• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 15:37

Griffin

Is mythical

Zie ik op 1:54 (en 1:56) nou ook dualwield uzi icoon? >:)
bram1984 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:01:
Ziet er tof uit. Ik vind alleen de manier waarop vijanden sterven exact hetzelfde lijken als in het vorige deel. Ik had op wat meer filmische sterfscènes gehoopt. Ik zie ook nog steeds geen schotwonden helaas.
Ik vindt de ragdoll toch wel zeker beter geimplementeerd dan in cod4!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Griffin schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:37:
Zie ik op 1:54 (en 1:56) nou ook dualwield uzi icoon? >:)
Dual wield was al eerder aangekondigd, en Activision had er ook al duidelijk bijgezegd dat het wel zo aangepast was dat het geen enorm voordeel bood tov de rest van de opties

• Griffin

Griffin

Is mythical

TrekDude101 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:40:
[...]

Dual wield was al eerder aangekondigd, en Activision had er ook al duidelijk bijgezegd dat het wel zo aangepast was dat het geen enorm voordeel bood tov de rest van de opties
Ik wist van dualwield af, had alleen verwacht dat het 'pistols only' zou zijn. Waarom ik dit dacht weet ik niet, maar ik dacht het ;).

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:29
FluX schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:20:
Ik krijg Modern Warfare 2 gratis bij een jaarabonnement op Power Unlimited voor €45,-. Misschien een tip voor iemand?
Heeft iemand ervaring met de leverdatum van Power Unlimited bij welkomstgeschenken?
In de e-mail stond dat Modern Warfare 2 maximaal een maand na betaling bij mij thuis geleverd werd. Maar dat zou dan 25 oktober zijn, dan is de game nog niet eens uit! Ik hoop wel dat ik de game op de eerste dag van release krijg..
w00t....
1 jaar lang PU + MW2 voor totaal €45??
Sounds sweet. Denk dat ik dan toch maar een abo afsluit.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Pedr0 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:49:
Eerlijk gezegd vind ik de twee choppers dan wel erg dicht bij elkaar zitten?
7 Kills Attack Helicopter
9 Kills Pave Low

Kun je het voorstellen?
$Player calls in ''Attack Helicopter"
5sec later
$Player calls in ''Pave Low"

Hoe gaan ze dat handelen dan? Of kan je ze niet beide callen?

En wat betreft de 5-killstreaks. Als je die alletwee selecteerd, als dat kan, krijg je ze dan alletwee bij een 5-killstreak? Lijkt me niet!
5 Kills Counter-UAV
5 Kills Sentry Gun
Euhm, als je die Attack Helicopter callt, komt je killstreak toch terug op 0 te staan?

Verwijderd

Hebben mensen eigenlijk ervaring met het pre orderen bij cdwow? Daar is de game erg goedkoop maar als ik hem pas na 2 maanden krijg vind ik het beetje teveel van het goede.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Asgaro schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:03:
[...]

Euhm, als je die Attack Helicopter callt, komt je killstreak toch terug op 0 te staan?
Omdat die het laatste is ja, maar dat is nu niet het geval. ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Echt supervet. Vooral het stukje met die hond at 03:40 vond ik erg grappig. Hij liet hem eerst in leven maar dan blijkt dat die hond omrent en je alsnog probeert te bijten. Na het doodgaan twijfelt de speler geen second en haalt hij zijn shotgun tevoorschijn en is de hond al weggeblazen voor hij tegen het hek aan kan springen... en hoor je de mensen in de zaal lachen. :+
Nee, hoezo? Is bij COD4 ook niet zo.

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
[...]

Eigenlijk is het in cod4 zo:
5 killstreak= airstrike. Krijg je kills in die airstrike, komen die bovenop je al bestaande 5. Dood je dus 2 mensen met je airstrike, zit je meteen aan je chopper, omdat die bij een 7 killstreak komt.

Do what you love, do it often

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

macciez schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:09:
Eigenlijk is het in cod4 zo:
5 killstreak= airstrike. Krijg je kills in die airstrike, komen die bovenop je al bestaande 5. Dood je dus 2 mensen met je airstrike, zit je meteen aan je chopper, omdat die bij een 7 killstreak komt.
Dat klopt. Bij sommige servers geldt ook dat je airstrike en heli kills weer meetellen voor een nieuwe kill streak. Dus als je heli er 3 neerschiet, heb je UAV... zeg maar.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:54
Barca schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:12:
[...]

Dat klopt. Bij sommige servers geldt ook dat je airstrike en heli kills weer meetellen voor een nieuwe kill streak. Dus als je heli er 3 neerschiet, heb je UAV... zeg maar.
Is dat zo? :9 Nog nooit zon server tegengekomen... ;)

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Barca schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:12:
[...]

