En zou ik daar uitleg over mogen waarom? Ik kan dat toevallig regelen voor mensen die dat willen gebruiken...en die zullen hier zeker wel aanwezig zijn.
Ik snap wel dat het gevaarlijk kan zijn als je er verkeerd mee omgaat maar net als stroom, als je een spijker in het stopcontact steekt is dat nog gevaarlijker dus het is maar net hoe je er mee omgaat.
Zoutzuur is ook link maar gewoon in de winkel vrij te krijgen en loop de groothandel maar in en je krijgt zonder problemen bijna pure zoutzuur mee. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
Het is geen drugs!
Dus wat nou als mensen plexi willen bewerken en geen chloroform kunnen krijgen, dan moeten ze lijmen en dat ziet er niet uit hoor, zeker niet voor de pietjes precies...toch.
Bovendien had ik er duidelijk een waarschuwing bij gezet dat het echt geen kinderachtig spul is. Dus wat is dan het probleem?
Sorry hoor, ik snap t echt niet

Het is ook echt niet verboden of wat dan ook. Ik haal het gewoon bij de apotheek en dan niet eens via de achterdeur ofzo.
Anyhoe mensen kunnen me anders pm'en
'T spijt als ik op één of andere manier de policy overschreden heb maar laat me dan iig weten waarom ik dat niet mag posten. Bovendien zou ik niet weten hoe ik het anders aan echte casemodders kan laten weten.
Groeten YgKremer
[
Voor 19% gewijzigd door
Ygkremer op 04-03-2010 19:14
]