Vind dat Syncen via BlueTooth altijd zo ellendig lang duurt, nu ben ik bang dat ik gegevens kwijt raak door die Continue Sync, maar vind het toch wel fijn dat ik er niet aan hoef te denken en al mijn PC's altijd in Sync zijn met mijn BlackBerry.
Ik zit met een Defecte TrackBall, dus zou graag een nieuwe BlackBerry willen, maar moet nog tot April wachten,

.
Vind het overigens idd wel jammer dat ook een Bold 9700 gewoon een BlackBerry blijft, het is eigenlijk alleen 3G en TrackPad wat echt het verschil maakt tussen de Curve 8900 en Bold 9700 en dat na zo'n 1,5 jaar ontwikkeling? Toch jammer, maar aan de andere kant ook fijn omdat het gewoon goed werkt.
Ben alleen bang dat RIM serieuze stappen moet gaan zetten om de Concurrentie strijd straks bij te kunnen benen, want eigenlijk kunnen die speciale BlackBerry servers niet heel veel bijzonders meer t.o.v. moderne Mobieltjes.
Wellicht toch maar Contacten en Agenda Sync toevoegen aan BIS

? (Contacten Sync zit er overigens bij
BIS 2.8 in, maar deze draait nog niet bij T-Mobile, en ook vraag ik me af hoe je je BIS dan weer met Outlook zou kunnen Syncen. Edit: Via Soocial dus, staat gewoon op je Gmail account.)
Edit: Net een nieuwe TrackBall Dome en TrackBall Unit aangeschaft, ik hou jullie op de hoogte of dit de navigatie terug in Ere hersteld.
[
Voor 5% gewijzigd door
JunkieXP op 20-01-2010 23:39
]