Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die knife kill levert zo te zien maar liefst +175 op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

bram1984 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:25:
Die knife kill levert zo te zien maar liefst +175 op :)
Ook omdat hij volgens mij extra punten krijgt omdat hij een bijna killstreak van die gast beeindigt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

Bah, zit hier op een school waar ik nooit kom, op een tijd dat de personen die ik zoek er niet zijn, met een zeer zwak mobiel internet... Kan het filmpje dus niet zien en verveel me de tyfus. Als ik al jullie posts zie wil ik het liefst meteen terug naar huis rijden en kijken...

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19
bram1984 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:16:
Volgens mij, bij genoeg hits, schiet je zo'n schild ook gewoon aan flarden. Je kunt denk ik dus gewoon meer incasseren, maar het houdt een keer op.
Denk het ook. Echter spelen ze hier niet op Hardcorde mode. Dat zal wellicht ook een behoorlijk verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Damn, sexy filmpje! Ga 'em ook maar preorderen binnenkort :D
bram1984 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:16:
Volgens mij, bij genoeg hits, schiet je zo'n schild ook gewoon aan flarden. Je kunt denk ik dus gewoon meer incasseren, maar het houdt een keer op.
In 't echt zijn die dingen ook niet echt bestand tegen hoog-kaliber kogels. Met een standaard assault rifle zul je wel niet zo veel kunnen doen, maar ik kan me zo voorstellen dat een sniper rifle er redelijk doorheen komt.

[ Voor 80% gewijzigd door Hydra op 02-09-2009 13:49 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
:9~ can't wait tot het zover is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Is er nou al wat bekend over hardcore modes?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is misschien al gezegd maar kan het niet meteen vinden. Weet er iemand met hoeveel mensen we online kunnen op de PS3 versie? Vond 18 wel goed zoals in COD4 maar met meer is het altijd leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:00
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 04:25:
[...]

Het is toch duidelijk de 360 versie. Meerdere malen zie je de blauwe X in beeld om aan te geven dat hij meot reloaden.
Verrek ja, zat zo op de actie te letten dat ik dat niet eens zag. Ok, dan is ie gewoon goed bezig :)

Die schilden maak ik me ook niet druk over, zullen ongetwijfeld na x hits wel stuk gaan. Zullen ze ook (beperkte) bescherming bieden tegen granaten? Dat je schild wel stuk is, maar je zelf nog weg kan komen. Dat levert wel gave gameplay op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:10

westergas

rikkie_pc

Dat filmpje....ziet er kwijl kwijl uit. Nu nog beelden van de PC versie (mooier?)
Opvallend: hoe nauwkeurig die dude is zonder keyboard+mouse. Dat krijg ik op een console echt nooit voor mekaar....

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
westergas schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:14:
Dat filmpje....ziet er kwijl kwijl uit. Nu nog beelden van de PC versie (mooier?)
Opvallend: hoe nauwkeurig die dude is zonder keyboard+mouse. Dat krijg ik op een console echt nooit voor mekaar....
Aimbot xD

Nah, ik denk dat die gast al heel lang CoD op de 360 speelt en hij dat level van buiten kent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Hahaha idd, als je niet anders dan X360 gewent bent speel je niet anders dan dat hoor ;) Tenminste, als je een beetje goed bent..

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:20

Martinspire

Awesomeness

En het helpt natuurlijk ook als je dat level gemaakt hebt ;) .
Zoiezo lijkt het me dat ze met al die multiplayer levels wel een aantal potjes spelen en presentaties doen om ervoor te zorgen dat ze gebalanceerd zijn en leuk om te spelen.
Nette actie indeed. Schieten ook wel erg netjes, maar die gasten zijn natuurlijk geen n00bs meer. Al moet ik zeggen dat ik af en toe ook wel net zo goed op de PC als op de 360 ben met shooters. Het vergt even gewenning (je denkt dat je minder precies bent), maar dat is helemaal niet zo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:42

BM

Moderator Spielerij
Het is inderdaad even wennen, maar ik zou echt niet anders meer willen.

Anyway, ze zullen die maps idd wel een paar keer spelen voor ze het spel in gaan. Sterker... ik denk dat die maps door de devs al meer gespeeld zijn dan 80% van de spelers ooit zal gaan doen :p Zoveel dat het volgens mij echt niet leuk meer is :p

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 02-09-2009 21:47 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ben uit pure "ellende" maar overnieuw begonnen in MW. Kan niet wachten tot deel 2 uit komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net wat filpmjes en foto's aan het bekijken

Iemand een idee welke headset er wordt gebruikt op deze foto ? was aan het kijken op MW 24/7 en ik zoek nog steeds 2 earpiece headset van goede kwaliteit.

Afbeeldingslocatie: http://modernwarfare247.com/images/articles/specops-vegas.jpg

Of zou dit niet direct op de controller te gebruiken zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Hydra schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:47:
Damn, sexy filmpje! Ga 'em ook maar preorderen binnenkort :D

[...]

In 't echt zijn die dingen ook niet echt bestand tegen hoog-kaliber kogels. Met een standaard assault rifle zul je wel niet zo veel kunnen doen, maar ik kan me zo voorstellen dat een sniper rifle er redelijk doorheen komt.
ik kan je vertellen dat in het echt met een "standaard" assault rifle dat schild ook geen standhoud ;), Die "Riot-Shields" zijn meer gemaakt voor klein kaliber wapens zoals pistolen en kleine machinegeweren/Submachine guns.

Wel een leuke toevoeging in het spel. Zal qua mobiliteit wel een vervelende keuze zijn, maar bij verdedigen wel enorm handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:42:

Iemand een idee welke headset er wordt gebruikt op deze foto ? was aan het kijken op MW 24/7 en ik zoek nog steeds 2 earpiece headset van goede kwaliteit.

[afbeelding]

Wat bedoel je precies met earpiece? Kan het wel opzoeken op google maar ik word er niet echt wijzer van :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021

Van turtle beach heb je zulk soort headsets. http://www.turtlebeach.com/products/efx1/home.aspx

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
  • Laatst online: 03-09 17:02

[afbeelding]

Ik weet het 100% zeker. Dit is de Astro A40 Gaming Headset. Voor meer informatie kan je naar www.Astrogaming.com gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel Josbonsio ze zijn wel erg pricey 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
Ja klopt, ze zijn duur, maar schijnen ook wel erg goed te zijn. Vooral het shippen naar Nederland is zo duur... Als je trouwens surround uit de headset wilt krijgen, moet je de Astro Mix amp erbij nemen, dus het setje van 250$. Het enige wat mij tegenhoudt, zijn de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 18:20

Martinspire

Awesomeness

Idd, aardig aan de prijs.
Ik ben ook al op zoek naar een goede headset waarbij je op 2 oren geluid hoort en ook nog eens een mic hebt.
Maar vind zo'n geintje eigenlijk beetje te duur. Is er nergens wat goedkopers?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Martinspire :

http://www.turtlebeach.com/products/efx1/home.aspx

link die een paar posts hierboven staat gepost door FraggedMe ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Martinspire schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:17:
Ik ben ook al op zoek naar een goede headset waarbij je op 2 oren geluid hoort en ook nog eens een mic hebt.
Je hebt van Sennheiser al prima headsetjes vanaf een euro of 30. Die zien er misschien niet zo gewelddadig groot/mooi uit als die dingen die menigeen PrOgAmErr op hun hoofd hebben, maar ze gaan wel lang mee. Ik heb er nu zelf eentje inmiddels 2 jaar, intensief gebruikt en werkt nog altijd even goed als op dag 1 van aankoop.

plus het ziet er minder suf uit dan zo'n slagschip op je hoofd, maar das mijn visie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
Vervelende is dat TurtleBeach niet naar Europa verzendt, dus dan moet je het bij een britse shop kopen, waarbij je niet kan profiteren van de goedkope dollar... In ponden is het daar namelijk duurder dan in dollars op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JosBonsio schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 16:36:
Vervelende is dat TurtleBeach niet naar Europa verzendt, dus dan moet je het bij een britse shop kopen, waarbij je niet kan profiteren van de goedkope dollar... In ponden is het daar namelijk duurder dan in dollars op de site.
Ebay.com verzend wel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
Martinspire schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:17:
pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset Kijk ook eens naar deze, hij ziet er redelijk leuk uit, kost niks en hij werkt geweldig! (weet ik uit ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:52

MonkeySleeve

It's just Monkey business

[afbeelding]

Dat is het Astro A40 Audio System:
Afbeeldingslocatie: http://hifi-ring.com/uploads/posts/astro-gaming_a40.jpg

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
ThE_OwNeR schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:28:
[...]

Dat is het Astro A40 Audio System:
[afbeelding]
Dat is hem ja. Ik zou graag de Mix-Amp willen hebben, dat vierkante kastje... Die headset interesseert me niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29
Nickbn schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:50:
[...]

ik kan je vertellen dat in het echt met een "standaard" assault rifle dat schild ook geen standhoud ;), Die "Riot-Shields" zijn meer gemaakt voor klein kaliber wapens zoals pistolen en kleine machinegeweren/Submachine guns.

Wel een leuke toevoeging in het spel. Zal qua mobiliteit wel een vervelende keuze zijn, maar bij verdedigen wel enorm handig.
volgens mij houden die schilden wel stand tegen normale kaliber kogels, ze worden namelijk nog wel eens ooit ingezet om mensen te beschermen van sniper schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Volgens mij gaat een beetje kaliber kogel dwars door zo'n schild heen hoor... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zit even te twijfelen of ik MW2 ga pre-orderen en zoja waar.
Goedkoopste optie is momenteel bij Gamehubs, maar dan kost ie alsnog 50 euro. Dat scheelt wel erg weinig met de winkelprijs. Via Castle bestel je em voor 57,50 euro. Niet dat ik em de eerste dag moet hebben, maar verschil is wel erg klein.

Andere optie is even wachten tot ie gewoon in de winkels ligt, maar ik gok dat de prijs hoog blijft. CoD World at War is voor de PS3 ook nog steeds erg duur (in NL shops nog minimaal 50 euro!), terwijl die al bijna een jaar uit is.

