Newsservers met binaries [deel 9] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 23 Laatste
Acties:
  • 214.220 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:42:
Op deze manier weet niemand dat nee. Ik zou eerst eens kijken of je wel de Europese server (europe.news.astraweb.com) gebruikt, alhoewel news.astraweb.com als het goed is ook al naar de Nederlandse server verwijst.
Dus ik kan net zo goed news.astraweb.com invullen? Kunnen ze net zo goed die europe.news.astraweb.com weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zijn hier meer mensen met Eweka problemen? Heel veel stuff is corrupt, onder de 200 dagen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 16:39

SaN

Ik was er net naar opzoek. Bij mij werkt niks boven de 120 dagen. Volgens mods op het forum van Eweka zelf werken ze eraan, maar dat duurt al een tijdje.

[ Voor 40% gewijzigd door SaN op 13-07-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb nu bijna 5 jaar onafgebroken Giganews Unlimited. Nooit iets over gezegd omdat ik altijd tevreden ben.
Daarvoor heb ik Usenetserver en daarvoor Astraweb gehad van $15. Was wel goed maar niet zo goed als Giganews.
Die $25 (€18-€20) vindt ik het nog steeds waard.
Op naar de 10 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Same here. Ik had mijn account drie weken geleden suspended om te testen met Eweka ( € 15,00 voor twee maanden is slechts een klein risico).
Al enkele malen heb ik gehad dat ik niet de volledige snelheid haal (1200KB/s terwijl ik normaal zo'n 2350KB/s zou kunnen halen). Zojuist mijn Giganews account weer uit suspend gehaald en ja hoor... zelfde file en weer zo'n 2350KB/s.
Dus ik blijf lekker bij GN. Ik vind het het geld MEER dan waard en dan gaan ze ook nog eens naar 50 connecties! (Diamond accounts).

Het was een leuk uitstapje, maar nu weet ik weer waarom ik eigenlijk bij GN zat (sinds 1 September 2004, dus bijna 5 jaar en dus ook op naar de 10!).

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:57:
[...]

Punica,

Aangezien ze bij ziggo nu de abbo's gaan versnellen, kan je misschien al een tipje geven wat eweka van plan is qua snelheid. En hoe is het met de laatste uibreiding bij jullie?? 8)
Punica is vakantie vieren :) Met de uitbreiding zijn we -nog steeds- druk bezig. Er zijn wat probleempjes maar het gaat momenteel de goede kant op. We verwachten de retentieproblemen in de loop van Augustus opgelost te hebben.

Uiteraard zal Eweka in de toekomst de snelheden verhogen, maar hier kan ik nog niks concreets over zeggen. Hoe de website/email in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eweka heeft het niet makkelijk op dit moment...
Mailtje gestuurd en als antwoord: "de oude downloads geven problemen", maar is dat niet de reden waarom ik een extern abo genomen heb, i.p.v. mijn eigen ISP te gebruiken :?
Ik hoop echt dat ze dit snel fixen, de service is wel verder wel snor denk ik (credits teruggeboekt wegens downloadproblemen).

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:06:
Eweka zuigt echt max op dit moment...snelheid stort soms volledig in elkaar!
Mailtje gestuurd en als antwoord: "de oude downloads geven problemen", maar is dat niet de reden waarom ik een extern abo genomen heb, i.p.v. mijn eigen ISP te gebruiken :?
Ik hoop echt dat ze dit snel fixen, want ik vind het zijn geld niet waard! (Ze mogen wel retourneren...)
Met die hoge retenties duurt het zowiezo even nadat een probleem is opgelost voor je dat merkt. In een dagje 200 dagen retentie verwerken lijkt me wat snel.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Laatst online: 12-09 15:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

nu vraag ik me iets af

gister (en ook vandaag) downloade ik erg oude posts bij eweka, en nu net wee 64% beschadigd en nu download ik het opnieuw en is het al aanmerkelijker completer, dit is niet de eerste keer dat dit voorkomt. ik vind t alleen vreemd dat iets pas de 3de keer compleet is of compleet genoeg is om te repareren 8)7 kan dit aan newsleecher liggen of waar komt deze merkwaardigheid anders vandaan :?

(edit)
dit kan niet aan firewall/virusscanner liggen daar deze merkwaardigheid alleen bij oude posts voorkomt, en de nieuwere wel compleet zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 14-07-2009 19:47 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

MrVegeta schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:00:
Zijn hier meer mensen met Eweka problemen? Heel veel stuff is corrupt, onder de 200 dagen.
Laatste tijd ook last van veel corrupte stuff..

Even een stomme vraag, bevorderd SSL de snelheid download? Mijn snelheid voor downloaden schommelt heel erg.. als ik SSL aan heb is mn zogenaamde topsnelheid wel hoger dan zonder maar is dit gewoon geluk?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

SSL is een versleutelde manier van communicatie en in principe niet te knijpen als gewoon verkeer ;)

en wat ik bij eweka nu merk is dat oude posts niet alleen traag gaan maar vaak pas de 3de keer of 4de keer compleet zijn of compleet genoeg voor reparatie

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit bij XSNews, volle tevredenheid :) . Heb ook al Eweka geprobeerd maar ondanks hun retentie vaak corrupte posts. Bij XSNews nog nooit een probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:35

Lulukai

God's gift to women

quote: Eweka
Retentie problemen

Geachte klant,

Mogelijk ervaart u problemen met het binnenhalen van bestanden die meer dan 100 dagen geleden zijn gepost. Het volgende kan zich voordoen:

- verminderde downloadsnelheid

- verminderde compleetheid

- hangende connecties

Eweka is momenteel bezig met een uitbreiding van haar servercapaciteit die deze problemen in de loop van de maand augustus zouden moeten oplossen.

Onze excuses voor het ongemak.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Heb precies dezelfde ervaringen. Al een aantal jaren dik tevreden met Giganews, snelheid is top. Die paar euro extra is het mij dubbel en dik waard!
pimpimmers schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 03:26:
Ik heb nu bijna 5 jaar onafgebroken Giganews Unlimited. Nooit iets over gezegd omdat ik altijd tevreden ben.
Daarvoor heb ik Usenetserver en daarvoor Astraweb gehad van $15. Was wel goed maar niet zo goed als Giganews.
Die $25 (€18-€20) vindt ik het nog steeds waard.
Op naar de 10 jaar :)

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Vanmiddag XLned afgesloten omdat ik bij eweka maar 40 mbit kan halen, maar 8 connecties en hij enorm traag is met oudere bestanden.

Bij XLned krijg je voor 10 euro in de maand 12 connecties en 120 mbit, en ik deel deze nu met z'n 3en. Betaald via iDeal, kreeg meteen een mail en de boel werkte meteen. trek mn lijn helemaal plat, ook met artikelen van ~200 dagen. Zo hoort het!

Laat die 50mbit maar komen van ziggo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:26

TFHfony

Professional Weirdo

Eweka heb ik één maand gehad en ik ben daar zo onbeschoft behandelt dat ze me daar nooit meer terug zien. Op dit moment betaal ik 11 dollar per maand (+/- 8 euro) per maand voor Astraweb. Dik 320 dagen retentie en ze zijn bezig dit te verhogen tot 365 dagen.
Ik ben wel benieuwd of ik mijn 50mbit ook vol trek bij Astraweb. Ik zal het vanavond wel merken als de nieuwe router er tussen staat :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:09:
SSL is een versleutelde manier van communicatie en in principe niet te knijpen als gewoon verkeer ;)
Ook het SSL verkeer is te knijpen/shapen hoor, het enigste verschil is dat men niet kan zien of het bijvoorbeeld om Usenet verkeer gaat, of wat anders. Dat bepaalde ISP's dit ook daadwerkelijk doen is inmiddels ook aangetoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik vraag me eigenlijk af; astraweb en giganews zijn Amerikaans (?)(gezien de dollars). Dat betekend dan dat je helemaal naar de US connect? Is dat niet een stuk trager, iig qua respons, en minder stabiel?

Ik heb daardoor ook een sterke voorkeur voor NL providers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:46
Bartjuh schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 12:31:
Ik vraag me eigenlijk af; astraweb en giganews zijn Amerikaans (?)(gezien de dollars). Dat betekend dan dat je helemaal naar de US connect? Is dat niet een stuk trager, iig qua respons, en minder stabiel?

Giganews heeft bijvoorbeeld 2 servers, 1x in europa en 1x in usa, dus eerst lezen voordat je zegt dat er mee respons tijd is. En tegenwoordig lijkt mij niet veel verschil of je in de usa of europa verbinding maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 12:15:
[...]

Ook het SSL verkeer is te knijpen/shapen hoor, het enigste verschil is dat men niet kan zien of het bijvoorbeeld om Usenet verkeer gaat, of wat anders. Dat bepaalde ISP's dit ook daadwerkelijk doen is inmiddels ook aangetoond.
Je kan bij SSL wel kijken of het usenet packages zijn, alleen niet wat er precies in zit.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Ping zal wel wat hoger liggen ja, maar pure downloadspeed zou je toch gewoon je lijn vol kunnen trekken :) zijn hier vast wel een paar tweakers die dat kunnen bevestigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

yep :)

net na al dat gesukkel met eweka een abo bij astraweb genomen voor 5 2/3 EUR per maand niet slecht denk ik zo en astraweb kun je zelfs met ideal betalen :+ enigste minpuntje is dat asta niet toestaat account te delen wat eweka wel doet, of misschien hou ik eweka ook wel aan voor de redundantie B-) (en het delen van als voordeel , iemand anders betaald de helft namelijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
XLned mag je ook sharen, 10 euro in de maand voor 12 connecties en 120 mbit, onbp downloaden. Alleen 220 dagen retentie, maar dat is voor mij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:41
Sinds ik het 1 jaar abbo voor 96 dollar heb bij Astraweb, gaat downloaden erg traag, rond de 700 van de 2800 kb/s... Retentie is geen probleem, volgens de site 325 dagen, gisteren 2 seizoenen, iedere aflevering apart, van 337 dagen compleet binnen gehaald (50 GB) :9

Of loopt UPC weer te cappen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Dennis Lammers schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:45:
Sinds ik het 1 jaar abbo voor 96 dollar heb bij Astraweb, gaat downloaden erg traag, rond de 700 van de 2800 kb/s... Retentie is geen probleem, volgens de site 325 dagen, gisteren 2 seizoenen, iedere aflevering apart, van 337 dagen compleet binnen gehaald (50 GB) :9

Welke servers gebruik je? Ik heb de laatste weken een paar keer gehad dat ik beroerde snelheden haalde op eu.news.astraweb. Op us.news.astraweb had ik die problemen niet...
Verder.. probeer eens met SSL? UPC en cappen is natuurlijk ook niet ondenkbaar ;)

Eventueel kun je combineren, 2 lijntjes SSL, 2 lijntjes US, 2 lijntjes EU... Als ze op IP cappen, heb je dan toch 3 IPs te pakken (verschillende servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:00
Phyxion schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 12:37:
[...]

Je kan bij SSL wel kijken of het usenet packages zijn, alleen niet wat er precies in zit.
Oja? Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

-d-

Dennis Lammers schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:45:

Lijkt me een UPC probleem. Ik heb al 2.5 jaar Astraweb en nog nooit dit soort problemen gehad. Enkele keer een paar uur niet kunnen inloggen, that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:41
Ik zal eens overschakelen naar de US server...
Hmm... nog steeds 1200van de 2800 kb/s

[ Voor 30% gewijzigd door Deezers op 19-07-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Bartjuh schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 12:31:

NL(/europa) is idd wel de voorkeur, maar goed, met de hoeveelheid connecties die je mag is dat geen issue.

Je max snelheid vanaf een US server is altijd aanzienlijk lager dan een EU server (ivm de afstand). Ik geloof dat je vanaf een US server iets van 500-600k/sec ofzo max kan halen. (tenzij je meerdere connecties gebruikt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liggen de nieuwsgroepen van kpn er toevallig uit op het moment? of ben ik de enige met het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Probeer anders eens een (gratis) GigaNews account. Dan kun je uitsluiten dat het een probleem is bij Astra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:29:
Probeer anders eens een (gratis) GigaNews account. Dan kun je uitsluiten dat het een probleem is bij Astra.
Astraweb server is niks mis mee hoor. Zit ook bij UPC en haal gewoon de volledige 60 Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:22
Ik heb heel dit topic gevolgd (erg interessant al die ervaringen van mede usenet gebruikers). Ik lees veel over het knijpen van UPC, had tot voor kort nooit iets gehoord over het knijpen van nieuwsgroepen. Gezien het feit dat ik het idee heb niet alles uit mijn snelheid te halen als ik via nieuwsgroepen download, wil ik wat dingen uitsluiten.

Heb op dit moment de volgende abonnementen:
Telfort 20 Mbit
Eweka abbo (gebruik ik nog zonder SSL)
Newsleecher als prog.

Volgens mijn abonnement moet ik ongeveer 2.5 MB moeten halen, met de speedtesten haal ik ongeveer 2MB/s. Via Eweka haal ik slechts met moeite de 1000 KB/s en via draadloos zelfs nog wel ietsje lager. Snelheid schommelt heel erg tegenwoordig tussen de 500 en 900 KB/s.

Gisteren heb ik een GigaNews testaccount aangevraagd, en daarmee haal ik (uiteraard!) een constantere snelheid van 1,07 MB/s, maar er moet meer uit te halen zijn (zeker gezien met speedtest die ik gedaan heb).

Vanavond ga ik wat dingen testen met Eweka SSl, en wellicht Astraweb Unlimited DSL aanvragen (toch flink goedkoper dan GigaNews, en volgens mij de enige die beetje kan tippen aan GN).

Naast de mogelijke oplossingen om via SSL en andere poorten, er meer uit te halen, is er iets bekend dat Telfort de lijnen knijpt? Ik zie in dit topic alleen maar over UPC klachten… Ik ben benieuwd naar wat mogelijke oplossingen zodat ik er thuis mee aan de slag kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe snel is je Telfort-verbinding daadwerkelijk? Ik ken maar weinig mensen (uhmz: geen ;)) waar de verbinding daadwerkelijk 20Mbit is. Die Speedtest is ook niet heilig, die valt soms erg positief uit. Het enige betrouwbare is de snelheid waarop je modem in is getrained.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
pven schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:40:
Hoe snel is je Telfort-verbinding daadwerkelijk? Ik ken maar weinig mensen (uhmz: geen ;)) waar de verbinding daadwerkelijk 20Mbit is. Die Speedtest is ook niet heilig, die valt soms erg positief uit. Het enige betrouwbare is de snelheid waarop je modem in is getrained.
  1. waar kan ik de daadwerkelijke verbindingssnelheid terug vinden?
  2. Is een download van 1,07 MB/s goed voor een 20Mbit abbo??/ dat is nog minder dan de helft dan de 20Mbit... dat je het niet helemaal haalt OK... maar 40% van 20 Mbit halen is wel erg mager toch, of is dat realiteit?

[ Voor 9% gewijzigd door SuperCrisz op 21-07-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 13:25
Het 20 mbit van telfort is toch een "tot 20 mbit" , afhankelijk dus van je afstand tot de centrale.

Voor mijn postcode geven ze aan dat ik met een "tot 20 mbit" abbo waarschijnlijk rond de 7 mbit zal gaan zitten, op zich niet vreemd dat je de 20 mbit niet haalt dan, tenzij je natuurlijk vlak naast de centrale zit ( en je kabeltje er ook direct naartoe gaat ipv een omweg maakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
ik begrijp dat wat je haalt veel lager uit kan vallen... maar i.pv.rond de 1 MB/s zou ik graag toch echt richting de 1,7 MB/s verwachten… zoals gezegd, ik vraag me af of Telfort aan nieuwsgroepen knijpt.. dat ik daardoor wellicht niet boven de 1,07 MB/s kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dat je lage snelheden haalt ligt gewoon aan het feit dat je ver van de centrale zit, heeft niks met knijpen te maken, voor zover ik weet wordt er met ADSL verbinding niet geknepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperCrisz schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:00:
[...]
  1. waar kan ik de daadwerkelijke verbindingssnelheid terug vinden?
Als je inlogt in de modem kun je ergens (weet zo uit mn hoofd niet waar, zit op mn werk, niet thuis) zien op welke waarde je modem is ingetraind. Dit is de meeste betrouwbare manier om te zien welke snelheid je kunt halen met je huidige abonnement.

edit: En inderdaad, Telfort knijpt niet, heb ze zelf ook, download zonder SSL altijd rond de 1,2 MB (max. wat ik haal op deze verbinding).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 15:23 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 16:39

SaN

Probeer met Telfort eens om je modem 's nachts te resetten. Bij mij scheelt dat nogal veel. Vaak traint hij dan in op 14mbit ipv 10 overdag. Hij reset zichzelf dan wel weer ergens de volgende dag of de dag erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds korte alles in een plus van ziggo. Hiervoor lange tijd adsl gehad. Ik download veel uit nieuwsgroepen met grabit of newsleecher, via payserver eweka. Nu ervaar ik gekke problemen in Grabit. De download start hoogt op 2000 kb/s en gaat daarna netjes terug naar 1200 kb/s. Wat de max van mijn ziggo is. Echter na twee minuten downloaden stop de download volledig, waarna hij na een paar minuten wel weer verder gaat. Iemand enig idee, het is mij een raadsel.

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:25:
Ik heb sinds korte alles in een plus van ziggo. Hiervoor lange tijd adsl gehad. Ik download veel uit nieuwsgroepen met grabit of newsleecher, via payserver eweka. Nu ervaar ik gekke problemen in Grabit. De download start hoogt op 2000 kb/s en gaat daarna netjes terug naar 1200 kb/s. Wat de max van mijn ziggo is. Echter na twee minuten downloaden stop de download volledig, waarna hij na een paar minuten wel weer verder gaat. Iemand enig idee, het is mij een raadsel.

Thx
Zoals inmiddels redelijk bekend knijpen sommige kabelaars. Mogelijk dat via SSL downloaden helpt, maar vaak knijpen ze tegenwoordig op IP adres. Je kunt iig even testen of het zich via SSL ook voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

TFHfony schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 15:43:
Eweka heb ik één maand gehad en ik ben daar zo onbeschoft behandelt dat ze me daar nooit meer terug zien. Op dit moment betaal ik 11 dollar per maand (+/- 8 euro) per maand voor Astraweb. Dik 320 dagen retentie en ze zijn bezig dit te verhogen tot 365 dagen.
Ik ben wel benieuwd of ik mijn 50mbit ook vol trek bij Astraweb. Ik zal het vanavond wel merken als de nieuwe router er tussen staat :)
En het antwoord is: Yep: Ik trek de volledige 50mbit vol. Heerlijk, een DVD in een klein kwartier downloaden ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:29:
[...]

Zoals inmiddels redelijk bekend knijpen sommige kabelaars. Mogelijk dat via SSL downloaden helpt, maar vaak knijpen ze tegenwoordig op IP adres. Je kunt iig even testen of het zich via SSL ook voordoet.
Ziggo knijpt niet. Ik haal via mijn Ziggo verbinding de volledige 50mbit via Astraweb. Zonder SSL te gebruiken oid.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 12-09 16:06
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:22:
[...]

Als je inlogt in de modem kun je ergens (weet zo uit mn hoofd niet waar, zit op mn werk, niet thuis) zien op welke waarde je modem is ingetraind. Dit is de meeste betrouwbare manier om te zien welke snelheid je kunt halen met je huidige abonnement.

edit: En inderdaad, Telfort knijpt niet, heb ze zelf ook, download zonder SSL altijd rond de 1,2 MB (max. wat ik haal op deze verbinding).
als je een zyxel modem hebt met 1 netwerk uitgang; ip: http://192.168.1.254, password admin. Op de hoofdpagina staat al hoeveel je precies intraint.
Je kan ook een betrouwbare speedtest doen met bijv een 100Mb.bin bestand, dan zie je ongeveer ook wat je verbinding aankan (op bijv http://www.glasvezel.nu/speedtest-servers-100mb-1000mb-bin te vinden)

Probeer het wel met een bedrade verbinding te testen, draadloos is wat dat betreft wat minder betrouwbaar.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
TFHfony schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:50:
[...]
En het antwoord is: Yep: Ik trek de volledige 50mbit vol. Heerlijk, een DVD in een klein kwartier downloaden ;)
[...]
Bij welke provider zit je dan.. ik wil ook de volledige bandbreedte kunnen gebruiken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

SuperCrisz schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:55:
[...]
Bij welke provider zit je dan.. ik wil ook de volledige bandbreedte kunnen gebruiken!!!
Provider: Ziggo
Abbo: Alles-in-1 Extra
Newsserver: Astraweb (US$ 11,- per maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:50:
Ziggo knijpt niet. Ik haal via mijn Ziggo verbinding de volledige 50mbit via Astraweb. Zonder SSL te gebruiken oid.
En daarom stond er sommige kabelaars knijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Laatst online: 10-09 09:51
Ik zit ook bij Telfort, al heb ik nog wel een oud T12 abonnement waarbij mijn modem op ongeveer 11,5 Mbit intraint. De intrain snelheid ligt aan de bekabeling hier in huis, die is niet optimaal. Ik heb tevens een Eweka abonnement.
Maar ik heb echt nooit problemen ermee, altijd alles goed volledig en ik haal ook altijd de max snelheid die overeenkomt met de intrain snelheid. Ik ben eigenlijk wel verbaasd over de slechte reputatie van Eweka in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
SaN schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:25:
Probeer met Telfort eens om je modem 's nachts te resetten. Bij mij scheelt dat nogal veel. Vaak traint hij dan in op 14mbit ipv 10 overdag. Hij reset zichzelf dan wel weer ergens de volgende dag of de dag erna.
op onderstaande link staat een manual waarmee je handmatig kan laten trainen.. iemand ervaring hier mee??
Het begint btje offtopic te worden.. maja, het doel is sneller downloaden via Newsservers.. en dat is weer niet offtopic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:17:
[...]

En daarom stond er sommige kabelaars knijpen.
Ik zeg toch niet dat je geen gelijk hebt? Ik geef alleen aanvullende informatie, die voor Danmen van toepassing is, daar hij ook bij Ziggo zit. Dus dat kan hij doorstrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Laatst online: 10-09 09:51
welke link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:24:
Ik zeg toch niet dat je geen gelijk hebt? Ik geef alleen aanvullende informatie, die voor Danmen van toepassing is, daar hij ook bij Ziggo zit. Dus dat kan hij doorstrepen.
Ah duidelijk, ik las het op een andere manier. Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Oeps vergeten:
http://telfort.gebruikers...wthread.php?thread_id=850

Iemand ervaring hier mee? Dit document heeft als doel snelheidheid te verlagen... maar via de procedure kan je het ook omhoog halen..

[ Voor 21% gewijzigd door SuperCrisz op 21-07-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 00:52
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:25:

Thx
Misschien probeer je bestanden ouder dan 100 dagen te downloaden? Ging bij mij gister ook een beetje onstabiel.

Zie ook http://www.eweka.nl/nl/status_meldingen/

@SuperCrisz misschien geldt bovenstaande ook voor jou aangezien je klaagt over lagere snelheid met Eweka.

Edit: Ik heb ook Telfort en haal max 1090 KB/sec en normaal meer richting de 900KB/sec.

[ Voor 11% gewijzigd door Bazvv op 21-07-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Bazvv schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:38:
[...]
@SuperCrisz misschien geldt bovenstaande ook voor jou aangezien je klaagt over lagere snelheid met Eweka.
Ja, dat zal wellicht zo zijn.. alleen met GigaNews haal ik ook slechts 1.07 MB/s en ik ben van mening dat 40% halen van een 20MBit/s abbo, erg weinig is, zelfs in het achterhoofd dat het een tot 20 MBit/s abbo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Bazvv schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:38:
[...]

Misschien probeer je bestanden ouder dan 100 dagen te downloaden? Ging bij mij gister ook een beetje onstabiel.

Zie ook http://www.eweka.nl/nl/status_meldingen/

Update over dat verhaal overigens:

Onze nieuwe backends staan eindelijk te vullen na enorm veel problemen met de HD's in de servers (zal het merk even niet noemen).

Als het meezit kunnen we ze volgende week beschikbaar maken voor klanten (ze stana dan nog wel te vullen) en de retentie zou dan van achteren tot voren steeds beter moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zijn d'r nog meer mensen die hitnews gebruiken en vanacht '' problemen hadden '' toen ik vanochtend op m'n pc keek stond er een melding dat er geen slots meer waren voor deze gebruiker, en nu ik weer aan de download ben kom ik niet hoger als 1.1 MB/s ipv 2 MB/s.

Edit: IPS: UPC en ik gebruik 12 SSL slots

Edit 2: Op upc speedtest kom ik ook niet hoger als 17mbit... lijkt dus niet een hitnews te liggen.

Edit 3: even vergeten dat oude bestanden traag te downloaden zijn, aan de andere kant, 80 dagen is zo oud nog niet... dus waarom deze traagheid ?

Wordt leuk als ik zo aan m'n bestanden begin van 180 dagen oud..........

[ Voor 42% gewijzigd door Fatal Mind op 22-07-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks mannen. Zal daar eens naar kijken. Maar het was met een post van 20 dagen oud. Ik blijf even doortesten. Wel vreemd dat ik dit met online 20 mb adsl nooit had. Maar kan toeval zijn met eweka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:20
Punica- schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:14:
[...]

Update over dat verhaal overigens:

Onze nieuwe backends staan eindelijk te vullen na enorm veel problemen met de HD's in de servers (zal het merk even niet noemen).

Als het meezit kunnen we ze volgende week beschikbaar maken voor klanten (ze stana dan nog wel te vullen) en de retentie zou dan van achteren tot voren steeds beter moeten worden.
OK, goed om te horen. :)

Ik krijg nl. een dezer weken mijn Fiber 60 van UPC opgeleverd, en dan zal ik wel een maandabbo op Eweka nemen. Tegen de tijd dat alles up & running is zal eea wel in orde zijn bij jullie. (hoop ik ;))

En ja, ik weet van de 40 Mbit DL limiet, maar dat zal mij eigenlijk wel 'n zorg zijn, zo'n grootverbruiker ben ik niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:37
Laatste week ongeveer heb ik dat erg veel bins op tweaknews CRC errors hebben. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:40

Nox

Noxiuz

Soms heb ik dat wel eens, zelfs na par2 reparatie. Wat dan wel kan helpen is opnieuw handmatig met winrar uitpakken of in het ergste geval opnieuw downloaden en niet repareren.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Ik ben eigenlijk wel verbaasd over de slechte reputatie van Eweka in dit topic.
Ik heb zelf ook Eweka hier. Verder ook zonder problemen. Werkt prima!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:08
Ik zit nu zo'n 2 jaar bij Eweka, de eerste 1,5 jaar werkte het probleemloos, alleen de laatste maanden is het wel minder. Veel retentieproblemen momenteel en wisselende download snelheden als de bestanden wat ouder zijn dan ± 80 dagen. Er wordt nu geadverteerd met "retentie tot 329 dagen" maar dat wordt bij lange na niet gehaald momenteel...

Maargoed, er wordt aan gewerkt, in augustus zou het weer goed moeten werken... dus hopelijk werkt alles weer perfect over 1 maand.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
BackSlash schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:27:
Ik zit nu zo'n 2 jaar bij Eweka, de eerste 1,5 jaar werkte het probleemloos, alleen de laatste maanden is het wel minder. Veel retentieproblemen momenteel en wisselende download snelheden als de bestanden wat ouder zijn dan ± 80 dagen. Er wordt nu geadverteerd met "retentie tot 329 dagen" maar dat wordt bij lange na niet gehaald momenteel...

Maargoed, er wordt aan gewerkt, in augustus zou het weer goed moeten werken... dus hopelijk werkt alles weer perfect over 1 maand.
Probeer voor de grap eens iets tussen de 280 en 335 dagen oud te downloaden.. Dat gaat als het goed is nu perfect, en dat gaat dus de komende weken aflopend steeds beter worden (dus van 329 dagen tot 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:37
Altijd leuk dat ze dat zo ver proberen op te drijven (wat kan je als usenet provider nog meer doen?) maar ik heb nog nooit behoefte gehad om iets van een jaar geleden te downloaden. Volgens mij download ook het overgrote deel van alle users nieuwe dingen (< 50 dagen).

Of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Wellicht dat je gelijk hebt maar...

Ik wil nog wel eens een serie tegenkomen die ik dan helemaal wil downloaden. "Toevallig" vandaag nog een serie gedownload waarvan het oudste bestand 260 dagen oud was.
Vorige week een paar oude episodes van CSI (die op TV waren maar we hadden gemist) van rond de 240.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
Lowfi, je hebt daarin zeker gelijk, tussen de 1-7 dagen word veruit het meest gedownload, daarna word het hard minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download meestal dingen van zo'n 150-200 dagen oud, voornamelijk omdat mijn storage achterloopt op mijn downloadsnelheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Persoonlijk zie ik liever prijzen naar beneden gaan dan de retentie die verhoogt. Ideaal voor mij zou een USP zijn met een retentie van 50 dagen, met een lage prijs.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Daar zou ik ook voor gaan, snelheid van meer dan 20 mbit hoeft ook voorlopig niet.

[ Voor 51% gewijzigd door Marzman op 24-07-2009 14:13 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Ach, op d'n duur kan snelheid ook een luxe probleem geven. Met mijn astraweb account, trek ik mijn 50mbit helemaal vol. Het resultaat hiervan is, dat newsleecher het controleren van de gedownloade bestanden niet meer bij kan houden ;)
Misschien wordt het toch tijd voor een snellere PC en snellere HDD's ;-)

Voor degene die trouwens niet al te veel geld uit willen geven. Bij Astraweb hebben ze een speciale aanbieding: US$ 96,- voor een jaar. Is effectief minder dan 6 euro per maand. En dat voor onbeperkte snelheid en 340+ dagen retentie. Alleen GEEN accountsharing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die aanbieding is allang afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 18:51:
Die aanbieding is allang afgelopen.
Nou ja, lang :) Afgelopen week blijkbaar. Wel jammer, was een leuke aanbieding. Nou ja, nu kost het dus inderdaad US$ 11,- per maand (onder de 8 euro per maand):

http://www.news.astraweb....everig-11.multicards.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Kan nog altijd niet op tegen 2,50 euro per maand voor Eweka.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je bedoelt 7,50 euro per maand voor Eweka? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Acountsharing :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ruyckske schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:37:
Kan nog altijd niet op tegen 2,50 euro per maand voor Eweka.
Hebben ze het nou al gefixed dat je spul van over 100 dagen kan binnen halen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zeg dan gewoon 7,50 per maand. Ik kan ook wel roepen dat mijn Telfort verbinding 10 euro per maand kost en met iemand regelen dat die de andere helft betaald.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 15:30:
[...]

Hebben ze het nou al gefixed dat je spul van over 100 dagen kan binnen halen...
Ja langzaam aan gaat het steeds meer de goede kant op, bestanden van ~300 dagen kunnen nu snel worden binnengehaald, tussen de 280 en 110 dagen zou ik niet weten, volgens mij moeten ze wat TB's overzetten maar zijn ze daar nu vol mee bezig.
Alles zou per mid Augustus goed moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:38:
[...]

Ja langzaam aan gaat het steeds meer de goede kant op, bestanden van ~300 dagen kunnen nu snel worden binnengehaald, tussen de 280 en 110 dagen zou ik niet weten, volgens mij moeten ze wat TB's overzetten maar zijn ze daar nu vol mee bezig.
Alles zou per mid Augustus goed moeten zijn..
Alles van 240 dagen tot 335 moet nu goed gaan inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Marzman schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:02:
[...]

Zeg dan gewoon 7,50 per maand. Ik kan ook wel roepen dat mijn Telfort verbinding 10 euro per maand kost en met iemand regelen dat die de andere helft betaald.
Alleen staat het in de voorwaarden van Telfort dat je je verbinding NIET mag delen, terwijl dit bij Eweka wel is toegestaan.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

ruyckske schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 18:11:
[...]

Alleen staat het in de voorwaarden van Telfort dat je je verbinding NIET mag delen, terwijl dit bij Eweka wel is toegestaan.
Klopt. En daarna wordt de verbinding nog trager. Ik wil gewoon mijn 50mbit vol kunnen trekken en met Eweka lukt dat gewoon niet. En helaas kan je de arrogante hell-desk daar ook niet delen :-( Echt verschrikkelijk zoals je daar te woord gestaan wordt.
Tel daar de regelmatige (snelheids-)problemen bij op (zeker als je een beetje pech hebt qua reader waar je op geplaatst wordt), dan heb ik echt geen trek meer in Eweka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Ik vind Eweka nochtans nog altijd de best prijs-kwaliteit bieden.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:58
wij zijn over gestapt naar hitnews (drie personen ) en gaat goed voor 17,95 per kwartaal .Effectief 6 euro per maand en delen door 3 = 2 euro per persoon en 20MB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayden
  • Niet online
Ik ben ook overgestapt van eweka naar hitnews. Adverteren met een retentie van meer dan 300 dagen terwijl bestanden van 100 dagen problemen geven, dat steekt gewoon.

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:53
Heeft iemand hier ervaring met PFcorner.nl? de prijzen zijn namelijk heel sterk vind ik.
Ik zoek vooral films,muziek en software. of zijn er betere in die prijsklasse? ik woon in belgie en heb maar 4mb lijn, wel onbeperkt downloaden!

edit: Hitnews heeft ook 5mbit voor 4.95 permaand hier lees ik ook goede dingen over. of zou ik beter een sneller abbonement nemen maar ik neem aan dat dit geen zin heeft aangezien ik geblokeerd zit bij tele2 aan 4mbit.

Wel zie ik dat het 5mbit account maar 4 connecties heeft terwijl de 10mbit 8 is dit belangrijk? (pc download dag en nacht!)

[ Voor 42% gewijzigd door Nock372 op 26-07-2009 10:13 ]

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik haal met 4 lijntjes het max van mijn 20m bit dus zover ik weet zal het niet veel uitmaken of je 4 of 8 neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
Hitnews is enkel voor Nederland zie ik, weet iemand een gelijkwaardig alternatief voor belgië?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
SuperCrisz schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:55:
[...]

met xsnews unlimited haal ik mijn volle 100mbit(onsbrabantnet), dvdtje in 6 minuten... beat that! >:)

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Nock372 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 10:09:
Heeft iemand hier ervaring met PFcorner.nl? de prijzen zijn namelijk heel sterk vind ik.
Ik heb 2 jaar bij PFcorner gezeten en kan je het volgende zeggen:

* Ze leveren exact wat ze zeggen te leveren qua snelheid en retentie.
* Alles uitermate compleet
* Ligt er eigenlijk NOOIT uit

Alleen de eigenaar heeft een wat aparte handleiding. Maar als je zijn pointers op zijn site gewoon netjes volgt is er uitstekend met hem te praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
TFHfony schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:26:
[...]

Ik heb 2 jaar bij PFcorner gezeten en kan je het volgende zeggen:

* Ze leveren exact wat ze zeggen te leveren qua snelheid en retentie.
* Alles uitermate compleet
* Ligt er eigenlijk NOOIT uit

Alleen de eigenaar heeft een wat aparte handleiding. Maar als je zijn pointers op zijn site gewoon netjes volgt is er uitstekend met hem te praten...
En is dit qua aanbod van binnaries vergelijkbaar met de grotere spelers zoals astraweb,hitnews,giganews,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Nock372 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:32:
[...]

En is dit qua aanbod van binnaries vergelijkbaar met de grotere spelers zoals astraweb,hitnews,giganews,...
Alle benodigde warez/mp3/film/erotiek-groepen zijn aanwezig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ziet er wel interessant uit als je toch al een langzame verbinding hebt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
Dan denk ik wel dat ik die PFCorner neem. weet iemand hier wat ik het best neem? er zijn namelijk 2 verschillende abbo's het MOST type en Mats, maar op de site staat nergens het verschil

MOST 4: Speedcapped op 4 Mbps | max. 4 threads | 6 € per maand
MATS 4 Mbps....... 37 Euro per jaar.
allebij zonder datalimiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nock372 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:10:
Dan denk ik wel dat ik die PFCorner neem. weet iemand hier wat ik het best neem? er zijn namelijk 2 verschillende abbo's het MOST type en Mats, maar op de site staat nergens het verschil

MOST 4: Speedcapped op 4 Mbps | max. 4 threads | 6 € per maand
MATS 4 Mbps....... 37 Euro per jaar.
allebij zonder datalimiet
Als er helemaal geen verschil in zit (threads, retentie?) dan zal het voordeel zitten in het betalen per jaar. Dat scheelt hun ook gedoe en daarom is het goedkoper.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
Marzman schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:14:
[...]

Als er helemaal geen verschil in zit (threads, retentie?) dan zal het voordeel zitten in het betalen per jaar. Dat scheelt hun ook gedoe en daarom is het goedkoper.
Er staat bij het MATS acount niet bij hoeveel threads het heeft.
En daarbij kan je Most ook kopen per jaar dan komt dit op 54 euro uit.
Ik heb in elk geval al een mailtje gestuurd naar de eigenaar.

Most: Deze FLEX/MOST-accounts hebben een retentiontijd van ruim 100 dagen, met een
completion van 99.7%. XPAT is oke, uploaden kan anoniem, SSL (versleuteld).

54 euro per jaar

mats: Met een retentietijd van rond 240 dagen en completion van 99.2+ procent.
Niet gek opkijken wanneer 9 maanden (of ouder) nog te downloaden is.

SSL (versleuteling) is standaard, zonder meerprijs.

Bestellen van dit 'MATS' accounttype kunt u doen via 'Bestellen'.

>>>> BELANGRIJK! ALLEEN VOOR GEBRUIK VIA BENELUX INTERNET VERBINDINGEN!

37 euro per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Ik heb zelf altijd een MATS abbo gebruikt. Werkte prima. Vooral de 200+ dagen retentie was prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
TFHfony schreef op zondag 26 juli 2009 @ 17:19:
Ik heb zelf altijd een MATS abbo gebruikt. Werkte prima. Vooral de 200+ dagen retentie was prettig :)
Net mail terug gekregen van de beheerden van FPCorner en hij zegt dat het verschil tussen de 2 enkel de prijs is, kan jij zeggen of dit klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:52

Laguna

Connaisseur

Zojuist dvd binnengehaald van 348 dagen oud, helemaal compleet, dus geen par-bestanden nodig gehad. Dit met XSNews 8)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
Altijd trouwe eweka gebruiker geweest.
dacht laat ik is een keer xsnews proberen
nu net aanvraag voor proef gedaan 2 min later al inloggegevens erg snel moet ik zeggen.

eweka downloaden : 4,7 mb per seconde haal ik daar
xsnews nu getest : 5,8 mb per seconde !! en iets wat ik met eweka wou binnenhalen iets van 200 dagen wou niet lukken nu met xs getest nu net gaat prima....

denk dat ik maar is voor lange tijd xs ga testen.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Pagina: 1 ... 5 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag on-topic blijven, dus over aanbieders gaat dit topic. Niet over programma's en geen invites verdelen van sites.