updaten voor deze game.
(van 6850 met 8800GTS naar i7920 met 4890 of zoiets ;) )

Anyway.... word eerst de sp uitspelen en dan op naar de mp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ook niet hoe ik het red tot 10 november.Iig komt er dinsdag het beloofde fimpje met mp-materiaal.
Ik heb totaal geen centjes voor een upgrade maar cod 4 draait als een zonnetje dus mw2 zal wel redelijk meekomen.
Heb e6600 @ 3ghz met 9800gt extreme op xp met 2gb ram. Wel schokt cod4 de laatste tijd maar wellicht moet ik een reinstall doen of xp opnieuw erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@ de pc upgrades:
Tja heb ik absoluut geen geld voor over atm. Te veel grote plannen.

@ release:
Ik was even bij de FRS voor een dvd en die hebben een actie(tje). Ze zijn nog wel duurder dan een cd-wow prijs, maar de levering van de FRS is wel perfect.
Het spel kost in de winkels 60euro (voor pc). De actie is dat als je m preordered dat je 5euro korting krijgt, maar het spel de release dag sochtends in de bus valt met de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:15
op 12game.com staat hij gewoon voor 49,99 voor de pc, dus daar ga ik hem over een maandje ofzo ook wel pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Heb hem gauw gepreorderd bij mediaoffer, 45 euries en geen verzendkosten binnen NL :)

Me is happy, maar het duurt nog o zo lang... denk dat ik operation flashpoint maar ff als tussendoortje neem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat er deze week weer nieuws naar buiten zou komen (MP footage?). Wanneer zou dat moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:34:
Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat er deze week weer nieuws naar buiten zou komen (MP footage?). Wanneer zou dat moeten zijn?
http://www.modernwarfare2...multiplayer-video-tuesday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Absoluut. Ik heb 'em net aangeschaft en uitgespeeld (ik was op zoek naar een goeie 'realistische' shooter) en MW1 is gewoon echt heel HEEL erg goed. Het is enorm afwisselend, en er zit ook een erg goed verhaal achter wat ook nog eens erg goed verteld wordt. Best aangrijpend af en toe :) Ik ga 'em ook gewoon nog eens uitspelen :)
dvdkiwi schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:13:
Vooral het sniperlevel is echt spannend...
spoiler:
Dat je daar met je snufferd in 't gras ligt en die mannetjes en APCs je echt op nog geen meter voorbij lopen/rollen. Echt intens spannend.

Ik vond MW ook nog behoorlijk pittig eigenlijk. Ik hem 'em op easy uitgespeeld (andere opties waren rood, weet niet waarom, waarschijnlijk omdat ik die eerste oefensessie met een hand gespeeld had) maar ging nog best wel enorm veel dood eigenlijk. Gelukkig zit er een erg goeie autosave functie in.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 31-08-2009 13:39 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:34:
Was eigenlijk bestemd voor vorige week, maar om de één of andere reden redde IW het niet. Als het goed is moet de video op dinsdag (pacific time) verschijnen, dus reken er maar op dat je 'm hier pas woensdag ziet.

IW laat video's meestal rond het einde van de Amerikaans werkdag verschijnen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hydra schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:36:
[...]
Ik vond MW ook nog behoorlijk pittig eigenlijk. Ik hem 'em op easy uitgespeeld (andere opties waren rood, weet niet waarom, waarschijnlijk omdat ik die eerste oefensessie met een hand gespeeld had) maar ging nog best wel enorm veel dood eigenlijk.
Dat vind ik het nadeel...
Ik wil het spel ook wel eens op een hoger niveau dan recruit spelen, maar de eerste oefening kom ik nooit snel genoeg door...
Gelukkig kan je bij de Mission select en arcade mode wel een andere graad aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
dvdkiwi schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:49:
Dat vind ik het nadeel...
Ik wil het spel ook wel eens op een hoger niveau dan recruit spelen, maar de eerste oefening kom ik nooit snel genoeg door...
Gelukkig kan je bij de Mission select en arcade mode wel een andere graad aangeven.
Ik ben zelf ongeveer 500 keer doodgegaan door een granaat of een ontploffende auto :) Ik hoop dat je in de volgende delen iets meer zelf je rol kan bepalen. Ben erg dol op snipen, de levels waar ik met een sniperrifle (meestal een buitgemaakte Dragunov) van een afstandje een voor een de tegenstanders af kon maken waren m'n favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet hoe traag je dan bent, maar ik kon gelijk alle difficulties kiezen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d_star schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:38:
[...]

