Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyHey ik heb ook een Ultra touch en heb het zelfde probleem met java van geen geheugen beschikbaar.
ik heb dit gedaan:

1. Jadmaker downloaden
2. originele .jad weggooien
3. nieuwe .jad maken door het .jar bestand in de .jad maker te slepen.
4. De nieuwe .jad en .jar kopieren naar je phone
5. installen via de .jad

Nu moet het werken
Maar het werkt niet.
kunnen jully het meschien voor mij wat beter uitleggen ?
Alvast bedankt

Groetjes Raymon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
fotobrowser is wel tof, maar ik zou graag door mijn eigen foto's willen browsen, en niet door dat pakje achtergronden welk op de telefoon staat. Iemand al gevonden hoe je dit voor elkaar krijgt?
Ik dacht goed nieuws gevonden te hebben voor het (zwakke) batterijprobleem, maar Samsung Brussel weet blijkbaar van niets........
http://forumuk.samsungmob...t.aspx?ForumPostID=141229
Onderste post.
Leo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt Muziek zoeken op deze telefoon wel. Ik heb hem sinds gisteren en krijg iedere keer dat de registratie niet goed gaat.

Help help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 11:21:
Werkt Muziek zoeken op deze telefoon wel. Ik heb hem sinds gisteren en krijg iedere keer dat de registratie niet goed gaat.

Help help
ja bij mij werkt het prima d:)b je hebt wel internet nodig voor deze functie ik weet niet of je dat al goed hebt ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat lukt ook al niet. Heb wel de sms-jes gekregen om te installeren maar volgens mij staan de instellingen van mijn oude sim-kaart er nog in. Ik heb ook een nieuw sim-kaartje geinstalleerd gekregen van de primafoonwinkel om sneller te internetten. Maar ik krijg iedere keer de melding dat de naam al bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:04:
Nee dat lukt ook al niet. Heb wel de sms-jes gekregen om te installeren maar volgens mij staan de instellingen van mijn oude sim-kaart er nog in. Ik heb ook een nieuw sim-kaartje geinstalleerd gekregen van de primafoonwinkel om sneller te internetten. Maar ik krijg iedere keer de melding dat de naam al bestaat.
Hmm ik weet niet welke provider je hebt? Misschien kun je even op de site kijken van je provider en het met de hand instellen dat heb ik ook gedaan en dat werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb KPN. maar of een of andere manier krijg ik geen verbinding. Dat is de melding die hij nu weer geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:01:
Ik heb KPN. maar of een of andere manier krijg ik geen verbinding. Dat is de melding die hij nu weer geeft.
Had je dit al is geprobeerd?
[url]http://http://qelp.kpn.com/Samsung/S8300-Ultra-Touch/Internet/handmatig-instellen/[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:01:
GoT is er niet om je aan het handje te houden. Geef dus aub eerst aan wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een maandje en het is een prima telefoon. Alleen wat ik wel erg vervelend vind ik dat ik wel woorden kan toevoegen in de woordenlijst tijdens het smsen. Maar er geen woorden uit kan halen.

Is het mogelijk om woorden te verwijderen? En zoja, hoe?

Ik heb het hele internet al afgestruind maar kan niets vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:34:
Ik heb hem nu een maandje en het is een prima telefoon. Alleen wat ik wel erg vervelend vind ik dat ik wel woorden kan toevoegen in de woordenlijst tijdens het smsen. Maar er geen woorden uit kan halen.

Is het mogelijk om woorden te verwijderen? En zoja, hoe?

Ik heb het hele internet al afgestruind maar kan niets vinden |:(
Dat zoek ik ook al!

Per ongeluk een woord geadd ;-(

Wellicht dat een firmware of harde reset helpt maar dat wil ik ook weer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of hij flash lite ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ondersteunt voor zover ik weet geen flash light.

Een harde reset om die woorden te verwijderen zou bij mij geen probleem zijn. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat zou moeten doen zonder de telefoon in te moeten leveren.

Dus iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan 2 dingen doen een hard reset of een firmware update.
Over dit 2e mag ik niet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cors
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-11-2020
Heey!

Ik heb sinds gister de Ultra Touch binnen gekregen en bevalt prima op 1 specifiek onderdeel na, namelijk:
De camera! Als ik een foto wil maken is het beeld vrij wazig, verreweg van scherp (zoals hij naar zeggen hoort te zijn) en enkele seconde's nadat ik hem aan heb staan krijg ik rare gekleurde onderbrekingen in het beeld wat constant aanhoudt... Daarnaast word mijn return knop vrij heet.

Hebben er meer van jullie last van of ben ik de enige die met dit probleem kampt..??

MvG,
Cors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:00:
Je kan 2 dingen doen een hard reset of een firmware update.
Over dit 2e mag ik niet plaatsen.
Geregeld en het is gelukt.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb Samsung een mailtje gestuurd om te klagen dat de accu zo snel leeg gaat. Dit is wat ik terug kreeg:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw GT-S8300.

De standby tijd en de levensduur van de batterij zijn sterk afhankelijk
van verschillende factoren, het uitschakelen van het 3G netwerk zal de
batterijduur niet direct verlengen.

De volgende factoren kunnen van invloed zijn op een korte levensduur van
de batterij.

- Een onjuist onderhoud van de batterij aan het begin van de levensduur
van het toestel. (toestel dient de eerste keer volledig leeg te zijn
alvorens u het toestel minmaal 8 uur oplaadt, het is raadzaam dit de
eerste3 a 4 keer aan te houden bij het laden van de batterij)

- Het gebruik van Internet op uw toestel kost meer energie van de
batterij dan bellen en sms'en.

- Indien uw bluetooth continue ingeschakeld staat.

-Het gebruik van de MP3-speler/camera e.a applicaties op het toestel
kost u ook meer energie van de batterij.

- Hoe slechter het netwerksignaal in uw omgeving, de meer energie de
batterij verbruikt om zo goed mogelijk verbinding te kunnen leggen met
het netwerk.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact
Centre op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet
uw klantnummerte vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst
kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Contact Centre Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.

Natuurlijk is dit een belachelijke uitleg en totaal geen oplossing.

Nu denk ik wel dat het misschien wat meer indruk maakt als er meer mensen gaan mailen.

[ Voor 0% gewijzigd door DaannO op 04-06-2009 12:04 . Reden: Naam verwijderd van medewerker, is nergens voor nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir.roYa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-08 20:37
Ik denk dat ik ook maar even met Samsung moet gaan bellen. Want mijn telefoon houd het amper 2 dagen vol terwijl hetzelfde met mijn nok6300 meer dan een week met de batterij kon. Gewoon triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip update je toestel.
Google op : Samsung S8300 firmware update.
En klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de telefoon zit ook een functie dat je een video kan maken en dat dan als beller id kan toevoegen.
Maar als die persoon dan belt komt er geen geluid. Met video editor kan je wel een geluid toevoegen maar of dat dan ook hiervoor is is mij niet helemaal duidelijk. Alles volgens de bijlage gedaan.

Als ik dan naar geluiden ga en naar bestanden zijn al die mappen leeg.
Dus zowel op de telefoon als op het geheugenkaartje.

Iemand hier misschien een oplossing voor.????? :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag een screen protector gekocht om op het scherm te plakken. Iemand hier ervaring mee? Blijft het toestel nog wel goed reageren op vinger aanrakingen?

Daarnaast heb ik de laatste tijd dat wanneer ik een mp3 afspeel of iets met bluetooth doe, de telefoon opeens opnieuw opstart. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn of hoe op te lossen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke firmware heb je ?
Toets *#1234 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S8300BUIC6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij helpen
ik heb sinds deze week mijn telefoon binnen gekregen en heb internet goed ingesteld. nu kan ik dus goed op internet maar zodra ik een mail ga versturen doet hij het niet. ik zit dan op de site van hotmail.
nu is mij verteld dat ik dingen van vodafone in moet stellen en dingen van hotmail. mar waar? kan iemand mij daar doorheen loodsen waar ik wat in moet vullne? want ik denk dat het daar fout gaat.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je firmware komt uit maart.
Er zijn versies die uit mei komen.

Misschien helpt dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 23:40:
wie kan mij helpen
ik heb sinds deze week mijn telefoon binnen gekregen en heb internet goed ingesteld. nu kan ik dus goed op internet maar zodra ik een mail ga versturen doet hij het niet. ik zit dan op de site van hotmail.
nu is mij verteld dat ik dingen van vodafone in moet stellen en dingen van hotmail. mar waar? kan iemand mij daar doorheen loodsen waar ik wat in moet vullne? want ik denk dat het daar fout gaat.

alvast bedankt
Verstuur je een mailtje via de site in je browser? Of via je email functie in de telefoon?
De instellingen voor e-mailen op je telefoon via hotmail zijn in te stellen via menu>berichten>email postvak in> account instellen.
Als je daar instelt
smtp server: smtp.live.com poort 25
inkomende server pop3
pop3 server: pop3.live.com poort 995
via een veilige ssl verbinding en dan verderop je account gegevens dan kan je email ontvangen en versturen via je telefoon.
Hoe het werkt met de browser is mij niet helemaal bekend omdat ik dit nog nooit geprobeerd heb maar ik weet wel dat het via de telefoon zelf met deze instellingen goed werkt.

Succes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankjevoor je berichtje, maar hij werkt nog niet. ik kan nu zelfs helemaal niet meer op internet.
Mij is verteld dat de inkomende via hotmail gaat en de uitkomende via vodafone. dit komt door de beveleiging.
Moet ik voordat ik dit doe ook een nieuw email profiel aanmaken? Ik zet het nu nml allemaal neer in het vodafone live account., maar er was ook wat met het vodafone profiel.
iemand anders die toevallig ook vodafone heeft en die instellingen goed heeft staan?
Ik ga een week weg en het zal heerlijk zijn als ik ook een mail kan versturen.

Groetjes, en alvast thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 17:15:
Ik heb vanmiddag een screen protector gekocht om op het scherm te plakken. Iemand hier ervaring mee? Blijft het toestel nog wel goed reageren op vinger aanrakingen?

Daarnaast heb ik de laatste tijd dat wanneer ik een mp3 afspeel of iets met bluetooth doe, de telefoon opeens opnieuw opstart. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn of hoe op te lossen?

Thanks!
Ik heb ook screen protector erop geplakt en het werkt prima!

als ik *#1234# in typ krijg ik <SW VER> s8300CEIC2 kan iemand mij vertellen of dat de nieuwste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt nu een provider firmware.
Stel je telefoon moet ter reperatie naar een Samsung Point krijg je een van deze firmware's:

Uiteraart is de onderste de nieuwste.

S8300 versie - S8300XXIA8 2009 Jan
S8300 versie - S8300XXIB7 2009 Feb *
S8300 versie - S8300XEIB1 2009 Feb *
S8300 versie - S8300XXIC2 2009 Mrt *
S8300 versie - S8300XXIC3 2009 Mrt *
S8300 versie - S8300XXID1 2009 Apr *
S8300 versie - S8300XEID1 2009 Apr *
S8300 versie - S8300XXID6 2009 Apr *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:10:
Je hebt nu een provider firmware.
Stel je telefoon moet ter reperatie naar een Samsung Point krijg je een van deze firmware's:

Uiteraart is de onderste de nieuwste.

S8300 versie - S8300XXIA8 2009 Jan
S8300 versie - S8300XXIB7 2009 Feb *
S8300 versie - S8300XEIB1 2009 Feb *
S8300 versie - S8300XXIC2 2009 Mrt *
S8300 versie - S8300XXIC3 2009 Mrt *
S8300 versie - S8300XXID1 2009 Apr *
S8300 versie - S8300XEID1 2009 Apr *
S8300 versie - S8300XXID6 2009 Apr *
kan ik dit zelf ook updaten? en is dit dan gelijk een soort update voor je telefoon en dat je batterij dus ook weer langer mee gaat?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op beiden vragen zeg ik ja :)
Verder mag ik niet in gaan op de firmware's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 06:49
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:48:
Op beiden vragen zeg ik ja :)
Verder mag ik niet in gaan op de firmware's.
Kun je ook aangeven of er voordelen zijn ten aanzien van nieuwe firmware versies? Ik ben zelf in het bezit van een s8300 met de volgende firmware:

<SW VER>
S8300CEI2

Die kan ik codetechnisch niet helemaal thuisbrengen. Maar goed, als nieuwe firmware versies grote voordelen bieden, ben ik wel bereid er wat tijd in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai S8300XXID6 er zijn geen enorme verschillen, met voorgaande versies wel een paar kleine verbeteringen. De widget bar bug is weg. Hij is meer responsive geworden. Batterij lijkt langer mee te gaan. Je hoeft niet meer te kiezen als je je telefoon aansluit op de computer. De bestandsoverdracht is enigszins sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn review:

Ik heb de Ultra Touch nu anderhalve week, ik vind het opzich wel een goede telefoon, maar voor dit geld had ik echter wel wat beter verwacht.
Ik heb toch wat onhandigheden ondervonden, dus er moet zeker nog aan de software gewerkt worden.
Waar ik me het meeste aan erger is dat deze telefoon zo ongelofelijk TRAAG is!

Laat ik even meer vertellen over de bug. Toen ik de Fotostand 'Doorlopend' gebruikte, kreeg ik de foto's niet te zien. En in de map afbeeldingen stonden ze als Onbekend formaat (terwijl de gsm ze zelf nam).
Heeft nog iemand dit meegemaakt? Of kan iemand het even testen?

Minpunten:
Dat je de usb en bluetooth niet samen kan gebruiken vind ik ook maar niets.
De 'terug' 'aan' 'uit' knoppen hadden verlicht mogen zijn.
De batterij gaat max 1 dag mee.
Radio gaat alleen met hoofdtelefoon
Weinig widgets
...

Het touchscreen moet je ook gewoon worden, het is al een pak beter dan de LG Cookie, maar de iPhone staat nog steeds bovenaan het lijstje.

Ik vind het ook jammer dat er geen/amper homebrew beschikbaar is voor deze telefoon, ik wil namelijk alles zo een beetje naar mijn eigen hand kunnen zetten.

Als laatste wil ik nog even meegeven dat ik het design van deze telefoon zeer mooi vind (ik heb de rode), zoals samsung ze meestal wel maakt.

Groetjes Styn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 17:31
Heb nu een paar weken de S8300 en vind het een heerlijke telefoon. Heb net als iedereen nog wel wat moeite met smsen en vooral het woordenboek. Per ongeluk fout toegevoegde woorden blijft ie maar gebruik en woorden zoals "z'n, m'n" (woorden met een apostrof dus) zijn niet toe te voegen aan het woordenboek.

Ook moet ik bij het openen van een smsje soms vaker drukken.

Maar ik moet zeggen dat ik er mee kan leven tot nu toe, alleen hoop ik toch dat het een en ander met een update te verbeteren is. Hiervoor ga ik vanmiddag even langs een Service Point want zelf de firmware update begin ik niet aan :D

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand al ervaring heeft met We-Travel op de S8300, de website ziet er veelbelovend uit en ik ben van plan om het ook eens te installeren. Zodra ik dit voor elkaar heb zal ik mijn ervaringen hier ook even vermelden.

Tot slot nog even een goed woordje voor de oordopjes. Gisteren een stuk wezen mountainbiken met de oordopjes in en heerlijk gefiets. Lag deels aan het supergoede weer, maar ook aan de telefoon + oordopjes.

Goed ontvangst van de radio (radio 538), geluid op standje 5 wat ruim voldoende was. Enig minpuntje is misschien dat ik een achterop komende auto iets te laat opmerkte omdat de omgevingsgeluiden zo goed gedempt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Firmware 'S8300CEID4' is dit de nieuwste?

Edit: Ik heb nog een vraagje, als je in het test menu gaat (*#0*#) heb je een knop met 'CAM LED'. Als je hier op duwt gaat je LEd niet aan, maar gaat de Melody SPK spelen. Iemand enig idee hoe dit komt?

gtz

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 00:16:
[...]

Je firmware komt uit maart.
Er zijn versies die uit mei komen.

Misschien helpt dit ;)
Heb de software succesvol geupdate naar de nieuwere versie. Helaas blijft het probleem van het automatisch opstarten bij het afspelen van mp3's en opgenomen video's. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Heb laatst wel gehad dat de telefoon uitviel nadat ik door de regen doorweekt was.

Sinds mijn software update krijg ik als ik wil internetten ook opeens: HTTP status 504. Terwijl hij voor de update prima verbinding maakte. Heb via de site van vodafone, de juiste instellingen ingevoerd, maar geen resultaat. Wie weet wat hier mis gaat?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat de batterij er eens lang uitliggen bijvoorbeeld een nacht.

Verder is er een nieuwere update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cors
Heey!

Ik heb de Ultra Touch binnen gekregen en bevalt prima op 1 specifiek onderdeel na, namelijk:
De camera! Als ik een foto wil maken is het beeld vrij wazig, verreweg van scherp (zoals hij naar zeggen hoort te zijn) en enkele seconde's nadat ik hem aan heb staan krijg ik rare gekleurde onderbrekingen in het beeld wat constant aanhoudt... Daarnaast word mijn return knop vrij heet.

Hebben er meer van jullie last van of ben ik de enige die met dit probleem kamp..??

MvG,
Cors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cors schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 01:08:
Heey!

Ik heb de Ultra Touch binnen gekregen en bevalt prima op 1 specifiek onderdeel na, namelijk:

Hebben er meer van jullie last van of ben ik de enige die met dit probleem kamp..??

MvG,
Cors
jij krijgt ook wel vaak een Ultra Touch binnen :? 8)7 heb je dit bericht niet 3 juni ook al geplaatst? maar antwoord op je vraag ik heb hier geen last van en mijn foto's zijn wel scherp opzich dus misschien ligt het aan je software of aan je instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo hallo,

Iemand enig idee hoe je de mp3 uitschakeld? Hij staat namelijk op de achtergrond van mijn "bureaublad. Ik ben er wel achter hoe je het afspelen op de achtergrond uitzet maar dat rechthoekje met het nummer blijft erin staan.

Dank je voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cors
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:13:
Hallo hallo,

Iemand enig idee hoe je de mp3 uitschakeld? Hij staat namelijk op de achtergrond van mijn "bureaublad. Ik ben er wel achter hoe je het afspelen op de achtergrond uitzet maar dat rechthoekje met het nummer blijft erin staan.

Dank je voor de tips!
Aanraken en vervolgens naar het linkermenutje toe schuiven;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cors
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:44:
[...]

jij krijgt ook wel vaak een Ultra Touch binnen :? 8)7 heb je dit bericht niet 3 juni ook al geplaatst? maar antwoord op je vraag ik heb hier geen last van en mijn foto's zijn wel scherp opzich dus misschien ligt het aan je software of aan je instellingen
Hahaha, ja ik kreeg geen reactie dus ik denk ik probeer het zo maar...

