Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:38
baronruud schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:01:
[...]

Jij zit zeker in je hoekje totdat iemand in de buurt is en dan spray je hem.

Je kunt ook rond lopen zonder te sprayen. Ik liep meestal in COD 4 met de G5. En dan moet je mikken..... probeer dat is
G3 bedoel je denk ik :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:01:
[...]

Jij zit zeker in je hoekje totdat iemand in de buurt is en dan spray je hem.

Je kunt ook rond lopen zonder te sprayen. Ik liep meestal in COD 4 met de G5. En dan moet je mikken..... probeer dat is
Nope ik ben vooral sniper en ga idd niet de hele tijd wachten om op iemand te spryen vanuit een hoekje
Wel zoek ik plekjes op waar ik niet snel te zien ben en vandaaruit kills maken voor een klein tijdje met max 3 kogels als het niet minder is vooral g3 en sniper rifles met aoc scoop ofzo.

Wat ik wel zwaar ierritant vind zijn jumpers ofzo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ja, klopt G3 :o
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:05:
[...]

Nope ik ben vooral sniper en ga idd niet de hele tijd wachten om op iemand te spryen vanuit een hoekje
Wel zoek ik plekjes op waar ik niet snel te zien ben en vandaaruit kills maken voor een klein tijdje met max 3 kogels als het niet minder is vooral g3 en sniper rifles met aoc scoop ofzo.

Wat ik wel zwaar ierritant vind zijn jumpers ofzo
Als je sniped, heb ik geen probleem met campen.

[ Voor 60% gewijzigd door DeBaroN op 21-09-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snipe met alle wapens liefst met single shot wapens,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Maar snipen vind ik ook niet echt campen, dan speel je alleen wat meer op de achtergrond.
Over jumpen, ik moet eerlijk toegeven dat ik lange tijd lid ben geweest van codjumper, maar ik jump nooit in pub servers, dat is gewoon valsspelen en ik vind het zelf ook irritant wanneer anderen het wel doen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft eeuwig terugkomen dat gemiep over campers. Als je schijnbaar niet in staat bent om campers om te leggen dan ben je gewoon zelf niet handig bezig. Hoeken controleren, smoke, flash, nozzle flash, radar, er zijn genoeg manieren om er van te winnen. Als je wordt neergeschoten dan heb je niet goed gekeken.

Als je als een hersenloze gaat rondrennen of alles lekker gehaast wil afraggen dan kun je er zeker van zijn dat je gespot wordt en de campers mist. Dan maakt het winnen van close combat gevechten ook geen drol uit, er hoeft er maar één te zijn die je op afstand met een m16 zal omleggen want die personen vallen altijd op.

Zie ze vaak genoeg rennen in bog, dwars over het middenveld hun frag nades domweg een kant opgooien.... switch naar een beter wapen, en je knalt ze zo neer.

En in het echt wordt er ook gewoon gecamped. Familielid zit in deh rawod en die werd even lekker gesandwiched door vijandelijk vuur. En die knakkers bleven ook lekker zitten op hun plekkie. Enige wat ze konden doen was alles leegschieten en de extreme conditioning perk gebruiken.... rennen voor je leven dus. :)

Oja, het ging over MW2 toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 22:56

Yor

Yor1313#2571

Wat ik zwaar irritant vind is dat er in elk topic over een FPS weer de standaard convo/discussie/rant/flame/trol over campers, sprayers, bunnyhoppers etc staat. Laat staan de discussie over martyrdom, nades (n00btubes) of spawnkillers.

Campers zijn cool, Sprayers hebben ADHD en bunnyhoppers staan stijf van de xtc, nu goed?

Het wordt langzaam aan tijd dat er eens een apart topic voor komt, want 3456677 posts over campen/sprayen/bunnyhoppen horen echt niet thuis in een topic over een game. Ik heb het gevoel dat de helft hier zich/haarzelf beter ranked in de game dan dat ze werkelijk zijn en dan maar even zo hun ei moeten leggen hier. Wil je echt de übermaster zijn, doe dan in het vervolg alleen knifekills, er schijnt een gozer te zijn met meer dan 15000 online knifekills, nickname is, jawel, Knife...

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
In het playstation 3 topic werd net gemeld dat als je Power Unlimited neemt voor een jaar voor 55 euro krijg je MW2 erbij, voor zowel PS3 en xbox360. Voor PC was het net een iets andere aanbieding, wellicht interessant voor mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar past geen acog op :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Net de game gepre-ordered voor 28,99. Ben benieuwd of deze net zo vet wordt als Cod 4

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 10:03
NoepZor schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:22:
Net de game gepre-ordered voor 28,99. Ben benieuwd of deze net zo vet wordt als Cod 4
Waar heb je dit gedaan? Klinkt niet verkeerd die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
all killer schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:33:
[...]

Waar heb je dit gedaan? Klinkt niet verkeerd die prijs.
Waarschijnlijk de PC versie bij CDwow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Mooie discussie hier gaande over campers.
Als je een beetje skills hebt pak je campers bij de vleet imo.

Zelf ben ik ook geen camper maar op tactische moment even inhouden kan soms slim zijn.
Het liefst speel ik ook hardcore, geen gezeik, geen gelame, gewoon raggen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

kaos- schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:41:
Mooie discussie hier gaande over campers.
Als je een beetje skills hebt pak je campers bij de vleet imo.

Zelf ben ik ook geen camper maar op tactische moment even inhouden kan soms slim zijn.
Het liefst speel ik ook hardcore, geen gezeik, geen gelame, gewoon raggen.
In de BLOQ heb je twee gebouwen, één daarvan heeft een ruimte waar je op de eerste verdieping zit. Als je daar inloopt is er maar één ingang en dat is via de gang/trapruimte. De uitgang is door het gat in de vloer. Ik denk dat iedereen nu wel weet waar ik het over heb. Als je bij die ingang 2 x claymore legt, en op hardcore speelt. En je gaat daar op de grond liggen, aan het einde van de kamer...beetje beschut dan leg je zo iedereen neer die boven rondloopt. Alleen oppassen voor nades, maar je kunt ook gaan zitten dan ben je sneller weg als je een nade hoort. Kun je bijvoorbeeld naar dat gat lopen, zo heb ik al meerdere killstreaks gehaald. In principe wel lame, maar werkt wel dus waarom niet. Zolang je twee claymore's er nog staan kun je ook bij het laatste raam gebukt een beetje gaan spotten/schieten. Als de claymore's kapot zijn, ga je zitten/liggen en leg je iedereen om die de trap op komt, die door die deur komt en die achter de trap opkomt en de ruimte inloopt. Goed op het einde letten, dat is het grootste gevaar dat daar net iemand het hoekje om kijkt. Succes met spelen...kom vanzelf wel iemand tegen die dit gelezen heeft :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Deze militair discussie is echt te belachelijk voor woorden. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:30:
Dat vind ik van doeloos rond rennen, nee ik hou het liever tactische, ik wil wel een beetje het gevoel hebben dat het net echt is
Wat is nou weer doelloos rond rennen? Je rent toch rond om zoveel mogelijk mensen te killen? Ik loop/ren altijd zoveel mogelijk, zodat ik nooit stil sta, genoeg munitie heb en kills kan maken. Mensen die stil blijven zitten oftewel campen winnen ook nooit en 9 van de 10 keer pak ik ze alsnog omdat ze vaak niet weg gaan.

Hoe vinden jullie het niveau op de PS3 van CoD4/5 ? Wordt echt vaak eerst, laatst zelfs 5 keer achter elkaar. Speel alleen Free For All

Wat ik wel jammer vind is dat op de PS3 je met maar max 8 mensen in een server zit ipv 16 mensen op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
koendt schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:50:
In het playstation 3 topic werd net gemeld dat als je Power Unlimited neemt voor een jaar voor 55 euro krijg je MW2 erbij, voor zowel PS3 en xbox360. Voor PC was het net een iets andere aanbieding, wellicht interessant voor mensen.
Bedankt voor de tip, wordt wel even lid. Je krijgt het blad tenslotte gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Yor schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:45:
Wat ik zwaar irritant vind is dat er in elk topic over een FPS weer de standaard convo/discussie/rant/flame/trol over campers, sprayers, bunnyhoppers etc staat. Laat staan de discussie over martyrdom, nades (n00btubes) of spawnkillers.

Campers zijn cool, Sprayers hebben ADHD en bunnyhoppers staan stijf van de xtc, nu goed?

Het wordt langzaam aan tijd dat er eens een apart topic voor komt, want 3456677 posts over campen/sprayen/bunnyhoppen horen echt niet thuis in een topic over een game. Ik heb het gevoel dat de helft hier zich/haarzelf beter ranked in de game dan dat ze werkelijk zijn en dan maar even zo hun ei moeten leggen hier. Wil je echt de übermaster zijn, doe dan in het vervolg alleen knifekills, er schijnt een gozer te zijn met meer dan 15000 online knifekills, nickname is, jawel, Knife...
''Knife'' heeft waarschijnlijk dan ook al 30000+ deaths... O-) Dat zal er wel zo een zijn met 3xstun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Versteegrob schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 01:42:
[...]

Wat ik wel jammer vind is dat op de PS3 je met maar max 8 mensen in een server zit ipv 16 mensen op de pc.
8 spelers max??

Volgens mij op de PS3:
COD4: max 24 spelers en COD5: max 16 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik denk dat hij bedoeld aan 1 kant, want 8 max in de totale groep is het sowieso niet, dan kan je max 4v4 doen - not gonna happen :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:27:
[...]

8 spelers max??

Volgens mij op de PS3:
COD4: max 24 spelers en COD5: max 16 spelers.
Max was toch 18 in Cod4? Met ground war dan, meeste games zijn 6v6 (dus 12 man).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:49:
[...]
Max was toch 18 in Cod4? Met ground war dan, meeste games zijn 6v6 (dus 12 man).
Ja, je hebt gelijk: 18man in groundwar, andere gamemodes 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ik speel alleen Free For All he en dat heb je bij CoD4 / CoD5 en waarschijnlijk bij CoD6 ook max 8 man in een server. Dat is wel eens jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:13

rally

Deyterra Consultancy

Wat ik jammer vind is dat je voor de Xbox 360 geen dedicated server kan opzetten (bijvoorbeeld een VM onder Windows)
Teminste... ik heb er (nog) geen documentatie van gevonden.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 10-09 09:23
Yippie schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:35:
[...]

Waarschijnlijk de PC versie bij CDwow
Jep :) de console versie zit geloof ik op 45 euro

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Awsom schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 07:46:
[...]

''Knife'' heeft waarschijnlijk dan ook al 30000+ deaths... O-) Dat zal er wel zo een zijn met 3xstun :+
Vinden jullie ook niet dat je voor de knife 1.5 punt moet krijg ipv 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 07:46:
[...]

wat is er mis met 3x stun? >:)

vind ik imho tactischer en beter als 3x nade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:42:
[...]

In combinatie met zoveel knife kills bedoelt hij denk ik.
Ook een van mijn taktieken trouwens, een stun naar iemand gooien en 'm dan knifen 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Versteegrob schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 01:42:
[...]
Wat is nou weer doelloos rond rennen? Je rent toch rond om zoveel mogelijk mensen te killen? Ik loop/ren altijd zoveel mogelijk, zodat ik nooit stil sta, genoeg munitie heb en kills kan maken. Mensen die stil blijven zitten oftewel campen winnen ook nooit en 9 van de 10 keer pak ik ze alsnog omdat ze vaak niet weg gaan.

Hoe vinden jullie het niveau op de PS3 van CoD4/5 ? Wordt echt vaak eerst, laatst zelfs 5 keer achter elkaar. Speel alleen Free For All
Hier was ik even verbaasd, veel rennen waardoor je makkelijk campers uitschakeld en vaak eerste wordt...
En toen snapte ik het, ffa..... :)

Moet je eens hardcore td of hardcore s&d spelen, ik denk dat je dan wel gaat schrikken van het nivo verschil.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Is het niveau van FFA zo laag dan? Hoe komt dat? Zie vaak genoeg levels waar iedereen level 50+
Verder schiet ik vrij accuraat en reageer snel maar zal hardcore eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:42:
[...]

Niks mis mee. Om te knifen is het geniaal. Ik doelde alleen erop dat ''top-''knifers altijd 3x stun hebben :p
Versteegrob schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:11:
Is het niveau van FFA zo laag dan? Hoe komt dat? Zie vaak genoeg levels waar iedereen level 50+
Verder schiet ik vrij accuraat en reageer snel maar zal hardcore eens spelen.
Ja. Ontzettend laag. Ik denk omdat FFA hersenloos schieten is. Als je een keer op een goede server HC S&D gaat spelen dat je schrikt van het hoge niveau en het teamwork. :D Dan is het niet meer kies een LMG, ga achter een spawn plek zitten en knal op alles wat beweegt (zo is het in de meeste grote FFA-servers :+ ) Je moet nu kijken of het vriend of vijand is (notag gebeurt nog wel eens als je je achter een auto oid verstopt), en het grote verschil, je respawnd niet meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vind dat je wat te makkelijk neerzet maar als je een beetje snel bent dan lukt een top 3 zeker wel maar je moet echt wel skills hebben.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Awsom schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:54:
[...]

Niks mis mee. Om te knifen is het geniaal. Ik doelde alleen erop dat ''top-''knifers altijd 3x stun hebben :p

[...]

Ja. Ontzettend laag. Ik denk omdat FFA hersenloos schieten is. Als je een keer op een goede server HC S&D gaat spelen dat je schrikt van het hoge niveau en het teamwork. :D Dan is het niet meer kies een LMG, ga achter een spawn plek zitten en knal op alles wat beweegt (zo is het in de meeste grote FFA-servers :+ ) Je moet nu kijken of het vriend of vijand is (notag gebeurt nog wel eens als je je achter een auto oid verstopt), en het grote verschil, je respawnd niet meteen!
Mja maarja FFA is natuurlijk wel gemaakt voor chaos enzo. Je hoeft niet zo goed te zijn om kills te maken. FFA speelt gewoon lekker als je ff gewoon frustraties enzo wilt wegschieten :P Speel zelf eigenlijk alleen maar Team FFA. Krijg je meer en sneller XP (toch?)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• DeBaroN
Timocos schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:58:
[...]

Mja maarja FFA is natuurlijk wel gemaakt voor chaos enzo. Je hoeft niet zo goed te zijn om kills te maken. FFA speelt gewoon lekker als je ff gewoon frustraties enzo wilt wegschieten :P Speel zelf eigenlijk alleen maar Team FFA. Krijg je meer en sneller XP (toch?)
S&D gaat sneller volgens mij

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
HQ gaat het snelste overall, S&D alleen als je echt goed bent heb ik het idee. S&D gemiddeld 400 a 500 per potje. Als je een potje HQ speelt en je wint dan incl match bonus zo'n 800 a 900. Note daarbij is dat potjes S&D over het algemeen korter zijn.

Met HQ of HCHQ krijg je meer kills zodat je én veel punten pakt en je je wapen challenges sneller haalt.
Conclusie: met HQ meeste punten!

[ Voor 3% gewijzigd door Vince22 op 23-09-2009 10:19 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• Ikkuh84
  • Nu online
Vince22 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:18:
[...]

HQ gaat het snelste overall, S&D alleen als je echt goed bent heb ik het idee. S&D gemiddeld 400 a 500 per potje. Als je een potje HQ speelt en je wint dan incl match bonus zo'n 800 a 900. Note daarbij is dat potjes S&D over het algemeen korter zijn.

Met HQ of HCHQ krijg je meer kills zodat je én veel punten pakt en je je wapen challenges sneller haalt.
Conclusie: met HQ meeste punten!
Ah dan ga ik denk ik HQ maar spelen voor mijn laatste 8 leveltjes. Ben nu 47 :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
Hm ik zit in het verkeerde topic denk ik, ik dacht dat dit het MW2 topic was ;)
Inderdaad. Mag het weer over het spel zelf gaan?

Verwijderd

Ik vind die pro perks nog een beetje vreemd. Je kiest bijvoorbeeld 'sleight of hand' voor faster reloading. Wanneer je daarmee bijv 100 kills maakt, krijg je voor die perk een upgrade waarmee je aim down sight (ads) sneller gaat. (ideale combo voor lmg's)
Ik gebruik nooit fast reload maar fast ads lijkt me wel wat. Dat kun je dus niet los kiezen. Het systeem wordt dus compleet anders en bepaalde perk/pro perks horen gewoon bijelkaar of je dat nou wilt of niet. Dat zal even wennen worden en een uitdaging om jouw ideale combinatie te maken. Ik zou graag ECHT mijn ideale combo maken zonder de vooraf bepaalde combo's.
Verder kan ik nauwelijks wachten.
Wat zouden bijvoorbeeld de 6 overgebleven killstreakrewards zijn ? Misschien Mobile sentryguns/drones net als de helicopters maar dan op de grond welke ook gebouwen en tunnels in kunnen net als de honden in waw.
Of een nervegas airstrike die een enorme gaswolk maakt en dat jij en je team maskers opzetten en de rest langzaam dood gaat wanneer ze in de wolk blijven.

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ik heb laatst een filmpje gezien waarin alle killstreaks stonden, zal even kijken of ik hem terug kan vinden. Deze herinner ik me nog: UAV, Airdrop, Predator missile, AC130, nog een andere raket, helicopter, nog een attack helicopter.. Hmmm, ga wel even op zoek.
Verder ben ik ook benieuwd naar die pro perks, wat ik in dat filmpje kon zien was, dat marathon al unlimited sprinting was, wat wordt dan de pro perk, teleporting?
edit: hier uitleg over alle nieuwe dingen:
http://www.gametrailers.com/video/press-event-modern-warfare/56087

[ Voor 18% gewijzigd door macciez op 23-09-2009 11:11 ]

Do what you love, do it often

Verwijderd

macciez schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:05:
Ik heb laatst een filmpje gezien waarin alle killstreaks stonden, zal even kijken of ik hem terug kan vinden. Deze herinner ik me nog: UAV, Airdrop, Predator missile, AC130, nog een andere raket, helicopter, nog een attack helicopter.. Hmmm, ga wel even op zoek.
Verder ben ik ook benieuwd naar die pro perks, wat ik in dat filmpje kon zien was, dat marathon al unlimited sprinting was, wat wordt dan de pro perk, teleporting?
edit: hier uitleg over alle nieuwe dingen:
http://www.gametrailers.com/video/press-event-modern-warfare/56087
Er zijn 9 killstreakrewards bekendgemaakt. Six to go.En Bowling werd gevraagd welke twee hij het coolst vond en daar kon hij niet op antwoorden want die zaten niet bij de getoonde 9.

• macciez
Achso, sorry dat wist ik niet. Dacht dat mijn lijstje al alle killstreaks liet zien. Mijn welgemeende excuses

Verwijderd

macciez schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:20:
Achso, sorry dat wist ik niet. Dacht dat mijn lijstje al alle killstreaks liet zien. Mijn welgemeende excuses
Ik ben geen admin natuurlijk maar als dit geen ban wordt dan weet ik het niet meer. ;)
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:15:
[...]

Er zijn 9 killstreakrewards bekendgemaakt. Six to go.En Bowling werd gevraagd welke twee hij het coolst vond en daar kon hij niet op antwoorden want die zaten niet bij de getoonde 9.
Zijn het er niet meer dan 15?

Heb net de Hardened edition bij de FRS in Delft gepreorderd. Kostte me 80 euro, maar dat is MW2 meer dan waard! Krijg een smsje als hij klaar ligt :) Maar die man zei wel dat ik niet voor de releasedate hoef langs te komen omdat ze hem dan toch niet meegeven. Zijn er mensen die ervaring hebben met de FRS, heeft het nut om 1-2 dag(en) voor de releasedate langs te gaan om te kijken of ze hem al meegeven?

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:59:
[...]

Heb net de Hardened edition bij de FRS in Delft gepreorderd. Kostte me 80 euro, maar dat is MW2 meer dan waard! Krijg een smsje als hij klaar ligt :) Maar die man zei wel dat ik niet voor de releasedate hoef langs te komen omdat ze hem dan toch niet meegeven. Zijn er mensen die ervaring hebben met de FRS, heeft het nut om 1-2 dag(en) voor de releasedate langs te gaan om te kijken of ze hem al meegeven?
Volgens mij, staat het antwoord in je eigen post :+

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
[...]

ik heb nog nooit gepre-ordert bij de FRS maar ik ga altijd naar de dynabyte in delft waar ik heb altijd op de dag van release heb :)

krijg je een belletje en binnen een half uurtje ligt ie klaar :D

• chimera2
  • Laatst online: 09:11
hoe kan dat nou hij komt pas 10-11-09 uit

• DeBaroN
chimera2 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:49:
hoe kan dat nou hij komt pas 10-11-09 uit
Ja, wat bedoel je precies?

• chimera2
Abbadon321 zegt dat hij hem over een helf uurtje kan halen maar hoe kan dat als hij pas 10-11-09 uit
chimera2 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:26:
Abbadon321 zegt dat hij hem over een helf uurtje kan halen maar hoe kan dat als hij pas 10-11-09 uit
*zucht* Hij zegt gewoon dat ie op de dag van release een belletje krijgt en de game binnen een half uur binnen krijgt.

• chimera2
|:( Oeps foutje verkeerd gelezen |:(

• Griffin
  • Laatst online: 10:42

Griffin

Is mythical

1.
Hoezo krijg je een sms als het spel er is. Ik heb gepreordered bij FRS en krijg het spel thuis gestuurd.

2.
Soms wil FRS wel eens voor release verkopen als ze het spel binnen hebben. Echter dit gebeurt steeds minder omdat ook de FRS (en andere zaken) steeds meer op de vingers worden getikt omdat ze te vroeg verkopen.
Met MW1 vroeg ik of ik het spel kon apart leggen voor de release date als deze binnen zou komen (2 dagen voor release). Ik kreeg het spel gelijk mee ipv wachten.
Ook is het afhankelijk van de voorraad dag van de winkel. Als de winkels op maandag levering hebben dan zit een release spel van dinsdag er al bij. Is de release dag echter op (of eerder) dan zit deze er niet bij (mits het voor release date is). Dan sturen ze een aparte release shipment.

Verwijderd

Weten jullie of MW2 ook naar Steam komt, en ook of dat meteen na release gaat zijn?

• Horizons
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:59:
Weten jullie of MW2 ook naar Steam komt, en ook of dat meteen na release gaat zijn?
waarschijnlijk kun je hem een week van te voren kopen met korting en kan je hem pas downloaden op de dag van release :)

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:51
korting ? hihihih zal vast de hoofd prijs zijn ..

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
and yet there is something we haven't talked about that, and the reason we haven't talked about it is because once you see it you completely forget everything we've already talked about. It becomes this whole new game. That's what I'm excited for.
http://www.videogamer.com...ing_surprise_for_mw2.html

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Hmmm, lekker vaag!!

Ook moeilijk te raden aangezien er 0,0 hints worden gegeven. We zullen het zien 10 november, of later als je even moet spelen eer je 'het' zal zien/meemaken :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

Kan niet wachten tot november !.. Wil de Xbox 360 Modern Warfare 2 bundel :P
En ik kan hem nog nergens pre-orderen ;(
and yet there is something we haven't talked about that, and the reason we haven't talked about it is because once you see it you completely forget everything we've already talked about. It becomes this whole new game. That's what I'm excited for.
Aliens ? :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:01:
Kan niet wachten tot november !.. Wil de Xbox 360 Modern Warfare 2 bundel :P
En ik kan hem nog nergens pre-orderen ;(

[...]

Aliens ? :P
Dat zou het een beetje verpesten, vind deze setting perfect. Word een beetje gek van die uitgemelkte WOII 'sims'

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:56:
[...]

Dat zou het een beetje verpesten, vind deze setting perfect. Word een beetje gek van die uitgemelkte WOII 'sims'
Denk ook niet dat IW zo dom is hoor. Ze zullen dondersgoed weten dat een 'setting' zo omgooien van MW1 naar MW2 je spel naar de knoppen maakt.

Verder vindt ik het goed van IW dat ze 'pas' 20%-ish hebben 'verklapt' van het spel. Blijft er nog een spanning over om te ontdekken tijdens het gamen.
Toen ik vandaag bij de FRS in Delft was zei de verkoper trouwens dat hij een presentatie van Gamekings ofzo had gehad en dat er verwacht wordt dat 87% van alle Xbox 360 bezitters deze game in huis gaat halen.

Ook zei hij dat de Mediamarkt een aantal van de game grote releases pas weken later binnen krijgt. Dit omdat de Mediamarkt schijt heeft aan de releasedates en altijd van te voren al verkoopt. De uitgevers zijn dit beu en geven de MM de game pas weken later. Dit is na aanleiding van het te vroeg verkopen van Need for Speed: Shift. Ze krijgen in ieder geval Assassins Creed 2 pas veel later, over de rest weet ik het niet. Dit is althans wat de verkoper mij vertelde (hij leek erg geloofwaardig en goed op de hoogte van zaken).

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
87% van de mensen met xbox gaat deze in huis halen in zelfde post als geloofwaardig? Geloof je het zelf? Tenzij ze xbox gebruikers gaan betalen om MW2 te spelen zal je zulk soort cijfers nooit halen.
Tsja, het lijkt me inderdaad een beetje veel. Ben benieuwd waar die verkoper / gamekings die cijfers vandaan heeft. Laatst heeft Gamekings wel een enquete gehouden waar je op kon invullen wat voor games je gaat kopen en wanneer. Ik geloof dat bij die enquite wel 90% + daar heeft ingevuld MW2 te gaan halen, maar dat zijn dan ook de hardcore gamers.

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

87% is echt een droom, dat gaat niet lukken. Maar ik ben niet verbaasd met 40-45% van de 360 bezitters (en dat is bizar hoog).

De meeste mensen deugen!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:52

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik hoop...Nee ik bid echt op een soort Theather mode zoals in Halo 3. _/-\o_

Dat zou echt geweldig zijn!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

monnick schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:28:
Toen ik vandaag bij de FRS in Delft was zei de verkoper trouwens dat hij een presentatie van Gamekings ofzo had gehad en dat er verwacht wordt dat 87% van alle Xbox 360 bezitters deze game in huis gaat halen.

Ook zei hij dat de Mediamarkt een aantal van de game grote releases pas weken later binnen krijgt. Dit omdat de Mediamarkt schijt heeft aan de releasedates en altijd van te voren al verkoopt. De uitgevers zijn dit beu en geven de MM de game pas weken later. Dit is na aanleiding van het te vroeg verkopen van Need for Speed: Shift. Ze krijgen in ieder geval Assassins Creed 2 pas veel later, over de rest weet ik het niet. Dit is althans wat de verkoper mij vertelde (hij leek erg geloofwaardig en goed op de hoogte van zaken).
Niet alleen NFSS was te vroeg. Ik kan een hele waslijst van games opnoemen die ze te vroeg verkocht hebben.
Van NFSS weet ik het niet zeker, maar ook The Beatles Rockband (een hele week eerder) en nog een paar had ik een aantal dagen eerder.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Sterker nog, Mediamarkt heeft een dergelijk embargo opgelegd gekregen dat als er een verkoop van MW2 geschiedt voor de datum van toestemming, krijgt zowel de verkoper als het filiaal een flinke boete. Veel filialen gaan wel weer voor een nachtopening en de PC versie wordt waarschijnlijk 44,99-49,99 in die opening.

De meeste mensen deugen!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Hey, net nieuw hier!

Aangezien dit topic lekker actief is, kom ik hier maar even langs, en meteen met een vraag. Jullie hebben vast allemaal de filmpjes gezien van de event van een week geleden, en het viel me op dat daarin niet zoveel perks zaten. Tuurlijk, het meerendeel was locked, maar was dat alles? Ik zag maar 5-6 perks per groep, ookal weet ik dat sommige perks van CoD4 zijn veranderd naar weapon attachments vind ik het toch wat magertjes. Aantal wapens etc. zag er goed uit, maar ik vroeg me af of er nog extra perks zouden kunnen zijn, aangezien ik ook las over 15 killstreak rewards(hoe kom je daarbij?) en ik zag er maar 9(locked+unlocked) in de presentatie op het event van afgelopen week.

Om een lang verhaal kort te maken; zijn er meer perks/wapens/etc dan dat je in de lijst met locked/unlocked kan zien?

• BM
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij houd IW nog een hoop info achter (en terecht :)), en daar zullen ook wel perks en killstreak rewards bij zitten. Geloof dat ze zelf gezegt hadden dat het aantal perks etc uitgebreid zou zijn tov CoD4.

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 24-09-2009 07:59 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Wackmack
Wat vinden jullie van die killstreaks? Als ik dit zo zien moet je binnen 1 keer een heel leven uit kunnen spelen. Vind 3 killstreaks in CoD 4 altijd net iets te mager.

Heb hier het lijstje

3 Kills UAV
4 kills Care Package
5 Kills Counter-UAV
5 Kills Sentry Gun
6 Kills Predator Missile
7 Kills Attack Helicopter
9 Kills Pave Low
11 Kills AC130

ps: Misschien kan dit lijstje in openingslijst

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

En wat moet ik me voorstellen bij die benamingen dan?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Cassius schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:39:
Sterker nog, Mediamarkt heeft een dergelijk embargo opgelegd gekregen dat als er een verkoop van MW2 geschiedt voor de datum van toestemming, krijgt zowel de verkoper als het filiaal een flinke boete. Veel filialen gaan wel weer voor een nachtopening en de PC versie wordt waarschijnlijk 44,99-49,99 in die opening.
Volgens mij zijn die boetes er al sinds een paar jaar. Ik snap alleen niet dat ze niet per exemplaar een boete innen in plaats van per filiaal. Een krachtpatsende gamesdealer als Mediamarkt zou zomaar die boete er uit kunnen halen als ze door het eerder verkopen voor release een 2x zo hoge omzet halen met die game als op release datum! ;)

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

En juist omdat ze dan die omzet zouden kunnen halen gaat het per exemplaar aanslag. Wat je dan verkoopt moet je dubbeldik terug betalen per item in boetes - niet echt aantrekkelijk om moedwillig verlies te gaan draaien ;) ?

De meeste mensen deugen!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Versteegrob schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:03:
Wat vinden jullie van die killstreaks? Als ik dit zo zien moet je binnen 1 keer een heel leven uit kunnen spelen. Vind 3 killstreaks in CoD 4 altijd net iets te mager.

Heb hier het lijstje

3 Kills UAV
4 kills Care Package
5 Kills Counter-UAV
5 Kills Sentry Gun
6 Kills Predator Missile
9 Kills Pave Low
11 Kills AC130

ps: Misschien kan dit lijstje in openingslijst
*Newsflash*
In MW2 heb je ook nog steeds maar 3 killstreaks. Je mag alleen kiezen welke.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Ik heb echt zin in de release van deze game!
Nou nog maar even flink sparen aangezien ik geen fatsoenlijke computer heb, alleen een M50VM laptop maar gamen daarop is niet bepaald lekker.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:50:
Ik heb echt zin in de release van deze game!
Nou nog maar even flink sparen aangezien ik geen fatsoenlijke computer heb, alleen een M50VM laptop maar gamen daarop is niet bepaald lekker.
Is de Xbox 360 'Super Elite' Modern Warfare 2 bundel dan niets voor je ?,

Heb hier een super computer staan, maar ik ga ook voor de 360bundle
- <3 de 360 skin
- Wil MW2 wel eens op de 360 proberen

Verwijderd

Lijkt me ook wel wat eigenlijk, scheelt weer een hoop sparen en gamen op een xbox 360 en een HD-TV lijkt me ook wel eens een keer lekker.

Bedankt voor de tip!

Verwijderd

Cassius schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:41:
En juist omdat ze dan die omzet zouden kunnen halen gaat het per exemplaar aanslag. Wat je dan verkoopt moet je dubbeldik terug betalen per item in boetes - niet echt aantrekkelijk om moedwillig verlies te gaan draaien ;) ?
Ah dus het is toch per exemplaar! En terecht! ;)

Volgens mij lopen we hier een beetje achter met info. Check dit topic maar eens:

http://forums.modernwarfa...ng-to-do-with-multiplayer

• Griffin

Griffin

Is mythical

Nakebod schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:45:
*Newsflash*
In MW2 heb je ook nog steeds maar 3 killstreaks. Je mag alleen kiezen welke.
Een iets betere toelichting (in mijn optiek). NOFI ;)
Het is niet zo dat de speler bepaald welke killstreak er op de '3 kills' staat. Dus het is niet het geval dat je de AC130 ook op de 3 killstreak kan zetten.

Het zit zo:
naar mate je een hoger level krijgt, unlock je meer en meer killstreaks.
Je kan bij het maken van een 'Class' een drietal killstreaks kiezen. Als jij zo 'uber' bent en je altijd hoge killstreaks hebben kan je de volgende keuze maken.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
   3 Kills UAV
   4 kills Care Package
 X 5 Kills Counter-UAV
   5 Kills Sentry Gun
   6 Kills Predator Missile
 X 9 Kills Pave Low
 X 11 Kills AC130

Dit betekend dat je dus niets krijgt als je een 3 killstreak hebt, maar begint pas als je 5 kills achter elkaar hebt gemaakt.
Royz schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:31:
En wat moet ik me voorstellen bij die benamingen dan?
Mijn ideeën erop.

[list]
UAV: is bekend denk ik, gelijk aan CoD4
Care Package: Wordt een krat uit een vliegtuig gegooid met spullen erin voor jouw team
Counter UAV: Ik denk dat je de UAV van de vijand stoort oid
Senty gun: Volgens mij kan je een sentry gun plaatsen die automatisch voor je schiet. (hoelang etc is mij niet bekend)
Predator missle: Een raket die uit de lucht komt vallen maar die jij kan besturen zodat deze precies goed valt tussen de straten.
Heli: Tja ik denk het zelfde als in CoD4
Pave Low: Sterkere/betere versie van de Attack heli
AC130: Het besturen van de gun van een AC130 vliegtuig. (zoals de SP missie in CoD4)

[ Voor 30% gewijzigd door Griffin op 24-09-2009 11:32 ]

Verwijderd

Pave Low: Heb geen idee
Van internetz geplukt
Pave Low is an upgraded version of the Attack Helicopter that is in both CoD4 and MW2.

Bron:
http://www.gamespot.com/x...d=m-1-51418748&pid=951944

• Horizons
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:11:
[...]

Van internetz geplukt
Pave Low is an upgraded version of the Attack Helicopter that is in both CoD4 and MW2.

Bron:
http://www.gamespot.com/x...d=m-1-51418748&pid=951944
en niet zo maar eentje

the HH-53 "Super Jolly Green Giant" MH-53 Pave Low

Afbeeldingslocatie: http://www.defenseindustrydaily.com/images/AIR_MH-53J_Pave_Low_IV_lg.jpg

• DeBaroN

• macciez
Wat is het verschil tussen de 2 choppers? Ik dacht ergens gelezen te hebben, dat Pave Low betere armor heeft ofzo?

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Eerlijk gezegd vind ik de twee choppers dan wel erg dicht bij elkaar zitten?
9 Kills Pave Low

Kun je het voorstellen?
$Player calls in ''Attack Helicopter"
5sec later
$Player calls in ''Pave Low"

Hoe gaan ze dat handelen dan? Of kan je ze niet beide callen?

En wat betreft de 5-killstreaks. Als je die alletwee selecteerd, als dat kan, krijg je ze dan alletwee bij een 5-killstreak? Lijkt me niet!
5 Kills Counter-UAV
5 Kills Sentry Gun

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zijn er mensen die dit spel al hebben ge-preorderd bij de Free Record Shop?

Elect a clown, expect a circus.

• macciez
Dat is wel interessant ja, of je 2 tegelijk op 1 killstreak kan selecteren. De logische keuze is natuurlijk, dat het niet kan. Maar who knows!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@slasher:
Ja heb ik gedaan, heb wel goede ervaringen met FRS leveringen en TNT bij mij in de stad. TNT komt rond 10-11-12 uur bij mij langs.

@2 perks op zelfde aantal kills:
Ik weet niet hoe ze het doen, maar ze hebben er vast wel een goede oplossing voor bedacht, IW kennende.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Griffin schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:59:
@slasher:
Ja heb ik gedaan, heb wel goede ervaringen met FRS leveringen en TNT bij mij in de stad. TNT komt rond 10-11-12 uur bij mij langs.
Ze zeggen dat ze hem op de dag van release bezorgen, heb ik geen ervaringen mee dus het is even de gok.

Elect a clown, expect a circus.

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Ik krijg Modern Warfare 2 gratis bij een jaarabonnement op Power Unlimited voor €45,-. Misschien een tip voor iemand?
Heeft iemand ervaring met de leverdatum van Power Unlimited bij welkomstgeschenken?
In de e-mail stond dat Modern Warfare 2 maximaal een maand na betaling bij mij thuis geleverd werd. Maar dat zou dan 25 oktober zijn, dan is de game nog niet eens uit! Ik hoop wel dat ik de game op de eerste dag van release krijg..

• Griffin

Griffin

Is mythical

FluX schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:20:
Ik krijg Modern Warfare 2 gratis bij een jaarabonnement op Power Unlimited voor €45,-. Misschien een tip voor iemand?
Heeft iemand ervaring met de leverdatum van Power Unlimited bij welkomstgeschenken?
In de e-mail stond dat Modern Warfare 2 maximaal een maand na betaling bij mij thuis geleverd werd. Maar dat zou dan 25 oktober zijn, dan is de game nog niet eens uit! Ik hoop wel dat ik de game op de eerste dag van release krijg..
Ik zou zeggen neem contact op met de uitgever van de PU. (sanoma uitgevers was het volgens mij (oid)).

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:15

DjVe

Hatsaflats!

in de mail staat dat inderdaad:

Wij verwerken uw opgave van een abonnement altijd met de eerste mogelijkheid. Houdt u echter rekening met minimaal enkele weken voor ontvangst het een eerste nummer, ook afhankelijk van de verschijningsfrequentie van een blad. Het abonnement zal nooit starten met een reeds verschenen nummer.

Levertijd bij eenmalige bestelling:

Bij (na)bestelling van een blad of artikel betaalt u met een eenmalige incasso, welke wij om de week verwerken. Uw bestelling wordt ongeveer twee weken daarna per post toegezonden.

Duur van het abonnement:

Een abonnement geldt voor de opgegeven periode en wordt automatisch verlengd met eenzelfde periode, tenzij u twee maanden voor vervaldatum schriftelijk (per mail, brief of fax) opzegt. Een cadeau abonnement eindigt na afloop van de overeengekomen periode wel vanzelf.

Welkomstgeschenk bij een abonnement:

Heeft u gekozen voor een welkomstgeschenk bij uw abonnement, dan ontvangt u deze binnen 1 maand na het afschrijven van het abonnementsgeld. Welkomstgeschenken kunnen niet worden geruild.

Bij de aanmelding stond dat hij op de dag van release op de deurmat zou liggen :)

• Dorest0rm
  • Laatst online: 09-09 12:09
Neem nu een abonnement en ontvang op de releasedatum 10 november de Xbox360 versie thuis.

Ik denk dat je em dus op 10/11 november in huis krijgt?

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Oké, bedankt voor alle antwoorden! Ik ben zeer benieuwd naar de bestelling en heb zin in de game :D
Ben nieuw in dit Modern Warfare 2 topic, maar zal er zeker een tijd bij blijven!

• S1GNZ
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 16:24
Nja, ik vind die killstreak acties maar niets op eerlijk zijn. "t is meer van als je het bijvoorbeeld in COD4 goed deed, kon je oneindig doorgaan.

Ga zo snel mogelijk beginnen aan promod in MW2 ^^ ;).

mvg

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ieder zijn eigen ding toch, ik vind juist die variatie wel leuk. Soms zin om te raggen in non-HC low skill en soms flink concentreren en oefenen op HC S&D bijvoorbeeld :) . Streaks zijn wel prima, zeker omdat je waarschijnlijk niet -tegelijk- pave low en choppah kan kiezen in je customized streak set :) .

De meeste mensen deugen!

• macciez
FluX, ik heb op een ander forum slechte ervaringen met de levertijd van PU-games gelezen. Kennelijk heeft de PU vaker zulke acties gehad en het duurde soms wel tot een maand na de release-date, dat het spel binnen kwam.
Ik hoop dus voor jou, dat de PU van die vorige acties heeft geleerd en ervoor zorgt dat ze dit keer ook echt snel op de mat liggen.
Daar vraag ik me trouwens wat af: krijgt de PU net als de winkels het spel voor de release-date? Of krijgen ze het spel via een 'omweg' en dus ook pas nadat hij officieel uit is?

• Wackmack
Deze mail kreeg ik van hub, de uitgeverij van de PU.

Beste Power Unlimited-lezer,

Wij bieden inderdaad een Power Unlimited abonnement aan met als welkomstgeschenk CoD Modern Warface 2 . De release datum is 10 november en uiteraard hebben wij de toezegging van de leverancier dat wij de spellen tijdig zullen ontvangen zodat wij het spel op onze beurt op de releasedatum naar onze nieuwe abonnees kunnen zenden.

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Eerste level van de single player!
http://www.youtube.com/watch?v=W3ZeXLuBUQo

Must not watch.....

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Versteegrob schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:10:
Deze mail kreeg ik van hub, de uitgeverij van de PU.

Beste Power Unlimited-lezer,

Wij bieden inderdaad een Power Unlimited abonnement aan met als welkomstgeschenk CoD Modern Warface 2 . De release datum is 10 november en uiteraard hebben wij de toezegging van de leverancier dat wij de spellen tijdig zullen ontvangen zodat wij het spel op onze beurt op de releasedatum naar onze nieuwe abonnees kunnen zenden.
Die mail heb ik ook gehad :)
Ziet er tof uit. Ik vind alleen de manier waarop vijanden sterven exact hetzelfde lijken als in het vorige deel. Ik had op wat meer filmische sterfscènes gehoopt. Ik zie ook nog steeds geen schotwonden helaas.
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.