Er zijn al geen "stock" objecten meer aanwezig, alle bomen zijn nu door mijzelf gemaakt

. Die 3de boom en die graspolletjes die heb ik gewoon gemaakt met als referentie de "stock" boom en graspolletje, vandaar dat ze er erg op lijken.
Ben nu bezig met het renderen van (zeer waarschijnlijk) mijn final

. Want morgen ga ik voor het hele weekend naar een maat van me en het moet natuurlijk zondag "ingeleverd" worden.
Duurt alleen gigantisch lang door mijn oplossing die ik heb gemaakt voor overgang water -> strand

en mijn bar oude trouwe processor uit het stenen tijdperk

(amd athlon 64 3500+)
Update:
Wooohooo, rendering klaar

Had het opnieuw gestart, wegens dat het veel te lang lang duurde en ik had wat instellingen veranderd

, en dan met instellingen zoals ik die voorheen ook altijd had en toen ging het 10x sneller

Hoewel het nog steeds lang duurde vanwege mijn laatste toevoeging aan mijn scene
Hier mijn Final dus:
Schaduwen zijn nu zachter en tenslotte met enig denkwerk en terug denken aan sommige tutorials heb ik eindelijk een betere overgang gemaakt

. Had het "schuim" liever nog wat witter gehad, maarja ik ga er geen nachtwerk van maken

.
Maar over het geheel ben ik zeer te vreden, zeker als ik even terugkijk naar hoe ik begon

Ben nieuwschierig naar de andere finals
[
Voor 31% gewijzigd door
Chreaker op 09-04-2009 00:25
]
Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple