Pff weer veels te veel geld uitgegeven vandaag! Wilde echt maar een paar plaatjes halen, zijn er iets meer geworden. Kan het niet laten als ik het zie staan

. Ik had die Genesis reissues/remasters al vaker zien staan en nu dan maar meegenomen. Blijkbaar wil niemand anders ze

. Debut is een genummerde japanse limited edition. Twee albums hadden ze niet, Foxtrot en Selling England. Die heb ik bij Sounds opgehaald, waren ook precies de enige die ze hadden staan. Toeval? Geloof ik niet in

. Nu heb ik hele Genesis met Peter Gabriel compleet.
Was ook al lange tijd op zoek naar Hounds of Love, dus toen ik deze nieuw zag staan (remaster van Steve Hoffman, limited edition) was tie ook van mij.
Moest ook nog even langs m'n vaste stek en toen zag ik Joni Mitchell and Joe Cocker van Speakers Corner staan. Altijd absolute top produkties en persingen. Als ik dan toch bezig ben ... Van Sheffield Steel had tie een near mint gebruikte staan, doe die dan ook maar!
Front 242 heb ik eerder vanochtend bij Wehmut opgehaald.
Geweldige dag vandaag maar de komende maand wel weer klaar hoor. Vergeet af en toe dat ik zo nu en dan ook nog wat te eten moet hebben haha!

.
Genesis - From Genesis To Revelation (Imperial Records International - TEJI-33004) ltd. nr. 216
Genesis - Selling England By The Pound (Rhino Records (2), Atlantic - RI 518005)
Genesis - Foxtrot (Charisma - 5099943384617)
Genesis - Nursery Cryme (Virgin Records Ltd., Virgin Records Ltd. - GENLPY 2, 5099943384815)
Genesis - The Lamb Lies Down On Broadway (Charisma - GENLPY 5)
Genesis - Trespass (Charisma, Charisma - GENLPY 1, 5099943384716)
Joe Cocker - With A Little Help From My Friends (A&M Records, Speakers Corner Records - SP-3106)
Joni Mitchell - The Hissing Of Summer Lawns (Asylum Records, Speakers Corner Records - 7E-1051)
Joe Cocker - Sheffield Steel (Island Records - 204 668-320)
Kate Bush - Hounds Of Love (Audio Fidelity (3) - AFZLP 087) Limited ed. purple marble vinyl
Front 242 - Tyranny >For You< (Red Rhino Europe - RRE LP 11)