Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Cassius schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:02:
Vraag me af hoe de verhouding consoles/pc verkopen van MW1 ligt en hoe dat bij MW2 verschoven zal zijn. Ik hoorde van een vriend van me die in een gameswinkel werkt dat de verkoop bij consoles op het moment op 30:1 staat ten opzichte van PC. Dertig keer zoveel :/ ? Really? En ik maar denken dat het best een huge game voor het pc platform was.
Denk dat je er rekening mee moet houden, dat veel PC gamers hun software op een andere manier halen. Dan weet je wel wat ik bedoel

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

macciez schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:06:
[...]

Denk dat je er rekening mee moet houden, dat veel PC gamers hun software op een andere manier halen. Dan weet je wel wat ik bedoel
True, de meeste spellen zijn ook voornamelijk gericht op SP en dan zijn er genoeg wegen om goedkoop aan het spel te komen ;).
Echter voor multiplayer blijft het toch anders. Daarvoor moet je het spel kopen. (net zoals ik doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

PC gamers maken hun eigen markt kapot. Jammer wel moet ik zeggen :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiexp
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:00
Royz schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:20:
PC gamers maken hun eigen markt kapot. Jammer wel moet ik zeggen :)
Jammer is het zeker. Ik kan het me nog voorstellen tot je 16e maar als je dan aan het werk bent kan je er wel wat geld aan uitgeven. Dat heb ik wel zo gedaan.
Call of Duty Modern Warfare 2 komt er in ieder geval zeker weer in :d

Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.

Yay Moderators ik was het al zat om dat te volgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

macciez schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:06:
[...]
COD:MW2 koop je toch voor de multiplayer ... dan moet je toch echt aan een legale key zien te komen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Ik heb super veel online gespeeld (xbox), maar ook de singleplayer echt lang gespeeld. Kan me dus voorstellen, dat sommigen in COD:MW(2) alleen de singleplayer spelen.
Weet trouwens niet hoe dat op de PC gaat met keys en dergelijke, maar toen ik nog op de PC speelde was het niet zo lastig om een werkende key te krijgen. (had voor CS een stuk of 10 werkende keys, waar ik altijd mee kon wisselen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:42

PoweRoy

funky!

Cassius schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:02:
Vraag me af hoe de verhouding consoles/pc verkopen van MW1 ligt en hoe dat bij MW2 verschoven zal zijn. Ik hoorde van een vriend van me die in een gameswinkel werkt dat de verkoop bij consoles op het moment op 30:1 staat ten opzichte van PC. Dertig keer zoveel :/ ? Really? En ik maar denken dat het best een huge game voor het pc platform was.
Niet te vergelijken omdat veel gamers ook games via internet bestellen. Jonge mensen van 16 gaan eerder na een winkel dan dat ze het via internet bestellen met een creditcard van de ouders. En er staat eerder een console in huis (gekocht of gekregen van ouders) die gelijk het spel kan afspelen, dan een pc waar het misschien net niet vloeiend kan draaien.

Om vergelijkingen te maken moet er totaal verkopen getoond worden niet 1 winkel

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Cassius schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:40:
[...]

COD:MW2 koop je toch voor de multiplayer ... dan moet je toch echt aan een legale key zien te komen.
Daarnaast ben ik ook van mening dat als je een spel speelt je er ook voor moet betalen, MP of SP dat maakt niet uit.

Ik koop MW2 zeker(PC). Ik vind het het waard(tenminste, de CoD's zijn het tot nu toe waard geweest).

De enige reden voor mij om het illegaal te downloaden is als er een illegale versie uit komt voordat ie in de winkels ligt. Dan kan ik de verleiding niet weerstaan denk ik om hem alvast te kunnen spelen. Maar zodra die in de winkel verkrijgbaar is koop ik hem meteen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Cassius schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:40:
[...]

Hoeveel cracked servers bestaan er van MW1? Volgens mij kan je daar genoeg voldoening uithalen hoor

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Youtube van presentatie over perks, death streaks enz enz
http://www.youtube.com/watch?v=ArOnxjXgFxA

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:44
:9~ Omg, ik baal er echt van dat m'n AMD Athlon dit filmpje niet vloeiend kan afspelen. Ik embed 'm even

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ArOnxjXgFxA]

Edit: RPG meets FPS :9 Dit is het enige spel sinds jaren waarbij ik geneigd ben om er 50 euro voor neer te leggen en een systeem te kopen dat het vloeiend kan spelen. Wat een mogelijkheden _/-\o_ Zeer interessante perks. Kan niet wachten *O*

[ Voor 24% gewijzigd door Joep op 18-09-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Misschien tijd voor een TS update, aangezien er nu veel meer informatie is over alle wapens & perks. Verder nieuwe filmpjes + 1000 posts etc.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
beany schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:49:
[...]

Daarnaast ben ik ook van mening dat als je een spel speelt je er ook voor moet betalen, MP of SP dat maakt niet uit.

Ik koop MW2 zeker(PC). Ik vind het het waard(tenminste, de CoD's zijn het tot nu toe waard geweest).

De enige reden voor mij om het illegaal te downloaden is als er een illegale versie uit komt voordat ie in de winkels ligt. Dan kan ik de verleiding niet weerstaan denk ik om hem alvast te kunnen spelen. Maar zodra die in de winkel verkrijgbaar is koop ik hem meteen.
voor mij is downloaden, toffe game? kopen!

valve games, bethesda RPG's en call of duty games koop ik zowiezo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:09
Filmpje;

- Bling > 2 primary weapon attachments, like wtf. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Wat ik me afvraag. Komt er bij MW2 ook een manier om "on the fly" een klasse samen te stellen ?
Vind het zo sund dat ik van de tig wapens en perks er eigenlijk maar 3 kan kiezen omdat ik gebonden ben aan 5 classes.
Snap niet waarom je geen voorkeur kan wijzigen terwijl je in het spel zit .

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
heuveltje schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:57:
Wat ik me afvraag. Komt er bij MW2 ook een manier om "on the fly" een klasse samen te stellen ?
Vind het zo sund dat ik van de tig wapens en perks er eigenlijk maar 3 kan kiezen omdat ik gebonden ben aan 5 classes.
Snap niet waarom je geen voorkeur kan wijzigen terwijl je in het spel zit .
Dan kun je je class aanpassen naar wat je op dat moment nodig hebt. Vliegt er een heli, o, snel even rpg perk kiezen. Veel vijanden op een spot? Snel, 3xfrag! En ga zo maar door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Tweakers voorlopige review
Hele nette review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is er trouwens al iets bekend over PC-requirements? Ik kan mij niet voorstellen dat ze veel hoger zullen liggen dan die van COD4, aangezien ze nog steeds dezelfde engine gebruiken (uiteraard wel wat uitgebreid + optimized).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 11:57

Tweakjur

Redacteur
rgras schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:13:
Is er trouwens al iets bekend over PC-requirements? Ik kan mij niet voorstellen dat ze veel hoger zullen liggen dan die van COD4, aangezien ze nog steeds dezelfde engine gebruiken (uiteraard wel wat uitgebreid + optimized).
Geen idee nog, we hebben een technische Q&A via mail gedaan met Infinity Ward, maar so far worden we genegeerd volgens mij :P..

Ik weet wel dat de 360-versie, in tegenstelling tot de eerste Modern Warfare, gebruik maakt van streaming, waardoor ze de multiplayer maps groter en gedetailleerder hebben kunnen maken. Of dat gevolgen heeft voor de systeemeisen voor de pc-versie, weet ik niet, zo technisch zit ik zelf niet in elkaar helaas :).

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Awsom schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:59:
[...]

Dan kun je je class aanpassen naar wat je op dat moment nodig hebt. Vliegt er een heli, o, snel even rpg perk kiezen. Veel vijanden op een spot? Snel, 3xfrag! En ga zo maar door..
Nadat je een keer dood bent geweest ja. En wat is daar zo erg aan, kan nu toch ook al :?
Heb ik nu ook, gevolg daarvan is alleen dat ik geen plek meer heb for fun items als een shotgun oid. en een 2e profiel nodig alleen voor HC aangezien je daar geen deep impact oid nodig hebt.
nu heb je gewoon tig perks ED die je nooit gebruikt omdat ze niet in een klas passen

Of laat me dan iig die standaard 5 klasses aanpassen. die zijn na lvl10 compleet zinloos geworden
* heuveltje die altijd een m60 pakt voor heli's 1 magazine en hij ligt plat :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PoweRoy schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:49:
[...]

Niet te vergelijken omdat veel gamers ook games via internet bestellen. Jonge mensen van 16 gaan eerder na een winkel dan dat ze het via internet bestellen met een creditcard van de ouders. En er staat eerder een console in huis (gekocht of gekregen van ouders) die gelijk het spel kan afspelen, dan een pc waar het misschien net niet vloeiend kan draaien.

Om vergelijkingen te maken moet er totaal verkopen getoond worden niet 1 winkel
Factor 10:1 dan :)

14 miljoen verkopen op de consoles (PS3 35%, 360 65%) en 1.4 op de PC. Dit zijn totalen, wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Voor de eerste keer sinds 5 jaar weer een game gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik ga hem zeker wel halen op de pc als die uitkomt.. CoD 4 heb ik ook aardig grijs gespeeld.. en dat doe ik nu nog steeds!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij wordt het bij MW2 qua (uit)verkopen nog veel zieker dan bij GTA 4. Iedereen wil hebben op dag 1. En zou Xbox LIVE dat trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een nieuw deeltje, hier heul veel bevestigde info:
http://www.mw2blog.com/mo...nfirmed-details-round-up/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Laatst online: 10-09 09:51
Wat ik mij afvraag, in die filmpjes die ze uitgeven zie je zoveel puin e.d. rondvliegen. Heb je daar physics voor nodig? Ik neem in ieder geval aan dat indien je daar geen physics voor nodig hebt, dat mijn 7900GT niet meer gaat trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Physics = natuurkunde = nodig. Een dedicated chip hiervoor of iets op je videokaart zal echter geen vereiste zijn, lijkt me ;)

Een 7900GT gaat een beetje moeilijk worden inderdaad, denk ik. In het geval je het spel even ver kunt strippen als CoD4 zal het wel te doen zijn, maar echt ideaal is het niet. Het voordeel van zo'n oude kaart is in ieder geval dat je voor een twee keer zo snelle kaart geen asociaal bedrag meer kwijt bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:23:
[...]

Dat is bijv in elke Fifa. Daar neem je alle punten steeds mee naar het nieuwe deel :). Erg vet en zo moet het ook imho, omdat aannemelijk is dat degene die hoog scoren dat ook weer doen in het nieuwe deel. Dat komt de balans alleen maar tegen goede bij online gaming
Met dat verschil dat de 'punten' (als je dat zo al kan noemen) in Fifa gewone EA points zijn die je ook kan verdienen met hun andere games zoals NFL en NHL. Deze punten geven je 0,0 extra als je een pot voetbal speelt, het enige wat je ermee kan doen is een petje, broek enzo kopen voor je avatar. Je krijgt dus geen voordeel bij de nieuwe Fifa 10. En je krijgt er al zeker geen hogere ranking erdoor, iedereen begint met 0 wins 0 losses en 0 draws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Laatst online: 10-09 09:51
Tja, ik ben een casual gamer en speel vooral de SP, enkele malen per jaar de MP met vrienden. Maar ik vind het wel leuk om naar wat moois te kijken, wat ook voldoende soepel loopt (minimaal 40fps) dat lukte met COD4 en mijn 7900GT nog wel zonder al te veel eyecandy uit te hoeven zetten. Dat word dus en een nieuwe game en een nieuwe videokaart. V&A in de gaten houden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
monnick schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 17:00:
Volgens mij wordt het bij MW2 qua (uit)verkopen nog veel zieker dan bij GTA 4. Iedereen wil hebben op dag 1. En zou Xbox LIVE dat trekken?
Ik denk dat microsoft wel op de hoogte is en eventueel meer servers erbij plaatst. Mijn pre-order staat al voor dit spel sinds 2 maanden (xbox360 versie) en kan gewoon niet wachten om het te spelen op 10 november 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:55:
Filmpje;

- Bling > 2 primary weapon attachments, like wtf. :9
Reddot + silencer ... altijd iets wat ik miste in COD4 na in de singleplayer wel deze wapens te hebben mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:28:
[...]

Reddot + silencer ... altijd iets wat ik miste in COD4 na in de singleplayer wel deze wapens te hebben mogen gebruiken.
m249 + reddot + grip. i think i found a new friend :)

Verwijderd

Of wat dacht je van een silenced r700 :9

Wat wel opvalt is dat ze alle speed enhancements hebben verplaatst naar perk 1. Normaliter zat sleight of hand op perk 2 en extreme conditioning op perk 3. Lijkt dus nu meer perk 1 = speed enhancements perk 2 = weapon enhancements en perk 3 = ...

Verwijderd

Al dat gezeur over illegaal downloaden, koop dat spel toch gewoon! Voor ff meer dan 3 tientjes ben je klaar en wel hier:
http://www.cdwow.nl/games...N-WARFARE-2/dp/pc/9838937
Kan deze info helaas niet kwijt in pricewatch, maar ik koop hier haast altijd. Aanzienlijk goedkoper en goed, duurt alleen iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 23:47:
Al dat gezeur over illegaal downloaden, koop dat spel toch gewoon! Voor ff meer dan 3 tientjes ben je klaar en wel hier:
http://www.cdwow.nl/games...N-WARFARE-2/dp/pc/9838937
Idd , gelijk maar even bij ze besteld.
Hopelijk is de release datum voor STALKER COP een beetje in dezelfde periode, dan gooi ik deze ook nog even op de bestellijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
Normaal zijn de levertijden bij CD-WOW vrij hoog, maar ik denk dat ik hem nu wel redelijk op tijd krijg, heb hem al sinds 17 juli in bestelling staan voor iets van €35,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdwardvGelder schreef op zondag 20 september 2009 @ 00:19:
Normaal zijn de levertijden bij CD-WOW vrij hoog, maar ik denk dat ik hem nu wel redelijk op tijd krijg, heb hem al sinds 17 juli in bestelling staan voor iets van €35,-
Waarom zouden de levertijd korter zijn nu je hem 'gereserveerd' hebt?

Ik wil hem vanaf dag een, Dynbyte had vroeger altijd wel leuke pre-orders. Hebben zij deze inmiddels alweer??

Gr.

Edit, typo

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 11:55:
[...]

Ik wil hem vanaf dag een, Dynbyte had vroeger altijd wel leuke pre-orders. Hebben zij deze inmiddels alweer??

Gr.

Edit, typo
https://www.dynabyte.nl/artikel/SW08434/

Zie hier. Kost je wel gelijk 3 tientjes meer dan bij CD-WOW (tenzij je zo'n klantenkaart hebt, dan krijg je 10% korting volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 11:55:
[...]

Gr.

Edit, typo
Volgens mij zijn er veel bestellingen bij CD-wow en hebben ze niet zoveel voorraad, dan heb je dus een hogere levertijd omdat er niet genoeg spellen op voorraad zijn, als je eerder besteld sta je hoger op het lijstje dus krijg je hem eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe zowiezo niet meer aan pre-orders. De keren dat ik een game sneller had via pre-order als via nedgame zijn minimaal.

En ik koop zowiezo altijd al mijn games. a) ik ben te lui om al dat gedownload te doen b) ik wil dat boekje en het hoesje er netjes bij, staat altijd beter in de kast dan Mmore of Arita c) Het bedrag is peanuts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Het enige waarvan ik echt denk dat ik het ga missen uit MW1 in MW2, is de awesome DEagle ;)
In MW2 loopt iedereen praktisch met overkill aan zo te zien, gezien een 2e wapen standaard in de selectie zit.
(Gelukkig kan je voor je secundaire wapen slechts kiezen uit een subset van de wapens, het lijkt erop dat je geen rifle/sniper kan kiezen)

Anyway, dit gaat sowieso een insta-buy worden voor mij, en waarschijnlijk gaat dat net als MW1 een "echte" zijn uit een doosje, en niet een online key :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

MLM schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:33:
Het enige waarvan ik echt denk dat ik het ga missen uit MW1 in MW2, is de awesome DEagle ;)
In MW2 loopt iedereen praktisch met overkill aan zo te zien, gezien een 2e wapen standaard in de selectie zit.
(Gelukkig kan je voor je secundaire wapen slechts kiezen uit een subset van de wapens, het lijkt erop dat je geen rifle/sniper kan kiezen)

Anyway, dit gaat sowieso een insta-buy worden voor mij, en waarschijnlijk gaat dat net als MW1 een "echte" zijn uit een doosje, en niet een online key :)
met ^^

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:55
Ik heb dan nu wel is waar een key gekocht voor MW1 maar voor MW2 staat de pre-order al wil toch meteen vanaf dag 1 kunnen spelen. En n.a.v. MW1 is MW2 het geld ook dubbel en dwars waard.

En ben nu weer druk aan het oefenen, en damn wat 2 maanden niet spelen al met je skills kunnen doen O+

Bij mij op het werk is het al geregeld dat 1 iemand alle pre-orders afhaalt ;)

10-11 here I come!

Mocht iemand [GoT] Fanatix tegenkomen gil dan *O*

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Fanatix schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:35:
Ik heb dan nu wel is waar een key gekocht voor MW1 maar voor MW2 staat de pre-order al wil toch meteen vanaf dag 1 kunnen spelen. En n.a.v. MW1 is MW2 het geld ook dubbel en dwars waard.
zeker true. Ga het spel ook blind kopen, net als MW1
Bij mij op het werk is het al geregeld dat 1 iemand alle pre-orders afhaalt ;)
Doe mij die 20 preorders van MW2 alstublieft :P.

Verder vannochtend even MW1 gespeeld en ik speel gewoon niet echt veel. Was ook erg brak dus het ging bagger :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, geen pre-order meer voor mij , sinds gta iv doe ik daar niet meer aan mee, ik had ruim op tijd gereserveerd , maar ik zou 4 dagen na de release de game krijgen :')

ik ren gewoon ouderwets na de winkel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:25:
nee, geen pre-order meer voor mij , sinds gta iv doe ik daar niet meer aan mee, ik had ruim op tijd gereserveerd , maar ik zou 4 dagen na de release de game krijgen :')

ik ren gewoon ouderwets na de winkel :+
Ik heb hem ook besteld bij FRS, ik wil hem wel dezelfde dag hebben. Dus ook maar gewoon ouderwets naar de winkel gelopen en een formuliertje ingevuld :P

Bol.com of FRS online is leuk en makkelijk maar niet altijd ideaal :*)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Fanatix schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:27:
[...]

Ik heb hem ook besteld bij FRS, ik wil hem wel dezelfde dag hebben. Dus ook maar gewoon ouderwets naar de winkel gelopen en een formuliertje ingevuld :P

Bol.com of FRS online is leuk en makkelijk maar niet altijd ideaal :*)
Is het (nog) zo dat je bij de free record shop een 'bestelling' kan plaatsen en dat ze op de release dag een exemplaar voor je achterhouden? In dat geval ga ik morgen ook even naar de FRS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Awsom schreef op zondag 20 september 2009 @ 21:21:
[...]

Is het (nog) zo dat je bij de free record shop een 'bestelling' kan plaatsen en dat ze op de release dag een exemplaar voor je achterhouden? In dat geval ga ik morgen ook even naar de FRS :)
Bij de FRS bij ons in de buurt wel, of ze het echter nog overal doen voor iedereen weet ik niet.

Volgens mij heb ik ook wel eens gezien dat je via de website je bestelling in het dichtstbijzijnde filiaal kan laten afleveren.
Maar dat is alweer wat jaartjes terug volgens mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Fanatix op 20-09-2009 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Hebben jullie enige informatie over het geluid? Heb thuis een dikke geluidsset staan en speel heel vaak CoD5. Hierdoor hoor ik vaak waar de vijand vandaan komt, is dit ook zo met CoD6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op maandag 21 september 2009 @ 00:53:
Hebben jullie enige informatie over het geluid? Heb thuis een dikke geluidsset staan en speel heel vaak CoD5. Hierdoor hoor ik vaak waar de vijand vandaan komt, is dit ook zo met CoD6?
slechter zal het iig niet zijn :9 ,

je hebt trouwens imho niet een super geluidsset nodig om te weten waar de vijand vandaan komt, ik heb gewoon onboard sound met een plantronics gamecom 367 van €25, en ik hoor prima waar de vijand vandaan komt hoor :)

uiteraard beleef je het gevecht veel intenser met een dikke 7.1 set (ooit, als ik het geld er voor heb :*) ), maar een voordeel geeft het je niet echt imho.

geen idee of er echt grote veranderingen zijn gemaakt aan het geluid, is niet veel over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 11-09 09:51
Als je pre-order hoeveel dagen heb je hem dan eerder als je het bijvoorbeeld bij een Dixons koopt ? Als het niks scheelt kan ik hem toch beter in de winkel halen, dan heb ik hem al om 9 uur in de ochtend.

Raad je echt aan om een dikke geluidset te kopen, je beleeft het spel dan zo intens. Helemaal met een groot scherm, dit altijd te kwijlen van de beelden, geluid en de vette actie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ik pre-order altijd. Farcry 2 en Killzone 2 had ik allebei 2 dagen voordat ze in de winkels lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 01:10:
geen idee of er echt grote veranderingen zijn gemaakt aan het geluid, is niet veel over te vinden.
Ik vind dat je daar een goed punt aanstipt. Er is over graphics etc. veel bekend geworden maar over het geluid helemaal niets. En geluid in COD4 is natuurlijk erg belangrijk. In een rustige server (waar ik het liefst speel) hoor je elke stap, hoor je iemand claymores neerzetten, je hoort granaten vallen, etc. Geluid is cruciaal. Het zou mooi zijn als daar ook wat aan verbeterd is, dat je niet alleen geluid van links en rechts hoort (zoals bij een headset) maar ook echt 5.1 geluid waarbij je iemand achter je hoort etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op maandag 21 september 2009 @ 10:13:
[...]

Ik vind dat je daar een goed punt aanstipt. Er is over graphics etc. veel bekend geworden maar over het geluid helemaal niets. En geluid in COD4 is natuurlijk erg belangrijk. In een rustige server (waar ik het liefst speel) hoor je elke stap, hoor je iemand claymores neerzetten, je hoort granaten vallen, etc. Geluid is cruciaal. Het zou mooi zijn als daar ook wat aan verbeterd is, dat je niet alleen geluid van links en rechts hoort (zoals bij een headset) maar ook echt 5.1 geluid waarbij je iemand achter je hoort etc. :)
ik speel MW1 vooral in servers van 20-28 man, dus echt rusig is het daar niet. Het plaatsen van een claymore e.d. hoor ik dan ook meestal niet door het geluid van de gevechten rondom. Je hoort het wel als je in een gebouw zit en daar wordt het echt belangrijk. Speel soms wel met een vriend S&D, en als je daar de tegenstander niet hoort komen...

geluid is idd cruciaal, zeker in games als call of duty.

oh ja, je hebt ook 5.1 headsets :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet, maar met mijn 5.1 in de woonkamer hoor ik altijd wel waar de vijanden en dergelijke zijn. Zelfs met oudere spellen. Zo heeft mn 5.1 me gister nog gered in RS:Vegas2!
Dus in MW2 zal dat niet anders zijn. Hoe kun je eigenlijk het geluid nog verbeteren? Zuiverder maken? Meer realistisch? Voor zover dat nu nog niet het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Barca schreef op maandag 21 september 2009 @ 10:13:
[...]

Het zou mooi zijn als daar ook wat aan verbeterd is, dat je niet alleen geluid van links en rechts hoort (zoals bij een headset) maar ook echt 5.1 geluid waarbij je iemand achter je hoort etc. :)
Dat is nu toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Geluid is toch gewoon DD 5.1.
Heb zelf 7.1 in woonkamer, en je hoort het echt wel of er iemand van links, rechts, voor of achter komt.
Mensen die COD spelen zonder 5.1, jullie missen wat.....niet alleen waar de mensen vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
baronruud schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:07:
Geluid is toch gewoon DD 5.1.
Heb zelf 7.1 in woonkamer, en je hoort het echt wel of er iemand van links, rechts, voor of achter komt.
Mensen die COD spelen zonder 5.1, jullie missen wat.....niet alleen waar de mensen vandaan komen.
Mee eens. Ik heb net een nieuwe headset gekocht en het verschil met mijn oude headset is gigantisch. Eerst hoorde je mensen alleen van heel dichtbij, nu hoor je mensen in andere kamers, van links en rechts, van boven en beneden. Absoluut een aanrader. Maar eigenlijk moet ik dat hier niet vertellen, ik heb nu nog een leuk voordeel :9

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:13

rally

Deyterra Consultancy

Spacey23: Welke headset heb je gekocht (en waar en als ik zo vrij mag zijn... voor welke prijs)?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
rally schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:01:
Spacey23: Welke headset heb je gekocht (en waar en als ik zo vrij mag zijn... voor welke prijs)?
Ben ook wel benieuwd idd.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op maandag 21 september 2009 @ 00:53:
Het wordt zelfs altijd gezegd dat COD4 beter geluid heeft, dat je voetstappen veel duidelijker hoort, dan COD5. COD6 zal dan ook vast beter geluid hebben dan COD5 aangezien dat weer door de COD4 makers gedaan wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Is voetstappen beter horen gelijk aan beter geluid? Ik vraag het me af. Voor mij betekend beter geluid, dat het allemaal realistischer is en veel overdonderender(is dat een woord?). Ik kon bijvoorbeeld in counter-strike met een bepaalde patch voetstappen aan de andere kant van de map horen, was dat beter geluid? Niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
baronruud schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:59:
Ik pre-order altijd. Farcry 2 en Killzone 2 had ik allebei 2 dagen voordat ze in de winkels lagen.
Ik weet een winkel vlak bij de al voor de release spellen verkoopt,zodra ze ze binnen hebben, zelfs de ps3 slim verkochten ze een paar dagen voor de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:00
Heb meerdere malen bij Bol.com iets gepreordered, altijd op de release dag in huis. (niet de goedkoopste maar wel 99% van de keren zeer snel in huis).

Voor wat de geluidskwaliteit betreft, dat zal vast wel weer goed zitten. Wat me trouwens wel mateloos irriteerde bij MW1 was de laatste minuut (of halve minuut) van een ronde gaat de muziek aan, waardoor het omgevingsgeluid niet meer/minder goed te horen is. Nou bedenk ik me ter plekke dat het best een optie kan zijn om music op volume 0 te zetten, maar heb daar nooit naar gekeken eigenlijk (crap, jaren gespeeld en nooit aan gedacht ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word trouwens weer flink kampen, ik blijf mijn naam eer aan doen in mw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:45:
Word trouwens weer flink kampen, ik blijf mijn naam eer aan doen in mw2
Wat is er nou zo leuk aan kampen behalve mensen irriteren?

[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 21-09-2009 15:01 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ummm, ik ben niet iemand die als rambo door de kogel rennen heen gaat rennen en ik irriteer geen mensen.
Ik heb gewoon redelijk goede kamp skills, om rambo's te killen, niets is zo heerlijk vind ik
en zo ieritant is kampen niet voor een ander, als diegene een beetje skills heeft dood hij mij wel

Hehehe I'm Happy camper vanaf cod1

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Kampers zijn leuk, vooral om te knifen :> !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd alleen moet je dan wel zorgen dat je achter een kamper komt en ik zit nooit op plekjes dat iemand achter mij kan komen zonder gezien te worden,
maar goed ik kamp maar hooguit 30-60 sec op een plek dus weet ik niet of dat al kampen is

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 sec op de zelfde vind ik niet het zelfde als campen. Ik heb mezelf de regel gegeven dat ik maximaal 2 mensen vanaf de zelfde plek mag neerschieten en daarna weer een andere plek moet zoeken. gebruik deze regel al heel lang en ik heb nooit klachten van anderen gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kampers zijn mensen zonder skills. In CoD4 is het de laatste tijd ook erg.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg wel regelmatig geschel aan mijn hoofd maar ga daar niet op in met een smile op mijn gezicht.
En ik heb wel degelijk skills als ik altijd meer kills dan deads heb.

Ik geniet altijd wel van die zeurders die denken dat ze meer skills hebben als kampers maar uiteindelijk toch altijd meer deads dan kills hebben en dan vooral omdat ze zo gaan schelden

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vind het een lamme manier van spelen, laten we het daar maar op houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik van doeloos rond rennen, nee ik hou het liever tactische, ik wil wel een beetje het gevoel hebben dat het net echt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Geloof maar, als jij gaat kampen, en de rest heeft een beetje niveau, ben je altijd diegene met de laagste score, ook al is je kill-death ratio goed.
Snipers, die mogen van mij kampen, dat hoort ook.
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:30:
nee ik hou het liever tactische, ik wil wel een beetje het gevoel hebben dat het net echt is
Dan moet je niet cod gaan spelen!

[ Voor 37% gewijzigd door DeBaroN op 21-09-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Pubhero's ;)
Priceless war comment: "maar ik heb tenminste kills"
Terwijl het capture the flag is ofzo :+ en je hele team kapot gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:30:
Geloof maar, als jij gaat kampen, en de rest heeft een beetje niveau, ben je altijd diegene met de laagste score, ook al is je kill-death ratio goed.
Snipers, die mogen van mij kampen, dat hoort ook.

[...]

Dan moet je niet cod gaan spelen!
Mmm en toch sta ik nooit als laatste maar goed ik kamp ook maar max 60 sec ofzo op een plek.
Ik vind zelf dat iedereen zijn eigen speelwijze moet hanteren. Als je er niet tegen kunt is
online gamen niets voor diegene.

Gelukkig heb ik wel vaak iedereen achter mij staan als het op schelden aan komt wat 9 van de 10 keer gebeurd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Vandread schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:31:
Pubhero's ;)
Priceless war comment: "maar ik heb tenminste kills"
Terwijl het capture the flag is ofzo :+ en je hele team kapot gaat...
inderdaad zo raar is dat. snipers horen in sommige modes gewoon niet... het spel verplaatst zich gewoon en soms zie je snipers door het hele veld zitten omdat ze daar nog zitten van de vorige keer dat het spel zich daar bevond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Campen is een onderdeel van het spel, net zoals de 'n00btubes' waar ook altijd veel over wordt geklaagd. Het is mogelijk om stil in een hoekje te gaan zitten en dus moet iedereen het accepteren als onderdeel van het spel.

Ik ben overigens wel eens een server tegengekomen waar je een melding kreeg als je te lang op 1 plek bleef staan. Bewoon je dan nog niet na een bepaalde tijd dan ging je gewoon dood. Weet alleen niet meer of dit in CoD2 of 4 was... Maar het is dus mogelijk om het in te stellen(een mod of zo). Doet een server eigenaar dit niet dan behoort campen dus gewoon tot de mogelijkheden.

Maar het is een beetje flauw om over campers te klagen. Niet iedereen wil het spel spelen zoals jij wilt. Ik vind de 'n00btubes' ook niet echt leuk, maar ik klaag er niet over. Ik vind de heli overigens ook erg irritant(volgens gaat dat ding op alfabetische volgorde de mogelijke slachtoffers af die in bereik zijn, want ik ben altijd de pineut) maar ook daar ga ik niet over klagen. Het hoort bij het spel. Als het me niet bevalt moet ik een ander spel gaan spelen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Weet iemand of MW2 ook support van AMBX krijgt? MW1 had dat namelijk ook!

[ Voor 3% gewijzigd door Skating_vince op 21-09-2009 15:52 . Reden: Tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
@ beany

op de ps3 als je te lang niks doet word je wel gekickt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Als iedereen kampeert gebeurt er dus weinig tot niks, maw; jij parasiteert op een vrij laffe manier van het feit dat anderen wel gewoon spelen & plezier proberen te hebben.. & wat mij betreft is er niets dat meer spelbederf oplevert dan van die knaagdieren die angstig in een hoekje zitten & wachten tot ze een paar puntjes kunnen snoepen. Dat heeft totaal niks met skill te maken.. Aanvallend 4:1 scoren met een kale AK47, dat noem ik skill.. Zo, dat lucht op ;)..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Het hoort bij het spel. In een echte oorlog situatie wordt je ook niet om je oren geslagen als je langer dan 10 seconden op 1 plaats ligt. Rond rennen als rambo mag jij dan als skill zien, iedere militair zou zich kapot lachen.

Lijkt me uitstekend materiaal voor een monty python aflevering. Sir we have taken the bridge! and I only died 40 times today! That must be a new record private! congratulations! A medal would be in order, don't you think?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Seth_Chaos schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:08:
Rond rennen als rambo mag jij dan als skill zien, iedere militair zou zich kapot lachen.
Gelukkig is de gehele Call of Duty-reeks dan ook niet gebaseerd op realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Echte militairen lachen zich ook een lul in een krul wanneer ze puntjes voorbij zouden zien komen in hun vizier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan mogen mensen niet spelen als of het echt is Gunner ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bongholio schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:50:
Voor wat de geluidskwaliteit betreft, dat zal vast wel weer goed zitten. Wat me trouwens wel mateloos irriteerde bij MW1 was de laatste minuut (of halve minuut) van een ronde gaat de muziek aan, waardoor het omgevingsgeluid niet meer/minder goed te horen is. Nou bedenk ik me ter plekke dat het best een optie kan zijn om music op volume 0 te zetten, maar heb daar nooit naar gekeken eigenlijk (crap, jaren gespeeld en nooit aan gedacht ;( )
Moet je promod gaan spelen ;)

sowieso ligt het niveau veel hoger op warmods (+beter voor je fps xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:15:
Dan neem je het in mijn ogen iets te serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm dus ik mag het niet te serieus nemen het spel ? Ik hou er namelijk wel van op tactische
een game te spelen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zeg helemaal nergens dat jij dat niet mag, die woorden moet je me niet in de mond leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké gelukkig maar. Ik word namelijk vaak genoeg om die redenen gevraagt om een clan te joinen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
beany schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:49:
Ik vind de heli overigens ook erg irritant(volgens gaat dat ding op alfabetische volgorde de mogelijke slachtoffers af die in bereik zijn, want ik ben altijd de pineut) maar ook daar ga ik niet over klagen. Het hoort bij het spel. Als het me niet bevalt moet ik een ander spel gaan spelen.
Het lijkt er altijd op dat de heli vooral achter de nummer 1 aangaat. die wordt over het algemeen het meest gekilled door de heli!
Maar goed, als je met een beetje team bent, dan is die helikopter na max 2 kills al weer neergehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolsnarf schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:21:
[...]

Het lijkt er altijd op dat de heli vooral achter de nummer 1 aangaat. die wordt over het algemeen het meest gekilled door de heli!
Maar goed, als je met een beetje team bent, dan is die helikopter na max 2 kills al weer neergehaald!
ben het met je eens, ik wordt veel meer gekilled door de heli als ik hoog sta, dan wanneer ik net een game join die al halverwege is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:15:
Dude.... echt spelen? Militairen hebben een doel, in & out met zo min mogelijk kill's.
Niet zoals rambo in een hoekje zitten en zoveel mogelijk kills maken.
De echte militairt heeft geen killdeathratioot!... dat zeg ik gamma.. waarom ga ik hier op in :+

edit... nee... geen militair... pubhero...

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 21-09-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb een style die mij bevalt waar ik graag gebruik van wil maken en dat is dus als een militair
En wat een ander daar van vind is zijn probleem

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:50:
En ik heb een style die mij bevalt waar ik graag gebruik van wil maken en dat is dus als een militair
En wat een ander daar van vind is zijn probleem
Dat tweede gedeelte heb je tot op zekere hoogte een punt. Maar zoals nu al verteld is als je had gelezen, in een hoekje gaan zitten en iedereen afschieten die langs loopt is niet zoals een militair het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet in een hoekje nee maar wel tactisch onopvallend en zo veel mogelijk schuilen zodat de vijand jou niet ziet en jeps uiteindelijk toch een soort van kampen lijkt mij. En nee een militair schiet liever niemand dood maar loopt ook niet als ramo door het veld te sprayen tenzij hij graag dood wil worden geschoten

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:28:
Mmmm dus ik mag het niet te serieus nemen het spel ? Ik hou er namelijk wel van op tactische
een game te spelen.
Dan kun je denk ik beter kijken naar Operation Flashpoint 2.... :)
(ik haal ze beide, maar CoD is meer arcade/actie en puur knallen terwijl OFP2 wat meer tactisch en realitisch is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
rabor schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:54:
Als iedereen kampeert gebeurt er dus weinig tot niks, maw; jij parasiteert op een vrij laffe manier van het feit dat anderen wel gewoon spelen & plezier proberen te hebben.. & wat mij betreft is er niets dat meer spelbederf oplevert dan van die knaagdieren die angstig in een hoekje zitten & wachten tot ze een paar puntjes kunnen snoepen. Dat heeft totaal niks met skill te maken.. Aanvallend 4:1 scoren met een kale AK47, dat noem ik skill.. Zo, dat lucht op ;)..
Precies mijn kijk erop..
Ik heb altijd het idee dat campers alleen maar campen omdat ze anders helemaal geen kills pakken, campers zijn vaak de slechtste spelers die er zijn, kunnen voor geen meter richten en snappen niets van wat er om hen geen gebeurd, behalve wanneer er iemand voorbij loopt. Daarom is het ook zo frustrerend om door ze gekilled te worden.
Niet alle campers zijn slechte spelers, dan is het nog zwakker, omdat ze campen nog niet eens nodig hebben.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:07:
Nee niet in een hoekje nee maar wel tactisch onopvallend en zo veel mogelijk schuilen zodat de vijand jou niet ziet en jeps uiteindelijk toch een soort van kampen lijkt mij. En nee een militair schiet liever niemand dood maar loopt ook niet als ramo door het veld te sprayen tenzij hij graag dood wil worden geschoten
Jij zit zeker in je hoekje totdat iemand in de buurt is en dan spray je hem.

Je kunt ook rond lopen zonder te sprayen. Ik liep meestal in COD 4 met de G5. En dan moet je mikken..... probeer dat is
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.