• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Als je als beginner CoD gaat spelen en je komt even in een verkeerde server wordt je inderdaad gigantisch ingemaakt :).

Gisteren weer even gespeeld na een half jaar ofzo. Ging wel weer lekker. Tis net als fietsen, je verleert het niet :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:52
bram1984 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:37:
[...]

Vizier (crosshair) is altijd in beeld, behalve in hardcore potjes.

Wel knap dat je na 5 minuten al opgeeft, chapeau. :/
Bedoelde idd crosshair.
Er was er geen in beeld, zal dus wel hardcore zijn.

Ik geef nooit op na 5 minuten, maar meer tijd had ik niet.
Was bij kameraad zijn thuis en we moesten naar de kookles, ikzelf heb COD4 niet.

Ik moet idd gewoon wat oefenen om een beter beeld te krijgen, is lang geleden dat ik nog een serieuze shooter heb gespeeld.
Laatste was BF2 en BF2142, maar zelfs dat was al niet zo fanatiek meer. Studies (feesten) en daarna werk hebben altijd voorrang gekregen, je moet wel wat presteren als je ouders uw bachelor en master opleiding + wagen volledig betalen (totaal was het 6 jaar).

Dit weekend is het weer lan-party en zal dan eens spelen met COD4 (doe ik bijna nooit op onze eigen lan, cs en trackmania uitgezonderd).

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:26

Griffin

Is mythical

@Engineer Stewie:
Probeer eens niet op HardCore servers te spelen. Dan heb je gewoon een 'full-hud' met crosshair etc. Misschien overleef je dan ook beter aangezien je meer kan incasseren.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:38
Engineer Stewie schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:24:
[...]

Bedoelde idd crosshair.
Er was er geen in beeld, zal dus wel hardcore zijn.

Ik geef nooit op na 5 minuten, maar meer tijd had ik niet.
Was bij kameraad zijn thuis en we moesten naar de kookles, ikzelf heb COD4 niet.

Ik moet idd gewoon wat oefenen om een beter beeld te krijgen, is lang geleden dat ik nog een serieuze shooter heb gespeeld.
Laatste was BF2 en BF2142, maar zelfs dat was al niet zo fanatiek meer. Studies (feesten) en daarna werk hebben altijd voorrang gekregen, je moet wel wat presteren als je ouders uw bachelor en master opleiding + wagen volledig betalen (totaal was het 6 jaar).

Dit weekend is het weer lan-party en zal dan eens spelen met COD4 (doe ik bijna nooit op onze eigen lan, cs en trackmania uitgezonderd).
Dussss, omdat je een verwend nest was (bent) had je niet genoeg tijd?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Engineer Stewie schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:24:
Studies (feesten) en daarna werk hebben altijd voorrang gekregen, je moet wel wat presteren als je ouders uw bachelor en master opleiding + wagen volledig betalen (totaal was het 6 jaar).
Niet teveel informatie? Zie even de relevantie niet met dit topic wat je wagen en bachelor met CoD:MW2 te maken heeft?

ontopic: Als je wilt dat het spel op de dag van release in je bezit is, pre-order hem dan bij de grote gameketens

[ Voor 40% gewijzigd door Slasher op 30-09-2009 11:15 ]

Elect a clown, expect a circus.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:44

Mystikal

It never hurts to help!

offtopic:
Laten we stoppen met Bashen en gewoon ON-TOPIC gaan. Dit heeft niets met MW2 te maken!

Basement Bios ---- Exo-S

• SCIxX
Ok vooruit dan maar weer, hier, nieuwe footage:

http://www.youtube.com/watch?v=WVgJpWPSkzk

Anoniem: 218213

nice!! , ik zie dat het menu flink is aangepakt
Zojuist een PU abbo genomen met de PS3 versie erbij. Ben zeer benieuwd of ie 10 november in de bus ligt.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Hoogstwaarschijnlijk kan je nog niet online omdat de meeste servers pas online komen op de dag van release.

