[feat]Product koppelingen verbergen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Terw_Dan schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:39:
[...]

Pak de IEdevtoolbar voor IE of firebug voor FF er anders eens bij. Sowieso is het afsluiten van je CSS wel handig :P
Waarschijnlijk gaat het al een stuk beter werken met een ; erbij :P
; is niet verplicht voor de } en die } zie je niet omdat die toevallig samenvalt in een smiley }) omdat er toevallig een ) achter staat. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Als je slechts 1 css eigenschap definieert is de ; niet nodig ;).
Heb het voor de zekerheid toch eens toegevoegd en het maakt geen verschil uit.

*edit*
Wat nme zegt dus :p

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 16-03-2009 15:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:59
zeef schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:30:
Zo, het is (nog net) maandagmorgen en gepraat hebben we :-)
[..]
Welke aanpassingen gaan er doorgevoerd worden in de loop van deze week? De meest gehoorde klacht is : ik wil ‘m uit kunnen zetten. Welnu, die feature gaat er komen. Voor iedereen. Non abo’s krijgen bij het uitschakelen van de PW info gewoon weer de google-ads en (clear) abo’s maken zelf de keuze. Maar we voegen nog een optie toe, de minimale variant.
Mooi! Fijn om te horen dat het geklaag hier niet voor niets is geweest. :)

Als de uitklapbare mini-variant by default inderdaad heel klein is laat ik die waarschijnlijk wel staan; dan is iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:01

momania

iPhone 30! Bam!

Topicstarter
Tnx voor de snelle response (zo na het weekend) en de aankomende snelle fix d:)b

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die minivariant komt er mogelijk wel in hier :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
zeef schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:30:
Dan is er nog een aanpassing die we gaan maken. Of die deze week af is weet ik niet, het komt er aan maar : it’s done when it’s done. De topicstarter zal straks kunnen aangeven dat anderen geen producten kunnen koppelen. Dat voorkomt het koppelen van loze producten aan topics. De crew kan altijd producten koppelen, blokkade of niet. Ook kunnen we deze blokkade eventueel weer terugdraaien.
Nog een paar vraagjes naar aanleiding van dit stukje. Ik neem aan dat dit ook kan kan worden ingesteld voor bestaande topics?

Daarnaast: Kan de topicstarter ook producten ontkoppelen, of blijft deze feature exclusief beschikbaar voor de crew? Ik kan me zo indenken dat bij reeds bestaande topics (wanneer deze feature wordt ingevoerd) met gekoppelde producten de topicstarter soms liever enkele producten ziet verdwijnen...

Daarnaast zeer goede ontwikkeling dat er een ingeklapte versie komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44

Zeror

Ik Henk 'm!

@ Zeef + (dev)crew,

Top dat jullie luisteren naar wat users te zeggen hebben en de nieuwe ideeën die rondom datgene ontstaan. Nauurlijk deden jullie dat al, maar we wordt in mijn ogen te weinig over gesproken richting de users. Maar dat neemt niet weg dat wij, als users zijnde, dit niet waarderen. Integendeel, we vinden het erg prettig dat er wordt gewerkt aan oplossingen, zoals jullie nu aan een aanpassing voorn het productkoppelingssysteem werken.

Dank hiervoor _/-\o_

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 21:57
Cadezo schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:17:
[...]

Nog een paar vraagjes naar aanleiding van dit stukje. Ik neem aan dat dit ook kan kan worden ingesteld voor bestaande topics?

Daarnaast: Kan de topicstarter ook producten ontkoppelen, of blijft deze feature exclusief beschikbaar voor de crew? Ik kan me zo indenken dat bij reeds bestaande topics (wanneer deze feature wordt ingevoerd) met gekoppelde producten de topicstarter soms liever enkele producten ziet verdwijnen...

Daarnaast zeer goede ontwikkeling dat er een ingeklapte versie komt!
Ik denk eerlijk gezegd dat de crew verantwoordelijk blijft voor het blokkeren van items. Dat is dan beperkt tot de topics van +/- deze week. Even een TR of DM/mail en we fixen het (NU AL!) voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:41:
Nauurlijk deden jullie dat al, maar we wordt in mijn ogen te weinig over gesproken richting de users.
Dit soort dingen wordt op kantoor mano-a-mano doorgesproken. Voor het weekend ging het systeem live, tijdens het weekend kwamen klachten en na het weekend was er nog voor het eind van de ochtend een officiële reply. Sneller ga je het niet krijgen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:59
Mano-a-mano? Wordt er over geduelleerd op kantoor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doh... op vrijdag 16:59 zo'n feature online gooien, 17:00 gaat er iemand klagen. Sorry jongens, het is weekend, kom maandag ochtend maar terug.

Ik dacht dat we in het nieuwe millenium niet aan 9 to 5 deden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:55

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 03:22:
Doh... op vrijdag 16:59 zo'n feature online gooien, 17:00 gaat er iemand klagen. Sorry jongens, het is weekend, kom maandag ochtend maar terug.

Hoewel je dit waarschijnlijk bedoelt hebt als grap komt het echt zeer slecht over (imho) ;)

Ik vind de geboden oplossing(en) in zo'n korte tijd meer dan prima :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 03:22:

Ehm, het was vrijdag ochtend online gezet en als ik me niet vergis zijn hebben we jullie toch ook gewoon in het weekend te woord gestaan (er zijn zelfs enkele bugs in het weekend gefixed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

Feature is inmiddels geimplementeerd. In je voorkeuren kan je aangeven of je de gewone balk wilt zien, een minimalistische versie of helemaal geen gekoppelde produkten (waarbij ook de mogelijkheid tot het invoeren ervan verdwijnt).

Dit alles onder de noemer "Weergave produktkoppelingen" onder het kopje "Instellingen berichtenoverzicht" :)

Intentionally left blank

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.