Bij mij werkt die tip van die pijltjes dus ook niet helaas. Jammer want 't is toch een van de dingen die
me 't meest dwarszitten. Wellicht dat ik 'm laat updaten ergens, hopen dat dat helpt. Verder heb ik deze telefoon nu een maand of 3 en bevalt wel goed.
Grootste irritaties:
1. Geen snelkeuze nummers. ongelofelijk eigenlijk. Moet wel mogelijk zijn want als je de 1 ingedrukt houdt
krijg je je voicemail nummer. Als ik nu iemand wil bellen die ik vaak bel moet ik of via die lelijke widget op
mijn scherm toch nog een paar keer drukken voordat 't zover is, of via de normale manier, dus via het menu, en dan heb je toch al snel 6 keer drukken nodig. Dus als iemand hier wat op weet zou ik zeer dankbaar zijn.
2. Moeilijk kunnen navigeren in smsjes dus. Als je ergens terug wil in je sms moet je precies dat punt raken met je vinger. Dat lukt vaker niet als wel met als gevolg dat ik maar gewoon helemaal delete tot dat punt waar ik moet zijn. Niet handig.
3. Sommige widgets verschijnen gewoon weer op je scherm, ook al heb je ze weggeschoven in de linkerbalk.
4. Kwaliteit van gespreksgeluid niet zo goed als mijn vorige Samsung.
5. Als je de fotobrowser gebruikt en het toestel schuin houdt gaan de foto's snel over het scherm heen achter elkaar. Dit is moeilijk (onmogelijk) te stoppen. Je moet 'm of op iets plats leggen, of het scherm blijven aanraken wat ook niet ideaal is.
6. Kwaliteit van de foto's vaak teleurstellend.
7. Er zijn vast nog wat andere dingetjes waar ik nu niet zo snel op kan komen..
Voor de mensen die een navigatie programma willen. Ik heb als eerste AmazeGPS geprobeerd en 't werkt gewoon. Gewoon via de browser van je telefoon naar
www.amazegps.com en je download een bestand. Dat installeer je (volgens mij ging dat automatisch) en je kan het programma gelijk gebruiken. Vereiste is wel een onbeperkt internet accountje omdat de kaarten worden gedownload. Ze zitten dus niet op de telefoon zelf. Wat ook lang kan duren (5-10 min) is het vinden van de satellieten maar ik heb gemerkt dat dit pas een issue is als je al aan 't rijden bent. Je kan er dus beter voor zorgen dat je voordat je in de auto (of wat dan ook) stapt je al contact hebt.
Voor de rest is het een fijn ding. Solide in de hand, schijft goed open en dicht, ziet er mooi en gelikt uit. Accu gaat nu een dag of 3-4 mee, ik gebruik echter geen mp3 speler of kijk geen avi's of zo.
Dus.. ding is niet perfect (maar ja, dat is er geen enkel) maar wellicht dat een update gaat helpen met een aantal dingen. Over het algemeen tevreden.