Waar hebben jullie em besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Cod4 en WaW zijn idd nog erg prijzig, maar ik vermoed dat ie op releasedag bij de Mediamarkt ofzo voor 50/55 euro wel te krijgen is. Ik ga 'm dan ook niet pre-orderen, maar ga op releasedag 's avonds daar wel even langs :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 22:56

Yor

Yor1313#2571

Kijk, eindelijk eens een reden om een pc-gamer te zijn:

WaW kost bij Bart Smit 20 hele euries!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

@BM:
De 'globale' winkelprijs van MW2 wordt 59,99 (60 euro dus). Hier en daar zijn er wat acties zoals bij de FRS. Preorder voor 55euro en wordt ie thuis gebracht. Meestal zijn de winkels zoals MM en Dixons etc zeker niet de eerste die de prijs van spellen naar beneden gooien. Ik ga er dus vanuit dat op dag van release MW2 bij MM gewoon 60euro kost.

@ Yor:
20euro vindt ik voor WaW nog te veel. Ja ik ben CoD serie freak maar ik heb WaW geprobeerd en het was totaal niet mijn ding. CoD MW stak er voor mij nog bovenuit. In WaW is de SP gewoon te kort en de MP niet echt kijhard vernieuwend ivm CoD MW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Griffin schreef op maandag 07 september 2009 @ 08:35:
@BM:
De 'globale' winkelprijs van MW2 wordt 59,99 (60 euro dus). Hier en daar zijn er wat acties zoals bij de FRS. Preorder voor 55euro en wordt ie thuis gebracht. Meestal zijn de winkels zoals MM en Dixons etc zeker niet de eerste die de prijs van spellen naar beneden gooien. Ik ga er dus vanuit dat op dag van release MW2 bij MM gewoon 60euro kost.
Mijn ervaring is dat de MM (in Eindhoven iig) op releasedag games best vaak voor leuke prijzen in de winkel heeft liggen. Ok, misschien met MW2 niet, maar so be it dan maar. :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Heb em maar bij Castle gameshop besteld voor 57,50 incl. verzenden. Bij de lokale winkels zal ie niet snel onder de 60 euro te vinden zijn, en zeker niet onder de 50. Voor die paar euro die er mogelijk op te besparen zijn geloof ik het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

BM schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:52:
Cod4 en WaW zijn idd nog erg prijzig, maar ik vermoed dat ie op releasedag bij de Mediamarkt ofzo voor 50/55 euro wel te krijgen is. Ik ga 'm dan ook niet pre-orderen, maar ga op releasedag 's avonds daar wel even langs :)
Yups! Mijn vriendin was op de releasedag van UT3 toevallig in Eindhoven. UT3 stond daar met 10 euro korting, maar ze was wel net op tijd om nog 1 te kunnen bemachtigen.

Zit zelf ook nog sterk te denken wat ik moet doen. Mijn ervaringen met pre-orderen op websites zijn niet zo goed. Meestal annuleer ik de bestelling 2-3 dagen na releases en loop even naar de Bart Smit verderop in de straat en koop het spel voor de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of die Night-Vision goggles bij de prestige edition van CODMW4 wat is? Lijkt me cool om zo'n ding te hebben, mits het werkt, maar het kost je 170 euro voor die kit.

Iemand?
Linkje naar FRS (geen spam bedoeld) voor de prestige edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:10

Superkiwi

Hoi doei

De game zelf kost al 60 euro, de hardened edition 75-80.
Dus voor de verrekijker betaal je niet meer dan 100 euro.
Lijkt mij Bart-Smit kwaliteit voor die prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 07-09-2009 11:24 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik kan me ook niet indenken dat het echt een nachtkijker is.
Heb eerder het idee dat je het overdag op kan zetten en het lijkt alsof je door een nachtkijker kijkt.

Heb zelf 3 jaar geleden met een nachtkijker op gelopen en kreeg de vraag of ik hem ajb niet wilde laten vallen, want de prijs zou rond de 2500euro liggen. Weet ook niet zeker of het waar is, maar lijkt me toch wel realistisch gezien alles wat met oorlog te maken heeft duur is.

edit: bij conrad zijn ze vanaf 199 euro te verkijgen, maar dat is maar voor 1 oog.

[ Voor 8% gewijzigd door AndereKoekoek op 07-09-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024
Hogader schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:41:
[...]

volgens mij houden die schilden wel stand tegen normale kaliber kogels, ze worden namelijk nog wel eens ooit ingezet om mensen te beschermen van sniper schoten.
allemaal fout, die schilden zijn gemaakt slagen of projectielen als molotovs of stenen in rellen, ze zouden wel klein kaliber vuur moeten stoppen maar dit is geen garantie bij sommige shields.

de wat grotere en zwaardere stalen schilden oftewel "ballistic shields" kunnen wel klein vuur van een handpistool, shotgun of SMG verdragen :)

maar om een .50 schot van de Barrett te verdragen heb je toch gauw 10cm dik staal nodig. ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Klopt. De nachtkijker die je erbij krijgt zal wel gewoon werken in het donker, maar je moet gewoon niet veel verwachten. De kwaliteit zal niet geweldig zijn en het zal allemaal wat goedkoop aanvoelen gok ik.. Een echte nachtkijker kost inderdaad zo rond de 2000 a 4000 euro..