Normaal gesproken is dat niet zo inderdaad, sommige mensen killen zichzelf daarom ook als ze een chopper hebben, zodat wanneer de chopper kills maakt het meteen geldt voor de volgende killstreak,

Verwijderd

Hopelijk word het niet zo geregeld. want meestal heb je met heli meteen een paar kills, dus krijg je meteen die grote waardoor je wel erg makkelijk aan je punten komt.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Ja precies, maar misschien doen ze er een soort van cooldown in voor de heli's.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
SCIxX schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:28:
[...]

Normaal gesproken is dat niet zo inderdaad, sommige mensen killen zichzelf daarom ook als ze een chopper hebben, zodat wanneer de chopper kills maakt het meteen geldt voor de volgende killstreak,
Je moet de chopper pas callen wanneer je dood ben gegaan dus...

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Is weg? iemand mirror? :'(

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Zolang deze nog niet verwijderd is:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4Ce2P6blXLI]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We worden ook lekker gemaakt met OPF-Dragon Rising. Dat wordt ook een definite buy hier. Ben benieuwd welke het gaat winnen in mijn systeem, MW2 of de nieuwe OPF want hij ziet er wel heel erg lekker uit. :)

Als je al veel in de hardcore modi van COD zat is OPF de ideale doorstroom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:10:
We worden ook lekker gemaakt met OPF-Dragon Rising. Dat wordt ook een definite buy hier. Ben benieuwd welke het gaat winnen in mijn systeem, MW2 of de nieuwe OPF want hij ziet er wel heel erg lekker uit. :)

Je pakt wel 2 hele andere spellen.
Ja het zijn beide schietspellen, maar daar houd de vergelijking eigenlijk wel op.
CoD: MW2 is namelijk puur arcade en als je even wil 'pray&spray' wil doen dan is het mogelijk.
OPF-DR is heel realistisch. Zelfs CoD:MW2 in hardcore is nooit zo realistisch.

OPF-DR is natuurlijk ook een vette game, maar echt totaal anders en (in mijn ogen) niet te vergelijken.

(just my 2 cents)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat fimpje. De ak zonder recoil. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:55
net als in MW 1 alle guns zonder recoil, als je begint te schieten klein flikje naar beneden met je muis en tadaa 0 recoil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:10:

Vrees van niet. althans niet als je de oude OFP gaat vergelijken met COD4 (of datgene wat we tot nu toe gezien hebben van MW2) zijn er teveel verschillen. gameplay van ofp is veel meer plannen, wachten, doodgaan opnieuw weer wachten weer doodgaan en uiteindelijk winnen. Is niet te vergelijken, allereerst qua speelstijl niet, realisme niet, en mogelijkheden niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel een punt. :)

We zullen zien, wat ik tot nu toe heb gezien van OPF zijn er wel wat zaken anders aangepakt zodat het meer door blijft lopen qua gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18

westergas

rikkie_pc

Nakebod schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:41:
Zolang deze nog niet verwijderd is:
[video]
Nice. Zo te zien de PC versie(?)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
westergas schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 23:18:
[...]

Ja, vandaar de xbox knoppen in beeld en de duidelijke controller-bewegingen :9

Ik hoop dat de PC-versie in orde komt, wordt wel weinig tijd aan besteed.

• Griffin

Griffin

Is mythical

TheProf82 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 01:15:
[...]

Ja, vandaar de xbox knoppen in beeld en de duidelijke controller-bewegingen :9

Ik hoop dat de PC-versie in orde komt, wordt wel weinig tijd aan besteed.
Ik denk dat het met de PC versie helemaal goed komt. De reden dat ze daar geen grote 'partys' mee geven is omdat een XBOX gemakkelijer is op te zetten en 'gemakkelijker' is om de grapics overal het zelfde te krijgen.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nickbn schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:55:
[...]
ofp is veel meer plannen, wachten, doodgaan opnieuw weer wachten weer doodgaan en uiteindelijk winnen.
Ok, het plannen en wachten hoort niet echt bij COD op Veteran, maar het doodgaan, en weer doodgaan en uiteindelijk winnen wel ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

westergas schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 23:18:
[...]

Nu nog 'n keer kijken, maar dan met je ogen open.

• macciez
Omdat laatst iemand vroeg naar de Xbox + MW2 combi, maar nog niemand kon vertellen hoe duur die zou worden:
http://www.consoleshop.nl...uty-4-modern-warfare.html

edit: hmmm, toch niet goed gelezen. Is dat met MW1? My bad.