Was eigenlijk bestemd voor vorige week, maar om de één of andere reden redde IW het niet. Als het goed is moet de video op dinsdag (pacific time) verschijnen, dus reken er maar op dat je 'm hier pas woensdag ziet.

IW laat video's meestal rond het einde van de Amerikaans werkdag verschijnen.
Die reden is, als ik de site mag geloven, dat die cam footage is uitgelekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb MW1 op zijn moeilijkst uitgespeeld. Dat kostte me wel wat moeite. Moeilijkste level was toen je bij dat reuzenrad op versterking moest wachten. Het probleem is dat je dan al doodgaat als er ook maar iemand naar je niest. En da's niet handig als ze met 100 man aan komen stormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat stuk op het einde dan, als je ondergronds gaat bij die raketinstallatie? Das op de makkelijkste stand al bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

is er trouwens al bekend of captain price weer mee doet?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:16:
En dat stuk op het einde dan, als je ondergronds gaat bij die raketinstallatie? Das op de makkelijkste stand al bijna niet te doen.
Ja, dat was erg pittig. Kan me niet voorstellen 't ooit op hard uit te spelen, volgens mij ben je in een schot dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

superwashandje schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:56:
is er trouwens al bekend of captain price weer mee doet?
Captain Price is
spoiler:
zo dood als een pier na die deagle-round in het voorhoofd ;)

Sgt.'Soap' MacTavish daarentegen, degene die je speelt in MW1, gaat nu je mentor worden...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als price al meedoet heeft ie een rollator nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 31-08-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:06

rally

Deyterra Consultancy

Hydra schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:12:
[...]
Ja, dat was erg pittig. Kan me niet voorstellen 't ooit op hard uit te spelen, volgens mij ben je in een schot dood :)
Dat is inderdaad een "killing" missie. Die was ECHT heel erg moeilijk. Maar het geeft wel extra voldoening als je hem op hard hebt uitgespeeld.

Enige die ik maar niet voor elkaar krijg is de "mile-high-club" missie (aan boord van het vliegtuig). :X

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
Wat sex in Call of duty? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

d_star schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:15:
[...]

Captain Price is
spoiler:
zo dood als een pier na die deagle-round in het voorhoofd ;)

Sgt.'Soap' MacTavish daarentegen, degene die je speelt in MW1, gaat nu je mentor worden...
zeker?
spoiler:
werd ie niet gereanimeerd nadat je reinforcements kwamen en je in de helikopter werd meegenomen? (oftewel niets is zeker)

misschien is het te lang geleden dat ik cod4 heb gespeeld maar een call of duty zonder price is geen call of duty natuurlijk.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
rally schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:50:
Dat is inderdaad een "killing" missie. Die was ECHT heel erg moeilijk. Maar het geeft wel extra voldoening als je hem op hard hebt uitgespeeld.

Enige die ik maar niet voor elkaar krijg is de "mile-high-club" missie (aan boord van het vliegtuig). :X
Die vond ik minder erg dan die silo missie. Kwam denk ik vooral omdat je daar niet continue bovenop een granaat staat :D maar ik heb 'em danook op easy gespeeld; op hard zal 'ie ongetwijfeld een stuk realistischer zijn. Volgens mij ben ik op easy slechts een paar keer doodgegaan door geweervuur, de rest was altijd explosies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
rally schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:50:
[...]

Op easy is ie érg makkelijk. :P Je hebt alle tijd. Om hard/veteran (de moeilijkste iig) is ie me nog maar een paar keer gelukt. Dan moet echt elk schot raak zijn en reloaden op de juiste momenten. Dat gaat nog wel eens fout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:58:
[...]

zeker?
spoiler:
werd ie niet gereanimeerd nadat je reinforcements kwamen en je in de helikopter werd meegenomen? (oftewel niets is zeker)

misschien is het te lang geleden dat ik cod4 heb gespeeld maar een call of duty zonder price is geen call of duty natuurlijk.
Heb je gehoord hoe McTavish klinkt in die sneeuwmissie van MW2? Ongeveer net zo oud als dat Price klinkt in MW1. Lijkt me dus sterk dat Price erin zit, tenzij je 'm opzoekt in het bejaardenhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:06:
Ik heb MW1 op zijn moeilijkst uitgespeeld. Dat kostte me wel wat moeite. Moeilijkste level was toen je bij dat reuzenrad op versterking moest wachten. Het probleem is dat je dan al doodgaat als er ook maar iemand naar je niest. En da's niet handig als ze met 100 man aan komen stormen.
Idd, kwas ook van plan de SP eens op Veteran uit te spelen maar bij dat reuzenrad geraak ik echt niet voorbij!...
Dacht van mij zo lang mogelijk in leven te kunnen houden door in een kassahokje te zitten en later is te vluchten naar achter de botsauto's, maar dan nog lukt et nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Hydra schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:12:
[...]

Heb dit op Hard kunnen flikken. Gewoon extreem veel dekking zoeken en flash/stun nades gebruiken. :)
Maar wanneer je in die gang met die ronde tirbunes komt, moet je zkr goed oppassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Call of duty 6 Hardened editie komt niet naar Nederland vanwege Belgie. Wij krijgen de Prestige + normale editie
en Belgie krijgt de normale + hardened

Bron cod6 forums
http://forums.infinitywar...iewtopic.php?f=13&t=85764
Officieel antwoord van Xboxhome
http://www.budgetgaming.n...20&topic_id=1267&start=17

Edit : Foutje bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rockvee2 op 31-08-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Rockvee2 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:43:
Call of duty 2 Hardened editie komt niet naar Nederland vanwege Belgie. Wij krijgen de Prestige + normale editie
en Belgie krijgt de normale + hardened

Bron cod6 forums
http://forums.infinitywar...iewtopic.php?f=13&t=85764
Officieel antwoord van Xboxhome
http://www.budgetgaming.n...20&topic_id=1267&start=17
Call of duty 2 nog wel :P
Dit geld alleen voor de consoles als ik het goed heb? PC komt sowieso alleen een normale editie van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 16:58:
[...]

Idd, kwas ook van plan de SP eens op Veteran uit te spelen maar bij dat reuzenrad geraak ik echt niet voorbij!...
Dacht van mij zo lang mogelijk in leven te kunnen houden door in een kassahokje te zitten en later is te vluchten naar achter de botsauto's, maar dan nog lukt et nie.
Hah! Daar was ik zo voorbij dat stuk was echt simpel.

Je legt die gast neer en dan ren je zelf naar de spawn point van die gasten, dit was in de richting van waar je vandaan kwam, iets verder doorlopen en dan links in een doodlopend gangetje. Als je hier staat spawned er geen 1 hier en er komt niemand naar je toe. Dan vlak voordat de helikopter land ren je terug en pak je die gast op en spring je de heli in.

Staan wel paar mannetjes want er zijn 2 spawn points en die helikopters. Maar dit scheelt echt heel veel en maakt dit stuk vrij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Awsom schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:49:
[...]

Call of duty 2 nog wel :P
Dit geld alleen voor de consoles als ik het goed heb? PC komt sowieso alleen een normale editie van :(
Alleen consoles, en heb het foutje verbeterd :9

Maar dan importeren we het gewoon uit belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:54:

Je legt die gast neer en dan ren je zelf naar de spawn point van die gasten, dit was in de richting van waar je vandaan kwam, iets verder doorlopen en dan links in een doodlopend gangetje. Als je hier staat spawned er geen 1 hier en er komt niemand naar je toe. Dan vlak voordat de helikopter land ren je terug en pak je die gast op en spring je de heli in.

Staan wel paar mannetjes want er zijn 2 spawn points en die helikopters. Maar dit scheelt echt heel veel en maakt dit stuk vrij simpel.
Ja, maar dan heb je 'em nog steeds niet op Hard uitgespeeld, want dan speel je gewoon vals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:15:
[...]

Ja, maar dan heb je 'em nog steeds niet op Hard uitgespeeld, want dan speel je gewoon vals.
Naja, vals spelen vond ik het niet echt. Na paar keer dood gaan dacht ik ik doe het even anders en wou me achterin verstoppen en vanaf daar schieten. Toen kwam ik dus bij die gang en ging ik daar staan. Toen begon het event en ben ik daar gebleven en af en toe kwam een mannetje van het andere spawn point langs en ik coverde gewoon die gast alleen van de andere kant waardoor ik dus zag dat er een stuk minder NPCs kwamen.

Dus was meer bij toeval (hoewel toen ik het weer speelde ik het op dezelfde manier heb gedaan) en vind het niet echt vals spelen, eerder slecht design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 16:23:
[...]

Heb je gehoord hoe McTavish klinkt in die sneeuwmissie van MW2? Ongeveer net zo oud als dat Price klinkt in MW1. Lijkt me dus sterk dat Price erin zit, tenzij je 'm opzoekt in het bejaardenhuis.
hij zat toch ook in cod 1? hoort er toch wel een beetje bij hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen idee, heb alleen 3, 4, en 5 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:54:
[...]

Ah, dat moet ik eens proberen dan :D
Wat ik was vergeten te zeggen dat ik wel nog had geprobeerd: Als je vanop et reuzenrad kijkt, heb je rechts nog zo (goede benaming vind ik niet) een binnenplaats tussen 2 appartementsblokken. Als je daarin gaat lopen, en kijkt naar et linkerappartementsblok heb je daar een soort van hoek in het gebouw.
Daar heb ik ook al geprobeerd om in leven te blijven, denk dat ik het zo bij Hard volgehouden had. Als je je geluid voldoende luid zet, hoor je de vijanden en honden afkomen en kan je vanachter et hoekje springen.
De C4 was ook handig om vlug achter et hoekje wat verderop te smijten.
Je zou denken dat de vijanden niet alleen van de richting van de botsauto's, reuzenrad, etc komen maar ook van de achterkant van dat appartementsblok waar je bij staat. Dit is NIET zo: het spawnpoint ligt wel perfect zodat de vijanden langs achter zouden kunnen komen, maar dat doen ze niet (als ik mij goed herinner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ik heb niet het hele topic doorlezen, maar over de Prestige & België (en kwaliteit van de nachtkijker) :

Waarschijnlijk is dit zo'n kijkertje met InfraRood stralen: infrarood-licht ziet de mens niet, dus blijft het 'donker' als we met infrarood licht schijnen. Echter via een cameraatje kun je dat infrarood licht weer tevoorschijn toveren op een schermpje en tada, je ziet in het donker!

Tactical units gebruiken geen infrarood hulp (er is nog een verschil) omdat die detecteerbaar is.

Maar in België is dit gewoon volstrekt legaal, het wordt zelfs door BMW gebruikt in hun 7-serie auto's !

Een 'echte' nachtkijker is meer een restlichtversterker: die het bestaande licht (er is altijd wel wat) 1000x versterkt. Daarmee heb je geen infrarood stralers nodig (en ben je dus ook niet extra zichtbaar voor anderen) én is ook volledig legaal in België, tot en met klasse 1.

Heck, ze verkochten zelfs klasse 1 nachtkijkers in de Lidl vorige maand in België :-)
Een type/klasse 2 (of 3, 4) nachtkijker is niet legaal in België (maar die dingen kosten al gauw +2.000 euro)

On another note: als ik een Prestige Editie haal (uit buitenland dan maar) voor de PS3, krijg ik daar dan een serial code bij? Ik heb geen PS3, maar met een serial zou ik dan wel online kunnen pc-gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Fastman schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:25:
On another note: als ik een Prestige Editie haal (uit buitenland dan maar) voor de PS3, krijg ik daar dan een serial code bij? Ik heb geen PS3, maar met een serial zou ik dan wel online kunnen pc-gamen.
Dat zijn toch andere serials? Een serial van de PC kun je niet wisselen met een van een PS3. Ik weet het niet zeker, maar dat zal mij erg verbazen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:58

CaDje

Framedrops for life

Mystikal schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:49:
[...]

