Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PW Balk inklapbaar maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views

• AtleX
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex

Topicstarter
Die nieuwe balk met linkjes naar de PW vind ik wel handig, maar een beetje groot. Is het mogelijk dat hij inklapbaar wordt (setting onthouden dmv een cookie)? Dat kan volgens mij wel als dan de images niet meer getoond worden. Van de meeste producten weet ik immers wel wat het is of aan het typenummer kan ik het wel raden, dan heb ik die afbeeldingen niet nodig.

AtleX wijzigde deze reactie 13-03-2009 12:05 (33%)

AlexKamsteeg.nl - Automotive Photography

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is nu typisch iets dat je met custom css zou kunnen oplossen. Voor non-abo's komt de PW balk al in de plaats van de adsense banner dus die schieten er qua ruimte ook niet echt bij in ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True