Newsservers met binaries [deel 9] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 23 Laatste
Acties:
  • 214.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Klopt het dat de tweak news server op dit moment niet helemaal lekker loopt?
Het gaat met horten stoten, gemiddeld iets van 100kB/s, of wel het schiet niet op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
TereZz schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:40:
US server erbij gebruiken?
Werkt bij mij prima :)
Dus dan heb je wel volle snelheid, ongeacht dat de routing dan veel lager is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Coenen schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:34:
Klopt het dat de tweak news server op dit moment niet helemaal lekker loopt?
Het gaat met horten stoten, gemiddeld iets van 100kB/s, of wel het schiet niet op....
hij knalt er bij mij ook constant uit ... dus denk dat ze problemen hebben maar ja ze zijn vandaag dicht :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 20:21
thefxr schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:44:
[...]

Dus dan heb je wel volle snelheid, ongeacht dat de routing dan veel lager is?
Ik gebruik wanneer ik mijn 1.56MB/s niet haal 10 connecties van de US server erbij + de 10 connecties die ik altijd gebruik van de EU server. Dan haal ik meestal wel me max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Tweaknews heeft vandaag idd storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Muppet schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:49:
[...]

hij knalt er bij mij ook constant uit ... dus denk dat ze problemen hebben maar ja ze zijn vandaag dicht :P
Heb ik weer :P ga ik eens wat downloaden werkt het niet....
Ik was al bang dat het m'n combinatie W7 en Newsleecher was, dan maar m'n astraweb account gebruiken.
Toch lekker om een backup USP te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:30

TFHfony

Professional Weirdo

Coenen schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:43:
[...]

Heb ik weer :P ga ik eens wat downloaden werkt het niet....
Ik was al bang dat het m'n combinatie W7 en Newsleecher was, dan maar m'n astraweb account gebruiken.
Toch lekker om een backup USP te hebben. :)
* TFHfony heeft gisteren wat anders voor gehad: Mijn normale USP (Supernews) heeft "maar" een retentie van 400 dagen en ik wilde iets downloaden van 560 dagen oud. Bij Eweka zo'n 24 uurs SMS account genomen: werkte eigenlijk best goed. Trok net niet mijn 50mbit vol, maar met 5Mbyte/sec mocht ik niet klagen.
Wat wel slordig is (klein detail), je krijgt maar 23,5 uur toegang, geen 24 :-) Het duurt namelijk 30 minuten voor je account werkt, maar de tijd gaat al lopen op het moment van aanvragen.
Maargoed, ik had maar een goed uurtje nodig ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Cabo schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:07:
Tweaknews heeft vandaag idd storingen.
astraweb ook, die delen de farm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astraweb heeft een eigen farm en hier geen storing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Tweak draait inmiddels weer op volle snelheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

TFHfony schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:07:
[...]

* TFHfony heeft gisteren wat anders voor gehad: Mijn normale USP (Supernews) heeft "maar" een retentie van 400 dagen en ik wilde iets downloaden van 560 dagen oud. Bij Eweka zo'n 24 uurs SMS account genomen: werkte eigenlijk best goed. Trok net niet mijn 50mbit vol, maar met 5Mbyte/sec mocht ik niet klagen.
Wat wel slordig is (klein detail), je krijgt maar 23,5 uur toegang, geen 24 :-) Het duurt namelijk 30 minuten voor je account werkt, maar de tijd gaat al lopen op het moment van aanvragen.
Maargoed, ik had maar een goed uurtje nodig ;)
Hmmm, toch niet helemaal tevreden. Iniddels haal ik nog maar rond de 4,2 ~ 4,4 Mbyte/sec, terwijl ik op hetzelfde moment dezelfde bestanden ook met 5,7Mbyte/sec kan downloaden van Supernews. Ook is de post dusdanig incomplete dat ik hem niet kan repareren. Dezelfde bestanden staan veel completer up Supernews. En zo oud is de post niet: 170 dagen...
Maargoed, de bestanden die ik gisteren avond wilde hebben waren wel perfect binnen :)

[ Voor 7% gewijzigd door TFHfony op 04-04-2010 21:09 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:55:
[...]

Het maakt niet uit welke je neemt, alle providers staan in verbinding met elkaar. Je zal dus altijd alles hebben :)
Goed uitgelegd... :-) Nu de vervolgvraag: Hoe komt het dan dat er toch verschil in retentie zit? Jouw theorie volgend hoeft er maar 1 een retentie van 500 dagen te hebben en... iedereen heeft het.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:58:
[...]

Goed uitgelegd... :-) Nu de vervolgvraag: Hoe komt het dan dat er toch verschil in retentie zit? Jouw theorie volgend hoeft er maar 1 een retentie van 500 dagen te hebben en... iedereen heeft het.......
Nop. Ze versturen e.e.a. maar éénmalig naar elkaar via hun feeds (bij het posten). Is het weer van hun farm af omdat de HD-ruimte op is, is het niet meer verkrijgbaar bij de desbetreffende USP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Ik zit al een aantal maanden (4+) bij xsnews met hun laagste abo (basic/5mbit).
Ik haalde hier altijd met mijn xs4all adsl verbinding gemiddeld 830-840 KB/s. Meer dus dan ze eigelijk verkopen.
Nu sinds 1 week haal ik max 640KB/s. Weet iemand hier of ze nu de snelheid zijn gaan knijpen sinds kort oid? Ik vind 830KB/s nog acceptabel maar wanneer dit minder wordt ga ik maar kijken naar een ander abo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scidd0w schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:47:
Ik zit al een aantal maanden (4+) bij xsnews met hun laagste abo (basic/5mbit).
Ik haalde hier altijd met mijn xs4all adsl verbinding gemiddeld 830-840 KB/s. Meer dus dan ze eigelijk verkopen.
Nu sinds 1 week haal ik max 640KB/s. Weet iemand hier of ze nu de snelheid zijn gaan knijpen sinds kort oid? Ik vind 830KB/s nog acceptabel maar wanneer dit minder wordt ga ik maar kijken naar een ander abo!
Je hebt al die tijd geluk gehad en nu krijg je precies waar je voor betaald. Vraag me af wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Je krijgt nu toch waar je voor betaald? Dan is het toch prima zo?

^^met hem dus

[ Voor 11% gewijzigd door EWK op 05-04-2010 13:14 . Reden: Spuit 11 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 22:34
Ik heb Ziggo AiE extra 50 Mbit, i.c.m. wireless Linksys WRT320N Router.
Op moment dat ik via wireless verbinding via nieuwsgroepen download haal ik slechts 1,5 MB per sec. terwijl ik tijdens dezelfde draadloze verbinding de volgende testresultaten behaal, het zou dus rond de 5 tot 6 MB moeten zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/772586978.png

Ik heb twee payservers, giganews als test extra geprobeerd:
Astraweb unlimited DSL (geen snelheidsbeperking)
GigaNews Bronze (geen snelheidsbeperking)

Wanneer ik via draad download, haal ik wel volle snelheid van 5,5 MB per seconde. Hoe komt het dat ik via speedtest wél 45 Mbit haal maar niet als ik via nieuwsgroepen download? Ik gebruik newsleecher zonder snelheidsbeperking...

update als ik een bestand download van http://speedtest.bbned.nl/ haal ik 4,5 MB per sec.waar ligt het aan?

[ Voor 6% gewijzigd door SuperCrisz op 05-04-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
de router is de beperkende factor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
EWK schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:13:
Je krijgt nu toch waar je voor betaald? Dan is het toch prima zo?
Ik zeg toch ook niet dat dit niet mag/kan of dat ze dat niet mogen...
Ik vraag me gewoon af of dit iets tijdelijks is of dat iemand misschien weet dat ze vanaf nu dus gaan knijpen (bedoel ik max. 640KB/s mee). Dan kan ik als binnenkort mijn abo afloopt beslissen wat ik ga doen. Een ander abo nemen of eventueel een andere aanbieder zoeken. Ik vind namelijk ~840KB/s een mooie snelheid maar 640 net te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
thefxr schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:50:
de router is de beperkende factor
Waarom dan? het is een N router toch, ?
Wat is de beperkende factor als je het vergelijkt tussen downloaden van nieuwsgroepen en gewoon HTTP verkeer? Nogmaals, ik heb geen beperkingen in newsleecher als bij de payservers... en met draad download ik wel met volledige snelheid..

[ Voor 17% gewijzigd door SuperCrisz op 05-04-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

SuperCrisz schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:16:
[...]

Waarom dan? het is een N router toch, ?
Wat is de beperkende factor als je het vergelijkt tussen downloaden van nieuwsgroepen en gewoon HTTP verkeer? Nogmaals, ik heb geen beperkingen in newsleecher als bij de payservers... en met draad download ik wel met volledige snelheid..
Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al. Het ligt aan je draadloze verbinding. Het zou de router kunnen zijn maar ook je pc/laptop/wireless kaart enz.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Marzman schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:43:
[...]

Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al. Het ligt aan je draadloze verbinding. Het zou de router kunnen zijn maar ook je pc/laptop/wireless kaart enz.
als ik een 100 MB bestand download vanaf http://speedtest.bbned.nl/ haal ik gewoon volledige snelheid alleen draadloos...dus het volgende haal ik samenvattend..
  • bedraad + HTTP verkeer = volle snelheid
  • bedraad + NNTP verkeer = volle snelheid
  • draadloos + HTTP verkeer = volle snelheid
  • draadloos + NNTP verkeer = lagere snelheid (ongeveer 40% van volledige snelheid)
Wat mij betreft onverklaarbaar
- geen firewall issue
- geen antivirus issue

[ Voor 3% gewijzigd door SuperCrisz op 05-04-2010 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SuperCrisz schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:53:
[...]

als ik een 100 MB bestand download vanaf http://speedtest.bbned.nl/ haal ik gewoon volledige snelheid alleen draadloos...dus het volgende haal ik samenvattend..
  • bedraad + HTTP verkeer = volle snelheid
  • bedraad + NNTP verkeer = volle snelheid
  • draadloos + HTTP verkeer = volle snelheid
  • draadloos + NNTP verkeer = lagere snelheid (ongeveer 40% van volledige snelheid)
Wat mij betreft onverklaarbaar
- geen firewall issue
- geen antivirus issue
Je zegt toch zelf dat je bekabeld via usenet wel de goede snelheid haalt. Het verschil is die kabel dus daar zit het in. Dat je via een speedtest wel de goede snelheid haalt dat is leuk, maar daar heb je niet zo veel aan behalve dat je weet dat http downloads wel snel gaan. Je moet dus naar andere botlenecks zoeken (wat is bijvoorbeeld het CPU gebruik? van je pc, maar mischien geeft je router het ook weer)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Marzman schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:59:
[...]

Je zegt toch zelf dat je bekabeld via usenet wel de goede snelheid haalt. Het verschil is die kabel dus daar zit het in. Dat je via een speedtest wel de goede snelheid haalt dat is leuk, maar daar heb je niet zo veel aan behalve dat je weet dat http downloads wel snel gaan. Je moet dus naar andere botlenecks zoeken (wat is bijvoorbeeld het CPU gebruik?)
als draadloos signaal goed is.. en ik gewoon HTTP verkeer en bestanden download met 5 MB per seconden.. wat is dan hetverschil met NNTP verkeer?
CPU gebruik wanneer ik via NNTP download, is 8%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11-2019
Ik gebruik een Ziggo AiE 120mbps verbinding alleen lees ik nu dat er bij sommige usenetproviders die snelheid niet kunnen leveren terwijl ze het wel aanbieden. Gebruik iemand hetzelfde verbinding en zonder problemen bij je usenetprovider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Ethoxyethanol schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:55:
Ik gebruik een Ziggo AiE 120mbps verbinding alleen lees ik nu dat er bij sommige usenetproviders die snelheid niet kunnen leveren terwijl ze het wel aanbieden. Gebruik iemand hetzelfde verbinding en zonder problemen bij je usenetprovider?
Ja hoor, 120Mbps en een accountje bij supernews voor 10 dollar per maand. Ik trek alles op volle snelheid binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Ethoxyethanol schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:55:
Ja hoor, en bedraad haal ik gewoon mn volle snelheid.. voor de volledigheid

* bedraad + HTTP verkeer = volle snelheid
* bedraad + NNTP verkeer = volle snelheid
* draadloos + HTTP verkeer = volle snelheid
* draadloos + NNTP verkeer = lagere snelheid (ongeveer 40% van volledige snelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SuperCrisz schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:03:
[...]

als draadloos signaal goed is.. en ik gewoon HTTP verkeer en bestanden download met 5 MB per seconden.. wat is dan hetverschil met NNTP verkeer?
CPU gebruik wanneer ik via NNTP download, is 8%..
Misschien als je ssl gebruikt dat het wat meer CPU verbruikt daarom noemde ik die optie naar je CPU gebruik te kijken. Ook een router heeft het wat drukker met draadloze verbindingen en kan een bottleneck vormen. Dat http-verkeer dan wel snel is dat is inderdaad vreemd maar je zult toch ergens moeten kijken wat de bottleneck is en zo veel opties heb je niet (het lijkt me namelijk niet dat Ziggo je capped als je draadloos verbindt en dat niet doet als je wired verbindt ;) ) Eigenlijk heeft dit ook vrij weinig meer met newsservers zoals in dit topic besproken te maken. Misschien is het beter als je een appart topic opent, dan krijg je denk ik ook meer respons.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 06-04-2010 03:32 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:48
Ik heb ongeveer sinds anderhalve maand een account bij supernews. Volgens newsleecher heb ik in die tijd een kleine 1400 GB gedownload. Als ik echter inlog bij supernews zelf en dan kijk hoeveel ik heb gedownload staat er dat ik al ruim 1800 GB heb gedownload... 8)7

Herkennen meer mensen dit? Foutje van newsleecher of supernews of ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Ligt waarschijnlijk aan de manier van meten. SuperNews zal de yEnc-data meten en Newsleecher alleen de werkelijke data en aangezien yEnc flink wat overhead heeft...

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Tromp.et schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:05:
Ik heb ongeveer sinds anderhalve maand een account bij supernews. Volgens newsleecher heb ik in die tijd een kleine 1400 GB gedownload. Als ik echter inlog bij supernews zelf en dan kijk hoeveel ik heb gedownload staat er dat ik al ruim 1800 GB heb gedownload... 8)7

Yep.. Dat herken ik wel...

Volgens Supernews:

Period Start Period End - Days - GB
01/09/2010 - 02/09/2010 - 30.57 - 563.55
02/09/2010 - 03/09/2010 - 28.00 - 438.74
03/09/2010 - 04/09/2010 - 30.96 - 1,305.78

01/09/2010 - 04/09/2010 - 89.91 - 2,308.06

Volgens Newsleecher: 2.166,9 Gbyte in dezelfde periode.
Maarja: Eigenlijk maakt het mij ook niet zo veel uit. Het werkt :-) En ze doen niet moeilijk. Ook niet als je 480gbyte in 24hr doet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door TFHfony op 09-04-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:48
TFHfony schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:24:
[...]

Yep.. Dat herken ik wel...

Volgens Supernews:

Period Start Period End - Days - GB
01/09/2010 - 02/09/2010 - 30.57 - 563.55
02/09/2010 - 03/09/2010 - 28.00 - 438.74
03/09/2010 - 04/09/2010 - 30.96 - 1,305.78

01/09/2010 - 04/09/2010 - 89.91 - 2,308.06

Volgens Newsleecher: 2.166,9 Gbyte in dezelfde periode.
Maarja: Eigenlijk maakt het mij ook niet zo veel uit. Het werkt :-) En ze doen niet moeilijk. Ook niet als je 480gbyte in 24hr doet ;)
Mooi dat ik niet de enigste ben. Begon me al zorgen te maken dat iemand m'n account gehackt had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dan krijg je vanzelf een foutmelding dat er van meerdere IPs gedownload wordt en kun je zelf niet downloaden, dat merk je dus snel genoeg.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:54
Wisten jullie, dat als je nog student bent op Surfspot bij hitnews, voor 40E per jaar abootje kan halen?
Super goedkoop ivm de korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Tomino schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:58:
Wisten jullie, dat als je nog student bent op Surfspot bij hitnews, voor 40E per jaar abootje kan halen?
Super goedkoop ivm de korting!
om wat voor abo gaat het dan? (snelheid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Tromp.et schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:05:

In 1,5 maand 1400 of 1800 GB downloaden :o

Geef toe met 100 of 120 Mb/s valt het niet echt meer op, maar normaal is het eigenlijk niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:54
Kenmerken van Usenet Volledig 1 jaar abonnement
- 10 megabit/s downloadsnelheid
- 10 megabit/s uploadsnelheid
- 8 connecties
- Retentie 200 dagen
- Alle nieuwsgroepen beschikbaar
- Geen datalimiet
- Anonieme uploads
- SSL-verbinding mogelijk
- Geen account sharing
- Inclusief ondersteuning per e-mail of telefoon
Megabits, geen MB dus.
Oftewel, met dit abootje trek ik niet mijn volledige 6MB/s toch..?

[ Voor 12% gewijzigd door Tomino op 12-04-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Je gaat er geen 6MB/s vanaf trekken, maar 1,25MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

MeNTaL_TO schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:30:
[...]

In 1,5 maand 1400 of 1800 GB downloaden :o

Geef toe met 100 of 120 Mb/s valt het niet echt meer op, maar normaal is het eigenlijk niet.
Tsja ik kan er ook wel wat van met een gemiddelde van 750 tot 800 gb per maand met mijn 30mbit.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Zijn er nog GOEIE usenetproviders die leuke aanbiedingen hebben de laatste tijd?

Mijn abbo van Astraweb (1 jaar voor 96 dollar!!!, unlimited speed ,met 20 lijntjes) is bijna voorbij. Ik heb ook nog Eweka samen met een kameraad, maar heb liever 2 providers omdat ik wel 50mbit wil halen, dus ik zoek een nieuw (bij voorkeur) jaar abbo die betaalbaar is.

Ik zat net op Astraweb te kijken, en tot mijn schrik zie ik dat het nu 15 dollar per maand kost, terwijl ik er vorig jaar maar 96 voor betaald heb (8 dollar p.m.). Wat met de gunstige dollarkoers zo'n 65 eurie was.

Als ik nu een jaarabbo doe kost het me 150 dollar gedeeld door 1,35= 111 euro.

En dat vind ik te duur.... ;( Jammer, want Astraweb is wel érg goed vind ik. Nog nooit een storing meegemaakt, en ALTIJD maximum speed.

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 13-04-2010 20:18 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die aanbieding van 11 dollar staat nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik zie er wel 1 van 10 dollar, maar die heeft een rate limit van 1 Mbit/s...

Heb je een linkje misschien? Ik zie hem namelijk niet? :?

Edit; ik zie alleen deze 3:
Unlimited - $10 / month, 1 MBit/s
Unlimited DSL - $15 / month, No speed limit
Unlimited DSL - $39 / 3 months, No speed limit

[ Voor 39% gewijzigd door Format-C op 13-04-2010 20:23 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 14:59
Format-C schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:16:
Zijn er nog GOEIE usenetproviders die leuke aanbiedingen hebben de laatste tijd?

Mijn abbo van Astraweb (1 jaar voor 96 dollar!!!, unlimited speed ,met 20 lijntjes) is bijna voorbij. Ik heb ook nog Eweka samen met een kameraad, maar heb liever 2 providers omdat ik wel 50mbit wil halen, dus ik zoek een nieuw (bij voorkeur) jaar abbo die betaalbaar is.

Ik zat net op Astraweb te kijken, en tot mijn schrik zie ik dat het nu 15 dollar per maand kost, terwijl ik er vorig jaar maar 96 voor betaald heb (8 dollar p.m.). Wat met de gunstige dollarkoers zo'n 65 eurie was.

Als ik nu een jaarabbo doe kost het me 150 dollar gedeeld door 1,35= 111 euro.

En dat vind ik te duur.... ;( Jammer, want Astraweb is wel érg goed vind ik. Nog nooit een storing meegemaakt, en ALTIJD maximum speed.
Dat jaar abbo bij Astraweb wordt (automatisch?) verlengd :)
Ben er de laatste tijd ook wel weer tevreden over (ook al heb ik geen heel snelle verbinding).

Edit: ik heb testijds Paypal gebruikt om te betalen en ik heb een unsubscribe knop bij billing history.
Ik ga er dus vanuit dat het automatisch wordt verlengd. Tegen betaling natuurlijk :p

[ Voor 8% gewijzigd door tweak_dude op 13-04-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Hoe bedoel je automatisch verlengd?

Als ik niet betaal zal hij toch niet verlengd worden neem ik aan? :P Beetje vaag hoe dat daar gaat imho... Beetje simpele site, weinig uitleg. Maar goed. Gaat als de brandweer... :D

[ Voor 34% gewijzigd door Format-C op 13-04-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Hier heb je de $11 dollar special klikje
en je hebt ergens in dit forum ook nog steeds ergens een speciale voucher met de $96 voor een jaar actie waar ik ook gebruik van maak :)
EDIT: Hier is die dus: klikje

[ Voor 20% gewijzigd door TereZz op 13-04-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

LOL. Hoe kom je daar nu terecht?! 8)7 Scheelt iig alweer 15 euro...

Ach whatever. Ik betaal over een paar weekjes gewoon 12*11 dollar. 97 euro. Kan ik er weer een jaar
tegenaan. :)

Bedankt voor de link > added to favo's.

Edit; ik zal nog even zoeken naar die voucher.

Zijn er mensen met 120mbit trouwens met Astraweb? En trek je het vol? :D Ik trek echt altijd 5900kb/s met Ziggo. Zonder enkele dip. Altijd maxed, dus het is wel erg stabiel allemaal daar.

Eweka wil nog wel eens last hebben van vertraging of downtime. Al valt het op zich reuze mee en is het wel acceptabel. Daar ben ik ook tevreden mee.
Geweldig! Bedankt! _/-\o_

Maar hoe zit het met verlengen dan? Krijg je een mail als je account afgelopen is ofzo? Hoe gaat dat daar? (Ik heb nog tot 7 juli ofzo) Met een ideal link? Ik heb er geen idee van eigenlijk.

[ Voor 73% gewijzigd door Format-C op 13-04-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Volgens mij hoef je geeneens zelf weer gaan inschrijven maar krijg je vanzelf een mailtje om opnieuw $96 dollar te betalen of je acc stoppen. Dit staat bij die actie
You will pay $96 every year as long as your subscription remains active. We will not raise the price.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mja, volgens mij heb ik die actie vorig jaar idd ook gedaan. Maar ik heb die link die je gaf opgeslagen (nogmaals dank!), en wacht wel even af. Ik begon al wat te stressen, maar dat is nu over. 96 dollar per jaar is een hele nette prijs voor zo'n goeie server. Een luizige 71 euro. Wat maar €5,90 per maand is voor unlimited download, en unlimited speed.

Ik krijg vanzelf bericht. Dan zal ik wel een link krijgen naar die pagina waarnaar jij net verwees, zodat ik er weer een jaar tegenaan kan. :)

Mooi zo. Downloaden is leuk. Maar het is nog leuker als het niet veel kost. En als je geen klachten hebt. :)

Edit; ik mail ze wel even om te vragen hoe het zit. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Format-C op 13-04-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
idd :)
wel jammer van hun nogal goedkope site waar ze niet zoveel tijd aan hebben besteed :(
Voor mij maakt het niet zoveel uit, maar sommige mensen beoordelen daar echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

TereZz schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:46:

Voor mij maakt het niet zoveel uit, maar sommige mensen beoordelen daar echt op.
Ja, daar heb je gelijk in. En dat is in dit geval totaal onterecht. Ik kan echt iedereen Astraweb aanraden.

Goedkoop, snel, stabiel. Betalen via i-deal, en netjes tov de huidige dollarkoers. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 13-04-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
TereZz schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:46:
idd :)
wel jammer van hun nogal goedkope site waar ze niet zoveel tijd aan hebben besteed :(
Die site is toch goed genoeg? Alles wat je nodig hebt is er te vinden, zonder flashy stuff. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mja, maar sommige dingen zijn wat minder goed te vinden. Zoals die 96 dollar aanbieding. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Format-C schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:39:
Mja, maar sommige dingen zijn wat minder goed te vinden. Zoals die 96 dollar aanbieding. :+
Die aanbieding is dan ook niet voor de massa bedoeld, maar voor een specifiek gezelschap. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:50
http://computertotaal.nl/hitnews

nu 1 maand proberen gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

OK> Ik had een mail gestuurd hoe het ging met het abbo van Astraweb. :)

Zodra je account "expired" krijg je een mail met instructies hoe je een 2e jaar (voor 96 euro d:)b ) kan betalen.

Dus je hoeft niets te doen. Alleen betalen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
ik had een snelheidsklacht aangemaakt bij astraweb. kreeg ik deze reply:

Could you please provide us with the information of in which server and group are these files located? Please also provide us with the files' name, message id, part number and posting date. If possible, please provide us with the NZB. Thank you.

Your E-mail is much appreciated.

Best Regards,

is dat normaal, ik kan toch nooit al die gevraagde gegevens verstrekken, vooral de message id, lijkt wel per part op een 25 cijferig ww.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Je kan ze toch een NZB verstrekken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thefxr: Precies dezelfde mail als die ik drie kwart jaar geleden kreeg. Ze vragen je de hemd van je lijf, komen uiteindelijk op de proppen dat je maar een 64 bit download programma moet gaan gebruiken en noem het maar op. Uiteindelijk komen ze dan met een transit verhaal aanzetten en dat het spoedig opgelost zou zijn. Echter volgens mij naar al die tijd is het nog niet voorbij. Je wordt daar met het kluitje het riet ingestuurd.

En voor de mensen die beginnen dat het toch goedkoop is, dat doet er niet aan af. Als de prijs te laag is hadden ze er nooit aan moeten beginnen. Ik krijg binnenkort weer een snelle lijn en ben benieuwd of de problemen die ik ondervond weg zijn. Is dit niet het geval zal ik zeker niet meer verlengen bij die hobbyclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Precies de reden dat ik weg ben gegaan bij Astraweb. Ik zie dus dat 3 maanden verder die problemen nog steeds niet opgelost zijn en ze nog steeds hetzelfde stramien volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me er echt totaal niet in vinden. Al tijden geen last meer van welke problemen dan ook bij astraweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:36:
Ik kan me er echt totaal niet in vinden. Al tijden geen last meer van welke problemen dan ook bij astraweb.
als je download met een bepaalde ouderdom, geloof 250 dagen of meer, dan is de snelheid ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
pven schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:05:
Je kan ze toch een NZB verstrekken? :?
ik heb ze de server, bestandsnaam, datum, groep en nzb verstrekt, dan hoor je niks meer, stuur je de mail opnieuw krijg je dezelfde vraag terug, ze zetten je gewoon in de wacht door zich dom te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb alle stappen doorlopen. Nu krijg ik van Hitnews geen bevestigingsemail :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
thefxr schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:16:
[...]

als je download met een bepaalde ouderdom, geloof 250 dagen of meer, dan is de snelheid ver te zoeken.
Ik heb/had meer problemen met de incompleetheid [niet compleet te krijgen] dan met de snelheid van >240 dagen posts.
Als je de us-server van astraweb gebruikte was de snelheid nog wel behoorlijk maarja als je het dan 9 van de 10 keer niet compleet binnen krijgt.
Alles beneden de +/- 240 dagen wekt perfect wbt snelheid en compleetheid.
Als je dat eenmaal weet en je uit gaat van 240 dagen retentie is dat toch prima voor die prijs.
Ik volg maar 1 a 2 series tegelijk en af en toe een filmpje dus meer heb ik er eigenlijk ook niet voor over. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:28:
[...]Als je dat eenmaal weet en je uit gaat van 240 dagen retentie is dat toch prima voor die prijs.
Hier kan ik me niet in vinden. Ik heb onder andere destijds voor Astraweb gekozen voor de hoge retentie. Wat de prijs is maakt niks uit. Ze maken niet waar wat ze beloven.

Je betaald toch voor een dienst die 100% werkt en niet voor 75%?

Net even gecheckt wanneer ik de eerste ticket heb aangemeld voor de snelheidsproblemen. Dit is bijna een jaar geleden. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:50
ik heb alle stappen doorlopen. Nu krijg ik van Hitnews geen bevestigingsemail :(
DIe krijg je ook niet maar je heb toch eerst account gemaakt bij hitnews en dan Voer couponcode in bij hitnews.
Die heb je per mail van computertotaal.

[ Voor 6% gewijzigd door saharoen op 15-04-2010 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
saharoen schreef op donderdag 15 april 2010 @ 07:29:
[...]

DIe krijg je ook niet maar je heb toch eerst account gemaakt bij hitnews en dan Voer couponcode in bij hitnews.
Die heb je per mail van computertotaal.
Nee.

Hun systeem is gewoon brak, er komt geen mail aan bij @hotmail.com. Dan maar even een Gmail account gebruikt, nu wel een mail ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 19:31
een maand gratis inmiddels geactiveerd bij hitnews

[ Voor 104% gewijzigd door doublehelix op 15-04-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:46:
[...]

Hier kan ik me niet in vinden. Ik heb onder andere destijds voor Astraweb gekozen voor de hoge retentie. Wat de prijs is maakt niks uit. Ze maken niet waar wat ze beloven.

Je betaald toch voor een dienst die 100% werkt en niet voor 75%?

Net even gecheckt wanneer ik de eerste ticket heb aangemeld voor de snelheidsproblemen. Dit is bijna een jaar geleden. 8)7
Oude posts gewoon downloaden op de USA server. Die is veel sneller, en met voldoende connecties haal ik daar nog hele acceptabele snelheden op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
LoneRanger schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:28:
[...]

Ik heb/had meer problemen met de incompleetheid [niet compleet te krijgen] dan met de snelheid van >240 dagen posts.
Als je de us-server van astraweb gebruikte was de snelheid nog wel behoorlijk maarja als je het dan 9 van de 10 keer niet compleet binnen krijgt.
Alles beneden de +/- 240 dagen wekt perfect wbt snelheid en compleetheid.
Als je dat eenmaal weet en je uit gaat van 240 dagen retentie is dat toch prima voor die prijs.
Ik volg maar 1 a 2 series tegelijk en af en toe een filmpje dus meer heb ik er eigenlijk ook niet voor over. :)
antwoord astraweb:

You have only mentioned that you were having slow downloads with post over 200 days. We have requested for the details of the post you are trying to download and there aren't any files attachments provided by you. Please provide us with the details of that post so that we could look into it. Thank you.

Best Regards,
Daniel

dat is nadat ik dus 3x, de mail + nzb hebt gestuurd, werken daar alleen debielen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
Bedankt voor de tip!
Werkt uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

Lulukai

God's gift to women

Punica,
kan je ons nog iets meer vertellen over de veranderingen bij Eweka? Wanneer komen ze eraan? Als je bèta-testers zoekt zijn wij hier altijd kandidaat.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
antwoord astraweb:

Thank you for using our service. Your account has been cancelled and will no longer rebill. It will remain active until the end of your billing period (16th July 2010).

Best Regards,
Daniel

schijnbaar kunnen ze een opzegging wel goed lezen.
weet iemand een usenet, die qua geld in de buurt van astraweb komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
thefxr schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:12:
weet iemand een usenet, die qua geld in de buurt van astraweb komt?
UseNetServer? Zie deze post:
Dav1d schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:10:
Ook het overwegen waard is:

UseNetServer $95,40/p.j. (= end-user brand van Highwinds zelf!)
525+ dagen retentie (oplopend), uncapped, 20 lijntjes + SSL.
Heeft ook een eigen search met NZB generator (voor wat het waard is).

offtopic:
Mocht ik iemand hiermee geholpen hebben, vul dan als dank bij Referral ID 293538 in, zo houd ik er $10 credit aan over :+ hehe

Zelf alleen ervaring met het 3-dagen plan; ging als een speer.

Dus dezelfde voorwaarden als de Astraweb $96 deal. Dus geen account sharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Dav1d schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:25:
[...]

UseNetServer? Zie deze post:

[...]
oke, nice, maar dat is dus van een ander serverpark dan astraweb? aangezien de voorwaarden en aantal lijntjes hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 14:59
thefxr schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:53:
[...]

oke, nice, maar dat is dus van een ander serverpark dan astraweb? aangezien de voorwaarden en aantal lijntjes hetzelfde zijn.
Nee, Astraweb is geen Highwinds. Geen idee of dat een voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
wat een zakkenwassers bij astraweb,mijn account zou pas per 16 juli worden stopgezet, hebben ze dus dat nu al gedaan, zij hebben al het geld binnen voor een jaar en leveren maar de diensten voor 9 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
thefxr schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:58:
wat een zakkenwassers bij astraweb,mijn account zou pas per 16 juli worden stopgezet, hebben ze dus dat nu al gedaan, zij hebben al het geld binnen voor een jaar en leveren maar de diensten voor 9 maanden.
Wat hadden ze je te melden toen je daarover ging klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
pven schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:08:
[...]

Wat hadden ze je te melden toen je daarover ging klagen?
heb nog geen antwoord terug op het ticket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
thefxr schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:22:
[...]

heb nog geen antwoord terug op het ticket
Ik word wat kriebelig van dat soort berichten, omdat ik ook zo'n abo heb lopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
pven schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:24:
[...]

Ik word wat kriebelig van dat soort berichten, omdat ik ook zo'n abo heb lopen. ;)
ja, kijk of hij wordt steeds met 1 jaar verlengd of je zegt op, einde jaarabo, het laatste heb ik gedaan,maar mijn account is direct gecancelled want ik kan als member niet meer inloggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nu precies de reden waarom ik met iDeal betaald heb. als ik de volgende ronde niks overmaak vervalt het account.

Ik denk wel dat ze veel klanten gaan verliezen op deze manier.

@thefxr: Is het mogelijk om een pm via hier te sturen? Ik heb een rechtstreeks emailadres waarmee ik normaal snel een reactie krijg. Als je wilt kan ik hem je sturen?

Andere optie is om een bericht achter te laten op het forum van Newsbin Pro. Ze hebben daar een eigen topic en zijn er redelijk snel bij als je iets openbaar publiceert. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
het antwoord van astraweb is:

Unfortunately the reactivate is cannot be done as your account has already been cancelled. To reactivate your account, please signup for an account again on our website for the special:

http://www.news.astraweb....her.cgi?t=brzlq12cinx9inh

When prompted for your username/password, do not proceed. Instead, email us your new order number and username and we will reactivate your account. We will issue a pro-rated refund for the unused portion on your previous order.

Sorry for any inconvenience caused.

Thank you and have a great day !

Regards,
K.......

ik moet dus een nieuw abo nemen, en krijg dan de resterende maanden teruggestort van dat jaarabo.
het zijn toch een stellentje prutser, als ze gewoon zo de acc niet meer kunnen activeren,maar het kan wel als je opnieuw duur betaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie naaistreek. Hoe kom je aan je klanten....

Wel een beetje vreemd als je een nieuw account aanmaakt dat je account wel terug geactiveerd kan worden. Ze kunnen toch ook gewoon het resterende bedrag terugstorten?

Hen je toevallig via paypal betaald? Dan kun je een verschil openen, grote kans dat je een terugbetaling krijgt.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgens mij kom je zo niet aan klanten als je ze het geld terug geeft en ze zich opnieuw moeten aanmelden voor een duurdere prijs, of was dat je punt? :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net andersom, eerst weer aanmelden voor een jaar voordat je restitutie krijgt. Mijn nekharen gaan rechtovereind staan met zulke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 19:31
Met dit soort verhalen blijf ik bij mijn standpunt om alleen abo's af te sluiten per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
ik heb gevraagd voor geld terug, dit was het antwoord:

Hi,

We shall issue you the refund of $22.93 in a few days time. Sorry for the inconvenience caused.

Best Regards,

nu maar eens afwachten of dat echt gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:20:
Mooie naaistreek. Hoe kom je aan je klanten....

Wel een beetje vreemd als je een nieuw account aanmaakt dat je account wel terug geactiveerd kan worden. Ze kunnen toch ook gewoon het resterende bedrag terugstorten?

Hen je toevallig via paypal betaald? Dan kun je een verschil openen, grote kans dat je een terugbetaling krijgt.
geschil geldt alleen 45 dagen na betaling, aangezien ik een jaarabo had, heb ik dit in juli 2009 al betaald, zij moeten dan nog 1 jaar lang de dienst leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die 45 dagen was me even ontgaan, maar vraag me af wat ze zouden doen als je geen jaar geleverd zou krijgen?

Gelukkig krijg je nu je geld van hunzelf terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:08:
Dat van die 45 dagen was me even ontgaan, maar vraag me af wat ze zouden doen als je geen jaar geleverd zou krijgen?

Gelukkig krijg je nu je geld van hunzelf terug. :)
Eerst eens zien en dan geloven, heb het nog niet teruggestort gekregen en aangezien ik met CC hebt betaald, kan dat in een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Leuke actie die hierboven staat van computertotaal en hitnews. Is toch een proefabo van een maand ipv 3 dagen en mijn smsusenettegoed was net op. Na die maand even kijken wat Hitnews voor abo's heeft, maar het is geheel vrijblijvend (heb ook geen bankgegevens in hoeven vullen)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hitnews.eu is down evenals de usenetservers...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

Hier niet. Alles stroomt nog lekker binnen. De website doet het ook gewoon, jij bent het probleem :P . ik ben de uitzondering. :*)

[ Voor 55% gewijzigd door LieveNiels op 23-04-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hier werkt het ook niet anders :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

hij doet t weer en volgens http://downforeveryoneorjustme.com/ was ik t niet alleen..... :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde hier net gaan "spammen" over XLNed, aangezien ik daar al meerdere malen klant ben geweest en met een sneller internet abonnement ik het weer een maandje ging proberen, maar toen zag ik lightningUsenet. 2,50 is echt verdomd goedkoop, en het was een reseller van Eweka toch? Mijn vraag was hoe hoog deze retentie is daar, aangezien de faq zij meer dan honderd dagen, maar als het een reseller is zou dat veel meer moeten zijn. In principe maakt het voor die 2,50 ook niet echt uit, maar ik wilde het toch even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:44:
Ik wilde hier net gaan "spammen" over XLNed, aangezien ik daar al meerdere malen klant ben geweest en met een sneller internet abonnement ik het weer een maandje ging proberen, maar toen zag ik lightningUsenet. 2,50 is echt verdomd goedkoop, en het was een reseller van Eweka toch? Mijn vraag was hoe hoog deze retentie is daar, aangezien de faq zij meer dan honderd dagen, maar als het een reseller is zou dat veel meer moeten zijn. In principe maakt het voor die 2,50 ook niet echt uit, maar ik wilde het toch even weten
Het is geen reseller van ons, Eweka heeft geen resellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh okee, iemand zij dit namelijk in dit topic, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Via een niet-nader-te-noemen NZB-site zie ik twee trials staan:
Binverse (155 GB Free)
Usenet.nl (155 GB Free)
Geen idee of het wat is, maar misschien dat iemand er hier iets aan heeft of zin heeft om het te testen. :)

Pagina: 1 ... 16 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag on-topic blijven, dus over aanbieders gaat dit topic. Niet over programma's en geen invites verdelen van sites.