Wanneer je OS5 draait zit het er wel standaard in, je kan dan in je Menu op de BlackBerry Button Klikken en naar opties gaan en daar als Theme Today Selecteren (het reilen en zeilen weet ik er niet van aangezien ik nog eventjes bij OS4.6 blijf).
Ga in iedergeval ook op zoek naar een Thema waar ik de Calender gewoon altijd zie staan (i.p.v. het Highlighted Icoontje), eventueel duik ik zelf de Theme Maker is in =)!
Ik zelf had mijn Curve 8900 aangeschaft i.c.m. een 1 jarig abonnement, en ik kan je zeker aanraden om het meegeleverde hoesje te gebruiken, een (in mijn ogen) erg belangrijk en gevoelig punt van de "vorige" Generatie BlackBerry's (red. 8900, 9000, en verder terug) is toch zeker wel de TrackBall.
Na zo'n 3 maanden merkte ik dat hij afnam in functioneren, ik heb hem daarop zelf uit elkaar gehaald en schoon gemaakt, vanaf dat moment de hoes gaan gebruiken, maar toch nam het navigeren weer af binnen een maand of 3. Nu moet ik toegeven dat ik mijn BlackBerry gewoon in alle omstandigheden gebruik, (de Kroeg, nadat mijn hand in een zak Chips heeft gegraaid, etc.) maar toch raad ik je aan om uiterst voorzichtig te zijn =). Na zo'n 7 maanden was namelijk ook de TrackBall Click bij mij verdwenen, met Schoonmaken was dit niet te verhelpen, en ook de TrackBall leek dus zijn beste tijd gehad te hebben. Nieuwe TrackBall aangeschaft, en de TrackBall Dome (die zorgt voor de Click) verwijderd, eronder voorzichtig schoongemaakt, en een nieuwe Dome (had mijn oude namelijk vernachelt

) aangebracht, en sindsdien is het weer acceptabel, maar nog steeds is de Klik niet in zijn oude vorm herstelt. Moraal van het Verhaal, de BlackBerry Bold 9700 heeft de TrackBall vervangen door een TrackPad, waardoor vuil veel minder makkelijk tot de kern van het apparaat treed en je er dus minder last van zou (moeten) hebben.
Op 3 april loopt mijn huidige contract dus af, en ansich vind ik het niet erg dat ik de Overstap mag maken naar de Bold 9700, enige downside die ik eraan vind zitten is dat ik bang ben dat ik niet het gevoel heb "een nieuwe Gadget" in bezit te hebben, aangezien ze zo op elkaar lijken, en kwa functioneren echt nauwelijks afwijken. Blijf het jammer, maar tegelijk zo heerlijk vinden dat de BlackBerry, Saai is! Het werkt gewoon, geen Poespas, once you got it all set up, you never have to look back =).
Overigens vind ik wel dat de (Native) Browser niet bijster snel is, ik ga dan nu naar een HSDPA device, (maar vind de snelheden van GPRS eigenlijk gewoon goed, maar als je meer kan krijgen, voor hetzelfde geld....). Maar wat ik als Vergelijking pak is, WiFi. Thuis hebben we een 50MBit verbinding liggen, en toch is het Internet niet Verbluffend Snel, hoop echt dat die WebKit Browser daar verandering in gaat brengen, want toch werkt de Native Browser om een of andere reden voor mij lekkerder dan Opera of BOLT!
Tot zover!
[
Voor 11% gewijzigd door
JunkieXP op 24-03-2010 00:43
]