De afspraak die ik vanavond (13-04-2013) met een goede collega had kon door omstandigheden vanaf zijn zijde niet doorgaan... Daardoor had ik geluk en kon ik met mijn kameraad één dag eerder naar de mega cd / dvd en platen beurs op de Jaarbeurs in Utrecht dan gepland (we zouden 14-04-2013 eigenlijk gaan)... Ik heb enkele lp's en cd's daar weten te scoren voor mezelf te weten:
- Within Temption: Mother Earth (vinyl, picture disc)
- Normaal: op 12 inch (vinyl, 12 inch single)
- Vengaboys: the platinum album (CD)
- Vengaboys: Greatest Hits! Part 1 (CD)
- Scooter: Our Happy Hardcore (CD)
- Scooter: The Stadium Techno Experience (CD)
- A night at the museum 2 (Blu-ray film)
Enkele foto's van mijn nieuwe aanwinsten:
Helaas was er niemand aanwezig die hetzelfde platen opbergsysteem verkocht zoals ik thuis heb. Deze ga ik later online nog wel ff bestellen zodat ik de nieuwe lp's goed kan opbergen (de huidige oplossing zit helemaal vol met platen en er kan er geen één meer bij).
Daarnaast heb ik nog enkele lp's en cd's voor mijn ouders meegenomen. Te weten:
- Ben Steneker: Take a ride in the country with me (vinyl, officieel gesigneerd door Ben Steneker in 1982)
- Ben & Carmen Steneker: Homeland (CD)
- Black Hills Country Band: In The Shadows of The Black Hills (Vinyl)
- Dixie Aces: Cast off the line (CD)
Enkele foto's van de aanwinsten die ik voor mijn ouders heb meegenomen:
Ik ben benieuwd wat de overige muziek liefhebbers op dit forum gekocht hebben op de mega cd / dvd en platen beurs op de Jaarbeurs in Utrecht (voor de geen die er heen zijn gegaan)... Ik ben in ieder geval voor mijn gevoel zeer goed geslaagd!
[
Voor 4% gewijzigd door
rcor op 14-04-2013 08:17
. Reden: Toevoeging LP Black Hills Country Band omdat deze ontbrak en enkele textuele verbeteringen aangebracht. ]