[feat]Product koppelingen verbergen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Topicstarter
Technisch allemaal erg mooi die product koppelingen met forum topics, maar persoonlijk vind ik: hoe meer andere info boven een topic dan het topic zelf hoe irritanter. Daarnaast zik ik persoonlijk niet op die productkoppeling te wachten, maar kan me voorstellen dat het voor veel mensen wel interessant is. :)

Daarom zou erg fijn zijn als er een voorkeur zou kunnen komen om de product koppelingen te verbergen of bv onderaan het topic te hebben (nog onder de quickreply graag dan) :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:02

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Topicstarter
Ah ok, toch zie ik het juist niet zo zitten om alles met custom css te gaan lopen aanpassen. Hele template bevalt me prima zoals hij is verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat als ik dat gewoon in mijn profiel wil kunnen doen omdat ik niet overal een custom stylesheet kan gebruiken?

Met alle respect: de heren zouden best kunnen weten dat niet iedereen op deze feature zit te wachten.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:26

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Een custom stylesheet kun je vanaf maandag, met ingang van de karmashop, gewoon in je t.net profiel opnemen. Dus dat hoef je niet lokaal op de pc in te stellen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

Een optie om het globaal uit te kunnen zetten is nog onderdeel van discussie en daar zal volgende week intern zeker over overlegd worden. (ik ben zelf trouwens ook voorstander, maar dat terzijde).

Verder overwegen we ook opties om het gedeeltelijk te verbergen en op 'afroep' te tonen, maar de feature is nog geen 36 uur oud en logischerwijs willen we ook niet te hard van stapel lopen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat geval: Goed werk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nofi, maar voor de toekomst lijkt het me toch echt handiger om zo'n besluit te maken voordat de boel in productie wordt gezet...

Of ben ik dan gek? 8)7

(En lijkt me duidelijk dat zo'n feature gewoon een must is, er zijn genoeg situaties te verzinnen waarbij de informatie zinloos is voor een grote groep mensen)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:04:
Nofi, maar voor de toekomst lijkt het me toch echt handiger om zo'n besluit te maken voordat de boel in productie wordt gezet...
Dus omdat er een paar users zijn die "zeuren" is er meteen niet goed over nagedacht?
Sorry hoor, zoals crisp al zegt, die feature is pas anderhalve dag oud en dus ook nog niet echt ingeburgerd. Maar zoals de goede tweaker betaamt zijn veranderingen "eng" en per definitie "stom", pas na een tijdje zie je de voordelen ervan en zal tevens het aantal foutieve koppelingen een stuk minder zijn, waardoor je eigenlijk alleen maar voordelen overhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg helemaal niet dat er niet over nagedacht is, ik zeg dat een dergelijk besluit genomen zou moeten worden voordat zoiets in productie gezet wordt.

Waarom je zeuren tussen quotes zet weet ik ook niet, jij bent de enige die hier het woord gebruikt wat IMHO veel zegt.

"Het is pas anderhalve dag oud" is ook geen enkel excuus en er valt zelfs te twijfelen of dit wel een argument is.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2009 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik ben het wel met TRRoads eens; als je een nieuwe feature introduceert waarvan je weret dat niet iedereen hem interesseert , en die ook nog eens op een heel belangrijke plaats staat, is het mischien slim om erover te denken om hem verbergbaar te maken.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:04:

Of ben ik dan gek? 8)7
Ja :P

Het is zinloos om voor elke wijziging die je doet maar een optie in te bouwen om de oude behaviour beschikbaar te houden of om het uit te kunnen zetten. Dat leidt tot bloatware, onoverzichtelijkheid, verwarring en vermindering van de onderhoudbaarheid van je code. Dat sommige mensen allergisch zijn voor verandering weten we, maar soms moet je ze gewoon dwingen om met die verandering om te gaan en als dan na een tijdje blijkt dat er echt behoefte blijft om een feature zoals deze optioneel te maken dan kan dat altijd nog gerealiseerd worden ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de andere kant valt er ook iets te zeggen voor het luisteren naar je afnemers/klanten/gebruikers en niet iedere feature maar doordwingen en hopen dat het vanzelf went. Zoiets is al de ondergang geworden van menig site/project/bedrijf.

Ik ben het ook zeker met je eens dat voor iedere wijziging een 'undo' functie moet bestaan, maar wil dat ook wel iets nuanceren. Dit is echt een IN YOUR FACE feature die een groot deel van het scherm inneemt (niet iedereen heeft geld voor een mooie 24" 16000x9000 monitor). Dan lijkt het me logisch dat een verberg functie hiervoor gewenst is.

Ook kan ik me niet voorstellen dat jullie hier niet zelf ook over nagedacht hebben, daar zijn jullie veel te slim voor. Of wil je zeggen dat het normale procedure is om iets online te gooien en dan te wachten tot mensen zeuren voordat er een keer overleg over komt? :+

Dat overleg lijkt me dus al ingepland voordat het online is gezet en dan geef ik aan dat het handiger is om eerst dat overleg te hebben en dan pas de boel online te gooien. Scheelt toch weer wat "gezeur" en geeft een algemeen betere indruk. Ook voorkomt het dat er onhandige features online komen en die paar daagjes extra gaat niemand dood aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:34:
Aan de andere kant valt er ook iets te zeggen voor het luisteren naar je afnemers/klanten/gebruikers en niet iedere feature maar doordwingen en hopen dat het vanzelf went. Zoiets is al de ondergang geworden van menig site/project/bedrijf.
Nee, we moeten inderdaad niet aan nieuwe features gaan werken, stel je voor dat er iets veranderd!

Stil staan = achteruit gaan, zeker op internet.
Ik ben het ook zeker met je eens dat voor iedere wijziging een 'undo' functie moet bestaan, maar wil dat ook wel iets nuanceren. Dit is echt een IN YOUR FACE feature die een groot deel van het scherm inneemt (niet iedereen heeft geld voor een mooie 24" 16000x9000 monitor). Dan lijkt het me logisch dat een verberg functie hiervoor gewenst is.
Zoveel extra ruimte nam het niet in, immers de google ads zijn niet aanwezig indien er een productkoppeling is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:41:
[...]

Nee, we moeten inderdaad niet aan nieuwe features gaan werken, stel je voor dat er iets veranderd!

Stil staan = achteruit gaan, zeker op internet.
Uhm overdreven? Dat is toch compleet niet wat ik zeg. Dat is 2...
[...]

Zoveel extra ruimte nam het niet in, immers de google ads zijn niet aanwezig indien er een productkoppeling is ;)
De Google ads zijn erg subtiel, je kunt die producten niet bepaald subtiel noemen. Ook is dat helemaal jouw mening en mijn mening wijkt daarvan af. Als je denkt dat iedereen jouw mening deelt is er iets niet helemaal goed in je hoofd. Het lijkt me dus niet dat je dat denkt of wel?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2009 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:34:
Ik denk dat wij toch niet bepaald een reputatie hebben dat we *niet* zouden luisteren naar onze klanten; ik durf juist stellig te beweren dat het tegenovergestelde waar is ;)
Je vergeet even dat deze feature in plaats van de adsense banner wordt getoond, dus effectief scheelt het weinig mbt het opslokken van screen-estate.
Ook kan ik me niet voorstellen dat jullie hier niet zelf ook over nagedacht hebben, daar zijn jullie veel te slim voor. Of wil je zeggen dat het normale procedure is om iets online te gooien en dan te wachten tot mensen zeuren voordat er een keer overleg over komt? :+
Er is in dit geval bewust gekozen om het aan te zetten en het effect eerst te bekijken. Dat is een bewuste keuze geweest, net zoals het een bewuste keuze was om bij de forum-integratie de oude template wel beschikbaar te houden voor iedereen ;)
Dat overleg lijkt me dus al ingepland voordat het online is gezet en dan geef ik aan dat het handiger is om eerst dat overleg te hebben en dan pas de boel online te gooien. Scheelt toch weer wat "gezeur" en geeft een algemeen betere indruk. Ook voorkomt het dat er onhandige features online komen en die paar daagjes extra gaat niemand dood aan.
Wij zijn toch nog steeds in de veronderstelling dat deze feature voor de meerderheid van onze bezoekers meerwaarde kan bieden. Daarbij was er helemaal nog geen overleg ingeplanned; er is vanmiddag wel wat gesproken via IRC - note: het is zaterdag en officieel is dat dus geen werktijd(!) - en daaruit hebben we besloten hier volgende week onder werktijd verder op in te gaan.

Daarnaast was het release-technisch niet handig om dit uit te stellen; de feature was af en voor a.s. maandag staat er alweer een andere grote release geplanned...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Erkens schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:41:

Er zijn ook mensen die geen ads zien (abo zoals ik) en dan die koppeling wel in hun face krijgen.
Het is wel een van de meest belangrijke stukken pagina.

Ik zou het niet half zo storend vinden als het onderaan stond.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Boudewijn schreef op zondag 15 maart 2009 @ 01:34:
[...]

Er zijn ook mensen die geen ads zien (abo zoals ik) en dan die koppeling wel in hun face krijgen.
Het is wel een van de meest belangrijke stukken pagina.

Ik zou het niet half zo storend vinden als het onderaan stond.
Ja, maar dat is een compleet andere discussie die niet relevant is voor non-abo's en daarom al in het abo-forum gevoerd wordt ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:57
Als ik 't goed begrijp zijn die koppelingen in de plaats van de ads gekomen, right. Beetje duf dat ik nu een clear abo heb speciaal voor 't forum.. Ik zou het echt super waarderen als die dingen in prefs uit kunnen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

simon schreef op zondag 15 maart 2009 @ 10:19:
Als ik 't goed begrijp zijn die koppelingen in de plaats van de ads gekomen, right. Beetje duf dat ik nu een clear abo heb speciaal voor 't forum.. Ik zou het echt super waarderen als die dingen in prefs uit kunnen.
Wat zegt crisp hierboven nu net? Dat is een totaal andere discussie die dus in het Abo forum gevoerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Topicstarter
Erkens schreef op zondag 15 maart 2009 @ 11:02:
[...]

Wat zegt crisp hierboven nu net? Dat is een totaal andere discussie die dus in het Abo forum gevoerd wordt.
Niet bepaald, het betreft hier een feature die voor iedereen zichtbaar is. Dat die toevallig op de plek staat waar abo's normaal niets hadden, maak het niet ineens aan abo-only issue.

Anyway, goed te horen dat er komende week naar gekeken wordt en we wachten rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41
Ik vind dit met enorme afstand de meest irritante toevoeging van de laatste jaren. Als ik niet gesteld was op fotografie algemeen was ik al vertrokken. Nu ga ik eerst maar 's kijken of ik die troep uit kan zetten.

Ik ben echt enorm teleurgesteld in tweakers. What's next, van die willekeurige woorden in de text die een advertientie geven?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:19

MsG

Forumzwerver

Ik snap het idee ook niet helemaal, een beetje offtopic misschien, maar als iemand zegt dat zijn G15 slecht in drukt dan staat er vervolgens een G15 bovenaan. En als iemand roept "probeer eens een linux cd'tje" dan staat er prompt een Linux boek of CD bovenaan. Hoe is het precies bedoeld?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wijnands schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:48:
Ik ben echt enorm teleurgesteld in tweakers. What's next, van die willekeurige woorden in de text die een advertientie geven?
Dat hebben we ooit al gehad, contentadvertising (genoeg over te vinden). Overigens was dat toen een 1 april grap en was het echt storend. Dit is niet storender dan het advertentieblokje dat er eerst stond.

Om ook maar even te roepen, ik vind dit de meest geweldige feature die er in de laatste jaren bij is gekomen. Ik vind de kleur niet echt tof (heb hem zelf dmv css op lichtgrijs gezet) maar verder is het ideaal.
Abo's kunnen dmv 3 regels het ding weer uitzetten (net zoals ze het hele forum kunnen verbouwen kunnen ze dat ook met dit doen). Niet abo's krijgen het te zien in plaats van banners, dus het is niet zo alsof je ineens meer ruimte kwijt bent of wat dan ook. Alleen de inhoud van het vakje is anders.
MsG schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:51:
Ik snap het idee ook niet helemaal, een beetje offtopic misschien, maar als iemand zegt dat zijn G15 slecht in drukt dan staat er vervolgens een G15 bovenaan. En als iemand roept "probeer eens een linux cd'tje" dan staat er prompt een Linux boek of CD bovenaan. Hoe is het precies bedoeld?
Dan heeft iemand gewoon een koppeling gemaakt. Voor dit soort dingen mag je een TR aanmaken op het topic.
Koppelingen worden handmatig door users gedaan, er gaat dus niets geautomatiseerd.

[ Voor 23% gewijzigd door TERW_DAN op 15-03-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wijnands schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:48:
Tweakers.net kondigt Content Advertising aan

:)

* Hooglander1 bitchslaps Terw_dan, goddammit :P

Maar ik vind het ook wel relaxed eigenlijk. Zolang het in plaats van advertenties is, kan ik mij er niet echt aan storen. Al vraag ik mij ook af of het daadwerkelijk het doel gaat bereiken waarvoor het erin is gezet.

[ Voor 30% gewijzigd door Hooglander1 op 15-03-2009 12:58 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Terw_Dan schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:55:
[...]

Dat hebben we ooit al gehad, contentadvertising (genoeg over te vinden). Overigens was dat toen een 1 april grap en was het echt storend. Dit is niet storender dan het advertentieblokje dat er eerst stond.
Dit is niet storender of minder storend, jij vind het niet storender, ik heb een behoorlijk andere mening. Ik vind al die plaatjes een enorme afleiding. Gelukkig heb ik al een workaround gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Wijnands op 15-03-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21
Even in reactie op mijn eerdere topic (Spam boven topics?) dat direct gesloten werd (maar niet gemerged met dit topic, bedankt Erkens):
Het is volgens mij niet alleen bedoeld als reclame, hoewel het wel uiteindelijk tot een mogelijke aankoop kan leiden inderdaad.
Ik kan het toch moeilijk als iets anders dan reclame bestempelen aangezien je direct naar de Pricewatch wordt doorgeleid, en dat is toch een reclamedienst. Ik neem tenminste aan dat Tweakers.net het zo ook aan deelnemende bedrijven verkoopt.

Verder heb ik er vooral moeite mee dat die reclame:
  • veel te prominent aanwezig is (in roze, bovenaan de pagina, op élke pagina), dus veel prominenter dan de posts in het topic waar het mij om te doen is.
  • deze "feature" blijkbaar niet uitgezet mag worden, terwijl ik wel allerlei andere aspecten van de topicpagina tot in de kleinste details (user icons, subtitles, signatures, et cetera) aan/uit mag zetten.
In het specifieke topic dat ik noemde (Ervaringen met Source Control systemen) erger ik me er trouwens ook aan dat Microsoft en Perforce gratis reclame krijgen, terwijl het topic voor het grootste deel over Git, Subversion en CVS gaat, maar daar wordt geen reclame voor gemaakt omdat het geen commerciële paketten zijn. (Die nochtans wel op de Meuktracker staan bijvoorbeeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

[...]

Dan heeft iemand gewoon een koppeling gemaakt. Voor dit soort dingen mag je een TR aanmaken op het topic.
Koppelingen worden handmatig door users gedaan, er gaat dus niets geautomatiseerd.
Dat snap ik, maar wanneer is een koppeling goed en wanneer niet? Ik snap nog niet precies in welke gevallen het bedoeld en wanneer niet bedoeld is. Als mijn 8800GTX te warm wordt, verwachten jullie dan in zo'n topic bovenaan alle edities van de 8800GTX te staan?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44

Zeror

Ik Henk 'm!

Toen ik de productkoppeling voor het eerst zag, had ik ook zoiets van WTF!?, maar nu het met een stukje CSS code (met dank aan Vaudtje en mijn abbo) heb verkleind, zit het niet meer in de weg.

Dus misschien kan er gewerkt worden aan een optie om een uitbreide versie te tonen (zoals hij nu is) en een verkleinde versie (zie screenshot hieronder). Dan zou dat de frustratie op dit al een enorm schelen, denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/F5ZB9YUrNCdcBPPvPadjlup1/full.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Alleen creeër je daarmee weer dat het niet meer opvalt, en deze functie lijkt me niet gemaakt om niet op te vallen :). Neemt niet weg dat ik de huidige ook wat te opvallend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Abo's kunnen dmv 3 regels het ding weer uitzetten (net zoals ze het hele forum kunnen verbouwen kunnen ze dat ook met dit doen).
Hebben Clear abo's ook custom CSS dan? En ik weet dat de abonnementen op de schop gaan, maar het Clear abonnement blijft bestaan, dus mensen zonder karma zijn dan alsnog de lul, terwijl je juist voor zo'n Clear abonnement betaalt om níet gespamd te worden (en ook niet zelf aan het scripten hoeft te slaan om dat te bereiken).

Verder zijn we allemaal Tweakers hier dus ik geloof ook wel dat mensen het met AdBlock of custom CSS of Privoxy of GreaseMonkey of whatever eruit kunnen hacken, maar als het de bedoeling is dat het uit kan, moet dat i.m.o. gewoon in de gebruikersvoorkeuren ingesteld kunnen worden. Dat lijkt me geen onredelijke wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Soultaker schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:10:
In het specifieke topic dat ik noemde (Ervaringen met Source Control systemen) erger ik me er trouwens ook aan dat Microsoft en Perforce gratis reclame krijgen, terwijl het topic voor het grootste deel over Git, Subversion en CVS gaat, maar daar wordt geen reclame voor gemaakt omdat het geen commerciële paketten zijn. (Die nochtans wel op de Meuktracker staan bijvoorbeeld.)
Ik zal de links weer weghalen. Ik heb nog gezocht naar die andere pakketten maar het was inderdaad onmogelijk om ernaar te linken. Op het moment dat het mogelijk wordt om ook naar producten die alleen in de meuktracker staan te linken kijk ik er nog wel eens naar. Geen idee of daar aan gewerkt wordt overigens, volgens mij heb ik daarover wel iets opgevangen maar of het zeker is en wanneer het dan zou komen weet ik niet.
MsG schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:16:
Alleen creeër je daarmee weer dat het niet meer opvalt, en deze functie lijkt me niet gemaakt om niet op te vallen :). Neemt niet weg dat ik de huidige ook wat te opvallend vind.
Als 10% van de gebruikers (wilde gok, niet berust op cijfers, blabla) het helemaal uitschakelt omdat het te intrusive is lijkt me dat slechter dan dat het optioneel iets minder opvalt. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 15-03-2009 13:22 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
NMe schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:20:
Ik zal de links weer weghalen. Ik heb nog gezocht naar die andere pakketten maar het was inderdaad onmogelijk om ernaar te linken
Mooi, bedankt. :) Leest een stuk rustiger zo.

Even los van het feit dat ik vind dat de feature uit moet kunnen:
Om ook maar even te roepen, ik vind dit de meest geweldige feature die er in de laatste jaren bij is gekomen.
Als Tweaker vind ik het (op het eerste gezicht) ook wel een cool idee, en ik zie gelijk allemaal mogelijkheden voor het linken van nieuwsposts, weblog posts, meuktracker items, et cetera. Het lijkt aantrekkelijk om alle informatie met elkaar in verband te brengen.

Maar... aan de andere kant vraag ik me wel af of het wel zoveel toegevoegde waarde heeft. Op het forum wordt er (gelukkig) veel tijd besteed aan het inhoudelijk niveau en de discussiewaaarde van topics. Een topic met als vraag "welke videokaart moet ik kopen" gaat altijd op slot met als argument: ga je eerst maar eens inlezen, je budget bepalen, en prijzen vergelijken; dat zijn allemaal dingen die je zelf kunt uitzoeken en waar weinig origineel over te discussiëren valt. Helemaal terecht trouwens.

Dan is het raar dat er tegelijkertijd nogal triviale prijsinformatie gespamd wordt bij topics die helemaal niet over het kopen van producten gaan. In het eerdergenoemde topic over VCS bijvoorbeeld heb ik er geen moeite mee als iemand razend enthousiast is over SourceSafe en dat in de discussie ook laat blijken (hopelijk met goede argumenten), maar het is niet de bedoeling dat mensen aanbiedingen in webshops gaan spammen in topics. De verwachting is dat als iemand n.a.v. dat topic SourceSafe wil aanschaffen, die persoon dat zelf wel kan uitzoeken (via de Pricewatch bijvoorbeeld).

Als ik in elke topic over VCS berichten met "Koop SourceSafe nu voor €12,34 bij Soultaker's webshop!" ga spammen wordt ik in no-time gebanned (en terecht) maar nu plaatst Tweakers.net die spam er zelf bij (en nog eens veel prominenter dan wanneer een user een vermelding maakt). Dat vind ik gewoon niet kloppen met de rest van het beleid.

[ Voor 6% gewijzigd door Soultaker op 15-03-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

MsG schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:11:
[...]

Dat snap ik, maar wanneer is een koppeling goed en wanneer niet? Ik snap nog niet precies in welke gevallen het bedoeld en wanneer niet bedoeld is. Als mijn 8800GTX te warm wordt, verwachten jullie dan in zo'n topic bovenaan alle edities van de 8800GTX te staan?
Nee, alle 8800GTXen daar noemen lijkt me eerlijk gezegd overdreven. Maar specifiek de kaart van merk X met type Y kan er prima staan.
Echter, in zo'n topic vind ik het dan een stuk minder interessant te weten wat voor monitor er bijvoorbeeld aanhangt, omdat dat er weinig toe doet.

Een koppeling is imho goed op het moment dat de koppeling betrekking heeft tot de inhoud van het topic. Er zijn nog geen keiharde regels voor, maar dit is imho gewoon common sense. Als er echt structureel dingen fout gaan dan kunnen we daar altijd op inspringen.
Soultaker schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:36:
Dan is het raar dat er tegelijkertijd nogal triviale prijsinformatie gespamd wordt bij topics die helemaal niet over het kopen van producten gaan.
De links naar de pricewatch zijn dan ook totaal niet alleen bedoelt voor de prijzen. De PW biedt al jaren veel meer dan dat (en daarmee is de naam 'price'watch misschien niet helemaal meer de correcte).
Vanuit de PW kan ik makkelijk meuktracker links vinden naar bv nieuwe biosupdates, driver downloads. Ik kan daarnaast een link vinden naar de specpage van de fabrikant en ik kan reviews lezen over het product.
Prijzen zijn maar een klein onderdeel ervan, maar de PW biedt gewoon zoveel meer dan alleen maar een prijslijstje.

[ Voor 29% gewijzigd door TERW_DAN op 15-03-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

Rakkerzero schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:14:
Toen ik de productkoppeling voor het eerst zag, had ik ook zoiets van WTF!?, maar nu het met een stukje CSS code (met dank aan Vaudtje en mijn abbo) heb verkleind, zit het niet meer in de weg.

Dus misschien kan er gewerkt worden aan een optie om een uitbreide versie te tonen (zoals hij nu is) en een verkleinde versie (zie screenshot hieronder). Dan zou dat de frustratie op dit al een enorm schelen, denk ik.

[afbeelding]
Link er dan tenminste naar, nu moest ik zelf inzet tonen. -O- :+

Vaudtje in "Blokkeren advertenties niet meer volledi..." (ABO)
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
/*Forum PW links layout tweaks*/
#relatedProducts {
 margin-bottom: 3px;
}
#relatedProducts .relatedProductRow {
  padding:0 0;
}
#relatedProducts .relatedProductsContent {
padding:0 0 1px;
}
#relatedProducts .relatedProduct {
float: left !important; 
width: auto !important;
}
#relatedProducts .relatedProduct a.productLink {
height:14px;
font-size:9px !important;
border-right: 1px solid #e1e1df;
padding-right:3px;
padding-left: 3px;
padding-top:0;
}
#relatedProducts .thumbMini,  #relatedProducts .priceLink, #relatedProducts  .reviewGroup  {
display: none;
}
/*Forum PW links color tweaks*/
#forumheading #relatedProducts {
border: 1px solid #e1e1df;
}
#relatedProducts, .relatedProductsContent, #relatedProducts:hover, .relatedProductsContent.hover, .relatedProduct, .relatedProduct:hover{
background-color: #f1f1f0 !important;
}

/*Plaatje in PW links balk*/
#relatedProducts .relatedProductRow {
background:transparent url(../g/if/icons/product_add.gif) no-repeat scroll 0 0;
margin-left:1px;
margin-left:1px;
padding-bottom:2px;
padding-left:17px;
}

[ Voor 41% gewijzigd door r0b op 15-03-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Allemaal best leuk en ik kijk ook vaak genoeg bij die dingen maar om dit nou door je voorkeuren heen op je scherm geramt te krijgen omdat een dev'er vind dat stilstand achteruitgang is...

Nou ja, laat ik maar ophouden voordat ik te kritisch ben en dit ook weer op slot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Terw_Dan schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:37:
De links naar de pricewatch zijn dan ook totaal niet alleen bedoelt voor de prijzen. [..] Vanuit de PW kan ik makkelijk meuktracker links vinden naar bv nieuwe biosupdates, driver downloads. Ik kan daarnaast een link vinden naar de specpage van de fabrikant en ik kan reviews lezen over het product
Toch kun je al die ándere dingen níet linken. Je móet naar een product in de pricewatch linken en de default link gaat ook naar de prijzenpagina, níet naar de specs pagina of de reviews pagina. Als het jullie om de reviews te doen is, waarom link je daar dan niet naar? Nu moet je op een balkje van werkelijk waar 5x20 pixels klikken om níet op de prijzentab te komen.

Ik kan me dus niet echt aan de indruk onttrekken dat het primair om de prijsinformatie gaat en niet zozeer om de andere informatie. Als prijsinformatie van secundair belang is dan is het wel raar gekozen om dit op deze manier te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tuurlijk is het niet secundair, dat beweert Terw_Dan ook niet. Het is alleen niet _alleen_ bedoeld voor de prijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Soultaker schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:59:
[...]

Toch kun je al die ándere dingen níet linken. Je móet naar een product in de pricewatch linken en de default link gaat ook naar de prijzenpagina, níet naar de specs pagina of de reviews pagina. Als het jullie om de reviews te doen is, waarom link je daar dan niet naar? Nu moet je op een balkje van werkelijk waar 5x20 pixels klikken om níet op de prijzentab te komen.

Ik kan me dus niet echt aan de indruk onttrekken dat het primair om de prijsinformatie gaat en niet zozeer om de andere informatie. Als prijsinformatie van secundair belang is dan is het wel raar gekozen om dit op deze manier te implementeren.
Daar wordt dus al overwogen om standaard naar de info-tab te linken en alleen de prijs ook daadwerkelijk aan de prijs te koppelen.

[ Voor 66% gewijzigd door Dirk op 15-03-2009 14:02 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wijnands schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:49:
Allemaal best leuk en ik kijk ook vaak genoeg bij die dingen maar om dit nou door je voorkeuren heen op je scherm geramt te krijgen omdat een dev'er vind dat stilstand achteruitgang is...
Een devver heeft helemaal niks te zeggen over wat er wel en niet bij komt op het forum, dat is nog altijd het management. Of geef je in de supermarkt ook altijd het 16-jarige jochie dat de schappen vol moet gooien de schuld als er zo slecht besteld wordt dat alle vakken leeg zijn? ;)
Nou ja, laat ik maar ophouden voordat ik te kritisch ben en dit ook weer op slot gaat.
Mag je mij één topic aanwijzen dat op slot is gegaan omdat men er "te kritisch" was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 21:59
Ik ben van mening dat deze functie zeker toegevoegde waarde heeft voor de website Tweakers (soms denk ik wel eens wat doen die devvers toch de hele dag, en dan komt er weer zo'n functie naar voren en dan wordt alles weer duidelijk _/-\o_ ).
Maar ik heb het idee dat niet iedereen door heeft wat de functie van het beestje is. Voor mij zit de grootste toegevoegde waarde in de koppeling van producten in de pricewatch naar het forum. De koppeling van het forum naar de pricewatch is leuk en kan makkelijk zijn, maar een product is meestal vrij makkelijk in de pricewatch te vinden. (Het vinden van de juiste topic's bij een product is een stuk lastiger).

Waar het volgens mij soms mis gaat is dat gebruikers denken, in dit topic wordt 1 keer een product genoemd, laat ik hem koppelen aan dit topic. Waardoor er bij sommige topic's een link naar een product staat, welke helemaal geen toegevoegde waarde heeft.

Dus ik denk dat het duidelijker moet worden dat men niet met alle macht moet proberen zo veel mogelijk producten aan een topic te koppelen. Misschien moet de drempel zelfs wat hoger komen te liggen, nu is het met twee klikken geregeld. Hoe je die precies kunt verbeteren weet ik niet, misschien door ten eerste een stukje tekst aan het pop-upje toe te voegen in de trant van: "Voeg alleen producten toe die onmisbaar zijn voor het topic". En verder een linkje naar een FAQ waar de bedoeling van de functie wordt uitgelegd.

Dan over de opvallendheid, ik stoor mij er niet aan (al ben ik niet weg van de achtergrondkleur), maar kan mij voorstellen dat mensen die vaak het een bepaald topic openen over bijv. een monitor, niet meer geïnteresseerd zijn in de koppeling naar het product in de pricewatch.

Dus samengevat, ik denk dat de koppeling:
  • pricewatch --> topic's, zeer goed, mag ook duidelijk naar voren komen en moet duidelijk gemaakt worden dit dat het belangrijkste is.
  • topic's --> pricewatch, nodig voor leggen van koppelingen, maar hoeft niet altijd prominent in beeld te blijven (Bijv. een inklap mogelijkheid naar de oplossing van Rakkerzero)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:37

mux

99% efficient!

Ik zal eens vertellen waarom ik denk dat het gewoon verkapte reclame is. Waar ik ook op tweakers ben: ik kan zelf kiezen wat ik zie en hoe ik het zie. Echter, die reclames worden vóór mij uitgekozen. Ik heb persoonlijk helemaal niks aan reclames, ik koop wel iets als ik er oneindig lang over heb gelezen en voor mezelf heb besloten dat het het geld waard is, dus weg ermee.

Echter, ik bedenk me nu dat zeker in topics als het canonmount-objectieventopic deze feature uitermate handig zou zijn met één aanpassing: direct boven het topic kunnen zoeken in de PW. Dat is pas échte integratie. Zoals het nu is is het niks anders dan reclame, zoals het dan zou zijn is het een nuttige feature die op een stuk minder bezwaren zou kunnen rekenen. Dan hoeven jullie van mijn part ook geen optie meer te maken om het uit te zetten, als jullie dat zo graag willen. Want kijk, uiteindelijk slopen users zoals ik al die troep er toch wel uit met greasemonkey e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ik ben normaal een eindgebruiker. Hoe jullie het werk verdelen weet ik niet. Verder, als de referentie naar management me een goed gevoel moet geven... dan schiet je echt mis. Management zoals ik het ken krijgt een idee in de bol, bewijst het met een spreadsheet en laat zich er niet vanaf brengen door trivialiteiten zoals wat de klant of gebruiker ergens van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ssj3gohan schreef op zondag 15 maart 2009 @ 14:32:
Ik zal eens vertellen waarom ik denk dat het gewoon verkapte reclame is. Waar ik ook op tweakers ben: ik kan zelf kiezen wat ik zie en hoe ik het zie. Echter, die reclames worden vóór mij uitgekozen. Ik heb persoonlijk helemaal niks aan reclames, ik koop wel iets als ik er oneindig lang over heb gelezen en voor mezelf heb besloten dat het het geld waard is, dus weg ermee.
Als het inderdaad reclame zou zijn, dan heb jij als niet-betalende gebruiker natuurlijk niet veel te klagen. Of je nu dit ziet of Google ads op dezelfde plek op het forum, dat lijkt me nou niet echt veel uit te maken. ;) De enigen die in dat opzicht verschil merken zijn de betalende abonnees die geen reclame wensen te zien en nu ineens op dezelfde plek waar eerst banners stonden productlinks zien.
Wijnands schreef op zondag 15 maart 2009 @ 14:33:
Ik ben normaal een eindgebruiker. Hoe jullie het werk verdelen weet ik niet. Verder, als de referentie naar management me een goed gevoel moet geven... dan schiet je echt mis. Management zoals ik het ken krijgt een idee in de bol, bewijst het met een spreadsheet en laat zich er niet vanaf brengen door trivialiteiten zoals wat de klant of gebruiker ergens van vind.
Het blijkt inderdaad dat je geen enkel benul hebt van wie er achter T.net zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Maar dat geef ik dan wel meteen toe. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Wijnands op 15-03-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ssj3gohan schreef op zondag 15 maart 2009 @ 14:32:
Ik zal eens vertellen waarom ik denk dat het gewoon verkapte reclame is. Waar ik ook op tweakers ben: ik kan zelf kiezen wat ik zie en hoe ik het zie. Echter, die reclames worden vóór mij uitgekozen.
Hoe bedoel je dit? Het is niets anders dan een koppeling naar de Pricewatch en de productreviews van het product wat er in het desbetreffende topic besproken wordt. Het geeft dus gewoon relevante informatie over het desbetreffende product; namelijk de prijs en de rating van je medetweakers. Dat je dit niet hoeft te zien moet je zelf weten, maar dit heeft niets met reclame te maken. Reclame is een betaalde boodschap van een bedrijf waar je aangespoord wordt om iets te kopen. Dit balkje geeft je een overzicht van de prijzen + de waardering die je medetweakers aan een product geven. Dit reclame noemen is gigantisch kort door de bocht en slaat imo ook gewoon nergens op.

Dat los van het feit of je het wilt zien of niet.
Ik heb persoonlijk helemaal niks aan reclames, ik koop wel iets als ik er oneindig lang over heb gelezen en voor mezelf heb besloten dat het het geld waard is, dus weg ermee.
Maar je denkt toch niet dat er op T.net reclame is omdat jij er wat aan zou hebben? (en daarmee vind ik nog steeds niet dat dit kleine balkje boven het topic reclame is)

Edit: en wat NMe ook zegt.. je ziet dit ipv de Google ads. Ipv de echte reclame dus. Wat is het probleem dan?

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 15-03-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Reclame is meer dan een betaalde boodschap. Het is duidelijk dat jullie de PW dienst meer in 't oog willen brengen. Deze dienst is in zekere vorm reclame. Je reclameert relevante producten bij een topic.

Ik had nu juist een T.net clear topic genomen om die bovenbalk schoon te houden. Ik hoop snel dat die karmashop komt zodat ik met een custom CSS van dat ding af ben.

Misschien even communicatief voor de T.net crew, misschien een idee om niet te verdedigen dat dat ding niet in de weg zit. Er zijn best wat mensen die 't als vervelend/storend beschouwen, zo krijgen we eeuwig getwist. Met die karmashop of een pref is dit zo opgelost. Maar de 'ervaring' van dat 't in de weg zit is te persoonlijk om te zeggen dat 't niet in de weg zit. Net zoals dat dit als reclame wordt ervaren. Misschien is 't doel geen reclame, maar de discussie wordt anders nogal welles/nietes.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ik krijg de indruk dat er een management beslissing achter zit dat dit niet via de prefs te omzeilen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Wijnands schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:30:
Ik krijg de indruk dat er een management beslissing achter zit dat dit niet via de prefs te omzeilen is.
Hoe kun je dat nu zeggen van een feature die krap 2 dagen in gebruik is?

Ik weet ook niet of er die mogelijkheid komt of niet, maar bedenk wel dat er altijd dingen verbeterd kunnen worden. We luisteren heus wel naar gebruikers, maar je kunt niet verwachten dat het management, notabene in het weekend, hierover een beslissing neemt, als het er pas net staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

RoD schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:10:
[...]

Edit: en wat NMe ook zegt.. je ziet dit ipv de Google ads. Ipv de echte reclame dus. Wat is het probleem dan?
Als je jezelf maar lang genoeg wijsmaakt dat het niet irritant is is het niet irritant?

Andere manier van het te bekijken: Extra informatie is niet persé relevante informatie. Wat er nu boven het lenzentopic staat is waardeloze extra informatie. Ja, het zijn lenzen, maar niet bijvoorbeeld lenzen waar op dat moment over wordt gepraat, of die jij op dat moment wil kopen. Gewoon, lenzen. Die toevallig populair zijn, dus de meeste mensen waarschijnlijk ook al hebben of uitvoerig hebben bekeken. Joepie. Het voegt geen snars toe!

[ Voor 41% gewijzigd door mux op 15-03-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ssj3gohan schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:48:
[...]

Als je jezelf maar lang genoeg wijsmaakt dat het niet irritant is is het niet irritant?
* Erkens vraagt zich alleen af wat er nu werkelijk "irritant" aan is?
Gewoon roepen dat het stom of irritant is, dat is niet echt constructief imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik weet niet waarom je mijn post zo uit verband meent te moeten trekken.
Andere manier van het te bekijken: Extra informatie is niet persé relevante informatie. Wat er nu boven het lenzentopic staat is waardeloze extra informatie. Ja, het zijn lenzen, maar niet bijvoorbeeld lenzen waar op dat moment over wordt gepraat, of die jij op dat moment wil kopen. Gewoon, lenzen. Die toevallig populair zijn, dus de meeste mensen waarschijnlijk ook al hebben of uitvoerig hebben bekeken. Joepie. Het voegt geen snars toe!
Het zal ongetwijfeld in bepaalde topics niet erg relevant zijn. Daar kan dan ook gekozen worden om geen koppelingen te plaatsen. Plaats dan een TR en vraag of een mod ze weg kan halen. Dit zal ongetwijfeld nog gefinetuned moeten worden. Dit doet er echter niets aan af dat het in veel andere topics wél informatie geeft. in de consumentenelektronica- en telecommunicatie-fora is dit naar mijn mening vooral een toevoeging. Daar wordt altijd één product per topic besproken, waardoor je door het PW-balkje meteen relevante informatie over de prijs en rating ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Erkens, Het is beetje afleidend, het zit bovenaan, ik kijk elke keer naar al die plaatjes. Ik wil me eigenlijk met 't topic bezig houden, ipv al die meta onzin. Ik kijk alleen naar PW als ik wat zoek, en dat is steeds minder. Maar als iemand het vervelend ervaart, en blijkbaar zijn dat er een stel, dan kun je dat gewoon zo zien Erkens? Vorige keer toen er die image check bij kwam was jij ook diegene die er steeds tegen in moest. Accepteer nu gewoon dat niet iedereen 't nuttig vindt, hoe sexy de feature ook is.

@RoD, misschien zijn er mensen die 't gewoon sowieso niet relevant vinden, of 't nu relevant voor 't topic is of niet.

Ik kom hier voor FG, Web stuff, de HK, NSTM, WL en... that's it.. Ik hoef niet elke keer met mijn neus op producten gedrukt te worden.

[ Voor 20% gewijzigd door simon op 15-03-2009 15:56 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik kom hier voor FG, Web stuff, de HK, NSTM, WL en... that's it.. Ik hoef niet elke keer met mijn neus op producten gedrukt te worden.
Dus dan heb je er helemaal geen last van, want het is alleen te zien in techfora :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
In FG duikt ie wel behoorlijk veel op. In APL ook. Die was ik nog vergeten :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:50:
[...]

Het is voor mij afleidend, het zit erg prominent in beeld met plaatjes en ik heb er geen behoefte aan als ik het forum lees :) Dit soort dingen kan ik prima zelf opzoeken als het nodig is :)

Wat wel handig zou zijn is om het gewoon in/uitklapbaar te maken (en dat te onthouden), zodat er indien nodig wel een shortlink is. Ik zou dan overigens liever gewoon een lijst zien, een aantal zwarte tv's, camera's, lenzen of andere dingen zijn toch niet te onderscheiden op basis van de plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Als er een feature zou komen om het uit te zetten komt er met die feature vanzelf ook weer terug dat je daarvoor in de plaats Google ads ziet. Heb je dat liever? Vind je dat niet irritant? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

NMe schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:00:
Als er een feature zou komen om het uit te zetten komt er met die feature vanzelf ook weer terug dat je daarvoor in de plaats Google ads ziet. Heb je dat liever? Vind je dat niet irritant? :)
Daar heb je het abo 'Bannervrij' weer voor ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
NMe schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:00:
[...]

als ik geen clear abo zou hebben zou ik daar wel voor kiezen. ik vind google ads neutraler.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 21:57
Wiethoofd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:03:
[...]

Daar heb je het abo 'Bannervrij' weer voor ;)
en met het clear abo kun je dmv 3 regels de boel weghalen. Sterker nog, iedereen kan dat binnenkort geheel zelfstandig regelen door middel van de karmastore.
simon schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:22:
[...]

als ik geen clear abo zou hebben zou ik daar wel voor kiezen. ik vind google ads neutraler.
En nou breekt mijn klomp. Je wil dus liever reclame van één verkoper zelf dan een interne link naar de verzamelplaats van prijzenvergelijk van méér aanbieders én productinformatie én userreviews én shopreviews? You have got to be kidding me.

[ Voor 35% gewijzigd door zeef op 15-03-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:28

Cyphax

Moderator LNX
Om ook maar even te roepen, ik vind dit de meest geweldige feature die er in de laatste jaren bij is gekomen. Ik vind de kleur niet echt tof (heb hem zelf dmv css op lichtgrijs gezet) maar verder is het ideaal.
Ik ben het volledig eens met Terw_Dan. De kleur zou wat subtieler mogen maar het idee is fantastisch: je hebt die gegevens, koppelen dan!. Kan alleen maar handig zijn. :)

Zolang dit soort nieuwe features niet teveel clutteren (in principe doet ie dat nu niet omdat het de advertenties vervangt) juich ik het alleen maar toe. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
zeef schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:29:
en met het clear abo kun je dmv 3 regels de boel weghalen.
Serieus: hoe werkt dat dan? Ik wil 't wel fixen nl, maar ik kan die Custom CSS optie niet vinden (tot nu toe nog niet nodig gehad)...
Sterker nog, iedereen kan dat binnenkort geheel zelfstandig regelen door middel van de karmastore.
Dan gaan Clear abonnees zonder voldoende karma er dus op achteruit, want dan worden ze gespamd terwijl ze nota bene de enige betalende bezoekers zijn!
Cyphax schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:32:
.. in principe doet ie dat nu niet omdat het de advertenties vervangt ..
Alleen als je geen abonnement hebt! (Of als je banners expliciet aanzet misschien, maar dan vind je het vast ook nadelig.)

[ Voor 18% gewijzigd door Soultaker op 15-03-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Soultaker schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:45:
[...]

Serieus: hoe werkt dat dan? Ik wil 't wel fixen nl, maar ik kan die Custom CSS optie niet vinden (tot nu toe nog niet nodig gehad)...

Dan gaan Clear abonnees zonder voldoende karma er dus op achteruit, want dan worden ze gespamd terwijl ze nota bene de enige betalende bezoekers zijn!
In het ABO forum staan de tips&tricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Met één side note Zeef, custom css is voor zover ik weet nooit beschikbaar geweest voor clear abonnees, alleen voor full abonnees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dirk schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:52:
Met één side note Zeef, custom css is voor zover ik weet nooit beschikbaar geweest voor clear abonnees, alleen voor full abonnees...
Lees het stukje over de karmastore die morgen van start gaat nog eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Maar Zeef stelt dat het met het clear abo altijd al mogelijk is geweest. ;)
en met het clear abo kun je dmv 3 regels de boel weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Terw_Dan schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:44:
[...]

Hoe kun je dat nu zeggen van een feature die krap 2 dagen in gebruik is?

Ik weet ook niet of er die mogelijkheid komt of niet, maar bedenk wel dat er altijd dingen verbeterd kunnen worden. We luisteren heus wel naar gebruikers, maar je kunt niet verwachten dat het management, notabene in het weekend, hierover een beslissing neemt, als het er pas net staat.
Dan werkt tweakers dus echt anders dan de meeste bedrijven. Organisatie's waar ik gewerkt heb wordt zoiets overwogen en dan besloten waar management echt wel op de hoogte is, zelfs al nemen ze de beslissing niet.
Als men ervoor kiest om een implementatie in het weekend te doen dan is er meestal wel een manager beschikbaar. Maar goed, dit topic is na een over maten checken van plaatjes het meest controversiele. Dat zou de mensen die maandag op kantoor komen toch iets moeten zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dirk schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:56:
Maar Zeef stelt dat het met het clear abo altijd al mogelijk is geweest. ;)

[...]
Je hebt gelijk, idd voor clear abo's niet. Maar straks dus voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wijnands schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:02:
[...]

Dan werkt tweakers dus echt anders dan de meeste bedrijven. Organisatie's waar ik gewerkt heb wordt zoiets overwogen en dan besloten waar management echt wel op de hoogte is, zelfs al nemen ze de beslissing niet.
Als men ervoor kiest om een implementatie in het weekend te doen dan is er meestal wel een manager beschikbaar.
En wat had je dan willen zien? Dat het management bij de eerste kritieken meteen erop zou duiken en beterschap zou beloven? Dit soort dingen wacht je als manager een paar dagen af, daarna ga je het reviewen en kijken wat je eraan kan doen om het te verbeteren. Een weekendimplementatie is in die zin ideaal omdat je op vrijdag van je werk weg kan gaan en maandag als je weer begint allerlei input klaarligt voor je zodat je weer verder kan werken met de ideeën die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Wijnands schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:02:
[...]

Als men ervoor kiest om een implementatie in het weekend te doen dan is er meestal wel een manager beschikbaar. Maar goed, dit topic is na een over maten checken van plaatjes het meest controversiele. Dat zou de mensen die maandag op kantoor komen toch iets moeten zeggen?
Precies, morgen gaan we er zeker over praten. Maar verwacht nou geen 180 graden koerswijzigingen op zo'n korte termijn. 2 dagen is wel een heel korte observatieperiode voor een goede evaluatie. En dan nog, het aantal klachten afgezet tegenover de totale actieve userbase van die afgelopen twee dagen is ook een gegeven dat meegenomen wordt. Zo ook het aantal klagers ten opzichte van het aantal clickers op de PW info. Want hoeveel mensen zijn wel tevreden?

Weldegelijk luisteren we naar alle vormen van kritiek en zullen alternatieven ook zeker de revu passeren. Maar alles wel binnen de juiste perspectieven en kaders. Wij gaan immers over het totaalbeeld en dat stuur je niet alleen maar aan op basis van klachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
zeef schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:05:
Je hebt gelijk, idd voor clear abo's niet.
Ok, dat verklaart waarom ik die optie niet kon vinden.
Maar straks dus voor iedereen.
Helemaal niet, want straks moet je die Custom CSS optie elk half jaar opnieuw kopen. Mensen met weinig karma worden dus toch gespamd, zelfs als ze jullie gewoon betalen voor een Clear abonnement. Dat is pas echt zuur: dan betaal je om die lelijke banners weg te krijgen en wat meer ruimte voor content te creeëren, krijg je er de pricewatch spam voor in de plaats!

Dat leden zonder abonnement niet klagen omdat feitelijk de oude banner voor de pricewatch banner verwisseld wordt snap ik ook wel. Tegenover abonnees die betalen om Tweakers.net bannervrij te houden valt 't niet uit te leggen i.m.o.

[ Voor 5% gewijzigd door Soultaker op 15-03-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

zeef schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:11:
[...]
En dan nog, het aantal klachten afgezet tegenover de totale actieve userbase van die afgelopen twee dagen is ook een gegeven dat meegenomen wordt. Zo ook het aantal klagers ten opzichte van het aantal clickers op de PW info. Want hoeveel mensen zijn wel tevreden?
Mensen die klikken zijn natuurlijk niet automatisch tevreden gebruikers. Dat er op geklikt wordt in het begin, kan ook voornamelijk uit nieuwsgierigheid zijn om te bekijken wat dit nu is...
Weldegelijk luisteren we naar alle vormen van kritiek en zullen alternatieven ook zeker de revu passeren. Maar alles wel binnen de juiste perspectieven en kaders. Wij gaan immers over het totaalbeeld en dat stuur je niet alleen maar aan op basis van klachten ;)
Super, dat klinkt veelbelovend. (en dat bedoel in niet sarcastisch)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Erkens schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:50:
Het blijft een kwestie van smaak dus geen van de critici kan waterdicht aantonen dat het irritant is (beetje flauw om daar om aan te sturen), maar waar het om gaat is dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.imagebay.com/_upload/thumbs/63/GoT.png
Ik heb hier een venster op maximale hoogte (resolutie van 1680x1050, 30 pixels hoge taskbar) en de tekst begint pas na 440 pixels. Ik vind dat zonde, en ik hoef jullie webdesigners vast ook niet uit te leggen dat de bovenkant het belangrijkste deel van de pagina is en dat daar dus de belangrijkste informatie hoort te staan.

Ik heb dit topic trouwens at random uit de active topics gevist, maar het is al direct een voorbeeld van de pricewatch banner die, ondanks dat 'ie 80 verticale pixels premium space inneemt, eigenlijk geen fluit toevoegt aan het topic. De andere kant op (van pricewatch naar dit topic) is 'ie misschien wel relevant, trouwens, maar daar hebben we het nu niet over.

[ Voor 3% gewijzigd door Soultaker op 15-03-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Soultaker schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:19:
maar waar het om gaat is dit: [afbeelding]
Ik heb hier een venster op maximale hoogte (resolutie van 1680x1050, 30 pixels hoge taskbar) en de tekst begint pas na 440 pixels. Ik vind dat zonde, en ik hoef jullie webdesigners vast ook niet uit te leggen dat de bovenkant het belangrijkste deel van de pagina is en dat daar dus de belangrijkste informatie hoort te staan.
Al de oude layout eens overwogen? Random topic in de oude layout.

Wat let je verder te wachten tot morgen, je custom CSS te activeren en zelf de boel weg te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 18:21

Sebazzz

3dp

NMe schreef op zondag 15 maart 2009 @ 14:05:
[...]

Of geef je in de supermarkt ook altijd het 16-jarige jochie dat de schappen vol moet gooien de schuld als er zo slecht besteld wordt dat alle vakken leeg zijn? ;)
Dat wordt wel gedaan ja :+

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Wiethoofd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:23:
Al de oude layout eens overwogen? Random topic in de oude layout.
Ga ik eens mee met m'n tijd... :+ De oude template is wel iets compacter, maar het scheelt niet heel veel, en die banner blijft 80 pixels innemen, dus die zou ik dan nog steeds liever kwijt zijn.
Wat let je verder te wachten tot morgen, je custom CSS te activeren en zelf de boel weg te halen?
Misschien doe ik dat wel, maar dat verandert weinig aan het principiële punt dat als je een Clear abonnement hebt dit soort onzin je bespaard zou moeten blijven.

Ik heb ook weinig zin om dwangmatig te moeten posten om genoeg karma te verzamelen om het forum overzichtelijk te houden, trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door Soultaker op 15-03-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Soultaker schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:29:
Ik heb ook weinig zin om dwangmatig te moeten posten om genoeg karma te verzamelen om het forum overzichtelijk te houden, trouwens.
Dan schrijf je een review, beoordeel je af en toe eens een frontpage reactie, doe je je best in de V&A om +2 beoordelingen te krijgen, schrijf je een tweakblog, meld je bulten nieuwsberichten en softwareupdates aan. 8)7

Er zijn genoeg andere manieren om voor karmahoer te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Je vergeet het aanmelden van nieuwe productkoppelingen, dat zou ook karma opleveren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dirk schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:35:
Je vergeet het aanmelden van nieuwe productkoppelingen, dat zou ook karma opleveren. :+
Producten aan de pricewatch toevoegen, prijsfouten melden, productinformatie aanvullen/toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Wiethoofd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:33:
Er zijn genoeg andere manieren om voor karmahoer te spelen :+
Vast wel, maar naar mijn idee zou de vraag of je wat zinnigs toe te voegen hebt leidend moeten zijn bij de beslissing om een post/review/weblogpost/whatever te maken, niet of je de karmapunten hard nodig hebt. Maar goed, dat is meer een kanttekening bij de karmastore en niet heel relevant voor dit topic, behalve dat dit soort bezwaren vaker voorbij zullen komen als features die door (sommige) gebruikers als essentieel ervaren worden niet in het basispakket opgenomen worden.
Dirk schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:35:
Mooie Sovjet-stijl werkverschaffing is dat ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
[...]

My thoughts exactly...

Behalve dat ik verder niet echt heel veel aan dit topic toe te voegen heb, behalve hetgeen dat al gezegd is, is dit wel de _eerste_ functie die mij echt di-rect naar LA/LD/GR deed browsen over wat dit was, hoe het uit moest en waarom ik mijn scherm bijna portrait moest gaan gebruiken voor de reclame van GoT. Leuk hoor, 40D- of EFS-lenzen-reclame bij een topic, maar wat moet ik er mee? Of dat ding nou linkt naar de pricewatch, foto knijn of de KE, zal mij een zorg zijn, het bevordert het lezen van je topics niet echt.

Dit zijn echt van die dingen waarmee GoT mij op een zeker moment gaat verliezen als gebruiker, zeker als ik berichten zoals die van simon lees dat ook een clear-abbo (wat bij mij de laatste tijd sterk in de overweging staat) ook niet helpt.

Owja, met de classic-nightlife themes zuigt het dubbel. én ads, én PW-ad-koppelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Wat is er toch tegen een forum wat gewoon goed werkt en prettig lezen is? Nou ja, dank voor firefox en de goede tips voor adblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
[...]

En nou breekt mijn klomp. Je wil dus liever reclame van één verkoper zelf dan een interne link naar de verzamelplaats van prijzenvergelijk van méér aanbieders én productinformatie én userreviews én shopreviews? You have got to be kidding me.
dan breekt je klomp maar, maar meestal zijn de google ads veel neutraler dan dit. Ik ben ook bijna nooit opzoek naar gear.. oh ja, en ik koop geen nieuwe klomp voor je.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wijnands schreef op zondag 15 maart 2009 @ 21:05:
Wat is er toch tegen een forum wat gewoon goed werkt en prettig lezen is?
Wat is er toch tegen om eens netjes te lezen wat hier wel en niet gezegd wordt en gewoon even een paar dagen af te wachten om te zien wat ermee gedaan wordt? Dit is al de zoveelste keer in dit topic dat je met je posts probeert te impliceren dat er niks gedaan wordt met user input...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer. Betaald voor een full-abo en geen mogelijkheid om die weg te halen.

Dan maar spelen met VB-scripts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:43:

Misschien moet je eens een van de 20 verschillende posts in dit topic gaan doorlezen die wat meer hierover uit de voeten doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:43:

Als je een full-abo hebt kun je af met 3 regels CSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:10

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

VBScripts? Ga gewoon naar je layout settings en dump daar hetvolgende, en klaar is Jism.
Cascading Stylesheet:
1
div#relatedProducts { display:none; }

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zo, het is (nog net) maandagmorgen en gepraat hebben we :-)

Allereerst dank voor het meedenken en aandragen van alternatieven. We doen er weldegelijk wat mee zoals je zo zal lezen. Vergeet niet dat elke reis begint met de eerste stap, we moeten gewoon ergens beginnen en gaandeweg komen we er samen wel. Populair is de feature wel, er zijn inmiddels meer dan 4000 producten gekoppeld en wordt veel gebruik van gemaakt.

Welke aanpassingen gaan er doorgevoerd worden in de loop van deze week? De meest gehoorde klacht is : ik wil ‘m uit kunnen zetten. Welnu, die feature gaat er komen. Voor iedereen. Non abo’s krijgen bij het uitschakelen van de PW info gewoon weer de google-ads en (clear) abo’s maken zelf de keuze. Maar we voegen nog een optie toe, de minimale variant. Deze zal gemaakt worden in de geest van het voorbeeld van Rakkerzero.

Wat gaat er niet veranderen? De positie blijft hetzelfde en de kleurstelling ook. Als je straks de minimale variant uitklapt om alle producten te zien dan krijg je het ‘gewone’ overzicht. De link landt op de prijzenpagina van de PW tenzij er geen prijs is, dan ga je naar de specs. Dus stiekem toch een kleine verandering.

Dan is er nog een aanpassing die we gaan maken. Of die deze week af is weet ik niet, het komt er aan maar : it’s done when it’s done. De topicstarter zal straks kunnen aangeven dat anderen geen producten kunnen koppelen. Dat voorkomt het koppelen van loze producten aan topics. De crew kan altijd producten koppelen, blokkade of niet. Ook kunnen we deze blokkade eventueel weer terugdraaien.

Kortom, aan de meeste bezwaren wordt tegemoet gekomen, de PW balk kan kleiner of zelfs uit en de topicstarter kan een wildgroei voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

zeef schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:30:
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:02
Als eerste ook van mijn kant hulde voor de snelle en adequate actie _/-\o_
Allereerst dank voor het meedenken en aandragen van alternatieven. We doen er weldegelijk wat mee zoals je zo zal lezen. Vergeet niet dat elke reis begint met de eerste stap, we moeten gewoon ergens beginnen en gaandeweg komen we er samen wel. Populair is de feature wel, er zijn inmiddels meer dan 4000 producten gekoppeld en wordt veel gebruik van gemaakt.
De feature heeft imo ook zeker meerwaarde en ik hoop dat het met de nieuwe aanpassingen voor iedereen voldoet, voor mij wel iig.
Maar we voegen nog een optie toe, de minimale variant.
Hulde, dit vind ik persoonlijk een hele mooie optie! Subtiel, maar toch aanwezig. In het voorbeeld van Rakkerzero zijn de ads ook volledig weg, ook bij deze minimale variant. Zal dit in jullie implementatie ook zo zijn? Zo ja, dan neemt het dus minder plaats in dan de google ads? :*)

[ Voor 9% gewijzigd door asfaloth_arwen op 16-03-2009 11:45 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Geweldig. +1 zeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Welke aanpassingen gaan er doorgevoerd worden in de loop van deze week? De meest gehoorde klacht is : ik wil ‘m uit kunnen zetten. Welnu, die feature gaat er komen. Voor iedereen. Non abo’s krijgen bij het uitschakelen van de PW info gewoon weer de google-ads en (clear) abo’s maken zelf de keuze. Maar we voegen nog een optie toe, de minimale variant. Deze zal gemaakt worden in de geest van het voorbeeld van Rakkerzero.

Wat gaat er niet veranderen? De positie blijft hetzelfde en de kleurstelling ook. Als je straks de minimale variant uitklapt om alle producten te zien dan krijg je het ‘gewone’ overzicht. De link landt op de prijzenpagina van de PW tenzij er geen prijs is, dan ga je naar de specs. Dus stiekem toch een kleine verandering.
Dat lijkt me een uitstekende oplossing. Als fel tegenstander kan ik me hier zeker in vinden. Zal ik als tegenprestatie wat meer op die google links klikken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechts 1 woord: heldt! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Prachtige oplossing inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Goed overleg! Ik was zeker geen tegenstander, maar hulde voor het accepteren van kritieken en verbeteringen!
De link landt op de prijzenpagina van de PW tenzij er geen prijs is, dan ga je naar de specs. Dus stiekem toch een kleine verandering.
Dit sluit neem ik aan bij de request over meuk? [feat] Productkoppeling software subfora naar Meuktracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
mithras schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:32:
Goed overleg! Ik was zeker geen tegenstander, maar hulde voor het accepteren van kritieken en verbeteringen!

[...]
Dit sluit neem ik aan bij de request over meuk? [feat] Productkoppeling software subfora naar Meuktracker
Nog niet helemaal, dat is een aparte issue waar we naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:13
Populair is de feature wel, er zijn inmiddels meer dan 4000 producten gekoppeld en wordt veel gebruik van gemaakt.
Dit is denk ik een wat voorbarige conclusie aangezien het nog nieuw is en mensen er dus (tijdelijk) veel op zullen klikken / het uitproberen.

Verder goed dat het binnenkort uit kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Misschien komt het omdat ik een alternatieve forum layout gebruik, maar ik krijg de reviewtab niet verwijderd met custom css -O- (#relatedProducts{ display:none })

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Boeboe schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:35:
Misschien komt het omdat ik een alternatieve forum layout gebruik, maar ik krijg de reviewtab niet verwijderd met custom css -O- (#relatedProducts{ display:none })
Pak de IEdevtoolbar voor IE of firebug voor FF er anders eens bij. Sowieso is het afsluiten van je CSS wel handig :P
Waarschijnlijk gaat het al een stuk beter werken met een ; erbij :P
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.