nuja, als in zuid-afrika zelf de Vice-President (en huidige voorzitter van de grootste partij, het ANC) onbeschemd contact met een aan aids lijdende vrouw heeft, maar daarover letterlijk in een rechtzaak zegt dat 'achteraf een douche genomen heeft om het risico ook aids te krijgen weg te nemen'...Spheroid schreef op maandag 30 maart 2009 @ 21:29:
Bij het checken van de Zuid Afrikaanse krant de Mail & Guardian kwam ik deze afbeelding tegen. Interessant hoe de media er in het zwaarst door AIDS getroffen continent over denkt.
[afbeelding]
offtopic:
Ik ga er over een maand wonen, dus ben met wat aan het inlezen.
Wikipedia: Jacob Zuma rape trial
in dat geval zijn de uitspraken van de paus veel minder.... hooguit stelt de paus zich tegen condooms als 'oplossing' voor aids, maar hij ontkent niet dat de ziekte sexueel overdraagbaar zou zijn of at andere 'protectie' mogelijk zou zijn ... enkel is het zijn opvatting dat aids bestreden moet worden door sexuele onthouding te bepleiten.During the trial, Zuma admitted to having unprotected sex with his accuser but claimed that he took a shower afterwards to cut the risk of contracting HIV.
Overigens, ook ik vind dat een zeer onrealistisch standpunt ... maar geheel onjuist is het niet, hooguit is het probleem dat die persoon de 'principes' voor de realiteit stelt.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen