Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:27:
[...]

Natuurlijk kun jij dat veran :? deren
Probeer maar eens door een smsje helemaal vol te typen met 1 letter (dus bijv. 'mmmmmmmmmmmmmmm') en dan kijken hoeveel tekens die pakt.
Ik moet je gelijk geven maar het is echt wel raar eerst geeft hij aan dat ik dus 95 tekens ervoor heb en dan gaat hij van 99 weer aftellen. Dus eerst 95 aftellen en dan pas weer van 99 aftellen lekker makkelijk te maken. heb trouwens wel de Firmware S830NXXIE1 en die werkt bij mij prima al moet ik de navigatie nog echt goed uit proberen want ik heb dus verder geen mappen van de landen dus. Daar moet ik dus nog op zoek naar.
Gr. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:53:
Ik zit hier echt met een heel groot probleem ;(

Ik was naar het hulsbeek.. dat is een waterpark ofzo bij ons in de buurt.. ik ben dus gaan zwemmen met men mobiel in men zak van men zwembroek echt dom!! ;( ik heb dat ding nu al 2 dagen onder de haardroger en mijn ventilator gehouden.. is de kans dat ik mijn gelieve dure mobiel ooit nog kan terug zien? ;(

De mobiel heeft lang tijdig in water gelegen... maar het was geen zoutwater.. ik las iets over dat je niet gekookt rijst in een kommetje kan doen samen met je mobiel want rijst zuigt het water dan op. heb dit nog niet geprobeerd.

Iemand nog een oplossing?? ;( PLZZ O-)
beste rassa er is misschien nog hoop

ik had ook mijn s8330 in het water laten vallen
ik heb heb 3 dagen laten drogen(open gemaakt)
en hij doet het weer bij mij had hij ook lang in het water gelegen
alles deed het nog behalve mijn geheugen kaartje hij was overleden
dus er is nog hoop

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cors
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-11-2020
AzzKickah schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:10:
En dan heb ik even een vraagje voor jullie:

Giteravond was ik op een verjaardag en iemand had dezelfde foon als mij (ons ;) ).
Ze had alleen constant bovenin beeld een R in een rood vierkantje staan. Ik alles napluizen, kwam er niet achter waar dat mee te maken had.

Ik net in de manual kijken, heeft dat dus te maken met Roaming.. :?
Bij mijn telefoon zie ik die R nooit maar bij haar kreeg ik hem niet weg.

Hoe zet je dat uit?
Kan je niet uitschakelen.
Als dat zou kunnen heb je helemaal geen ontvangst meer, althans dat ligt aan de provider die zei heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeey mensen,

Even een vraagje: Heeft iemand al echt goed werkende navigatie gevonden? Die op dit forum staan werken niet helemaal goed heb ik het idee of ligt dat aan mij? Dus heeft iemand tips? Is er al iets bekend van route 66?
en ik kan nergens updates vinden voor de s8300 ik heb nu sw ver S8300CEIC2 zijn er al wel nieuwe updates?

alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:08:
eeeey mensen,

Even een vraagje: Heeft iemand al echt goed werkende navigatie gevonden? Die op dit forum staan werken niet helemaal goed heb ik het idee of ligt dat aan mij? Dus heeft iemand tips? Is er al iets bekend van route 66?
en ik kan nergens updates vinden voor de s8300 ik heb nu sw ver S8300CEIC2 zijn er al wel nieuwe updates?

alvast bedankt! :)
Ik heb WeTravel prima werkend op mijn foon.

Er is een site op internet te vinden met uitgelegd van A tot Z hoe je je telefoon software update.
Er is daar ook software te vinden met Route66 erin. Route66 gebruikt wel een internetverbinding, WeTravel niet.

Eerder in dit topic staat uitgelegd hoe je WeTravel installeert.
Voor die website met nieuwe telefoon-software moet je even goed Koekelen. :)
Iets met donkere bos groep in het Engels

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 17-07-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:22:
[...]

Ik heb WeTravel prima werkend op mijn foon.

Er is een site op internet te vinden met uitgelegd van A tot Z hoe je je telefoon software update.
Er is daar ook software te vinden met Route66 erin. Route66 gebruikt wel een internetverbinding, WeTravel niet.

Eerder in dit topic staat uitgelegd hoe je WeTravel installeert.
Voor die website met nieuwe telefoon-software moet je even goed Koekelen. :)
Iets met donkere bos groep in het Engels
oke thanks!! Ik ben nu aan het kijken naar hoe het precies moet heeft iemand Firmware 3 al geprobeerd? werkt het goed?

Weet iemand waarom er ook al heb ik een afspraak in mijn agenda er toch op het scherm blijft staan geen agenda items?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb route 66 op mijn s8300 staan hoe krijg ik kaarten binnen het telefoongeheugen is te klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een mms ontvang , hoe sla ik de foto op pakweg onder mijn bestanden of op geheugenkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:48:
ik heb route 66 op mijn s8300 staan hoe krijg ik kaarten binnen het telefoongeheugen is te klein
Waar heb je die vandaan? Op de site van Route66 staan alleen versies voor WinMo, Symbian en PND devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:48:
Misschien een geheugenkaartje gebruiken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Gadgeteer schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:40:
[...]

Waar heb je die vandaan? Op de site van Route66 staan alleen versies voor WinMo, Symbian en PND devices.
laatste firmware heeft route66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:51:
Ik heb hem nu één weekje en ben er zeer tevreden over. Ook het intikken van smsjes via het aanraakscherm vormt voor mij geen probleem en gaat zelfs sneller dan via het toetsenbord.

Enkele pluspunten:
- door het aanrakscherm dien je je klavier niet te gebruiken, het kan dus ook niet verslijten
- prachtig en scherp scherm
- handige widgets die je kan verslepen
- GPS werkt snel

Enkele minpunten:
- de beltoon fade in, waardoor de eerste seconde wegvalt van je beltoon.

Ook heb ik een probleempje ondervonden met de widgets. Wanneer ik het operatorlogo op een andere plaats zet dan staat die terug op de originele plaats wanneer ik het toestel terug inschakel (heeft iemand hier een oplossing voor?).
Het afspraken widget staat na het aanschakelen soms plots op het bureaublad, hoewel deze voorheen in de widgetlijst stond.

Het scrollen van de widgets wil soms niet lukken zoals al eerder werd aangehaald. Bij het naar beneden scrollen gaat die automatisch terug naar boven. Een workaround hiervoor is even naar het menu te gaan en terug te keren, daarna werkt het weer zoals het hoort.
Beste koendv, Ik wil deze telefoon ook, en ik wil graag weten welk navigatie systeem jij gebruikt, want je zegt dat het goed werkt.

Maestrochiller

[EDIT] Iemand anders mag me ook een goed navigatie systeem aanraden hoor^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:30:
[...]

Beste koendv, Ik wil deze telefoon ook, en ik wil graag weten welk navigatie systeem jij gebruikt, want je zegt dat het goed werkt.

Maestrochiller

[EDIT] Iemand anders mag me ook een goed navigatie systeem aanraden hoor^^
AzzKickah in "Het Samsung S8300 UltraTOUCH topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:50
Ik heb problemen met het synchroniseren met New PC STudio welke geleverd werd bij de telefoon.

Het programma geeft iederekeer aan dat Com poort 3 bezet is. Ik heb geen idee hoe ik erachter kom wat die poort bezet houdt.

Ik heb een Acer laptop met Windows Vista Home Premium

Kan iemand me uitleggen hoe ik erachter kom door welk programma deze poort bezet gehouden wordt?

Ik had het modem en de infrarood al eens uitgezet onder apparaatbeheer zonder succes. Ik zie ook nergens onder apparaatbeheer een kopje Poorten (com en serieel) zoals vroeger onder andere windowsversies wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik lees een hoop over alle functies van de tel. maar heb nog nergens echt een reactie gehoord over de geluidskwaliteit tijdens het bellen... hoe is deze?? ik heb nu een U700 en daar is de geluidskwaliteit goed... op phonearena.com heb ik gelezen dat de geluidskwaliteit te kort komt.... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

ArcticWolf schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:26:
ik lees een hoop over alle functies van de tel. maar heb nog nergens echt een reactie gehoord over de geluidskwaliteit tijdens het bellen... hoe is deze?? ik heb nu een U700 en daar is de geluidskwaliteit goed... op phonearena.com heb ik gelezen dat de geluidskwaliteit te kort komt.... iemand?
Oh nee hoor de geluidskwaliteit is prima.
Ding kan ook knetterhard d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ok dankje :)
ik heb geen zin in dof geluid tijdens het bellen ;)
misschien dat ze dat na het prototype hebben aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:54:
ok dankje :)
ik heb geen zin in dof geluid tijdens het bellen ;)
misschien dat ze dat na het prototype hebben aangepast
Ik heb ook nergens last van! Werkt allemaal prima!! Ook het geluid is mooi en goed en je kunt als je de liedjes niet hard genoeg vind ze natuurlijk zelf nog aanpassen en ze dan op je telefoon zette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:13:
[...]

Ik heb ook nergens last van! Werkt allemaal prima!! Ook het geluid is mooi en goed en je kunt als je de liedjes niet hard genoeg vind ze natuurlijk zelf nog aanpassen en ze dan op je telefoon zette
ik had het meer over de kwaliteit tijdens het bellen ;) dat de mp3 speler goed is geloof ik wel... al luister ik dan met oordopjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

ArcticWolf schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:09:
[...]

ik had het meer over de kwaliteit tijdens het bellen ;) dat de mp3 speler goed is geloof ik wel... al luister ik dan met oordopjes 8)7
Ik had het uiteraard ook over het geluid tijdens het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:09:
[...]

ow haha dat kan :9~ het bel geluid is ook prima vind het erg helder en iedereen is duidelijk te verstaan zowel in de gewone stand als in speaker stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
yeah heb hem eindelijk :D
klinkt idd goed, leuke oordopjes er ook bij!! :)

weet iemand hoe die H264/mp4 aan de praat krijgt?? bij mij krijg ik alleen geluid als ik ze afspeel.... (en zwart beeld)
xvid/divx werkt wel gewoon normaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

ik heb een vraagje aan iedereen, heeft iemand al geprobeerd om de flitser lang achterelkaar aan te zetten tijdens het filmen ( ongeveer 4 a 5 minuten ) ?
Als ik dus in het donker aan het filmen ben dan is mijn flitser dus de hele tijd aan waardoor mijn telefoon zo warm word(mogelijk door de flitser) dat op een gegeven moment het beeld vervormd word. Er komen dan allemaal van die horizontale strepen in het beeld tijdens het filmen. Het beeld word dan gewoon onherkenbaar.
Ik denk dat de flitser gewoon zo sterk is dat de telefoon er heet van word maar ik weet niet of dat normaal is.
Hebben meer mensen hier last van ?? Is dit normaal??

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:50:
Hey mensen,

ik heb een vraagje aan iedereen, heeft iemand al geprobeerd om de flitser lang achterelkaar aan te zetten tijdens het filmen ( ongeveer 4 a 5 minuten ) ?
Als ik dus in het donker aan het filmen ben dan is mijn flitser dus de hele tijd aan waardoor mijn telefoon zo warm word(mogelijk door de flitser) dat op een gegeven moment het beeld vervormd word. Er komen dan allemaal van die horizontale strepen in het beeld tijdens het filmen. Het beeld word dan gewoon onherkenbaar.
Ik denk dat de flitser gewoon zo sterk is dat de telefoon er heet van word maar ik weet niet of dat normaal is.
Hebben meer mensen hier last van ?? Is dit normaal??
Hmm das een hele goeie.. Ik heb de flitser al wel eens een paar minuten aan gehad omdat ik hem dan gebruik als lampje in de auto of zoiets maar ik heb nog niet iets gemerkt van wat jij beschrijft..

Ik zal hem eens even aanzetten nu. Edit m'n post zo wel ff.

[EDIT]
Nou ik heb zojuist een filmpje geschoten van 8:17 op hoogste kwaliteit met flits constant aan.
Bij de flitser wordt het toestel inderdaad warm, maar niet heet. Je kunt het nog makkelijk vasthouden.

Ik zie ook geen vervormingen in het beeld.

Wellicht is het verstandig dat je teruggaat met je telefoon voor garantie.

