3D contest 67: Tropics Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik ben met de leeuw gestopt want dat was boven mijn capaciteiten. Nu iets nieuws:

WIP 3 Blender:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/15prfjq.jpg

Nog te doen: iets dikkere armen & bredere schouders

gebaseerd op:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/27wsha0.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Salvatron op 26-03-2009 21:40 ]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-06 13:19

painkill

Pain(k)(ill)

Ehm... Tropics?

Of ga je ze ergens in een tropische omgeving zetten?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

painkill schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:30:
Ehm... Tropics?

Of ga je ze ergens in een tropische omgeving zetten?
In een tropische omgeving. Eigenlijk is het gebaseerd op een tropisch (surinaams) beeldje uit een winkel die allerlei tropische shit verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
@Stukfruit: Even weer proberen te google maar ja blijven zoeken op seafoam kreeg mij niet echt ver, en toen ik gewoon "foam" gebruikt kwam ik dit opeens tegen :+ :

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/xfcoch.png
Klik voor geheel plaatje

Misschien dat dit je wat zal helpen :). Heb zelf al geprobeert op een plane, maar dit gaf beetje een raar beeld :P , zal later nog eens wat andere objects gebruiken om te kijke of het dan wel "normaal" er uit ziet.

[ Voor 3% gewijzigd door Chreaker op 25-03-2009 22:44 ]

Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Tnx Chreaker :)

Dat is zeker in de goede richting ja!
Ik denk dat ik zojuist iets heb gevonden om eindelijk de nieuwe volumetrics van Blender mee te misbruiken >:) :P

Ik heb de rest van de link ook maar even opgezocht, voor leuke resultaatplaatjes :)
http://hammerbchen.blogsp...aking-bath-foam-with.html

[ Voor 30% gewijzigd door Stukfruit op 26-03-2009 00:38 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Laatst online: 13-06 12:48
Is het voor je schuim geen idee om particles te gebruiken, dat evt in combinatie met een blobmesh? ik weet dat er bij 3ds max 9 in ieder geval een tutorial bij zat om op deze manier slagroom te maken, denk dat je met een beetje creativiteit dit ook wel kan toepassen voor schuim op golven :) als je de tutorial zelf niet hebt en wilt hebben geef maar een gil :P [ ik gebruik max 9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
ook maar eens een nieuw WiPje ...
Wat extra boompjes en wat schaduwen (bedankt voor de tut marabunta2048) en de vorm van het eiland aangepast :)
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/bja7px.jpg

beetje hoge bulten aan de rechter achterkant 8)7 , pas ik later nog een keer aan , tijd om verder te leren voor mijn tentamens ..

[ Voor 25% gewijzigd door xPhantom op 26-03-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208520

Mijn eerste WIP

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/7444/wip1.jpg

Komt nog een omgeving omheen, daar ben ik nu mee bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik weet niet hoe het gekomen is, of dat we wat mensen aangespoord hebben voor het 3Den maar we hebben nu duidelijk meer deelnemers :D !

Way to go :D !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

Ik wil ook mee doen maar ik wil niet aankomen met een paar palmbomen en ik weet nog niet wat ik wel wil doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154998

Anoniem: 243552 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:13:
Ik wil ook mee doen maar ik wil niet aankomen met een paar palmbomen en ik weet nog niet wat ik wel wil doen :+
Same :+ Ook omdat ik ze niet weet hoe te maken, maar ook betreft originaliteit ook top.
En als ik aan tropisch denk dan gaat eigenlijk alleen maar tropische bomen door het hoofd.
Maar dat wil ik juist niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
@WatheveR & Maartenvb,

Maakt niet uit, gewoon mee doen, of even googlen op tropics dan vindt je genoeg inspiratie :) gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Maak een mooi koraalrif ofzo, da's ook tropisch. Dit soort plaatjes laten je innerlijke artiest toch gewoon schreeuwen om het na te maken? :)

Afbeeldingslocatie: http://proto2.thinkquest.nl/~llc168/koraalrif.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/leoniedehaan/SF_wXMGmjyI/AAAAAAAABJ4/lddPxlBpWKE/s400/koraalrif.JPG

Nu moet ik uitkijken, anders begin ik straks weer keer op keer opnieuw en maak ik weer niets af :+ :$

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koraalrif spreekt me wel aan maar nu vind ik het niet orgineel meer omdat ik zelf ergens op wil komen. Als ik zelf van iets heb: ja, dat is cool, dan ben ik ook gemotiveerder om eraan te werken. Het idee van half boven en half onder water vind ik heel vet maar die is al ingenomen door iemand dus dat ga ik niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 243552 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:24:
Koraalrif spreekt me wel aan maar nu vind ik het niet orgineel meer omdat ik zelf ergens op wil komen. Als ik zelf van iets heb: ja, dat is cool, dan ben ik ook gemotiveerder om eraan te werken. Het idee van half boven en half onder water vind ik heel vet maar die is al ingenomen door iemand dus dat ga ik niet doen.
Mijn half onderwater/boven water word in de Amazon :p en daar heb je geen koraalrif (Anyway niet in mijn scene :p) dus van mij mag je het gewoon doen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Anoniem: 243552 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:24:
Dus eigenlijk mag niemand je helpen met het bedenken van iets origineels (in dit topic iig)? Oh, dan wordt het inderdaad wat moeilijk :P

Misschien doe je nog wat inspiratie op als je in het grote 3d topic kijkt? Milky heeft daar bv. iets gemaakt dat ook in de tropen voorkomt...