[ Voor 13% gewijzigd door macciez op 26-09-2009 09:59 ]

• Bobmeister
uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 09:34:
[...]

Ok, het plannen en wachten hoort niet echt bij COD op Veteran, maar het doodgaan, en weer doodgaan en uiteindelijk winnen wel ;)
Ik wacht, in tegenstelling tot jou, wél op sommige punten.. Even achter een muurtje reloaden, even wat granaten smijten en het slagveld overzien :p Het mooie dan is dat je niet hoeft dood te gaan, weer hoeft dood te gaan en tóch win je uiteindelijk (zonder dood te gaan }) ).

[ Voor 0% gewijzigd door Bobmeister op 26-09-2009 12:11 . Reden: typo ]

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 09:05

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Zo Prestige edition is besteld ^_^

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Awsom schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:36:
[...]

Ik wacht, in tegenstelling tot jou, wél op sommige punten.. Even achter een muurtje reloaden, even wat granaten smijten en het slagveld overzien :p Het mooie dan is dat je niet hoeft dood te gaan, weer hoeft dood te gaan en tóch win je uiteindelijk (zonder dood te gaan }) ).
Nou, het re-spawn systeem van CoD is niet altijd bevordelijk als je te vaak wacht ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• SCIxX
Ik ga hem mooi niet pre-orderen, wil zeker weten dat ik hem de eerste dag heb dus haal hem lekkeri nd e winkel.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

SCIxX schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:55:
Ik ga hem mooi niet pre-orderen, wil zeker weten dat ik hem de eerste dag heb dus haal hem lekkeri nd e winkel.
Als je hem bij de FRS besteld heb je hem ook op de dag van release

Elect a clown, expect a circus.

• SCIxX
Hoop overigens niet dat die 70eu ofzo wordt :/ (voor 360)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

SCIxX schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:32:
Hoop overigens niet dat die 70eu ofzo wordt :/ (voor 360)
59.99 bij de FRS in pre-order

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
SCIxX schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:55:
Nee dan heb je hem zeker weten, wil je zeggen :+
Voorraad gaat snel op in de winkels hoor, als je de game nou gewoon pre-ordert bij een winkel die garandeert dat de game op de dag van release op je deurmat ligt (dan staat dat erbij), dan heb je niets te vrezen!
Slasher schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:33:
[...]

Jaarabonnement Power Unlimited + Modern Warfare 2 + op releasedag op je deurmat = in totaal 55 euro ;) Lijkt me iets betere deal.. Tenzij je de PU niet wil.

Eigenlijk heb ik alles al gezien dat ik had willen zien in de game, heb niet echt meer nieuwe trailers nodig om te zien wat er nieuw komt in de game. Met de andere maps wil ik graag verrast worden als ik de game daadwerkelijk speel. Eigenlijk is het nu gewoon wachten tot hij op 10-11-2009 op mn deurmat ligt :D

[ Voor 16% gewijzigd door FluX op 26-09-2009 15:16 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003

Sandyman538

SandstorM [148839]

FluX schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:14:
Jaarabonnement Power Unlimited + Modern Warfare 2 + op releasedag op je deurmat = in totaal 55 euro ;) Lijkt me iets betere deal.. Tenzij je de PU niet wil.
Ik heb hier en daar op internet gelezen dat mensen bij eerdere deals die PU op deze manier maakte de game pas zo'n 4 tot 5 weken later op de mat zagen liggen. Ik neem het 'risico' in ieder geval niet :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Griffin

Griffin

Is mythical

Slasher schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:33:
[...]

Moet je er wel bij vertellen dat je 5 euro korting krijgt bij een pre-order bij FRS. De Xbox versie is normaal 65 euro en de pc versie 60. (vermoed de ps3 ook 65-70)

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Sandyman538 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:38:
[...]

Ik heb hier en daar op internet gelezen dat mensen bij eerdere deals die PU op deze manier maakte de game pas zo'n 4 tot 5 weken later op de mat zagen liggen. Ik neem het 'risico' in ieder geval niet :P
Dan zullen ze bij die games niet beloofd hebben dat de game op releasedag aankomt? Ik denk dat ze best grote problemen krijgen als ze niet aan hun beloftes houden..
Ze hebben het ook bevestigd met e-mails naar andere mensen hier op GoT, die e-mails zijn op vorige pagina's van dit topic te vinden..

[ Voor 11% gewijzigd door FluX op 26-09-2009 16:03 ]

Verwijderd

hoezo zouden ze een probleem hebben ? dat zou hun wat boeie als jij je game niet krijgt op de dag dat die uitkomt

ik had gta iv ook dik 2 maanden van te voren gepreorderd , via bol.com , de week voor dat die geleverd zou worden kreeg ik een leuk mailtje dat ze het niet gingen redden

dus pre-order zegt helemaal niets

• Griffin

Griffin

Is mythical

@racer13:
Aan de ene kant heb je helemaal gelijk, echter je hebt 'zwart-op-wit' dat ze op release date leveren. Je betaald voor die preorder en voor een dienst (je betaalt zelfs voordat je iets hebt). Als ze hun werk/afspraak niet nakomen zijn ze wel degelijk fout. Het vervelende is dat je er niet echt veel aan kan doen als klant.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Griffin schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:44:
[...]

Moet je er wel bij vertellen dat je 5 euro korting krijgt bij een pre-order bij FRS. De Xbox versie is normaal 65 euro en de pc versie 60. (vermoed de ps3 ook 65-70)
Volgens mij zeg ik het correct, de prijs is 59.99 in de preorder, wat de prijs normaal gesproken is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Één ding snap ik niet, preordenen of in de winkel kopen is ieder voor zich.
Als je hem in de winkel haald ben je meestal iets duurder uit maar heb je hem normaal gesproken zeker op dag van release.
Maar waarom zou je hem in hemelsnaam bij bol bestellen voor de hoofdprijs en dan gaan zitten afwachten ofdat je hem dan wel op die dag krijgt |:(

Als je hem dan toch preorderd pak dan gamesshoppen.nl of mediaoffer of zoiets dergelijks en hoop dan dat hij alsnog op dag van release op je deurmat valt. Maar dan ben je in ieders geval nog wat voordeliger uit.

Ikzelf heb de PC versie bij mediaoffer preorderd en dat is ook nog niet de allergoedkoopste maar hier heb ik wel de meeste vertrouwen in en hoop natuurlijk dat hij op 10-11 binnen is maar als dat 2 of 3 dagen later is maakt me dat ook nog niet uit. Mocht dat 2 weken later zijn preorder ik natuurlijk nooit meer :X

Dan ren ik voortaan wel naar de Saturn, tijd zal het leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Scavy schreef op zondag 27 september 2009 @ 02:19:
Één ding snap ik niet, preordenen of in de winkel kopen is ieder voor zich.
Als je hem in de winkel haald ben je meestal iets duurder uit maar heb je hem normaal gesproken zeker op dag van release.
Maar waarom zou je hem in hemelsnaam bij bol bestellen voor de hoofdprijs en dan gaan zitten afwachten ofdat je hem dan wel op die dag krijgt |:(

Als je hem dan toch preorderd pak dan gamesshoppen.nl of mediaoffer of zoiets dergelijks en hoop dan dat hij alsnog op dag van release op je deurmat valt. Maar dan ben je in ieders geval nog wat voordeliger uit.

Ikzelf heb de PC versie bij mediaoffer preorderd en dat is ook nog niet de allergoedkoopste maar hier heb ik wel de meeste vertrouwen in en hoop natuurlijk dat hij op 10-11 binnen is maar als dat 2 of 3 dagen later is maakt me dat ook nog niet uit. Mocht dat 2 weken later zijn preorder ik natuurlijk nooit meer :X

Dan ren ik voortaan wel naar de Saturn, tijd zal het leren...
Missschien gemaktzucht? Sommige mensen kiezen liever voor de Mediamarkt i.p.v. de Saturn omdat ze de winkel overzichtelijker of mooier vinden. Zo ook met websites. Niet iedereen vindt elke website even duidelijk, of het bestelproces even makkelijk (zoals de registratie). Ik heb bijvoorbeeld bij Bol.com wel iets besteld, als ik de site benader en ik bestel een product dan hoef ik enkel op het 'winkelmandje' te klikken. En ja, bij Bol.com gaat het ook wel eens mis, maar dat hebben ze in mijn geval keurig opgelost.

What's a cube to you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
@fourzerotwo: so whats the good reasons to prestige? and go beyond 10th or u cant tell until release
fourzerotwo wrote:
@MrHydroLV: There are going to be a few rewards for hitting prestige in #MW2 - can't go into details, but there will be goodness to be had
Deze keer wél een goede incentive om over te gaan op prestige, dat verlengt de levensduur toch maar weer met heeel wat uurtjes. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Neejoh heeft niet echt tijd meer om een nieuw deel van deze topicreeks te starten. Wie hier is er zo aardig om de topicstart een beetje bij te werken met nieuwe informatie en deze te plaatsen?

Stuur mij even een DM zodat er niet meerdere personen met hetzelfde bezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Gezien de statistieken zullen de grote 'retailers' der Nederlanden voor de consoles de prijzen op de eerste dag wel houden op: € 55,- (standaard versie), € 69,- (Hardened Edition) en € 159,- (Prestige Edition).

In de UK betaal je voor de standaard versie voor de console maximaal € 49,- als je een beetje handig bent.

[ Voor 23% gewijzigd door Jumpman op 27-09-2009 20:33 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier in de winkel kun je um pre-orderen voor 75 euro :')

hier zijn zijn de games wel altijd zo duur, omdat ze bijna niets verkopen volgens mij

mja, 75 euro of niet, op de dag dat die uitkomt moet ik um hebben , is het wel waard imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Rizzi schreef op zondag 27 september 2009 @ 09:46:
[...]

Missschien gemaktzucht? Sommige mensen kiezen liever voor de Mediamarkt i.p.v. de Saturn omdat ze de winkel overzichtelijker of mooier vinden. Zo ook met websites. Niet iedereen vindt elke website even duidelijk, of het bestelproces even makkelijk (zoals de registratie). Ik heb bijvoorbeeld bij Bol.com wel iets besteld, als ik de site benader en ik bestel een product dan hoef ik enkel op het 'winkelmandje' te klikken. En ja, bij Bol.com gaat het ook wel eens mis, maar dat hebben ze in mijn geval keurig opgelost.
Ik heb nog niet anders meegemaakt dan dat het zo werkt, artikel selecteren winkelmandje klikken en afrekenen. Dus waarom zou je dit dan doen voor 65 euro terwijl dat ook voor 55 euro kan? Zal denk ik wel aan de naamsbekendheid liggen van bv een Bol want als je op budgetgaming kijkt dan zie je er zo al een tiental winkels boven staan die goedkoper zijn en minimaal dezelfde waardering hebben als het al niet hoger is.

Ik zal zelf in ieders geval nooit hetzelfde betalen online als wanneer ik hem in de winkel haal.
Als ik hem in de winkel haal weet ik dat ik hem meteen in mijn handen heb en dan is die 10 euro meer het mij wel waard maar als ik hem dan toch online bestel.... het blijft toch afwachten en zenuwachtig naar de brievenbus kijken ofdat hij wel binnenkomt op 10-11 ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Scavy op 27-09-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Als je de dag na de release naar bijvoorbeeld de Mediamarkt (in mijn geval Alexandrium Rotterdam) hoe groot is de kans dat je naast het net vist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Scavy schreef op zondag 27 september 2009 @ 23:03:
[...]

Ik heb nog niet anders meegemaakt dan dat het zo werkt, artikel selecteren winkelmandje klikken en afrekenen. Dus waarom zou je dit dan doen voor 65 euro terwijl dat ook voor 55 euro kan? Zal denk ik wel aan de naamsbekendheid liggen van bv een Bol want als je op budgetgaming kijkt dan zie je er zo al een tiental winkels boven staan die goedkoper zijn en minimaal dezelfde waardering hebben als het al niet hoger is.

Ik zal zelf in ieders geval nooit hetzelfde betalen online als wanneer ik hem in de winkel haal.
Als ik hem in de winkel haal weet ik dat ik hem meteen in mijn handen heb en dan is die 10 euro meer het mij wel waard maar als ik hem dan toch online bestel.... het blijft toch afwachten en zenuwachtig naar de brievenbus kijken ofdat hij wel binnenkomt op 10-11 ;)
Mee eens! Ik heb tot nu toe het nog niet meegemaakt dat het spel niet in de winkel lag, bestellen via Bol.com doe ik dan ook bijna alleen voor boeken. Sporadisch een film of game, maar dat heeft dan meer met gemakzucht te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Rizzi op 28-09-2009 11:21 ]

What's a cube to you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003

Sandyman538

SandstorM [148839]

Slasher schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:42:
Als je de dag na de release naar bijvoorbeeld de Mediamarkt (in mijn geval Alexandrium Rotterdam) hoe groot is de kans dat je naast het net vist?
Doe eens niet zo flauw.

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 28-09-2009 17:33 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is toch echt het topic over cod mw2 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, we praten hier over wanneer de game wel of niet in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Weet iemand of en wanneer er weer nieuwe multiplayer filmpjes verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

Barca schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:04:
Kans is wel aardig groot dat die verschijnen zodra ze er zijn....

|:(

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Om even een post te plaatsen welke ook nog toegevoegde waarde heeft.
Voor de mensen die Modernwarfare247.com niet in de gaten houden.

Toch even doen, staat een goed interview op etc: (ook al zijn ze momenteel niet helemaal 100% online)
http://www.modernwarfare247.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Hayfork schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:27:
Kans is wel aardig groot dat die verschijnen zodra ze er zijn....

|:(
:? Af en toe maakt Robert Bowling bekend dat er weer nieuwe filmpjes komen en wanneer. Ik vroeg/vraag me dus af of er daarvan al weer wat bekend is. Maar blijkbaar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Barca schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:38:
[...]

:? Af en toe maakt Robert Bowling bekend dat er weer nieuwe filmpjes komen en wanneer. Ik vroeg/vraag me dus af of er daarvan al weer wat bekend is. Maar blijkbaar niet dus.
Ergens deze week zei hij op de 402 twitter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffin schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:32:
Om even een post te plaatsen welke ook nog toegevoegde waarde heeft.
Voor de mensen die Modernwarfare247.com niet in de gaten houden.

Toch even doen, staat een goed interview op etc: (ook al zijn ze momenteel niet helemaal 100% online)
http://www.modernwarfare247.com/
Dat Xbox filmpje heeft geen geluid bij mij. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

bram1984 schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:04:
[...]

Heb hier geluid, wel wat zachtjes...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
bram1984 schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:04:
[...]

Prima geluid hier.

Samenvatting:

Je speelt Soap Mactavish, captain of Task Force 141
TF141 reist de hele wereld rond om belangrijke mensen uit te schakelen

Nieuwe wapens:
-Heartbeatsensor
-AT4 R
-Thermal Sight

3 delen:
- SP
- MP
- Spec ops

AI (!) reageert (bukt bijvoorbeeld) op schoten. Zoeken dekking. Bedenken zelf een plan. Stukken realistischer dan MW1

---------------------------------------------
Ook interessant. In totaal zijn er 69 sterren te verdienen. 3 per missie.
Dit zou betekenen dat er 69/3=23 missies zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:32:
[...]

AI (!) reageert (bukt bijvoorbeeld) op schoten. Zoeken dekking. Bedenken zelf een plan. Stukken realistischer dan MW1
mag ik hopen, als ik dat filmpje zo zie van de missie in de Favela, dan werd er niet veel gebukt, dekking gezocht door de enemy.
Zou natuurlijk aan het level kunnen liggen (veel vijanden op kleine oppervlakte) of aan de moeilijkheidsgraad.
Een echt geniale AI moeten we iig zowiezo niet verwachten.
Mja de MP blijft natuurlijk de reden waardoor dit spel over de toonbank zal vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:04:
Bowling zei dat er weer een evenement s op 8 oktober (spyke tv of zo) maar voor die tijd hebben ze ook iets gepland. Dus tussen nu en 8 oktober komt er iets en ook op 8 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak: Nieuw topicZoals al eerder gemeld is heeft Neejoh niet echt tijd om een nieuw deel van deze topicreeks te onderhouden. Griffin is daarom dapper begonnen aan een geupdate topicstart, maar hij heeft plots geen tijd meer

Ik zoek dus nog iemand die dit topic over wil nemen en in de toekomst van wat updates kan blijven voorzien. Stuur een mailtje of DM en ik heb de reeds aangepaste RML code voor je :)
Bij gebrek aan animo plaats ik het topic zelf wel, maar ook ik zit atm niet bepaald ruim in de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

De aangepaste code is echt basis en moet nog een hoop aan gedaan worden. Denk dus niet dat het knip en plak werk is en daarna onderhouden. Er moet nog aanzienlijk wat info vergaard en geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 11-09 16:54
Neejoh krijgt het nog wel drukker! Gewoon een exclusief interview met Robert Bowling, hoe vet is dat!! *O* Gefeliciteerd Neejoh! *O*

http://www.modernwarfare2...rview-with-robert-bowling

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Vince22 schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:55:
Neejoh krijgt het nog wel drukker! Gewoon een exclusief interview met Robert Bowling, hoe vet is dat!! *O* Gefeliciteerd Neejoh! *O*

http://www.modernwarfare2...rview-with-robert-bowling
Gaaf zeg! En dan mogen wij vragen gaan bedenken zeker? ;) Die Neejoh, erg leuk voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg tof om die gast te ontmoeten. Die vragen echter vind ik een beetje lame. Hij zegt enkel wat ie mag zeggen en ik denk dat alle vragen zo'n beetje al gesteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop trouwens gewoon op releasedag de frs binnen en dan zie ik wel. Met cod4 lag ie er gewoon en kon ik knallen vanaf day 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:21:
Ik loop trouwens gewoon op releasedag de frs binnen en dan zie ik wel. Met cod4 lag ie er gewoon en kon ik knallen vanaf day 1.
Je kunt ook zoals ik al regelmatig heb gedaan VOOR de release bij de Bart Smit binnenlopen en vragen of ze hem al binnen hebben. Ik zelf gok dat ze hem op de zaterdag voor de release al in het magazijn hebben liggen. Natuurlijk mogen ze hem officieel niet verkopen voor de release, maar als je zegt dat je dan naar een andere zaak gaat, dan moet dat geen probleem zijn... O-) . Dit is me ook al gelukt met Farcry 2 en Grid. Beiden had ik 1 a 2 dagen voor de release al in huis. Tis een tipje :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:42:
[...]

Je kunt ook zoals ik al regelmatig heb gedaan VOOR de release bij de Bart Smit binnenlopen en vragen of ze hem al binnen hebben. Ik zelf gok dat ze hem op de zaterdag voor de release al in het magazijn hebben liggen. Natuurlijk mogen ze hem officieel niet verkopen voor de release, maar als je zegt dat je dan naar een andere zaak gaat, dan moet dat geen probleem zijn... O-) . Dit is me ook al gelukt met Farcry 2 en Grid. Beiden had ik 1 a 2 dagen voor de release al in huis. Tis een tipje :P
Will do. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowmaps confirmed trouwens. Ook in multiplayer.. Cool ! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Geen demo voor de release, jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

macciez schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:57:
Geen demo voor de release, jammer :(
Het is al heel lang bekend dat IW zowel geen beta als demo zouden doen. Ze weten toch wel dat het 'goed' is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
Ik heb de game gepre-ordered bij Cd-wow voor 27 euro :)
Ik zie wel wanneer hij binnen komt... Omdat ik hem koop heb ik wel recht op een download ;)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
www.callofduty.nl heeft een exclusief interview met Activision rond First Look game-event 2009.
Ook hier kun je je vragen submitten en de beste worden gesteld tijdens het interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Kuhr89 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:23:
Ik heb de game gepre-ordered bij Cd-wow voor 27 euro :)
Ik zie wel wanneer hij binnen komt... Omdat ik hem koop heb ik wel recht op een download ;)
ik zie hem nou staan voor €30,99
is dit echt? want dat is geen geld.
zelfs cod mw is nu nog duurder in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Laatst online: 23:46
Tof, ik heb hem ook besteld bij cd-wow. Had al even bij play.com gekeken maar daar is de prijs 42 euro. Ik ben wel benieuwd wanneer ik hem binnen ga krijgen. Ik reken op een week na de releasedate gezien het feit dat cd-wow in het verre oosten gevestigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Phenomenon1985 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:47:
Tof, ik heb hem ook besteld bij cd-wow. Had al even bij play.com gekeken maar daar is de prijs 42 euro. Ik ben wel benieuwd wanneer ik hem binnen ga krijgen. Ik reken op een week na de releasedate gezien het feit dat cd-wow in het verre oosten gevestigd is.
Als je een spel snel wilt hebben moet je niet bij play bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je een spel na minimaal 2 weken, maar eerder 4 weken wilt hebben moet je bij cd-wow bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
Ik heb bij Cd-wow tot nu maar 2 weken hoeven te wachten..

Waarschijnlijk download ik Modern warfare 2 toch eerst. Ik heb de game gekocht, dus mag k hem ook downloaden om alvast te spelen :) Multiplayer komt wel,, ik speel toch altijd eerst Singleplayer :)

Ik had nog een kortingsbon :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Komt er ook een demo of is dat eigenlijk nooit bij de COD serie ?
Datum?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Zoals eerder al gemeld komt er geen demo. En de release date is 10 november, ook al vaak genoeg genoemd.

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 12:32
Er komt voor de release hoogstwaarschijnlijk geen demo.
Bron: http://www.modernwarfaret...t/62--Geen_demo_beta.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik heb hem niet ge pre-orderd khoop dat ze niet meteen zijn uitverkocht sinds mw zo grote hit is :p maar ik kan niet wachten kheb zo'n beetje mw grijs gespeeld :p nu nog wachten op mw2 en dan maar hopen dat de sneeuw mappen ownage zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohhh, man sneeuw mappen , krijg een cod2 flashback :o

echt zo vet, met de sniper in de sneeuw liggen :9~

ik neem wel aan dat de persmachine overuren draait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Roodey schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:27:
[...]

ik zie hem nou staan voor €30,99
is dit echt? want dat is geen geld.
zelfs cod mw is nu nog duurder in de winkel
Ik had hem gemist voor 30,99 en een tijdje later besteld voor 39,99 en meteen betaald met iDeal.
Nu zie ik hem bij cdwow weer staan voor 30.99, dus ik stuur een mailtje.
Verrekenen ze het verschil niet en betaal je gewoon de oude prijs |:(

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elisa Brache - @fourzerotwo could it be possible to take down a chopper with the ac-130?
402 - @EliasBrache Yeah. If an enemy chopper is in the air while you're in the AC-130 you can fire down on top of it to shoot it down.
Ok dan. Bowling bevestigt de mogelijkheid om choppers af te knallen als ac130 gunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Danm heb erg zin in deze game. K houd me er nu niet zo veel mee bezig en zie het wel as iej uitkomt.
Ik weet gewoonweg dat het goed gaat komen.
Speel veelal de singelplayer eerst en daarnaar de mp.Daar heb ik ook erg zin aan.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:53
Wat ik me afvraag wat is jullie favoriete slot rate om op te spelen 5 vs 5? of 10 tegen 10? Em wat wordt de nieuwe standaard denken jullie?

How are you doing?

Verwijderd

Just reviewed the final cut, this is the one I've been waiting for! All new Modern Warfare 2 trailer hits online Sunday, OCT 4th! #MW2
Van Fourzerotwo zijn twitter. :)

• Griffin

Griffin

Is mythical

stftweaker schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:33:
Wat ik me afvraag wat is jullie favoriete slot rate om op te spelen 5 vs 5? of 10 tegen 10? Em wat wordt de nieuwe standaard denken jullie?
Dit is geheel afhankelijk van de volgende factoren denk ik:
- Gametype
- Public of match
- Wel of geen goede teamplay

Gameplay:
Tja met TDM wil ik meer mensen in de server hebben dan met S&D. Dit omdat je, als je gedood wordt, minder lang hoeft te wachten. En het wordt meer tactisch als je 5v5 in S&D zit.

Public of match:
Als je in een publieke server zit (meestal het geval) vindt ik het minder leuk om met weinig mensen te zitten. 8v8 / 10v10 vindt ik dan wel een leuke samenstelling. Dan is er iets meer actie. (op S&D na, daar niet te veel mensen).

Teamplay:
Als er in de server veel mensen zitten per team en iedereen 'doet' maar wat (er vanuit gaan dat je elkaar niet kent) dan vindt ik dit minder leuk dan met minder mensen die samen werken.

Maar meestal speel ik ong 10v10 (zoek dus servers uit met ong 20 - 30 slots) en dan TDM/Sabotage/HQ/Dom. 50slots servers vindt ik weer veels te druk.

• beany
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

stftweaker schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:33:
Ligt er aan... hoe ik me voel... De ene keer vind ik een 8x8 leuk. De andere keer wil ik gewoon blind rond rennen en wat knallen en zit ik zo op een 20x20 server.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 11-09 16:11
Ik wilde een jaaraboonement nemen op PU icm COD:MW2, maar het aanbod geld enkel voor Nederlanders.
Ik heb het dus maar gepreorderd bij een gameshop zodat ik het op de release heb. PU koop ik toch zelden, koop altijd de pc gameplay.

Weet niet of ik het veel ga spelen, heb COD4 geprobeerd (5 minuten) en wordt telkens neergeknald zonder dat ik de kans heb iets te doen.
Als het zo ook met MW2 gaat zijn zal mijn goesting om te spelen snel bekoeld zijn.

Is het trouwens mogelijk om een vizier in beeld te krijgen of moet je altijd aim to sight doen?

• Griffin

Griffin

Is mythical

Engineer Stewie schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:04:
Weet niet of ik het veel ga spelen, heb COD4 geprobeerd (5 minuten) en wordt telkens neergeknald zonder dat ik de kans heb iets te doen.
Tja op wat minder drukke servers gaan spelen en oefenen ;).
Is het trouwens mogelijk om een vizier in beeld te krijgen of moet je altijd aim to sight doen?
Hoe bedoel je 'vizier'?

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:05
Practice makes perfect!

• macciez
Als ik me niet vergis is er altijd een vizier in beeld? Kan zijn, dat het nog verschilt per moeilijkheidsgraad en/of hardcore mode.

Ik wilde een jaaraboonement nemen op PU icm COD:MW2, maar het aanbod geld enkel voor Nederlanders.
Ik heb het dus maar gepreorderd bij een gameshop zodat ik het op de release heb. PU koop ik toch zelden, koop altijd de pc gameplay.

Als het zo ook met MW2 gaat zijn zal mijn goesting om te spelen snel bekoeld zijn.

Vizier (crosshair) is altijd in beeld, behalve in hardcore potjes.

Wel knap dat je na 5 minuten al opgeeft, chapeau. :/
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.