Zo, even blind (ik wist 10 titels) een collectie van 130 platen via MP gescoord voor 200e incl porto vorig weekend
Zaten mooie aanvullingen bij, oa een 4x12"collectors edition van cafe Del Mar, 2x12" editions van Fligh 643 Love is on fire en lethal indrustrie en nog veel andere mooie aanvullingen.
Meest opvallende: de staat van alles was bijna smetteloos, alleen wat hoekjes van de sleeves die wat gebruikerssporen vertoonde, platen volledig ruisvrij etc. Mooie deal gemaakt dus.
Inmiddels ook nog even op discogs een 25 tal aanvullingen gekocht, paar betaalbare titels van favourite reeksen/labels/artiesten in VG+ of NM staat, maar ging mij om:
ITWT Yahel & Barkan - Voyage (Magikal Remake)
ITWT Yahel & Barkan - Voyage
Tiesto - Suburbain Train 2x12"
heb al een andere verkoper gebookmarked voor over 4 weken
Op MP ook nog collectors edition gespot van Tiesto (Just Be , Parade of the athletes,--) maar 40-50e/ stuk, veel geld, zeker als ik ze dan niet in de kast durf te zetten ivm katten (gaat nu nog steeds goed gelukkig) . hou het op max 5,- per vinyl (een dubbel is dan 10,--)
Alle 350 platen staan nu in excel incl staat (makkelijk met shoppen) en nu ook de kast even geindexeerd op label en artiest....

Nyarlathotep schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:39:
Ja, de verzendkosten weerhouden mij van bestellen. Sinds een tijdje ben ik daar mee gestopt want het begon uit de klauwen te lopen... Helaas is verzenden vanuit de VS altijd achterlijk duur, uitzonderingen daargelaten.
uberhaupt...Op discogs idem frankrijk en Belgie is al slikken, laat staan richting middelands zee gebied
[
Voor 4% gewijzigd door
Scighera op 31-01-2015 17:35
]