Dat zijn toch andere serials? Een serial van de PC kun je niet wisselen met een van een PS3. Ik weet het niet zeker, maar dat zal mij erg verbazen!
PS3 Games gebruiken geen serials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht van niet, maar weet iemand al iets over (PS3) resolutie (zal wel 1080p zijn) en belangrijker nog: geluid? Krijgen we Dolby True HD/DTS HD ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

CaDje schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:56:
[...]

PS3 Games gebruiken geen serials
Da's minder, maar misschien verkoop ik de media gewoon door, zal vraag genoeg naar zijn toch. Heb ik zo'n setje met night goggles O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog geen nieuwe footage kunnen vinden helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel laat in de avond worden of vannacht/morgenochtend. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Wat dacht je van nu?

Host migration!? :o \o/

[ Voor 8% gewijzigd door Switch op 01-09-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

OMG wat een game zeg. Awesome!!!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Holy crap!!
Wat ziet de game er fantastisch uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 10:18
Geniaal. Niet verbijsterend vernieuwend tov van de vorige zo te zien. Maar dat spel was al nagenoeg perfect. Graphics zijn trouwens echt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Throwing knives, leuk leuk :) Super gameplay! Dit spel word geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vet, je ziet trouwens wel dat je UAV krijgt en daarna Missle, maar daarna bij meerdere kills kon ik niks vinden.

Laatste stukje is trouwens ook erg vet.

Schildjes...hoop dat dat goed gaat...in Counterstrike was het een drama.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Was de AUG Hbar Bling al bekend?
Verder de killstrikes:
3 kills --> UAV
4 kills --> Air drop (??)
5 kills --> predator missile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Dat Host Migration klinkt erg handig.
Neem aan dat het iets is, dat als de hostende speler er om welke reden dan ook mee kapt, een willekeurige andere speler de hostfunctie overneemt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ik hoop dat dat niet willekeurig gebeurd ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Royz schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:29:
ik hoop dat dat niet willekeurig gebeurd ;)
Zal vast wel niet, degene met de beste verbinding. Wordt nu elke keer knettergek als de host weggaat, dan begint er een nieuw potje en gaat die host ook weer weg omdat ie snel een nieuwer potje wil zoeken pfff. Laat staan dat sommige echt een brakke verbinding hebben. Valt me trouwens wel altijd op dat je of 4 streepjes hebt of 1. Niks ertussen.
Awsom schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:15:
Was de AUG Hbar Bling al bekend?
Verder de killstrikes:
3 kills --> UAV
4 kills --> Air drop (??)
5 kills --> predator missile
Oke...dus geen lange streaks meer. Aan de ene kant fijn, want nu moet je soms echt goed je bent doen wil je een airstrike/heli krijgen. Maar aan de andere kant, als het zo makkelijk is, wordt het dan geen chaos als er om de haverklap een airdrop of missile de bocht om komt zetten.

[ Voor 32% gewijzigd door NeoMe op 01-09-2009 21:35 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

nieuwe video met MP footage
:9~

Moet echt een keer leren refreshen

[ Voor 16% gewijzigd door Griffin op 01-09-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

[b][message=32506496,noline]

Oke...dus geen lange streaks meer. Aan de ene kant fijn, want nu moet je soms echt goed je bent doen wil je een airstrike/heli krijgen. Maar aan de andere kant, als het zo makkelijk is, wordt het dan geen chaos als er om de haverklap een airdrop of missile de bocht om komt zetten.
Juist wel, je kan je eigen Killstreak kiezen he! In het vorige filmpje had hij een AC130 bij 11(?) Killstreak, dus zullen vast wel meer dingen zijn :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er 3 kiezen denk ik. Iedereen kiest weer wat anders en dan heb je een lekker gevarieerd potje oorlog !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Wat is dit toch weer een ongekend super mooi filmpje! Maar ik vraag me nu vooral af hoe je die schilden kapot krijgt. Ja van achteren... oke... maar hoe krijg je ze stuk van voren? In het filmpje lijken ze vrij onschendbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ik gok dat een granaat of rakket ze wel kapot kan krijgen.
Die dingen zijn, als het goed is, bedoeld om (redelijk?) kogelwerend te zijn.