Ik pre-order waarschijnlijk de game bij Cd-wow, daar kost hij 39 euro.. vandaag zelfs 35 euro. Waarschijnlijk heb ik hem dan niet gelijk op de deurmat, maar dat is niet zo erg.. Assassins Creed II komt ook nog uit paar dagen later, die haal ik wel in de winkel ivm White edition..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
ik koop meestal games bij de dynabyte, ik heb ze altijd op de dag van release en ik krijg korting via een gratis klantenkaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuhr89 schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:37:
Klopt. De nachtkijker die je erbij krijgt zal wel gewoon werken in het donker, maar je moet gewoon niet veel verwachten. De kwaliteit zal niet geweldig zijn en het zal allemaal wat goedkoop aanvoelen gok ik.. Een echte nachtkijker kost inderdaad zo rond de 2000 a 4000 euro..
Thanks, dacht ik al een beetje. Een maatje heeft hem wel gepre-ordered. Ik zal eens afwachten. Wat moet ik ook met een nachtkijker...? Behalve inbreken o.i.d. Haha
... bij Cd-wow, daar kost hij 39 euro.. vandaag zelfs 35 euro. ..
Link?
Ik zie 'm staan voor 46,80?

Ik zie 'm al! De PC versie is 35,9x euro, en de xbox is wel duurder. Helaasch.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Voorbeeld: een Kalashnikov AK-47 gaat voor twee koeien of een hok met kippen ($ 60,00) van hand tot hand in Zuid-Afrika, en men denkt dat die nachtkijker bij MW2 niet echt is? ;)

Met de huidige koersen moet het Infinity Ward wel gelukt zijn. ;)

Bron: http://dusteye.wordpress....-in-1986-to-2-cows-today/

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 07-09-2009 12:02 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Nu zal de nachtkijker niet zo vaak voorkomen als de Kalasjnikov in Afrika (de grootste afzetmarkt voor AK's), dus de schaarste moet er haast wel voor zorgen dat de nachtkijker wat duurder is... En dan wordt het al raarder dat IW die dingen zo mee kan leveren :)

Mij lijkt het dat de nachtkijker die IW levert niet veel meer is dan een soort speelgoed apparaat. Veel meer kan je er niet van verwachten.

Aan de andere kant: je krijgt er ook zo'n hoofdsteuntje bij, een artbook, een redeem-code voor de originele COD en het spel zelf. Dan is t nog best een aardige deal.

Even over het spel zelf: ik hoop dat IW binnenkort eens wat meer info gaan vrijgeven over bijvoorbeeld nieuwe perks of andere nieuwe speltypes! Het blijft nu angstvallig stil na al die gelekte filmpjes, de officiele MP Flagrunner trailer, en de aankondiging van akimbo en throwing knives...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je kunt een nachtkijker niet vergelijken met een AK-47. Die dingen zijn niet bepaald high-tech ofzo :)

Het is trouwens geen 'echte' nachtkijker. Deze werkt met infrarood lampjes, echte werken met alleen omgevingslicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ik baal echt dat de Hardend Edition niet naar de PC komt.. Ik vind die hoesjes altijd veel mooier. Laatst ook Crysis Special edition voor 9 euro gekocht op Amazon.de.. Veel mooiere doosjes.. Helaas..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Afbeeldingslocatie: http://www.norcalblogs.com/guy/ak47.jpg

/offtopic :>

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

SgtCaffran schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:39:
Volgens mij gaat een beetje kaliber kogel dwars door zo'n schild heen hoor... :/
Riot shields are often used in SWAT-based TV shows and films. They may also be used in a video game (most notably Counter-Strike, Modern Warfare 2, and Urban Chaos: Riot Response) to make the player's character more resistant to small-arms fire.

Dus een 7.62 (AK47) gaat er dwars doorheen....althans dat zou moeten...ben benieuwd hoe dit in de game zal zijn.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
Donnas-A schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:07:
[...]

Riot shields are often used in SWAT-based TV shows and films. They may also be used in a video game (most notably Counter-Strike, Modern Warfare 2, and Urban Chaos: Riot Response) to make the player's character more resistant to small-arms fire.

Dus een 7.62 (AK47) gaat er dwars doorheen....althans dat zou moeten...ben benieuwd hoe dit in de game zal zijn.
het blijft natuurlijk een game hè? maar als IW een beetje op realisme heeft gemikt en er geen skinnies met stenen over straat lopen is dat schild nutteloos op small arm fire na dan, maar wie gebruikt dat wanneer je ook een eagle .50 tot beschikking hebt met de recoil van een berretta :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik hoop eigenlijk één ding, dat ze HardCore Ground War erin stoppen. Lekker met veel man op hardcore, want nu is maximaal 12 en op grotere mappen vindt ik dat te weinig.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Ik speelde ook alleen maar ground war. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Daarom speel ik op de pc :p Geen ground war nodig om met veel mensen in een map te zitten. (alle gamemodes gaan tot geloof ik 60 man ofzoiets.) Maar zelf zit ik toch in de kleinere mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Zamoraak schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:00:
Geen ground war nodig om met veel mensen in een map te zitten. (alle gamemodes gaan tot geloof ik 60 man ofzoiets.)
server afhankelijk uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt het ook voor de PS3 versie dat men online met meer dan 18 man kan gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Zamoraak schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:00:
Daarom speel ik op de pc :p Geen ground war nodig om met veel mensen in een map te zitten. (alle gamemodes gaan tot geloof ik 60 man ofzoiets.) Maar zelf zit ik toch in de kleinere mappen.
Ja, dit is voor mij echt één van de voornaamste redenen om altijd de PC-versie te kopen! :)
(Op gebied van bv. graphics zou ik wrsl evengoed wèl voor PS3/Xbox360 gaan.)

Maar tegenwoordig ben ik aan het proberen af te stappen van mijn 'rushen' altijd. :P Dus servers van max. 20 spelers zijn dan wel perfect om het wat verfijnder en tactischer aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Asgaro schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:51:
Maar tegenwoordig ben ik aan het proberen af te stappen van mijn 'rushen' altijd. :P Dus servers van max. 20 spelers zijn dan wel perfect om het wat verfijnder en tactischer aan te pakken.
Ik speel zowel op een 48-man als een 24-man server Team Deatchmatch en op 24-man is het echt enorm veel tactischer. Sowieso ben je op 48-man vaak binnen een seconde door door een heli of bombardments (speel vrijwel altijd op HC).

Ik hoop trouwens van harte dat het mogelijk gaat worden voor de server-admin perks uit te schakelen. Ik speel vrijwel altijd op server waar Martyrdom en LS niet toegestaan zijn, maar als er geen admin online is, speelt de helft er alsnog mee.

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Irritant dat MW2 op budgetgaming.nl bij Play.com voor 38 euro staat, maar dat hij op de website bijna 46 euro is :/ . Play.com vertrouw ik namelijk een stuk beter dan cd-wow. Anders toch maar naar media offer.

De meeste mensen deugen!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb hem in pre-order staan bij mediaoffer. Zelf geen ervaring met die toko, maar in november kan ik jullie meer vertellen.

@ Hydra: ik speelde zelf veel op de TiT server. Martyr is verboden en vaak zitten er admins, maar LS is wel toegestaan. Is een HC-Mix server.

• Hydra
Mja. LS vind ik ook niks. Dood is dood. Je claymores verdwijnen ook als je dood bent.

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik weet dat het lastig is, maar bij een headshot is het ook einde verhaal.
Helaas zit ik zelf ook net onder de 15% headshots lol

• Hydra
Floris-K schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:34:
Ik weet dat het lastig is, maar bij een headshot is het ook einde verhaal.
Helaas zit ik zelf ook net onder de 15% headshots lol
Ik snap de link met headshots niet zo? Het hele punt is dat je die 1v1 'gewonnen' hebt en dan alsnog door die persoon dood gaat. Dat is gewoon enorm irritant.

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Interesseert me echt geen fuck. Ik vind het wel 'redelijk' realistisch. Headshot is toch wel dood. Maar als hij LS aan heeft staan, dan zie ik hem nog wel kruipen en schiet ik hem nog wel even neer hoor. Net zoals in 'het echt' waarbij een been/arm/bepaalde delen romp alles behalve een one hit kill is. Het zit in de game, dus leer er maar mee spelen :) . Plus is zijn pistol dan niet accuraat en gaat hij toch wel dood als je weg bent (waardoor je de kill nog steeds krijgt).

[ Voor 14% gewijzigd door Cassius op 10-09-2009 13:09 ]

De meeste mensen deugen!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Cassius schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:08:
Interesseert me echt geen fuck. Ik vind het wel 'redelijk' realistisch. Headshot is toch wel dood. Maar als hij LS aan heeft staan, dan zie ik hem nog wel kruipen en schiet ik hem nog wel even neer hoor. Net zoals in 'het echt' waarbij een been/arm/bepaalde delen romp alles behalve een one hit kill is. Het zit in de game, dus leer er maar mee spelen :) . Plus is zijn pistol dan niet accuraat en gaat hij toch wel dood als je weg bent (waardoor je de kill nog steeds krijgt).
Inderdaad helemaal mee eens. Dat eeuwige gezeur over perks wat wel en niet mag. Gewoon mee leren leven, als je beter bent dan de andere win je het duel.

Basement Bios ---- Exo-S

• Hydra
Mystikal schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:30:
Inderdaad helemaal mee eens. Dat eeuwige gezeur over perks wat wel en niet mag. Gewoon mee leren leven, als je beter bent dan de andere win je het duel.
Er zijn een hoop mensen die ze vervelend zitten, is het toch gewoon aan de serveradmin? Vooral martyrdom is gewoon suf. Net ook weer: ik knal een kerel dood, blaast 'ie nog ff mij en een teamgemoot op met een granaat met 2.5s timer. Hij dus meer "punten" dan ik terwijl 'ie gewoon verliest.

Ik kan er wel mee leven, maar vind het irritante 'cheapass' perks en zou liever op een server zonder spelen.

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Op een gegeven moment is er iets wal algemeen geaccepteerd wordt, en dingen die algemeen, "niet geaccepteerd worden". Kijk nou naar martyrdom. over het algemeen niet geaccepteerd. Terwijl last stand dat een stukje minder heeft. Maar wat is pas naaierig? Dead silence + uav jammer + alle wapens silenced? en toch heeft niemand daar moeite mee..

Dus, het gaat erom wat de algemene opinie is.

• Ikkuh84
  • Nu online
Gebruik zelf eigenlijk ook altijd martyrdom als perk. Je hebt altijd wel van die ''sukkels'' die op je lichaam af komen lopen en dan worden ze nog ff lekker opgeblazen :9 8) Valt me toch wel op hoe vaak dit wel niet gebeurt dat ik doodga en toch nog punten krijg hahah.

Zelf loop ik nooit naar een lichaam toe.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Nickbn schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:34:
Op een gegeven moment is er iets wal algemeen geaccepteerd wordt, en dingen die algemeen, "niet geaccepteerd worden". Kijk nou naar martyrdom. over het algemeen niet geaccepteerd. Terwijl last stand dat een stukje minder heeft. Maar wat is pas naaierig? Dead silence + uav jammer + alle wapens silenced? en toch heeft niemand daar moeite mee..

Dus, het gaat erom wat de algemene opinie is.
Dat is onvergelijkbaar. Met een silencer schiet je minder ver / doe je minder damage... en met een UAV jammer moet je b.v. stopping power of een andere perk laten schieten. Blijkbaar zijn er mensen die martydom en last stand leuk vinden, ik heb er een bloedhekel aan. Ik hoop dus inderdaad dat je dit gewoon op serverniveau in- en uit kan schakelen. Dat voorkomt een hoop frustratie.

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:49
Alwéér deze discussie? Jezus zeg. :O

Ik heb hem vandaag gepre-ordered, MW2 dan. Bij de lokale BS :)

[ Voor 51% gewijzigd door Vince22 op 10-09-2009 18:58 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vince22 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:56:
Alwéér deze discussie? Jezus zeg. :O
Inderdaad, stop eens met die offtopic reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ga hem niet pre-orderen. De kans dat je hem dan later binnen hebt is groot. Ik ga al de laatste keren naar de Bart Smit (Grid, Farcry 2) waar ze hem eerder verkopen dan de originele release datum. Gewoon onder de toonbank, even vragen en vriendelijk glimlachen. Aangezien de release nu dinsdag is, hoop ik eigenlijk hem al zaterdag bij de Bart Smit op te kunnen halen. Dan kunnen we al mooi dat weekend de single-player co-op doen met onze groep. Okay, je bent wat duurder uit, maar als ik dit spel ook gewoon weer 2 jaar full ga spelen zal me dat een rot zorg zijn...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Hydra schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:55:
[...]

Er zijn een hoop mensen die ze vervelend zitten, is het toch gewoon aan de serveradmin? Vooral martyrdom is gewoon suf. Net ook weer: ik knal een kerel dood, blaast 'ie nog ff mij en een teamgemoot op met een granaat met 2.5s timer. Hij dus meer "punten" dan ik terwijl 'ie gewoon verliest.

Ik kan er wel mee leven, maar vind het irritante 'cheapass' perks en zou liever op een server zonder spelen.
Na een paar keer spelen is martyrdom al niks meer waard, je loopt standaard gewoon van het lijk weg. Ik had altijd martyrdom maar maakte er bijna nooit kills mee.

Ik speel sowieso op de xbox dus gewoon lekker alle perks aan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Mystikal schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:30:

Aangezien de release nu dinsdag is, hoop ik eigenlijk hem al zaterdag bij de Bart Smit op te kunnen halen.
De release nu dinsdag? In 10 november pas hoor.
Wikipedia: Modern Warfare 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Mystikal schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:30:
Ik ga hem niet pre-orderen. De kans dat je hem dan later binnen hebt is groot. Ik ga al de laatste keren naar de Bart Smit (Grid, Farcry 2) waar ze hem eerder verkopen dan de originele release datum. Gewoon onder de toonbank, even vragen en vriendelijk glimlachen. Aangezien de release nu dinsdag is, hoop ik eigenlijk hem al zaterdag bij de Bart Smit op te kunnen halen. Dan kunnen we al mooi dat weekend de single-player co-op doen met onze groep. Okay, je bent wat duurder uit, maar als ik dit spel ook gewoon weer 2 jaar full ga spelen zal me dat een rot zorg zijn...
Was het maar zn feest, release aanstaande dinsdag. helaas is dat dus niet het geval.

Verder over het pre-orderen. Ik preorder ook niet op sites etc want ken de snelheid niet. Echter in mijn verleden heb ik meerdere keren iets besteld bij FreeRecordShop en dat ging erg goed. De kosten maken me niet heel veel uit. Als je de winkel binnen wilt lopen en het spel wil kopen (voor de release lukt dit niet altijd) moet je optijd zijn aangezien MW2 best snel gaat denk ik.

@Bram:
No Shit Sherlock ;) (nofi :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hydra schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:02:
[...]

Ik snap de link met headshots niet zo? Het hele punt is dat je die 1v1 'gewonnen' hebt en dan alsnog door die persoon dood gaat. Dat is gewoon enorm irritant.
Als je een headshot plaatst, dan is die persoon echt dood. Geen last stand bij een headshot...
Dat is iig bij de pc versie zo volgens mij. Heb de achievement ook gehaald en had niet altijd een last stand en dan was ik dmv headshot neer geknald.

Dat is de link met de headshots :)

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 12:32
Er zijn plaatjes uitgelekt van het collectors edition artbook! Tja, het is geen super kwaliteit..

..Maar wel sentryguns en motors :9~

Nieuwsbericht incl plaatjes

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

wtf. Motors? Ziet er wel leuk uit. Van de andere kant jammer voor diegenen die nu die hardened edition willen bestellen. Zo uniek is die nu ook weer niet dus.

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• Hydra
Floris-K schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:05:
Als je een headshot plaatst, dan is die persoon echt dood. Geen last stand bij een headshot...
Dat is iig bij de pc versie zo volgens mij. Heb de achievement ook gehaald en had niet altijd een last stand en dan was ik dmv headshot neer geknald.

Dat is de link met de headshots :)
Ah, op die fiets :) Ja, ik blijf meestal ook gewoon doorknallen tot ik zeker weet dat iemand echt blijft liggen. Maar had gister nog dat ik bijna in 1 keer 4 man had (liepen achter elkaar door een nauwe gang en kwamen mij met m'n Skorpion tegen), maar de eerste had LS en schoot mij dus af voordat ik de vierde had. Enorm irritant.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Sentry's...hmmmm lijkt me beetje lastig als die dingen beetje goed zijn. Loop je ergens naar binnen staat er zo'n ding ergens in de hoek geplant door iemand met de sentry-perk of hoe je er ook aan komt mss na killstreak. Weet niet hoeveel damage dat ding doet, en hoeveel kogels ie heeft of hoelang ie staat maar wordt zeker iets om rekening mee te houden. Maar heb wel vertrouwen in de makers, zolang ie maar niet overpowerd is.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Schiet een sentry altijd automatisch dan? Kan ook gewoon de opvolger zijn van de mounted machine guns die in COD4 zitten.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Zo had ik het nog niet bekeken...je zou misschien wel eens gelijk kunnen hebben. Maar waarom noemen ze het dan een sentry-gun. Dat zijn namelijk wapens die automatisch richten en schieten door middel van sensoren zoals beweging of warmte.

Wikipedia: Sentry gun

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Bij de aantekeningen staan "search light", "Onboard computer/optics system", maar ook "manual trigger" dus ik denk een sentry die ook handmatig bedient kan worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag groot multiplayer-event van IW. Ik hoop vanavond de 1e beelden. Ben beniewd wat het is.
Dat tijdsverschil is balen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammro schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:17:
Bij de aantekeningen staan "search light", "Onboard computer/optics system", maar ook "manual trigger" dus ik denk een sentry die ook handmatig bedient kan worden :P
Echte sentry guns zijn tegenwoordig best eng. Richten perfect mbv computers en laser range finders en binnen een halve seconde na het zien van een target is de kogel al onderweg. Nasty. Vele malen enger dan een claymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:54:
Gebruik zelf eigenlijk ook altijd martyrdom als perk. Je hebt altijd wel van die ''sukkels'' die op je lichaam af komen lopen en dan worden ze nog ff lekker opgeblazen :9 8) Valt me toch wel op hoe vaak dit wel niet gebeurt dat ik doodga en toch nog punten krijg hahah.

Zelf loop ik nooit naar een lichaam toe.
+1 helemaal mee eens, het zit in het spel dus moet het maar geaccepteerd worden en anders moeten ze maar trug gaan naar cod2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:48:
[...]

+1 helemaal mee eens, het zit in het spel dus moet het maar geaccepteerd worden en anders moeten ze maar trug gaan naar cod2
Idd, in een oorlog gaat het er praktisch om om de vijand af te maken, maakt niet uit hoe. Dus ook met Martyrdom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Is het al november??? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
TheMasterofDome schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:40:
[...]

Idd, in een oorlog gaat het er praktisch om om de vijand af te maken, maakt niet uit hoe. Dus ook met Martyrdom. :)
Ik vermoed dat de meesten mensen liever COD4 MW dan COD2/COD WaW omwille van het feit dat het zich in een huidige (enigszinds) realistische setting afspeelt?
Wat heeft Martyrdom daar dan te zoeken? Dit is in de verste verte niet met iets in real life te vergelijken!

Dus begin niet bv. over het feit dat je grenades abnormaal ver kan smijten in COD4 MW: das juist, maar het principe van nades smijten bestaat gewoon. Het droppen van een live grenade na dood te gaan heb ik nog nooit van gehoord in echte modern warfare. Realistisch is dit niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

rally

Deyterra Consultancy

Ik denk dat het dan beter is als je helemaal stopt met het spelen van dit genre, want als je ultiem realisme zoekt, dan ben je op consoles op het verkeerde adres.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

rally schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:20:
Ik denk dat het dan beter is als je helemaal stopt met het spelen van dit genre, want als je ultiem realisme zoekt, dan ben je op consoles op het verkeerde adres.
wie zegt dat het over consoles gaat :?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Martyrdom, hoezo zou dat dus niet kunnen ?
Als je wordt neergeschoten, denk je dat je in reallife in één keer dood bent. Vaak lig je nog wat op de grond, te wachten tot je mag sterven. Echt niet elke kogel die je lichaam raakt is dodelijk, in tegendeel zelfs. Dus Martydom is zeker wel realistisch, als je dat zo wilt zien. Namelijk je wordt geraakt door een dodelijke kogel, maar je bent nog niet doodt gebloed. Je bent in schock, en kunt nog maar een ding bedenken. Je wilt uiteraard je tegenstander/vijand mee de dood in nemen dus je trekt nog even met je laatste krachten een pinnetje uit je granaat. Het is niet standaard, mee eens...maar het is ook geen science fiction!

Hetzelfde verhaal voor Last Stand, je bent geraakt maar niet dodelijk. Je bloedt langzaam dood, maar je hebt heus nog wel even de kracht om je Deagle uit je pocket te trekken en die klootzak van een vijand een kogel door zijn hoofd te jagen.

Dan is in mijn ogen Double Tap nog onrealistischer, want een pn90 die normaal bv vijf kogels per seconden vuurt en dan ineens 10 dat kan echt niet. Hetzelfde met Juggernaut, hoezo kan iemand ineens met health hebben ?

Het realisme moet denk ik gezocht worden in het grafische deel van het spel, dus hoe alles beweegt en eruit ziet. Zeker ook in de gameplay, ik ben 100% fan van de COD reeks. Vooral van COD4 en in iets mindere maten van COD5.

[ Voor 38% gewijzigd door NeoMe op 15-09-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

En als we het dan toch over realisme hebben: Misschien moet het respawnen er dan ook wel uit :P

Kom op, het is een spel. Realistisch of niet, het gaat om de fun. De 1 vind marty irritant en de ander leuk. Lekker boeiend. Zolang het in het spel zit kan en mag je het gebruiken. Als je het daar niet mee eens bent moet je of een ander spel gaan spelen of een eigen server starten met als regel dat Marty niet mag!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

NeoMe schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:22:
Hetzelfde verhaal voor Last Stand, je bent geraakt maar niet dodelijk. Je bloedt langzaam dood, maar je hebt heus nog wel even de kracht om je Deagle uit je pocket te trekken en die klootzak van een vijand een kogel door zijn hoofd te jagen.
Zie Black Hawk Down. Dat lijkt redelijk aardig op de Opfor-Marines verhaal imo.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil een perk waarbij de camera zicht verplaatst boven de map, waarna ik een atoombom kan afvuren en alleen mijn vijanden dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
NeoMe schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:22:
Martyrdom, hoezo zou dat dus niet kunnen ?
Als je wordt neergeschoten, denk je dat je in reallife in één keer dood bent. Vaak lig je nog wat op de grond, te wachten tot je mag sterven. Echt niet elke kogel die je lichaam raakt is dodelijk, in tegendeel zelfs. Dus Martydom is zeker wel realistisch, als je dat zo wilt zien. Namelijk je wordt geraakt door een dodelijke kogel, maar je bent nog niet doodt gebloed. Je bent in schock, en kunt nog maar een ding bedenken. Je wilt uiteraard je tegenstander/vijand mee de dood in nemen dus je trekt nog even met je laatste krachten een pinnetje uit je granaat. Het is niet standaard, mee eens...maar het is ook geen science fiction!

Dan is in mijn ogen Double Tap nog onrealistischer, want een pn90 die normaal bv vijf kogels per seconden vuurt en dan ineens 10 dat kan echt niet. Hetzelfde met Juggernaut, hoezo kan iemand ineens met health hebben ?

Het realisme moet denk ik gezocht worden in het grafische deel van het spel, dus hoe alles beweegt en eruit ziet. Zeker ook in de gameplay, ik ben 100% fan van de COD reeks. Vooral van COD4 en in iets mindere maten van COD5.
Dan vind ik dat het sowieso langer zou moeten duren vooraleer de nade ontploft. Ik denk dat als ik geraakt zou worden, ik niet direct zou denken: revenche revenche! :P (Eerst schuilen bv. indien mogelijk)

Last Stand kan ik wel nog accepteren. Ik denk zelfs dat dit idd niet zo onrealistisch is, zeker niet als je met Martyrdom vergelijkt.

Double Tap en Juggernaut zijn ook wel onrealistisch, maar daar is het niet zo geïmplementeerd dat het totaal op niets meer slaat. 8)7
Ik bedoel: Martyrdom komt ter hand NA je dood, dit is gewoon lame. Double Tap en Juggernaut daarentegen zijn perks die effectief wél nog beïnvloed worden door je skill niveau: goed aimen zodat de enemy rapper gekilled wordt dan jijzelf.
Martyrdom lijkt op kop-of-munt aangezien je na je dood met behulp van geluk nog rap wat kills kan maken.

En ik herhaal: Last Stand - ook enkel nuttig na je dood - vind ik wel nog door de beugel kunnen: daar dien je tenminste ook 'iets' te doen: mikken. Bij Martyrdom niet. (Tenzij: als je weet dat je dood zal gaan, à la kamikaze naar je vijand lopen en hopen dat de nade hem mee killt.. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

rally

Deyterra Consultancy

Dat was mijn punt ook. Consoles/PC's.

Het zijn "Arcade games" en dat betekend dat er altijd wat elementen toegevoegd worden voor de speelbaarheid (soms om het spannend te houden, soms om het uit te balanceren).
Dat je blijkbaar nog steeds komt te overlijden aan de Martydom/Last Stand perk lijkt het er op dat je dus nog niet hebt geleerd iemand goed dood te maken en/of er uit de buurt te blijven.

Nou ja... er zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben.

Ik vind het een geweldige game (MW dan) en ik kan niet wachten op MW2.

http://www.deyterra.com

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.