Oke, dan lijkt het me dus dat ik een defect toestel toe gestuurd gekregen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanska32
  • Laatst online: 13-06-2009
Ook ik heb een nieuwe S8300. Hoe krijg ik Google email aktief? Ik vul mijn email adres/wachtwoord in en dan.
Waar is de "return"? En hoe moet je backspacen. Ik zou hier al mee geholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de telefoon zit ook een functie dat je een video kan maken en dat dan als beller id kan toevoegen.
Maar als die persoon dan belt komt er geen geluid. Met video editor kan je wel een geluid toevoegen maar of dat dan ook hiervoor is is mij niet helemaal duidelijk. Alles volgens de bijlage gedaan.

Als ik dan naar geluiden ga en naar bestanden zijn al die mappen leeg.
Dus zowel op de telefoon als op het geheugenkaartje.

Iemand hier misschien een oplossing voor.????? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:17
Ik heb de bestaande google maps applicatie geupdated. Nu is die niet meer geschikt voor touch. Iemand een idee hoe ik de standaard google maps van samsung er weer opkrijg?

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu een maandje, maar ben niet echt positief. Ziet er allemaal heel flashie en hi-tech uit zo'n touchscreen, maar er zitten ook nadelen aan. Heb vaak dat wanneer ik de telefoon uit mn zak wil halen wanneer ik gebeld word, ik per ongeluk al opneem of wegdruk.

Nog irritanter is als wanneer ik bel, met mijn oor het touchscreen aanraak precies op de plek waar MUTE zit. Opeens lijkt de persoon aan de andere kant van de lijn mij niet meer te horen. Heel hindelijk! Iemand een oplossing hiervoor? Kan je het scherm locken als je aan het bellen ben? Of ligt het gewoon aan mijn vreemde oren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makavelibrox2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-04-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:10:
[...]

Maar dit betekend dus dat je dan niet meer kan internetten?
Nee, het betekent dat je een stuk trager internet, maar als je bijvoorbeeld snel even op NS of 92 wil kijken, lukt dat nog prima binnen een halve minuut.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:56:
Zeg mensen, heb de s8300 nu al een aardig tijdje en ik vroeg mij af of meer mensen problemen hadden met het feit dat sms rapporten niet binnenkomen op de een of andere manier.
Ik heb leveringsrapporten aangezet natuurlijk, maar ik kan ze nergens vinden, en volgens mij verandert ook het tekentje van de verzonden sms niet als ze wel aan zouden komen.
Ideetjes?

edit: Ik heb overigens HI.
Ik heb nergens last van, als levering krijg ik gewoon een SMSje terug met "Delivered", zit bij Vodafone.
Cors schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:55:
Heey!

Ik heb sinds gister de Ultra Touch binnen gekregen en bevalt prima op 1 specifiek onderdeel na, namelijk:

Hebben er meer van jullie last van of ben ik de enige die met dit probleem kampt..??

MvG,
Cors
Staat je kwaliteit wel goed? en je scherpte?
Het werkt hier namelijk allemaal prima!
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:42:
[...]
Ik heb ook screen protector erop geplakt en het werkt prima!
Welke heb je gekocht? :P
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 01:38:
Radio gaat alleen met hoofdtelefoon
Google eens op Vradio, werkt prima zonder hoofdtelefoon!
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 18:41:
Nog irritanter is als wanneer ik bel, met mijn oor het touchscreen aanraak precies op de plek waar MUTE zit. Opeens lijkt de persoon aan de andere kant van de lijn mij niet meer te horen. Heel hindelijk! Iemand een oplossing hiervoor? Kan je het scherm locken als je aan het bellen ben? Of ligt het gewoon aan mijn vreemde oren :)
Misschien aan je andere oor houden?

Had ik zelf ook nog een vraagje over screenprotectors, heeft iemand ervaring met een van deze Screen Protectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb screen protection van de ipodtouch er opgeplakt en dat werkt prima! even bij knippen en klaar zit er nu 2 maanden ongeveer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cors
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 18:41:
Ik heb de telefoon nu een maandje, maar ben niet echt positief. Ziet er allemaal heel flashie en hi-tech uit zo'n touchscreen, maar er zitten ook nadelen aan. Heb vaak dat wanneer ik de telefoon uit mn zak wil halen wanneer ik gebeld word, ik per ongeluk al opneem of wegdruk.

Ik vind niet dat je de Ultra Touch af kan kraken op basis van het touch screen, ik snap je probleem wel, maar tegenwoordig is het immers allemaal touch... Dat legt dus niet specifiek aan de Samsung UT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cors
Makavelibrox2 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:19:
Had ik zelf ook nog een vraagje over screenprotectors, heeft iemand ervaring met een van deze Screen Protectors?
Ik heb hem er meteen maar bijgenomen, ik las op internet dat een deze Amoled beeldscherm niet geheel krasbestendig is dus vandaar... Maar even over mijn ervaring: Ik vond het nogal ingewikkeld in elkaar zitten, eerst moet je de plasticjes van elkaar halen dmv een papieren lipje, en vervolgens moet je hem op het scherm plakken. Na het lostrekken van het lipje bleef er een stukje papier sterk vast plakken aan de screenprotector. Ik baalde natuurlijk enorm als een stekker, maar plakte hem er toen toch maar op. Vervolgens bleek dat dit het berscherm plasticje was van de échte screen protector, dus heb ik het bescherm plasticje eraf gehaald en ziet de screenprotector er netjes uit. Ik had wel last van een luchtbel, maar heb die met een pasje naar de zijkant van het scherm weten de drijven zodat hij eruit kon.

Al met al ben ik zeer blij dat hij erop zit.

[ Voor 21% gewijzigd door Cors op 14-06-2009 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar mijn opinie zou ik geen protector gebruiken. Het Amoled beeldscherm werkt op de lichaamswarmte alles wat je er op plakt werkt de responstijd tegen. Ik heb hem nu een aantal maanden en heb vooralsnog geen krassen op de display. Je moet hem natuur niet bij je sleutels in je broekzak doen, maar zelfs met protector zou ik dat niet aandurven, aangezien de body ook kan beschadigen en sleutels vast ook wel door de protector heen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:38:
Naar mijn opinie zou ik geen protector gebruiken. Het Amoled beeldscherm werkt op de lichaamswarmte alles wat je er op plakt werkt de responstijd tegen. Ik heb hem nu een aantal maanden en heb vooralsnog geen krassen op de display. Je moet hem natuur niet bij je sleutels in je broekzak doen, maar zelfs met protector zou ik dat niet aandurven, aangezien de body ook kan beschadigen en sleutels vast ook wel door de protector heen komen.
Ik heb het er wel opzitten en het werkt prima! reactie tijd is net zo lang :)

weet iemand nog leuke ( gratis ) widgets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb deze telefoon sinds vrijdag ook in mijn bezit en hij bevalt behoorlijk goed tot nu toe moet ik zeggen.

Ik zit alleen te prutsen met dat WeTravel, is er iemand die dat werkend heeft?
En zoals degene voor mij ook vroeg: weet iemand of en waar er van die Widgets te downloaden zijn?

Verder hebben sommige mensen in dit topic erover dat ze SMS-en met het touch-screen.
Hoe dan? Ik kan alleen maar typen met de gewone knopjes, een on-screen keyboard is er niet?!
Toch gevonden: On-Screen Keyboard

Oh en nog 1 ding: wat betekent dat SIM-kaartje bovenin beeld? Of geeft dat puur alleen aan dat er een SIM-kaart in de foon zit? :?

[ Voor 44% gewijzigd door AzzKickah op 22-06-2009 15:24 . Reden: Oplossing gevonden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik snap trouwens de ballen van dat firmware versie-verhaal.
Ik heb dus S8300CEID4 maar nergens wordt uitgelegd wat nou dat CE en ID betekent :?
Ze hebben het elke keer over XX en XE dat dat voor Netherlands is (o.a.)... :?

Hoe kom ik erachter of er al een nieuwere versie is?

[ Voor 16% gewijzigd door AzzKickah op 22-06-2009 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir.roYa
AzzKickah schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:25:
Ik snap trouwens de ballen van dat firmware versie-verhaal.
Ik heb dus S8300CEID4 maar nergens wordt uitgelegd wat nou dat CE en ID betekent :?
Ze hebben het elke keer over XX en XE dat dat voor Netherlands is (o.a.)... :?

Hoe kom ik erachter of er al een nieuwere versie is?
Ik denk dat dat CE nederlands is ofzo. Tenminste ik heb net een XE versie op mijn telefoon gezet en buitenom dat hij daar niet zo blij van wordt kan ik ook niet eens nederlandse taal kiezen.
Ik zoek ook nog een nieuwere versie dan 8300CEIC2. Weet iemand of die er is? En of ik eventueel weer terug kan naar mijn orginele FW? Kon hem nergens vinden op het internet:(

edit:
Heb net S8300XXIE1 erop gezet en die is wel gewoon nederlands. Ik weet niet of iemand weet of dit de nieuwste versie is?

[ Voor 8% gewijzigd door Sir.roYa op 22-06-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Zie je nou nog verschillen dan, nu je die andere versie erop hebt staan?
Of merk je dat ie sneller is oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Front camera werkend gekregen !
toets *#0*#
je komt dan in een test menu, kies hier 8 VGA Cam.
en voila hij doet het, nog niet anders werkend gekregen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:08:
Front camera werkend gekregen !
toets *#0*#
je komt dan in een test menu, kies hier 8 VGA Cam.
en voila hij doet het, nog niet anders werkend gekregen !
:') Sorry dat ik je blijdschap de grond in moet boren, maar hier waren we al wel achter... :D

Haha maar thanx voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 23:30:
[...]

Geregeld en het is gelukt.

Bedankt!
Hoe heb je de harde reset uitgevoerd?
Of de firmware update? Ik krijg een foutmelding in PC Studio als ik Update klik en m'n S8300 selecteer geeft ie de melding 'Cannot connect to server. Update failed'.
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:54:
Tip update je toestel.
Google op : Samsung S8300 firmware update.
En klaar :)
Mjah dan kom ik dus niks bruikbaars tegen. En de site van Samsung zelf heb ik ook eigenlijk niks aan. Manual en PC Studio kun je downloaden, verder niks te vinden voor de S8300.

Waar haal ik een firmware vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir.roYa
AzzKickah schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:43:
Zie je nou nog verschillen dan, nu je die andere versie erop hebt staan?
Of merk je dat ie sneller is oid?
Ik heb niet het idee dat hij er sneller van is geworden. De widgetbar is wat verbeterd ten opzichte van de standaard FW die ik erop had. Dat was de 8300CEIC1. heb nu de S8300XXIE1. Ook heb ik het idee dat de batterijduur sterk is verbeterd. Maar dit heb ik nog niet heel goed kunnen uittesten omdat ik hem er natuurlijk nog maar een paar dagen op heb staan.
[...]
Mjah dan kom ik dus niks bruikbaars tegen. En de site van Samsung zelf heb ik ook eigenlijk niks aan. Manual en PC Studio kun je downloaden, verder niks te vinden voor de S8300.

Waar haal ik een firmware vandaan?
Harde reset: *2767*3855#
Dan zijn ook de instellingen van je mms/internet eruit.
Maarja even Ja naar 1300 smsen en klaar is kees:P

Google: Samsung Flash Guide Qualcomm
Ergens één van de eerste hits;)

[ Voor 28% gewijzigd door Sir.roYa op 24-06-2009 23:35 . Reden: omdat ik altijd de helft vergeet:P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

In ieder geval bedankt voor de links maar het zal wel aan mij liggen.. of ik snap er geen reet van of..

Op dat forum kan ik S8300XEID3 downloaden.
Mijn huidige firmware is S8300CEID4.

Hoe weet ik nou of die XEID3 nieuwer/beter is dan mijn huidige firmware?

Of zal ik S8300XXID6 opzoeken op internet? Of zelfs de XXIE1 ??
Waarom is het bij de ene versie XX en de ander XE?
Dat ik nu CE heb zal wel zijn omdat het een firmware vanuit KPN is of zo..?

Ja sorry.. :$ maar kheb geen zin om de verkeerde/oudere/niet werkende firmware op mijn foon te blaffen :)

Edit:
Nieuw probleem: Krijg 'm niet meer verbonden met m'n Vista-laptop :? Zeurt om drivers voor de Data Interface. Heb alles al opnieuw geinstalleerd helemaal, incl. alle drivers. Van CD alswel van de site van Samsung gedownload. Elke keer zelfde gezeik.

Wth is dat nou weer voor geouwehoer :(

[ Voor 23% gewijzigd door AzzKickah op 25-06-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nou, hij doet het ook niet meer aan de PC op m'n werk, waar ie het gistermiddag nog gewoon deed?!
Vraagt ook hier om drivers voor Data Interface maar wtf.. :? :(

Harde reset al gedaan, helpt niet.

Iemand hier bekend mee? Gvd wat irritant!!

Edit:
New PC Studio geprobeerd te installeren op een schoon XP Pro systeem.
Geeft errors tijdens installatie: RegDBSetKeyValueEx failed.

Ik wordt hier zo moe van.... :'(
En ook hier: Data Interface driver not found.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Maakt dus geen fuck uit welke PC, welk OS (XP/Vista).
Begin de telefoon te verdenken... :? Maar lijkt me ook sterk aan de andere kant...

Edit2:
Nevermind, kga vanmiddag langs die ene hele grote elektronica-keten met al die piepjes als je binnen loopt om het toestel om te ruilen.
Kheb geen zin in dit gezeik.

[ Voor 71% gewijzigd door AzzKickah op 26-06-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nou ze hadden hem niet meer op voorraad, tuuuuuuurlijk, gaat weer supertjes allemaal.

Als het goed is komt ie volgende week binnen, maar als iemand voor die tijd een oplossing heeft heb ik dat natuurlijk liever!!

Het verbinden met de PC in de stand voor het flashen van de firmware lukte nog wel! :D
Dus ik heb de nieuwste FW erop geknikkerd en nu connect ie ook gewoon weer goed met de PC :*)

Dikke prima dus zo.

[ Voor 33% gewijzigd door AzzKickah op 26-06-2009 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

ik heb sinds donderdag de ultra touch binnen en ben er opzich best blij mee, maar ik vind het raar dat na 70 sms tekens er komt te staan dat je aan bericht 2 begint.. dat zijn toch veelte weinig tekens want normaal is het toch 160? Is dat bij jullie allemaal zo of heb ik gewoon iets verkeerds gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:59:
Hallo!

ik heb sinds donderdag de ultra touch binnen en ben er opzich best blij mee, maar ik vind het raar dat na 70 sms tekens er komt te staan dat je aan bericht 2 begint.. dat zijn toch veelte weinig tekens want normaal is het toch 160? Is dat bij jullie allemaal zo of heb ik gewoon iets verkeerds gedaan?
Tekens als é en ö en dat soort dingen nemen meer in dan 'gewone' letters.
Kijk maar eens naar het tellertje als je zo'n letter invoert, springt ie opeens een heel stuk verder. :)

Oh ons nieuwe telefoontje heeft geen 'live' tellertje zie ik nu :P maar geloof me :)

[ Voor 6% gewijzigd door AzzKickah op 26-06-2009 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha jaa ik geloof je ook wel.. maar ik gebruik dat soort tekens helemaal niet...
kan jij wel 160 tekens in 1 berichtje kwijt als je een smsje verstuurd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:25:
haha jaa ik geloof je ook wel.. maar ik gebruik dat soort tekens helemaal niet...
kan jij wel 160 tekens in 1 berichtje kwijt als je een smsje verstuurd dan?
ik neem aan van wel maar ik weet het zo niet uit mijn hoofd met deze S8300, ik let er ook nooit op want ik heb toch zo'n bundeltje van 1100+ smsjes in de maand :$

maar kzal er eens op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo dus je smst ook best veel:p haha
ik ook en daarom baal ik er wel van dat er dan maar zo weinig tekens in kunnen..
maarja shit happens:(

toch bedankt x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 21:59:
Zozo dus je smst ook best veel:p haha
ik ook en daarom baal ik er wel van dat er dan maar zo weinig tekens in kunnen..
maarja shit happens:(

toch bedankt x
Ja ik sms idd veel :D :$
Ik had gisteren inderdaad een sms die toch niet heel erg lang was en daar pakte die idd 2 sms-jes voor. Ik had er geen aparte tekens in.. toch eens verder in verdiepselen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa inderdaad dat is toch niet normaal... 70 tekens is echt heeel veel minder dan de 160 die iedereen heeft... ik heb et hele mobieltje al door gezocht maar ik kan et nergens verandere... nu maar hopen dat jij iets kan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

:D kep t even wat uitgebreider getest maar als ik gewoon willekeurig allemaal letters en spaties erin ram doet ie gewoon 160 tekens per berichtje... dus nou ben ik er nog niet achter waarom die ene SMS van mij dan wel 2 berichtjes werd want daar zat toch niks vreemds in.. :?

Maar kan die specifieke zo gauw niet terug vinden.. :(

Maar goed, in principe gewoon 160 tekens per SMS dus d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa ik weet eindelijk waar het aan lag... haha
we hebben gebeld naar hi en blabla.. stond ie op unicode en het moest GSM alfabet zijn..
dusss ik had gewoon niet goed gezocht.. gelukkug heb ik nu wel 160 tekens in mijn smsje! :D
haha toch bedankt voor al je moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Heb sinds vandaag de UltraTOUCH :)
heb een Hi abonnement (eindeloos online) ik denk dat ik 3G niet nodig heb. 3G is toch ook niet nodig voor GPS?
Verbruikt mijn toestel minder energie als ik mijn netwerk instel op GSM 900/1800 ipv. automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ike. schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:53:
Heb sinds vandaag de UltraTOUCH :)
heb een Hi abonnement (eindeloos online) ik denk dat ik 3G niet nodig heb. 3G is toch ook niet nodig voor GPS?
Verbruikt mijn toestel minder energie als ik mijn netwerk instel op GSM 900/1800 ipv. automatisch?
Huh, correct me if I'm wrong maar dat 3G zorgt juist voor sneller internet, en die 'moet' je dus juist aan laten staan als je zo'n Eindeloos Online bundel hebt! :)

En ja, je batterij gaat merkbaar langer mee als je de telefoon instelt op GSM 900/1800 ipv UMTS of automatisch.

Oh en de GPS-antenne zelf werkt los van internet.
Let er alleen wel op dat je navigatie-programma het internet er niet bij gebruikt voor het downloaden van de kaarten bijvoorbeeld (maar ook hier, als je Eindeloos Online hebt, maakt het dus niks uit).
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:50:
we hebben gebeld naar hi en blabla.. stond ie op unicode en het moest GSM alfabet zijn..
dusss ik had gewoon niet goed gezocht.. gelukkug heb ik nu wel 160 tekens in mijn smsje! :D
Thanx voor de oorzaak/oplossing :)

[ Voor 19% gewijzigd door AzzKickah op 30-06-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
AzzKickah schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:42:

Huh, correct me if I'm wrong maar dat 3G zorgt juist voor sneller internet, en die 'moet' je dus juist aan laten staan als je zo'n Eindeloos Online bundel hebt! :)

En ja, je batterij gaat merkbaar langer mee als je de telefoon instelt op GSM 900/1800 ipv UMTS of automatisch.

Oh en de GPS-antenne zelf werkt los van internet.
Let er alleen wel op dat je navigatie-programma het internet er niet bij gebruikt voor het downloaden van de kaarten bijvoorbeeld (maar ook hier, als je Eindeloos Online hebt, maakt het dus niks uit).
bedankt voor je reactie

Ik dacht dat 3G alleen merkbaar is als je een snellere verbinding hebt... Hi eindeloos is maar 384Kbps (vanaf morgen).
Vanaf welke snelheid heb je 3G nodig?

[ Voor 37% gewijzigd door Ike. op 02-07-2009 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net m'n sim erin geduwd en even twee korte vragen en even twee korte vraagjes;

1. Als het blauwe G-tje zichtbaar is, houdt dat in dat ik met GPRS verbonden ben, en dus kosten maak?
2. De rode R van Roaming staat aan terwijl hij automatisch een netwerk kiest. Heb nu nog Telfort, dat gebruik maakt van KPN netwerk. Vandaar de R?

Firmware is trouwens S8300ASIC1. Strookt al niet met de andere die ik hier tegen ben gekomen? Deze zo oud, of zo nieuw?

Net groot deel van de topic doorgelezen maarr... de achtergrond afbeelding van de 'vergrendelde' stand, hoe is die aan te passen? En als ik het klepje diht doe, wil ik dat de telefoon naar het beginscherm gaat, is dat in te stellen?

Oh nog een kleine... het activeren van het touch toetsenbord bij smsjes? :o

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:53:

1. Als het blauwe G-tje zichtbaar is, houdt dat in dat ik met GPRS verbonden ben, en dus kosten maak?
je maakt pas verbinding als je een wereldbolletje bovenin beeld zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:53:
Net m'n sim erin geduwd en even twee korte vragen en even twee korte vraagjes;

Nee, pas als ie rood is.
2. De rode R van Roaming staat aan terwijl hij automatisch een netwerk kiest. Heb nu nog Telfort, dat gebruik maakt van KPN netwerk. Vandaar de R?
Durf ik niet te zeggen...
Firmware is trouwens S8300ASIC1. Strookt al niet met de andere die ik hier tegen ben gekomen? Deze zo oud, of zo nieuw?
Nee hoor, kun je gewoon een andere overheen blaffen. De XXIE6 is momenteel de nieuwste (uit mijn hoofd).
Net groot deel van de topic doorgelezen maarr... de achtergrond afbeelding van de 'vergrendelde' stand, hoe is die aan te passen?
Niet :)
En als ik het klepje diht doe, wil ik dat de telefoon naar het beginscherm gaat, is dat in te stellen?
Nope, wel of hij dan automatisch de toetsenblokkade erop moet doen of niet.
Oh nog een kleine... het activeren van het touch toetsenbord bij smsjes? :o
Een keer tikken in het scherm :) (gedeelte waar de tekst van het smsje staat)

Ik neig naar 'RTFM' roepen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een keer tikken in het scherm (gedeelte waar de tekst van het smsje staat)

Ik neig naar 'RTFM' roepen...
Die had ik zelfs voor me :o

Dat tikken in het scherm werkt bij mij iig niet. Zal straks een firmware checken.

Thanx!

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Overigens zo werkt het overal waar je tekst in kunt voeren.
Als je tikt in het tekstvakje waar de tekst moet komen, krijg je het on-screen toetsenbordje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:34:
Overigens zo werkt het overal waar je tekst in kunt voeren.
Als je tikt in het tekstvakje waar de tekst moet komen, krijg je het on-screen toetsenbordje :)
Edit: Jeuj.. gelukt. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
bij mij werkt dit alleen als de telefoon niet is 'uitgeschoven'.

[ Voor 66% gewijzigd door Ike. op 06-07-2009 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier echt met een heel groot probleem ;(

Ik was naar het hulsbeek.. dat is een waterpark ofzo bij ons in de buurt.. ik ben dus gaan zwemmen met men mobiel in men zak van men zwembroek echt dom!! ;( ik heb dat ding nu al 2 dagen onder de haardroger en mijn ventilator gehouden.. is de kans dat ik mijn gelieve dure mobiel ooit nog kan terug zien? ;(

De mobiel heeft lang tijdig in water gelegen... maar het was geen zoutwater.. ik las iets over dat je niet gekookt rijst in een kommetje kan doen samen met je mobiel want rijst zuigt het water dan op. heb dit nog niet geprobeerd.

Iemand nog een oplossing?? ;( PLZZ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:53:

....
Tja, stond je mobiel aan toen je met dat ding het water in ging :| ? Zoja dan denk ik dat je telefoon defintief RIP is, anders heb je misschien nog een kans (maar goed laten drogen in een droge duh omgeving en niet al te snel je mobiel aanzetten, ja dat kan nog een kans hebben.

In de praktijk dus voor beide gevallen handig om dat ding nog niet op de accu / aan te hebben en het drogen nog even te laten wachten (meende ergens hier op GoT, kan topic zo 1,23 niet vinden, dat dat nog wel eens verschil kon uitmaken, het aantal te drogen dagen)

Maar ik vrees het ergste voor je ...

Offtopic: Het hulsbeek is overigens hier een grote plas in de buurt, Twente :-) , zou het zelf niet een waterpark durven noemen though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ike. schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:25:
[...]

bij mij werkt dit alleen als de telefoon niet is 'uitgeschoven'.
Je hebt gelijk, vergeten erbij te zetten.
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:53:

Ik was naar het hulsbeek.. dat is een waterpark ofzo bij ons in de buurt.. ik ben dus gaan zwemmen met men mobiel in men zak van men zwembroek echt dom!! ;( ik heb dat ding nu al 2 dagen onder de haardroger en mijn ventilator gehouden.. is de kans dat ik mijn gelieve dure mobiel ooit nog kan terug zien? ;(

De mobiel heeft lang tijdig in water gelegen... maar het was geen zoutwater.. ik las iets over dat je niet gekookt rijst in een kommetje kan doen samen met je mobiel want rijst zuigt het water dan op. heb dit nog niet geprobeerd.