[ Voor 14% gewijzigd door AzzKickah op 31-07-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dit al op het forum stond of dat mensen het al wisten maar ik kwam er net achter :p ik dacht dat er tijdens het typen geen navigatie toetsen waren om 1 letter opzij of omhoog of omlaag te gaan maar dat is er dus toch wel. Als je aan het type bent druk dan voor 1 a 2 sec op het scherm dan verschijnen er 4 pijltjes.
Ik vond het wel handig misschien jullie ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:04:
ik weet niet of dit al op het forum stond of dat mensen het al wisten maar ik kwam er net achter :p ik dacht dat er tijdens het typen geen navigatie toetsen waren om 1 letter opzij of omhoog of omlaag te gaan maar dat is er dus toch wel. Als je aan het type bent druk dan voor 1 a 2 sec op het scherm dan verschijnen er 4 pijltjes.
Wist ik niet, handige tip. Al is 2 seconden wel lang als je snel een smsje typt.

Is er trouwens al iemand die weet hoe het zit het automatisch aanpassen van woorden? Stel ik typ 'de' maar ik bedoelde 'ff'. Ik pas het aan, dan sluit ik de zin af met een punt maar dan springt het woord weer naar 'de'?!

Ook een vraagje over afspelen van DivX. Dacht ik download een divx bestand, maar dat speelt hij niet af.'Niet ondersteunde media indeling of bitsnelheid te hoog. Wat moet ik doen om het wel af te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Nou bij mij werkt dat helaas niet,
Ook wat iemand hierboven zegt is mateloos irritant. Woord selecteren als je dan afsluit met een . dan springt ie weer naar de 1ste suggestie. Echt een klote telefoon om te smsen.

ook was ik gewend om m'n te kunnen typen middels t9 en dat lukt nu ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:15:
[...]

Nou bij mij werkt dat helaas niet,
Ook wat iemand hierboven zegt is mateloos irritant. Woord selecteren als je dan afsluit met een . dan springt ie weer naar de 1ste suggestie. Echt een klote telefoon om te smsen.

ook was ik gewend om m'n te kunnen typen middels t9 en dat lukt nu ook niet meer.
hmm misschien moet je dan even naar een servicepoint ofzo gaan want ik heb echt helemaal nergens last van ook niet dat die terug sprong eerst wel maar na nieuwe firmware werkt alles prima! ook dat je takenbalkje aan de zijkant weer automatisch om hoog gaat heb ik nu geen last van en heb ook het idee dat de batterij langer mee gaat :) dus nu is het gewoon een prima telefoon internet is trouwens ook sneller en GPS werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:32:
[...]

hmm misschien moet je dan even naar een servicepoint ofzo gaan want ik heb echt helemaal nergens last van ook niet dat die terug sprong eerst wel maar na nieuwe firmware werkt alles prima! ook dat je takenbalkje aan de zijkant weer automatisch om hoog gaat heb ik nu geen last van en heb ook het idee dat de batterij langer mee gaat :) dus nu is het gewoon een prima telefoon internet is trouwens ook sneller en GPS werkt prima!
kan jij eens kijken welke firmware je dan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja tuurlijk ik heb nu:

S8300XXIE1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

:D thanx :D

alleen jammer dat dat balkje met pijltjes niet gewoon blijft staan als je weer verder gaat typen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnekort op vakantie in het buitenland en heb gratis draadloos internet in mijn hotel,
kan ik dan met deze telefoon hiervan gebruik maken?

groetjes Nicole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:35:
Ik ga binnekort op vakantie in het buitenland en heb gratis draadloos internet in mijn hotel,
kan ik dan met deze telefoon hiervan gebruik maken?

groetjes Nicole
Nee, toestel heeft geen wifi

Heb trouwens iets vreemds. Hij herkent de foto's op mijn SD kaartje niet meer. Ik heb met zo'n USB-stickje waar de SD kaart in kon een film erop gezet, divx. Deze pakte hij niet en sindsdien pakt hij de foto's ook niet meer. Ook de nieuwe foto's die ik nu maak pakt hij niet meer. Ik heb nog niet geprobeerd de foto's op de pc te openen. Maar weet iemand wat dit kan zijn?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
Ik heb het toestel nu al enige maanden, ben helemaal tevreden, maar loop sinds een paar weken (wellicht al langer) tegen een probleem op. Als ik met een telefoonnummer bel waar je een keuzemenu krijgt ("klik op 2 voor..") dan kom ik niet verder. Op het moment dat ik op twee, of welke toets dan ook klikt wordt de verbinding verbroken omdat de telefoon blijkbaar het idee heeft dat ik een nieuwe oproep wil starten.

Heeft iemand dit toevallig ook, of een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb het probleem bij in ieder geval twee verschillende nummers dus het lijkt me sterk dat het aan hun software ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:10:
Ik heb het toestel nu al enige maanden, ben helemaal tevreden, maar loop sinds een paar weken (wellicht al langer) tegen een probleem op. Als ik met een telefoonnummer bel waar je een keuzemenu krijgt ("klik op 2 voor..") dan kom ik niet verder. Op het moment dat ik op twee, of welke toets dan ook klikt wordt de verbinding verbroken omdat de telefoon blijkbaar het idee heeft dat ik een nieuwe oproep wil starten.

Heeft iemand dit toevallig ook, of een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb het probleem bij in ieder geval twee verschillende nummers dus het lijkt me sterk dat het aan hun software ligt..
hmm heb ik zelf geen last van :? heb je voorkeuze nummers dat als je 2 belt dat je dan bijvoorbeeld naar huis belt ofzo? Misschien ligt het daar aan?

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:44:
[...]

Nee, toestel heeft geen wifi

Heb trouwens iets vreemds. Hij herkent de foto's op mijn SD kaartje niet meer. Ik heb met zo'n USB-stickje waar de SD kaart in kon een film erop gezet, divx. Deze pakte hij niet en sindsdien pakt hij de foto's ook niet meer. Ook de nieuwe foto's die ik nu maak pakt hij niet meer. Ik heb nog niet geprobeerd de foto's op de pc te openen. Maar weet iemand wat dit kan zijn?
Foto's naar de computer kopieren, kaartje formatteren, foto's terug erop zetten.
Dan zou ie weer moeten doen.