@"kijk eens ik heb het spel gepreorderd" replies:
Is het misschien een idee om alleen te plaatsen als je een mooie aanbieding hebt gezien (met prijs etc), mits deze al niet gepost is? Dus niet als ook jij het spel heb besteld dit te melden. Dit voegt namelijk niet veel toe aan het topic.
Wat natuurlijk wel handig is, zijn ervaringen met pre-order winkels (zoals cd-wow). natuurlijk scheelt dit per keer en per persoon maar is wel handig.

[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 30-09-2009 18:04 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Griffin schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:32:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk kan je nog niet online omdat de meeste servers pas online komen op de dag van release.
Wellicht ook handig om te zeggen dat console eigenaren hier geen last van hebben. Ik denk dat het meerendeel het hier op de console koopt.

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is er eigenlijk al meer informatie beschikbaar over de clan support in dit spel?
Wordt het mogelijk om met teams tegen elkaar te spelen, bijvoorbeeld? Ik kan vrij weinig vinden daarover, en ben eigenlijk wel opzoek naar een shooter op de xbox waarin het eens niet draait om individuele spelers, maar om het team (en in public matches is op xbox live het teamwork meestal ver te zoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05 12:04

Yor

Yor1313#2571

Nieuwe pers in MW2 bekend:

Afbeeldingslocatie: http://high5.net/comic/CAD/20090918.jpg

Schaamteloos gejat uit AngelDust in "Het grote grappige plaatjes topic deel 40" sorry, ik kon het niet laten....

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:51
Repost, kleine twee week terug al voorbij gekomen in dit topic. Wel grappig though.

Opgefriste menu structuur ziet goed uit.
Las/zag nu overigens pas dat je niet kan schieten als je je riotshield voor je hebt. Weer zon tactische keuze.

Begint wel te jeuken nou het oktober is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 20:52
bongholio schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 03:30:
[...]

Repost, kleine twee week terug al voorbij gekomen in dit topic. Wel grappig though.

Opgefriste menu structuur ziet goed uit.
Las/zag nu overigens pas dat je niet kan schieten als je je riotshield voor je hebt. Weer zon tactische keuze.

Begint wel te jeuken nou het oktober is.
Maar je kan wss je schild zijwaarts houden en dan alsnog schieten.
Ik had toch geopteerd om te kunnen schieten met schild, maar mss iets minder accuraat. Als ik mij niet vergis kon je bij cs 1.6 wel schieten met een pistool icm schild.

Heb gisteren een "demo" van COD4 binnengetrokken en de single player eens geprobeerd en die is echt wel goed. Kan multiplayer proberen op gecrackte servers, maar speel uit princiepe nooit spellen online als ik het niet origineel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckies
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04-2020
Hmm.. nieuwsitem doet mij geloven dat er een monster-mappack komt.. monsters... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Duckies schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:25:
Hmm.. nieuwsitem doet mij geloven dat er een monster-mappack komt.. monsters... *zucht*
Link erbij:
nieuws: Energiedrank verraadt plannen voor Modern Warfare 2-mappack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Past dat wel in de setting vraag ik me dan af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik weet wel zeker dat er geen monsters in komen, in ieder geval niet in de gewone singleplayer en multiplayer, heel misschien doen ze een extra leveltje ala CoD:WaW, maar ik zie niet in waarom. CoD:MW2 wordt gewoon net zoals CoD4, alleen nóg beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

denk eerder dat het mappack gewoon gesponsord wordt door Monster. In de plaats daarvan krijgen zij mss reclame tijdens het laden van deze mappacks. Dat is in cod:waw ook zo bij veel maps van mappacks, daar zie je reclame voor intel tijdens het laden van de map (hoewel nVidia de sponsor was als ik me niet vergis), ingame zelf zit geen reclame.
Iig, ik hoop dat er flink wat mappacks komen, net zoals treyarch doet bij cod:waw. waw is dan wel inferieur aan mw (imho), de mappacks maken het natuurlijk wel een stuk leuker (iig pc zowiezo aangezien ze daar gratis zijn).

Only time will tell >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Kan aan mij liggen maar Monster is de naam van die energy drank. Denk dat het een gewone mappack wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan het ook haast niet geloven. Als ik het enthousiasme van Robert Bowling steeds hoor en lees in interviews, kan ik me haast niet voorstellen dat ie z'n "kindje" gaat vervuilen met monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Subz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:18:
[...]

Kan aan mij liggen maar Monster is de naam van die energy drank. Denk dat het een gewone mappack wordt.
Ook is het van een monster, als in grote/super/uber, mappack.
Verder, zoals al gezegd wordt, ga ook ik er vanuit dat Activision niet zo stom is om een spel om zeep te helpen door er monsters/aliens in te plaatsen (mits iets van een easter egg missie oid voor de 'fun of it').

en natuurlijk heeft ModernWarfar247.com weer wat info:
http://www.modernwarfare2...e-attack-official-trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 19:54
Engineer Stewie schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 07:33:
[...]
Maar je kan wss je schild zijwaarts houden en dan alsnog schieten.
Ik had toch geopteerd om te kunnen schieten met schild, maar mss iets minder accuraat. Als ik mij niet vergis kon je bij cs 1.6 wel schieten met een pistool icm schild.
CS 1.6 : schild beetje voor je -> schieten, schild voor je -> niet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 22:02

beany

Meeheheheheh

Vandread schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:31:
[...]

CS 1.6 : schild beetje voor je -> schieten, schild voor je -> niet schieten.
In Rainbow Six Vegas 2 kan je als je een schild hebt alleen met een pistool schieten. Geen schild? Dan kan je met een zwaarder wapen aan de slag. Ik vond dat opzich wel goed uitgewerkt. Je hebt dan als schilddrager nog wel een beetje vuurkracht. Ondertussen hoop je dat je teamgenoten jou ook dekken met hun zware wapens terwijl ze achter jouw schild wat dekking zoeken.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03-2024
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat er bij een Monster Energy marketingscampagne ook meteen monsters in een map komen 8)7 Als Red Bull dan ook zou sponsoren, zouden er dan rode stieren op je af stormen? >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 10:42

Nickbn

Betrokken

Weet je wat mij grappig lijkt? last stand? nu niet meer met pistolen maar met half/volautomatische machinepistolen? ouch!

ben benieuwd hoe al die elementen geintegreerd worden

Vraag me ook af hoeveel maps we krijgen bij de launch? Lijkt me leuk als er meer dan 3 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 22:36
Neem dit niet verkeerd. Maar ik word een beetje ziek van het uitmelken van Modern Warfare 2 gedoe.. Er zijn nu zoveel dingen te koop waar dan MW2 opstaat.. Wordt daar wel een beetje ziek van..

Voor de rest heb ik zeker wel zin om de game te spelen!!

Hopelijk komt er ook amBX support voor de game net als CoD4 nu ik mn setje heb :D

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

Kuhr89 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:54:
Neem dit niet verkeerd. Maar ik word een beetje ziek van het uitmelken van Modern Warfare 2 gedoe.. Er zijn nu zoveel dingen te koop waar dan MW2 opstaat.. Wordt daar wel een beetje ziek van..
Vind dat je wel gelijk hebt. Ik bedoel, wat heeft Monster nu te maken met cod...

Red Bull beperkt zich tot extreme sports, maar Monster begint zich opeens te moeien in de gamewereld...
Willen ze misschien dat de diehards allen cod:mw2 gaan zitten spelen 100u aan 1 stuk met 5l monster naast hun??

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 209081 op 01-10-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Inderdaad. Stel dat je 2 monsters op een dag drinkt.. Dan heb je gewoon 1 liter chemische troep binnen. Ik geef toe dat ik laatst 2 weken op energie drinks heb geleefd ivm P tentamens maar dan nog. Dat spul is echt niet goed voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05 07:46
Anoniem: 209081 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:20:
[...]

Vind dat je wel gelijk hebt. Ik bedoel, wat heeft Monster nu te maken met cod...

Red Bull beperkt zich tot extreme sports, maar Monster begint zich opeens te moeien in de gamewereld...
Willen ze misschien dat de diehards allen cod:mw2 gaan zitten spelen 100u aan 1 stuk met 5l monster naast hun??
Monster "sponsorde" in 2006 Codemasters Campzone al. Ik denk dat ze zich dus al een tijdje op gamers richten. Zoals redbull met extreme sports doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
Anoniem: 209081 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:20:
[...]
Reclame maken voor/in low profile games heeft niet zoveel nut. Je naam verbinden aan een MW2 heeft een stuk meer effect. Ook slechte reclame is reclame.

Boeiend verder, zolang je ingame maar niet in elk gangetje een koelkast vol met Monster blikken hebt staan etc. Dat zou imo gewoon lame zijn.

Overigens zijn Monster & DC shoes ruim vertegenwoordigd in Dirt2. Ik wil niet eens weten wat voor bedragen daar in rond gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 19:54
Komt ook door de combo met Ken Block in z'n Soeb Impreza natuurlijk, die word gesponsord door DC & Monster (evenals die Amerikaan van Dakar in z'n hummerts)

Jolt was toch ook wel eens beetje actief op het gaming energy drink vlak en waarom ook niet?
De Game industrie kan side-income goed gebruiken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Even een shopreview:

Fifa 2010 besteld bij mediaoffer en op dag van release ontvangen.
Nu staat MW2 daar ook in de preorder dus ik heb goede hoop.

Maar iedereen kent het spreekwoord wel, successen behaald in het verleden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
Vandread schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:34:
Komt ook door de combo met Ken Block in z'n Soeb Impreza natuurlijk, die word gesponsord door DC & Monster (evenals die Amerikaan van Dakar in z'n hummerts)
Offtopic.
Sterker nog: DC is van Block. Dus ja die link is wel logisch.

Ontopic.
Kan me niet voorstellen dat we hier ingame iets van gaan zien. Hoogstens een reclame zuil oid.
Tot nu toe in de game footage niets van gezien.

Ga voor MW2 niet shoppen voor dat laatste tientje, betaal als het moet de hoofdprijs. MW1 heeft voor mij persoonlijk tot nu toe de hoogste replay value (multiplayer), samen met een enkele race game. Meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:56

Smarron

The bend

Ook besteld @ CDWow. Zeer nette prijs! En nu maar wachten. Ik heb CoD4 MW ook maar weer uit de kast gehaald om er alvast weer in te komen. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Damn ik baal nog steeds dat er geen Steelbook Edition voor de PC komt.. Ik heb nu al een aantal Steelbook games en die cases zijn zoveel vetter. Heb van Crysis eentje en van Bioshock. Zoveel mooier en staat vetter op je plank...
Maar goed. Heb de game nu wel voor 25 euro gekocht O-)
Veel plezier jullie !$@$# Console gamers :P

[ Voor 9% gewijzigd door Kuhr89 op 01-10-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 20:53

DjVe

Hatsaflats!

TSSSKKK kruip jij eens even heel snel weer onder je steen ;)

MF2 wordt de eerste CoD die ik ga spelen op een console. Lijkt me stukken beter, omdat er geen cheaters zijn. Op de pc heb ik voor CoD4 wel weer onwijs gave custom maps...die heb je helaas niet op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:38
Jordy van e schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:15:
MF2 wordt de eerste CoD die ik ga spelen op een console. Lijkt me stukken beter, omdat er geen cheaters zijn. Op de pc heb ik voor CoD4 wel weer onwijs gave custom maps...die heb je helaas niet op de PS3
Klopt, maar daarvoor heb je spelers die speciale controllers gebruiken! Maar had al ergens gelezen in een interview, dat ze maatregelen daartegen hebben genomen.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

macciez schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:36:
[...]

Klopt, maar daarvoor heb je spelers die speciale controllers gebruiken! Maar had al ergens gelezen in een interview, dat ze maatregelen daartegen hebben genomen.
Volgens mij zullen dat er echt niet zoveel zijn. En wat voor speciale controllers bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Slasher schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:46:
[...]

Volgens mij zullen dat er echt niet zoveel zijn. En wat voor speciale controllers bedoel je dan?
Dat zijn van die controllers die een extra 'rapid-fire' knop hebben, waardoor je dus veel sneller dan de rest kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 20:53

DjVe

Hatsaflats!

FragFX of de Fragnstein controllers...omgebouwde ps3 controllers tot muis en gamepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macciez schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:36:
[...]

Hoe gaan ze dat doen? Volgens mij kan de software geen onderscheid maken tussen dit soort controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrekDude101 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:51:
[...]

Dat zijn van die controllers die een extra 'rapid-fire' knop hebben, waardoor je dus veel sneller dan de rest kan schieten.
Daar heb je niet zoveel aan als je niet kan richten hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

bram1984 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:35:
[...]

Hoe gaan ze dat doen? Volgens mij kan de software geen onderscheid maken tussen dit soort controllers.
Je kan wel concluderen dat bepaalde input onmogelijk is met een standaard controller.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:06

MonkeySleeve

It's just Monkey business

beany schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:36:
[...]

Je kan wel concluderen dat bepaalde input onmogelijk is met een standaard controller.
Bij COD4 hebben ze in de laatste patch een delay gedaan tussen de schoten, je kunt niet sneller schieten dan om de 0.5 sec ofzoiets was het.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik al zei: als je niet kan richten, heb je niet zoveel aan rapid fire.

Het grote verschil zal zitten tussen een analoge stick en een muis, en het lijkt me sterk dat een game hiertussen onderscheid kan maken. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:44

Mystikal

It never hurts to help!

Voor de liefhebbers..

http://www.g2play.net/sto...ern-Warfare-2-CD-Key.html

29.90 voor COD MW2

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
bram1984 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:12:
Wat ik al zei: als je niet kan richten, heb je niet zoveel aan rapid fire.

Het grote verschil zal zitten tussen een analoge stick en een muis, en het lijkt me sterk dat een game hiertussen onderscheid kan maken. Correct me if I'm wrong.
Voor zover ik weet bestaat er geen (goed werkende) muis voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, maar MW2 komt ook op de PS3 uit, mocht je dat nog niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-05 21:41

ijskonijn

Now MOVE!

FluX schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:46:
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat er bij een Monster Energy marketingscampagne ook meteen monsters in een map komen 8)7 Als Red Bull dan ook zou sponsoren, zouden er dan rode stieren op je af stormen? >:) :9
Volgens mij kent niet iedereen het merk Monster, vandaar die conclusie...lekker spul trouwens :Y)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
is dat een beetje te vertrouwen?

en krijg je de cd-key direct via e-mail of de post?

[ Voor 9% gewijzigd door aeroxtaxi op 02-10-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

G2Play is een beetje een twijfel gevalletje. Meestal doen die keys het wel goed, maar het is nog wel eens voor gekomen dat ze een gestolen key of één key naar twee verschillende mensen sturen. Misschien toch een beter idee om voor ±10 euro meer een orginele cd en hoesje te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

PoweRoy

funky!

SniperFox schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:46:
G2Play is een beetje een twijfel gevalletje. Meestal doen die keys het wel goed, maar het is nog wel eens voor gekomen dat ze een gestolen key of één key naar twee verschillende mensen sturen. Misschien toch een beter idee om voor ±10 euro meer een orginele cd en hoesje te halen.
Gebruikte keys komt wel eens voor ja bij g2play. even een mailtje en je krijgt een nieuwe (wel stom uberhaubt).
Voor <30 kan je ook MW2 bij cdwow kopen. Ik zelf voor 25 euro daaro. Krijg hem niet op release date, boeien, veel goedkoper!

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
bram1984 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:38:
Nee, maar MW2 komt ook op de PS3 uit, mocht je dat nog niet weten.
Oftewel, he probleem geldt alleen voor de ps3. :)

Vraag me af of microsoft trouwens een dikke zak geld heeft neergelegd, alle gameplay filmpjes tot nu toe zijn allemaal van de x360, daarnaast worden beide mappacks eerst voor x360 uitgegeven en op een later tijdstip voor ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja, ik wacht wel hoor, ik kan me niet indenken dat iemand er extra een xbox360 voor gaat halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Oh nee daar doel ik ook zeker niet op. Lijkt me logisch dat als je een ps3 hebt je hem voor de ps3 haalt en vice versa. Eventjes wachten lijkt me geen probleem. ;) Alleen als je beide consoles hebt kan je wellicht voorkeur hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door SCIxX op 02-10-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:56
Hey,

ik heb weer een analyze gemaakt van MW2 footage. Dit keer niet zo veel bijzonders maar wel weer een paar wapens + MARS sight attachment bevestigd. Kan niet wachten tot 4 okt: nieuwe trailer weer dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle 50 achievements (en trophies) zijn bekend, zie hier de volledige lijst:

http://www.succesfull.fr/...l&Itemid=5&l=en&JeuID=540

Geen multiplayer achievements, veel Spec-Ops achievements en verder een beetje hetzelfde als MW1. Ziet er prima uit imho. :)

[ Voor 28% gewijzigd door monnick op 02-10-2009 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Svennetjee schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:05:
Hey,

ik heb weer een analyze gemaakt van MW2 footage. Dit keer niet zo veel bijzonders maar wel weer een paar wapens + MARS sight attachment bevestigd. Kan niet wachten tot 4 okt: nieuwe trailer weer dan :D
Zo zo , wat een analyse :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193875

SCIxX schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:00:
[...]

Vraag me af of microsoft trouwens een dikke zak geld heeft neergelegd, alle gameplay filmpjes tot nu toe zijn allemaal van de x360, daarnaast worden beide mappacks eerst voor x360 uitgegeven en op een later tijdstip voor ps3.
Ik denk dat ze hebben getekend om zelfs niet eens te praten over ps3 en pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

SCIxX schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:00:

Ik weet niet wie en of er met super veel geld is gesmeten dat IW vooral alles op x360 laten zien. Tuurlijk is er vast wel een samenwerkingsverband tussen IW en MS maar kost echt niet extreem veel. De reden dat alle filmpjes op de console (in dit geval de xbox360) wordt getoont is omdat om al die evenementen vol te gooien met highend pc's (zodat het goed loopt) gewoonweg te duur is. Ook heeft Microsoft gewoon een shitload aan xbox360's staan voor dit soort evenementen (en IW heeft er ook wel een paar).
Waarom er gekozen is voor Xbox ipv PS is voor mij ook een raadsel maar ik geloof niet dat er bakken geld voor betaald zijn. Denk dat het eerder te maken heeft met de developerside van de xbox.
Anoniem: 193875 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 09:48:
Ik denk dat ze hebben getekend om zelfs niet eens te praten over ps3 en pc.
Heb je hier een bron van, want mij lijkt het (mijns inziens) onwaarschijnlijk.
Svennetjee schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:05:
Hey,

Nofi maar... waar is de analyse dan want ik kan dit niet echt een analyse noemen.
Dus als het ergens op het www staat, deel het!!11one ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Griffin op 03-10-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Griffin schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:33:

Heb je hier een bron van, want mij lijkt het (mijns inziens) onwaarschijnlijk.
Geen bron want het is maar een ingeving. Ms sponsort alles en om de 360 sales van mw2 te maximaliseren moet iw over ps3 en pc zn mond houden. Zou best kunnen hoor.
Iig wel prestige bevestigd voor pc. Dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mars is een planeet. Lijkt me lastig een complete planeet op je gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:12
Anoniem: 193875 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:46:
[...]

Geen bron want het is maar een ingeving. Ms sponsort alles en om de 360 sales van mw2 te maximaliseren moet iw over ps3 en pc zn mond houden. Zou best kunnen hoor.
Iig wel prestige bevestigd voor pc. Dat dan weer wel.
Prestige? Dat is toch dat je weer opnieuw beginnen en dan zon speciaal teken voor je naam krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272565

Awsom schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:48:
[...]

Prestige? Dat is toch dat je weer opnieuw beginnen en dan zon speciaal teken voor je naam krijgt?
Klopt.. Dit was dus het geval in CoD:WaW, Je kreeg een ander 'rank-logotje' en je kreeg een extra custom weapon slot....

Bij MW2 komen er nog speciale unlocks vrij als je gaat prestigen, volgens mij zijn de unlocks nog niet bekent gemaakt... Uit een paar interview komt duidelijk naar voren dat het wel de moeite waard zou zijn om door te prestigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59

Nakebod

Nope.

Wat ik altijd zonde vind van prestige, ik ben iemand die graag alles op 100% heeft staan in de stats :+ Gewoon omdat het kan. Dus met ieder wapen x kills en headshots maken, zoveel meter doodvallen, blabla.
Maar met prestige, waar het eigenlijk meer om de XP gaat, wordt dat ook helemaal reset.
Dat ik tijdelijk beperkt ben in wapens, #care, die unlock je met je XP redelijk snel, maar al die stats behalen kost imho teveel tijd.
Of je moet er voor kiezen om eerst te focussen op de prestigelevels, en daarna pas 100%, maar ook dat kost erg veel tijd :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb persoonlijk ook niet zoveel zin om alles overnieuw te doen. Ik hoop dat de beloningen iig niet de gameplay beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314884

Ik weet nog steeds niet of ik hem voor de xbox 360 of voor de PC moet kopen.
PC heeft mooiere graphics en mods, maar bij xbox is het server systeem goed ingedeeld, je kan met elkaar praten( Bij pc ook maar dat is echt voor nerds).
Waar gaan jullie hem voor kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 314884 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:31:
PC heeft mooiere graphics en mods, maar bij xbox is het server systeem goed ingedeeld, je kan met elkaar praten( Bij pc ook maar dat is echt voor nerds).
De 360. Heb ook een ps3, maar zal hem vanwege de controller en online mogelijkheden van live voor de 360 halen. Qua performance zal er waarschijnlijk geen verschil zijn.

Heb het al een paar jaar opgegeven om iedere keer men pc te upgraden :).

Kan eigenlijk niet meer wachten. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:37

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 193875 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 12:10:
Ik heb persoonlijk ook niet zoveel zin om alles overnieuw te doen. Ik hoop dat de beloningen iig niet de gameplay beinvloeden.
Tot nu toe was de beloning altijd een extra slot voor je classes, dus je hebt er helemaal geen voordeel van in de gameplay, je kunt alleen uit meer custom made classes kiezen. 1x prestige is 1 extra class etc.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Sandyman538 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:08:
[...]

Tot nu toe was de beloning altijd een extra slot voor je classes, dus je hebt er helemaal geen voordeel van in de gameplay, je kunt alleen uit meer custom made classes kiezen. 1x prestige is 1 extra class etc.
Ga er niet vanuit dat het dit keer zoiets is, ze zeiden dat het ditmaal wel beloningen zijn die het waard zijn om voor door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

SCIxX schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:51:
[...]

Ga er niet vanuit dat het dit keer zoiets is, ze zeiden dat het ditmaal wel beloningen zijn die het waard zijn om voor door te spelen.
Hopelijk zijn de beloningen snel bekend want dan kan je de keuze maken of het waard is (per persoon anders) om prestige te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Weet iemand of MW2 support zal hebben voor 'online profiles'? Ik bedoel dus dat je je profile kan bekijken in een browser zoals dat kan in World at War. Handig om even snel je stats te bekijken of te delen met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184636

Kwamen er vandaag niet nieuwe trailers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:38
Ja hoe laat kwam ie?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

het server systeem is goed ingedeeld? PC heeft altijd meer vrijheid gehad dank zij de server browser maar oke...
achh zijn niet alle gaming personen nerds :P ;)

Kan ook zeg xbox 360 hoor je alleen maar kiddie spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil nieuwe trailer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Komt eraan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Op de PC natuurlijk. Je gaat geen shooter kopen voor een dumbed-down systeem als hij er ook voor de pc is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Anoniem: 159816 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:38:
[...]

Op de PC natuurlijk. Je gaat geen shooter kopen voor een dumbed-down systeem als hij er ook voor de pc is :P.
Wat een bullshit. :') Wil je echt deze discussie weer beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:12
SCIxX schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:49:
[...]

STOP! Deze discussie word teveel gevoerd in alle shooter-topics! Hier houdt het op! :9 Geen woord er meer over! Waar je hem voor haalt mag je helemaal zelf weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik haal 'm voor de PS3, maar geef 'm wel gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik lees dat de nieuwe trailer in premiere gaat bij een football game op NBC in Amerika, die match begint om 8:20 PM (2:20 hier) en is daarna meteen op internet, dus gok dat als je je wekker zet voor 3:00 dat je hem dan wel kan bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Laatst online: 16-05 11:43

Hayfork

Drinkin&Boardin

modernwarfare247.com
Just a little reminder, in a couple of hours (around 5-6 hours) the new trailer will be released!

Word goes around that this is the trailer we've all been waiting for. It will include chatter and some news related to the campaign. Although we don't know much about it, we're all in high anticipation for this one!

It will air in the game between the San Diego Chargers and Pittsburgh Steelers (8 p.m. ET/5 p.m. PT). It is unclear if this will be the full uncut trailer though. Right after it has aired the new uncut trailer will be available on the Internet to all those that were not able to watch it on air.

For those in Europe, it will air around 1AM-ish Paris Time (GMT +1) and around Midnight UK time.

[ Voor 7% gewijzigd door Hayfork op 04-10-2009 21:47 ]

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 28-05 12:40
Hmm, normaal ga ik in de week altijd rond 24h slapen.
Zou ik de game-nerd uithangen en expres een uurtje langer opblijven vr deze trailer terwijl ik hem evengoed de volgende ochtend kan checken?! :P

...Ik denk het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
ik ben nog nooit opgebleven om iets game-gerelateerd te kijken, kan toch ook gewoon de volgende ochtend? je krijgt er geen prijs voor ofzo... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Abbadon321 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:57:
ik ben nog nooit opgebleven om iets game-gerelateerd te kijken, kan toch ook gewoon de volgende ochtend? je krijgt er geen prijs voor ofzo... :')
Was dat nou echt nodig? treurig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

monnick schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 23:06:
[...]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Abbadon321 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:57:
Nee, idd, ma tis wel leuk om iets zeer gehypt, heet van de naald te kunnen aanschouwen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:26

Minkie

Groazers Unite.

Ik blijf dan ook nog ff een uurtje wakker :P

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Is die wedstrijd tussen de Chargers en Steelers al begonnen?
Ik probeer de live-streams te volgen maar daarvoor moet je in de USA zelf zitten :S

[ Voor 41% gewijzigd door Hayfork op 05-10-2009 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
*sigh* 't kan nog een tijdje duren blykbaar: http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=13&t=114160

dan toch maar gon slapen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Schijnbaar is er zojuist een commercial geweest dat er een commercial uitgezonden zou gaan worden :S wtf
Twitter Nameless105
@LtDangle911 On NBC about 6-10 min ago a Commercial came on advertising a trailer to come on tonight during the game for #mw2

[ Voor 41% gewijzigd door Hayfork op 05-10-2009 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oQwYm7ckiw4]
en een livestream van NBC
http://www.justin.tv/boxlive2#

[ Voor 34% gewijzigd door Hayfork op 05-10-2009 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-05 11:56
Trailer van de trailer, die gast spamt heel Twitter er vol mee... Het is maar wat je hobby is! Ik ben ook nieuwsgierig naar de trailer maar dit is overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Lol iedereen zit op twitter/nbc streams te zoeken
heeft IFW hem al online staan
CoD: MW2 Infamy trailer

[ Voor 12% gewijzigd door Hayfork op 05-10-2009 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel weer lekker over-the-top, dat het Witte Huis wordt aangevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

[...]

Het is geen gezever, MW2 zou echt niet de 1ste shooter zijn waarbij ze iets wat veranderen om te compenseren voor het mikken.
bvb nieuws: Mark Rein: UT3 draait met opzet langzamer op PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

monnick schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 07:08:
Het is wel weer lekker over-the-top, dat het Witte Huis wordt aangevallen :P
24? ;)

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Perk-wars zijn niet nodig, *zeker* niet zolang MW2 nog niet uit is.