'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Heb het voor de zekerheid toch eens toegevoegd en het maakt geen verschil uit.
*edit*
Wat nme zegt dus
[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 16-03-2009 15:54 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Mooi! Fijn om te horen dat het geklaag hier niet voor niets is geweest.zeef schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:30:
Zo, het is (nog net) maandagmorgen en gepraat hebben we :-)
[..]
Welke aanpassingen gaan er doorgevoerd worden in de loop van deze week? De meest gehoorde klacht is : ik wil ‘m uit kunnen zetten. Welnu, die feature gaat er komen. Voor iedereen. Non abo’s krijgen bij het uitschakelen van de PW info gewoon weer de google-ads en (clear) abo’s maken zelf de keuze. Maar we voegen nog een optie toe, de minimale variant.
Als de uitklapbare mini-variant by default inderdaad heel klein is laat ik die waarschijnlijk wel staan; dan is iedereen blij.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Nog een paar vraagjes naar aanleiding van dit stukje. Ik neem aan dat dit ook kan kan worden ingesteld voor bestaande topics?zeef schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:30:
Dan is er nog een aanpassing die we gaan maken. Of die deze week af is weet ik niet, het komt er aan maar : it’s done when it’s done. De topicstarter zal straks kunnen aangeven dat anderen geen producten kunnen koppelen. Dat voorkomt het koppelen van loze producten aan topics. De crew kan altijd producten koppelen, blokkade of niet. Ook kunnen we deze blokkade eventueel weer terugdraaien.
Daarnaast: Kan de topicstarter ook producten ontkoppelen, of blijft deze feature exclusief beschikbaar voor de crew? Ik kan me zo indenken dat bij reeds bestaande topics (wanneer deze feature wordt ingevoerd) met gekoppelde producten de topicstarter soms liever enkele producten ziet verdwijnen...
Daarnaast zeer goede ontwikkeling dat er een ingeklapte versie komt!
Top dat jullie luisteren naar wat users te zeggen hebben en de nieuwe ideeën die rondom datgene ontstaan. Nauurlijk deden jullie dat al, maar we wordt in mijn ogen te weinig over gesproken richting de users. Maar dat neemt niet weg dat wij, als users zijnde, dit niet waarderen. Integendeel, we vinden het erg prettig dat er wordt gewerkt aan oplossingen, zoals jullie nu aan een aanpassing voorn het productkoppelingssysteem werken.
Dank hiervoor
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik denk eerlijk gezegd dat de crew verantwoordelijk blijft voor het blokkeren van items. Dat is dan beperkt tot de topics van +/- deze week. Even een TR of DM/mail en we fixen het (NU AL!) voor jeCadezo schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:17:
[...]
Nog een paar vraagjes naar aanleiding van dit stukje. Ik neem aan dat dit ook kan kan worden ingesteld voor bestaande topics?
Daarnaast: Kan de topicstarter ook producten ontkoppelen, of blijft deze feature exclusief beschikbaar voor de crew? Ik kan me zo indenken dat bij reeds bestaande topics (wanneer deze feature wordt ingevoerd) met gekoppelde producten de topicstarter soms liever enkele producten ziet verdwijnen...
Daarnaast zeer goede ontwikkeling dat er een ingeklapte versie komt!
Dit soort dingen wordt op kantoor mano-a-mano doorgesproken. Voor het weekend ging het systeem live, tijdens het weekend kwamen klachten en na het weekend was er nog voor het eind van de ochtend een officiële reply. Sneller ga je het niet krijgen.Rakkerzero schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:41:
Nauurlijk deden jullie dat al, maar we wordt in mijn ogen te weinig over gesproken richting de users.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Ik dacht dat we in het nieuwe millenium niet aan 9 to 5 deden?
Hoewel je dit waarschijnlijk bedoelt hebt als grap komt het echt zeer slecht over (imho)Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 03:22:
Doh... op vrijdag 16:59 zo'n feature online gooien, 17:00 gaat er iemand klagen. Sorry jongens, het is weekend, kom maandag ochtend maar terug.
Ik vind de geboden oplossing(en) in zo'n korte tijd meer dan prima
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Ehm, het was vrijdag ochtend online gezet en als ik me niet vergis zijn hebben we jullie toch ook gewoon in het weekend te woord gestaan (er zijn zelfs enkele bugs in het weekend gefixed...)Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 03:22:
Doh... op vrijdag 16:59 zo'n feature online gooien, 17:00 gaat er iemand klagen. Sorry jongens, het is weekend, kom maandag ochtend maar terug.
Dit alles onder de noemer "Weergave produktkoppelingen" onder het kopje "Instellingen berichtenoverzicht"
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
Update: zeef in '[feat]Product koppelingen verbergen'