Hey op t Hulsbeek ja? :D Daar ga ik vanmiddag ook nog wel ff heen :) chilluuuuh :+

Maar idd als ie aan stond kun je het wel vergeten. Zeker als ie echt helemaal onder water is geweest voor enkele seconden of meer. Afgelopen zaak.

hmm jah 'waterpark'... recreatieplasje meer :D

[ Voor 9% gewijzigd door AzzKickah op 03-07-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand dit:

Telkens wanneer ik mijn telefoon aan of uitzet geeft hij de tune voor opstarten of afsluiten. Weet iemand waar ik deze uit kan zetten. Wanneer ik nu in de bios zit en de telefoon uit wil zetten weet iedereen dat ook meteen........erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:20:
weet iemand dit:

Telkens wanneer ik mijn telefoon aan of uitzet geeft hij de tune voor opstarten of afsluiten. Weet iemand waar ik deze uit kan zetten. Wanneer ik nu in de bios zit en de telefoon uit wil zetten weet iedereen dat ook meteen........erg irritant.
Zit bij de profielen, onder telefoongeluiden/phone sounds
Power on and off sounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:27:
[...]

Zit bij de profielen, onder telefoongeluiden/phone sounds
Power on and off sounds.
We zijn eruit, dank u wel. Dit zit inderdaad onder de telefoonprofielen, maar dan dat pijltje naar meer opties. En dan ook nog een pull down menu.........lekker overzichtelijk allemaal.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Hebben jullie ook bij google maps dat de optie om de gedownloade kaarten te wissen 'grijs' is en niet te selecteren is?

SW VER: CEIC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S. van der Meer
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 00:56
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:50:
Hoe verander je dit dan? Aangezien ik hier ook last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

S. van der Meer schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:45:
[...]

Hoe verander je dit dan? Aangezien ik hier ook last van heb.
Ja bij de instellingen van SMS-berichten natuurlijk :+

(Sending Options --> Character Support)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmrazor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:01
Heb de UltraTouch nu een week of 4. Totnutoe bevalt hij goed, maar ik heb nu één probleempje:

Ik kan widgets naar het bureaublad verplaatsen, maar daarna zitten ze vast en kan ik ze niet meer terugzetten. Tot gisteren werkte alles wel goed.

Volgens mij heb ik niets aan of uitgezet. Iemand enig idee wat hier misgaat?

Thx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

dmrazor schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:17:
Heb de UltraTouch nu een week of 4. Totnutoe bevalt hij goed, maar ik heb nu één probleempje:

Ik kan widgets naar het bureaublad verplaatsen, maar daarna zitten ze vast en kan ik ze niet meer terugzetten. Tot gisteren werkte alles wel goed.

Volgens mij heb ik niets aan of uitgezet. Iemand enig idee wat hier misgaat?

Thx,
Zet 'm ff een keer uit, haal de accu er 10 secondjes uit en doe 'm weer aan.
Denk dat ie dan wel weer normaal doet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmrazor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:01
AzzKickah schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:25:
[...]

Zet 'm ff een keer uit, haal de accu er 10 secondjes uit en doe 'm weer aan.
Denk dat ie dan wel weer normaal doet d:)b
TOP! Alleen ff aan en uit was al voldoende. Hij was blijkbaar de weg een beetje kwijt.

_/-\o_ Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:13:
[...]

Ja bij de instellingen van SMS-berichten natuurlijk :+

(Sending Options --> Character Support)
Hallo
nou ik wil dit dus ook veranderen maar bij mij werkt dat dus niet ik kan de optie niet vernaderen bij mijn toestel dus hoe moet het nou werkelijk als dat volgens jullie mogelijk is. Alvast bedankt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

dmrazor schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:15:
[...]

TOP! Alleen ff aan en uit was al voldoende. Hij was blijkbaar de weg een beetje kwijt.

_/-\o_ Dank!
You're welcome ;)
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:17:
[...]

Hallo
nou ik wil dit dus ook veranderen maar bij mij werkt dat dus niet ik kan de optie niet vernaderen bij mijn toestel dus hoe moet het nou werkelijk als dat volgens jullie mogelijk is. Alvast bedankt. :?
Let op: ;)

- Ga naar menu
- Ga naar berichten
- Ga naar instellingen
- Ga naar tekst-berichten
- Ga naar zend-opties
- Verander Character Support in GSM Alphabet

And there you go :P
Ik heb mijn telefoon in het Engels staan dus het kan zijn dat het allemaal net heel iets anders heet in jouw foontje maar ik neem aan dat je er zo wel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

En dan heb ik even een vraagje voor jullie:

Giteravond was ik op een verjaardag en iemand had dezelfde foon als mij (ons ;) ).
Ze had alleen constant bovenin beeld een R in een rood vierkantje staan. Ik alles napluizen, kwam er niet achter waar dat mee te maken had.

Ik net in de manual kijken, heeft dat dus te maken met Roaming.. :?
Bij mijn telefoon zie ik die R nooit maar bij haar kreeg ik hem niet weg.

Hoe zet je dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:08:
[...]

You're welcome ;)

[...]

Let op: ;)

- Ga naar menu
- Ga naar berichten
- Ga naar instellingen
- Ga naar tekst-berichten
- Ga naar zend-opties
- Verander Character Support in GSM Alphabet

And there you go :P
Ik heb mijn telefoon in het Engels staan dus het kan zijn dat het allemaal net heel iets anders heet in jouw foontje maar ik neem aan dat je er zo wel uit komt.
nou helaas ik heb gewoon 95 tekend ipv 160 kan het dus ook niet veran :? deren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:18:
[...]

nou helaas ik heb gewoon 95 tekend ipv 160 kan het dus ook niet veran :? deren
Natuurlijk kun jij dat veran :? deren
Probeer maar eens door een smsje helemaal vol te typen met 1 letter (dus bijv. 'mmmmmmmmmmmmmmm') en dan kijken hoeveel tekens die pakt.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste