Ik zit al een tijdje deze topic (en andere) te bij te houden en ben zelf binnenkort van plan om een nieuwe geluidsinstallatie te nemen met de volgende eisen:
Maargoed mijn probleem is dat ik hier al een tijdje over de mindere vermogen van dit apparaatje lees. Ik wil graag satelliet boxjes en geen monitoren. Mijn oog/oor is gevallen op die van KEF de KHT2005.3 en anders de Harman Kardon HKTS 11.
Kan iemand mij vertellen of het vermogen probleem bij deze boxen echt een merkbaar effect heeft, en wanneer merk je het? Verhouding van afspelen ligt rond de 70% films/tv en 30% muziek.
Een andere optie zou een Denon 1910, alleen is dat weer duurder en past de SR507 veel beter in het budget. Of heeft iemand een veel betere tip?
- HDMI (1.3a) met voor audio doorzetten en lipsync.. Ik wil het liefst alles op de reciever aansluiten en dan 1 kabel naar de tv.
- Upscale hoeft niet echt (mag wel), ik heb een ps3 voor de films en de tv kan dat zelf ook.
- 5.1 surround sound voldoet, meer is overbodige luxe.
- Als de receiver uit/stand-by staat moet het geluid via de boxen van de tv kunnen lopen.
- settopboxen van Ziggo via hdmi (HD-PVR).
- oude dvd speler via component en toslink.
- Wii via component.
- TV, Sony 46W5500 met een toslink kabeltje terug naar de receiver.
Maargoed mijn probleem is dat ik hier al een tijdje over de mindere vermogen van dit apparaatje lees. Ik wil graag satelliet boxjes en geen monitoren. Mijn oog/oor is gevallen op die van KEF de KHT2005.3 en anders de Harman Kardon HKTS 11.
Kan iemand mij vertellen of het vermogen probleem bij deze boxen echt een merkbaar effect heeft, en wanneer merk je het? Verhouding van afspelen ligt rond de 70% films/tv en 30% muziek.
Een andere optie zou een Denon 1910, alleen is dat weer duurder en past de SR507 veel beter in het budget. Of heeft iemand een veel betere tip?