Daar kun je dit format niet in bewerken toch?Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 21:58:
houdt je niet van Windows Movie Maker ?
Verwijderd
ik in ieder geval wel. Op welke resolutie maak jij video's ?
Jij nog wat extra vette dingen op je mobiel ?
Jij nog wat extra vette dingen op je mobiel ?
Verwijderd
Ik heb al na 5 actieve widgets op mijn 'bureaublad' al de volgende melding:
Maximum aantal actieve widgets gebruiken
Iemand een oplossing ?
En zou iemand misschien de voordelen van deze telefoon update op kunnen noemen?
Wat zijn de extra's en de voordelen ?
Maximum aantal actieve widgets gebruiken
Iemand een oplossing ?
En zou iemand misschien de voordelen van deze telefoon update op kunnen noemen?
Wat zijn de extra's en de voordelen ?
Ja dat weet ik:P Dat nokje wat in het zwarte knopje zit.AzzKickah schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:52:
[...]
2 knopjes? Nee, 1 knopje die 2x klikt.
Druk maar voorzichtig steeds verder in. Klikt ie 2x.
Lenzen kun je hier kopen.
Ik ga er over een paar dagen 1 bestellen. Dan kan ik jullie laten weten of het was is.
http://www.pdashop.nl/acc...ch-s8300-noble-black.html
Heb WeTravel geprobeerd een tijd terug en die werkt niet.
Nu Nav4All gedownload en die lijkt op het oog helemaal perfect te werken, alleen...... Hij zoekt naar GPS via een COM1 poort ofzo
GPS aanzetten wil gewoon niet, iemand dit al werkend gekregen? Lijkt me verder namelijk een erg goede navi
Ben nu bezig Route66 te downloaden, kijken of dat wat is
Nu Nav4All gedownload en die lijkt op het oog helemaal perfect te werken, alleen...... Hij zoekt naar GPS via een COM1 poort ofzo
GPS aanzetten wil gewoon niet, iemand dit al werkend gekregen? Lijkt me verder namelijk een erg goede navi
Verwijderd
Hoi ,
Ik heb nav 4 all al 9 maanden erop en werkt prima.
Als die route 66 werkt meld je dat dan even die wil ik ook wel eens proberen.
Bij gps instellingen moet je LAPI advanced kiezen
Bij mij zoekt hij ook naar een seriële gps via com1.
Voordat ik de navigatie ga gebruiken ga ik eerst naar telefoon-gps instellingen-gps+-gegevens downloaden.
s6
m vr gr
Voordat ik de navigatie ga gebruiken ga ik eerst naar telefoon-gps instellingen-gps+-gegevens downloaden.
s6
m vr gr
B-Real schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:02:
Heb WeTravel geprobeerd een tijd terug en die werkt niet.
Nu Nav4All gedownload en die lijkt op het oog helemaal perfect te werken, alleen...... Hij zoekt naar GPS via een COM1 poort ofzo![]()
GPS aanzetten wil gewoon niet, iemand dit al werkend gekregen? Lijkt me verder namelijk een erg goede navi![]()
Als ik sms maak dan staat er linksboven naast het 3G logo een 'teller' die start bij 2295. Deze loopt af bij elk teken dat ik in de sms zet
Is het mogelijk om dit te veranderen zodat het oplopend is waardoor ik veel makkelijker kan zien hoeveel tekens ik al in het bericht heb staan?
(Toestel in vandaag terug van reparatie, is geupdate naar firmware CEID4)
Is het mogelijk om dit te veranderen zodat het oplopend is waardoor ik veel makkelijker kan zien hoeveel tekens ik al in het bericht heb staan?
(Toestel in vandaag terug van reparatie, is geupdate naar firmware CEID4)
Thnx! Ga het eens uitproberen. Net al vlug gedaan, maar kreeg die gegevens niet gedownload. En vond het wat te koud buiten (om GPS te bepalen) om er nog langer te staan! hahaVerwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 09:33:
Hoi ,
s6
m vr gr
[...]
Komende week in de auto maar even proberen.
Route66 gedownload, maar nog niet geinstalleerd.
Verwijderd
Hoi ,
Nog even dit , nav 4 all werkt alleen met internet.
Wil je mij even laten weten waar je die rout 66 vandaan hebt.
Thx
Nog even dit , nav 4 all werkt alleen met internet.
Wil je mij even laten weten waar je die rout 66 vandaan hebt.
Thx
B-Real schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 16:49:
Ohw, ik merk net dat ik (weer eens) geen internet hebVandaar dat ik die GPS+ niet kon downloaden.
Moet zeggen dat ik na een jaar of 4/5 Vodafone nu bij KPN zit en dat ik er tot nu toe nog niet helemaal tevreden over ben en dat ik nu al vaker netwerkproblemen heb gehad dan bij Vodafone.....
Route 66 heb ik gewoon van de site
http://www.66.com/samsung/index.php?cid=NL&act=1
Even de S8300 selecteren en het bestand (122mb) downloaden op je computer.
Daarna moet je hem denk ik op je telefoon overzetten en installeren. Ik weet er verder nog niets van, ben er helaas nog niet aan toe gekomen om het uit te proberen voor je
Dus als iemand anders dat weet??
Dat Nav4All via internet werkt dat weet ik, maar das niet zo erg met Eindeloos Online van KPN
Daarna moet je hem denk ik op je telefoon overzetten en installeren. Ik weet er verder nog niets van, ben er helaas nog niet aan toe gekomen om het uit te proberen voor je
Dat Nav4All via internet werkt dat weet ik, maar das niet zo erg met Eindeloos Online van KPN
Verwijderd
Bedankt voor je bericht.
Ik heb het bestand gedownload en de handleiding ook.
Maar als je het bestand op je telefoon wil installeren krijg bestandtype niet ondersteund !
Heeft iedereen dat ?
Heeft iemand een oplossing ?
We horen het graag !
bvd
mvr gr
Ik heb het bestand gedownload en de handleiding ook.
Maar als je het bestand op je telefoon wil installeren krijg bestandtype niet ondersteund !
Heeft iedereen dat ?
Heeft iemand een oplossing ?
We horen het graag !
bvd
mvr gr
B-Real schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 20:08:
Daarna moet je hem denk ik op je telefoon overzetten en installeren. Ik weet er verder nog niets van, ben er helaas nog niet aan toe gekomen om het uit te proberen voor je![]()
Ik heb ook een probleem met de s8300. Ik heb zojuist een 3.5mm adapter gekocht zodat ik gewone oortjes kon gebruiken in plaats van die kut samsung oortjes. De adapter past maar hij ziet hem niet. Iemand een oplossing?
Na installeren van New PC Studio:

Nou vraaaaaag ik je
't Is toch heel verschrikkelijk.

Nou vraaaaaag ik je
Verwijderd
Hoihoi!
Ik heb sinds 2 dagen de S8300 en ik vind tijdens het smsen vooral vervelend dat je niet op een handige manier door het smsje kunt 'lopen' als je bijv. een fout hebt gemaakt in de eerste zin terwijl je al aan het einde bent van je sms. Is de enige manier om dit te doen door met je vinger PROBEREN op de goede plaats in het smsje te tikken? Dit is namelijk erg lastig!! Ik moest dan steeds hele woorden wissen en dan de fout verbeteren en vervolgens ook deze woorden weer opnieuw tikken.
Iemand een idee? Ik mis de pijltjestoetsen!!!!
Groetjes, Loes
Ik heb sinds 2 dagen de S8300 en ik vind tijdens het smsen vooral vervelend dat je niet op een handige manier door het smsje kunt 'lopen' als je bijv. een fout hebt gemaakt in de eerste zin terwijl je al aan het einde bent van je sms. Is de enige manier om dit te doen door met je vinger PROBEREN op de goede plaats in het smsje te tikken? Dit is namelijk erg lastig!! Ik moest dan steeds hele woorden wissen en dan de fout verbeteren en vervolgens ook deze woorden weer opnieuw tikken.
Groetjes, Loes
Ja je kunt tijdens het typen een keer op een leeg stuk in je sms tappen, dan krijg je pijltjes onderin het beeld. Maar dan springt de cursor wel eerst weer helemaal naar achteraan de SMS.
En als je dan snel achter elkaar een paar keer op een pijltje drukt en je stopt, dan loopt de cursor nog een tijdje door.
Ik heb me al aangewend fouten direct te verbeteren. Idd een beetje een minpunt van dit toestel.
Vind 'm sowieso naarmate ik 'm langer heb, steeds langzamer worden.
Maar dat kan ook zo lijken en dat ik me er gewoon steeds meer aan irriteer.
Vooral met door foto's heen bladeren/scrollen. Verschrikkelijk. Als je bijv. naar het midden van je foto-lijst wil... Of je scrollt je een ongeluk of je kunt ik weet niet hoe vaak op de volumeknop drukken om te scrollen. Je kunt de lijst niet slepen, zoals in het telefoonboek.
Echt van die gemiste kansen noem ik dat. Telefoon had echt een klap beter kunnen zijn.
En als je dan snel achter elkaar een paar keer op een pijltje drukt en je stopt, dan loopt de cursor nog een tijdje door.
Ik heb me al aangewend fouten direct te verbeteren. Idd een beetje een minpunt van dit toestel.
Vind 'm sowieso naarmate ik 'm langer heb, steeds langzamer worden.
Maar dat kan ook zo lijken en dat ik me er gewoon steeds meer aan irriteer.
Vooral met door foto's heen bladeren/scrollen. Verschrikkelijk. Als je bijv. naar het midden van je foto-lijst wil... Of je scrollt je een ongeluk of je kunt ik weet niet hoe vaak op de volumeknop drukken om te scrollen. Je kunt de lijst niet slepen, zoals in het telefoonboek.
Echt van die gemiste kansen noem ik dat. Telefoon had echt een klap beter kunnen zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door AzzKickah op 13-10-2009 09:22 ]
Je hebt er 2 meer dan ik:PAzzKickah schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:51:
Na installeren van New PC Studio:
[afbeelding]
Nou vraaaaaag ik je
Maar het is inderdaad verschrikkelijk.
Ik gebruik het programma ook nooit want het werkt zo traag en onlogisch. i.t.t. de Nokia pc suite, die gebruikte ik altijd, lekker makelijk en snel.
Weet iemand trouwens hoe ik mijn toetstoon van mijn toetsen en navigeren op stil kan zetten als ik het normale geluidsprofiel geselecteerd hebt?
Ik doe normaal altijd in het hoofdscherm het volume helemaal zacht door het volume knopje aan de zeikant van me tel. naar beneden in te drukken, net zolang tot hij op het scherm op 0 staat.
Maar heeft dit invloed op het volume van me beltoon en berichttoon?
In het geluidsprofiel kun je zelf de toetstoon niet uitzetten, alleen touchwiz toetstoon en pieptoon.
heeft er iemand al een gmail of hotmail account werkend kunne instellen?
zo ja hoe, op pagina 17 ofzo staat al iemand maar met die instellingen lukt het niet
zo ja hoe, op pagina 17 ofzo staat al iemand maar met die instellingen lukt het niet
Verwijderd
wat is je provider?gurdi schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:21:
heeft er iemand al een gmail of hotmail account werkend kunne instellen?
allebei werkend, zowel verzenden als ontvangen.
zitten er nadelen aan als je auto pollin gebruikt, ik heb een abbo met hi eindeloos online.
zitten er nadelen aan als je auto pollin gebruikt, ik heb een abbo met hi eindeloos online.
[ Voor 80% gewijzigd door gurdi op 21-10-2009 15:31 ]
in je venster waar je typt je vinger 3seconde ophouden dan komen pijltjes tevoorschijnVerwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:15:
Hoihoi!
Groetjes, Loes
Verwijderd
Ik heb deze foon net nieuw en opzich bevalt ie prima...
Maar waar ik over struikel.. en misschien doe ik het zelf ook wel fout...
Als ik mijn muziek onder het kopje Mijn bestanden-Geluiden- Muziek zet.. zet ie ze allemaal om naar het geheugen van de telefoon automatisch.. Zo ook met Beltonen en filmpjes afbeeldingen etc.. Dus met andere woorden mijn geheugen zit binnen no time vol..
Ik heb nu bij Mijn bestanden een extra map gemaakt met extern geheugen.. en dan muziek/ filmpjes/ afbeeldingen.. maar dan wordt het zo onoverzichtelijk.. ik wil het gewoon in de systeemmap muziek/fvideos zetten.. maar dat het op de externe blijft staan...
Snappen jullie het?
Maar waar ik over struikel.. en misschien doe ik het zelf ook wel fout...
Als ik mijn muziek onder het kopje Mijn bestanden-Geluiden- Muziek zet.. zet ie ze allemaal om naar het geheugen van de telefoon automatisch.. Zo ook met Beltonen en filmpjes afbeeldingen etc.. Dus met andere woorden mijn geheugen zit binnen no time vol..
Ik heb nu bij Mijn bestanden een extra map gemaakt met extern geheugen.. en dan muziek/ filmpjes/ afbeeldingen.. maar dan wordt het zo onoverzichtelijk.. ik wil het gewoon in de systeemmap muziek/fvideos zetten.. maar dat het op de externe blijft staan...
Snappen jullie het?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 19:18 ]
volgens mij dat als je je geheugenkaartje in je pc stopt met een adapter en dan op dit kaartje een map aan maakt met dezelfde naam dan voegt de telefoon deze map samen met de map op je telefoon.
Verwijderd
Hoe zien je instellingen eruit? Ik heb ook Hi en krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar!gurdi schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:30:
allebei werkend, zowel verzenden als ontvangen.
Verwijderd
Moet ik dan op de geheugenkaart de mappen Afbeeldingen Video's en Geluiden maken?gurdi schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:09:
volgens mij dat als je je geheugenkaartje in je pc stopt met een adapter en dan op dit kaartje een map aan maakt met dezelfde naam dan voegt de telefoon deze map samen met de map op je telefoon.
Of moet ik al beginnen met de map Mijn bestanden? En daarin weer Afbeeldingen , video's en geluiden?
Jij moet gewoon je geheugenkaart erin stoppen en dan je standaard-geheugen op de geheugenkaart instellen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:41:
[...]
Moet ik dan op de geheugenkaart de mappen Afbeeldingen Video's en Geluiden maken?
Of moet ik al beginnen met de map Mijn bestanden? En daarin weer Afbeeldingen , video's en geluiden?
Dan kopieert ie alleen de plaatjes/geluidjes naar de telefoon die je als achtergrond/beltoon gebruikt.
Hey,
Ben nieuw hier, maar lees het forum al jaren, heb dan ook het topic even doorgelezen om domme vragen te voorkomen
.
Heb deze telefoon sinds April (firmware: CEID4), maar heeft de vakantie stilgelegen omdat m'n nieuwe Hi-abo pas eind sept in zou gaan.
Nu inmiddels een maand met plezier aan het gebruiken, maar ik loop toch tegen een paar dingen aan:
Ben nieuw hier, maar lees het forum al jaren, heb dan ook het topic even doorgelezen om domme vragen te voorkomen
Heb deze telefoon sinds April (firmware: CEID4), maar heeft de vakantie stilgelegen omdat m'n nieuwe Hi-abo pas eind sept in zou gaan.
Nu inmiddels een maand met plezier aan het gebruiken, maar ik loop toch tegen een paar dingen aan:
- Smsen is gigantisch wennen, kom van een SEK800i en vind deze manier van woorden toevoegen + verbeteren van tekst (3 sec vasthouden voor pijltjes werkt niet) nagenoeg onmogelijk.
- Scherm vlekt toch snel, ik blijf poetsen (handig, die microvezeldoekjes van m'n NDS)
- Het (hoofd)menu draait niet als je de telefoon draait, bijvoorbeeld bij het browsen in Netfront in landscape moet je je telefoon draaien als je je favorieten wilt kunnen lezen
- Bij rebooten van telefoon komt het Operatorlogo + Widget [!] weer op het 'bureaublad'.
- Veel instellingen zijn weggestopt in rare submenu's
- Batterij gaat bij multimediaal gebruik een dag (soms minder
) mee, veel stand-by verlengt dit tot 2 à 3 dagen..
- Bij het opstarten van spellen die groter zijn dan 200K krijg ik standaard Java-fout: geen geheugen beschikbaar. Google Maps (grootte: 2322 K oid) pakt hij echter makkelijk.. Heeft iemand hierover een idee en/of hetzelfde probleem?
Verwijderd
wat bij mij wel goed werkt is je internet niet altijd op 3g te laten staan en je helderheid van je scherm iets terug brengen. Wat ik ook heb gedaan is het trillen ( als je iets aanklikt ) op niveau drie zette dat vind ik voldoende.Batterij gaat bij multimediaal gebruik een dag (soms minder) mee, veel stand-by verlengt dit tot 2 à 3 dagen..
dat soort dingentjes dragen bij aan de levensduur van je telefoon.
Huh dat is knap, bij mij zat die adaptor er al bij! Ten minste de standaardheadset bestond uit 2 delen, lijkt me dat dat bij jou ook zo is haha!busterarjan schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:17:
Ik heb ook een probleem met de s8300. Ik heb zojuist een 3.5mm adapter gekocht zodat ik gewone oortjes kon gebruiken in plaats van die kut samsung oortjes. De adapter past maar hij ziet hem niet. Iemand een oplossing?
Smsen is gigantisch wennen, kom van een SEK800i en vind deze manier van woorden toevoegen + verbeteren van tekst (3 sec vasthouden voor pijltjes werkt niet) nagenoeg onmogelijk.
Scherm vlekt toch snel, ik blijf poetsen (handig, die microvezeldoekjes van m'n NDS)
Het (hoofd)menu draait niet als je de telefoon draait, bijvoorbeeld bij het browsen in Netfront in landscape moet je je telefoon draaien als je je favorieten wilt kunnen lezen
Bij rebooten van telefoon komt het Operatorlogo + Widget [!] weer op het 'bureaublad'.
Veel instellingen zijn weggestopt in rare submenu's
Batterij gaat bij multimediaal gebruik een dag (soms minder ) mee, veel stand-by verlengt dit tot 2 à 3 dagen..
Bij het opstarten van spellen die groter zijn dan 200K krijg ik standaard Java-fout: geen geheugen beschikbaar. Google Maps (grootte: 2322 K oid) pakt hij echter makkelijk.. Heeft iemand hierover een idee en/of hetzelfde probleem?
jij hept wel problemen misschien ene keer updaten.
pijltjes bij smsen werken dan meestal wel. bij mij deden ze het van te voren al ik heb een screenprotectro. moet wel een neiwe ondertussen wat d ekleef laag is er een beetje afgesleten dus nu komt er wel eens een lucht belletje, maar dat scheelt een hoop tegen vlekken. dat dat widget logo in beeld komt heb ik oook wel eens maar meestal niet weet ik ook niet waar dat aanligt.
ik doe meestal 5 dagen met batterij. speel elke dag 1 keer een spelletje verder gewoon bellen en sms om het half uur wordt mail opgehaald.
instellingen die ik heb aangepast is verlichtingstijd toetsen alleen tussen 11 savonds en 6 smorgens.
lichtsterkte iets terug gebracht trillen iets terug gebracht verder niet zoveel volgens mij, zoals hierboven genoemde g3 niet continu aan is volgens mij standaard.
en die fout van geheugen. heb je het wel op je kaartje staan ipv op telefoon?
en heb je een eigen jad aangemaakt. met een jad maker?
dat voorkomt ook wat problemen. Ik had 1000 spellen in 1 x gedownload en zijn er ook wat die niet ondersteund worden maar dat zijn niet specifiek de grote spellen.
en de standaardoortjes bestaat uit een adapter met gewone oordopjes
en die oordopjes vind ik kwalitatief zeer goed. alleen zit er zo een verdomd kort snoertje aan.
Scherm vlekt toch snel, ik blijf poetsen (handig, die microvezeldoekjes van m'n NDS)
Het (hoofd)menu draait niet als je de telefoon draait, bijvoorbeeld bij het browsen in Netfront in landscape moet je je telefoon draaien als je je favorieten wilt kunnen lezen
Bij rebooten van telefoon komt het Operatorlogo + Widget [!] weer op het 'bureaublad'.
Veel instellingen zijn weggestopt in rare submenu's
Batterij gaat bij multimediaal gebruik een dag (soms minder ) mee, veel stand-by verlengt dit tot 2 à 3 dagen..
Bij het opstarten van spellen die groter zijn dan 200K krijg ik standaard Java-fout: geen geheugen beschikbaar. Google Maps (grootte: 2322 K oid) pakt hij echter makkelijk.. Heeft iemand hierover een idee en/of hetzelfde probleem?
jij hept wel problemen misschien ene keer updaten.
pijltjes bij smsen werken dan meestal wel. bij mij deden ze het van te voren al ik heb een screenprotectro. moet wel een neiwe ondertussen wat d ekleef laag is er een beetje afgesleten dus nu komt er wel eens een lucht belletje, maar dat scheelt een hoop tegen vlekken. dat dat widget logo in beeld komt heb ik oook wel eens maar meestal niet weet ik ook niet waar dat aanligt.
ik doe meestal 5 dagen met batterij. speel elke dag 1 keer een spelletje verder gewoon bellen en sms om het half uur wordt mail opgehaald.
instellingen die ik heb aangepast is verlichtingstijd toetsen alleen tussen 11 savonds en 6 smorgens.
lichtsterkte iets terug gebracht trillen iets terug gebracht verder niet zoveel volgens mij, zoals hierboven genoemde g3 niet continu aan is volgens mij standaard.
en die fout van geheugen. heb je het wel op je kaartje staan ipv op telefoon?
en heb je een eigen jad aangemaakt. met een jad maker?
dat voorkomt ook wat problemen. Ik had 1000 spellen in 1 x gedownload en zijn er ook wat die niet ondersteund worden maar dat zijn niet specifiek de grote spellen.
en de standaardoortjes bestaat uit een adapter met gewone oordopjes
en die oordopjes vind ik kwalitatief zeer goed. alleen zit er zo een verdomd kort snoertje aan.
Verwijderd
Weet iemand hoe het zit met kosten voor video-oproepen? Zijn dit belkosten en internet-stream kosten? Of komen er extra kosten voor bijv. data in rekening?
Dit zjin belkosten en bij vodafone staan ze hier: http://www.vodafone.nl/pr...ebeld_worden/beeldbellen/
Verwijderd
Hallo Allemaal!
Dit is al eens eerder gevraagd maar ik heb er geen reacties op kunnen vinden.. Sorry als er wel op is gereageeerd en ik vraag er weer eens naar en jullie moeten het mij ook weer gaan uitleggenO-)
Ik heb dus een probleem met mijn New PC Studio van mijn mobiel..
Als ik mijn New PC Studio start en ik wil Video's, foto's of muziek overzetten naar mijn telefoon en ik klik dan op de telefoon aan de rechterkant van het scherm waar dus al mijn mobiele bestanden staan van muziek enz.
dan krijg ik het volgende bericht:
''Deze actie kan niet worden voltooid omdat het andere programma bezet is.
Klik op Activeren om naar dit programma over te schakelen en het probleem op te lossen.''
Ik kan dan kiezen tussen ''Activeren'' en ''Opnieuw''.
Maar geen van beide doet het.. Telkens krijg ik weer hetzelfde schermpje met hetzelfde verhaal erin.......
Als ik het opnieuw instaleer (die cd met New PC Studio erop) dan kan ik wel muziek enz. erop zetten.. maar nadat ik mijn computer heb afgesloten en opnieuw opstart niet meer..
Ik heb dit nu al 3x gedaan en vind het erg vervelend en ik zou ook niet weten wat ik eraan kan doen..
Ik hoop dat iemand van jullie mij misschien kan helpen? Dat zou erg fijn zijn!
Alvast bedankt!
Groetjes Charlotte
Dit is al eens eerder gevraagd maar ik heb er geen reacties op kunnen vinden.. Sorry als er wel op is gereageeerd en ik vraag er weer eens naar en jullie moeten het mij ook weer gaan uitleggenO-)
Ik heb dus een probleem met mijn New PC Studio van mijn mobiel..
Als ik mijn New PC Studio start en ik wil Video's, foto's of muziek overzetten naar mijn telefoon en ik klik dan op de telefoon aan de rechterkant van het scherm waar dus al mijn mobiele bestanden staan van muziek enz.
dan krijg ik het volgende bericht:
''Deze actie kan niet worden voltooid omdat het andere programma bezet is.
Klik op Activeren om naar dit programma over te schakelen en het probleem op te lossen.''
Ik kan dan kiezen tussen ''Activeren'' en ''Opnieuw''.
Maar geen van beide doet het.. Telkens krijg ik weer hetzelfde schermpje met hetzelfde verhaal erin.......
Als ik het opnieuw instaleer (die cd met New PC Studio erop) dan kan ik wel muziek enz. erop zetten.. maar nadat ik mijn computer heb afgesloten en opnieuw opstart niet meer..
Ik heb dit nu al 3x gedaan en vind het erg vervelend en ik zou ook niet weten wat ik eraan kan doen..
Ik hoop dat iemand van jullie mij misschien kan helpen? Dat zou erg fijn zijn!
Alvast bedankt!
Groetjes Charlotte
De telefoon bevalt mij hoe langer hoe slechter.
Man, je moet gewoon bij elk ding wat je doet 1 seconde wachten.
*tap* op phonebook - 1 sec - phonebook verschijnt
*tap* op menu - 1 sec - menu verschijnt
*tap* op instellingen - 1 sec - enz. enz.
SMS-en wordt ik ook helemaal WAUS van
Echt bij bijna _elk_ woord begint ie met de verkeerde. Als ik 'jou' wil typen, doet ie eerst 'lot', daarna 'kou'
ver-schrik-ke-lijk
Ik had eerder ook altijd als ik een SMS kreeg, en je krijgt de melding van 'nieuw bericht' op het beginscherm, dan stond daar eerder altijd meteen de afzender bij.
Nu staat er alleen nog maar dat ik een nieuw bericht heb en moet ik 'm eerst openen om te kunnen zien van wie die is.
Zucht.
Man, je moet gewoon bij elk ding wat je doet 1 seconde wachten.
*tap* op phonebook - 1 sec - phonebook verschijnt
*tap* op menu - 1 sec - menu verschijnt
*tap* op instellingen - 1 sec - enz. enz.
SMS-en wordt ik ook helemaal WAUS van

Echt bij bijna _elk_ woord begint ie met de verkeerde. Als ik 'jou' wil typen, doet ie eerst 'lot', daarna 'kou'
ver-schrik-ke-lijk
Ik had eerder ook altijd als ik een SMS kreeg, en je krijgt de melding van 'nieuw bericht' op het beginscherm, dan stond daar eerder altijd meteen de afzender bij.
Nu staat er alleen nog maar dat ik een nieuw bericht heb en moet ik 'm eerst openen om te kunnen zien van wie die is.
Zucht.
[ Voor 25% gewijzigd door AzzKickah op 12-11-2009 11:50 ]
@Charlotte, waarom via PC studio werken?
Als je een paar bestanden wil verzenden gewoon via bluetooth en voor meerdere bestanden prik ik het geheugenkaartje in m'n laptop.
Bluetooth stickjes kosten een paar euro en 9 van de 10 keer als je een geheugenkaart koopt krijg je er zo'n USB houder bij, werkt uiteindelijk hetzelfde als een USB stick..
@Azzkickah, soms is ie idd wat traag. Maar moet zeggen dat sinds ik er het een en ander af heb gegooid dat ie wel wat sneller is. Misschien optie?
Verder is het smsen niet ideaal, kon het met m'n vorige Nokia 6300 blindelings maar hier op nog steeds niet.
Misschien niet de beste/handigste telefoon ooit, maar echt slecht zou ik hem ook niet noemen.
Volgende moet toch een Iphone worden vrees ik
Als je een paar bestanden wil verzenden gewoon via bluetooth en voor meerdere bestanden prik ik het geheugenkaartje in m'n laptop.
Bluetooth stickjes kosten een paar euro en 9 van de 10 keer als je een geheugenkaart koopt krijg je er zo'n USB houder bij, werkt uiteindelijk hetzelfde als een USB stick..
@Azzkickah, soms is ie idd wat traag. Maar moet zeggen dat sinds ik er het een en ander af heb gegooid dat ie wel wat sneller is. Misschien optie?
Verder is het smsen niet ideaal, kon het met m'n vorige Nokia 6300 blindelings maar hier op nog steeds niet.
Misschien niet de beste/handigste telefoon ooit, maar echt slecht zou ik hem ook niet noemen.
Volgende moet toch een Iphone worden vrees ik
Verwijderd
Ik heb een vraag. Het hele topic door gelezen, maar helaas geen antwoord gevonden.
Ik heb deze telefoon nu al bijna 3 maanden, en begin me nu toch echt te irriteren aan de kwaliteit van streamende filmpjes. Nou ja, ik heb het alleen op youtube geprobeerd, maar daar is het beeld echt verschrikkelijk. Het blijft vaak hangen en is erg blokkerig. Ik heb het casino pakket met hi en eindeloos online, als dat wat uitmaakt. Als iemand hier wat op weet zou ik erg dankbaar zijn.
En volgens mij is het al eerder gezegd, (heb de helft van het topic gisteren gelezen, nu de rest) maar de standaard browser is dus echt slecht. Ik gebruik daarom ook Opera Mini, op mijn vorige telefoons trouwens ook al. Ga naar mini.opera.com met de standaard browser en probeer het uit. Ik kan het iedereen aanraden. (wel even de verisign versie downloaden, want anders blijft ie toestemming vragen voor internet en het wegschrijven van data)
Ik heb deze telefoon nu al bijna 3 maanden, en begin me nu toch echt te irriteren aan de kwaliteit van streamende filmpjes. Nou ja, ik heb het alleen op youtube geprobeerd, maar daar is het beeld echt verschrikkelijk. Het blijft vaak hangen en is erg blokkerig. Ik heb het casino pakket met hi en eindeloos online, als dat wat uitmaakt. Als iemand hier wat op weet zou ik erg dankbaar zijn.
En volgens mij is het al eerder gezegd, (heb de helft van het topic gisteren gelezen, nu de rest) maar de standaard browser is dus echt slecht. Ik gebruik daarom ook Opera Mini, op mijn vorige telefoons trouwens ook al. Ga naar mini.opera.com met de standaard browser en probeer het uit. Ik kan het iedereen aanraden. (wel even de verisign versie downloaden, want anders blijft ie toestemming vragen voor internet en het wegschrijven van data)
Als ik google map's gebruik met deze telefoon zie ik rechtsbovenin dat hij wat data op gaat halen. Kost me dat nu uiteindelijk geld? (heb geen data abbo). En kan ik dat niet voorkomen? Waarschijnlijk is het de a-gps functie, die kan je toch meestal wel uit zetten?
Verwijderd
Voor zover ik weet haalt Google Maps alle kaarten van het internet af. Dus nee, je kunt het niet voorkomen. Het lijkt me sterk dat satellietbeelden van de hele wereld maar 2232kb innemen. 
Dus zonder data abonnement zou ik het niet gebruiken.
Maar weet iemand iets op die slechte video stream kwaliteit? Ik heb alle instellingen die ik toegestuurd kreeg al geprobeerd, en ook diegene die er al op stonden. Allemaal hetzelfde beeld, dus ik neem aan dat het aan de telefoon zelf ligt?
Dus zonder data abonnement zou ik het niet gebruiken.
Maar weet iemand iets op die slechte video stream kwaliteit? Ik heb alle instellingen die ik toegestuurd kreeg al geprobeerd, en ook diegene die er al op stonden. Allemaal hetzelfde beeld, dus ik neem aan dat het aan de telefoon zelf ligt?
Verwijderd
Hebben jullie ook allemaal last van HTTP-fouten bij de mobiele versie van hotmail? Ik kan mijn mail lezen maar over het algemeen is hotmail verder onbruikbaar! Kan geen nieuwe mail maken, antwoorden of wissen. Ligt dit aan mijn eigen instellingen?
Edit: Krijg overigens ook fouten als ik uit m'n hyves inbox berichten wil wissen
Edit: Krijg overigens ook fouten als ik uit m'n hyves inbox berichten wil wissen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 15:30 ]
Verwijderd
Ik kan geen filmpjes op youtube zien. Telkens als ik een filmpje wil kijken op m.youtube.nl mislukt de verbinding als het filmpje geladen word.
Iemand een idee. Ik heb een telfort abnt. met onbeperkt internet.
Iemand een idee. Ik heb een telfort abnt. met onbeperkt internet.
Verwijderd
Kijk eerst eens onder instellingen => toepassingen => mediaspeler => VOD profielen => VOD instellingen of je daar wel het juiste profiel hebt staan.
En over dat hotmail probleem: ga in godsnaam naar mini.opera.com in die standaard prut browser en download Opera Mini 4.2 met het Verisign certificaat erbij. Gegarandeerd nooit meer problemen met hotmail. Voor gmail kun je ook een uitstekende applicatie krijgen op de google site.
Maar nogmaals: weet er dan NIEMAND iets op die bagger kwaliteit van streamende filmpjes? Ik word er echt gek van.
En over dat hotmail probleem: ga in godsnaam naar mini.opera.com in die standaard prut browser en download Opera Mini 4.2 met het Verisign certificaat erbij. Gegarandeerd nooit meer problemen met hotmail. Voor gmail kun je ook een uitstekende applicatie krijgen op de google site.
Maar nogmaals: weet er dan NIEMAND iets op die bagger kwaliteit van streamende filmpjes? Ik word er echt gek van.
Verwijderd
Goeie tip, thanx! Is even wennen maar geen rare http fouten! Was dus gewoon een browser probleem?[b][message=32945418,noline]
Verwijderd
Heb je nog meer handige apps? 
Zit te wachten op de hyves app, schiet niet echt op terwijl de S8300 toch vrij populair is!
Trouwens ook een stuk sneller via Opera mini, echt een aanrader.
Zit te wachten op de hyves app, schiet niet echt op terwijl de S8300 toch vrij populair is!
Trouwens ook een stuk sneller via Opera mini, echt een aanrader.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 14:15 ]
Verwijderd
Dat komt door de proxyserver van Opera. Alle data wordt tot 90% gecomprimeerd. Dus nog maar 1/10e van de data wordt verzonden, en dan uitgepakt op je telefoon.
Verder zou ik de gmail app proberen. Echt de beste mail app aller tijden, en gmail is al super van zichzelf. Oh, en de eBuddy app is echt een must. Beste messenger die er is voor je mobiel. Skype Light werkt ook, maar het is geen touch. Je moet de Samsung D900 versie hebben. Alleen het bellen lukt me nog niet helemaal. Maar verder zijn dit allemaal goede aanvullingen voor deze telefoon. En als laatste is er nog het gratis Google Maps, als die er niet al op stond.
Maar heb jij ook zo'n slecht beeld met youtube? Ik krijg het echt niet goed.
Verder zou ik de gmail app proberen. Echt de beste mail app aller tijden, en gmail is al super van zichzelf. Oh, en de eBuddy app is echt een must. Beste messenger die er is voor je mobiel. Skype Light werkt ook, maar het is geen touch. Je moet de Samsung D900 versie hebben. Alleen het bellen lukt me nog niet helemaal. Maar verder zijn dit allemaal goede aanvullingen voor deze telefoon. En als laatste is er nog het gratis Google Maps, als die er niet al op stond.
Verwijderd
ik heb de instelling van telfort geprobeerd en de standaard instellingen die er op staan, maar niks werkt. Gewoon internetten lukt wel maar filmpjes kijken niet.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 02:34:
Kijk eerst eens onder instellingen => toepassingen => mediaspeler => VOD profielen => VOD instellingen of je daar wel het juiste profiel hebt staan.
@ Barry 026:
Er is wel een hyves widget.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 22:13 ]
Verwijderd
Ja, beeld is om te huilen! Zooo jammer, je kunt haarscherpe videos maken en het OLED scherm geeft alles haarscherp weer en dan krijg je die rotzooi! Je kunt de youtube videos niet eens vergroten want dan zie je er al niets meer van.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:35:
De Gmail app heb ik maar ik gebruik mijn gmail eigenlijk niet. Zal de eBuddy eens zoeken maar dat is een betaalde app toch?
Heb trouwens de Hyves wideget ook maar daar kun je toch niets mee? Een snelkoppeling en thats it?
Sterker nog, ik krijg filmpjes niet eens geladen van youtube. Niet in de originele browser iig.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:35:
Heb gisteren Opera er op gezet en dat werkt heerlijk, maar nog geen youtube geprobeerd. Ik vrees dat de bagger kwaliteit standaard is voor telefoons om het zo eenvoudig downloadbaar maakt
Verwijderd
Ik heb alweer een aantal maanden de Ultra Touch, ik vind het een prachtige telefoon die voor mij ideaal is.
Nu heb ik alleen sinds een paar dagen een probleem ondervonden.
Normaal kon ik gewoon op mijn achtergrond klikken en dan opende Widget, ik kon het schermpje van nieuw bericht/gemiste oproep verschuiven, mijn provider naam wegschuiven en als ik een widget op de achtergrond schuifde deze ook weer netjes in het widget menu schuiven.
Nu lijkt het net of alles vast zit op mijn achtergrond. Ik krijg wel het widget menu open, maar dan moet ik echt op het pijltje klikken. De rest kan ik allemaal niet meer verschuiven.
Wat heb ik verkeerd gedaan, heeft iemand een idee, please help!:?
Groetjes
Nu heb ik alleen sinds een paar dagen een probleem ondervonden.
Normaal kon ik gewoon op mijn achtergrond klikken en dan opende Widget, ik kon het schermpje van nieuw bericht/gemiste oproep verschuiven, mijn provider naam wegschuiven en als ik een widget op de achtergrond schuifde deze ook weer netjes in het widget menu schuiven.
Nu lijkt het net of alles vast zit op mijn achtergrond. Ik krijg wel het widget menu open, maar dan moet ik echt op het pijltje klikken. De rest kan ik allemaal niet meer verschuiven.
Wat heb ik verkeerd gedaan, heeft iemand een idee, please help!:?
Groetjes
Verwijderd
Geen idee. Ik zou eens proberen om gewoon in de instellingen alles te resetten.
Op een firmware update voor youtube wachten is waarschijnlijk ook nutteloos. En die stomme prepaid Corby heeft wel alles werkend, terwijl deze dure slecht word ondersteund. Het is een geweldige telefoon, maar ik vind de slechte youtube kwaliteit echt een misser. Voor de rest is het de beste telefoon die ik ooit heb gehad.
Ebuddy is gewoon gratis, en die Hyves widget is inderdaad slechts een link naar de website. Net zoals de nu.nl widget, trouwens. Ik had er toch meer van verwacht.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:29:
[...]
Ja, beeld is om te huilen! Zooo jammer, je kunt haarscherpe videos maken en het OLED scherm geeft alles haarscherp weer en dan krijg je die rotzooi! Je kunt de youtube videos niet eens vergroten want dan zie je er al niets meer van.
De Gmail app heb ik maar ik gebruik mijn gmail eigenlijk niet. Zal de eBuddy eens zoeken maar dat is een betaalde app toch?
Heb trouwens de Hyves wideget ook maar daar kun je toch niets mee? Een snelkoppeling en thats it?
Op een firmware update voor youtube wachten is waarschijnlijk ook nutteloos. En die stomme prepaid Corby heeft wel alles werkend, terwijl deze dure slecht word ondersteund. Het is een geweldige telefoon, maar ik vind de slechte youtube kwaliteit echt een misser. Voor de rest is het de beste telefoon die ik ooit heb gehad.
Verwijderd
Een goede app.is te vinden bij de nos.
Laatst nog live de uefa cup gekeken.
Laatste journaal.
Teletekst.
Laatst nog live de uefa cup gekeken.
Laatste journaal.
Teletekst.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 11:56 ]
NOS app. is idd. een aanrader. Alleen werkt ie niet met het touch screen helaas, toch wel jammer.
Komt omdat de S8300 officieel niet ondersteund wordt, maar het programma werkt verder prima
Komt omdat de S8300 officieel niet ondersteund wordt, maar het programma werkt verder prima
Verwijderd
S8300 blijkt gewoon op de lijst van ondersteunde toestellen te staan hoor. Het is inderdaad wel geen touch. Jammer.
Verwijderd
Beste jongens en meiden,
Heb al een aantal bladzijdetjes gelezen in deze toppic, maar ik komt er nog steeds niet uit!
Heb sinds kort een samsung ultra touch, heb het cdtje in de computer gedaan en het programma + Usb besturin geinstaleerd allemaal mooi en aardig, stop ik mijn mobiel er in (na dat ik alles geinstaleerd heb en opnieuw opgestart heb) maar hij kan het niet vinden! Hij vind wel de usb poorten (2stuks) maar hij vind geen telefoon. Terwel op de USB-poort waar hij aangesloten op is de rest van de usbsticks en noem het maar op het wel doen.
Wat kan ik doen! Want wil toch de fototjes er vanaf hebben.
Bedankt alvast voor jullie reacties
Groetjes
Angelique
Heb al een aantal bladzijdetjes gelezen in deze toppic, maar ik komt er nog steeds niet uit!
Heb sinds kort een samsung ultra touch, heb het cdtje in de computer gedaan en het programma + Usb besturin geinstaleerd allemaal mooi en aardig, stop ik mijn mobiel er in (na dat ik alles geinstaleerd heb en opnieuw opgestart heb) maar hij kan het niet vinden! Hij vind wel de usb poorten (2stuks) maar hij vind geen telefoon. Terwel op de USB-poort waar hij aangesloten op is de rest van de usbsticks en noem het maar op het wel doen.
Wat kan ik doen! Want wil toch de fototjes er vanaf hebben.
Bedankt alvast voor jullie reacties
Groetjes
Angelique
Heb het al eerder gezegd, indien je een geheugenkaart hebt die in je pc stoppen (zijn van die USB adapters voor, worden meestal bij je geheugenkaart geleverd) en anders een bluetooth USB stick kopen van een paar euro's.
Hoef je niets te installeren, geen kabels waar je last van hebt en werkt vlekkeloos
Hoef je niets te installeren, geen kabels waar je last van hebt en werkt vlekkeloos
Verwijderd
kan er iemand meer uitleg geven over de WeTravel? ik heb hetzelfde probleem als anderen. ik ben van belgie en heb de map van de site http://we-travel.biz/downloadNew2/ gehaalt en dan Maps-belgium.02.15.zip gekozen. is dit niet correct? en moet ik de gps nog ergens aanzette op het toestel zelf?
mvg
mvg
Verwijderd
Jammer alleen dat je je gsm uit moet zetten om de geheugenkaartje eruit te halen. Daardoor moet ik elke keer weer inloggen als ik op internet een pagina heb waar je ingelogd moet zijn. Normaal blijf je ingelogdB-Real schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:21:
Heb het al eerder gezegd, indien je een geheugenkaart hebt die in je pc stoppen (zijn van die USB adapters voor, worden meestal bij je geheugenkaart geleverd) en anders een bluetooth USB stick kopen van een paar euro's.
Verwijderd
Behalve dan dat het tergend langzaam gaat via bluetooth.B-Real schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:21:
@patrick1978rdam
http://mini.opera.com
Nooit geen problemen meer met ingelogd blijven.
Tja, geheugenkaart is even meer werk. Maar niet zo'n ramp toch als je 1x in de week je foto's er af haalt of je bestanden er op/af haalt.
Hetzelfde geld voor Bluetooth, voor veel en grote bestanden niet super handig. Maar dan het kaartje er even uit.
Misschien dat ik er te makkelijk over denk, heb er 8GB in zitten dus knal dat ding gewoon vol met van alles en nog wat en verander dat hooguit 1x in de maand
Hetzelfde geld voor Bluetooth, voor veel en grote bestanden niet super handig. Maar dan het kaartje er even uit.
Misschien dat ik er te makkelijk over denk, heb er 8GB in zitten dus knal dat ding gewoon vol met van alles en nog wat en verander dat hooguit 1x in de maand
Verwijderd
hallo,
kan iemand mij aub uitleggen hoe ik het touch scherm kan gebruiken tijdens het bellen.
dus bijv in de telefoon lijst een nummer opzoeken tijdens een gesprek.
ik wordt er gek van....help!
thanks!
kan iemand mij aub uitleggen hoe ik het touch scherm kan gebruiken tijdens het bellen.
dus bijv in de telefoon lijst een nummer opzoeken tijdens een gesprek.
ik wordt er gek van....help!
thanks!
Hallo,
Mijn zus is in het bezit van een UltraTouch die ik een half jaar geleden gewonnen heb via Samsung.
Ze heeft een aantal softwarebugjes.
Nu is mijn vraag; is het toestel ook door de gebruiker zelf te updaten via het PC programma dat er wordt bijgeleverd?
Dit omdat ik helaas geen aankoopbewijs heb gekregen van Samsung aangezien ik het toestel heb gewonnen.
Ik hoor het graag van jullie....
Mijn zus is in het bezit van een UltraTouch die ik een half jaar geleden gewonnen heb via Samsung.
Nu is mijn vraag; is het toestel ook door de gebruiker zelf te updaten via het PC programma dat er wordt bijgeleverd?
Dit omdat ik helaas geen aankoopbewijs heb gekregen van Samsung aangezien ik het toestel heb gewonnen.
Verwijderd
Hij is te updaten maar niet via de bijgeleverde software. Met een firmware update vervalt geloof ik ook de garantie. In principe kan er niet zoveel misgaan, heb het zelf ook gedaan en het was een eitje.Mac-Mar schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:41:
Hallo,
Verwijderd
weet er iemand een antwoord voor mij?Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:03:
kan er iemand meer uitleg geven over de WeTravel? ik heb hetzelfde probleem als anderen. ik ben van belgie en heb de map van de site http://we-travel.biz/downloadNew2/ gehaalt en dan Maps-belgium.02.15.zip gekozen. is dit niet correct?
mvg
Verwijderd
Hallo Mensen,
Ik heb een aantal probleempjes met mijn Samsung S8300 Ultra Touch
Deze heb ik vorige week gekocht, maar hij valt me wel erg tegen...
Misschien kunnen jullie mij hiermee helpen :
1. De foto's zijn echt heel slecht, mijn D900 maakte betere foto's
Ik heb al de kwaliteit en grootte al op max gezet en gekeken of de lens vies was.
2. De accu is na ongeveer 1 dag normaal gebruik leeg.
Wanneer ik de telefoon nauwelijks gebruik gaat ie 2 dagen mee.
3. Ik zou graag een Navigatie programma erop zetten, ik heb geen internet abo op de mobiel.
(ik heb al iets gelezen over WeTravel, is dit een optie voor mij ?)
(hoe moet dit precies, en kan ik dan een kaart van europa op een sd kaartje zetten? )
4. Ik weet niet welke firmware erop zit, waar kan ik dit zien ?
Groetjes, Marieke
Ik heb een aantal probleempjes met mijn Samsung S8300 Ultra Touch
Deze heb ik vorige week gekocht, maar hij valt me wel erg tegen...
Misschien kunnen jullie mij hiermee helpen :
1. De foto's zijn echt heel slecht, mijn D900 maakte betere foto's
Ik heb al de kwaliteit en grootte al op max gezet en gekeken of de lens vies was.
2. De accu is na ongeveer 1 dag normaal gebruik leeg.
Wanneer ik de telefoon nauwelijks gebruik gaat ie 2 dagen mee.
3. Ik zou graag een Navigatie programma erop zetten, ik heb geen internet abo op de mobiel.
(ik heb al iets gelezen over WeTravel, is dit een optie voor mij ?)
(hoe moet dit precies, en kan ik dan een kaart van europa op een sd kaartje zetten? )
4. Ik weet niet welke firmware erop zit, waar kan ik dit zien ?
Groetjes, Marieke
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2009 18:12 ]
Als je geen internet gebruikt zet dan 3G uit. dit is niet nodig om te bellen en bespaard erg veel energie.
Verwijderd
iemand een idee waarom de verbinding word verbroken als ik op youtube een filmpje wil kijken?
mocht iemand zn telefoon op de hobbel hebben geholpen en nieuw logicboard nodig hebben:
V&A aangeboden: Samsung b8300 Ultratouch parts
hoef er echt de hoofdprijs niet voor, en ruilen kan uiteraard.
Voor de modjes:
gaat me om het helpen van mede-users met een logicboard, is zeeer schaars, en kan misschien toch iemand helpen
V&A aangeboden: Samsung b8300 Ultratouch parts
hoef er echt de hoofdprijs niet voor, en ruilen kan uiteraard.
Voor de modjes:
gaat me om het helpen van mede-users met een logicboard, is zeeer schaars, en kan misschien toch iemand helpen
Verwijderd
Eerder al tegengekomen in dit topic, maar wie weet hoe je het touchscreen kunt bedienen tijdens een oproep?!! Je kunt ANWB of klantenservice niet bellen want daar heb je een keuzemenu. Ik heb alles al geprobeerd. Iemand?!
Ik kan nergens een manier vinden waar je kan instellen waar je je smsjes kan opslaan. Heb laatst wat smsjes moeten verwijderen, Maar nu slaat hij al mijn smsjes op op mijn sim kaart terwijl ik ze op mijn telefoon wil. Iemand enig idee waar je dit kan instellen?
Verwijderd
Hallo
Ik weet niet of ik hier goed zit maar mijn Mobiel ( samsung ultra touch ) is kapot
En ik hoorde dat het waarschijnlijk aan mijn firmware lag en het zelf kon installeren
mijn vraag is Hoe kom ik aan de juiste firmware en hoe installeer ik dat ?
Ik weet niet of ik hier goed zit maar mijn Mobiel ( samsung ultra touch ) is kapot
En ik hoorde dat het waarschijnlijk aan mijn firmware lag en het zelf kon installeren
mijn moeder heeft deze telefoon en ze heeft een probleem -_-
Op een of andere manier geeft de telefoon niet meer de melding wanneer er een sms binnen is gekomen, en een gemiste oproep...
dat ''vakje'' komt dus niet meer.
ze zal vast wel iets gedrukt hebben ofzo haha weten jullie misschien hoe dit terug gezet kan worden ? (fabriek instellingen terugzetten helpt iig niet)
Op een of andere manier geeft de telefoon niet meer de melding wanneer er een sms binnen is gekomen, en een gemiste oproep...
dat ''vakje'' komt dus niet meer.
ze zal vast wel iets gedrukt hebben ofzo haha weten jullie misschien hoe dit terug gezet kan worden ? (fabriek instellingen terugzetten helpt iig niet)
Precies dezelfde vraag,Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:14:
Hallo
zit in de boot-loader
Ik heb net deze telefoon 2dehands gekocht, en ik zit te zoeken naar de code om het volume te modificeren. Heb heel google al afgestruind, maar het lukt niet/kan het niet vinden. Weten jullie de code om in dat menu te komen?
Things are cheaper for a reason
Verwijderd
Ik heb nu een Samsung U900 Soul en daar ben ik zeer tevreden mee. Nu kan ik van iemand een Samsung Ultra Touch kopen, maar ik vraag me af of dat wijs is. Kan iemand mij advies geven? De U900 houden of voor de Ultra Touch gaan?
Dat licht eraan hoe duur je hem kan krijgen maar de Ultra touch biedt natuurlijk veel meer opties.Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 20:56:
Ik heb nu een Samsung U900 Soul en daar ben ik zeer tevreden mee. Nu kan ik van iemand een Samsung Ultra Touch kopen, maar ik vraag me af of dat wijs is. Kan iemand mij advies geven? De U900 houden of voor de Ultra Touch gaan?
8 megapixel camera(als je daar waarde aanhecht)
Zeer solide design(geborsteld aluminium, solide "slide", en geen gaat tussen de camera en het achterklepje als hij open staat)
Touchscreen+TouchWiz
Things are cheaper for a reason
Verwijderd
Hij kost 100 euro en is 4 maanden oud. Kan hem altijd weer verkopen natuurlijk als ik het niks vind. Overigens is de camera voor mij niet zo belangrijk. Ik heb wel gelezen dat sms-en met de toetsen wat lastig is, vooral met het corrigeren. Dat is voor mij niet handig, want omdat ik soms wat te snel doe maar ik nogal wat foutjes.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2010 11:59 ]
Maar even een update van mijn kant.
Heb de telefoon nu plus minus 1,5 jaar en het is niet de beste telefoon die ik heb gehad. Sms'en blijft soms stoeien doordat het toetsenbord niet zo verfijnd werkt als bijv. de Nokia 6300 die ik hiervoor had.
Internetten gaat icm Opera Mini wel heel aardig, maar het toestel zelf is niet echt geschikt om uitgebreid te internetten. Maar het laatste nieuws, m'n mail en m'n rooster checken lukt meer dan prima.
Bellen en gebeld worden gaat prima, geluid is erg goed. Stukken beter dan de Nokia 6300 hiervoor. Op vakantie veel gebruik gemaakt van de mp3 speler en die werkt ook erg fijn, zeker met de bijgeleverde oordopjes geeft het een goed geluid.
Vorige week wel opeens het rare verschijnsel dat m'n beeldscherm het niet deed. Bellen gebeld worden deed het gewoon, alleen dus geen beeld. Gebeurde zo van het een op het andere moment, voorheen nooit problemen mee gehad.
Bleek dat het slide meganisme versleten/kapot was, dit is heel netjes door The Phonehouse in een half uurtje vervangen onder garantie. Kan gebeuren en vond het ook niet zo'n ramp, zeker niet omdat ik een dure reparatie al weer zag hangen zo vlak voor het einde van m'n abbo.
Al met al dus tevreden, maar ook niet meer dan dat
Heb de telefoon nu plus minus 1,5 jaar en het is niet de beste telefoon die ik heb gehad. Sms'en blijft soms stoeien doordat het toetsenbord niet zo verfijnd werkt als bijv. de Nokia 6300 die ik hiervoor had.
Internetten gaat icm Opera Mini wel heel aardig, maar het toestel zelf is niet echt geschikt om uitgebreid te internetten. Maar het laatste nieuws, m'n mail en m'n rooster checken lukt meer dan prima.
Bellen en gebeld worden gaat prima, geluid is erg goed. Stukken beter dan de Nokia 6300 hiervoor. Op vakantie veel gebruik gemaakt van de mp3 speler en die werkt ook erg fijn, zeker met de bijgeleverde oordopjes geeft het een goed geluid.
Vorige week wel opeens het rare verschijnsel dat m'n beeldscherm het niet deed. Bellen gebeld worden deed het gewoon, alleen dus geen beeld. Gebeurde zo van het een op het andere moment, voorheen nooit problemen mee gehad.
Bleek dat het slide meganisme versleten/kapot was, dit is heel netjes door The Phonehouse in een half uurtje vervangen onder garantie. Kan gebeuren en vond het ook niet zo'n ramp, zeker niet omdat ik een dure reparatie al weer zag hangen zo vlak voor het einde van m'n abbo.
Al met al dus tevreden, maar ook niet meer dan dat
Ik heb dit toestel ook (ongeveer een jaar nu), en nou zit ik met het volgende probleem:
Onlangs had ik hetzelfde verschijnsel als B-Real (scherm zwart). Toestel is via Hi gerepareerd bij e-repair/teleplan (duurde overigens inclusief het opsturen 3 weken, volgende keer dus maar even naar TPH). Ondanks dat het een hardware-probleem was (defect kabeltje), hebben ze er toch nieuwe firmware opgezet.
En daar zit dus het probleem: in deze firmware is de cursor-functie bij het sms-en verdwenen. Wat ik ook doe, ik krijg de pijltjes niet meer tevoorschijn.
Blijkbaar heeft men dus besloten om die functie er uit te halen, maar dat bevalt me dus maar niets.
Omdat er nog garantie op het toestel zit, wil ik het 'downgraden' het liefst via de officiele weg laten doen, maar daarvoor heb ik dus wel een concreet versienummer nodig van de firmware waar deze functie nog wel in zit. Hierbij dus de vraag aan andere bezitters van dit toestel om hun firmware-versie te posten (even *#1234# intoetsen) met daarbij of de functie wel of niet in jouw toestel zit.
De versies waarvan ik tot nog toe weet dat de functie er niet in zit:
S8300 CE IC2 (2009-maart)
S8300 CD ID4 (2009-april)
S8300 CE JB1 (2010-februari)
Voor degenen die zich afvroegen waar je firmware en benodigde manuals/software kan vinden om zelf de firmware te updaten: zie samfirmware.com. Let wel op dat hiermee officieel je garantie verloopt. Binnen de garantietermijn kun je voor het updaten terecht bij The Phone House (officieel servicepunt van samsung).
Onlangs had ik hetzelfde verschijnsel als B-Real (scherm zwart). Toestel is via Hi gerepareerd bij e-repair/teleplan (duurde overigens inclusief het opsturen 3 weken, volgende keer dus maar even naar TPH). Ondanks dat het een hardware-probleem was (defect kabeltje), hebben ze er toch nieuwe firmware opgezet.
En daar zit dus het probleem: in deze firmware is de cursor-functie bij het sms-en verdwenen. Wat ik ook doe, ik krijg de pijltjes niet meer tevoorschijn.
Blijkbaar heeft men dus besloten om die functie er uit te halen, maar dat bevalt me dus maar niets.
Omdat er nog garantie op het toestel zit, wil ik het 'downgraden' het liefst via de officiele weg laten doen, maar daarvoor heb ik dus wel een concreet versienummer nodig van de firmware waar deze functie nog wel in zit. Hierbij dus de vraag aan andere bezitters van dit toestel om hun firmware-versie te posten (even *#1234# intoetsen) met daarbij of de functie wel of niet in jouw toestel zit.
De versies waarvan ik tot nog toe weet dat de functie er niet in zit:
S8300 CE IC2 (2009-maart)
S8300 CD ID4 (2009-april)
S8300 CE JB1 (2010-februari)
Voor degenen die zich afvroegen waar je firmware en benodigde manuals/software kan vinden om zelf de firmware te updaten: zie samfirmware.com. Let wel op dat hiermee officieel je garantie verloopt. Binnen de garantietermijn kun je voor het updaten terecht bij The Phone House (officieel servicepunt van samsung).
Hierbij:
S830NXXIE1 (met Route 66) en S8300XXIJ2 hebben deze wel
S830NXXIE1 (met Route 66) en S8300XXIJ2 hebben deze wel
Thnx, S8300XXIJ2 is ook de meest recente versie die ik op internet kon vinden dus die heb ik er toch maar even zelf opgezet.
Wel raar trouwens: bij de reparatie is er door teleplan JB1 opgezet, terwijl TPH (officieel reparateur van samsung) deze week na een nieuwe update bij hoog en bij laag beweerde dat zij echt de allernieuwste firmware hadden en dat dat ID4 was...
Btw, nog even een tip: ik heb gisteren ook even die versie met Route 66 geprobeerd die jij noemde, maar de algemene reactiesnelheid van deze firmware (menu's openen enz) was naar mijn beleving trager dan de xxIJ2. Mocht je route66 niet gebruiken dan is het wellicht het proberen waard om 'm even te updaten.
Wel raar trouwens: bij de reparatie is er door teleplan JB1 opgezet, terwijl TPH (officieel reparateur van samsung) deze week na een nieuwe update bij hoog en bij laag beweerde dat zij echt de allernieuwste firmware hadden en dat dat ID4 was...
Btw, nog even een tip: ik heb gisteren ook even die versie met Route 66 geprobeerd die jij noemde, maar de algemene reactiesnelheid van deze firmware (menu's openen enz) was naar mijn beleving trager dan de xxIJ2. Mocht je route66 niet gebruiken dan is het wellicht het proberen waard om 'm even te updaten.
Bij mijn reparatie heb ik expliciet gevraagd om de firmware zo te laten, aangezien ik geen back-up heb kunnen maken. Zit dus al dik een jaar dezelfde in, zonder die pijltjes functie.
Ik heb:
S8300CEID4
Hopelijk kun je er wat mee
Ik heb:
S8300CEID4
Hopelijk kun je er wat mee
Ik heb nog een vraagje over pijltjestoetsen, maar ditmaal over hoe ik ze weg kan halen 
Bij java-apps komen onderin het scherm pijltjestoetsen te staan. Nou heb ik ooit eens ergens gelezen dat je per applicatie in kunt stellen of die pijltjes wel of niet verschijnen, maar helaas kan ik dat nu niet meer vinden.
Wie weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Als ik me niet vergis was deze 'hack' via tkFileExplorer te doen.
Bij java-apps komen onderin het scherm pijltjestoetsen te staan. Nou heb ik ooit eens ergens gelezen dat je per applicatie in kunt stellen of die pijltjes wel of niet verschijnen, maar helaas kan ik dat nu niet meer vinden.
Wie weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Als ik me niet vergis was deze 'hack' via tkFileExplorer te doen.
Verwijderd
HoiHoi!!B-Real schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 20:08:
Daarna moet je hem denk ik op je telefoon overzetten en installeren. Ik weet er verder nog niets van, ben er helaas nog niet aan toe gekomen om het uit te proberen voor je![]()
Ik heb ook even op de site gekeken en je kunt het gewoon downloaden? Is dit gratis? Dat kan toch haast niet? Of moet je de kaarten nog betalen ofzo?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Het is volgens mij onmogelijk om dat zo te installeren. Het moet via de firmware. Ik heb de Route 66 Firmware en de kaarten zijn gratis, alleen het navigeren kost geld.