Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Asgaro schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:42:
[daar dien je tenminste ook 'iets' te doen: mikken. Bij Martyrdom niet. (Tenzij: als je weet dat je dood zal gaan, à la kamikaze naar je vijand lopen en hopen dat de nade hem mee killt.. :P )
Je weet toch wel dat in veel spellen het net een kunst is om net voordat je sterft een grenade te laten vallen? En dat wordt als skill beschouwd! In MOHAA was men daar erg bedreven in! Ik vermoed in de oudere COD's ook? Alhoewel de game het moet toelaten, het switchen en droppen van een nade moet zeer snel kunnen gebeuren.

Gewoon dat het automatisch gebeurt maakt het lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
rally schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:42:
Dat was mijn punt ook. Consoles/PC's.

Het zijn "Arcade games" en dat betekend dat er altijd wat elementen toegevoegd worden voor de speelbaarheid (soms om het spannend te houden, soms om het uit te balanceren).
Dat je blijkbaar nog steeds komt te overlijden aan de Martydom/Last Stand perk lijkt het er op dat je dus nog niet hebt geleerd iemand goed dood te maken en/of er uit de buurt te blijven.

Nou ja... er zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben.

Ik vind het een geweldige game (MW dan) en ik kan niet wachten op MW2.
Ikzelf vind het ook zeker en vast een geweldige game! Daar valt niet aan te twijfelen! ;)
'Kheb zelf niet echt problemen met Last Stand maar aangezien ik een rusher ben kan Martyrdom mij soms wel de keel uit hangen. :P

Maar het is NIET alleen uit persoonlijk oogpunt dat ik zo tegen Martyrdom ben: Als je zit hoeveel kritiek er al niet geweest is op die ene perk (ook veel servers die deze bannen) dan snap ik niet dat Infinity Ward dit gewoon negeert!
Ok, ze staken dit er wrsl in om de gameplay meer te balanceren, maar zien die gasten dan niet door de kritiek dat het meer kwaad dan goed doet?!

(Maar al bij al mag ik zeker niet klagen over deze game uiteraard :) )

Edit: @ Fastman:
Idd, daar geef ik je gelijk in. Indien het niet automatisch gebeurde, zou ik er niet zoveel aan tillen aangezien het dan ook van skills afhangt. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 15-09-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:13

rally

Deyterra Consultancy

Asgaro schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:58:
[...]
Edit: @ Fastman:
Idd, daar geef ik je gelijk in. Indien het niet automatisch gebeurde, zou ik er niet zoveel aan tillen aangezien het dan ook van skills afhangt. :)
Ok, dat ben ik met je eens. Het zou wellicht beter zijn als het handmatig moest, maar ik denk eerlijk gezegd dat het weinig zou uitmaken.

En ja, niet alle perks sluiten aan bij iedere speelstijl. Maar goed, het kan ook worden uitgeschakeld op servers, dus dat bied dan wel een klein lichtpuntje.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
Kijk, CoD (Niet real-life dus) is een spel, het gaat om WINNEN! En winnen alleen. Het gaat er dus om om zoveel mogelijk punten/kills te halen, want dan heb je meer kans om te winnen. IW geeft je verschillende mogelijkheden om te winnen a.k.a. perks: zo heb je Juggernaut (meer kans om de vijand te doden), Last stand, Doubletap, Martyrdom, Dead Silence. ENZ. ENZ. ENZ. Alles draait om winnen en verliezen. Natuurlijk zijn er in elk spel ook verliezers en op elk moment, en ik begrijp de frustratie van iemand als hij door martyrdom gekilled wordt. Maar bekijk het eens door de ogen van de killer: die lacht zich in het vuistje omdat hij tóch nog een kill heeft. En zeg eens eerlijk; zou jij niet precies hetzelfde doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Nee. Ik trek een soort morele grens bij dit spelletje, (en bij andere) waarvan ik voor mijzelf bepaal wat eerlijk is en wat niet. Dat over het algemeen genomen die mening vrijwel hetzelfde is voor velen geeft aan dat het een probleem zou kunnen worden. Zo ook in SoF2 bijvoorbeeld. De m4 met granaatwerper. Het leeuwendeel van de spelertjes speelde met AK omdat dat nu eenmaal hoorde volgens velen. Maar o wee als ik iemand doodschoot met granaatwerper, dan vond niemand het leuk. Het was nu eenmaal veel makkelijker. Daarom werd het gebruik van deze werper in sommige servers verboden, voordat er een soort "algeheel verbod"kwam. Mensen willen het gewoon niet hebben. En ja, je hebt een punt; het is nu eenmaal deel van het spel. Maar vele gamers trekken ergens een gezamenlijke grens en dat uit zich in soms vervelende praktijken, maar soms ook in het vergroten van spelplezier.

En overigens is mijn definitie van een spel niet winnen, het is een vorm van vermaak. Het doel van een spelletje moet nooit winnen zijn, maar jezelf vermaken. Winnen is een leuke bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

TheMasterofDome schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:16:
Kijk, CoD (Niet real-life dus) is een spel, het gaat om WINNEN! En winnen alleen. Het gaat er dus om om zoveel mogelijk punten/kills te halen, want dan heb je meer kans om te winnen. IW geeft je verschillende mogelijkheden om te winnen a.k.a. perks: zo heb je Juggernaut (meer kans om de vijand te doden), Last stand, Doubletap, Martyrdom, Dead Silence. ENZ. ENZ. ENZ. Alles draait om winnen en verliezen. Natuurlijk zijn er in elk spel ook verliezers en op elk moment, en ik begrijp de frustratie van iemand als hij door martyrdom gekilled wordt. Maar bekijk het eens door de ogen van de killer: die lacht zich in het vuistje omdat hij tóch nog een kill heeft. En zeg eens eerlijk; zou jij niet precies hetzelfde doen?
Volgens die logica kun je net zo goed gaan cheaten... dan win je ook waarschijnlijk.

Ik heb liever een uitdaging aan spelers die dat ook zoeken, in een eerlijk spel :Y)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
steveman schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:24:
[...]

Volgens die logica kun je net zo goed gaan cheaten... dan win je ook waarschijnlijk.

Ik heb liever een uitdaging aan spelers die dat ook zoeken, in een eerlijk spel :Y)
Idd, en misschien zijn die perks ook eigenlijk wel cheats :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
is een spel, het gaat om WINNEN
Euhm, lees nog eens het eerste gedeelte. Spelen puur en alleen om een spelletje te winnen is gewoon triest. Het is een spel, je kan ook plezier hebben zonder puur voor stats/winnen te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
furby-killer schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:15:
[...]

Euhm, lees nog eens het eerste gedeelte. Spelen puur en alleen om een spelletje te winnen is gewoon triest. Het is een spel, je kan ook plezier hebben zonder puur voor stats/winnen te spelen...
Ik speel het spel ook meer voor de uitdaging. Als ik puur voor de stats ging spelen ging ik wel op een noobie TDM server spelen ipv een SD hc server waar wat 'betere' spelers komen. Zo heb ik ook veel meer lol xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Nogmaals, die eeuwige 'discussie' over perks (gebaseerd op ervaringen in MW en WaW, niet MW2) is niet gewenst.

Verwijderd

Omg! Check gametrailers voor nieuwe (cam) beelden.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Die doelzoekende raketten zijn opzich wel leuk, maar je bent op dat moment je met koffertje wel uiterst onbeschermd. Verder moet je maar wachten tot je die supplydrop krijgt...en dat allemaal voor één extra kill. Die je eventueel in de tussentijd ook wel kunt maken. Ik heb vaak al moeite om naar rechts te drukken voor airstrike, bang dat ik neer wordt geschoten.

Verder is die Sentrygun niet automatisch, in het filmpje zie je dat er iemand achter ging zitten.

Kan verder weinig zeggen over de mappen, das toch altijd wennen in het begin.

Verder hoop ik dat een een 'bullet-only mode' inkomt, dus zonder nades, explosiven etc en dan op hardcore :)

[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 16-09-2009 09:57 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Nickbn schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:17:
En overigens is mijn definitie van een spel niet winnen, het is een vorm van vermaak. Het doel van een spelletje moet nooit winnen zijn, maar jezelf vermaken. Winnen is een leuke bijkomstigheid.
Is dat zo? Bij jou ontbreekt duidelijk een winnaarsmentaliteit.

"Serious gaming" is niet voor niks gekozen lijkt mij

[ Voor 14% gewijzigd door Royz op 16-09-2009 09:44 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Die filmpjes zijn wel weer echt MW, lekker snel. Vind het er zeker tof uitzien.
Alleen jammer, dat we niet wat meer killstreaks te zien kregen, vond die raket niet echt fantastisch. Had graag gezien hoe je die AC130 kan besturen.

Do what you love, do it often

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

furby-killer schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:15:
[...]

Ik denk dat je meer plezier hebt als je niet zo geobsedeerd speelt voor betere stats.

Ik ben gewoon een recreatieve speler, als ik bijvoorbeeld een negatief killstreak hebt dan is mijn avond echt niet bedorven als ik gewoon een leuk potje heb gespeeld.

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Er is nu ook een optie om je spawnplek te kiezen. Ik geloof dat het een perk is. Dat lijkt me zoo cool : lekker achter de linies spawnen alleen vermoed ik dat uav jammer op dezelfde slot zit zodat het niet tegelijk kan.
Verder vind ik het er super uitzien. Ben wel bang dat er iets teveel strikes e.d. om je oren vliegen maar dat zal wel loslopen.
En wat dacht je van silenced shotty's ?? Oooooh Yes !!

Verwijderd

Idd Slasher, het gaat allemaal om het plezier.
Joongens ik ben trouwens wel beniewd naar benchmarks van vga kaarten, zijn die er al
gemaakt met mw2 ?

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Slasher schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:58:
[...]

Ik denk dat je meer plezier hebt als je niet zo geobsedeerd speelt voor betere stats.

Ik ben gewoon een recreatieve speler, als ik bijvoorbeeld een negatief killstreak hebt dan is mijn avond echt niet bedorven als ik gewoon een leuk potje heb gespeeld.
Wat een onzin. Hoe haal je in godsnaam voldoening uit een avond gamen als je constant wordt ge-owned? Ja maar het was wel een gezellige avond zeg! Right

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 22:37
Royz schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:04:
[...]

Wat een onzin. Hoe haal je in godsnaam voldoening uit een avond gamen als je constant wordt ge-owned? Ja maar het was wel een gezellige avond zeg! Right
als je nu 'verliest' in total game maar wel veel kills hebt wat is dan het probleem?
Uw 'team' kan verliezen, maar daarom speel jezelf nog niet slecht hé!

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Icekiller2k6 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:08:
[...]

als je nu 'verliest' in total game maar wel veel kills hebt wat is dan het probleem?
Uw 'team' kan verliezen, maar daarom speel jezelf nog niet slecht hé!
Alsof iemand daarop let... er zijn echt maar weinig mensen die niet solo spelen in een teamplay game dus die interesseert het team resultaat helemaal niet

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]

Nee je haalt meer voldoening aan een avond waar je al tierend en vloekend voor het beeldscherm zit omdat je slechter bent als je tegenstander en je controller door de kamer vliegt.

Volgens mij neem jij het allemaal net ff wat te serieus

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 16-09-2009 10:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:03:
Er is nu ook een optie om je spawnplek te kiezen. Ik geloof dat het een perk is. Dat lijkt me zoo cool : lekker achter de linies spawnen alleen vermoed ik dat uav jammer op dezelfde slot zit zodat het niet tegelijk kan.
Verder vind ik het er super uitzien. Ben wel bang dat er iets teveel strikes e.d. om je oren vliegen maar dat zal wel loslopen.
En wat dacht je van silenced shotty's ?? Oooooh Yes !!
Afbeeldingslocatie: http://www.fpsadmin.com/gallery/main.php/d/5560-2/IMG_0185.JPG
edit: Geen perk maar deel van je equipment.
(van modernwarfare24/7.com)

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Buiten het tactical insertion hoop ik dat ze sowieso wat hebben gedaan aan het spawn mechanisme. Dat is nu echt dramatisch: midden in een airstrike spawnen, recht voor een vijand spawnen(*PANG* dood!) etc.

Maar de filmpjes zien er erg goed uit!! Ben erg benieuwd :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

Zo frustrerend idd dat je iemand neermaait waarna hij vervolgens op je rug spawnt. Andersom is het minder erg trouwens. ;)

• macciez
Ik kan trouwens ook plezier hebben als ik de hele avond word geowned. Gewoon alleen naar je eigen kills kijken en niet naar je eigen deaths :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Slasher schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:10:
[...]
Volgens mij neem jij het allemaal net ff wat te serieus
Nee hoor, maar ook als ik poker speel, mens erger je niet of wat adn ook, ik wil winnen.

Bowlen op de Wii dat is voor mij fun hebben, ik vind COD daar echt niet de game voor om alleen maar fun mee te hebben

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 22:21
Royz schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:10:
[...]

Alsof iemand daarop let... er zijn echt maar weinig mensen die niet solo spelen in een teamplay game dus die interesseert het team resultaat helemaal niet
Het is maar een spelletje hoor! Zolang het maar fun is maakt het niet uif of je aan het winnen bent of aan het verliezen bent. Of je moet natuurlijk iemand zijn die enkel heel snel hogerop wil geraken om naam te maken. Dan is verliezen idd not done, maar dan gaat voor mij al snel de fun uit het spel ook hoor

Verwijderd

Jawel hoor, het is maar een game.
Was het trouwens eins september dat mw2 uit komt of toch begin oktober ?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 10:34 ]

Verwijderd

Ik mis recoil. De guns schieten behoorlijk strak rechtdoor. Ik hoop dat het niet te makkelijk wordt.

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:26:
Jawel hoor, het is maar een game.
Was het trouwens eins september dat mw2 uit komt of toch begin oktober ?
11 10 09: oftewel 10 november 2009

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Royz schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:43:
[...]

maakt dat iets uit dan. Als je een spelletje speelt voor de fun wil je meteen niet meer winnen? Tuurlijk willen ze wel winnen, alleen omdat jij stelt dat het ALLEEN om winnen gaat gaan ze er tegenin. Ben het nog met ze eens ook, ik wil altijd winnen, maar nog belangrijker is dat ik er lol in heb.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Coolsnarf schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:56:
[...]

maakt dat iets uit dan. Als je een spelletje speelt voor de fun wil je meteen niet meer winnen? Tuurlijk willen ze wel winnen, alleen omdat jij stelt dat het ALLEEN om winnen gaat gaan ze er tegenin. Ben het nog met ze eens ook, ik wil altijd winnen, maar nog belangrijker is dat ik er lol in heb.
Wat ik duidelijk lees is dat het niet boeit of sommigen winnen of niet. Of je nou voor de fun speelt of niet, ik speel altijd serieus en probeer er het beste van te maken. Als iemand zegt het boeit me niet of ik win en kills ook niet, dan zie ik meteen die gasten voor me die ergens stilstaan en rondjes gaan draaien ofzo om wat lol te hebben of die naar elkaar gaan kijken en rare dingen gaan doen

Lekker boeiend die discussie over winnen vs verliezen.

Er is nieuwe footage, en daar wordt amper over gesproken :S

Ik vond het er in ieder geval erg vet uit zien :D

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik vond die raket wel best gaaf :p . Alleen op de video zag ik vier targets toen de raket neerkwam en hij had maar twee kills. Ofwel een kleine radius die ook makkelijk afgeweerd wordt achter een hoekje/muurtje.

Hopelijk komt er in deze CoD inderdaad een "echte" hardcore mode, zonder dat men daarvoor allemaal mods moet gaan installeren (server- en/of clientside). Dus een normale mode en een hardcore; meaning -->

- Geen heli
- Geen airstrikes
- Geen AC130
- Geen misseles
- Geen radar
- Geen crosshair
- Geen <insert freaky perks here>
- WEL hele goede cheat beveiliging ... please.

De meeste mensen deugen!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

nieuws: Xbox 360 met 250G-hdd debuteert in Modern Warfare 2-bundel

VET !

*Trouwens, wie speelt er wel eens op één xbox tegen een vriend. Daar is toch niks aan, want je ziet wat de ander doet ?*

[ Voor 27% gewijzigd door NeoMe op 16-09-2009 11:21 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
ik ga hem sowieso op de PS3 kopen en ik hoop dat je net zoals bij K2 de games zelf kan starten met wat wel en niet mag! is hier al meer over bekend?

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:13:
[...]

[afbeelding]
edit: Geen perk maar deel van je equipment.
(van modernwarfare24/7.com)
In dit scherm is duidelijk nieuwe Perk te zien.
- Increased Melee distance.

Lijkt me een erg goede perk.

Verder zien de filmpjes er als vanouds goed uit. Echt een CoD feeling (zoals het moet).
Die raket die je dan inroepen vindt ik beter dan de huidige airstrike omdat die soms van verschillende kanten komt en dus nooit onder de hoek die jij wilt. Met deze raket (beetje redeamer achtig van Unreal Tournament) bestuur je het zelf.
Mijn vraag is alleen wat er gebeurt als je dood gaat terwijl je die raket aan het besturen bent. Ik weet met de AC130 dat je dan gewoon verder kan besturen, maar hoe zit dit met de raket. (lijkt me wel leuk als je dood gaat dat de raket gewoon naar het laatst gerichte punt gaat).

Ook is de vraag hoe de raket eruit ziet als je deze naar beneden ziet komen. Zou je de raket ook uit de lucht kunnen schieten.

Al-met-al: De filmpjes geven veel info maar roepen ook wat vragen op.

* Griffin kan iig niet meer wachten tot het november is O-)

• macciez
NeoMe schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:20:
nieuws: Xbox 360 met 250G-hdd debuteert in Modern Warfare 2-bundel

VET !

*Trouwens, wie speelt er wel eens op één xbox tegen een vriend. Daar is toch niks aan, want je ziet wat de ander doet ?*
Ik! Maar alleen tegen lui die er nog niks van kunnen, altijd lachen als ze na 25 rondes hun 1e kill halen en meteen helemaal blij zijn

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:52

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Toen hij die ammo box liet spawnen moest ik wel ff lache, dat ding vielt echt naar beneden alsof hij gegooid werd XD

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• NeoMe

NeoMe

#Addict

ThE_OwNeR schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:13:
Toen hij die ammo box liet spawnen moest ik wel ff lache, dat ding vielt echt naar beneden alsof hij gegooid werd XD
Ja, mag je dan op gaan wachten...tegen die tijd bende al weer dood...
Verder kan iemand anders hem denk ik ook 'stealen' en gaat hij er met een extra kill vandoor. Hoop dat er een melding komt als iemand anders die missile krijgt, dan zorg ik wel dat ik bij niemand anders sta anders ben je nr 1 doelwit :)

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 13:40
Cassius schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:09:
Hopelijk komt er in deze CoD inderdaad een "echte" hardcore mode, zonder dat men daarvoor allemaal mods moet gaan installeren (server- en/of clientside). Dus een normale mode en een hardcore; meaning -->

- Geen heli
- Geen airstrikes
- Geen AC130
- Geen misseles
- Geen radar
- Geen crosshair
- Geen <insert freaky perks here>
- WEL hele goede cheat beveiliging ... please.
Ze zouden heel het hardcore verhaal moeten verbieden :+

Met radar vind ik veel mooier, tactischer :) Misschien minder realistisch maar dat staat bij mij niet voorop

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Knifen blijft gaaf :> . Staat ie met dat koffertje die raket te sturen "swish" - dood :7 . Echte knife fan hier.

De meeste mensen deugen!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Cassius schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:24:
Knifen blijft gaaf :> . Staat ie met dat koffertje die raket te sturen "swish" - dood :7 . Echte knife fan hier.
Idem. Blijf gaaf dat je, als je een paar keer door een sniper te grazen genomen bent, 'em even een bezoekje komt brengen en 'em te grazen neemt met je mes :)

https://niels.nu

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:51
StefanvanGelder schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:23:
[...]

Ze zouden heel het hardcore verhaal moeten verbieden :+

Met radar vind ik veel mooier, tactischer :) Misschien minder realistisch maar dat staat bij mij niet voorop
Gelukkig dat ze twee soorten servers kunnen draaien. Geef mij maar hardcore mode. Heb nooit anders gespeeld ook.

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik begon in niet-hardcore. Nu is het -echt- zo dat daar ook spelers rondlopen die gewoon minder goed zijn. "NIETUS, IS KEI MOEILIJK :( !" ... nee echt. Ik heb het uren gedaan en kon vaak goed meekomen, maar als ik in een beetje bekende HC server klim, moet ik echt overschakelen. Sneller reageren, beter voetenwerk en timing en als het een goede avond is qua spelers (1%) letten op het teamwork.

Killcams laten me ook echt zien dat hardcore spelers sneller/beter aimen en goed weten wat dekking echt is. Non-hardcore zie je zo vaak spam/spray and pray/tubes/bunnies/slecht aimen in killcam/etc. Dus ik zie hardcore een beetje als de uitdagingsmodus online.

De meeste mensen deugen!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Aan de andere kant, in hardcore is elke kogel dodelijk dus het is meer een kwestie van wie spot wie eerder en heeft dan een redelijk betere aim om vervolgens sneller de trigger over te halen. In hardcore heb je ook geen killcam, dus ze zitten op de vaste plekjes te campen en te spotten. De meeste idoten lopen gewoon rond, terwijl dat juist iets is wat je niet moet doen. Want rennend ben je altijd te laat, en al die campers spotten je met hun snipers of wat dan ook.

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

NeoMe schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:53:
een kwestie van wie spot wie eerder
In hardcore moet je letterlijk je ogen concentreren en opletten, anders ben je wel dood.
en heeft dan een redelijk betere aim om vervolgens sneller de trigger over te halen.
Betere aim + snellere reactietijd.
In hardcore heb je ook geen killcam,
Dat vind ik nog wel eens jammer, vooral omdat ik als beginner nog wel eens leer van de killcam.
dus ze zitten op de vaste plekjes te campen en te spotten.
En toch kan je in HC goed bewegen als je maar de juiste nade perks hebt en routes weet ;)
De meeste idoten lopen gewoon rond, terwijl dat juist iets is wat je niet moet doen.
Zeker waar, maar dat is niet anders van non-hc toch?

Enige wat ik probeer te zeggen is dat ik geloof dat er gemiddeld genomen een higher skilled publiek op HC servers zit dan op non-HC servers.

De meeste mensen deugen!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

en in HC zit echt bijna geen martyrdom voor de haters onder ons ;). anyway ik vind normale COD te arcade en HC is meer mijn stijl :)

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Royz schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:17:
en in HC zit echt bijna geen martyrdom voor de haters onder ons ;). anyway ik vind normale COD te arcade en HC is meer mijn stijl :)
In HC martydom aan hebben is ook gewoon niet slim aangezien teamkill aan staat...

Als ik op een gewone server speel wil ik nog wel eens marty aanzetten, maar op een HC server heb ik dat nooit.

Lastige in HC(met teamkill aan) is wel de claymore. Als een vijand dat ding triggert en er staat een teamgenoot in de buurt heb je mooi een teamkill aan je broek :(

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• NeoMe

NeoMe

#Addict

@ Cassius zijn hele verhaal.

Klopt, ... maar hardcore zou stuk lastiger zijn als je geen extra damage zou doen. Nu gebruikt iedereen op normale modus stopping power omdat je anders een clip moet legen. In HC gebruik je snel reloaden of double tap of iets anders. Stopping power heb je daar niet eens nodig, en dan zijn één a twee kogels al dodelijk. Dat is in mijn ogen een groot verschil, want met zes kogels kun je nog eens omdraaien en terugschieten.

• Hydra
beany schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:21:
In HC martydom aan hebben is ook gewoon niet slim aangezien teamkill aan staat...
Hoeft niet. Er zijn genoeg servers die wel HC aan hebben maar geen TK.

• Hydra
NeoMe schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:53:
Aan de andere kant, in hardcore is elke kogel dodelijk dus het is meer een kwestie van wie spot wie eerder en heeft dan een redelijk betere aim om vervolgens sneller de trigger over te halen. In hardcore heb je ook geen killcam, dus ze zitten op de vaste plekjes te campen en te spotten. De meeste idoten lopen gewoon rond, terwijl dat juist iets is wat je niet moet doen. Want rennend ben je altijd te laat, en al die campers spotten je met hun snipers of wat dan ook.
Ligt heel erg aan de map en in welk gebied je spawned. Op broadcast bijvoorbeeld kun je, als je binnen spawned, beter rondlopen. Als je bij een van die gebouwen spawned kun je beter gaan snipen. Met een SMG met red-dot sight kun je dan nog prima snipen. Een G3 met ACOG is helemaal lekker :) Binnen stil blijven werkt niet, dan heb je in no-time een vijand achter je staan die je een mes in je rug steekt.

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Hydra schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:30:
[...]

Ligt heel erg aan de map en in welk gebied je spawned. Op broadcast bijvoorbeeld kun je, als je binnen spawned, beter rondlopen. Als je bij een van die gebouwen spawned kun je beter gaan snipen. Met een SMG met red-dot sight kun je dan nog prima snipen. Een G3 met ACOG is helemaal lekker :) Binnen stil blijven werkt niet, dan heb je in no-time een vijand achter je staan die je een mes in je rug steekt.
De HC modus houdt dus in dat het realistischer is? Vond namelijk dat zonder hc ze ook neergaan als warme broodjes :p maarja.. headshots 8)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• ? ?
  • Niet online

? ?

[...]

Toen checkte ik je profielfoto eens... Get off those steroids, son ! :+

Ik speelde vroeger 24/7 MOHAA en jawel wat vonden we het tof om clan vs clan te spelen. Lekker met teamspeak op tegen elkaar lullen en lachen als je teamgenoten weer eens een domme actie deed.

Ik kon me perfect vermaken én met 27-1 verliezen, terwijl ik net zogoed een war kon spelen tegen lullen waar niks goed voor was, die continue zaagden over alles maar waar we wel dik tegen wonnen. Het gaat voor de meeste mensen om de totaalervaring. Alhoewel het niet leuk zou zijn om na elke spawn na 5 seconden neer te gaan..

Ik ga deze COD direct veel spelen, bij de vorige was die al een jaar of meer uit toen ik ermee begon en jawel meer dan 5 seconden leefde ik in 't begin niet. "Hey waar komt die vandaan" was me niet onbekend. Maar eens een spel nieuw is, is het voor iedereen gelijk te beginnen.

[ Voor 13% gewijzigd door ? ? op 16-09-2009 15:26 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/modernwarfare2360bundle1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/modernwarfare2360bundle2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/modernwarfare2360bundle3.jpg

Leuke bundel :)

EDIT: Beetje dubbel dus :+

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 16-09-2009 16:14 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

De kast is niet echt mooi, om maar niet te zeggen zwaar lelijk :)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
Zo, ik voel meteen verleiding om zon ding te gaan bestellen. Toch maar niet doen, aangezien ik aan mn pc al genoeg heb.

offtopic:

tijd voor een nieuw deeltje?

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Royz schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:43:
[...]

Wij verschillen op dat front blijkbaar van elkaar. Serious gaming blijft gaming, dus blijft een spelletje, hoe "serious" het ook is. En het blijft voor mij een computerspelletje. Winnen is leuk, maar het gaat om m'n fun. Als ik dat niet heb -winnen of verliezen- dan is gamen voor mij een no-go.

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Gelukkig verschillen mensen nog van elkaar, anders liep ik in een wereld vol Royz's en daar werd ik vrij bang van :> .

De meeste mensen deugen!

• Asgaro
Stukje uit de IGN-preview dat ik niet direct in de andere previews vond:

And then there are the perks. First off, Pro Perks. Pro Perks are new additions to the game as well, allowing for you to actually increase the power of a specific perk (say, stopping power or increased speed; another addition announced tonight) if you use it a lot. Kill a set amount of people with stopping power on – I believe it was 1,000… no easy task – and you unlock "Stopping Power Pro." These perks can be seen on the main perk selection menu, and like all the other customization in the game it's entirely streamlined. If you hover over any attachment, gun, or perk in the game and press X, you'll see info on that selection, including how many kills you need for the next challenge or unlock. Nice.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Asgaro schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:51:
Stukje uit de IGN-preview dat ik niet direct in de andere previews vond:

And then there are the perks. First off, Pro Perks. Pro Perks are new additions to the game as well, allowing for you to actually increase the power of a specific perk (say, stopping power or increased speed; another addition announced tonight) if you use it a lot. Kill a set amount of people with stopping power on – I believe it was 1,000… no easy task – and you unlock "Stopping Power Pro." These perks can be seen on the main perk selection menu, and like all the other customization in the game it's entirely streamlined. If you hover over any attachment, gun, or perk in the game and press X, you'll see info on that selection, including how many kills you need for the next challenge or unlock. Nice.
Pro perks, vet :D.

Verwijderd

Dat je moet levelen om al die zooi te unlocken is hetgene wat mij het meeste tegenzit aan CoD4 e.d.. Ik heb daar helemaal geen zin en tijd voor.

• SCIxX
Dat is juist een incentive voor veel mensen om door te spelen.

• Asgaro
SCIxX schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:26:
Dat is juist een incentive voor veel mensen om door te spelen.
Inderdaad, bij de release van Crysis dacht ik dat er geen enkele game zou kunnen tippen aan het feit dat je in multiplayer zelf wapens en add-ons, etc kon kopen mbv. je verdiende points. (Heb gehoord dat Counterstrike ook zo werkt?)

Maar toen ik - vele maanden na de release - kennismaakte met COD4 vond ik het concept rond levels, perks, killstreaks echt zó geniaal, dat ik simpelweg Crysis heb gelaten voor wat het was. (Ook al werd het indertijd nog veel online gespeeld.)

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
Promod :)

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:24:
Dat je moet levelen om al die zooi te unlocken is hetgene wat mij het meeste tegenzit aan CoD4 e.d.. Ik heb daar helemaal geen zin en tijd voor.
...
In TF2 moet je niet gamen voor unlockables, backpacks, hoedjes, sandviches :> ? ...

De meeste mensen deugen!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Als het jullie toch niet boeit, laat mij dan gewoon winnen mocht ik jullie tegenkomen ;)
Fastman schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:07:
[...]

Toen checkte ik je profielfoto eens... Get off those steroids, son ! :+
Dont worry :P heb hem trouwens meteen aangepast, die vorige was 2/3 jaar oud :|

[ Voor 70% gewijzigd door Royz op 16-09-2009 20:15 ]

• ? ?
  • Niet online

? ?

offtopic:
het is er niet op verbeterd :+
nuja, voor jou waarschijnlijk wel ;)

Zijn er eigenlijk plannen richting een CODTV achtig iets?

[ Voor 7% gewijzigd door ? ? op 16-09-2009 21:11 ]

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Asgaro
Stukje uit de Joystiq hands-on dat ik niet direct elders vond:

The coup de grace is the new Game Winning Kill Cam, which gives everyone a slow-motion shot of the kill that won the match. Perfect for gloating, or reminding you how badly you screwed up by not checking your six. You'll also see Accolades at the end of each match, which are mini-rewards based on your performance in the game. For example: Lock'n'Load (most reloads); Lockdown (most time spent in one place); and Defuser (most bombs defused). These appear in the game summary underneath your XP bar.

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Mmmkay, blijf je toch lekker TF2 spelen?

Wat je ook zou kunnen doen is COD4 spelen om wat het is, een uitstekend goede shooter: de unlockables be damned.

Die unlockables komen vanzelf wel, en ook met het standaard wapentuig kan je extreem goed uit de voeten. De rest voegt alleen extra diepte toe aan de multiplayer kant van het spel, voor degenen die dat willen.

Maargoed, het moet wel je ding zijn. En wat dat betreft kan ik je mening begrijpen :)

Aan de andere kant (zoals hierboven ook al gezegd): TF2 heeft toch ook unlockables als hoedjes, backpacks en sandviches?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:13

rally

Deyterra Consultancy

Waar ik benieuwd naar ben of dat je huidige level in CoD-MW ook nog invloed heeft op je starting level in MW2?

http://www.deyterra.com

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Lijkt mij sterk.

Ik ben wel benieuwd of ze het zelfde 'offline rankingsysteem' gaan gebruiken als bij COD4 of de 'online' versie van COD:WAW.

• SCIxX
rally schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:15:
Waar ik benieuwd naar ben of dat je huidige level in CoD-MW ook nog invloed heeft op je starting level in MW2?
Ik zou uitgaan van niet. Ze zullen ook niet hetzelfde rankingsysteem gebruiken omdat het andere ontwikkelaars zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door SCIxX op 17-09-2009 09:25 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dan kunnen ze altijd nog die van MW 1 gebruiken maar het lijkt mij sterk

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

SCIxX schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:24:
[...]
Ik zou uitgaan van niet. Ze zullen ook niet hetzelfde rankingsysteem gebruiken omdat het andere ontwikkelaars zijn.
Andere ontwikkelaars ... MW1 vs MW2 - you sure about that ;) ?

De meeste mensen deugen!

• Hydra
Laat mensen maar lekker opnieuw beginnen. Zo lang duurt 't niet om te levellen.

• macciez
rally schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:15:
Als ze zoiets hadden gedaan, had ik tenminste nog een reden gehad om 10x prestige te doen. Alleen voor een ander plaatje vond ik het teveel moeite om weer opnieuw te beginnen.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Het is een nieuw spel. nieuwe features, nieuwe dingen. Dus opnieuw beginnen.
Ook heb je niets aan je level omdat veel guns anders zijn, achievements anders zijn noem maar op.

Verwijderd

Cassius schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:01:
[...]

...
In TF2 moet je niet gamen voor unlockables, backpacks, hoedjes, sandviches :> ? ...
Nee, want niemand gebruikt die dingen :>. De enige unlocks die je wilt hebben voor 6v6 is voor de medic en in een uurtje bij elkaar te sprokkelen in een achievement server. Al die andere spullen zijn onbruikbaar in een competitieve setting (ik speel in de sub-top van Europa). Als ik kijk naar wat bepaalde perks doen denk ik toch "dat zou handig zijn". Ook voorkomt het gebrek aan levels dat je gedoe krijgt van "zomg jij bent noob want jij ben level 1".
d_star schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:03:
[...]

Mmmkay, blijf je toch lekker TF2 spelen?

Wat je ook zou kunnen doen is COD4 spelen om wat het is, een uitstekend goede shooter: de unlockables be damned.

Die unlockables komen vanzelf wel, en ook met het standaard wapentuig kan je extreem goed uit de voeten. De rest voegt alleen extra diepte toe aan de multiplayer kant van het spel, voor degenen die dat willen.

Maargoed, het moet wel je ding zijn. En wat dat betreft kan ik je mening begrijpen :)

Aan de andere kant (zoals hierboven ook al gezegd): TF2 heeft toch ook unlockables als hoedjes, backpacks en sandviches?
Ik heb CoD4 besteld, maar ik ben bang dat ik mij de pleuris ga ergeren aan dingen zoals nades, airstrikes, martyrblabla (dat is toch dat opblazen van je eigen lichaam na je dood). Klinkt iig allemaal als 1 groot spamfest. Maar misschien bevalt het wel en koop ik MW2 ook wel ;) .

• macciez
Toch zie je wel vaker, dat je in deeltje 2 met een voorsprong begint wanneer je deel 1 hebt uitgespeeld Griffin.
Kan me niks concreets herinneren, maar ben 100% zeker dat het bestaat.
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:06:
Ik heb CoD4 besteld, maar ik ben bang dat ik mij de pleuris ga ergeren aan dingen zoals nades, airstrikes, martyrblabla (dat is toch dat opblazen van je eigen lichaam na je dood). Klinkt iig allemaal als 1 groot spamfest.
Wellicht aan het begin, maar als je enigszins gevoel hebt voor zulke games zul je snel genoeg eraan wennen en weten hoe je ze kan ontwijken

[ Voor 56% gewijzigd door macciez op 17-09-2009 12:10 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Opnieuw beginnen in MW1 omdat je je profiel backup kwijt bent is ruk, maar ik moet er niet aan denken dat je bij het nieuwe spel met nieuwe wapens en perks straks allemaal met je level 55 kunt beginnen. Dan is de lol er al helemaal snel vanaf.

Het leuke aan het level 1 is ook niet alleen dat je niet alle wapens kunt gebruiken, het is ook erg vet dat iedereen met van alles speelt, omdat er simpelweg niets beters is (en je moet nog uitvinden welke wapens precies het lekkerst schieten en beter werken...), je bent nog erg afhankelijk van pickups, etc. Dat is juist mooi, imo.

Tenminste, als het spel wat bugvrijer en minder gevoelig voor mods is dan CoD5, maar dat zal wel goed komen :P

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

macciez schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:08:
Toch zie je wel vaker, dat je in deeltje 2 met een voorsprong begint wanneer je deel 1 hebt uitgespeeld Griffin.
Dat is bijv in elke Fifa. Daar neem je alle punten steeds mee naar het nieuwe deel :). Erg vet en zo moet het ook imho, omdat aannemelijk is dat degene die hoog scoren dat ook weer doen in het nieuwe deel. Dat komt de balans alleen maar tegen goede bij online gaming

• macciez
Het hoeft van mij trouwens niet perse meteen beginnen met level55 te zijn, kan ook een klein voordeel in de vorm van een leuke perk die je normaal pas laat krijgt.
Lees trouwens net op xboxworld, dat je dit keer tot level70 kan ipv tot level55.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je mw1 heb gespeeld heb je sowieso een edge tegenover mensen die pas net beginnen. Ik merk dat ik dingen veel sneller oppik in een nieuwe shooter omdat ik er al zo ontzettend veel gespeeld heb en dus heel veel dingen gewoon second nature zijn. Reloaden bijv na elk vuurgevecht ipv met een half magazijn doorrennen etc etc.

blup

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Het zorgde er bij mij juist voor dat ik er niet achter weg kon komen en tot diep in de nacht doorspeelde om maar LV43 te worden en die M14 te pakken kreeg :) en daarna onafgebroken door naar LV55.

Heb inmiddels 9 profielen op LV55 gespeeld en ben met de 10e bezig... :P Dat levellen is juist de fun! En daarnaast om met je LV1-10 in een nieuw profiel alle andere LV55s hard te pwnen :P

Kom maar op met die levels in MW2! Deze jongen heeft 10 november in zijn agenda staan en zijn werkgever is op de hoogte dat hij er 10 november niet zal zijn en dus vrij is om de hele dag te gamen :D. Beetje S&D servers opzoeken of onze eigen CTF-server (gelukkig dat CTF weer in MW2 zit) zodat het een beetje opschiet met de XP's en het levellen snel gaat want ja... dat eerste profiel wil iedereen natuurlijk z.s.m. volmaken.

10 november wordt een groot feest!

Steam || Diablo 3

• Asgaro
l0n3w012ph schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:56:
[...]

Het zorgde er bij mij juist voor dat ik er niet achter weg kon komen en tot diep in de nacht doorspeelde om maar LV43 te worden en die M14 te pakken kreeg :) en daarna onafgebroken door naar LV55.

Heb inmiddels 9 profielen op LV55 gespeeld en ben met de 10e bezig... :P Dat levellen is juist de fun! En daarnaast om met je LV1-10 in een nieuw profiel alle andere LV55s hard te pwnen :P

Kom maar op met die levels in MW2! Deze jongen heeft 10 november in zijn agenda staan en zijn werkgever is op de hoogte dat hij er 10 november niet zal zijn en dus vrij is om de hele dag te gamen :D. Beetje S&D servers opzoeken of onze eigen CTF-server (gelukkig dat CTF weer in MW2 zit) zodat het een beetje opschiet met de XP's en het levellen snel gaat want ja... dat eerste profiel wil iedereen natuurlijk z.s.m. volmaken.

10 november wordt een groot feest!
Ik geef je helemaal gelijk met deze punten ;)

En idd, 10 nov. wordt zalig! Gelukkig is het hier in België op 11 nov. een nationale feestdag (wapenstilstand) dus dit wordt uitzonderlijk eens tot een stuk in de nacht gamen! :9~ _/-\o_

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ik zie daar toch een kleine tegenstrijdigheid :+
Wapenstilstand + CoD:MW2. Does not compute :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Asgaro
Nakebod schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:17:
Ik zie daar toch een kleine tegenstrijdigheid :+
Wapenstilstand + CoD:MW2. Does not compute :D
Haha, had ik nog niet aan gedacht!
Hmm, moreel gezien zou ik dan dus net niét COD: MW2 mogen spelen, moeilijke keuze..! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
http://www.giantbomb.com/modern-warfare-2-interview/17-1374/
Throwing knife: It's stealth, it's fast, you can pull it back out somebody's body and put it back in your inventory
WTF? :P *O*

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ook ik zit eraan te denken om de dinsdag vrij te nemen, en misschien direct de maandag. Gewoon lekker gelijk een lang weekend nemen :)

@ de movie:
NICE, ook wil ik zn shirtje die 402 aan heeft :P
Kijk de hele film want er komt een hoop in terug zoals knifes, iets over sentry gun, killstreak en deathstreaks.

* Griffin wilt deze game

[ Voor 28% gewijzigd door Griffin op 18-09-2009 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ai ai ai wat een dikke game dit.

ben blij met de spawn flare, met ground war sucked het respawnen echt kont in MW1.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ben wel benieuwd hoe die respawn flare precies gaat werken.. Naar ik heb gehoord in de verschillende filmpjes kan je de respawn flares van je tegenstander ook kapot schieten/knifen/airstriken/whatever. Dit gekoppeld met mijn idee dat mensen wel erg snel de respawn flares gaan afcampen (ff wachten op de respawn en knallen maarrr!), lijkt mij dat het niet erg populair gaat worden als je een tijdje MW2 speelt...

Maargoed, IW kennende zal dit wel weer goed gebalanceerd zijn :-)

@ Koeitje: goeie keus, COD4! Inderdaad, als je voor de eerste keer online gaat spelen zal je denk ik overweldigd worden door alle explosies, airstrikes en nades die je om de oren vliegen.. Maar op zich wen je daar wel snel aan. Je leert dan vanzelf wel dat het handiger is om als je weet dat er vliegtuigen gaan overvliegen, even beschutting op te zoeken.. En dat als je iemand neerschiet, het meestal niet zo slim is om direct naar diegene toe te rennen (martyrdom)..

Maar bekijk het ook eens zo: zelf unlock je ook al deze vaardigheden, en dan mag je zelf ook klappen uitdelen!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:08:

[...]
Mass Effect 2?
Hoewel die nog uit moet komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20090918.jpg

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Briljante comic. Inderdaad die spotter is erg actueel, maar vind die 'none for me, thanks' ook wel erg grappig bedacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
ctrl+alt+del echt een geniale comic :Y

"Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is."

+1 voor de mods :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Vraag me af hoe de verhouding consoles/pc verkopen van MW1 ligt en hoe dat bij MW2 verschoven zal zijn. Ik hoorde van een vriend van me die in een gameswinkel werkt dat de verkoop bij consoles op het moment op 30:1 staat ten opzichte van PC. Dertig keer zoveel :/ ? Really? En ik maar denken dat het best een huge game voor het pc platform was.

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.