Newsservers met binaries [deel 9] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste
Acties:
  • 214.235 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb net een aanbieding bij astraweb kunnen versieren, voor $96 (iets minder dan €70 -> €5,8/maand) heb ik voor een jaar het Unlimited DSL abonnement (geen speedcap, limietloos, 20 draadjes, gratis ssl en retentie 500+). Ik weet dat er staat "offer expired", maar nadat ik hen een mailtje had opgestuurd, ontving ik een voucher voor dezelfde aanbieding :D.

[ Voor 55% gewijzigd door FezzFest op 08-01-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 10:05
En die voucher staat hier ook gewoon vermeld in het topic ;)
http://www.news.astraweb....her.cgi?t=h43vom3sb75ppj5

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 19:31
Zijn de snelheid en retentie problemen rondom astraweb inmiddels opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:30

TFHfony

Professional Weirdo

doublehelix schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:14:
Lees eens een paar berichten terug..
EWK in "Newsservers met binaries [deel 9]"

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee welke provider is gedagvaard door brein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Supernews... hebben een $9.99 aanbieding, omgerekend 6,90 EURO per maand.

Ik haal gewoon 11MB/sec met Ziggo AiE. 370 dagen retentie en tot nu toe nog geen incompletes gehad. 30 draadjes en snelheid is heel constant... alle downloads finishen tussen de 10-11MB/sec.

Waarom meer betalen voor hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
doublehelix schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:14:
Ik trek mijn 12Mbps ADSL lijn volledig dicht. Ik ben momenteel zonder problemen enkele DVDs aan het downloaden van 305 dagen oud.

Ik maak wel altijd gebruik van de US-server (ssl-us.astraweb.com), daar ik gehoord heb dat de retentie van de EU-server soms minder is.

@Flavio_z : ik had van hetzelfde probleem last toen ik hitnews.eu gebruikte. Met astraweb nog geen problemen gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door FezzFest op 09-01-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de laatste tijd bezig met het binnenhalen van spots van tussen de 220 en 240 dagen oud. Hierbij maak ik gebruik van Eweka. Echter is het zo dat sommige films 100% binnenkomen, maar bij andere films zitten er zoveel incomplete bestanden dat ik ze zelfs niet meer kan repareren met de par-files. Aangezien het nogal grote bestanden zijn (30 gb gemiddeld), vind ik dit dus niet echt grappig meer worden, omdat ik achteraf pas weet of het goed is of niet..

Nu vroeg ik me af of het wellicht aan Eweka kon liggen. Wanneer ik zoek op een .nzb site, dan geeft hij namelijk wel aan dat het 100% compleet is. Daar zou het dus niet aan moeten liggen zou je zeggen.

Herkent iemand dit probleem en welke pay-server raden jullie me dan eventueel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:06
sohus schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 18:57:
Supernews... hebben een $9.99 aanbieding, omgerekend 6,90 EURO per maand.

Ik haal gewoon 11MB/sec met Ziggo AiE. 370 dagen retentie en tot nu toe nog geen incompletes gehad. 30 draadjes en snelheid is heel constant... alle downloads finishen tussen de 10-11MB/sec.

Waarom meer betalen voor hetzelfde?
Als ik op supernews.com kijk is de aanbieding $11.99... dus dat is alweer minder interessant.. en hebben ze account sharing?

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:45:
Ben de laatste tijd bezig met het binnenhalen van spots van tussen de 220 en 240 dagen oud. Hierbij maak ik gebruik van Eweka. Echter is het zo dat sommige films 100% binnenkomen, maar bij andere films zitten er zoveel incomplete bestanden dat ik ze zelfs niet meer kan repareren met de par-files. Aangezien het nogal grote bestanden zijn (30 gb gemiddeld), vind ik dit dus niet echt grappig meer worden, omdat ik achteraf pas weet of het goed is of niet..

Nu vroeg ik me af of het wellicht aan Eweka kon liggen. Wanneer ik zoek op een .nzb site, dan geeft hij namelijk wel aan dat het 100% compleet is. Daar zou het dus niet aan moeten liggen zou je zeggen.

Herkent iemand dit probleem en welke pay-server raden jullie me dan eventueel aan?
bij astraweb ook problemen....
gister een film van 169d die niet meer te repareren was, ook niet leuk al was die maar 7gb. blijft irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:45:

NZB's zeggen helemaal niets . Dat zijn momentopnamen van een file die ooit een keer ergens op een server zijn gezien. Als je dus niet op dezelfde server kijkt als de NZB indexer dan kan je direct er al fors naast zitten. En dat zal in de loop van de tijd niet beter worden. Ze zijn leuk, werken vaak heel goed, maar als je echt wilt weten wat er staan moet je gewoon de headers van eweka ophalen. Dan zie je wat er echt staat

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

ksi schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:35:
bij astraweb ook problemen....
Astraweb doet inderdaad raar... Kreeg net gewoon snoeihard een 502 op alle draadjes, dus volgens mij is er iets heel erg op de readers stuk; dus maar geswitched naar Giganews waar alles als een zonnetje liep :)

(overigens is het altijd wel handig om een betrouwbare backup USP te hebben trouwens, ook bij een kwalitatief goede provider als Giganews ging er in het problemen weleens iets mis, zoals retentie van zo'n 180 dagen terwijl ze toen trots adverteerden dat ze ruim over de 300 waren; gelukkig lijkt dat nu opgelost te zijn, maar toen was ik heel érg blij dat ik met Astraweb notabene toch nog wat dingen weg kon plukken die tussen de 180 en 250 dagen geleden gepost waren ;) )

[ Voor 39% gewijzigd door mindcrash op 09-01-2010 11:46 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ook ik heb de laatste tijd af en toe problemen met Astraweb. Fouten als 502 zie ik veel voorbij komen. Hitnews en Eweka eens geprobeerd maar geen probleem.

Ik denk dat ik Astraweb ga stoppen, Hitnews 60mb heeft wat weinig retentie en met Eweka trek ik mijn verbinding niet helemaal dicht. Giganews is duur maar blijft toch het beste naar mijn ervaringen.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu te downloaden via Eweka, normaal zit ik altijd tussen de 4 en 6mb/s maar nu haal ik met moeite de 500kb/s
Meer mensen die nu langzaam downloaden met eweka? (mn gewone downloads gaan wel snel dus ligt niet aan mn ziggo verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Yep... Ook hier is het weer bal met Astraweb. Maanden goed gegaan, maar dit begint vervelend te worden. Alles wat ouder is dan 3 á 4 maanden is rampzalig om te downloaden. Dan kan je op papier wel 500 dagen retentie hebben, maarja...

Nou ja, nemen we eens zo'n US$ 9,99 abbo bij Supernews. :) Eens kijken of dat beter gaat.

[ Voor 16% gewijzigd door TFHfony op 09-01-2010 17:25 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:32
Inderdaad problemen bij Astraweb. Nog maar eens er achteraan met z'n allen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Blaffeh schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:32:
Ik heb de hoop maar even opgegeven. 500 dagen is leuk, maar niet als het niet werkt.
Hier is evt de aanbieding van Supernews te vinden:

http://www.supernews.com/superspecial.html

OK: de retentie is "maar" 350 dagen, maar je haalt alles wel van de giganews servers vandaan. En dat is wel fijn :) Scheelt ook weer in het .PAR-en. Full speed hier met mijn 50mbit account, gratis SSL en 30 draadjes. :-)

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 14-01-2010 08:25 . Reden: referal verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:01:
Zit nu te downloaden via Eweka, normaal zit ik altijd tussen de 4 en 6mb/s maar nu haal ik met moeite de 500kb/s
Meer mensen die nu langzaam downloaden met eweka? (mn gewone downloads gaan wel snel dus ligt niet aan mn ziggo verbinding)
Hier ook problemen met Eweka i.c.m. Ziggo Alles-in-1 Plus.
Dacht al dat het aan mij lag, maar de rest gaat wel gewoon snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:32:
[...]

Hier ook problemen met Eweka i.c.m. Ziggo Alles-in-1 Plus.
Dacht al dat het aan mij lag, maar de rest gaat wel gewoon snel.
Hier ook dat probleem (XS4ALL als ISP). Maak gebruik van SSL verbinding naar Eweka dus misschien ligt het daaraan. Zie readers overzicht (ssl geen OK indicatie).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Helaas is Eweka weer bedroevend traag in combinatie met UPC, wiens schuld het is zal me uiteindelijk worst wezen dus ik ben een beetje aan het rondkijken naar een alternatief.

Heeft iemand ervaring met XLNed? Zie dat ze een Gold pakket hebben met 120 Mbit, 12 lijntje met accountsharing toegestaan (?), dat is veel meer dan ik nodig heb (25 + 4 +4 Mbit) maar voor 10 euro p/m vind ik dat wel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
prOnorama2 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:07:
Helaas is Eweka weer bedroevend traag in combinatie met UPC, wiens schuld het is zal me uiteindelijk worst wezen dus ik ben een beetje aan het rondkijken naar een alternatief.

Heeft iemand ervaring met XLNed? Zie dat ze een Gold pakket hebben met 120 Mbit, 12 lijntje met accountsharing toegestaan (?), dat is veel meer dan ik nodig heb (25 + 4 +4 Mbit) maar voor 10 euro p/m vind ik dat wel goedkoop.
ik share met 3 anderen, werkt meestal prima. retentie is minder dan anderen (220dg), en ik heb schommelende snelheden. de anderen hebben dat niet, dus wellicht zit de bottleneck bij mijn provider.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaffeh schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:32:
Mwa.. ben er wel klaar mee. Heb die gasten al zo vaak gemaild en de enige reactie die je krijgt is dat ze het gaan onderzoeken. Ik neem mijn verlies wel.

Heb zojuist een maandaccount bij Eweka genomen. Het eerste wat me meteen opvalt is dat de downloadsnelheid stabiel is. Dit was bij Astraweb de laatste tijd wel anders. Ook komen de bestanden weer compleet binnen. Tijd om de schade maar weer eens in te halen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Eweka met UPC werkt in iedergeval zeer slecht. Zelfs nu om 00:13 haal ik maar 800kb/s met eweka (ssl reader, normale reader is niets sneller).

Snelheden van xlned zijn perfect, ze hebben accountsharing en op het 120Mbit abbonement word helemaal niet gecapped. Ik weet uit ervaring dat je zelf met 4 connecties vaak probleemloos je max snelheid haal (blocksize heeft wel wat invloed).

Enige minpunt is de retentie die een stuk minder is als eweka/astraweb. Ik misbruik daar zelf een astraweb & eweka account van een paar vrienden voor ;). Las wel op hun forum dat de retentie binnenkort flink om hoog zal gaan, maar naar hoeveel weet ik niet (zal ook wat tijd kosten natuurlijk).

Qua snelheid en retentie is xsnews overigens ook absoluut aan te raden. Heb alleen soms vreemde timeouts op hun reader. Van de 12 connecties liggen er altijd wel een paar uit na verloop van tijd.

Ik moet zelf binnenkort ook een ander abbonement regelen, mijn halfjaar xlned is bijna afgelopen....

[ Voor 29% gewijzigd door Tortelli op 10-01-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
mijn downloadsnelheid is nu stukker stabieler: 1500kb/s, een vlakke lijn in grabit!
ik heb mn adsl modem getweakt waardoor het signaal stabieler is (SNR-ratio enzo)... ideaal!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ik ben nu ook voor goed klaar met Astraweb, snelheid problemen en veel fouten met connecties. Ben weer terug bij Giganews, meteen met goede snelheid wat films van 400+ dagen binnen getrokken. Geld meer dan waard!

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caviatjuh
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 22:01
Astraweb doet hier ook vervelend, laatst allemaal 502 errors en de incompleetheid van de EU server is echt ergerlijk afentoe. Ik dacht dat Astraweb wel redelijk bekend stond, valt dus ernstig tegen. Kwam van hitnews af, wat gewoon een reseller van astraweb is, maar daar had ik nooit last van retentie problemen (nou gaven die natuurlijk ook maar 200 dagen). Nuja, ik zit er nog 10 maanden aan vast, maar ik ga wel denken aan een klein giganews accountje als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caviatjuh schreef op zondag 10 januari 2010 @ 02:19:
Kwam van hitnews af, wat gewoon een reseller van astraweb is, maar daar had ik nooit last van retentie problemen (nou gaven die natuurlijk ook maar 200 dagen).
Hitnews is een reseller van Highwinds als ik me niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 03:31:
[...]

Hitnews is een reseller van Highwinds als ik me niet vergis?
Hitnews heeft zijn eigen servers. Eweka is van Highwinds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Volgens mij werken ze ook niet bij Astraweb in het weekend: Mijn ticket staat al weer bijna 24 uur open....
Nou ja, Supernews doet het prima. Al 125GByte binnengehaald sinds gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
TFHfony schreef op zondag 10 januari 2010 @ 10:59:
Volgens mij werken ze ook niet bij Astraweb in het weekend: Mijn ticket staat al weer bijna 24 uur open....
Bij mij ook. Erg snel, stabiel en zeer compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
potver, gaat het downloaden eindelijk lekker snel, mis ik 1 bestand van een hele collectie. enig idee hoe ik zoiets alsnog kan achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:50
knuppelhout schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:26:
potver, gaat het downloaden eindelijk lekker snel, mis ik 1 bestand van een hele collectie. enig idee hoe ik zoiets alsnog kan achterhalen?
Is dat niet met parren te fixen?

Zoek anders eens op de exacte naam van dat bestand op een nzb zoeksite.

Edit:
Ik heb me net via Chellloo.com weer aangemeld bij Xsnews, nadat ik er de vorige keer uitgeknikkerd was als wanbetaler nadat ze 3 maanden geen opdracht aan de bank hadden gegeven om het abbogeld over te boeken.

Ik kon wel meteen weer op Xsnews downloaden. Hopelijk blijft het werken als ze in hun administratie die oude rekeningen terugvinden...

Ze mogen wat mij betreft die 3 oude maandgelden alsnog afschrijven als ik bij Xsnews kan blijven. Ben er nl. erg tevreden over.

[ Voor 40% gewijzigd door Richub op 10-01-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Richub schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:29:
[...]

Is dat niet met parren te fixen?
Ja dat is het, mits je voldoende PAR-blokken hebt. Het overkomt me regelmatig dat nfo-bestanden opnieuw worden gemaakt. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik share ook met 3 anderen. Gaat op zich aardig goed.

Snelheden zijn doorgaans ook gewoon goed, haal gemakkelijk mijn 25mbit ziggo abbo vol. Een goede 2,8MB/s.

De retentie kan, zoals eerder gezegd, wel een nadeel zijn, 200 dagen, misschien iets meer. Het komt niet vaak voor dat ik daardoor iets misloop, ben niet zo'n enorme hardcore downloader. Download meestal dvd films, avchd, of andere HD formaten.

Als ik kijk hoeveel het mij kost per maand (bij half jaar abbo): (52,50/6)/3 = 2,90 p/maand p/persoon voor 40mbit/s (=120/3, 12/3=4 lijntjes), dan heb ik niet te klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 08:09:
[...]

Hitnews heeft zijn eigen servers. Eweka is van Highwinds.
Als je anders toch een tracert doet kom je toch echt bij highwinds uit. Hitnews is niet meer als een reseller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Ik zit al ene paar jaar bij Astraweb nooit problemen gehad, behalve de laatste tijd, schijnbaar teveel aanmeldingen of ze kunnen die snelheid niet aan,die wij hier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Ook hier hapert Astraweb. MIjn download schommelt tussen de 1200Kb en 7000Kb :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:38
Eweka is momenteel erg traag hier, zowel via newsreader26 als via SSL.

Gisteren downloadde ik nog met de volle snelheid van mijn Xs4all ADSL-lijn (16 Mbit), maar vandaag kom ik niet verder dan 500-600 KB/s.

Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb ook UPC en ben net overgestapt na lange tijd van Eweka naar XSnews. Ik had de laatste tijd ook lage snelheden met Eweka, en met XSnews gaat het prima.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Mr Magic schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:20:
Eweka is momenteel erg traag hier, zowel via newsreader26 als via SSL.

Gisteren downloadde ik nog met de volle snelheid van mijn Xs4all ADSL-lijn (16 Mbit), maar vandaag kom ik niet verder dan 500-600 KB/s.

Iemand anders ook last van?
Ja half, vanaf bepaalde groepen ging het niet helemaal lekker +/- 400KB maar vanaf andere haalde ik gewoon volle bak (12Mbit).

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:07
Geen indexing sites aub.

[ Voor 93% gewijzigd door IEF op 13-01-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:50
Hmm... Xsnews heeft nu moeite met bestanden ouder dan 200 dagen, ben ik niet van ze gewend.

Voorheen haalde ik bestanden van 350 dagen oud volle bak binnen, nu gaat het met 200-300 Kb/s. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Laat maar gewoon achterwege.

[ Voor 87% gewijzigd door IEF op 13-01-2010 17:11 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
Richub schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:59:
Hmm... Xsnews heeft nu moeite met bestanden ouder dan 200 dagen, ben ik niet van ze gewend.

Voorheen haalde ik bestanden van 350 dagen oud volle bak binnen, nu gaat het met 200-300 Kb/s. :/
Vriend van me heeft contact gehad met XS News, en ze gingen er naar kijken :). Hier zelf meer dan problemen met zelfs nzb's van amper 100 dagen oud. Valt maar niet binnen te trekken..
Hopen dat het gauw gefixt is. :)
NeoMe schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:14:
Zocht eerst altijd via newzleech.com maar die site is nu al een tijdje offline. Vond het echt fijn zoeken, gebruik nu binsearch maar vind ik meer rommeliger...soms nzbrus.

Iemand nog een goed alternatief, liefst zonder in te loggen ?
Binsearch.info ?
Ik ben weer heerlijk wakker.. 8)7 :z

[ Voor 34% gewijzigd door Xaero op 10-01-2010 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Vond het echt fijn zoeken, gebruik nu binsearch maar vind ik meer rommeliger...soms nzbrus.
:*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
NeoMe schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:14:
Zocht eerst altijd via newzleech.com maar die site is nu al een tijdje offline. Vond het echt fijn zoeken, gebruik nu binsearch maar vind ik meer rommeliger...soms nzbrus.

Iemand nog een goed alternatief, liefst zonder in te loggen ?
Met altbinz kun je direct zoeken in binsearch en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik ben overgestapt naar XSnews ivm de problematiek in de combi Eweka-UPC. Maar fijn werkt het nog niet.
Ik krijg onder andere de volgende foutmeldingen in Grabit: connection timeout, socket error 10060 en 10061, error 502 access denied. Daarnaast geen verbinding via SSL.

De helpdesk van XS news geeft aan dat ik maar beter Newsleecher of SABnzbd kan gebruiken.

Is dit de beste optie, of ligt het wel aan de verbinding? Want met Eweka werkte Grabit altijd perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
even een vraagje voor de zekerheid.
Dat proef abonnement van XLned van 1 week, is dat volledig vrijblijvend zonder addertjes onder het gras?
Ik wil deze toch eens een keertje proberen.

Ik gebruik tot nu toe uitsluitend de newsserver van zeelandnet. Maar de 50GB/maand max is soms toch krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Sinds zit vorige week bij Ziggo met een 120 mbit abonnement, heb al diverse malen met Giganews gedownload en haal ongeveer zo'n 11 tot 11.5 megabyte/sec :)

Dus dat gaat lekker, is nog wel met SSL ook. Blij toe dat ik Giganews heb aangezien Ziggo zelf de snelheid tot haar eigen server beperkt. Plus dat de kwaliteit van de Ziggo newsserver natuurlijk niet eens in de buurt van die van Giganews komt :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

M a r c o schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:58:
even een vraagje voor de zekerheid.
Dat proef abonnement van XLned van 1 week, is dat volledig vrijblijvend zonder addertjes onder het gras?
Ik wil deze toch eens een keertje proberen.

Ik gebruik tot nu toe uitsluitend de newsserver van zeelandnet. Maar de 50GB/maand max is soms toch krap.
Van hun website:
mailto:%20support@xlned.com

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:32:
De helpdesk van XS news geeft aan dat ik maar beter Newsleecher of SABnzbd kan gebruiken.

Is dit de beste optie, of ligt het wel aan de verbinding? Want met Eweka werkte Grabit altijd perfect!
Het eerste wat ik mij opkomt is dat je toch zelf bepaalt welke cliënt je gebruikt? Ken er genoeg die
XSNews gebruiken en Grabit. Daarintegen ken ik er ook weer een stel die bij XSNews weg zijn gegaan vanwege de foutmeldingen (Ook newsleecher gebruikers).

Maargoed je kan het altijd proberen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

TFHfony schreef op zondag 10 januari 2010 @ 10:59:
Na ruim 36 uur eindelijk reactie: En wel de standaard reactie: Check je virusscanner en switch evt tussen de servers in de US en EU. Betekend dus dat Daniel niet de moeite heeft genomen om mijn email serieus te lezen.
Anyway, bij Supernews á U$ 9,99 lekker op volle snelheid aan het downloaden, dus... Astraweb maar opgezegd.
Eigenlijk geen geld, want nu maak ik dus voor 6,89 euro in de maand gebruik van de servers van Giganews :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Gisteren bij XLNed toch het proef abonnement afgesloten voor een week.
Ik kreeg direct een mail met inloggegevens waar ik mee aan de slag kon.

Verbinden met SSL (443 of 569) lukte niet. Ik had nog wel de poort opengezet in mijn router en bij grabit SSL aangevinkt bij server settings. dan maar gewoon 119 gebruikt en toen ging het goed.

Ik heb bij mijn provider 10 Mbit, XLNed is 20Mbit.
Gisteren haalde ik continue de 10Mbit die ik van de provider te beschikking heb (tijdens piekuren)
Nu gaat hij echter maar met 860 kbyte/s (~7Mbit)
Ik had het toch eerder andersom verwacht.

Edit: volgens mij kwam het omdat quickpar een bestand aan het herstellen was op de achtergrond.
Daarna ging hij weer naar 1100 kbyte/s

[ Voor 10% gewijzigd door M a r c o op 12-01-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

jorisp schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:51:
[...]

Ik gebruik bintube.com sinds newzleech offline is. NZBindex.nl is ook een aanrader
nzbindex is best wel okay, als hij up is. Ik vaak zat dat ik een timeout krijg bij nzbindex. Ik ga vaak over naar binsearch of yabsearch. Ikzelf heb ook UPC en als ik via Eweka download heb ik heel vaak crapsnelheden. 30mbit abo met 400kb/s downloaden. Ik deel het samen met iemand en ben op zoeken naar een nieuwe usenetprovider. Het liefst moet deze wel deelbaar zijn, en dus mimimaal 30mbit aanbieden. Het liefst natuurlijk ook met een goede retentie. 200 dagen vind ik net wat aan de krappe kant. Iemand een goede suggestie?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Iemand al ervaringen met de usenet provider bintube? ze bieden namelijk:
- unlimited speed
- unlimited downloads
- SSL
- 510 dagen retentie!!
- 20 connecties

en dat voor $10,99 p/m (omgerekend zo'n € 7,65)

http://www.bintube.com/usenet/?cc=launch

edit: ojah, ook nog een bintube newsreader waar je videos mee kan streamen

[ Voor 12% gewijzigd door ulTimaS op 12-01-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een astraweb reseller dus er zijn redelijk veel ervaringen hier te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Ik heb weer een medewerker van Astraweb gemaild ivm de snelheden. Probleem lijkt zich voornamelijk voor te doen in de avonduren. Er werd toen gesproken van dat er een nieuwe transit provider ingeschakeld zou worden, maar een tijdsbestek kon er niet gegeven worden. Daarom maar eens de stand van zaken gevraagd.

Dit zou tevens de verklaring voor incompletes zijn. Door vele time-outs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
over incompletes gesproken.
Vandaag een dagje proefgedraaid op XLned.
redelijk wat binnen gehaald. Snelheid is prima.

Ik had een item van 160 dagen oud. retentie van XLned zou ongeveer 220 dagen zijn.
Nadat de film binnen was bleken 35 van de 70 bestanden beschadigd.
de files waren gemiddeld 39/44 blocks, met 30/44 als minimum.

Ik heb uiteindelijk de 6 minst complete files van Highwinds (zeelandnet server) opnieuw gedownload, en dit was net voldoende om mbv de par files te herstellen.

heb daarna nog een aantal jongere items gedownload, deze hadden geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ik heb nu een item van 147 dagen oud.
Ik heb 10 files geprobeerd. 3 onvindbaar, en 7 incomplete.

Retentie bij xlned valt dus erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak zelf gebruik van eweka.
Moet zeggen, goede service en de prijs is natuurlijk goed te noemen !

Retentie is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

TFHfony schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:24:
[...]

Na ruim 36 uur eindelijk reactie: En wel de standaard reactie: Check je virusscanner en switch evt tussen de servers in de US en EU. Betekend dus dat Daniel niet de moeite heeft genomen om mijn email serieus te lezen.
Anyway, bij Supernews á U$ 9,99 lekker op volle snelheid aan het downloaden, dus... Astraweb maar opgezegd.
Eigenlijk geen geld, want nu maak ik dus voor 6,89 euro in de maand gebruik van de servers van Giganews :-)
Ik had dit weekend ook 502 errors en kreeg dezelfde mail :/ Ik heb teruggemaild dat firewall e/o antivirus uitzetten zo'n beetje 't slechtste advies is wat je iemand kunt geven en dat ik dit soort advies niet waardeer. Het 502 probleem heeft zich automagically vanzelf opgelost, maar goed... ik kijk de service nog even aan en anders gaat ik ook switchen...

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:56:
Maak zelf gebruik van eweka.
Moet zeggen, goede service en de prijs is natuurlijk goed te noemen !

Retentie is goed
Yep, ik heb verder weining klachten over eweka, maar de snelheid met UPC is soms echt barslecht te noemen.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Nogmaals mijn aanbeveling voor Supernews.

Gebruik het nu ruim twee weken. Trek continu tussen de 10mb/sec tot 12mb/sec (gemiddeld 11mb/sec). Ik heb maar 1x een incomplete gehad na bijna 200 downloads.

Je hebt 30 draadjes en loopt zeer soepel over SSL. 6,98 EURO per maand en per maand opzegbaar.

In combinatie met Ziggo AiE regio Tilburg. Verbinding is 120mbit/10mbit effectief haal ik 117mbit/9mbit.

Kom van Eweka maar dit is toch echt een stuk beter. Eweka heeft regelmatig storingen op hun readers.

Daarvoor XSnews gehad was ook erg prettig. Maar kortere retentie en hogere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
120mbit/s uit een Alles-in-1 Extra pakket van Ziggo? Wauw..?! Ik zie op de site 50/5 staan en ik dacht dat ze nu gingen updaten naar 80/10? Hoe zit dat dan? Ben wel benieuwd, want ik heb nu zelf Ziggo Ai1 Plus en zit er aan te denken om er extra van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

MrAcid schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:17:
120mbit/s uit een Alles-in-1 Extra pakket van Ziggo? Wauw..?! Ik zie op de site 50/5 staan en ik dacht dat ze nu gingen updaten naar 80/10? Hoe zit dat dan? Ben wel benieuwd, want ik heb nu zelf Ziggo Ai1 Plus en zit er aan te denken om er extra van te maken.
Ziggo heeft in een 7-tal gemeentes al 120mbit. Vandaar die snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
XLned meld dat de retentie momenteel inderdaad niet veel verder dan die 150 dagen gaat.
De hoeveelheid uploads zijn de laatste tijd dermate gestegen dat de retentie flink teruggelopen is.
Ze hebben extra hardware besteld om weer aan hun beloofde retentie te komen, maar die is nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

M a r c o schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:44:
XLned meld dat de retentie momenteel inderdaad niet veel verder dan die 150 dagen gaat.
De hoeveelheid uploads zijn de laatste tijd dermate gestegen dat de retentie flink teruggelopen is.
Ze hebben extra hardware besteld om weer aan hun beloofde retentie te komen, maar die is nog niet binnen.
Dan mogen ze hun website wel eens aanpassen, want daar staat nog gewoon 220 dagen. Dus het duurt nog zeker 70+levertijd+installatietijd dagen voor ze weer aan die 220 dagen zitten.

* TFHfony gaat vrolijk verder met het leechen bij Supernews :) "slechts" 350 dagen, maar wel compleet ;)

* TFHfony kende Supernews eigenlijk alleen nog maar van de tijd bij Demon. Kreeg je max 2mbit :)

[ Voor 7% gewijzigd door TFHfony op 13-01-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

sohus schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:12:
Nogmaals mijn aanbeveling voor Supernews.

Gebruik het nu ruim twee weken. Trek continu tussen de 10mb/sec tot 12mb/sec (gemiddeld 11mb/sec). Ik heb maar 1x een incomplete gehad na bijna 200 downloads.

Je hebt 30 draadjes en loopt zeer soepel over SSL. 6,98 EURO per maand en per maand opzegbaar.

In combinatie met Ziggo AiE regio Tilburg. Verbinding is 120mbit/10mbit effectief haal ik 117mbit/9mbit.

Kom van Eweka maar dit is toch echt een stuk beter. Eweka heeft regelmatig storingen op hun readers.

Daarvoor XSnews gehad was ook erg prettig. Maar kortere retentie en hogere prijzen.
Wanneer loopt de actie van Supernews (9.99 dollar) eigenlijk af? Ik kan de actie namelijk nergens vinden op de hoofdpagina zelf, maar als ik de link klik die hier een keer gepost is dan kom ik er wel.

ben namelijk wel benieuwd namelijk aangezien ik straks misschien ook een ziggo abbo heb van 120/10 voldoet eweka met 50mbit niet meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
TFHfony schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:10:
[...]

Dan mogen ze hun website wel eens aanpassen, want daar staat nog gewoon 220 dagen. Dus het duurt nog zeker 70+levertijd+installatietijd dagen voor ze weer aan die 220 dagen zitten.

* TFHfony gaat vrolijk verder met het leechen bij Supernews :) "slechts" 350 dagen, maar wel compleet ;)

* TFHfony kende Supernews eigenlijk alleen nog maar van de tijd bij Demon. Kreeg je max 2mbit :)
Ik vind het anders lang zat. Als je het bijhoudt is het ook niet zo van belang. Het is meer voor oud spul maar dat wordt toch regelmatig weer opnieuw gepost. Ik heb weinig zin om 2x zoveel te betalen voor 40% meer retentie.

Die aanbieding van Supernews is volgens mij permanent geldig. Alleen hij is niet makkelijk te vinden, zelfs niet via Google. Ik heb echt flink moeten zoeken om hem te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Denk dat ik eind van deze maand dan maar naar supernews ga. en 350 dagen retentie is meer dan zat als je het mij vraagt, meestal wordt alles toch wel gerepost en zoniet dan kan je het altijd aanvragen.

edit: kwam dit trouwens tegen op de support pagina "Accounts will remain active throughout the month, or until you reach your download limit." Ik dacht dat ze niet met download limieten werken, dan hoeven ze dit er toch ook niet in te zetten?

[ Voor 37% gewijzigd door ulTimaS op 13-01-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

ulTimaS schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:19:
[...]Wanneer loopt de actie van Supernews (9.99 dollar) eigenlijk af? Ik kan de actie namelijk nergens vinden op de hoofdpagina zelf, maar als ik de link klik die hier een keer gepost is dan kom ik er wel.
Zal je aan Supernews moeten vragen :) Morgen? Volgende maand? Volgend jaar? No idea :)
sohus schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:40:
[...]
Die aanbieding van Supernews is volgens mij permanent geldig. Alleen hij is niet makkelijk te vinden, zelfs niet via Google. Ik heb echt flink moeten zoeken om hem te vinden.
Vorige pagina in deze thread: http://www.supernews.com/superspecial.html :-)
ulTimaS schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:58:
edit: kwam dit trouwens tegen op de support pagina "Accounts will remain active throughout the month, or until you reach your download limit." Ik dacht dat ze niet met download limieten werken, dan hoeven ze dit er toch ook niet in te zetten?
"vroegâh" hadden ze ook nog pay-by-download abbo's. Zal nog wel vanuit die tijd zijn.
Ik ben na een paar dagen 260 gbyte verder en heb nog niets gehoord in ieder geval ;)

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 14-01-2010 08:25 . Reden: referal verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Is account sharing toegestaan bij supernews? Dat lijkt me wel interessant :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
bleh schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:34:
Is account sharing toegestaan bij supernews? Dat lijkt me wel interessant :-)
Volgens mij niet. Ik heb het nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Wordt onder account sharing verstaan dat je gelijktijdig vanaf meerdere ip's download?
Of gaat er ook een alarmbelletje af als ik vandaag thuis iets download, en morgen vanaf de pc van mijn vriendin?

Zelf nu bijna 2 jaar klant bij XSnews (icm Chelloo aanbieding) en wisselend tevreden. De laatste tijd weer heel veel inzakkers, dus ik kijk hier met een schuin oog mee naar jullie ervaringen met anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 10:38
Alleen als het tegelijkertijd van meerdere ip's is natuurlijk. Anders zou het wel erg waardeloos zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleh
tweak_dude schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:59:
Alleen als het tegelijkertijd van meerdere ip's is natuurlijk. Anders zou het wel erg waardeloos zijn :P
Idd, ik bedoel met meerdere ip's tegelijk connecteren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Dit kreeg ik als antwoord op de vraag tot wanneer de 'superspecial' actie geldig was:

"I apologize; but, we don't have a set date for the end of the offer, at this time."

dus voorlopig nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Leuk ook dat ze zich daarvoor verontschuldigen :P

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Zojuist ook gebruik gemaakt van de Supernews actie, voor dat geld wil ik het wel een maandje aankijken :)
Heb ook geen bedoelingen om te sharen en met 30Mbps is goedkoop goed genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Met Supernews kun je dus wel je volledige 120Mbit aanwenden voor downloaden? Ik zit nu bij Eweka en daar stopt het bij de 50Mbit.

[ Voor 3% gewijzigd door Hotzenwalder op 14-01-2010 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Hotzenwalder schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:23:
Met Supernews kun je dus wel je volledige 120Mbit aanwenden voor downloaden? Ik zit nu bij Eweka en daar stopt het bij de 50Mbit.
I-Telligent Usenet, XLned en HITnews hebben 120Mbit pakketten en zelfs hoger en dat zijn gewoon nederlandse providers.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Sm0k3r schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:38:
[...]

I-Telligent Usenet, XLned en HITnews hebben 120Mbit pakketten en zelfs hoger en dat zijn gewoon nederlandse providers.
maar niet zo goedkoop als supernews met 6.80 euro per maand. Enige die in de buurt komt is xlned, maar die heeft maar 220 dagen retentie en je moet een jaar abbo nemen wil je maar 7.39 per maand betalen.

[ Voor 19% gewijzigd door ulTimaS op 14-01-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ulTimaS schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:42:
[...]
maar niet zo goedkoop als supernews met 6.80 euro per maand. Enige die in de buurt komt is xlned, maar die heeft maar 220 dagen retentie en je moet een jaar abbo nemen wil je maar 7.39 per maand betalen.
Veel minder momenteel.
http://gathering.tweakers...message/33266336#33266336
http://gathering.tweakers...message/33270421#33270421

[ Voor 8% gewijzigd door M a r c o op 14-01-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

ulTimaS schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:57:
[...]

Ja ik heb het gelezen, maar ik ga dan even uit van de info op hun site :)
Ok ik heb dan niks gezegd over XLned :P

Wat een domper, maar ja ik blijf nog wel bij i-telligent usenet, ik deel stiekem mijn account want heb 50 connecties tot mijn beschikking, staat niet op hun website maar het kan wel, gniffel gniffel.... dus ben sowieso goedkoper uit want ik heb maar 60Mbit en trek die helemaal vol (58Mbit - 60Mbit)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Wat is de retentie van i-telligent?. Ze zeggen 200 dagen, maar halen ze dat ook echt?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat is een goede aanbieder als je 10 mbit al genoeg vind? Of kom je dan nog steeds op die Amerikaanse USP's uit? Dat moet providers toch ook veel geld kosten, want dat is allemaal internationaal verkeer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Tortelli schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:19:
Wat is de retentie van i-telligent?. Ze zeggen 200 dagen, maar halen ze dat ook echt?.
Ik heb spullen van boven de 200 dagen gedownload (ik download anime en nee echte anime geen hentai crap)
en retentie gaat binnenkort omhoog volgens supportdesk, dus ja, zit wel goed retentie met hun vermelding 200+

[ Voor 7% gewijzigd door Sm0k3r op 15-01-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Laatst online: 13-08 19:35
Net een accountje aangemaakt bij supernews, vanavond eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Marzman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 05:00:
Wat is een goede aanbieder als je 10 mbit al genoeg vind? Of kom je dan nog steeds op die Amerikaanse USP's uit? Dat moet providers toch ook veel geld kosten, want dat is allemaal internationaal verkeer.
http://www.hitnews.eu/index.php?group=2

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Valt wel mee als je bv. bij Giganews zit. Die hebben ook een Europese server, als ik me niet vergis zelfs nog in Nederland ook :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Hier heb je een lijst van goedkoopst naar duurst.

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 15-01-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleh
Raden jullie Eweka aan? Want ik lees hier enorm veel problemen over de snelheid.
Of liggen de snelheidproblemen eerder bij jullie ISP?

Halen ze hun beloofde retentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Voor de mensen die het nog interesseert na de snelheidsproblemen bij Astraweb; ik kreeg zojuist dit te lezen in een mail van een medewerker van Astraweb:
It is close. We should have the new transit providers installed by
next week some time. Once that is done, we will be able to gradually
implement fixes to alleviate the speed issues.
Ze hebben flink wat troubles met hun bestaande transit providers. Dusdanig dat ze besloten hebben om anderen te gaan gebruiken. Lijkt mij dat dit alles opgelost gaat worden binnen afzienbare tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Blaffeh schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:21:
Voor de mensen die het nog interesseert na de snelheidsproblemen bij Astraweb; ik kreeg zojuist dit te lezen in een mail van een medewerker van Astraweb:
[...]

Ze hebben flink wat troubles met hun bestaande transit providers. Dusdanig dat ze besloten hebben om anderen te gaan gebruiken. Lijkt mij dat dit alles opgelost gaat worden binnen afzienbare tijd.
Tja, als ze dat nou eens fatsoenlijk gecommuniceerd hadden. Ik heb mijn abbo opgezegd en deze loopt na dit weekend af. Ik hou het momenteel even bij Supernews :)
bleh schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:50:
Raden jullie Eweka aan? Want ik lees hier enorm veel problemen over de snelheid.
Of liggen de snelheidproblemen eerder bij jullie ISP?
Bij Eweka ben je erg afhankelijk van de reader waarop je gezet wordt. Is deze instabiel of overbelast, kan je een redelijke bende verwachten. Maar je kan ook op een prima reader komen en dan is er weinig aan de hand.
Qua snelheid: Ligt soms aan de ISP, soms aan Eweka...
Halen ze hun beloofde retentie?
Ja, soms wel met wisselende snelheid met wat oudere files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Hier geen problemen met Eweka. Retentie wordt ruim gehaald en geen problemen met missende files. Hooguit misschien een enkele part die ontbreekt maar dit ligt meer aan de virusscanner volgens mij. Volgens mij zijn nu ook alle readers overgezet naar de loadbalancers en maakt het niet meer uit met welke je verbinding maakt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaffeh schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:21:

[...]

Bedankt voor je update gezien ik geen enkele reactie op een email maar krijg. Mijn abonnement loopt er nog tot begin augustus dus hopelijk is het eindelijk binnenkort opgelost.

Groot probleem bij Astraweb zijn de standaard antwoorden en het communiceren. Op dat vlak hebben ze nog veel te leren. :)

Heb op het moment een maandje Eweka erbij en draait ook als een zonnetje. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sm0k3r schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:06:
[...]

Hier heb je een lijst van goedkoopst naar duurst.
Thanks, goed overzicht :)

Usenetpro is wel erg goedkoop met pakketten waarbij je 12 uur van de 24 toegang hebt. Iemand daar ervaring mee?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cw3yt4z4HHDxQtg0fs4jyFCD/full.png

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Marzman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:39:
[...]

Thanks, goed overzicht :)

Usenetpro is wel erg goedkoop met pakketten waarbij je 12 uur van de 24 toegang hebt. Iemand daar ervaring mee?
[afbeelding]
Nog steeds duur en helemaal duur als je maar 12 uur kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 20:21
The_Worst schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:17:
Volgens mij zijn nu ook alle readers overgezet naar de loadbalancers en maakt het niet meer uit met welke je verbinding maakt.
Nee, jammer genoeg is dat nog niet gebeurt. De readers die op 253 eindigen zijn loadbalanced (ongeveer de helft), maar de rest niet:(
Ik zit overigens op een loadbalanced maar ik haal niet altijd me max in spits-uren :(

[ Voor 10% gewijzigd door TereZz op 15-01-2010 21:10 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag on-topic blijven, dus over aanbieders gaat dit topic. Niet over programma's en geen invites verdelen van sites.