Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: heb net OS5.0 erop gezet alleen doet de facebook app het niet meer, hij vraagt om dit: "The application required the following module, which is not install:net_rim_bbapi_contactlinking" wat te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Toestel wipen en vervolgens OS 5.0 opnieuw installeren. Aan de foutmelding te zien is er iets niet goed gegaan tijdens het installeren van OS 5.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lidelf
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2023
ac47087

heb je theme ff gedownload maar leuk dingetje :)

my god i love my BB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ook een BlackBerry 8900. Zelf gebruik al tijden de Nokia E72 en heb daarom dus ook nog geen BB internet, wil eerst eens kijken of de BB beter bevalt.

Maar nu het volgende, ik wil graag de BB synchroniseren met outlook zodat ik al mijn contacten, agenda punten en taken ook op de telefoon heb staan. Ik heb de BB software (desktop oid) op mijn computer geïnstalleerd en dit werkt prima. Maar nu wil ik de synchroniseren en kan ik geen keuze maken uit outlook. De beschikbare toepassingen zijn ASCII-import en -export en Yahoo! Ook bij de invoegtoepassingen staat outlook er niet tussen.

Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt of wat ik wellicht fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om Blackberry OS 5 te zetten op een curve 8900, ik heb nu geloof ik 4.xx
zo ja, hoe.. Ik gebruik een Apple computer met 10.6.x... kan ik dan de legale versie erop zetten of is het illegaal..
als ik mijn BB aan MacBook connect, dan gaat de BB desktop manager open, alleen hij vraagt niets over updaten van OS enzovoort, alleen maar dat je de desktop manager zelf kan updaten..

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lidelf
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2023
Het is ook belangrijk om te weten welke outlook je mee werkt

namelijk outlook 2007 en 2003 werken wel maar outlook 2010 werkt nog niet.

uiteraard nieuwste versie van desktop manager en nieuwste update op de blackberry doet wonderen

Gr.
LiDelf

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bij mij op werk hebben ze een update van de BB gedaan en ineens heb ik bij de browser van blackberry zelf niet meer de normale zoekfunctie. Dus als ik op "ga naar" druk dan krijg ik niet meer de optie om te zoeken (via google, yahoo of weet ik veel welke zoekmachine). Hoe stel ik in dat dat weer terug is?

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:14

RnB

Mijn Curve reboot heel random om de zoveel tijd, dat is zooo vervelend..
Ook wanneer ie kleine tikjes te verduren krijgt, reboot ie. Bijvoorbeeld wanneer ik hem op tafel leg of tegen een voorwerp tik. Echter doet ie dit niet altijd.. :/
Soms reboot ie ook gewoon uit zichzelf, dan krijg ik het bootscherm te zien wanneer ik dat ding uit mijn zak haal..

Heb ik hier met een defecte Curve te maken of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09-2021
Het is hier nog niet gepost volgens mij, maar ik heb vorige week (me door ergerend aan het batterij gebruik) de software maar weer eens op de laptop geïnstalleerd, om de truc met de spaanse software te proberen. Nadat de Desktop Manager zich ging updaten, vroeg hij of ik ook de apparaat software wilde update, ja natuurlijk!

Heb nu v5.0.0.592 - volgens mij via een officiële update, geen spaanse omweg.

Nu kan ik eindelijk 3 dagen met een accu doen, hiervoor was dat soms nog geen dag! Het scheelt in ieder geval echt een hele hoop. Waarom dat die officiële update zo lang heeft moeten duren, geen idee. Had geen zin om te updaten, tot een tijd geleden namelijk ook nog geen klachten, maar nu de batterij capaciteit blijkbaar wat verder terug liep was 't gewoon niet leuk meer. Anyway, nu is het wel nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ik weet niet wat je met de Spaanse truc bedoelt, maar gezien de OS versie die je gebruikt, wilde je per se een OS via jouw provider, begrijp ik dat goed?
Waarom zo moeilijk doen als je de nieuste versies (op het moment .1036) van het net kan plukken en heel makkelijk kan installeren? Gebruik zelf deze versie en vind het prima werken. :)

• Wouter87
Provider OS wil ik niet per se, maar dacht dat die er van OS5 nog niet was, maar die bleek er dus wel te zijn, zo heel erg houd ik me er dus ook niet mee bezig..

Dus wilde in eerste instantie inderdaad die andere software installeren, maar zie daar nu (dmv die provider os5) niet echt de noodzaak toe, of zijn er significante verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Nah, ik merk zelf weinig verschil tussen de verschillende versies. Ik vind het gewoon fijn om alles up to date te hebben, ook al heb ik er geen reet aan. :)
Moet wel zeggen dat er een aantal slechte versies tussen zitten, ik geloof dat .681 een van de betere oudere versies is en dat vanaf .900 ook de nieuwste versies lekker stabiel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik OS 5 op mijn blackberry kan zetten als ik alleen maar een Apple Mac OS heb en geen windows? volgens mij heb je em alleen voor Windows.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:39
Is BB6.0 al beschikbaar voor de 8900? URL toevallig?

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Die zal niet voor de Curve 8900 uitkomen. Met een beetje onderzoek, had je dat wel geweten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
Laatst liep iemand de telefoon uit m'n handen, op nogal ruige wijze waardoor deze meters door de lucht vloog. Nadat hij eindelijk niet meer in het luchtledige vloog (dus keihard op de bestrating was gekletterd) was de telefoon optisch nog gehavender dan hij al was...

In eerste instantie leek er niks aan de hand. Alles werkte nog, wonderbaarlijk genoeg. Kwam er alleen achter toen de accu leeg was, dat de oplaad poort niet meer functioneerde. Kon de telefoon dus niet opladen. Volgende dag naar de HI winkel, ik had tenslotte zo'n verzekering afgesloten, ik wist dat ik die een keer nodig ging hebben ;) :+

Geen probleem dat 'ie gevallen was, daar ben je voor verzekerd zeiden ze. Ding dus op laten sturen. Zou 1 tot 4 weken duren, afhankelijk van of het snel te maken was etc, anders zouden ze 'm snel omruilen en had ik snel een nieuwe. Nou, op vrijdag ingeleverd en een tracking code gekregen. Heb het een beetje in de gaten gehouden, ding is pas maandag of dinsdag verstuurd. Daar stond ie woensdag op aangekomen, donderdag in behandeling en diezelfde dag nog, of op vrijdag ochtend, op klaar voor verzending. Kon hij dus vrijdag verzonden worden....

Best snel zou je zeggen. Klopt ook wel, bij "Verbruikte onderdelen" staat: swap blackberry 8900curve kpn. Ik krijg dus een nieuwe/andere omdat ze deze niet zo snel kunnen maken. Nou komt alleen het mooie, het ding staat dus bijna een week later, het is nu donderdag, nog op exact dezelfde status. Dus afgelopen maandag maar de stoute schoenen aangetrokken en het bedrijf dat de reparatie uitvoert voor KPN/HI (Teleplan) gebeld, met hoe het nou zat (met de bitterballen :z ).

"Wij zijn een business-to-business bedrijf, en aangezien u geen klant bent van mij, kan ik u niets vertellen. Hi zal zelf moeten bellen, wij gaan u niets vertellenl." 7(8)7 |:( Goed, na een hele discussie waarin ik inhoudelijk gewoon het gelijk aan mijn zijde had (kon hem het imei nummer, klacht omschrijving en allerlei data geven, maar alsnog wilde hij niks loslaten) hij kon hij alleen maar terugvallen op hetzelfde suffe antwoord. Dus direct met Hi gebeld, die vervolgens Teleplan gebeld hebben (dat maakt echt een hoop uit..) en toen werd aangegeven dat de telefoon dinsdag verzonden zou worden, dan zou hij uiterlijk zaterdag (!!!) in de winkel zijn. Wat een idioot verhaal, hoezo moet dat verzenden zo lang duren? Met dit soort zaken, een telefoon, die iedereen heeft, èn nodig heeft, moet je mijns inziens zorgen dat de consument zo snel mogelijk z'n apparaat terug heeft.

Leuk dus zo'n verzekering die het voor je repareert, maar 't gaat niet echt efficient en snel :( |:(
Dat bedrijf Teleplan, wat een losers zeg, ik heb me al beklaagd bij Hi en ga dat zeker nog een keer doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter87 op 24-03-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook en bb 8900, voorlopig nog bij Proximus (prepaid kaartje)..
Echter werken de apps niet echt (facebook, google maps) omdat ik geen blackberry abbo heb.
Is er een omweg om toch te kunnen werken met deze apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12-2021

nick_

I'm Batman!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:11:
Ik heb nu ook en bb 8900, voorlopig nog bij Proximus (prepaid kaartje)..
Echter werken de apps niet echt (facebook, google maps) omdat ik geen blackberry abbo heb.
Is er een omweg om toch te kunnen werken met deze apps?
Nee helaas is dat er niet. Je moet echt een Blackberry abbo aanvragen bij je provider.
Via wifi was internet (browsen) bij mij wel beschikbaar, maar de apps helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nick_ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:31:
[...]

Nee helaas is dat er niet. Je moet echt een Blackberry abbo aanvragen bij je provider.
Via wifi was internet (browsen) bij mij wel beschikbaar, maar de apps helaas niet.
Ondertussen heb ik al een andere provider (mobile vikings); daar werkt google maps en gmail enz. wel; enkel facebook niet. Maar dat is geen ramp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12-2021

nick_

I'm Batman!

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:38:
[...]

Ondertussen heb ik al een andere provider (mobile vikings); daar werkt google maps en gmail enz. wel; enkel facebook niet. Maar dat is geen ramp :)
Heb je eigenlijk bij die nieuwe provider geen speciale Blackberry abbo genomen? :)

Is namelijk de eerste keer dat ik hiervan hoor, dat deze opties dan wel gewoon werken.
En kan je ook gewoon bij AppWorld apps downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nick_ schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:16:
[...]

Heb je eigenlijk bij die nieuwe provider geen speciale Blackberry abbo genomen? :)

Is namelijk de eerste keer dat ik hiervan hoor, dat deze opties dan wel gewoon werken.
En kan je ook gewoon bij AppWorld apps downloaden?
Nee geen speciaal abbo.
Appworld werkt ook; maar dat was ook bij mijn vorige provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Zonezns,

Ik zou toch echt eens navragen of er geen speciaal bb abonnement bestaat.
Werkt ping wel gewoon?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Pagina: 1 2 3 4 Laatste