@ Royz: Nouwja, willekeurig bedoelde ik dan ook wel mee met iemand die het ook echt aankan qua verbinding ja :P Maar dat zal gok ik wel random zijn, met uiteraard een achterliggende logica.

[ Voor 41% gewijzigd door Nakebod op 01-09-2009 22:44 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laatste kill waar hij de vlag op de plek zet, schiet hij met het pistool door het schild ?
Van dichtbij kom je er wel doorheen blijkbaar of ik zie het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:03:
Die laatste kill waar hij de vlag op de plek zet, schiet hij met het pistool door het schild ?
Van dichtbij kom je er wel doorheen blijkbaar of ik zie het verkeerd.
Hij flanked hem en schiet gewoon direct hit op het pupke :) . Schildje is naar andere kerel met schildje gericht.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Gvd vette shit die video!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Die kerel is best lekker bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nakebod schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:42:
@ Royz: Nouwja, willekeurig bedoelde ik dan ook wel mee met iemand die het ook echt aankan qua verbinding ja :P Maar dat zal gok ik wel random zijn, met uiteraard een achterliggende logica.
Dat bedoel ik ja :p

als er maar een gedachte achter zit. Degene met de beste connectie is de volgende host ;). Als het random wordt dan wordt het een chaos. Maar wat een game weer zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Barca schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:39:
Wat is dit toch weer een ongekend super mooi filmpje! Maar ik vraag me nu vooral af hoe je die schilden kapot krijgt. Ja van achteren... oke... maar hoe krijg je ze stuk van voren? In het filmpje lijken ze vrij onschendbaar.
Volgens mij heb ik ergens een reactie gelezen dat als je een flashbang of stun grenade gooit de persoon met het schild 'uiteraard' verdwaas om zich heen kijkt en het schild voor zijn lichaam weghaalt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThE_OwNeR schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:05:
[...]

Juist wel, je kan je eigen Killstreak kiezen he! In het vorige filmpje had hij een AC130 bij 11(?) Killstreak, dus zullen vast wel meer dingen zijn :)
Dat is ook wel goed bedacht ja, dat je dus je killstreak dingen kunt kiezen en dat ze dus blijkbaar een verschillend aantal kills nodig hebben voor je het mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:00
Nice, dat wordt smullen in november. :o

Btw.
Lijkt me dat die knakker met een muis en keyboard aan de gang is, wel erg nauwkeurig en spot on.
Moet dan PC of PS3 versie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bongholio schreef op woensdag 02 september 2009 @ 03:01:
Nice, dat wordt smullen in november. :o

Btw.
Lijkt me dat die knakker met een muis en keyboard aan de gang is, wel erg nauwkeurig en spot on.
Moet dan PC of PS3 versie zijn.
Het is toch duidelijk de 360 versie. Meerdere malen zie je de blauwe X in beeld om aan te geven dat hij meot reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, ze gebruiken al vanaf de sneeuwmissie 'n 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Sandyman538 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:58:
Volgens mij heb ik ergens een reactie gelezen dat als je een flashbang of stun grenade gooit de persoon met het schild 'uiteraard' verdwaas om zich heen kijkt en het schild voor zijn lichaam weghaalt.
Leuk maar ik vind het een niet echt afdoende oplossing. Niet dat ik me zorgen maak, het spel is vast goed uitgebalanceerd. Maar goed bij het gooien van een stun granaat ben je ten eerste kwetsbaar, ten tweede werkt een stun als je een klein beetje te ver of dichtbij gooit maar even en ten derde heb ik dan meer stun granaten nodig terwijl ik liever werk met 3xfrag. ;) Misschien dat je nu standaard meer stuns krijgt dan bij COD4. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19
Deze game wordt echt de bom! Briljant filmpje weer.

Waarom is het nog geen November?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij, bij genoeg hits, schiet je zo'n schild ook gewoon aan flarden. Je kunt denk ik dus gewoon meer incasseren, maar het houdt een keer op.
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.