My lips are sealed. Wanneer je het ziet krijg je zelf een origineel idee, echt waar!

@Qrx:

Ziet er netjes uit, ben benieuwd naar de omgeving :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
Mooi om te zien dat er al veel mensen mee doen. Misschien zijn er nog wel een hoop mensen die wel aan het werk zijn maar nog niets posten (zoals ik bijvoorbeeld) Zal vanavond een wipje posten. Ben nu bezig met de scene in te delen.

voor de rest: Keep up the good work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stukfruit schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:19:
[...]

Dus eigenlijk mag niemand je helpen met het bedenken van iets origineels (in dit topic iig)? Oh, dan wordt het inderdaad wat moeilijk :P

Misschien doe je nog wat inspiratie op als je in het grote 3d topic kijkt? Milky heeft daar bv. iets gemaakt dat ook in de tropen voorkomt...

My lips are sealed. Wanneer je het ziet krijg je zelf een origineel idee, echt waar!

@Qrx:

Ziet er netjes uit, ben benieuwd naar de omgeving :)
Ik heb zijn schildpad al gezien xD

En jullie mogen zeker ideen aandragen maar zoals ik al zei ga ik alleen iets maken als ik echt zelf het idee heb dat het heel vet word en dat ik er genoeg inspiratie in kwijt kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Ben nog druk bezig. Texturen... meer objecten... omgeveing.. etc etc etc

Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/8372/wip1o.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door pgerrits op 27-03-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
hmm tropisch omgeving, neer gestort vliegtuig. Idee op gedaan uit Lost :P ? Ben benieuwd hoe het eruit zal zien met textures :)

[ Voor 28% gewijzigd door Chreaker op 27-03-2009 22:27 ]

Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 17:49
Die wortels zijn cool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Laatst online: 10-06 23:19

Marce

Het is Marc met een C!

Ik zie nou pas dat het een vliegtuig was, gister kon ik er nog niks uit opmaken :P

Zal met textures wel anders zijn denk ik :)

Ik weet niet of ik hier eigenlijk wel mag posten als ik niet mee doe, maar ik heb hier totaal geen verstand van, van dat 3d tekenen, en daarbij heb ik ook geeneens tijd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 21:24

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Marce schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:41:
Ik zie nou pas dat het een vliegtuig was, gister kon ik er nog niks uit opmaken :P

Zal met textures wel anders zijn denk ik :)

Ik weet niet of ik hier eigenlijk wel mag posten als ik niet mee doe, maar ik heb hier totaal geen verstand van, van dat 3d tekenen, en daarbij heb ik ook geeneens tijd :P.
Ja, natuurlijk mag je hier posten! misschien raak je zelfs wel enthousiast! Je mag alleen aan het eind van de contest niet stemmen, maar praat gerust mee :Y En als het je gaat kriebelen, dan kun je altijd eens Sketchup of Blender downloaden.

Oké, deze wilde ik jullie niet onthouden. De cocktail is nog niet af, maar ook ik worstel met schuim :+ dus dat stel ik nog even uit. Ik dacht, ik ga de meloen doen. Even een 40 graden nurbs revolve van een boogje en dan goed textures mappen. Nou dat texturemappen was een rotwerkje, want hij snapte niet dat de zijkant van de meloen eigenlijk een soort radial burst heeft. De schil is een texture en zit er hier al op.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UiwCG87tlJxKeO0qo5d9Mtbj/full.jpg

Toen moest het vruchtvlees van de meloen nog. Toen ik de mapping eenmaal goed had ging ik mij eens lekker uitleven op de glanzendheid, de sappigheid en de reflectie. Lampje erop om de bumps goed te zien. Now dodge this! *D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fSsRtjeOFzt9FFjanJ9yFbd6/full.jpg

Linkje naar een update, met pitjes :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6G7RtC1531Yxs6oV9BeriRlG/thumb.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Dark Blue op 28-03-2009 14:33 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je meloen ziet er goed uit!

De randen zijn nog extreem scherp en ik mis nog wat pitjes maar al met al een mooie texture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Ach vooruit, dan ga ik ook wel wat aankloten, ik heb nu Sketchup gedownload,
maar zijn er misschien andere progs die jullie gebruiken die beter/simpeler zijn of is sketchup goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nou, ik heb laatst maar even gezien dat met Sketchup veel kan... zie deze post:
OzBoz in "\[3D] Post je 3D-stuff maar weer - part 41"
Maar natuurlijk gaat daar wel wat tijd in zitten, om inzicht te krijgen in wat je doet. Net als bij andere hobbys vergt 3D even een manier van kijken hoe je iets moet aanpakken. Dan gaat niet gelijk alles vanzelf :P maar wel steeds een stukje sneller.

Maar voel je niet gedwongen om gelijk wat superbijzonders eruit te gooien. Ik hang hier nu ook alweer zo'n 6 jaar rond :P, als je wil weten waar ik bijvoorbeeld mee begonnen ben dan moet je hier eens kijken: http://picasaweb.google.nl/ha.ulrich/VueDEsprit4#
Dat is wat je ook met Sketchup wel kunt maken. Sketchup is simpel, ik heb het vorig jaar in een architectuurwedstrijd aan middelbare scholieren aangeraden en de meesten wisten er in een paar weken een prachtig droomhuis uit te halen :) . Zodra je voelt dat de mogelijkheden je te beperkt worden, dan kun je gaan kijken naar iets moeilijkers. Bijv. als je bij mijn voorbeelden kijkt naar die warme-worst-kraam in de Hollandse sneeuw, dan zie je dat de houttextuur op die kraam echt hotsieflots geplaatst is, op de wieken van de molen evenzo. Dat kon toen gewoon niet beter, nu zou ik daar jeuk van krijgen. :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

WIP4 Blender:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2w3uzoy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Mooi spruit11,

Ik vond het al zo vaag hoe je het beeldje in het geheel wou laten passen,
maar zo ziet het er erg mooi uit, ik vind ook vooral het water erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Super origineel en tof idee! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Laatst online: 12-06 16:08
idd is het water echt mooi gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Ok. Ik ga een compleet andere scene maken. Weet niet of ik het ga redden. Mijn max is wederom gecrashed en ben mijn boom kwijt. Kreeg het ook niet zoals ik wilde. Beetje slap excuus maar ben ergens aan begonnen wat niet aan mij besteed was :)

Zal snel iets anders posten. Maar we hebben nog een paar weken toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal van de week wss wel beginnen aangezien ik proefwerkweek heb en dus zo veel mogelijk dingen ga doen om juist niet te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WIP 2

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/n1oz6x.jpg

Klik voor grotere versie

Ben nog niet echt uit over omgeving, misschien iets meer erbij..

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 208520 op 29-03-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

pgerrits schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:43:
Ok. Ik ga een compleet andere scene maken. Weet niet of ik het ga redden. Mijn max is wederom gecrashed en ben mijn boom kwijt. Kreeg het ook niet zoals ik wilde. Beetje slap excuus maar ben ergens aan begonnen wat niet aan mij besteed was :)

Zal snel iets anders posten. Maar we hebben nog een paar weken toch :)
Nee joh, zie het algemene 3D forum... naar ik hoor O-) crasht Max wel vaker, verwijt het jezelf niet. Misschien was het niet aan jou besteed... misschien ook wel, maar moet je gewoon een andere benadering zoeken!

Ik heb zojuist besloten dat ik ook een hairy coconut bij mijn scene wil. Al is het maar omdat ik helemaal blij ben met de manier waarop ik sinds kort in Cinema4d textures maak... niet meer simpel een hele berg mapjes plakken, maar echt alles uit de shaders halen die er standaard in zitten :)

Ik vind trouwens de scene van Qrx erg mooi, heerlijk glad dat water met die rimpels, mooie reflectie van de boot erin. Alleen die boot... ja die is wel een beetje bijzonder van voren belicht. Meestal heb je een silhouet als je tegen de zon in kijkt. Stiekem een lampje erop gezet?
Ow en daarbij, zou je de boot van de onderkant iets meer reflectivity kunnen geven en wat donkerder maken bij de waterlijn; ik neem aan dat hij een beetje schommelt in het water en daar dus nat wordt, en dat hij daarvan ook ietsje gaat glimmen.

[ Voor 22% gewijzigd door Dark Blue op 29-03-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Erg mooi idd, Spruit11!

@Qrx:

Wat Dark Blue zegt, plus dit: waarom is de zon 5x groter in de reflectie? :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal kijken wat ik kan doen :)

Die lamp heb ik er inderdaad opgezet, wil graag een zonsondergang maar dan zie je alleen een silhouet van de boot, en daar gaat het juist om.

Waarom die zon zo groot wordt weet ik ook niet, misschien door het camera standpunt.

Maar ik ga er mee door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 13:44
misschien dat ik deze keer weer eens wat tijd kan vinden om mee te doen.
Wil dan vooral de nadruk leggen op het texturen.
hier vast een testje met een sappig schijfje!
Afbeeldingslocatie: http://i87.photobucket.com/albums/k123/holgster/schijf.jpg

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 21:03
Holgster schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:26:
[afbeelding]
Opbouwende kritiek: de diepte-perceptie kan wel wat beter.

Wat ik daarmee bedoel is dat ik als ik het plaatje bekijk, het heel plat lijkt. Verder mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Holgster schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:26:
[afbeelding]
Yes!! I love it! Een weerwoord voor mijn meloentje!
(hoewel hierboven al tweemaal prachtig water voorbij is gestroomd!)

Ik vind hem sowieso al prachtig. Als je zegt dat je er speciaal een schijfje voor hebt gefotografeerd dan geloof ik je meteen. Wel denk ik dat de bump van het vruchtvlees naar buiten zou mogen staan ten opzichte van de schil. Het vruchtvlees zit (in optimale status) namelijk vol met vocht en laat het bol staan. Dat je er net met een mes doorheen hebt gechopt en dat dan veel van die celletjes knappen laten we even achterwege. Ik denk dus dat die bump naar boven moet ipv. naar beneden.
Verder zou ik op het vruchtvlees een specular leggen en meer reflectie. Dan geef je het het effect alsof het heel fris is, alsof het vocht er op ligt. Maar dan ook alleen op het vruchtvlees, niet op de platte kant van de schil of het witte spul. Op de schil rondom zou je wel weer veel glans kunnen leggen. Een citroen en een sinaasappel hebben daarbij beide hele kleine putjes, zoals poriën, in hun schil. Het ligt denk ik aan de belichting of je die terug gaat zien (wat je niet ziet, niet modelen...) maar het is misschien leuk om te doen.
Je zou het vruchtvlees ook iets transparantie kunnen geven, wel met fresnel. Denk aan hoe je glas modelleert. Je kunt dan tot zekere diepte in het vruchtvlees kijken, hoe dieper hoe troebeler. Je map zou dan ongeveer van totaal zwart heel snel naar totaal wit lopen op ca. 70% en dan wit blijven (= totaal troebel). Maar als je er onder een hoek op kijkt kun je er aan de randen wel 'n beetje doorheen kijken.

Ik twijfel een beetje of het nu een citroen of een sinaasappel is. De schil is citroen, het vruchtvlees lijkt sinaasappel. Voor een citroen: vruchtvlees geler, minder oranje; voor een sinaasappel: schil meer oranje. Je zou natuurlijk ook allebei kunnen maken en ook nog een limoen kunnen maken (donkergroene schil, lichtgroen vlees) en waarom niet zo'n bitter ding, met een gelige schil en een rozige binnenkant (ik proef de bitterheid al als ik eraan denk). Anyway ik krijg ook al een zuur gevoel als ik te lang naar je schijfje nu kijk ;)

Met een kokosnotenschaal en al die kleuren partjes zou je zo een hele fruitsalade kunnen maken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Voor de dames en heren die hun fruit lekker sappig en echt eetbaar willen maken, bekijk het volgende voorbeeld eens (links met, rechts zonder):

Afbeeldingslocatie: http://www.blender.org/uploads/pics/tomato.png
Ja, ik weet dat dit groente is :+ maar het gaat om het effect (wat hier trouwens uit Blender komt).

Dat is het effect dat je kan bereiken met subsurface scattering; het effect waarbij licht je object penetreert tot een bepaalde diepte. Het zorgt er ook voor dat je object wat minder "hard" wordt (inclusief de schaduwen die er op vallen, zoals je hierboven ziet).

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 29-03-2009 23:29 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Say hello to my little friend >:)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/067/Render.004.klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Hello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ooooh, updates!! *O*
Stallllone, je hebt zojuist laten zien dat grootte eigenlijk toch ook weer niet zoveel uitmaakt :+

Ik kan het (zij)vinnetje alleen niet goed "zien". Is het een lijntje of is het echt een vinnetje? :)

Goed gemaakt verder!

Ben trouwens ook nog steeds bezig en ga toch door met het ding dat ik eerder postte. Reden: ik wil nieuwe dingen leren :)

* Stukfruit is heel trotst omdat hij vandaag voor de eerste keer echt (goede) alpha's heeft gemaakt voor zijn modderdoos ipv de standaard of voorverpakte alpha's te misbruiken :9
Als het een beetje mee zit komt er deze week nog een wip...

(Zonder tutorials trouwens.. ben ik de enige persoon die steeds minder makkelijk nog iets bruikbaars kan vinden met Google? Zelf nadenken begint sneller te worden.. (op zich niet verkeerd natuurlijk :+))

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Stukfruit schreef op woensdag 01 april 2009 @ 03:55:
Ooooh, updates!! *O*
Stallllone, je hebt zojuist laten zien dat grootte eigenlijk toch ook weer niet zoveel uitmaakt :+

Ik kan het (zij)vinnetje alleen niet goed "zien". Is het een lijntje of is het echt een vinnetje? :)

Goed gemaakt verder!
Thnx :) De vin, is echt een vinnetje maar daar ben ik nog niet helemaal tevreden over. De tanden zijn ook wip, want dat is gewoon een ge-extrude lijn die ik gebend heb :p

Ik ga me nu eerst storten om er een nette texture op te zetten maar dat is echt niet makkelijk. Zoiezo is er weinig over te vinden, je ziet overal de basis tutorial hoe je een vierkantje mapt. ;(

Ben wel beniuewd naar jou aankomende wip :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 15:09
Stalllone schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:40:
[...]
Ik ga me nu eerst storten om er een nette texture op te zetten maar dat is echt niet makkelijk. Zoiezo is er weinig over te vinden, je ziet overal de basis tutorial hoe je een vierkantje mapt. ;(
Dan heb ik voor jou een mooie link die ik gisteren had gevonden (als je max gebruikt trouwens): http://www.waylon-art.com/uvw_tutorial/uvwtut_01.html

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

BamiHap schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:51:
[...]

Dan heb ik voor jou een mooie link die ik gisteren had gevonden (als je max gebruikt trouwens): http://www.waylon-art.com/uvw_tutorial/uvwtut_01.html
Thnx dat is 1 van de eerste 3 resultaten bij Google :p (had ik zelf ook gevonden). Maar ik vind het nog steeds erg onhandig en onduidelijk allemaal. En zoiezo kost het bergen tijd! ;(

Maar aldoende leerd men :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 23:50
Ik vind video tutorials altijd een stuk makkelijker leren omdat je dan ook de workflow van iemand anders meteen kan zien zonder eerst zinnen lang de uitleg te lezen. Bekijk bijvoorbeeld volgende video, zit oa ook unwrappen tussen: http://www.moddb.com/tuto...-weapon-for-source-part-2 .

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
Zo, na weer enig school werk maar is begonnen met het proberen van mijn eigen palmboom.
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/sblbhg.png
Morgen is ff kijke of ik van die bruine "bladeren" net onder dat dikker gedeelte er mooi bij kan maken.
Vind het zelf er al goed uit zien :+ , maar misschien dat iemand nog een tip heeft? :)

Update:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/10opirn.png

[ Voor 27% gewijzigd door Chreaker op 03-04-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn begin van me scene

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/4416/tropicsflat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zou kunnen natuurlijk maar dat is niet mijn insteek :p

Nog een gebouw erbij, ja, het begint op dubai te lijken maar dit is eigenlijk alleen de achtergrond, vandaar het gebrek aan detail.

Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/9425/tropicsbackground.jpg

edit:

Kustlijn toegevoegd en wat gespeeld met water maken
Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/5458/tropicskustlijn.jpg

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 04-04-2009 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
Nou, nu alles helemaal zelf gemaakt :+ en nog een hangmat erbij geplaatst 8)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/xyblj.png

Het enigste wat ik nog wil kijken is of ik het voor elkaar krijg om een nettere overgang van water -> strand te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Chreaker schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:20:
Nou, nu alles helemaal zelf gemaakt :+ en nog een hangmat erbij geplaatst 8)

[afbeelding]

Het enigste wat ik nog wil kijken is of ik het voor elkaar krijg om een nettere overgang van water -> strand te maken :)
Het is een beetje donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:18
'Snachts he ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
De scene is ook zeg maar in de avond/ s'nachts. Dit kan je ook beetje afleiden van de witte reflectie van het water, welke afkomstig is van de maan die net buiten de render zit (express)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-06 19:53

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

dan zou ik je shadows beetje uitblurren.. ze voelen vrij hard, zeker voor een nachtscene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat wat apNia zegt, plus wat lichtblauw licht (maan, reflecterend licht) waarmee je wat mooie randjes langs je objecten kan krijgen :)

En de hangmat hangt wel erg strak tussen de bomen hoor!

Verder zou je nog wat kunnen werken aan de schaduwen bij je palmbladeren, om ze beter te kunnen zien en minder plat te maken :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
Hmm, ff kijken dan hoe ik dat met die shadows moet regelen.

Hmm, wat lichtblauw licht, ik heb nu een omni linked met de maan en die hebk volgens mij op wit staan, dus die blauw maken :?

Ja, die zijkant van de hangmat zijn ook wel erg strak, dat zal ik nog wel veranderen. Voor de rest is het wel gewoon een kuil, maar dat is niet echt goed te zien :|
Kon de rand ook niet minder strak maken met "bend" aangezien ik een "box" had gebruikt zonder extra lijnen 8)7 .

Hmm, ja die palmbladeren, in het echt zijn ze ook erg dun dus vandaar dat ik ze ook niet echt dik heb gemaakt :+ . En misschien zal het "daylight" even wat hoger boven de scene zetten wat meer laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nee, ik bedoelde niet dun :) ik bedoelde dat je er geen schaduw op ziet. Zo te zien zijn er heel wat bladeren die over elkaar heen vallen, maar de schaduw is overal hetzelfde (tint).

En om te benden kan je er nog wat extra edge loopjes inmikken :) of gewoon een mesh smooth (maar dan zonder catmull clark afrondingkjes, geen idee of dat mogelijk is met 3ds Max) en daar bovenop de bend modifier.

Of zelf aan de puntjes trekken :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
Een maat van mij heeft mij even geholpen en maak nu gebuik van de FFD modifier, dus nu even de nieuwe hangmat er in plaatsen en dan is dat ook weer verholpen :) nu de rest nog

[ Voor 9% gewijzigd door Chreaker op 07-04-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Chreaker schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:10:
Een maat van mij heeft mij even geholpen en maak nu gebuik van de FFD modifier, dus nu even de nieuwe hangmat er in plaatsen en dan is dat ook weer verholpen :) nu de rest nog
Vergeet niet voor je final de "stock" trees te verwijderen ;) anders telt je plaat niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
Stalllone schreef op woensdag 08 april 2009 @ 18:10:
[...]

Vergeet niet voor je final de "stock" trees te verwijderen ;) anders telt je plaat niet. :)
Er zijn al geen "stock" objecten meer aanwezig, alle bomen zijn nu door mijzelf gemaakt :+ . Die 3de boom en die graspolletjes die heb ik gewoon gemaakt met als referentie de "stock" boom en graspolletje, vandaar dat ze er erg op lijken. ;)

Ben nu bezig met het renderen van (zeer waarschijnlijk) mijn final 8) . Want morgen ga ik voor het hele weekend naar een maat van me en het moet natuurlijk zondag "ingeleverd" worden.
Duurt alleen gigantisch lang door mijn oplossing die ik heb gemaakt voor overgang water -> strand :*) en mijn bar oude trouwe processor uit het stenen tijdperk :9 (amd athlon 64 3500+)

Update:

Wooohooo, rendering klaar :D Had het opnieuw gestart, wegens dat het veel te lang lang duurde en ik had wat instellingen veranderd 8)7 , en dan met instellingen zoals ik die voorheen ook altijd had en toen ging het 10x sneller :P Hoewel het nog steeds lang duurde vanwege mijn laatste toevoeging aan mijn scene 8)

Hier mijn Final dus:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/350knjk.png

Schaduwen zijn nu zachter en tenslotte met enig denkwerk en terug denken aan sommige tutorials heb ik eindelijk een betere overgang gemaakt :D. Had het "schuim" liever nog wat witter gehad, maarja ik ga er geen nachtwerk van maken :P.
Maar over het geheel ben ik zeer te vreden, zeker als ik even terugkijk naar hoe ik begon :9
Ben nieuwschierig naar de andere finals :)

[ Voor 31% gewijzigd door Chreaker op 09-04-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Chreaker schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:14:
[...]
Er zijn al geen "stock" objecten meer aanwezig, alle bomen zijn nu door mijzelf gemaakt :+ . Die 3de boom en die graspolletjes die heb ik gewoon gemaakt met als referentie de "stock" boom en graspolletje, vandaar dat ze er erg op lijken. ;)

Hier mijn Final dus:
[afbeelding]

Schaduwen zijn nu zachter en tenslotte met enig denkwerk en terug denken aan sommige tutorials heb ik eindelijk een betere overgang gemaakt :D. Had het "schuim" liever nog wat witter gehad, maarja ik ga er geen nachtwerk van maken :P.
Maar over het geheel ben ik zeer te vreden, zeker als ik even terugkijk naar hoe ik begon :9
Ben nieuwschierig naar de andere finals :)
Sneaky ;) !

Je final ziet er mooi uit :) en volgens mij was dit je eerste 3Dwerkje dan vind ik het al helemaal goed.

Weet er trouwens iemand hoe je goed je camera zet? zeg even 50%onderwater, 50% bovenwater. (camera en plane en spelen maar). Maar toch werkt dit niet, of niet zoals ik het wil.

Heb overgens al sinds mijn laatste wip niks meer gedaan dus ik ga weer eens verder :D ! Deadline is al inzicht mensen!

Hoe gaat het met de rest? nog w.i.p.'s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Anders vergeet je even dat je bezig bent met een contest...

Ik zal even een wipje posten binnenkort. Ben een totaal andere weg in geslagen. Moet het alleen nog wat tropischer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2hxcdw8.png
Nog een W.I.P van mij , moet nog wat extra dingen toevoegen ...
Dit is een van m'n laatste W.I.P's voor deze contest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

@maikelstraub

Ik denk dat je perspectief niet helemaal klopt, ik neem aan dat waar het water ophoud de horizon zit. Zoja, dan heb je veel te weinig water achter het eiland denk ik. Je zou of je camera lager moeten zetten, of het water verder laten doorlopen en de horizon weghalen.

Maargoed, dat is mijn mening :)

ik heb zelf nog wat geprobeerd met scetchup, maar ik denk niet dat ik het geduld ervoor heb. Dus ik kijk zelf vrolijk mee, en geef commentaar waar ik denk dat het nodig is, en dan stem ik wel niet mee :P

[ Voor 29% gewijzigd door Marce op 10-04-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163535

dagje vrij, dus ook maar eventjes iets proberen

Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/bram/tropics/wip1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stalllone schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:32:
[...]
Weet er trouwens iemand hoe je goed je camera zet? zeg even 50%onderwater, 50% bovenwater. (camera en plane en spelen maar). Maar toch werkt dit niet, of niet zoals ik het wil.
je bedoeld dit effect?
Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/59/achtergrondw.jpg

gewoon van een afstandje gemaakt, kan je in een normale scene toch ook prima doen?

je kan het water een plane maken of een dunne box, hier is het een plane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 243552 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:49:
[...]

je bedoeld dit effect?
[afbeelding]

gewoon van een afstandje gemaakt, kan je in een normale scene toch ook prima doen?

je kan het water een plane maken of een dunne box, hier is het een plane.
8)7 Ik dacht dat ik die methode niet kon gebruiken, want ik wil niet dat je de "zwarte zijkanten ziet" waarom schiet met me nu pas te binnen dat ik dat gewoon in Photoshop eraf kan snijden :P

Ik bewerk mijn platen eigenlijk nooit, gewoon de render uit Max en dan is het klaar :) Met deze eens kijken of het bovenstaande lukt :p

Thnx. voor de eye-opener iedergeval :D ! Post nog wel een WIP vandaag en zaterdag komt final. Zondag heb ik er geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Stalllone schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:55:
[...]

8)7 Ik dacht dat ik die methode niet kon gebruiken, want ik wil niet dat je de "zwarte zijkanten ziet" waarom schiet met me nu pas te binnen dat ik dat gewoon in Photoshop eraf kan snijden :P

Ik bewerk mijn platen eigenlijk nooit, gewoon de render uit Max en dan is het klaar :) Met deze eens kijken of het bovenstaande lukt :p

Thnx. voor de eye-opener iedergeval :D ! Post nog wel een WIP vandaag en zaterdag komt final. Zondag heb ik er geen tijd voor.
Je moet photoshop niet zien als een manier om te cheaten maar om te helpen. Als je een enkele rendering maakt kan je zo bijvoorbeeld heel snel meshfoutjes er uit photoshoppen of mooie glimmetjes er bij doen etc. Dit kan je heel veel tijd schelen zolang je maar een paar platen maakt en geen animatie. Het is best wel ff werk om 'sfreer' direct in je render te krijgen en dan kan je uren misschien zelfs wel dagen lopen klote om het gewenste effect er in te krijgen terwijl het in fotoshop misschien zelfs wel met de autocolor knop te doen is.

Zo kan je ook meerdere renders over elkaar heen leggen als er 1 deel bijvoorbeeld onderbelicht is kan je gewoon een overbelichte versie er over een gooien een beetje photoshoppen en je hebt een hele mooie plaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
WIP:

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/2335/inkflip.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stalllone schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:55:
[...]

je kan natuurlijk ook gewoon een breder vak maken he, je "water" kan je alleen niet helemaal laten doorlopen naar voren waardoor je of je licht vanachter moet laten komen, een klif moet maken of iets anders waardoor je daar niets ziet. of natuurlijk de render zo hoog plaatsen dat je dat net niet ziet

Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/4885/onderwater.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/3708/onderwateropstelling.jpg

Hier zie je een simpele opstelling, gewoon een omni erboven gezet, een box gemaakt, hier gewoon water opgegooid en de voorkant (waardoor je kijkt) verwijderd.

Misschien kun je beter iets proberen met ray traced material en dan mooi water maken. Dan kun je nog iets van fog aanzetten om het donkerder te maken als het verder weg is, dat ging hier niet omdat ik een kant mis.

Succes ermee!

@^: Inspiratie uit PotC?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 10-04-2009 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
@pgerrits,

Lijkt hier een beetje op?
http://forums.cgsociety.o...thread.php?f=121&t=666263
was misschien je inspiratie? :+ ziet er al super uit verder mooi gedetaileerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 243552 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 21:48:
[...]

Verhaal en uitleg :)

@^: Inspiratie uit PotC?
Ja, ik snapte het wel ;) maar ik krijg het niet mooi voor elkaar. Ik ben gister weer verder gegana (had alleen me Piranha nog maar :X ) dus het word iets anders.

Waarschijnlijk word dit de vaste camara: WIP:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/067/Render.006.klein.jpg
Nog het 1 en ander tweaken, meer plantjes en boompjes erbij (heb al wat, alleen niet mee gerenderd!) en de visjes verplaatsen. Texturen doe ik nog niet aan (niet echt UVW e.d. ;) ) dat doen we met de volgende contest.
Uber vet gemaakt!
marabunta2048 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:38:
@pgerrits,

Lijkt hier een beetje op?
http://forums.cgsociety.o...thread.php?f=121&t=666263
was misschien je inspiratie? :+ ziet er al super uit verder mooi gedetaileerd :)
Hehe. Die lijkt er wel ergveel op... daar gaan je orginaliteitpuntjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Ja klopt. Daar mijn inspiratie vandaan gehaald. Wilde er nog wat meer mee gaan doen. Mijn model is op bepaalde punten anders. Wilde hem gaan plaatsen op een strandje met een cocktail erbij, Maar dat gaat me niet meer lukken. Dus ik denk ook niet dat ik een Final wil posten. Vind dat zelf niet eerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hoor ik daar dat er een weekje bijkomt??? :*)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Stukfruit schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 14:24:
Haha :D !

Van mij mag het wel, moet het hoeft niet.

Aangezien het alweer aardig is doodgebloed in het topic, kunnen we er met een vers onderwerp erweer tegenaan ;) ! (en mensen die nu niet mee deden, kunnen straks weer meedoen :) ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Daarom pleitte ik altijd voor twee-wekelijkse topics, maar goed, niemand wilde me geloven dat het enthousiasme na 2 tot 3 weken te ver weg is gezakt :P

Maar ehm, ik doe ook nog steeds mee hoor :$ heb dit weekend alleen geen 3d-tijd...
Ben bezig met een heel mooie papegaai... (zoeen als deze, maar dan minder schattig en volwassen. Zou eerst onderdeel worden van die grote rotsescene maar ga het nu toch maar iets kleiner houden :+)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280269

Topicstarter
Stukfruit schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 14:24:
Heb ik ook niets op tegen als dat meer finals op gaat leveren. Ik heb volgende week wel weer tijd ervoor maar te weinig naar mijn zin om er iets leuks van te maken. Daarbij komt het feit dat ik niet weens weet wat ik dan wil maken, niet geheel onbelangrijk! ;)

Wel jmmr want in het begin waren er veel mensen die mee wouden doen. miss dat een fris onderwerp de inspiratie terugbrengt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FINAL:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/igm7oh.jpg

Niet veel meer aan kunnen doen, en toch gekozen voor belichting van achter.

Toch wel tevreden over eind resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-06 19:53

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Leuk Qrs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 280269 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:53:
[...]

Heb ik ook niets op tegen als dat meer finals op gaat leveren. Ik heb volgende week wel weer tijd ervoor maar te weinig naar mijn zin om er iets leuks van te maken. Daarbij komt het feit dat ik niet weens weet wat ik dan wil maken, niet geheel onbelangrijk! ;)

Wel jmmr want in het begin waren er veel mensen die mee wouden doen. miss dat een fris onderwerp de inspiratie terugbrengt :P.
Ok. Ik lever dus ook mijn final in. Hebben we er zoiezo al 3 Finals :p

De volgende contest anders eens een weekje korter doen? (3 i.p.v. 4) gewoon om te kijken of de contest beter loopt?

Edit:

Mijn Final:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/067/Final.014s.jpg
Klikbaar (1680x1050).
Heb het klein beetje bijgewerkt in Photoshop, namelijk het water. Ik heb er nu een laag opgezet en deze blauw gemaakt. Verder is alles 3Ds Maxje :)

[ Voor 19% gewijzigd door Dutchie! op 11-04-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Anoniem: 280269 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:53:
[...]

ik spreek nu vanuit mijn zelf, maar ik heb het ook veel vooruit geschoven "Ach ik heb nog 2 weken..." Maar dat valt dan weer tegen, daarnaast vond ik het onderwerp ook erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 15:38
@Stallone: Het is prachtig, maar dat water vind ik toch niet zo goed, als het iets doorzichtiger was geweest was het beter geweest, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163535

wip2
Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/bram/tropics/wip2.jpg

nog niet helemaal af, jammer dat ik geen tijd meer heb om de bar te vullen... Te laat begonnen...

FINAL
Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/bram/tropics/wip3.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 163535 op 12-04-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Hierbij mijn final :Y)
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/v60jkn.jpg

Heb er niet veel bij kunnen maken omdat ik echt tijd te kort zou hebben.
Maar ik heb nog fftjes het water aangepast en een vlot erbij gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

FINAL Blender klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2mi9s5.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Salvatron op 12-04-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok.. deadline voorbij en de finals zijn binnen! Dit zijn ze:

Chreaker
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/350knjk.png

Qrx
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/igm7oh.jpg

Stalllone
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/067/Final.014s.jpg

KaBRamm688
Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/bram/tropics/wip3.jpg

Maikelstraub
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/v60jkn.jpg

Spruit 11
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2mi9s5.jpg

Laat de uitslagen maar komen :D

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 280269 op 13-04-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Anoniem: 280269 schreef op maandag 13 april 2009 @ 00:03:
ok.. deadline voorbij en de finals zijn binnen! Dit zijn ze:

Stalllone
[afbeelding]

KaBRamm688
[afbeelding]

Maikelstraub
[afbeelding]

Spruit 11
[afbeelding]

Laat de uitslagen maar komen :D
Uhm je vergeet de final van QRX????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

pgerrits schreef op maandag 13 april 2009 @ 00:04:
[...]

Uhm je vergeet de final van QRX????
En ook die van chreaker.
En bij die van Kabramm staat het verkeerde plaatje.

[ Voor 12% gewijzigd door Salvatron op 13-04-2009 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
;( word ik nou zomaar over het hoofd gezien? :9
Misschien al handig om ideeen voor het nieuwe onderwerp al in de groep te gooien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Laatst online: 04-06 17:49
KaBRamm688 _O_ zo snel nog ff dat in elkaar gooien :D geweldige sfeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oeps foutje :P Sorry Qrx! Najah heb 'm erbij gezet. laat de scores nu maar komen ;)

en idd miss alvast suggesties voor een nieuw onderwerp zou niet verkeerd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je vergeet chreaker (zie vorige pagina)

Ook heb je de verkeerde van KaBRamm688

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou zeg ik ben op lkkr dreef 8)7 .... hopelijk heb ik t nu goed dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oops mensen, ik had hier mijn vriend op bezoek... heb weinig aan mijn computer gezeten. Good luck met alle inzendingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

t-town schreef op zondag 12 april 2009 @ 12:43:
@Stallone: Het is prachtig, maar dat water vind ik toch niet zo goed, als het iets doorzichtiger was geweest was het beter geweest, denk ik.
Thnx :) Ja dat water is gedaan met een tijdelijke oplossing, ik vind het ook niet zo geweldig maar ja.. deadline he :p en de boel uitstellen tot het einde :+

@Frans: mijn Scores zijn verzonden :) !

Suggesties nieuwe contest:
- Eerste / Tweede wereld oorlog.
- Een hedendaagse / toekomst stad (Tokyo, New York, Moskou?)
- Transport.

Ik heb vandaag geen goede inspiratie voor nieuwe suggesties vind ik zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn scores zijn ook verzonden!

2e wereldoorlog vind ik wel een hele goede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
Mijn scores zijn ook verzonden ;)

Suggesties:
- Leven op de maan
- Tweede wereld oorlog lijkt mij ook wel wat.

Voor de rest ook beetje inspiratieloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2e wereldoorlog lijkt mij het leukste, kun je veel kanten mee op
Pagina: 1 2 3 Laatste