Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 175.447 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-04 19:51

JaccoW

Kijkt en Luistert

Nee verlengkabels, die je een stuk makkelijker kan sleeven en wegwerken. ;)
Ik heb er bijzonder goede ervaringen mee, en ik ben niet de enige.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-03 17:18
Gewoon je kabels zo wegstoppen dat je niks hoeft te sleeven, dat is nog een stuk beter :)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03 19:35

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

brinkdinges schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:16:
Gewoon je kabels zo wegstoppen dat je niks hoeft te sleeven, dat is nog een stuk beter :)
Klopt. Daar is cubeleon wel een heel goed voorbeeld van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
brinkdinges schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:16:
Ben je nou een tweaker of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234871

haha leuke vraag voor brink
check voor de grap zijn cubeleon mod eens hier op het forum of zoek op wat dat ding is in zijn plaatje

en die azerty heeft uhm ook wel gewoon kwestie van zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
Anoniem: 234871 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 04:14:
haha leuke vraag voor brink
check voor de grap zijn cubeleon mod eens hier op het forum of zoek op wat dat ding is in zijn plaatje

[...]
Oke... Ja, nu heb ik niks meer te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
Ik ben blij dat je het toch gezegd hebt, ik vond het bovenstaande wel een leuke conversatie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Ik had ook last van een zoemende en hoorbaar ratelden hdd.
Als ik hem o een kussen legde naast mijn pc dan hoorde je 'm veel minder.
Wat ik heb gedaan is 2 laagjes viscosedoekjes (AH gele schoonmaakdoekjes) op formaat van de HDD geknipt.
Vervolgens heb ik de hdd op de bodem van de case gelegd met de doekjes eronder en weg was het geluid.
Makkelijk kan niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Vergeet niet dat ook HDD's te lijden hebben onder hoge temperaturen. Het gebrek aan contact met de stalen kast en een lekker warm dekentje aan viscosedoekjes zouden wel eens een negatieve impact kunnen hebben op die temperaturen.

Heb je gekeken wat de invloed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 15:05
Hardeschijven hebben weinig last van hogere temperaturen. Waar ze niet zo goed tegen kunnen is het krimpen en uitzetten. Dus als een HDD 24/7 50 graden is is er niks aan de hand, maar als hij elke dag 3 keer van koud naar 50 graden gaat en weer terug, dan zal de levensduur verkorten.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Hij geeft een temperatuur aan van 33 graden met gewoon gebruik (muziek/internet) dus zal wel goed zitten neem ik aan :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
Daywalk3r schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 11:48:
Ik heb even een soort casemod vraagje.
Me harde schijf laat m'n kast zoemen. Nu wil ik 'm in elastieken hangen.
Kan ik daar het volgende voor gebruiken?

Dat is van die elastiek wat ook in kleding zit.
Ik heb een keer gezien dat iemand het met postbode elastiek deed. Waar je voor moet zorgen is dat het niet smelt, als het niet smelt hoef je je niet zo veel zorgen te maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-05 10:19

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

chocolade-reep schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 08:43:
[...]

Ik heb een keer gezien dat iemand het met postbode elastiek deed. Waar je voor moet zorgen is dat het niet smelt, als het niet smelt hoef je je niet zo veel zorgen te maken denk ik.
Dan nog kan het uitdrogen, dan breekt het op een gegeven moment, niet iets waar je op zit te wachten denk ik met een hdd.

Je kan beter iets pakken waar mee je je hdd niet verziekt op termijn ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
Je kan ook van die anti-trillings dingen gebruiken. Lijkt mij handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
Het kan prima met het elastiek wat je hebt.
Sloop een oude dvd drive, en haal de inhoud uit de casing. Boor wat gaatjes in de behuizing van de dvd-drive en hang daar de elastieken en hd in. Werkt prima.
Ik heb ooit een schijf zo een jaar of 2 zonder problemen in een servertje gehad. Helaas heb ik daar geen foto's meer van.
probeer wel de dvd drive open te houden aan de voor en achterkant, zodat er nog wat airflow bij kan komen.
Bij 2 harde schijven kan je 2 dvd drive's gebruiken, op elkaar stapelen en een 120mm fan (op 5 volt) ervoor monteren/dubbelzijdig klitteband tapen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Kriebelkous op 02-03-2010 14:24 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals gezegd, geen elastiek dat breekt op den duur. Van dat verweven elastiek met stof werkt denk ik het beste. Postelastieken vergaan na verloop van tijd, dus die wil je niet hebben.

Ik heb vandaag nog mijn (rubberen) snelbinders aan gort getrokken omdat ze uitgedroogd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ygkremer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-02 10:25

Denk dat we dit beter even buiten het forum kunnen houden.

[ Voor 90% gewijzigd door _ferry_ op 04-03-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

sorry O-)

[ Voor 231% gewijzigd door BGB4rn op 04-03-2010 20:54 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

chocolade-reep schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:58:
Je kan ook van die anti-trillings dingen gebruiken. Lijkt mij handiger.
Antitrillingsmoffen :) Te koop bij Conrad...

Als iemand niet meer nodig heeft maar op verzending wil besparen... Ik ga binnenkort toch wat bestellen bij Conrad ;) Mocht iemand nog ledjes, antitrillingsmoffen of weet ik wat hebben, DM maar even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 17:16
Ik post even hier want mijn cip is nog in de design fase. Mijn plan bestaad oa uit een 360 Koolance Rad in een Lain Li V351. En Nee, dat past idd niet < Dat is dus een gedeelte van mijn mod. er komt trouwens ook een ATX bord in, dat past wel door creatief te zijn, maar dat terzijde.

Mijn plan is dus om de kast zo'n 5 centimeter te verlengen. Dit is dan van toepassing op zowel de zij- en boven platen als wel op het ' skelet'. Mijn hoop is dat ik de platen kan verlengen door middel van een extra stuk alu wat ik wil lassen. Heeft iemand ervaring(en) met durafix? (http://www.durafix.co.nl/). Is dit spul idd stevig genoeg om een plaat 'te verlengen'? (Ik maak liever geen nieuwe platen dit omdat ik die mooie vouwen en bochten van Lian Li niet kan namaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341651

Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/2868/foto01481.jpg

GPU Blok met dun elektriciteitsdraadje vastgemaakt. :D Paste standaard niet dus even creatief zijn, je kunt toch niet in de kast kijken.

Resultaat = 33°c idle & 42°c stressed (na 5 uur gamen)
Zalman VF1000 = 42°c idle & 54°c stress
Kaart = Geforce 250GTS @ 800/1240

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 341651 op 04-03-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
Als ik dit bestel, hoeveel krijg ik er dan? Het staat er nogal onduidelijk.
http://www1.conrad.nl/scr...=sub1&aktiv=1&navi=oben_1

Die link lukt niet, maar ik heb het in de tussentijd al gevonden. voor de geintresseerden. Het gind om de Akasa pc cooler schokdempers.

[ Voor 50% gewijzigd door chocolade-reep op 04-03-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Gebruik de "directe productlink" op de pagina ;) Wij kunnen 'm nu niet openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
chocolade-reep schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:58:
Als ik dit bestel, hoeveel krijg ik er dan? Het staat er nogal onduidelijk.
http://www1.conrad.nl/scr...=sub1&aktiv=1&navi=oben_1
Die link lukt niet, maar ik heb het in de tussentijd al gevonden. voor de geintresseerden. Het ging om de Akasa pc cooler schokdempers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ygkremer
Ygkremer schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:53:
[mbr]
Denk dat we dit beter even buiten het forum kunnen houden.[/]
En zou ik daar uitleg over mogen waarom? Ik kan dat toevallig regelen voor mensen die dat willen gebruiken...en die zullen hier zeker wel aanwezig zijn.
Ik snap wel dat het gevaarlijk kan zijn als je er verkeerd mee omgaat maar net als stroom, als je een spijker in het stopcontact steekt is dat nog gevaarlijker dus het is maar net hoe je er mee omgaat.
Zoutzuur is ook link maar gewoon in de winkel vrij te krijgen en loop de groothandel maar in en je krijgt zonder problemen bijna pure zoutzuur mee. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.

Het is geen drugs! :S

Dus wat nou als mensen plexi willen bewerken en geen chloroform kunnen krijgen, dan moeten ze lijmen en dat ziet er niet uit hoor, zeker niet voor de pietjes precies...toch.
Bovendien had ik er duidelijk een waarschuwing bij gezet dat het echt geen kinderachtig spul is. Dus wat is dan het probleem?

Sorry hoor, ik snap t echt niet :S Het is ook echt niet verboden of wat dan ook. Ik haal het gewoon bij de apotheek en dan niet eens via de achterdeur ofzo.

Anyhoe mensen kunnen me anders pm'en

'T spijt als ik op één of andere manier de policy overschreden heb maar laat me dan iig weten waarom ik dat niet mag posten. Bovendien zou ik niet weten hoe ik het anders aan echte casemodders kan laten weten.

Groeten YgKremer

[ Voor 19% gewijzigd door Ygkremer op 04-03-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Ik kan me zo voorstellen dat het een issue is met aansprakelijkheid. Of in ieder geval verantwoordelijkheidsgevoel.
Wat als een mede-tweaker nou eens niet weet hoe link die troep kan zijn en een paar flinke snuifjes neemt?
ik heb je orginele post niet gelezen, maar ik kan me voorstellen dat (ondanks het niet verboden is) dit soort kennis niet handig is om op een forum over te dragen. Werken met dit soort middelen vereist enige kennis van chemie (bijvoorbeeld mensen die met mondkapjes gaan werken in niet goed geventileerde ruimtes omdat ze denken dat een mondkapje wel voldoende is, of omdat mamma het niet mag weten. Niet wetende dat mondkapjes weinig helpen bij dampen). Een jongen van 12 die dit thuis gaat proberen kan zomaar eens denken dat het allemaal wel meevalt en de waarschuwingen negeren.
Kort samengevat: je weet niet wie je voor je hebt.
Het is een beetje hetzelfde als iemand laten opereren in een voeding die aanstaat, terwijl je aangeeft niets aan te raken. Er zijn altijd eigenwijze mensen (alhoewel dat dan hun eigen schuld is) of kinderen die dit niet zo nauw nemen, of de kunde er niet voor hebben terwijl ze denken van wel. Zo maak je onbewust en onbedoeld van een tweaker een O-) .

