Nou joepie, Canon kan met hun budget model niet wat ze met een semi-pro van 2500 doen?
Sorry hoor, maar juist dat dit budget-beest al 720p kan filmen vind ik best wel toe te juichen. Dit ding kan wat de D90 kan, en nog een beetje meer. Dit ding ligt straks voor een paar meier op de plank (check de prijsverlopen van de 400D/450D) en je gaat whinen dat het niet volledig de functionaliteit van een 5DII van 2500 pegels of een RED cam heeft?
Ik vind 720p al heel wat, zeker met 30fps. Mensen die niet snappen dat het, zeker in deze prijsklasse, een prachtige bonus (en verkoopgimmick

) is, zijn imho véél te kritisch. Waar is de concurrentie met deze features? En dan noem ik een D60-opvolger (hoe de *** gaan ze díe noemen? D65? Nikon fucked up the numbers

), een Pentax K300D of een Sony A350/A200 opvolger.
En ja, 1080p is crippled. Maar dat ziet de consument niet heel snel. En die crippledheid komt volgens mij gewoon door de tragere proc
Canon zet hiermee gewoon weer een erg goed gebalanceerde budgetbody neer, waar de concurrentie echt wel even van schrikt. 15MP, Full HD videomeuk, verbeterde houvast, gigantische iso's (waarvan native t/m 3200 die het prima zal doen)... het zijn behalve leuke features echt prachtige marketingtermen.
En dan komt er nog een
Speedlight 270EX bij kijken ook, ws. als concurrent van de SB-400 en consorten. Geloof me dat je deze cam weer veel gaat zien

[Voor 6% gewijzigd door Henk op 25-03-2009 17:55]