Verwijderd

ik blokkeerde een telefoonnummer uit mijn telefoonlijst zodat hij me niet kan bellen, hoe deblokkeer ik dit
maw ik wil terug oproep ontvangen van dat nummer ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 13:52
De tip van het scherm aanraken waarna er navigatie pijltjes verschijnen werkt niet op mijn telefoon. Ik heb Firmware versie S8300 CEIC2, volgens mij is dit niet de nieuwste?
Als ik dit laat updaten bij The Phonehouse, zou het dan wel moeten werken? Zou ik wel super fijn vinden. Want het smsen kan op deze telefoon toch nog wel net iets beter vind ik :S

Ook heb ik We Travel nog niet aan de praat gekregen, is er iemand die dat nog eens uit wil leggen?

Voor de rest eigenlijk geen klagen over de telefoon _/-\o_
Op vakantie de telefoon een paar keer laten vallen, het batterij klepje en de batterij zelf vlogen eruit. Maar verder geen kick of krasje :)
Wel krast de het kunstof op de achterkant erg snel, maar dat komt door de materiaal keuze en is verder ook geen hele grote ramp in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir.roYa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-08 20:37
Nou mijn toestel had me broertje laten vallen van nog geen 30 cm hoogte op een betonnen ondergrond. dikke pitten in beide zijkanten:( Ik heb trouwens FW S8300NXXIE1. Waar ik me wel heel erg aan irriteer, is als je het toestel herstart en de foto's wilt gaan maken dat hij ze automatisch weer op het telefoongeheugen zet:@.
En dat je je providerwidget en agendaitemswidget altijd weer op de achtergrond komt:@ gewoon strontirritant. Voor mij geen Samsung meer hierna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt die tip van die pijltjes dus ook niet helaas. Jammer want 't is toch een van de dingen die
me 't meest dwarszitten. Wellicht dat ik 'm laat updaten ergens, hopen dat dat helpt. Verder heb ik deze telefoon nu een maand of 3 en bevalt wel goed.

Grootste irritaties:

1. Geen snelkeuze nummers. ongelofelijk eigenlijk. Moet wel mogelijk zijn want als je de 1 ingedrukt houdt
krijg je je voicemail nummer. Als ik nu iemand wil bellen die ik vaak bel moet ik of via die lelijke widget op
mijn scherm toch nog een paar keer drukken voordat 't zover is, of via de normale manier, dus via het menu, en dan heb je toch al snel 6 keer drukken nodig. Dus als iemand hier wat op weet zou ik zeer dankbaar zijn.

2. Moeilijk kunnen navigeren in smsjes dus. Als je ergens terug wil in je sms moet je precies dat punt raken met je vinger. Dat lukt vaker niet als wel met als gevolg dat ik maar gewoon helemaal delete tot dat punt waar ik moet zijn. Niet handig.

3. Sommige widgets verschijnen gewoon weer op je scherm, ook al heb je ze weggeschoven in de linkerbalk.

4. Kwaliteit van gespreksgeluid niet zo goed als mijn vorige Samsung.

5. Als je de fotobrowser gebruikt en het toestel schuin houdt gaan de foto's snel over het scherm heen achter elkaar. Dit is moeilijk (onmogelijk) te stoppen. Je moet 'm of op iets plats leggen, of het scherm blijven aanraken wat ook niet ideaal is.

6. Kwaliteit van de foto's vaak teleurstellend.

7. Er zijn vast nog wat andere dingetjes waar ik nu niet zo snel op kan komen..

Voor de mensen die een navigatie programma willen. Ik heb als eerste AmazeGPS geprobeerd en 't werkt gewoon. Gewoon via de browser van je telefoon naar www.amazegps.com en je download een bestand. Dat installeer je (volgens mij ging dat automatisch) en je kan het programma gelijk gebruiken. Vereiste is wel een onbeperkt internet accountje omdat de kaarten worden gedownload. Ze zitten dus niet op de telefoon zelf. Wat ook lang kan duren (5-10 min) is het vinden van de satellieten maar ik heb gemerkt dat dit pas een issue is als je al aan 't rijden bent. Je kan er dus beter voor zorgen dat je voordat je in de auto (of wat dan ook) stapt je al contact hebt.

Voor de rest is het een fijn ding. Solide in de hand, schijft goed open en dicht, ziet er mooi en gelikt uit. Accu gaat nu een dag of 3-4 mee, ik gebruik echter geen mp3 speler of kijk geen avi's of zo.

Dus.. ding is niet perfect (maar ja, dat is er geen enkel) maar wellicht dat een update gaat helpen met een aantal dingen. Over het algemeen tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Snelkeuze van nummers is "gedeeltelijk" mogelijk. Als je op je telefoon links onderin op Toetsenbord drukt dan krijg je daarna het nummer invoer scherm. In het midden van de balk onderin staat een sterretje, dat is je lijst met favorieten.
Je kunt dus niet zoals bij elke telefoon met een vast nummer werken, maar wel met een lijst. Dat werkt in sommige gevallen net even sneller dan het hele nummer intypen of de naam opzoeken in je telefoonboek.

Vergeef het me wel dat ik even vergeten ben hoe je de nummers in je favorieten krijgt :'(
Heb wat dingen geprobeerd, maar kan het zo snel niet terug vinden voor je :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Real schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:03:
Snelkeuze van nummers is "gedeeltelijk" mogelijk. Als je op je telefoon links onderin op Toetsenbord drukt dan krijg je daarna het nummer invoer scherm. In het midden van de balk onderin staat een sterretje, dat is je lijst met favorieten.
Je kunt dus niet zoals bij elke telefoon met een vast nummer werken, maar wel met een lijst. Dat werkt in sommige gevallen net even sneller dan het hele nummer intypen of de naam opzoeken in je telefoonboek.

Vergeef het me wel dat ik even vergeten ben hoe je de nummers in je favorieten krijgt :'(
Heb wat dingen geprobeerd, maar kan het zo snel niet terug vinden voor je :S
Ik heb gewoon onder 1 mijn nummer van thuis zitten :?

telefoonlijst-rechtsboven contacten veranderen in favoriten-voeg toe etc etc.....

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Hmm, ik krijg dat niet voor elkaar. Maar ik probeer nog even verder te kijken :)
Die sneltoetsen vind ik wel makkelijk, vooral in de auto. Heb dan wel een carkit, maar even kort een getal ingedrukt houden en bellen is het aller makkelijkst _/-\o_

Wel een minpunt van deze telefoon, sommige dingen zijn onoverzichtelijk en lastig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bluetooth op mijn S8300 werkt niet goed. In windows verkenner zie ik wel de mappen maar niet de bestanden. Hij zegt dan na een tijdje ' no such file' ...mmm, vreemd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys!

Mijn toetsenbordverlichting gaat niet automatisch aan als ik hem openschuif... beetje lastig typen in het donker. Hij doet het overigens wel als ik hem aanzet (heel even).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:18:
Hey guys!

Mijn toetsenbordverlichting gaat niet automatisch aan als ik hem openschuif... beetje lastig typen in het donker. Hij doet het overigens wel als ik hem aanzet (heel even).

Iemand een idee?
heb je al gekeken bij je instellingen? misschien heb je daar iets verkeerd Menu --> Instellingen --> 2. Display en Verlichting --> 7. Tijd Toetsverlichting.

Hier staat ook dat je hem alleen tijdens een bepaalde tijd aan wilt misschien ligt het daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:47:

6. Kwaliteit van de foto's vaak teleurstellend.
stel hem in op 2mpix.... :P foto's zijn dan wel mooi, zelfs foto's maken in de kroeg werkt redelijk goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:58:
[...]

stel hem in op 2mpix.... :P foto's zijn dan wel mooi, zelfs foto's maken in de kroeg werkt redelijk goed :)
als je je telefoon als heel vroeg hebt gekocht ( als 1 van de eerste ) is er wel een update voor je camera moet je even zoeken bij mij werkte het prima en doet het nu goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wie heeft voor mij de oplossing voor het volgende:

ik kreeg van de week een sms. Toen heb ik bij het uit de broekzak halen waarschijnlijk een of ander knopje of knopjes-combinatie ingedrukt, want mijn telefoon laat nu niet meer zien van wie het SMS-je is.

Om de afzender te zien moet ik eerst het hele sms-je openen. Eerder stond de afzender altijd gewoon in die melding die je krijgt op het hoofdscherm.

Weet iemand hoe ik het weer zo fix dat ik gewoon altijd meteen de afzender zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Ik heb de Samsung Ultra Touch nu sinds één maand. De telefoon bevalt me goed en werkt naar behoren.
Toch heb ik nog enkele vragen waarmee jullie mij misschien verder mee kunnen helpen:

1. Heeft iemand een manier of een software-applicatie dat je de telefoon ook kunt ontgrendelen zonder de Toetsvergrendelingsknop te gebruiken of de telefoon open te schuiven ?
( Te denken aan: Bijvoorbeeld de Samsung Omnia, LG Vieuwty of de Iphone?)

2. Als je de telefoon wegbrengt voor een Software update bij één van de Samsung Service Centers, blijft de garantie dan nog wel gewoon bestaan, of vervalt hij dan ook gewoon ?

3. Iemand nog gratis Games of Applicaties voor deze telefoon kunnen vinden ?

Groeten,

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:20:
Hallo Allemaal,

Ik heb de Samsung Ultra Touch nu sinds één maand. De telefoon bevalt me goed en werkt naar behoren.
Toch heb ik nog enkele vragen waarmee jullie mij misschien verder mee kunnen helpen:

1. Heeft iemand een manier of een software-applicatie dat je de telefoon ook kunt ontgrendelen zonder de Toetsvergrendelingsknop te gebruiken of de telefoon open te schuiven ?
( Te denken aan: Bijvoorbeeld de Samsung Omnia, LG Vieuwty of de Iphone?)

2. Als je de telefoon wegbrengt voor een Software update bij één van de Samsung Service Centers, blijft de garantie dan nog wel gewoon bestaan, of vervalt hij dan ook gewoon ?

3. Iemand nog gratis Games of Applicaties voor deze telefoon kunnen vinden ?

Groeten,

Thomas
Nou, heel kort:

1. Nee
2. Ja
3. Ja hoor, op internet zijn zat gratis Java spelletjes en applicaties te vinden. Zoekt en gij zult vinden. Ik heb zelf o.a. Arkanoid en Paris Hilton's ( :r) Diamond Quest gedownload en erop gezet. Werkt als een tiet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05-2024
AzzKickah schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:49:
Wie heeft voor mij de oplossing voor het volgende:

ik kreeg van de week een sms. Toen heb ik bij het uit de broekzak halen waarschijnlijk een of ander knopje of knopjes-combinatie ingedrukt, want mijn telefoon laat nu niet meer zien van wie het SMS-je is.

Om de afzender te zien moet ik eerst het hele sms-je openen. Eerder stond de afzender altijd gewoon in die melding die je krijgt op het hoofdscherm.

Weet iemand hoe ik het weer zo fix dat ik gewoon altijd meteen de afzender zie?
Ben erg benieuw of iemand weet waar deze instelling zit. Ik moet namelijk ook het smsje openen voordat ik kan zien wie het berichtje verstuurd heeft. Ik wist niet dat het mogelijk was om de afzender tegelijkertijd met de melding te tonen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie Azzkickah !

Iemand nog andere handige applicaties gevonden of eventueel nog een stel games ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir.roYa
Weet iemand of je ook de systeemwallpapers uit je telefoongeheugen kunt verwijderen? Het zijn systeembestanden dus beveiligd tegen verwijderen. Schijtirritant dat de slideshow in locked modus steeds van die wallpapers kiest. Ik wil mijn eigen foto's als slideshow zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir.roYa schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:10:
Weet iemand of je ook de systeemwallpapers uit je telefoongeheugen kunt verwijderen? Het zijn systeembestanden dus beveiligd tegen verwijderen. Schijtirritant dat de slideshow in locked modus steeds van die wallpapers kiest. Ik wil mijn eigen foto's als slideshow zegmaar.
Dat zou ik ook wel eens willen weten , ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nau al een tijd in bezit van dit prachtige toestel en ik ben er zeer tevreden mee.
alleen in mijn vrije tijd speel ik graag een spelletje op me gsm.
nau ben ik al een tijd aan het zoeken hoe ik spellen kan downloaden zonder dat het me 5 euro per spel kost.
heeft iemand enig iedee hoe ik spellen op mijn gsm kan krijgen.
ik heb het al geprobeert met JADMaker alleen krijg alleen maar spellentjes waar het beeldscherm niet volledig in gebruik is. iemand enig iedee ???
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sjoetoe,

Ik heb ook een aantal spellen, maar net als wat jij aangeeft, heb ik ook alleen maar spelletjes waarbij het beeldscherm niet volledig in gebruik kan worden genomen.
Jammer, maar iemand enig ander gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kunnen we het weer over de telefoon hebben? Spelletjes/applicaties horen niet in dit topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 19:30:
[...]

heb je al gekeken bij je instellingen? misschien heb je daar iets verkeerd Menu --> Instellingen --> 2. Display en Verlichting --> 7. Tijd Toetsverlichting.

Hier staat ook dat je hem alleen tijdens een bepaalde tijd aan wilt misschien ligt het daar aan.
Hey!

Die instelling staat er bij mij helaas niet in... Maar ik ben erachter gekomen dat hij heel regelmatig alleen brandt tussen 18.00 's avonds en 6.00 's ochtends. Dus dat zal het wel zijn dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een manier gevonden om de plaatjes te veranderen als de telefoon LOCKED is ?

Nog een vraag:

Hoelang duurt het ongeveer als je de telefoon wegbrengt voor een update, je hem weer terug krijgt ? :9

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:26:
Iemand al een manier gevonden om de plaatjes te veranderen als de telefoon LOCKED is ?

Nog een vraag:

Hoelang duurt het ongeveer als je de telefoon wegbrengt voor een update, je hem weer terug krijgt ? :9
Ik denk dat je telefoon voor een updat toch wel 1 a 2 dagen duurt als het niet meer is.

en ik had nog even een vraag heeft iemand het al voor elkaar gekregen om Hotmail werkend te krijgen op deze telefoon bij E-mail niet via een internet pagina maar via de telefoon zeg maar :)?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
een update duurt zo'n 10 werkdagen... vraag me niet waarom :P (incl verzenden)

Verwijderd

Als er garantie op de telefoon zit, geen kosten aan verbonden ?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht nog steeds om te vernemen hoe ik iemand blokkeer zodat hij me niet meer kan sms'n .....

Spijtig dat er op dit forum zoveel vragen onbeantwoord blijven ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:44:
ik wacht nog steeds om te vernemen hoe ik iemand blokkeer zodat hij me niet meer kan sms'n .....

Spijtig dat er op dit forum zoveel vragen onbeantwoord blijven ......
Alsof 75% van dit forum die telefoon heeft.
Daarbij heb ik al ik weet niet hoeveel vragen beantwoord in dit topic. En iets hierboven ergens staat een vraag van mij, wordt helaas ook niet beantwoord.

Daarbij is wel 85% van de vragen die hier gesteld worden te vinden in de handleiding. Zo ook die van jou.
Staat het er echt niet in? Dan heeft de telefoon die functie dus niet. Ze gaan tenslotte niet in een handleiding zetten wat een telefoon allemaal niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:25:
[...]

Alsof 75% van dit forum die telefoon heeft.
Daarbij heb ik al ik weet niet hoeveel vragen beantwoord in dit topic. En iets hierboven ergens staat een vraag van mij, wordt helaas ook niet beantwoord.

Daarbij is wel 85% van de vragen die hier gesteld worden te vinden in de handleiding. Zo ook die van jou.
Staat het er echt niet in? Dan heeft de telefoon die functie dus niet. Ze gaan tenslotte niet in een handleiding zetten wat een telefoon allemaal niet kan.
beste , ten eerste staat dit niet in in de handleiding , ten tweede heb ik het al eens gevonden, dus dit toestel kan het zeker, en ten derde iedereen die post in deze topic heeft wel degelijk dit toestel é; het is immers een topic " samsung s8300 ultra touch " of niet ??
En uw opmerking dat u ook al een vraag stelde die onbeantwoord blijft , lijkt er op te wijzen dat u jeugdiger bent van leeftijd dan ikzelf. Alleen kinderen doen dergelijke uitspraken .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:20:
[...]

beste , ten eerste staat dit niet in in de handleiding , ten tweede heb ik het al eens gevonden, dus dit toestel kan het zeker, en ten derde iedereen die post in deze topic heeft wel degelijk dit toestel é; het is immers een topic " samsung s8300 ultra touch " of niet ??
En uw opmerking dat u ook al een vraag stelde die onbeantwoord blijft , lijkt er op te wijzen dat u jeugdiger bent van leeftijd dan ikzelf. Alleen kinderen doen dergelijke uitspraken .....
Van harte gefeliciteerd met het ouder zijn dan mij 8)7
Toch gek dat jij dan als oudere persoon een forum vol kinderen nodig hebt om je telefoontje te kunnen bedienen. Zegt wellicht meer iets over jouw intelligentie dan over mijn leeftijd.

En over dat deel wat ik vet gemaakt heb: waar heb ik gezegd dat jij die telefoon niet hebt? Misschien moet je de volgende keer iets langer nadenken voordat je gaat bashen. Gratis tip van mij aan jou.

Oh en wat je dus eigenlijk zegt is dat je het ooit eens hebt gevonden maar je bent vergeten waar het zat en nu kun je het niet meer vinden?
Ja ja.. laat 't even weten als je het weer hebt gevonden d:)b

[ Voor 31% gewijzigd door AzzKickah op 07-09-2009 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hotmail werkend? Ik kan mail ontvangen maar niet verzenden. Heb van alles geprobeerd in te vullen (heb Hi), smtp.live.com, smtp.hiway.nl? Iemand nog suggesties of is het helemaal niet werkend te krijgen?

Verwijderd

Ik heb al veel tijd zitten zoeken en de handleiding doorgebladerd maar ik kijk er volgens mij overheen.

Hoe kun je woorden toevoegen aan je T9 woordenboek? Ik weet echt niet meer in welke menu ik nu moet zoeken...

Verder heb ik met deze telefoon ook erg vaak het probleem dat wanneer ik een alarm zet, deze niet af gaat terwijl in het scherm toch gewoon het alarmicoontje in beeld staat. Ik denk dat hij maar ongeveer 25% van de gevallen af gaat. Niet echt handig als je hem wel eens als wekker wilt gebruiken :/

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:14:
Ik heb al veel tijd zitten zoeken en de handleiding doorgebladerd maar ik kijk er volgens mij overheen.

Hoe kun je woorden toevoegen aan je T9 woordenboek? Ik weet echt niet meer in welke menu ik nu moet zoeken...

Verder heb ik met deze telefoon ook erg vaak het probleem dat wanneer ik een alarm zet, deze niet af gaat terwijl in het scherm toch gewoon het alarmicoontje in beeld staat. Ik denk dat hij maar ongeveer 25% van de gevallen af gaat. Niet echt handig als je hem wel eens als wekker wilt gebruiken :/
Woord toevoegen kan als volgt:
in een smsje typ je een woord, dan net zo lang op + drukken tot je de optie 'Add word' (woord toevoegen) te zien krijgt links onderin het scherm. Daar druk je dan op en kun je een woord toevoegen.

Over het alarm:
kijk even in de instellingen van dat specifieke alarm. Je kunt instellen op welke dagen hij wel en niet af moet gaan. Ik denk dat je maar 1 dag of zo hebt ingesteld.

Verwijderd

hoi ,

ik heb hem al een poos werkend

acountnaam invullen - smtp server = smtp.live.com - smtp poort = 25 - veilige verbinding = uit - inkomende serverver = pop 3 - pop3 server = pop.live.com - pop3 poort = 995 - apop niet aanvinken - veilige verbinding = ssl - .

verder gebruikersnaam wachtwoord invullen van je hotmail account en aanvinken pop voor smtp en identiek aan pop3

succes

m vr gr
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 08:14:
Heeft iemand hotmail werkend? Ik kan mail ontvangen maar niet verzenden. Heb van alles geprobeerd in te vullen (heb Hi), smtp.live.com, smtp.hiway.nl? Iemand nog suggesties of is het helemaal niet werkend te krijgen?

Verwijderd

AzzKickah schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:39:
[...]

Woord toevoegen kan als volgt:
in een smsje typ je een woord, dan net zo lang op + drukken tot je de optie 'Add word' (woord toevoegen) te zien krijgt links onderin het scherm. Daar druk je dan op en kun je een woord toevoegen.

Over het alarm:
kijk even in de instellingen van dat specifieke alarm. Je kunt instellen op welke dagen hij wel en niet af moet gaan. Ik denk dat je maar 1 dag of zo hebt ingesteld.
Jeetje, dat was weer op een handige plek verstopt... Bedankt voor de hulp, dit had ik zelf nooit gevonden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:15:
hoi ,

ik heb hem al een poos werkend

acountnaam invullen - smtp server = smtp.live.com - smtp poort = 25 - veilige verbinding = uit - inkomende serverver = pop 3 - pop3 server = pop.live.com - pop3 poort = 995 - apop niet aanvinken - veilige verbinding = ssl - .

verder gebruikersnaam wachtwoord invullen van je hotmail account en aanvinken pop voor smtp en identiek aan pop3

succes

m vr gr

[...]
Helaas :'( Ik krijg nog steeds de melding 'geen reactie' als ik mail wil verzenden.

• Asiom23
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12-2024
weet iemand hoe je auto rotate uitzet bij videos?
ik heb al de hele tijd lopen zoeken maar het staat nergens.

Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey weet iemand waarom ik geen video's kan afspelen? Ik had opgezocht dat de ultra touch .xvid en .divx wel ondersteunde, maar hij speelt ze niet af... Weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proberen via de DivX player misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen problemen met inloggen op hyves-mobiel of ligt dat aan mijn toestel? Hij komt na het inloggen steeds weer terug op de beginpagina. Heb cookies en geschiedenis gewist maar dat heeft niet geholpen. Nog iets anders dat ik kan proberen?

Verwijderd

Ik heb sinds 3 dagen mijn S8300 en ben er erg blij mee.
Omdat ik een navigatieprog miste heb ik WeTravel gedownload en geïnstalleerd.
Nu geeft mijn phone heel netjes aan waar ik ben, maar hij veranderd niet wanneer ik rond loop/rij.
En hij geeft constant een snelheid van 64km/u aan al sta ik al meerdere uren stil.

Ook wordt ik een beetje gek van de vraag"WeTravelMidlet Suite heeft mogelijk schrijftoegang tot gebruikersgegevens. Doorgaan?
en dan de keuze Toestaan of Weigeren

Kan iemand die WeTravel aan de praat heeft gekregen mij vertellen wat ik misschien fout gedaan heb?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 22:51 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asiom23
heb jij wel de goeie GPS ontvanger aangekruist?

menu->settings->gps en dan internal JSR-179

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Asiom23 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 08:41:
heb jij wel de goeie GPS ontvanger aangekruist?

menu->settings->gps en dan internal JSR-179
Ik heb exact hetzelfde als wat hij beschrijft. Staat stil en geeft constant 64km/u aan.
Bolletje is wel groen (Dat ie GPS heeft) maar wordt ook vaak weer blauw.
En ik heb inderdaad die internal GPS hatseflats geselecteerd.

Ik denk dat dat WeTravel niet helemaal toppiewoppie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als AzzKickah heb ik de interne GPS geselecteerd, maar ook alle andere geprobeerd.
Bolletje is heel af en toe groen, maar meestal blauw (wist trouwens niet wat dat betekende, thnx AzzKickah)
Mijn firmware is trouwens S8300RFIC3, de RF code kan ik ook nergens in de lijsten terugvinden... is updaten een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:16:
Net als AzzKickah heb ik de interne GPS geselecteerd, maar ook alle andere geprobeerd.
Bolletje is heel af en toe groen, maar meestal blauw (wist trouwens niet wat dat betekende, thnx AzzKickah)
Mijn firmware is trouwens S8300RFIC3, de RF code kan ik ook nergens in de lijsten terugvinden... is updaten een oplossing??
Ik heb 2 maand geleden de op dat moment nieuwste firmware erop geknikkerd (XEID1 of zo uit mn hoofd) dus...
Denk niet echt dat dat het verschil zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de interne GPS antenne... ??
- Staat die constant aan
- Moet je die op een (voor mij onbekende manier) aanzetten
- Wordt die door het programma automatisch geactiveerd

• Asiom23
Ik heb hier we-travel gewoon werkend alleen blijft mijn bolletje gewoon groen en veranderdt die niet meer terug naar blauw. FW: S8300CEID4

Verwijderd

De camera kwaliteit valt mij echt vies tegen. :(
Ik maak steeds foto's om te kijken of alles werkt. Maar heeeeel af en toe zie je van die strepen door het beeld heen op bepaalde foto's. En dan bij andere foto's is het weer normaal ;) . Heeft iemand daar ook last van ?
En de flitser, als je die aanzet tijdens het maken van foto's, het ene moment gaat hij fel aan als je op het knopje drukt, en het andere moment is ie wat minder waardoor de foto ook wat minder is.
Iemand een idee hierover ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2009 00:44 ]

• Sir.roYa
@afghn
Heb je misschien nog een oudere firmware?
Er is bij een nieuwere firmware een cameraupdate geweest. Dan wordt de kwaliteit van de foto's een stuk beter. Verder heb ik niet het probleem dat jij omschrijft. Ook niet van de flitser. Misschien defect?

Verwijderd

jah dat flitsprobleem is echt vreemd. Als je de flitser aanzet, en dan vervolgens foto's neemt, dan is hij bij het nemen van de foto's de ene moment feller dan de andere. Ik denk hoe harder ik het knopje indruk dat hij dan wel feller is. Maar ik dacht dat de flitser maar gewoon 1 felheid had :S

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:50:
jah dat flitsprobleem is echt vreemd. Als je de flitser aanzet, en dan vervolgens foto's neemt, dan is hij bij het nemen van de foto's de ene moment feller dan de andere. Ik denk hoe harder ik het knopje indruk dat hij dan wel feller is. Maar ik dacht dat de flitser maar gewoon 1 felheid had :S
Het is niet zo moeilijk allemaal hoor jongens :)

Je kunt het camera-knopjes in 2 'etappes' indrukken.
Druk je hem tot de helft in, stelt ie scherp en gaat de flitser vast aan.
Druk je hem helemaal in, dan neemt ie de foto en wordt de flitser nog een tandje feller op het moment dat de foto wordt geklikt.

Succes he :*

P.S.: Volgens mij is dat op elke digitale (huis-tuin-keuken)camera standaard zo trouwens. De Samsung van me zusje, de Sony van me tante, de Panasonic van m'n pa. Allemaal hetzelfde principe.

[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 19-09-2009 15:17 ]

Verwijderd

jah das best irritant want het ene moment gaat ie dus fel aan en maak je een mooie lichte foto. En het andere moment gaat ie wat minder fel maken. Maar over dat etappes is dat best vreemd omdat het knopje dat je indrukt zo klein is dat als je hem in 1x indrukt, hij af en toe fel gaat en het andere moment weer minder fel. :S

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:27:
jah das best irritant want het ene moment gaat ie dus fel aan en maak je een mooie lichte foto. En het andere moment gaat ie wat minder fel maken. Maar over dat etappes is dat best vreemd omdat het knopje dat je indrukt zo klein is dat als je hem in 1x indrukt, hij af en toe fel gaat en het andere moment weer minder fel. :S
Als dat echt per foto duidelijk verschilt dan zit er iets niet goed. Dan zou ik eens nieuwere firmware proberen.

Verwijderd

jah dat firmware veranderen is geen goed idee omdat ik hem pas heb. Ik heb begrepen dat je je garantie dan verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir.roYa
AzzKickah schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:16:
[...]

Het is niet zo moeilijk allemaal hoor jongens :)

Je kunt het camera-knopjes in 2 'etappes' indrukken.
Druk je hem tot de helft in, stelt ie scherp en gaat de flitser vast aan.
Druk je hem helemaal in, dan neemt ie de foto en wordt de flitser nog een tandje feller op het moment dat de foto wordt geklikt.

Succes he :*

P.S.: Volgens mij is dat op elke digitale (huis-tuin-keuken)camera standaard zo trouwens. De Samsung van me zusje, de Sony van me tante, de Panasonic van m'n pa. Allemaal hetzelfde principe.
Wat jij zegt dat er 2 knopjes op zitten, ja. de rode kleine (scherpstellen) en het gewone knopje (foto nemen).
Maar bij mij heb ik niet 2 verschillende velheden in flits hoor. En de samsung soul van me vader heeft ook maar 1 velheid van flits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Sir.roYa schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:36:
[...]

Wat jij zegt dat er 2 knopjes op zitten, ja. de rode kleine (scherpstellen) en het gewone knopje (foto nemen).
Maar bij mij heb ik niet 2 verschillende velheden in flits hoor. En de samsung soul van me vader heeft ook maar 1 velheid van flits.
2 knopjes? Nee, 1 knopje die 2x klikt.
Druk maar voorzichtig steeds verder in. Klikt ie 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook alleen maar krakerige geluiden als je in een luide omgeving filmt ?

Ga vaak naar voetbalwedstrijden en maak daar nog al eens een filmpje.

Alleen als ik hem dan terugkijk heb ik geen geluid en soms een soort van harde kraak.

Is toch erg jammer, want dat verpest juist heel de video, als iedereen aan het zingen is en het feest is in het stadion, en achteraf heb je er helemaal geen geluid bij.

Als jullie het geluid willen horen om meer te weten, hoor ik het wel.
dan zet ik een filmpje op YouTube en plaats ik de link hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ja... bij elk filmpje in de kroeg blijft er niks over van het geluid :P
beeld is best wel goed voor zo'n kleine cam. sensor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ontzettend vaag is dat, gezien het geluid perfect is van zelfs een vga camera in het stadion. heel erg jammer.

Jullie weten ook vast wel wat over de Universal Camera Zoom, zo'n lens dat je achter op je telefoon klikt voor scherpere foto's en beter inzoomen ?

Iemand ervaring mee en is hij er ook voor deze phone?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:56:
ontzettend vaag is dat, gezien het geluid perfect is van zelfs een vga camera in het stadion. heel erg jammer.

Jullie weten ook vast wel wat over de Universal Camera Zoom, zo'n lens dat je achter op je telefoon klikt voor scherpere foto's en beter inzoomen ?

Iemand ervaring mee en is hij er ook voor deze phone?
ja ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar in het algemeen werkt dat? :? kan me niet echt voorstelle dat het een verbetering is voor je telefoon

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:02:
[...]

ja ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar in het algemeen werkt dat? :? kan me niet echt voorstelle dat het een verbetering is voor je telefoon
mwoah weet niet.
Als dat als een soort van verrekijker werkt die je voor de lens van je foon plaatst, zou dat in theorie wel moeten kunnen werken lijkt me.

Verwijderd

Ik had gehoopt dat dat gekraak minder zou worden na een firmware update. Het geluid zou op één of andere manier gedempt moeten worden. Ik film wel eens als ik op een houseparty ben, kraakhelder beeld maar geluid om te huilen.

Weet iemand trouwens een goede editor om de filmpjes te bewerken?

Verwijderd

houdt je niet van Windows Movie Maker ?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste