Geen idee waarom ik dan wel antwoord krijg. Misschien de juiste persoon getroffen?Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:22:
[...]
Bedankt voor je update gezien ik geen enkele reactie op een email maar krijg. Mijn abonnement loopt er nog tot begin augustus dus hopelijk is het eindelijk binnenkort opgelost.
Groot probleem bij Astraweb zijn de standaard antwoorden en het communiceren. Op dat vlak hebben ze nog veel te leren.
Misschien kan Punica hier op antwoorden, waarom zijn niet alle readers geloadbalanced en gaat dat nog wel gebeuren?TereZz schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:51:
[...]
Nee, jammer genoeg is dat nog niet gebeurt. De readers die op 253 eindigen zijn loadbalanced (ongeveer de helft), maar de rest niet:(
Ik zit overigens op een loadbalanced maar ik haal niet altijd me max in spits-uren
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Misschien klaag ik wel teveel?Blaffeh schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:55:
[...]
Geen idee waarom ik dan wel antwoord krijg. Misschien de juiste persoon getroffen?

Je hebt al een reactie gehad dus vind het niet echt nodig alsnog een nieuwe aan te maken. Wacht rustig af.
Het zijn prijzen per half jaar. Maar je hebt wel gelijk over die 12 uur, je zou zo dingen moeten gaan plannen of juist in het weekend downloaden.Sm0k3r schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:26:
[...]
Nog steeds duur en helemaal duur als je maar 12 uur kan downloaden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Lijkt er inderdaad op dat Eweka een snelheidsprobleem heeft in de spitsuren.
Edit: bericht m.b.t. traag Eweka verwijderd, na een reboot van m'n ADSL-modem was de snelheid weer ok
Edit: bericht m.b.t. traag Eweka verwijderd, na een reboot van m'n ADSL-modem was de snelheid weer ok

[ Voor 61% gewijzigd door Mr Magic op 16-01-2010 11:33 ]
Gebruikt iemand Astraweb's "Special Offer"? Onbeperkt snelheid, data en 517 dagen retentie voor 11 US$?
Of NewsXS.nl, hier heb je 50 mbit/s voor €7,95 en 120 voor €12,50, wat mij echter wel interesseert is Block-XS waar je per GB betaalt: 5GB(€1,70), 100GB(€17) 500GB(€55)
Dat is op zich prima lijkt me...Het is een jaar geldig, dus 100 of zelfs meer moet makkelijk te doen zijn..100GB = 17ct/GB dus in vergelijking met een 50 mbit/s account 46.7 GB per maand. Zit je onder deze grens aan dataverkeer ben je dus (veel) goedkoper uit. Retentie is hier overigens wel weer redelijk crappy, 210 dagen.
Iemand die dit gebruikt?
Of NewsXS.nl, hier heb je 50 mbit/s voor €7,95 en 120 voor €12,50, wat mij echter wel interesseert is Block-XS waar je per GB betaalt: 5GB(€1,70), 100GB(€17) 500GB(€55)
Dat is op zich prima lijkt me...Het is een jaar geldig, dus 100 of zelfs meer moet makkelijk te doen zijn..100GB = 17ct/GB dus in vergelijking met een 50 mbit/s account 46.7 GB per maand. Zit je onder deze grens aan dataverkeer ben je dus (veel) goedkoper uit. Retentie is hier overigens wel weer redelijk crappy, 210 dagen.
Iemand die dit gebruikt?
[ Voor 93% gewijzigd door pven op 17-01-2010 17:30 . Reden: URL ingekort, neigt naar refer-URL ]
Ik download zelf veel meer dan die ~50gb/maand dus voor mij is dat iig totaal niet interessant.
Momenteel zelf ook wat aan het rondkijken. Zoek een aanbieder met ~100Mbit waarbij ik met meerdere tegelijk kan connecten. Dat kan alleen bijna nergens.
Opties tot nu toe:
xlned (prima snelheden, retentie is wel erg krap momenteel)
astraweb (goedkoop, snel, mega retentie, alleen niet te sharen)
hitnews (duur)
Momenteel zelf ook wat aan het rondkijken. Zoek een aanbieder met ~100Mbit waarbij ik met meerdere tegelijk kan connecten. Dat kan alleen bijna nergens.
Opties tot nu toe:
hitnews (duur)
Als het goed is ook i-telligent usenet, ze hebben 50 connecties op deluxe abo dus moet haast wel, ik zal zo mailtje sturen met vraag en als ik antwoord heb post ik hem wel.Tortelli schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:22:
Ik download zelf veel meer dan die ~50gb/maand dus voor mij is dat iig totaal niet interessant.
Opties tot nu toe:
hitnews (duur)
Maar ga nu snel boodschappen doen dus later op de avond heb je je antwoord.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Is ook tot 505 dagen retentieTomino schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:58:
Jeetje, stond te kijken van eweka.
Gister iets binnengehaald van 273 dagen oud..!
Ik heb de medewerker een mail gestuurd met de vraag wat de stand van zaken was, en kreeg ook vlot antwoord. Als het niet opschiet naar mijn zin, en ik denk dan aan ongeveer half februari, dan mail ik nog eens.Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 01:57:
[...]
Misschien klaag ik wel teveel?Nee... effe zonder gein, heb je een nieuwe ticket aangemaakt of een reactie op een gebruikte ticket gestuurd? Mijn ervaring is als je een bestaande ticket beantwoord dat het wel eens voor wil komen dat de ticket ergens verloren gaat.
Je hebt al een reactie gehad dus vind het niet echt nodig alsnog een nieuwe aan te maken. Wacht rustig af.
Zijn er nog meer mensen hier die een Xsnews FP60 chelloo.com account en een UPC FP60 abbo hebben, en geen goede speeds halen?
Ben op het moment een file van 187 dagen oud aan het binnenhalen, en de snelheid zit rond de 1-1,5 MB/s. Soms zit ik zelfs onder de 300 KB/s... En dit heb ik al meer gehad de laatste week.
Zit de lijn vanaf Xsnews naar UPC dan toch vol nu?
Ben op het moment een file van 187 dagen oud aan het binnenhalen, en de snelheid zit rond de 1-1,5 MB/s. Soms zit ik zelfs onder de 300 KB/s... En dit heb ik al meer gehad de laatste week.
Zit de lijn vanaf Xsnews naar UPC dan toch vol nu?
^ Idem dito met bovenstaande. Ook FP60 met het abonnement van Chelloo.com Hier schommelt het ook tussen de 1 - 1.5MB/s. Naast XSNews heb ik ook XLNed Gold, het snelste abonnement wat ze hebben.
Het ligt dus niet aan de USP's maar aan UPC lijkt me.
Ik haal 56-60Mbit en ik zit in Amsterdam UPC 60Mbit, dus misschien regio gebonden.DaMarcus schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:06:
^ Idem dito met bovenstaande. Ook FP60 met het abonnement van Chelloo.com Hier schommelt het ook tussen de 1 - 1.5MB/s. Naast XSNews heb ik ook XLNed Gold, het snelste abonnement wat ze hebben.
USP is i-telligent usenet Deluxe abo.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Owkee, downloads zijn binnen, en er is er niet 1 meer te parren. 
Ik ga even mijn lokale netwerk/router resetten, en dan nog 'ns een download proberen...
Back in 10 mins.
Edit:
Nope, zowel mijn modem als router gereset en mijn PC's opnieuw opgestart, maar nog steeds hetzelfde met Xsnews downloads.
Het probleem ligt echt bij UPC, of Xsnews. Ik kan echter op beide sites geen storingsmeldingen ofzo vinden.
En speedtest geeft nu dit:

Beetje pover voor FP60...
Of ik dit al had voor de resets weet ik niet, heb toen geen speedtest gedraaid.
Edit 2:
GRMBLgloeiende...
Ik kan echt geen enkele complete post binnenkrijgen nu, WTF is er aan de hand?
Ik ga even mijn lokale netwerk/router resetten, en dan nog 'ns een download proberen...
Back in 10 mins.
Edit:
Nope, zowel mijn modem als router gereset en mijn PC's opnieuw opgestart, maar nog steeds hetzelfde met Xsnews downloads.
Het probleem ligt echt bij UPC, of Xsnews. Ik kan echter op beide sites geen storingsmeldingen ofzo vinden.

Edit 2:
GRMBLgloeiende...
[ Voor 69% gewijzigd door Richub op 17-01-2010 20:35 ]
Dat moet dan wel UPC zijn, dat is niet de schuld van USP.Richub schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:02:
Owkee, downloads zijn binnen, en er is er niet 1 meer te parren.
Back in 10 mins.
Edit:
[afbeelding]
Edit 2:
GRMBLgloeiende...
Nou, vanochtend kwamen de downloads wel compleet binnen, maar nog niet op volle snelheid. Gemiddelde snelheid was 4-5.5 MB/s.
Dit lijkt verdacht veel op een flink capaciteitsprobleen bij UPC...
Van mij mogen ze dat ZSM gaan fixen...
Dit lijkt verdacht veel op een flink capaciteitsprobleen bij UPC...
Van mij mogen ze dat ZSM gaan fixen...
Jammer dat je een CC nodig hebt bij Supernews. Anders was ik overgestapt.
No guts, no glory!
Nee hoor paypal werkt ook (zelf nog niet geprobeerd tho, maar staat er wel tussen)KillGhost schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:00:
Jammer dat je een CC nodig hebt bij Supernews. Anders was ik overgestapt.
Oohh, dan moet ik nog eens kijken. Ik zag alleen CC's staan.ulTimaS schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:22:
[...]
Nee hoor paypal werkt ook (zelf nog niet geprobeerd tho, maar staat er wel tussen)
Inderdaad. Ik zie em staan. Toch maar eens kijken
[ Voor 17% gewijzigd door KillGhost op 19-01-2010 00:30 ]
No guts, no glory!
volgens mij niet, maar zou je moeten vragen aan de support bij supernews. Ze reageren trouwens supersnel, bij mijn vraag had ik binnen 2 uur antwoord.KillGhost schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:29:
[...]
Oohh, dan moet ik nog eens kijken. Ik zag alleen CC's staan.
Inderdaad. Ik zie em staan. Toch maar eens kijkenIemand die weet of Supernews nu wel of niet te sharen is?
[ Voor 9% gewijzigd door ulTimaS op 19-01-2010 08:31 ]
Verbazingwekkend ... wat een support heeft die Supernews seg; Ik had antwoord binnen de 5 minuten.
Accountsharing is dus niet toegestaan :-)
Ik ben blij dat andere mensen inmiddels ook blij zijn met supernews. Een tijd geleden heb ik een reprimande gekregen omdat mijn enthousiasme werd geinterpreteerd als spam.
ik heb nu xsnews en de hoofdreden was: der preis ist heiss, aber das ist auch ja alles!
de volgende keer toch een stabielere server met betere retentie.
de volgende keer toch een stabielere server met betere retentie.
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Ik heb afgelopen week hetzelfde bericht gekregen van een moderater hier... Het zal toch niet dat..... ???doublehelix schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:07:
Ik ben blij dat andere mensen inmiddels ook blij zijn met supernews. Een tijd geleden heb ik een reprimande gekregen omdat mijn enthousiasme werd geinterpreteerd als spam.
Ik heb toen nog even terug gelezen en vond die reactie echt wat overdreven. Grappig dat ik blijkbaar niet de enige ben.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
AAhhh, jammer. Maar kijken dan of ik het in mijn eentje moet gaan betalen, want Eweka ben ik inmiddels wel zat i.c.m. UPC.bleh schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:54:
Verbazingwekkend ... wat een support heeft die Supernews seg; Ik had antwoord binnen de 5 minuten.
No guts, no glory!
Verwijderd
Volgens mij gebruikt niemand die hoge retentie. Supersearch van newsleecher kan terugzoeken tot 370 dagen, newzbin tot 240 dagen. Hoe vind je materiaal dat ouder is dan 370 dagen dan?ulTimaS schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:56:
Is ook tot 505 dagen retentie
Verder blijf ik blij met Eweka. Heb het nu al meer dan anderhalfjaar en nooit overwogen daar weer weg te gaan. Hiervoor zat ik bij giganews en astraweb, maar eweka bevalt toch het beste (en ik kan de account met mijn broer delen en beiden downloaden we ook niet erg veel meer de laatste tijd, dus lekker goedkoop).
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2010 13:43 ]
NZBmatrix gaat tot 550 dagen terug en daar heb ik al enkele keren dankbaar gebruik van gemaakt.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
bintube.com bijv.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:42:
[...]
Volgens mij gebruikt niemand die hoge retentie. Supersearch van newsleecher kan terugzoeken tot 370 dagen, newzbin tot 240 dagen. Hoe vind je materiaal dat ouder is dan 370 dagen dan?
Verder blijf ik blij met Eweka. Heb het nu al meer dan anderhalfjaar en nooit overwogen daar weer weg te gaan. Hiervoor zat ik bij giganews en astraweb, maar eweka bevalt toch het beste (en ik kan de account met mijn broer delen en beiden downloaden we ook niet erg veel meer de laatste tijd, dus lekker goedkoop).
Ik zit ook nog bij Eweka (en tevreden), maar als ik ziggo 120/10 krijg wil ik natuurlijk wel op volle snelheid kunnen downloaden met usenet, en eweka gaat maar tot 50Mb. En normaal gesproken download ik ook niet spul ouder dan een jaar, meestal wordt het toch wel gerepost (daarom is supernews met 350 dagen ook meer dan zat)
[ Voor 8% gewijzigd door ulTimaS op 19-01-2010 14:06 ]
Same here!pven schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:52:
NZBmatrix gaat tot 550 dagen terug en daar heb ik al enkele keren dankbaar gebruik van gemaakt.
Het gebeurt regelmatig dit ik een film en/of serie ontdek en dan alle afleveringen will hebben. Dan is die lange retentie (ook in de zoekmachine) toch wel erg handig.
Daarom zit ik ook bij GN.
http://www.deyterra.com
GigaNews en Astraweb schelen volgens mij niet zo veel meer van elkaar mbt retentie. Astraweb zit momenteel rond de 520 dagen, dat is meer dan voldoende voor mij. 
* pven is nog steeds blij met 96 USD per jaar voor Astraweb
[ Voor 18% gewijzigd door pven op 19-01-2010 15:22 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
0_o dat is 5.57 euro per maand!! kijk dat is goedkooppven schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:21:
GigaNews en Astraweb schelen volgens mij niet zo veel meer van elkaar mbt retentie. Astraweb zit momenteel rond de 520 dagen, dat is meer dan voldoende voor mij.
Ja!ulTimaS schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:29:
[...]
0_o dat is 5.57 euro per maand!! kijk dat is goedkoop. onbeperkte snelheid en data?
* EWK zit er ook!
[ Voor 15% gewijzigd door EWK op 19-01-2010 15:49 ]
Hoi!
Zijn bij Astraweb de problemen mbt de snelheid en compleetheid van oudere posts nu opgelost?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Nee , snelheid bij (hele) oude posts en exotische posts blijft langzaam (getest).TFHfony schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:52:
Zijn bij Astraweb de problemen mbt de snelheid en compleetheid van oudere posts nu opgelost?
Daarentegen is de prijs natuurlijk onverslaanbaar.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Het plaatsen van enthousiasme over je 'eigen' aanbieder is prima uiteraard.TFHfony schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:31:
[...]
Ik heb afgelopen week hetzelfde bericht gekregen van een moderater hier... Het zal toch niet dat..... ???
Ik heb toen nog even terug gelezen en vond die reactie echt wat overdreven. Grappig dat ik blijkbaar niet de enige ben.
Zaken als referer-URLs en dergelijke zijn we minder blij mee.
zijn er meer mensen die met ziggo een belabberde peformance hebben ?
heb nu al een aantal dagen maar rond dr 50% van de maximum snelheid , tegelijkertijd eweka en astraweb gebruikende
(ssl en non ssl zelfs en eu en us bij elkaar(astraweb) )
heb nu al een aantal dagen maar rond dr 50% van de maximum snelheid , tegelijkertijd eweka en astraweb gebruikende

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zijn er hier toevallig mensen die gebruik maken van newsstar.nl ?
Heb de laatste dagen daar wat problemen met het downloaden van oudere posts.
Vandaag bv 1 van 197 dagen en hij begint redelijk snel, maar al snel is het time-out en andere vage meldingen feest en is de download niet vooruit te branden.
Met recente posts zit ik wel netjes tegen de 20mbit via ziggo im het oude casema gebied regio utrecht.
Was al aan het testen met de news server van ziggo, maar bleek dat ik nog degene van casema moest gebruikenm blijkt deze toch tot 2 MB/s te komen, terijl de site van ziggo voor mijn abbo max 8 mbit aangeeft.
Echt jammer dat ze maar een retention van 30 dagen hebben en limiet 50GB de maand.
Net trouwens even gekeken, denk dat ik nog in geen jaar al 1,5 TB heb gedownload
Heb de laatste dagen daar wat problemen met het downloaden van oudere posts.
Vandaag bv 1 van 197 dagen en hij begint redelijk snel, maar al snel is het time-out en andere vage meldingen feest en is de download niet vooruit te branden.
Met recente posts zit ik wel netjes tegen de 20mbit via ziggo im het oude casema gebied regio utrecht.
Was al aan het testen met de news server van ziggo, maar bleek dat ik nog degene van casema moest gebruikenm blijkt deze toch tot 2 MB/s te komen, terijl de site van ziggo voor mijn abbo max 8 mbit aangeeft.
Echt jammer dat ze maar een retention van 30 dagen hebben en limiet 50GB de maand.
Net trouwens even gekeken, denk dat ik nog in geen jaar al 1,5 TB heb gedownload
[ Voor 44% gewijzigd door brid op 19-01-2010 22:05 ]
Is die aanbieding nog steeds?pven schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:21:
No guts, no glory!
Die aanbieding kan waarschijnlijk nog steeds via een coupon. Die staat niet op de site, maar is wel in dit topic te vinden.
Ik heb nu 1,5 jaar Eweka, en met mijn iNet abo(tele2 compleet) haal ik met 3 connecties 90% de snelheid die ik met 4 haal. Dat is zo'n 1,4 MB/s. Dus nu doe ik mooi samen met een vriend met een vergelijkbare iNet abo(UPC kabel). Die haalt1,8 MB/s, maar dat fluctueert weer heel erg op bepaalde tijden.
Soms worden posts niet helemaal goed gepost, en dan kan je het vaak nog wel repareren, dankzij de PAR blocks, Soms ook niet, en dan is het natuurlijk irritant.
Ik heb dat trouwens niet met per see oudere posts, ik vermoed dat dat gewoon slecht gelukte posts zijn.
Dan ben je afhankelijk van een repost dacht ik, maar je kan ook een andere search-engine gebruiken kwam ik laatst achter.
Dat betekend dus dat een NZB van een search engine zo goed is als het indexeren daarvan. Vreemd eigenlijk omdat ze toch eigenlijk op 1 plek staan, de bestanden, waar ze compleet zijn.
Zijn er nog andere trucjes in zo'n geval? (behalve een goede .NZB file bemachtigen) Kan je een searchengine laten refreshen/re-indexen?
Soms worden posts niet helemaal goed gepost, en dan kan je het vaak nog wel repareren, dankzij de PAR blocks, Soms ook niet, en dan is het natuurlijk irritant.
Ik heb dat trouwens niet met per see oudere posts, ik vermoed dat dat gewoon slecht gelukte posts zijn.
Dan ben je afhankelijk van een repost dacht ik, maar je kan ook een andere search-engine gebruiken kwam ik laatst achter.
Dat betekend dus dat een NZB van een search engine zo goed is als het indexeren daarvan. Vreemd eigenlijk omdat ze toch eigenlijk op 1 plek staan, de bestanden, waar ze compleet zijn.
Zijn er nog andere trucjes in zo'n geval? (behalve een goede .NZB file bemachtigen) Kan je een searchengine laten refreshen/re-indexen?
Yippie kayak, other buckets!
Ik had op de website gekeken, maar kon het zo snel niet vinden.brid schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:24:
ALs je op de site kijkt zie je dat die aanbieding al een half jaar is verlopen.......
Hoop dat ze tegen de tijd dat m'n huidige abo afloopt weer zo'n aanbieding hebben.
No guts, no glory!
Zoals gezegd, zoek de coupon even op.KillGhost schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:35:
[...]
Ik had op de website gekeken, maar kon het zo snel niet vinden.
Hoi!
Quote uit de mail:IEF schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:14:
[...]
Het plaatsen van enthousiasme over je 'eigen' aanbieder is prima uiteraard.
...
Ik heb even terug gekeken en volgens mij viel het allemaal best wel mee. Heb maar 2 berichtjes geplaatst over mijn huidige USP...Het valt ons op dat je mensen graag wijst op de beste usenet deals.
Hierbij een stellig verzoek dit niet constant te doen, na een paar keer je huidige provider te hebben gelezen met je enthousiasme is het wel duidelijk.
Wat betreft die links: dat klopt
[ Voor 3% gewijzigd door TFHfony op 20-01-2010 08:59 ]
Ik zal em even opzoeken ja
No guts, no glory!
(sorry voor de late reactie, was even skienMeNTaL_TO schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:59:
[...]
Misschien kan Punica hier op antwoorden, waarom zijn niet alle readers geloadbalanced en gaat dat nog wel gebeuren?
70/80% is al loadbalanced, ondanks dat IP's niet allemaal op 253 eindigen. Het is nooit tot 100% afgerond omdat de loadbalancers die we hadden niet snel genoeg waren, terwijl dit de allersnelste dingen zijn die op de markt verkrijgbaar zijn. Overigens zijn de servers die niet loadbalanced zijn niet overbelast. Daar word netjes een X aantal klanten over gespreid aan de hand van hoe 'vol' hij is.
Inmiddels hebben we sinds vorige maand een test lopen met nieuwe en dit gaat zeer goed. Wij hopen in maart / april 100% loadbalanced te hebben.... (en nog wat verrassinkjes)
Welkom terug Punica!
Ik had ook nog een vraag voor je in het UPC topic. Zou je daar ook nog naar kunnen kijken?
Ik had ook nog een vraag voor je in het UPC topic. Zou je daar ook nog naar kunnen kijken?
No guts, no glory!
Iemand hier die toevallig ondermaats download van Supernews? Vandaag account aangevraagd binnen 5 minuten kunnen downloaden van Supernews, alleen ik krijg max 1,5 MB terwijl ik max 6 MB kan download (Ziggo AI1E). Dus ik denk dat het misschien aan ziggo lag, maar speedtest kreeg ik goeie waardes en ook even een bin bestand van bbned 1000mb binnen gehengeld met goeie snelheid.
Dus mijn enige conclusie is dat het aan Supernews ligt? Wat ik al geprobeerd hebt is via ander 443 met SSL aan te downloaden maar snelheid ook ondermaats en ook gewoon poort 119 zonder ssl. Btw ik download met Grabit. Als andere het niet hebben, zal ik wel eens dieper gaan graven.
Dus mijn enige conclusie is dat het aan Supernews ligt? Wat ik al geprobeerd hebt is via ander 443 met SSL aan te downloaden maar snelheid ook ondermaats en ook gewoon poort 119 zonder ssl. Btw ik download met Grabit. Als andere het niet hebben, zal ik wel eens dieper gaan graven.
Ik haal hier op dit moment wel rond de 5,7mbyte/sec. Hoeveel draadjes heb je open staan? En per ongeluk niet een limiter in je newsreader aan staan?An1mA schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:31:
Iemand hier die toevallig ondermaats download van Supernews? Vandaag account aangevraagd binnen 5 minuten kunnen downloaden van Supernews, alleen ik krijg max 1,5 MB terwijl ik max 6 MB kan download (Ziggo AI1E). Dus ik denk dat het misschien aan ziggo lag, maar speedtest kreeg ik goeie waardes en ook even een bin bestand van bbned 1000mb binnen gehengeld met goeie snelheid.
Oops had per ongeluk nog op 3, dacht dat hij op nog op 30 stond, nu trekt ie de volle snelheid ^^ Knullig fout van mij en gelukkig niet van Supernews =)Ik haal hier op dit moment wel rond de 5,7mbyte/sec. Hoeveel draadjes heb je open staan? En per ongeluk niet een limiter in je newsreader aan staan?
Verwijderd
Ik heb al enige tijd een hitnews server van 60mbit die ik deel met een paar vrienden. 36 euro per half jaar, met ssl, account sharing en alles. Ben er zeer tevreden over.
Ik blijf me verbazen, met 4 draadjes Giganews trek ik mijn 50 Mb vol, met 4 draadjes van Eweka ook regelmatig, waarom dan 30 draadjes nodig?An1mA schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:15:
[...]
Oops had per ongeluk nog op 3, dacht dat hij op nog op 30 stond, nu trekt ie de volle snelheid ^^ Knullig fout van mij en gelukkig niet van Supernews =)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Had dus op 3 staan en toen wou ie niet harder dan 1.5MB max en met 30 haal ik dus wel mijn volle internetsnelheid =) Is dit iets slecht dat ik 30 connecties gebruik ipv minder? Staat gewoon als advertentie bij Supernews, dan ga ik het ook gebruiken. Alleen daar gaat het hier nu niet om, als ik maar me volle internetsnelheid haal tijdens het leechen.
Meer threads zorgen voor meer overhead, maar wel een constantere snelheid.
Maar 30 threads lijkt me inderdaad wat veel. Ik zou het eens met minder proberen
Maar 30 threads lijkt me inderdaad wat veel. Ik zou het eens met minder proberen
Ik zou het inderdaad eens met 10 ofzo proberen. Het is wel zo dat het flink kan verschillen. Als ik volle snelheid wil halen met Eweka heb ik vaak niet genoeg aan 4 threads, en dan heb ik een 30mbit verbinding.
No guts, no glory!
Sommige providers geven xKB per seconde per connectie dus het kan best kloppen, sommige providers geven gewoon xMBit ongeacht het aantal connecties, dus bij die zou je met 1 connectie al je volle bandbreedte kunnen behalen.
Yep, afaik heeft Eweka een max qua snelhead per thread.Sm0k3r schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:03:
Sommige providers geven xKB per seconde per connectie dus het kan best kloppen, sommige providers geven gewoon xMBit ongeacht het aantal connecties, dus bij die zou je met 1 connectie al je volle bandbreedte kunnen behalen.
No guts, no glory!
Misschien handig om te weten, het lijkt erop dat de nieuwsgroepen van KPN op het moment retentie aan het opbouwen zijn, voorheen was het minder dan een week, nu haal ik al zonder problemen iets van 23 dagen geleden op
Ik haal hier per draadje bij Supernews ongeveer 1mbyte/sec, dus in theorie kan ik met een draadje of 6 de lijn voltrekken.An1mA schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:32:
Had dus op 3 staan en toen wou ie niet harder dan 1.5MB max en met 30 haal ik dus wel mijn volle internetsnelheid =) Is dit iets slecht dat ik 30 connecties gebruik ipv minder? Staat gewoon als advertentie bij Supernews, dan ga ik het ook gebruiken. Alleen daar gaat het hier nu niet om, als ik maar me volle internetsnelheid haal tijdens het leechen.
Tot zo ver de theorie...
De snelheid per draadje wisselt nog wel eens. Om mijn lijn volcontinu vol te trekken moet ik zo'n 15 draadjes openen.
Je hebt deels gelijk en deels niet.TFHfony schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:29:
[...]
Ik haal hier per draadje bij Supernews ongeveer 1mbyte/sec, dus in theorie kan ik met een draadje of 6 de lijn voltrekken.
Tot zo ver de theorie...
De snelheid per draadje wisselt nog wel eens. Om mijn lijn volcontinu vol te trekken moet ik zo'n 15 draadjes openen.
Het aantal draadjes kan wel degelijk uitmaken als je veel latency naar de servers hebt waarvan je download, bijvoorbeeld doordat de servers in Amerika staan en jij in Europa download. Maar ook bijvoorbeeld als de frontends en een deel van de backends wel in Europa staan, maar ze een deel van hun content van backends in Amerika halen (dit is vaak de langere retentie).
Echter als alle content binnen een lage latency gebied (om het zo maar even te noemen) staat, dan maken meer draadjes meestal niets uit.
Killghost, over je vraag in het UPC topic, wist ik het maar.
[ Voor 3% gewijzigd door Punica- op 21-01-2010 21:01 ]
`bah:(Punica- schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:00:
[...]
Je hebt deels gelijk en deels niet.
Het aantal draadjes kan wel degelijk uitmaken als je veel latency naar de servers hebt waarvan je download, bijvoorbeeld doordat de servers in Amerika staan en jij in Europa download. Maar ook bijvoorbeeld als de frontends en een deel van de backends wel in Europa staan, maar ze een deel van hun content van backends in Amerika halen (dit is vaak de langere retentie).
Echter als alle content binnen een lage latency gebied (om het zo maar even te noemen) staat, dan maken meer draadjes meestal niets uit.
Killghost, over je vraag in het UPC topic, wist ik het maar.
No guts, no glory!
Ik begrijp niet helemaal waar je op doelt: Je bevestigd toch alleen maar wat ik zal zeg? Alleen leg je er de achtergrond bij uit.
Ik lees je reply nog eens en je hebt gelijk, ik las het meer in de zin 'om mijn lijn vol te trekken moet ik altijd X lijntjes gebruiken' maar dat slaat in dit geval natuurlijk alleen op supernews.TFHfony schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:23:
[...]
Ik begrijp niet helemaal waar je op doelt: Je bevestigd toch alleen maar wat ik zal zeg? Alleen leg je er de achtergrond bij uit.
Lang geleden dat ik iets van die servers afhaalde. KPN had toen een retentie van max. 3 dagenJazzle schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:56:
Misschien handig om te weten, het lijkt erop dat de nieuwsgroepen van KPN op het moment retentie aan het opbouwen zijn, voorheen was het minder dan een week, nu haal ik al zonder problemen iets van 23 dagen geleden op
We begrijpen elkaarPunica- schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:50:
[...]
Ik lees je reply nog eens en je hebt gelijk, ik las het meer in de zin 'om mijn lijn vol te trekken moet ik altijd X lijntjes gebruiken' maar dat slaat in dit geval natuurlijk alleen op supernews.
net even met sms betaling 24 uur toegang tot eweka aangevraagd om een paar oude posts binnen te halen.
Ik heb wel de inlog gegevens al, maar ik krijg nog "Acces denied to your node"
mogelijk moet ik nog even wachten tot het werkt.
Edit: en ik kan beginnen. Duurde 25 minuten voor het actief was.
Ik heb wel de inlog gegevens al, maar ik krijg nog "Acces denied to your node"
mogelijk moet ik nog even wachten tot het werkt.
Edit: en ik kan beginnen. Duurde 25 minuten voor het actief was.
[ Voor 22% gewijzigd door M a r c o op 24-01-2010 11:21 ]
Waren de problemen met de oude astraweb post al helemaal opgelost?,want het gaat nu erg langzaam/wisselend.
Geef je het antwoord nu zelf eigenlijk al niet? ;-)thefxr schreef op zondag 24 januari 2010 @ 14:35:
Waren de problemen met de oude astraweb post al helemaal opgelost?,want het gaat nu erg langzaam/wisselend.
Anyway: het antwoord is dus: nee, de problemen zijn nog niet opgelost.
Verwijderd
Ik haal nu met xsnews+UPC maar 400KB/s.
Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Nu zit ik namelijk al met een 2e aanbieder waarbij ik slechts een fractie van m'n maximumsnelheid haal
Vorige maand haalde ik nog wel de volle mep
Nu zit ik namelijk al met een 2e aanbieder waarbij ik slechts een fractie van m'n maximumsnelheid haal
ja, klopt wel een beetje,maar dacht dat ik het hier gelezen had, dat ze een extra loadbalancer hadden bijgezet.TFHfony schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:32:
[...]
Geef je het antwoord nu zelf eigenlijk al niet? ;-)
Anyway: het antwoord is dus: nee, de problemen zijn nog niet opgelost.
Wat je hier voorbij ziet komen aan loadbalancers is vooral Eweka.thefxr schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:30:
[...]
ja, klopt wel een beetje,maar dacht dat ik het hier gelezen had, dat ze een extra loadbalancer hadden bijgezet.
Astraweb haalt oude posts van een externe farm vandaan. En het lijkt het heel erg op dat de verbinding tussen Astraweb en deze externe farm niet echt lekker is: Overbelast en raakt pakketjes kwijt. Vandaar de lage snelheden en de incompletes.
Dit probleem loopt al een tijdje en Astraweb geeft aan met een nieuwe transit provider bezig te zijn, maar tot nog toe is er weinig verbetering te merken.
Met XS News kan ik niet / nauwelijks verbinding maken en via XLNed heb ik een prutssnelheid van hooguit 1MB/s. Dit via zowel LAN als WLAN.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:12:
Ik haal nu met xsnews+UPC maar 400KB/s.
Dit via een Sitecom WL-351 i.c.m. UPC Fiber Power 60. HTTP en FTP heb ik nog niet getest maar gezien ik met 2 aanbieders snelheidsproblemen heb, lijkt het me dat de oorzaak bij UPC ligt dan bij genoemde USP's. Tenzij beide USP's last hebben van snelheidsproblemen maar daar ga ik op het moment niet van uit.
Zonet een accountje bij Eweka genomen voor een maand om het eens te testen. Wat mij opvalt is dat de snelheid nogal schommelt en er regelmatig threads uitklappen (waarna ze moeten re-authenticaten gevolgt door een message dat de concurrent login is overschreden). Ik gebruik 8 threads. Meer mensen die dit hebben?
Ik kreeg het account binnen 2 minuten na betaling, dat was netjes
Ik kreeg het account binnen 2 minuten na betaling, dat was netjes
[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 24-01-2010 21:22 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
werkte het ook al direct?
bij mij duurde het 25 minuten (24 uurs acount)
Ik haalde vandaag een constante 10Mbit (mijn max speed bij mijn ISP) met 4 connecties.
geen reconnects of snelheids schommelingen.
Ik zit op newsreader1
Ik haalde vandaag een constante 10Mbit (mijn max speed bij mijn ISP) met 4 connecties.
Ik zit op newsreader1
Je het werkte direct. Ik zal eens kijken of het uit maakt of ik een lager aantal threads instel en of ik dan mijn max snelheid nog steeds haal.M a r c o schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:15:
Ik zit op newsreader1
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dat het bij jou iets langer duurde en bij hem direct werkte is puur toeval, dat ligt aan de manier hoe wij ideal/sms betalingen verwerken, eens per 30 mins. Ik zal van de week eens opnoemen of dat niet versnelt kan worden.M a r c o schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:15:
Ik zit op newsreader1
Zo, vandaag wat 'achterstallige' downloads laten draaien, de meeste tussen de 100 en 250 dagen oud.
Xsnews, chelloo FP60 account, op UPC FP60. (duh...
)
Resultaat: Ongeveer 30% van de downloads is niet meer te parren, en dat ben ik dus niet gewend van XSnews.
De snelheid was ook flink lager als normaal: Tussen de 2 en 4 MB/s, waar ik normaal 6.5 tot 7 MB/s haal.
Weet iemand of er problemen zijn bij XSnews evt. in combinatie mer UPC?
De UPC lijn is verder stabiel hier, met goede speedtest resultaten, ook van speedtests die niet op het UPC netwerk zitten.
Xsnews, chelloo FP60 account, op UPC FP60. (duh...
Resultaat: Ongeveer 30% van de downloads is niet meer te parren, en dat ben ik dus niet gewend van XSnews.
De snelheid was ook flink lager als normaal: Tussen de 2 en 4 MB/s, waar ik normaal 6.5 tot 7 MB/s haal.
De UPC lijn is verder stabiel hier, met goede speedtest resultaten, ook van speedtests die niet op het UPC netwerk zitten.
xsnews is niet altijd even snel naar upc, net als eweka (Wat nog veel minder is trouwens).Richub schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:41:
Zo, vandaag wat 'achterstallige' downloads laten draaien, de meeste tussen de 100 en 250 dagen oud.
Xsnews, chelloo FP60 account, op UPC FP60. (duh...)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ow, en ik dacht dat ze een 'hotline' naar UPC hadden...
En lagere speeds is geen echt probleem, maar de incomplete downloads wel. Daar erger ik me dus groen en geel aan. (Een serie van 13 delen, en nu mis ik deel 2, 5 en 9... Schiet niet op.
En ik had de serie al eerder compleet van XSnews afgehaald, maar perongeluk gewist.)
En lagere speeds is geen echt probleem, maar de incomplete downloads wel. Daar erger ik me dus groen en geel aan. (Een serie van 13 delen, en nu mis ik deel 2, 5 en 9... Schiet niet op.
[ Voor 25% gewijzigd door Richub op 24-01-2010 23:43 ]
Juist Freebin ontdekt. Handig voor op school, snelheid zit maar rond de 500KB/s, maar het is gratis en heeft een retentie tot 511 dagen, dus ik kan niet klagen 
Overigens ook heel tevreden thuis van de newsserver van Dommel. Weet iemand welke usenetprovider zij gebruiken ?
Overigens ook heel tevreden thuis van de newsserver van Dommel. Weet iemand welke usenetprovider zij gebruiken ?
[ Voor 3% gewijzigd door Petervanakelyen op 24-01-2010 22:57 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Highwinds (Freebin ook overigens).Petervanakelyen schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:56:
Juist Freebin ontdekt. Handig voor op school, snelheid zit maar rond de 500KB/s, maar het is gratis en heeft een retentie tot 511 dagen, dus ik kan niet klagen
Bedoel je freebin.readnews.com ? Werkt dat nog? Ik dacht dat dat niet meer bestond.Petervanakelyen schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:56:
Als Freebin 511 dagen retentie heeft via Highwinds, hoe zit dit dan?
Want via Zeelandnet zit op ook op Highwinds (met 50GB/maand beperking)
en daar heb ik een retentie van net geen 200 dagen volgens mij.
Highwinds bied meerdere producten aan met verschillende specificaties.M a r c o schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:53:
[...]
Als Freebin 511 dagen retentie heeft via Highwinds, hoe zit dit dan?
Want via Zeelandnet zit op ook op Highwinds (met 50GB/maand beperking)
en daar heb ik een retentie van net geen 200 dagen volgens mij.
Nee, die is echt al tijden offline. Ik gebruik een combinatie van degene die hier staan: http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=436577TFHfony schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:21:
[...]
Bedoel je freebin.readnews.com ? Werkt dat nog? Ik dacht dat dat niet meer bestond.
Ik kwam ergens in dit topic deze link tegen;
http://www.news.astraweb....everig-11.multicards.html
Maar als je gewoon aan het browsen bent op die site staat daar totaal geen informatie over, soort hidden link?
Maar dat geld gewoon nog steeds of hoe zit dat?
Maar als je gewoon aan het browsen bent op die site staat daar totaal geen informatie over, soort hidden link?
Link werkt niet, alleen voor geregistreerde gebruikers.Petervanakelyen schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:46:
[...]
Nee, die is echt al tijden offline. Ik gebruik een combinatie van degene die hier staan: http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=436577
Ah ja, idd.Richub schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:38:
[...]
Link werkt niet, alleen voor geregistreerde gebruikers.
Freebin
Server adres: 198.186.190.61 (reageert traag + snelheid wisselvallig) + 198.186.190.224 (is nu ook instabiel)
Poort: 563 (SSL)
Snelheid: per verbinding 435 KB/s + 409 KB/s
Gebruikersnaam: geen
Wachtwoord: geen
Retentie: 511 dagen
Snelheid en retentie getest op: 08-01-2010
Extra informatie: Oude delen komen langzaam binnen. De server reageert na een paar seconden.
198.186.190.61 Werkt 24-01-10 ook poort 119 met gebr.naam + wachtwoord.
198.186.190.224 Werkt 22-01-10
Freebin
Server adres: 198.186.190.131 + 198.186.190.132
Poort: 119
Snelheid: per verbinding erg wisselend
Gebruikersnaam: zelf verzinnen (bijv. 6 tekens bestaande uit cijfers en/of letters)
Wachtwoord: zelf verzinnen (bijv. 6 tekens bestaande uit cijfers en/of letters)
Wat werkt: 6 cijfers, 6 letters, 3 cijfers en 3 letters, zelfde gebruikersnaam en wachtwoord.
Retentie: 511 dagen
Snelheid en retentie getest op: 08-01-2010
Extra informatie: Zet in Newsleecher "retry connection after" op "5 seconds" of vergelijkbaar.
Dit is een erg server onvriendelijke oplossing door het steeds opnieuw verbinding maken.
Dit veroorzaakt veel 502 fouten. Het kan even duren voordat de download begint.
198.186.190.131 Werkt 24-01-10
198.186.190.132 Werkt 24-01-10
Mwah... Xsnews is weer een drama nu...
Ben nu een serie van 128 dagen oud aan het binnenhalen met 1 draadje dat een snelheid haalt van 100-250 KB/s.
Meer draadjes aanzetten geeft 'n foutmelding in newsleecher: 'Unable to connect, connection limit reached'.
Getest op 2 verschillende pc's.
Een post van 3 dagen oud kwam 1 uur terug wel volle bak binnen, btw.
Ben nu een serie van 128 dagen oud aan het binnenhalen met 1 draadje dat een snelheid haalt van 100-250 KB/s.
Meer draadjes aanzetten geeft 'n foutmelding in newsleecher: 'Unable to connect, connection limit reached'.
XSNews is inderdaad niet echt best de laatste tijd. Posts tussen de 100 en 200 dagen oud zijn erg incompleet en de downloadsnelheid bij deze posts is echt bedroevend. Ook niet constant maar springt alle kanten op. Net heb ik een post binnengehengeld van 250dagen oud, en deze was dan weer wel zo goed als 100% compleet...Richub schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:10:
Mwah... Xsnews is weer een drama nu...![]()
Heeft iemand nog aanraders icm met UPC? Ik heb al Eweka en hitnews gehad, maar beide gestopt door de snelheidsproblemen.
Anyone?yorkick schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:32:
Ik kwam ergens in dit topic deze link tegen;
Na de overstap van Kpn naar UPC ben ik ook uitermate ontevreden over de snelheid (voorheen was Nova voldoende en af en toe een maandje eweka). Eweka icm UPC werkt niet lekker. Dus ik vroeg me ook af wat verdere aanraders waren ? (Chelloo newsserver, xsnews) is geen optie aangezien ik doordeweeks ook nog op het Telfort netwerk zit en af en toe op universiteitsnetwerk). Dus waarschijnlijk is eweka wel het beste?hellboy123 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:29:
[...]
XSNews is inderdaad niet echt best de laatste tijd. Posts tussen de 100 en 200 dagen oud zijn erg incompleet en de downloadsnelheid bij deze posts is echt bedroevend. Ook niet constant maar springt alle kanten op. Net heb ik een post binnengehengeld van 250dagen oud, en deze was dan weer wel zo goed als 100% compleet...
Heeft iemand nog aanraders icm met UPC? Ik heb al Eweka en hitnews gehad, maar beide gestopt door de snelheidsproblemen.
Punica-, gaat Eweka het probleem met UPC niet nog eens fixen?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik zit al een hele poos (bijna 1 jaar) met UPC 60Mbit bij i-telligent usenet, en nog geen dag down en de verbinding is stabiel, ook nog geen incompletes maar gaat voor mij niet op want ik download veelal binnen de retentie.hellboy123 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:29:
[...]
XSNews is inderdaad niet echt best de laatste tijd. Posts tussen de 100 en 200 dagen oud zijn erg incompleet en de downloadsnelheid bij deze posts is echt bedroevend. Ook niet constant maar springt alle kanten op. Net heb ik een post binnengehengeld van 250dagen oud, en deze was dan weer wel zo goed als 100% compleet...
Nadeel is retentie maar ze gaan binnen 2 maanden goed omhoog alleen het is niet duidelijk wat goed is

Ik daarentegen gebruik niet de volle retentie omdat ik volledig up to date ben met wat er te downloaden is.
Link werkt volgens mij nog steeds (gewoon proberen zou ik zeggen).
Alternatief (1 jr): http://www.news.astraweb....her.cgi?t=h43vom3sb75ppj5
Euh, zo'n 2 maanden lijkt me.Sm0k3r schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:44:
[...]
Nadeel is retentie maar ze gaan binnen 2 maanden goed omhoog alleen het is niet duidelijk wat goed is
Tja goed is erg relatief hehehehe, als zij 1 week lang vinden dan is 1 week al goed hahahahaha, ik zie het wel gebeuren, ik ben toch niet zo'n retentie gebruiker, ik ben juist aan het wachten op releases.
Mijn tweaknews abonnement is afgelopen en heb nu 10 euro gestort op SMSusenet. Het goedkoopste abonnement omdat mijn NMT toch niet heel veel sneller is dan die snelheid en die het downloadwerk doet. Het werkt op zich best goed al is het betaalmodel op het eerste gezicht best ingewikkeld (berekeningen over units per kwartier
). Maar het is wel lekker goedkoop (ik kan 2,5 maand downloaden voor die 10 euro). Wel werken ze met dal en piektijden die ik nog een beetje vaag vind, wat ik er over kan vinden is dat die niet vast staan maar afhangen van de serverdrukte.
Wat wel handig is dat is dat je het account kan pauzeren, dit schijnt ongeveer 2 dagen downloaden aan credits te kosten dus als je er een paar dagen niks mee doet kun je het account pauzeren waardoor je langer met je tegoed doet.
Volgens mij heb ik er wel ooit eerder een dagaccountje of wat gehad toen ik nog Orange had met een alles uit de belbundel abonnement dat op moest
Wat wel handig is dat is dat je het account kan pauzeren, dit schijnt ongeveer 2 dagen downloaden aan credits te kosten dus als je er een paar dagen niks mee doet kun je het account pauzeren waardoor je langer met je tegoed doet.
Volgens mij heb ik er wel ooit eerder een dagaccountje of wat gehad toen ik nog Orange had met een alles uit de belbundel abonnement dat op moest
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Graag on-topic blijven, dus over aanbieders gaat dit topic. Niet over programma's en geen invites verdelen van sites.
Graag on-topic blijven, dus over aanbieders gaat dit topic. Niet over programma's en geen invites verdelen van sites.