[ Voor 16% gewijzigd door Kriebelkous op 04-03-2010 20:02 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, er staan hier wel meer zaken waarmee je jezelf makkelijk pijn doet. Zelfs een schroevendraaier is makkelijk levensgevaarlijk (geloof me, I know).

Mensen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid hoor. Er werd duidelijk gewaarschuwd voor één en ander, retards weten zichzelf anders toch wel op één of anderen manier te beschadigen.

Maargoed, off-topic dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 04-03-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:27:
Zoals gezegd, geen elastiek dat breekt op den duur. Van dat verweven elastiek met stof werkt denk ik het beste. Postelastieken vergaan na verloop van tijd, dus die wil je niet hebben.

Ik heb vandaag nog mijn (rubberen) snelbinders aan gort getrokken omdat ze uitgedroogd zijn :)
Normaal postbode elastiek breekt wel na een tijdje. Ik heb dit zelf wel eens meegemaakt toen ik mij hdd's had opgehanden in een combinatie van saté-prikkers en elastieken. Werkte een jaar prima, toen droogde het postbode-elastiek uit en brak.

Met elastiek is het altijd om het (half) jaar even checken of alles nog goed is.

@camacha: om maar weer ff samen on-topic te komen :). Nothing personal :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kriebelkous op 04-03-2010 20:24 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mensen, ik probeer niet te adverteren maar ik weet dat er veel producten via Conrad besteld worden ;) Ik ben van plan om dit weekend een bestelling te plaatsen en als je iets kleins nodig hebt waar je het liefst niet de 7 euro verzendkosten van Conrad voor betaalt, stuur mij even een DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Uhm, maar dan zit je toch alsnog met verzendkosten? Weliswaar tientallen centen minder :P , maar dat zou mij de moeite en wachttijd niet waard zijn. Owja, en boven de 20 euro is verzenden gratis, mits je met ideal betaald.
Trouwens, wel leuk dat je het aanbied hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 23:43

AlexanderB

7800 rpm

25 tegenwoordig, iig, dat is t laatste wat ik gelezen heb.. (al tijden niet meer besteld, elders betere waar-voor-je-geld gevonden, zeker icm het grotere assortiment en betere productselectiepagina's (hoezo onoverzichtelijk @ conrad..))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
AlexanderB schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:26:
25 tegenwoordig, iig, dat is t laatste wat ik gelezen heb.. (al tijden niet meer besteld, elders betere waar-voor-je-geld gevonden, zeker icm het grotere assortiment en betere productselectiepagina's (hoezo onoverzichtelijk @ conrad..))
Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

onder andere farnell.. (maar daar faalt het weer dat je als particulier niet de webshop kan gebruiken om te bestellen, maar wel je cart kan copy-pasten naar een mailtje en dan krijg je het wel..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kriebelkous schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:23:
Normaal postbode elastiek breekt wel na een tijdje. Ik heb dit zelf wel eens meegemaakt toen ik mij hdd's had opgehanden in een combinatie van saté-prikkers en elastieken. Werkte een jaar prima, toen droogde het postbode-elastiek uit en brak.

Met elastiek is het altijd om het (half) jaar even checken of alles nog goed is.

@camacha: om maar weer ff samen on-topic te komen :). Nothing personal :)
Van dat stoffen elastiek is dan beter. Daar zit wel rubber in maar ook stof, zodat als het rubber vergaat je nog iets hebt dat voorkomt dat je HDD je kast door ketst. Je kan als niet anders kan ook wel één of ander redundant systeem bedenken dat je HDD's opvangt als je postelastieken gebruikt, maar dat lijkt me toch geen aanrader (zo moeilijk is dat stoffen elastiek ook weer niet te vinden, desnoods koop je een paar snelbinders bij de fietsboer.

On-topic genoeg? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

protip: zeer dunne (van het formaat waar ze in t ziekenhuis infuus mee doen enzo) siliconenslang zien te bemachtigen, tis nogal heel erg rubberachtig, maar droogt niet/amper uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ik dat niet verzonnen heb. Ik werk regelmatig met die zooi (twee componentenmeuk enzo) en gebruik het voor van alles en nogwat, maar dit weet ik dan weer niet te verzinnen :p

Als je een beetje zoekt heb je het nog in allerlei verschillende shores/hardheden ook, van uiterst puddingachtig tot erg hard.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 05-03-2010 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

boazkl0p schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:20:
Uhm, maar dan zit je toch alsnog met verzendkosten? Weliswaar tientallen centen minder :P , maar dat zou mij de moeite en wachttijd niet waard zijn. Owja, en boven de 20 euro is verzenden gratis, mits je met ideal betaald.
Trouwens, wel leuk dat je het aanbied hoor ;)
En als ik genoeg geïnteresserden aangemeld krijg komen de totale kosten wel boven die 25 euro uit! Voordeel is dat als er meerdere geïnteresseerden zijn ik groter in zou kunnen kopen om "quantumkorting" te krijgen op producten waar diegene anders maar 1 stuk had besteld ;) Die quantumprijs bereken ik zelf door aan wat diegene aan mij moet betalen. Verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht ;) De grote dingen die in dozen moeten komen kunnen ze het beste zelf bestellen aangezien je dan toch al snel over die 25 euro heen zit. Al met al mijn doel om het voor de kopers zo goedkoop mogelijk te maken zonder oog op winst ;) Ik vraag dus puur precies het bedrag wat het mij kost (inclusief een postzegel of wat ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
AlexanderB schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 00:47:
protip: zeer dunne (van het formaat waar ze in t ziekenhuis infuus mee doen enzo) siliconenslang zien te bemachtigen, tis nogal heel erg rubberachtig, maar droogt niet/amper uit :)
waar zou ik zoiets kunnen vinden?
Stelen uit een ziekenhuis (bij voorkeur niet uit een patient)? :P
Ik kan zo 123 niet bedenken wat voor een bedrijf siliconen slangetjes verkoopt.
Google stuurt me door naar bedrijven die gelijk willen dat je 100 meter afneemt...

[ Voor 35% gewijzigd door Kriebelkous op 05-03-2010 12:35 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Kriebelkous schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:34:
[...]

Google stuurt me door naar bedrijven die gelijk willen dat je 100 meter afneemt...
Gewoon vragen in het ziekenhuis ? niet geschoten ? altijd mis..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Kriebelkous schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:34:
[...]

100 meter kopen, er een meter of 10 afhalen, en de rest verkopen aan het ziekenhuis? :+

OT: Je kunt het idd altijd vragen bij een ziekenhuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

100 meter kopen, 90 meter op ebay, V/A en marktplaats zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-05 20:41
Dacht je van een dierenwinkel/tuincentra? Dit soort slangetjes zitten ook bij waterpompjes

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342432

Wat dachten jullie bij een aquarium/vissen shop?

die siliconen slangen worden gebruikt voor te luchten en filtersysteempjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ygkremer
Kriebelkous schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:49:
Ik kan me zo voorstellen dat het een issue is met aansprakelijkheid. Of in ieder geval ......... terwijl ze denken van wel. Zo maak je onbewust en onbedoeld van een tweaker een O-) .
In mijn text stond duidelijk een waarschuwing dat het absoluut geen kinderachtig spul is.
Bovendien ga ik dit spul niet zomaar via de post doen, ik zou wel gek zijn...Of anders verdomd goed ingepakt. (We hebben hier 100 meter bubbeltjes plastick en grote dozen :D )

Ook ga ik het niet verkopen aan kinderen die niet weten wat de gevaren zijn. Het was puur voor de mensen die het niet kunnen krijgen en het eigenlijk wel nodig hebben om een mooie mod te maken.
Een paar jaar geleden was er niemand die er moeilijk over deed en nu ineens mag je het niet eens meer aanbieden... raar. Juist omdat je met chloroform niet lijmt maar last omdat de verbinding die je maakt even sterk of soms zelfs sterker is dan het materiaal zelf. Lassen dus...

Magoed we houden er maar over op, ik heb t en mensen hier weten dat.
Ik ga er hele mooie dingen mee maken iig.

Gegroet

[ Voor 7% gewijzigd door Ygkremer op 05-03-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

offtopic:
ik denk dat het meer ligt aan het feit dat je iets probeert te verkopen, gezien hier de V&A voor is is het verboden op het forum zelf te posten over spullen die je wil verkopen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Ygkremer schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:33:
[...]
Ook ga ik het niet verkopen aan kinderen die niet weten wat de gevaren zijn. Het was puur voor de mensen die het niet kunnen krijgen en het eigenlijk wel nodig hebben om een mooie mod te maken.
Een paar jaar geleden was er niemand die er moeilijk over deed en nu ineens mag je het niet eens meer aanbieden... raar. Juist omdat je met chloroform niet lijmt maar last omdat de verbinding die je maakt even sterk of soms zelfs sterker is dan het materiaal zelf. Lassen dus...

Magoed we houden er maar over op, ik heb t en mensen hier weten dat.
Ik ga er hele mooie dingen mee maken iig.
Ik kon het hier nog gewoon bij de kruitvat halen hoor! Kostte ook niet zo veel: iets als 3 euro voor een flesje van (ik gok) 100 ml. Kan iets meer zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ygkremer
BGB4rn schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:07:
offtopic:
ik denk dat het meer ligt aan het feit dat je iets probeert te verkopen, gezien hier de V&A voor is is het verboden op het forum zelf te posten over spullen die je wil verkopen.
Laatste wat ik erover kwijt wil dan :
Dat is omdat ik er geen handel in heb of aan een grote voorraad kan komen ofzo. Ik heb het hier gepost omdat het altijd bij vrij kleine plexi projectjes gebruikt wordt en ik toevallig te veel heb omdat ik niet anders kon krijgen. Er word ook echt geen winst op gemaakt, als ik het maar kwijt was en dan het liefst aan een mede modder.

Als ik het straks gebruikt heb en ik ben er klaar mee gooi ik het wel op de bbq ofzo.... verdampt wel weer immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-05 17:06
Ga nu maar weer fijn modden met zn allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jericho NutS
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-12-2024
AMD athlon II X2 240 AM3 socket OEM (geen stock koeler meegeleverd)
ASUS M2A74-AM SE micro ATX

Aangezien er geen stock koeler meegeleverd was moest ik mezelf behelpen met de stock koeler van de Intel core i7 920 die ik hier nog thuis liggen had.

De koeler zit vast op zijn diagonaal met twee vijsjes en met een slijpschijf moest ik wat van de koelvinnen afslijpen om voldoende plaats te hebben ter hoogte van het ram-geheugen (er zaten condensatoren in de weg). Al bij al past het zeer goed en met core temp zit ik onder linx op 30°. (Real temp werkt niet in combinatie met deze processor)

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/esniw3.jpg

I7 920 D0 @ 4,0 / Asus P6T Deluxe V2 / 3x2 GB OCZ Gold @ 1600 C8 / HD5770 1 GB Sapphire / 2x Spinpoint F3 1TB (raid1) / Scythe Mugen 2 / Antec 300 / CM real power 620M / Dell 2408

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
En? Ben je blij met je straalmotor :9
Wel knap gedaan hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht even dat dat hetzelfde is als wat ik hier op m'n Pentium 4 heb zitten, maar ik zie dat het wat groter is en een koperen kern heeft. Ik hoop ook maar dat 'ie stiller is dan, want dat ding hier is echt te lawaaiig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jericho NutS
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-12-2024
chocolade-reep schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:12:
En? Ben je blij met je straalmotor :9
Wel knap gedaan hoor!
wel fan draait op 2000 rpm maar mijn harde schijven ratelen erboven en het is een pc die niet gebruikt zal worden voor dagelijks gebruik, wel voor op afstand (om dynamisch ip door te sturen naar andere pc) en eventueel wat kleinere taken die niet veel vergen (alles samen was het maar 220€)

I7 920 D0 @ 4,0 / Asus P6T Deluxe V2 / 3x2 GB OCZ Gold @ 1600 C8 / HD5770 1 GB Sapphire / 2x Spinpoint F3 1TB (raid1) / Scythe Mugen 2 / Antec 300 / CM real power 620M / Dell 2408

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:20:
Ik dacht even dat dat hetzelfde is als wat ik hier op m'n Pentium 4 heb zitten, maar ik zie dat het wat groter is en een koperen kern heeft. Ik hoop ook maar dat 'ie stiller is dan, want dat ding hier is echt te lawaaiig.
Dat komt ook doordat een P4 ietsje meer stroom verbruikt dan een moderne processor ;)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

p4 95-130w
i7 100+w
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Maar hij zit hier op een AMD Athlon II, die waarschijnlijk heel veel idle zal draaien. En een idle Athlon II vs. een idle P4 zit toch heel wat verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

very true, jammer dat dit koelblok design niet echt geschikt is voor passief draaien :) das pas stilte bevorderend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05 17:07
Afbeeldingslocatie: http://i767.photobucket.com/albums/xx311/djthase/Antec%20200/th_IMG00096.jpgAfbeeldingslocatie: http://i767.photobucket.com/albums/xx311/djthase/Antec%20200/th_IMG00094.jpgAfbeeldingslocatie: http://i767.photobucket.com/albums/xx311/djthase/Antec%20200/th_IMG00093.jpgAfbeeldingslocatie: http://i767.photobucket.com/albums/xx311/djthase/Antec%20200/th_IMG00092.jpg

allemaal klikbaar sorry voor de crappy foto's zijn genomen met blackberry

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

AlexanderB schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:17:
very true, jammer dat dit koelblok design niet echt geschikt is voor passief draaien :) das pas stilte bevorderend..
Als je de flow in je PC goed op orde hebt kan het volgens mij wel :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoewel Pentium 4's best wat stroom lusten is dat een beetje overtrokken. Ik heb een P4 541 met een tdp van 84 watt, een 631 met een tdp van 86 watt en de laatste (niet meer gebruikte) socket 478 die hier nog staat komt niet eens boven de 50 watt uit. Die laatste zat dan wel weer zo'n rotte OEM-voeding bij dat het alsnog een kacheltje was.

Die 631 gaat binnenkort nog wel flink overclocked worden als ik er een dikke luchtkoeler op ga schroeven. Hij schijnt soms tot de 5,5 GHz op lucht te willen, dus misschien dat het verbruik dan nog wel een tikje hoog wordt Afbeeldingslocatie: http://www.constantwildenberg.nl/econs/grotegrijns.gif

Als ik zo de lijst doorscan zijn er een paar P4's geweest met 115 watt, maar dat zijn wel uitschieters. Voor de rest is het meestal 90 watt of aanzienlijk minder. Maargoed, iedereen weet dat die dingen nooit zuinig geweest zijn, alhoewel moderne processoren wel meer kunnen gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 06-03-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05 17:07
zullen we dat in het oc'ing en tweaking topic houden??
en hier verder gaan modden?

(niks persoonlijks hoor)

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 18:03
Socket 478 p4 3000 100 watt.
i7 920 130 watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lays
  • Laatst online: 03-05 10:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
Dankje, ik had al op Highflow gekeken maar blijkbaar niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-05 12:27
Connectoren binnen voor mijn custom kabel, in de volgorde hoe hij in de kast komt:
  • 1 × SATA Power
  • 1 × MOLEX Power
  • 7 × SATA Power
  • Zalman 12v Power
En dit alles met zwarte MDPC-X sleeving.

Alvast een voor proefje:

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4056/4421032558_e1a79a469d_m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Laatst online: 29-07-2022

T-Rhidon

Move IT ;)

http://www.freezinghardware.eu/cat/104/Connectors.html

Leuke site, heb met hun zeer goede ervaringen. Had daar enkele casemod spullen gekocht. Na ongeveer 1 week branden er een CCFL door in mijn case. Zonder problemen nieuwe kit thuis gestuurd gekregen, terwijl alleen maar 1 buisje door gebrand was dus een gratis 2de buisje en een regelaar erbij. En dit alles na 1 mailtje te sturen ik hoefde niet eens de kapotte CCFL op te sturen of een foto op te sturen of iets dergelijks. _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door T-Rhidon op 10-03-2010 10:50 ]

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Laatst online: 02-04 21:32

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Hmm ik zit al een tijdje te zoeken achter goede connectoren en de winkels die hier gepost zijn, zijn een goede hulp. Maar ik denk ze gewoon zelf te maken alleen, welke soort kabel zou ik er het best voor gebruiken en welke grote? Ik vermoed soepel en die dan gewoon solderen aan het uiteinden? En welke grote?
Alvast bedankt.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
AWG 18 wordt meestal gebruikt in de standaard kabels. (voor de ATX connector)

[ Voor 18% gewijzigd door _ferry_ op 10-03-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

solderen kan goed, de beste methode is officieel krimpen, maar de tang die je daar voor moet gebruiken zijn bijna niet voor een redelijke prijs te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:46
Gisteren en vandaag wat zitten stoeien met fans omwisselen op de Zalman CNPS-7000b waarvan ik nog drie exemplaren in huis heb. De fans van Zalman worden op den duur wat irritant, geven na de nodige draaiuren een soort fluitend geluidje (de lagers, heb ik me laten wijsmaken).

Gisteren een lekker stille (maar oude) Adda 92mm fan erop geklust, vandaag op een ander exemplaar een Nexus Real Silent 92 mm fan:

Afbeeldingslocatie: http://images.carpento.net/nexus1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.carpento.net/nexus2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.carpento.net/nexus3.jpg

En is dat stil ? Dat is héél stil. En geeft dat nog een beetje wind ? Nou, ehh... Weinig ;(

Maargoed, deze koeler heeft weinig wind nodig, de fan die Zalman er standaard op monteert draait imho op 5V nog veel te snel ;) We gaan eens kijken of dit een beetje overleeft als de CPU wat meer aan het werk moet. Het is uiteindelijk voor een eenvoudig MP3-speel-PC'tje met redelijke airflow. Komt wel goed denk ik.

En zo niet dan ga ik voor de versie van gisteren met die Adda-fan. Die draait wat sneller, is evengoed bizar stil maar mist alleen een RPM-signaal, en dat vind ik wel weer jammer. 'll see :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Laatst online: 11:52

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

met die witte nexus fan ziet er wel vet uit.

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-05 14:15
De disken in mijn kast (Lian Li PC-71) resoneerden erg luid dus heb ik de disken met stieken opgehangen.
Hiervoor moest ik eerst de pomp van mijn waterkoeling verplaatsen naar de mobo tray.
Needless to say dat het perfect werkt, ik hoor de disken helemaal niet meer.

Afbeeldingslocatie: http://stefan.exhost.nl/modules/blog/image.php?blogid=56&image=85ab2ab2a5b8b9cffe9d2c2e3550d182

Meer foto's op de specifieke blogpost: http://stefan.exhost.nl/blog/56/mk1-silenced.html

[ Voor 34% gewijzigd door _eXistenZ_ op 14-03-2010 23:29 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:46
Carpento schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:51:

[Verhaaltje over fan van Zalman-koeler vervangen door Nexus 92mm fan]

Maargoed, deze koeler heeft weinig wind nodig, de fan die Zalman er standaard op monteert draait imho op 5V nog veel te snel ;) We gaan eens kijken of dit een beetje overleeft als de CPU wat meer aan het werk moet. Het is uiteindelijk voor een eenvoudig MP3-speel-PC'tje met redelijke airflow. Komt wel goed denk ik.
Voor diegenen die het resultaat nog wilden weten: ik kreeg de processor die eronder huist niet boven de 48 graden Celcius. Heb getest met Prime95 en CPU Burn-in. Fannetje draait dan op 12 volt, en is naar mijn definitie onhoorbaar (en ik ben wat dat betreft wel kritisch).

[ Voor 29% gewijzigd door Carpento op 15-03-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

_eXistenZ_ schreef op zondag 14 maart 2010 @ 23:06:
De disken in mijn kast (Lian Li PC-71) resoneerden erg luid dus heb ik de disken met stieken opgehangen.
Hiervoor moest ik eerst de pomp van mijn waterkoeling verplaatsen naar de mobo tray.
Needless to say dat het perfect werkt, ik hoor de disks helemaal niet meer.
[afbeelding]

Meer foto's op de specifieke blogpost: http://stefan.exhost.nl/blog/56/mk1-silenced.html
Ziet er nog wel wat stoffig uit ;) En die bekabeling kan ook wel wat netter! PS: waar heeft men tegenwoordig nog een IDE kabel voor nodig? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Harde schijf B)
EDIT: Oh nee, die is leeg 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door Krentenbol op 15-03-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Laatst online: 07-02 01:21
*loopt rond met een klein ideetje over iets te maken in sidepanel*

dus.. stap 1, dremel kopen : iemand die een goede maar redelijk geprijsde dremel weet en of deze fijn is om te gebruiken ?? ( ben namelijk meerdere types tegengekomen maar heb totaal geen ervaring :P)

stap 2 : met een dremel bezig gaan in een panel van antec p183 ... iemand site waar je nieuwe panels kan bestelen?:P..just kidding

stap nummertje zoveel: iemand een site o.i.d waar je plexiglas kan vinden van een bepaalde maat (20-20 of 30-30) en dan ben ik eigenlijk opzoek naar plexi waat je niet echt doorheen kan kijken maar bijv donker rood en niet rood waar je nog naar binnen kan kijken

en nee ik ben niet te lui om zelf te zoeken

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Laatst online: 11:52

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

Remmes_NT schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:47:
*loopt rond met een klein ideetje over iets te maken in sidepanel*

dus.. stap 1, dremel kopen : iemand die een goede maar redelijk geprijsde dremel weet en of deze fijn is om te gebruiken ?? ( ben namelijk meerdere types tegengekomen maar heb totaal geen ervaring :P)

stap 2 : met een dremel bezig gaan in een panel van antec p183 ... iemand site waar je nieuwe panels kan bestelen?:P..just kidding

stap nummertje zoveel: iemand een site o.i.d waar je plexiglas kan vinden van een bepaalde maat (20-20 of 30-30) en dan ben ik eigenlijk opzoek naar plexi waat je niet echt doorheen kan kijken maar bijv donker rood en niet rood waar je nog naar binnen kan kijken

in ieder geval niet zo ding van de aldi of lidl die doen het na de helft van het window niet meer.
tenminste dat was in mijn geval zo

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

?? dan doe je echt wat verkeerd, ik heb dr ook een van aldi, en die doet t _prima_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
:P het word niet echt een window maar meer een klein ding dus.... maar goed iemand een type dremel en ervaring mee???

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

iemand site waar je nieuwe panels kan bestelen?:P..just kidding
Schijnt bij Antec zelf te kunnen. Voor het mooie zou ik mijn eigen Antec eigenlijk opnieuw moeten doen, maar vind het wel geschikt zo. Staat toch met de open kant naar de muur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
ik zal antec eens een mailtje sturen over meer info

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

Remmes_NT schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:10:
:P het word niet echt een window maar meer een klein ding dus.... maar goed iemand een type dremel en ervaring mee???
gewoon n topcraft aldi kloon ding.. voor kleine dingetjes zijn de standaard bruine schijfjes wel oke, als je serieus wilt gaan modden, koop een doosje vezelversterkte schijfjes, die gaan 100x zo lang mee. afgeronde hoeken aan de binnenkant van je window gewoon onder 45 graden doen, en dan het overblijvende puntje stukje bij beetje weghalen tot je de juiste lijn hebt, bochten draaien met de slijpschijfjes gaat alleen met een hele grote radius (of een hoooop gebroken schijfjes en uitschieters)

altijd tegen de 'grip' van de schijf in duwen, als je "mee" duwt, heb je bijna gegarandeerd een uitschieter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-05 14:15
Blue-Tiger schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:35:
[...]

Ziet er nog wel wat stoffig uit ;) En die bekabeling kan ook wel wat netter! PS: waar heeft men tegenwoordig nog een IDE kabel voor nodig? :O
Ja die kabels voor bij men hddrek enzo hangen nog allemaal los, dat moet ik allemaal nog eens strippen of goed vastzetten. Het ding is iig nu stil dus ik vind het voorlopig wel even best zo :P

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 08:33

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb deze.

Werkt goed en je krijgt er ook nog zo'n mooi koffertje bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
Ik heb gewoon de goedkoopste van de Gamma gekocht. De 300 is dat volgens mij. Ik denk dat als het een echte Dremel is je dan altijd goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Bolletje92 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:09:
[...]

Ik heb deze.

Werkt goed en je krijgt er ook nog zo'n mooi koffertje bij ;)
Opschepper :P
Zo een wil ik ook wel, maar ik heb nu een ferm (die bij hoge toeren wel verdacht veel herrie maakt :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
chocolade-reep schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:36:
Ik heb gewoon de goedkoopste van de Gamma gekocht. De 300 is dat volgens mij. Ik denk dat als het een echte Dremel is je dan altijd goed zit.
ik zit idd ook aan de 300 te denken http://www1.conrad.nl/scr...&p_catalog_max_results=20

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

bedoelde je deze Dremel 300 (set) ? Je moet de directe productlink selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Laatst online: 29-07-2022

T-Rhidon

Move IT ;)

http://www.bouwplastics.nl/

Daar heb ik een keer plexi besteld en daar hebben ze verschillende soorten kleuren diktes van alles.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges

Klik even op de link in mijn signature :) Ik heb onder andere rood plexiglas, zowel doorzichtig als ondoorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Blue-Tiger schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 07:36:
bedoelde je deze Dremel 300 (set) ? Je moet de directe productlink selecteren :)
ja die ja, , @mensen van plexi, dankuh

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-02 19:20
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/htecd4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/5ds7r5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/slo8iw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/vo3c6v.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/wmnv3p.jpg

Zo BIEM! dat scheelt echt heel erg qua kabels. Ik ben er echt blij mee. :)
Helaas even geen watercooling, had geen zin meer dat in te bouwen. Misschien morgen weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Laatst online: 06-05 22:14

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ziet er najz uit! :)
Heeft die kast standaard kabelmanagementgaten, of heb je die zelf gemaakt? (Staat namelijk niets van op de Lian Li site :()

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
ik denk dat hij de gaten zelf heeft gemaakt en daarom in dit topic staan lol

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Laatst online: 06-05 22:14

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Waarom? Ik heb hier volgens mij ook posts gezien van mensen die toch maar eens aan kabelmanagement gingen doen in een kast die dat gewoon ondersteunde, maar daar eerst gewoon te lui voor waren ofzo. :P

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Ghost Dog schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:15:
Waarom? Ik heb hier volgens mij ook posts gezien van mensen die toch maar eens aan kabelmanagement gingen doen in een kast die dat gewoon ondersteunde, maar daar eerst gewoon te lui voor waren ofzo. :P
ja maar dat vind ikzelf dan niet echt onder modden vallen

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
Ik vind het echt heel erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grappig, dat is vrijwel precies het gat dat ik voor ogen had om binnenkort in mijn kast te gaan maken :) Heb je de neoprene trim van Highflow gebruikt, of wat anders?
Remmes_NT schreef op zondag 21 maart 2010 @ 09:54:
ja maar dat vind ikzelf dan niet echt onder modden vallen
Ach, strikt genomen is het anders dan eerst, dus als zo iemand een keer in dit topic wil posten lijkt me dat ook wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Anoniem: 172410 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:16:
Grappig, dat is vrijwel precies het gat dat ik voor ogen had om binnenkort in mijn kast te gaan maken :) Heb je de neoprene trim van Highflow gebruikt, of wat anders?

[...]

Ach, strikt genomen is het anders dan eerst, dus als zo iemand een keer in dit topic wil posten lijkt me dat ook wel prima.
ik heb niet over gaten maken, dat hoort nog wel onder ene beetje modden

maar je kabels netjes verbergen hoort voor mij niet onder modden , dat is gewoon omdat je te lui was toen je de pc de eerste keer in elkaar zette ( en ik beweer niet dat de poster dit gedaan heeft o.i.d)

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-05 10:35
j0ren schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 14:26:
Rofl! Hoe durf je dat nog te vragen man :D Dat is gewoon de beste winkel EvAr!

Verder, mijn lian li heeft geen gaten voor cablemanagement, dus gaan we die zelf even fixen.
[afbeelding]

Zoiets dacht ik. Maar dan recht ofcourse.

Alleen nog even mijn nieuwe voeding bestellen ( Nexus RX-6300 of 7000 ), want mn 800w silverstone is te groot en overkill :P
Als iedereen nou gewoon een keer alles leest dan hadden jullie deze post ook gezien. Zoals je ziet zit er geen gat in en heeft hij hem dus zelf gemaakt ;)

Ziet er iig een stuk netter uit zo. Ik hou wel van opgeruimde cases, ook al zit er geen window in.

[ Voor 6% gewijzigd door DP Kunst op 21-03-2010 12:10 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
AUB alleen plaatjes/thumbnails van maximaal 600 pixels breed posten.
Gebruik a.u.b. de [check images] knop.
Chatreplies worden getrashed