Hallo, iedereen
Wat een interessante forum is dit.
Ik ben helemaal Vinyl gek hehehe Maar ik spaar dan wel 12inch Disco Soul dingen en pop
Uit die tijd 1975 tot begin 90's Ik heb zelf nu rond de 2000 Maxi's 12inc Platen.
En het sparen gaat gewoon nog door, Je bent nooit klaar daar mee, je komt telkes leuke dingen tegen.
Is net postzegels sparen, Je bent nooit klaar

dus heeft er iemand hier nog 12inch platen disco soul of leuke pop platen die dit weg doet, hoor ik dit graag!!
Ik zelf draai met 2x Technics SL1210 Met een naald van Ortofon Concorde.
En ik reinig me platen en naalden gewoon met (Dreft) met water, met een zachte spons en dep de plaat
Onder met louw water 30gr. En dreft, en laat dit intreken 1 min of iets langer, en droog dit met een zachte doek!!
\Werkt prima

Maar ik maak bijna nooit me platen schoon hoor, Ben er gewoon zuinig op en ze zien er goed uit geen krassen of stof dingen erop.
Ik wens iedereen hier veel plezier met zijn/haar hobby VINYL!!!
Van mij mag dit Terug komen!!! Word teminste de artiest beloond!! Met wat hij heeft gemaakt, Dan dat je nu alles gratis kan downloaden!!! zonde v/d muziekindustrie het word helemaal stuk gemaakt op zo,n manier vind ik!!
Er is tot nu toe niets beters dan vinyl geluid en (kwaliteit) op de markt dat is een ding wat zeker is.
Zo warm en groot en indd in vakjes gedeelt is...Dat haald de cd nooit!!
Van mij mag dit echt terug komen en dit gebeurt ook wel, dat weet ik zeker.
Maar tot nu toe is het, gemak dient de mens!! Jammer genoeg....
Mvg Discoinferno.