Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tja...., ik zie nu ook, dat hij, na mijn tip, 3G eens uit te zetten, na enig zoeken had gevonden, hoe dat moest, maar niet gepost heeft, hoe hij het uiteindelijk heeft gedaan.
Jammer, blijkbaar heeft het geholpen en ik weet ook niet, hoe je dit bij een Samsung moet doen.
Je zult dus weer in de instellingen op zoek moeten naar iets van Netwerk, 3G, UMTS, dual mode en dan instellen op GSM, 900/1800 o.i.d.
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik ben even aan het zoeken geweest en je kunt de 3G uitzetten door in het menu het volgende te selecteren:
Instellingen > Netwerktoegang > Netwerkmodus > GSM 900/1800

Veel succes ermee!

Grtz,
freakie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:18

Shunt

Boe

freakie schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:55:
Ik ben even aan het zoeken geweest en je kunt de 3G uitzetten door in het menu het volgende te selecteren:
Instellingen > Netwerktoegang > Netwerkmodus > GSM 900/1800

Veel succes ermee!

Grtz,
freakie
Dit is hem idd.
Wegens een zeer hectiche week door een hersenbloeding bij mijn vader geen tijd meer gehad om te antwoorden. de telefoon gaat nu ongeveer 5 dagen +- mee

[ Voor 4% gewijzigd door Shunt op 05-05-2009 18:41 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit ook met een klein probleempje, wanneer je muziek aan het luisteren bent met de headset en mn telefoon zit bijvoorbeeld in mijn jas. wanneer ik dan een smsje krijg trilt hij alleen maar dat voel/hoor ik dus niet.

bij mn vorrige telefoon kreeg ik ook een "geluidje" tussen de muziek door, is dit bij deze telefoon ook mogelijk? ik kan t nergens vinden.

hij staat dan trouwens gewoon op t normale profiel, niet op stil

grtz,

punked

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik heb 'm net besteld, deze uitvoering:

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/47/samsung-ultratouch.jpg

1 jarig en zonder die I-net bundel. Kon GPS gewoon gebruiken etc, daar ging het me om. Updates kan ik dan alleen weer niet binnenhalen. Maar kan laterna altijd nog die eindeloosonline activeren mocht ik het echt nodig hebben. Prijs toestel 30eu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nu enig idee hoe dit kan?

toestel is nat geworden na een paar dagen drogen start die nu gewoon op je ziet in het begin het samsung logo daarna zie je het gekleurde scherm van je provider.

maar daar blijft de gsm hangen je kunt geen pin intoetsen.
iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:18:
iemand nu enig idee hoe dit kan?

toestel is nat geworden na een paar dagen drogen start die nu gewoon op je ziet in het begin het samsung logo daarna zie je het gekleurde scherm van je provider.

maar daar blijft de gsm hangen je kunt geen pin intoetsen.
iemand een idee??
lijkt me vrij duidelijk he ... zal wel wat waterschade opgelopen hebben dan. dat is wel vet zonde trouwens, nieuw toestel.

verzekerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olden002
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-07 05:27
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 01:29:
[...]

quote:
olden002 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:22:
Hallo,

Weet iemand misschien hoe je de widgets kan herstellen. Ik ben n.l. de widget (het uitroepteken) kwijt waarmee je de afspraken kunt zien, maar volgens mij laat die ook gemiste oproepen en SMS zien.
Dat zie ik nu dus ook niet meer.

Ik heb al een complete reset gedaan in het configuratiemenu, maar dat helpt niet.

Iemand een idee?

michel.

Misschien wist je dit allang maar je kan je "bureaublad" ook omhoog en omlaag scrollen.. Misschien heb je hem eruit gehaald en per ongeluk gescrolled o.i.d en staat ie op je "bureaublad" maar kan je hem niet zien.
Nee hoor, dat wist ik wel, dacht ik eerst ook maar was het niet.
Ik hen hem op advies van Samsung laten resetten bij een phoneshop en dat hielp.
Ze wilden me helaas de code niet geven die ze gebruikten. :'(

Voor de mensen waarvan de accu snel leeg is. Die van mij gaat lang mee, na een dag werken waarbij ik hem regelmatig gebruik is hij meestal nog vol of maximaal 1 streepje kwijt.

Wat zou kunnen is dat je in een gebied woont met wat slechtere 3G dekking, dan staat ie constant te wiebelen tussen 2G en 3G en dat kost veel energie.

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:18:
[...]

lijkt me vrij duidelijk he ... zal wel wat waterschade opgelopen hebben dan. dat is wel vet zonde trouwens, nieuw toestel.

verzekerd?
nee is niet verzekerd helaas. maar ik snap niet waarom het scherm dan gewoon werkt als er water schade zou zijn zou die tog helemaal niet aangaan lijkt me.

kan niet zijn dat iemand anders mijn gsm zou hebben geblokkeerd dat je niet meer in je gsm kan komen?
maar dat lijkt me ook raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon vandaag ontvangen, eerste indruk is goed. Vooral het scherm ziet er echt onwijs mooi uit.
Iemand enig idee waar je goede berschermhoezen voor deze telefoon kan kopen? kon ze nog niet echt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:41:
[...]

Dit is hem idd.
Wegens een zeer hectiche week door een hersenbloeding bij mijn vader geen tijd meer gehad om te antwoorden. de telefoon gaat nu ongeveer 5 dagen +- mee
Ik heb dit ook gedaan en na het een paar daagjes aan te kijken, is mijn resultaat een beetje jammer.
Mijn telefoon gaat nog steeds maar 1 dag mee terwijl ik hem helemaal niet zo intensief gebruik.
Heeft iemand enig idee wat je verder nog zou kunnen doen?

+sterkte Shunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je uit kan zetten dat de foto's automatisch gaan scrollen als je je telefoon schuin houdt?
En hoe komt het dat als ik met T9 type en ik een woord verander (met 0) het weer terug springt naar de eerste suggestie als ik er een punt achter zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na wat zoeken op de i-net kwam ik tegen dat er in Italië net als bij de pixon een versie uitkomt met route 66. Volgens dit forum komt er in de toekomst ook een download op de route 66 site (maar dit zal nog wel even duren).
De firmware die nu uit is met route 66 embedded zou moeten zijn (S830NXXIC3_route66.zip 100 MB) dit heb ik via een Poolse site deze is helaas nog nergens te downloaden. De laatste firmware zou S8300XFIC4 moeten zijn deze heb ik nog niet getest. Deze firmware is hopelijk binnenkort ergens op i-net te vinden, maar dan moet net als bij de Pixon de voucher code nog gevonden worden of betalen...

Bronnen:
Italiaans forum
Pools forum

Op de route66 website is de S8300 al toegevoegd! Het is wachten geblazen!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wpelk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-05 10:59
Het probleem met de korte standby stand lijkt nu opgelost te zijn , na 1 dag niet 1 streepje weg.
Ik heb idd hiervoor 2 dingen veranderd.
De netwerkmodus heb ik op gsm 900-1800 gezet en ik heb handmatig een netwerk aangevinkt (kpn)
Dit laatste heb ik gedaan ivm Lebara kaart , die op mijn telefoon steeds het logo roaming laat weergeven op de telefoon.
Ondanks mijn keuze om zelf een vaste netwerk wil kiezen blijft het logo roaming in beeld.
Weet niet of dat laatste ook meedraagd aan het batterij besparing , maar ik denk dat ik nu ook naar de 5 dagen toega

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
is er al een app waarmee je de eerstkomende agenda items op je homescreen kunt zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makavelibrox2
  • Laatst online: 21-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:09:
Iemand een tip voor het kunnen zien van agenda items op je "bureaublad" ?
Er staat een kader met daar in "geen agenda items", maar er zijn wel items ingevoerd in de kalender. Dit moet je toch ergens kunnen instellen neem ik aan. Kan alleen niet vinden waar :=(
Wel een tip: Gewoon de Agenda-Widget op je bureablad gooien.
1x aanraken = Agenda, vervolgens op Afsprakenlijst voor al je afspraken van de dag. Voor een andere dag is eht een keermeer aanraken, 3x dus.
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 18:33:
Waar zit de speed dial functie op dit toestel?
Die zit er volgens mij niet op, hoewel je wel als je de 1 ingedrukt krijgt je Voicemailnummer op kan geven....
Wat ook goed werkt is contactpersonen aan je favorieten toevoegen. Vervolgens is het een beetje omslachtig, maar als je een cijfer 1x intoets, dan kun je onderin je favorieten kiezen en meteen bellen.
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:35:
[...]
Ik heb deze telefoon nu sinds vrijdag, het was erg wennen vergeleken met mijn vorige telefoon (U600)
Alleen paar dingen vind ik nog al ingewikkeld of vraag ik me af of het anders kan

- hoe verwijder ik die standaard beltonen/achtergronden
- Msn moet dat gewoon via eduddy?
- hoe kan ik een foto normaal tonen zonder als ik beweeg met mijn telefoon dat hij gaat scrollen tussen de andere foto's
- Batterij snel leeg als je filmpjes van maximaal 3 minuten, en even op internet zit

en vast nog wel andere dingen waar ik zo nu niet op kan komen :P
- Ja, zolang hij nog niet op de MSN Mobile site staat wel. Zelf heb ik de eBuddy-java-applicatie, werkt natuurlijk niet zo lekker als laptop/PC, maar voldoet wel.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:04:
Ik ben opzoek naar een aantal dingen, heb me suf gezocht, maar helaas zonder resultaat.
Uiteraard voor de Samsung S8300

Ik zoek: Numbuzz (mag ook voor een ander toestel zijn, maar het moet werken op S8300)
Ik zoek: Skype

Kan iemand me helpen please

Ik krijg niets werkend, ik had er eentje (jar file) die installeerd hij wel, maar bij het opstarten zegt hij Java fout, niet genoeg geheugen... en ik heb geheugen genoeg.

G
Had je dat ook al met Skype Lite geprobeerd?
olden002 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:22:
Weet iemand misschien hoe je de widgets kan herstellen. Ik ben n.l. de widget (het uitroepteken) kwijt waarmee je de afspraken kunt zien, maar volgens mij laat die ook gemiste oproepen en SMS zien.
Dat zie ik nu dus ook niet meer.
Geen idee hoe dat zou moeten, bij mij werkt die uitroepteken wel, maar die is weer met geen mogelijkheid van het hoofdscherm af te krijgen, dus daarvoor alvast niets dan lof voor jou.
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:00:
[...]En heeft iemand misschien enig idee of deze telefoon een "zaklamp" functie heeft? Bij de samsung u600 ging de flitser schijnen als je lang het knopje aan de linker zijkant inhield.
Die is niet aanwezig, zie ook deze link naar gsmhelpdesk. Zaklamp: X
Ook heb ik zelf nog geen optie gevonden, om de flitser permanent aan te zetten, wat bij mijn oude vertrouwde E900 wel nog kon :'(
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:24:
Weet iemand hoe je uit kan zetten dat de foto's automatisch gaan scrollen als je je telefoon schuin houdt
Hoe het precies werkt is lastig uitleggen, het kan in ieder geval wel uit, net nog geprobeerd.
Je moet via je Afbeeldingen eens kijken, een beetje kantelen op verschillende manieren en wat touchen op verschillende manieren/plekken, op een gegeven moment draaien de foto's zich dan EN kan je alleen nog maar zelf scrollen en heeft het kantelen geen invloed meer, bij toeval gevonden :+ Het is dus even zelf aanklooien, maar het kan dus 100% zeker wel.
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:08:
[...]
bij mij staat de tril zo zacht.. ik heb hem al op het alleshoogst staan? je kunt de tril amper horen of horen..
Bedoel je bij bellen/SMS-en? Deze optie kan je los instelen via: Instellingen - Telefoonprofielen - Submenu Nieuwe berichten en Telefoongesprekken.

Naast mijn al eerdere puntjes, heb ik nu weer twee nieuwe puntjes gevonden:
1. Het beschermlaagje over het Touchscreen liet binnen een dag al los, iemand een oplossing om het Touchscreen toch nog enigszins te beschermen?
2. Is er een mogelijkheid om de Widgets Radio en Muziek-Player weg te halen? Via de Widget-instellingen zie ik ze nergens staan?
3. Ik kan maar 220 SMSjes opslaan op deze telefoon, Maximaal 200 op de telefoon zelf, 20 op de SIM-kaart en dan is de boel vol, wat vreemd is, aangezien er bij geheugenstatus toch echt 200/500 staat. De berichten verplaatsen vanuit de Inbox naar een andere map leverde ook geen resultaat op.
4. Ik krijg de laatste dagen steeds meldingen, als ik een SMSje krijg, dat ik drie nieuwe SMS-berichten heb, wat helemaal niet waar is, wanneer ik de echte nieuwe heb gelezen en terugkeernaar het hoofdscherm staan er dan nog steeds twee ongelezen, maar als ik die wil bekijken, werken de knoppen daar niet bij. Heb al m'n Inbox en SIM-kaart leeggehaald van SMSjes, zonder resultaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Makavelibrox2 op 11-05-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makavelibrox2 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 23:56:

Naast mijn al eerdere puntjes, heb ik nu weer twee nieuwe puntjes gevonden:
1. Het beschermlaagje over het Touchscreen liet binnen een dag al los, iemand een oplossing om het Touchscreen toch nog enigszins te beschermen?
2. Is er een mogelijkheid om de Widgets Radio en Muziek-Player weg te halen? Via de Widget-instellingen zie ik ze nergens staan?
3. Ik kan maar 220 SMSjes opslaan op deze telefoon, Maximaal 200 op de telefoon zelf, 20 op de SIM-kaart en dan is de boel vol, wat vreemd is, aangezien er bij geheugenstatus toch echt 200/500 staat. De berichten verplaatsen vanuit de Inbox naar een andere map leverde ook geen resultaat op.
4. Ik krijg de laatste dagen steeds meldingen, als ik een SMSje krijg, dat ik drie nieuwe SMS-berichten heb, wat helemaal niet waar is, wanneer ik de echte nieuwe heb gelezen en terugkeernaar het hoofdscherm staan er dan nog steeds twee ongelezen, maar als ik die wil bekijken, werken de knoppen daar niet bij. Heb al m'n Inbox en SIM-kaart leeggehaald van SMSjes, zonder resultaat.
2: Nee is niet mogelijk
3; Hier heb ik ook last van, geen flauw idee hoe het kan oplossen, wel jaar dat je er maar 500 op kan slaan totaal, terwijl op mijn oude u600 er 1000 kon, en hierbij dat je maar 220 smsjes in je inbox (en outbox tegelijk) kan opslaan en niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
Heeft iemand een idee of (en hoe) je de telefoon op een Apple kan aansluiten? De Samsung PC client is er niet voor Apple en de massastorage-mode werkt niet (wordt niet herkent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:11
Ik ben van het als het leuk is moet je filmpjes maken principe. Hoe is de geluidkwalteit op de videos die deze telefoon maakt? heeft iemand een filmpje van een festival of in een discotheek gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pelt schreef op maandag 11 mei 2009 @ 01:13:
Ik ben van het als het leuk is moet je filmpjes maken principe. Hoe is de geluidkwalteit op de videos die deze telefoon maakt? heeft iemand een filmpje van een festival of in een discotheek gemaakt?
Zonder teveel omgevingsgeluid neemt hij het redelijk op, maar als je voor boxen staat of er is veel kabaal zoals in een discotheek valt het geluid vaak helemaal weg. Ik hoop dat dit nog verbeterd in nieuwe firmware versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:01:
[...]

Zonder teveel omgevingsgeluid neemt hij het redelijk op, maar als je voor boxen staat of er is veel kabaal zoals in een discotheek valt het geluid vaak helemaal weg. Ik hoop dat dit nog verbeterd in nieuwe firmware versies.
Dat is wel echt jammer, heb nl nu een n82 en die maakt zulke mooie filmpje inclusief goed geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel nu zo'n 5 dagen en raak al redelijk gewend aan de bediening :-)

Howel het een erg mooi gebouwd toestel is met redelijk wat features zijn er dus toch wel een aantal dingen die beter hadden gekund/gemoeten, en mis ik ook nog een aantal gelikte dingen die ik op oudere Samsung modellen (U600 b.v.) wel had.

Dit is, buiten hetgeen hier al besproken, is wat ik tot nu toe ontdekt heb:

Zo kun je b.v. geen animaties of smilies, aan sms berichten toevoegen. De U600 kon b.v. ook zelf leuke animaties maken bij ingekomen sms berichten.

Kun je de kleurstelling van je letters en achtergrond niet aanpasssen (heb b.v. liever een witte achtergrond met zwarte letters voor sms berichten)

Kun je geen thema's kiezen.

Kun je de weergave van je telefoonlijst niet zo instellen dat je naam en nummer ziet.
Gekukkig kun je bij de S8300 nu eindelijk wel kiezen welk geheugen (telefoon of sim) je wilt tonen, wat bij vorige Samsung modellen weer niet kon.

Ik heb bij Samsung het idee dat ze niet echt samenwerken om voort te borduren op een model om deze echt perfect te maken, maar dus behoorlijk langs elkaar heen werken.
Ze komen steeds weer met op het eerste gezicht prachtige telefoons die een opvolger (en dus verbetering) zouden moet zijn van een bep. model. Maar bij nader onderzoek blijkt toch dat het gewoon weer een op zichzelf staand model is die op een aantal punten zelfs slechter is dan zijn "voorganger"

Toch wel jammer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:17
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:02:
Weet iemand of je kan synchroniseren met Google Calendar?
Is hier al meer bekend over?

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartb
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:07
De s8300 ondersteund afspraken, notities, contactpersonen etc via syncml (extra --> synchroniseren). Een gratis variant is die van funambol. Die kun je ook syncen met outlook e/o Google calendar. Check hier voor andere providers: Wikipedia: SyncML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 12-09 20:30
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 18:41:
[...]

2: Nee is niet mogelijk
3; Hier heb ik ook last van, geen flauw idee hoe het kan oplossen, wel jaar dat je er maar 500 op kan slaan totaal, terwijl op mijn oude u600 er 1000 kon, en hierbij dat je maar 220 smsjes in je inbox (en outbox tegelijk) kan opslaan en niet meer
ik vind die limieten voor aantal sms'jes, agenda items enz. sowieso nergens meer op slaan deze tijd, je krijgt er al een 2GB stick bij dus ruimte is er genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makavelibrox2
  • Laatst online: 21-04-2021
KillaH87 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 19:51:
[...]

ik vind die limieten voor aantal sms'jes, agenda items enz. sowieso nergens meer op slaan deze tijd, je krijgt er al een 2GB stick bij dus ruimte is er genoeg
1GB ;) Maar verder heb je een prima punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:39:
Telefoon vandaag ontvangen, eerste indruk is goed. Vooral het scherm ziet er echt onwijs mooi uit.
Iemand enig idee waar je goede berschermhoezen voor deze telefoon kan kopen? kon ze nog niet echt vinden.
een beschermhoesje weet ik niet maar ik heb zelf als extra berscherming voor me scherm een schermprotectie van Ipod gekocht en deze zelf een beetje bij geknipt en dat werkt prima d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:41:
[...]

Dit is hem idd.
Maar dit betekend dus dat je dan niet meer kan internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:18

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:10:
[...]

yep daar komt het wel op neer het is kiezen of delen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:10:
[...]

wat ben jij een ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Wacht even voordat je reageert, misschien bedoelt hij het zo:

Accutijd is nu langer, maar misschien heeft ie geen internet meer gebruikt en dat dat de reden is ervan...

Lijkt me sterk dat ie zo'n rotopmerking zou maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:13:
[...]

Accutijd is nu langer, maar misschien heeft ie geen internet meer gebruikt en dat dat de reden is ervan...

het was sowieso niet bedoelt om een rot opmerking te maken :? natuurlijk leef ik mee met Shunt lijkt me vrij logisch... mijn vraag was alleen als je je netwerk zo instelt dat je dan dus geen verbinding meer met internet kan maken. en dat dat dan dus alleen kan als je je netwerk weer aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Nee precies dat vermoede had ik al dus no worries m8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ik heb mijne net binnen, heb de casino pack gekregen :o Stond helemaal nergens vermeld, kep wel de mooie zwarte uitvoering, dus met zwarte toetsen (en niet dat rode).

Wat zit er trouwens een hoop bij zeg, wordt een leuk casino avondje :P

Let's play :+

[ Voor 16% gewijzigd door peakaboo op 13-05-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
peakaboo schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:13:
[...]

Ja zo las ik de post ook. Lijkt me geen kwade bedoeling hoor!

Zelf doe ik het ook zo, handmatig op GSM zetten en als ik wil internetten ff op automatisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:23:
[...]

Ja zo las ik de post ook. Lijkt me geen kwade bedoeling hoor!

Zelf doe ik het ook zo, handmatig op GSM zetten en als ik wil internetten ff op automatisch!
nee ik zie eigenlijk ook niet echt hoe ik het als kwade bedoeling had kunnen zeggen :? maar goed never mind

gaat je batterij er veel langer door mee? en is het een beetje te doen om het zo terug te zetten? gaat dat een beetje snel?

Ik heb een bluetooth headset er bij gekocht en dat werkt echt super! heel chill _/-\o_ weet iemand of dat van Route 66 al klaar is?
zit echt te wachten op goede navigatie want vind de andere niet echt super hij vind niet echt GPS terwijl alles wel goed is ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:50:
[...]

nee ik zie eigenlijk ook niet echt hoe ik het als kwade bedoeling had kunnen zeggen :? maar goed never mind

gaat je batterij er veel langer door mee? en is het een beetje te doen om het zo terug te zetten? gaat dat een beetje snel?

Ik heb een bluetooth headset er bij gekocht en dat werkt echt super! heel chill _/-\o_ weet iemand of dat van Route 66 al klaar is?
zit echt te wachten op goede navigatie want vind de andere niet echt super hij vind niet echt GPS terwijl alles wel goed is ingesteld
Nou omdat je dit quote en niet het verhaal daarvoor:
[Shunt schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:41:
[...]

En jij daarop zegt: nu kan je dus niet internetten kon dat impliceren dat je dat niet kunnen internetten te wijten was aan dat zijn vader een hersenbloeding heeft gehad, overigens sterkte daarmee.

batt gaat echt een stuk langer mee en nu is het kwestie vanMENU>Instellingen>netwerktoegang>netwerkmodus

10 seconden werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Heb ik ook gedaan ja, staat nu op 800/1600 ofzoiets. 3G logo bovenin ging meteen weg. Heb je dat overigens niet nodig voor de GPS/navigatie? Iemand daar al ervaringen mee? Ik wil mijn S8300 gaan gebruiken tijdens het motorrijden (met oortjes in), of zit er geen geluid bij :X ?

Of zou het met die Route66 stuff wel makkelijker gaan allemaal? Zou mooi zijn want een losse navi voor de motor kost zeker 4-500eu :X

[ Voor 19% gewijzigd door peakaboo op 13-05-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

Ik heb em nu 2 weken, mooie telefoon, moet wel ff wennen na de soul, alleen die trilfunctie slaat echt nergens op :( , veel re zavht, is zeker gemaakt voor mensen die extra strakke kleren dragen... ;)

Maar euh, zijn er al codes beschikbaar zodat je dat trillen harder kunt zetten?? :?

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 20:10:
hoi

Ik heb em nu 2 weken, mooie telefoon, moet wel ff wennen na de soul, alleen die trilfunctie slaat echt nergens op :( , veel re zavht, is zeker gemaakt voor mensen die extra strakke kleren dragen... ;)

Maar euh, zijn er al codes beschikbaar zodat je dat trillen harder kunt zetten?? :?

Paul
In de instellingen kun je hem iets harder zetten tot stand 7 dacht ik maar denk dat je dat al gezien had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, had ik al gezien, maar iig bedankt.
Ander vraagje.
Hoe kan ik gesproken aanwijzingen krijgen bij google maps, als dat al kan. En zo nee, welke progje kunnen dat wel??

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:02:
Klopt, had ik al gezien, maar iig bedankt.
Ander vraagje.
Hoe kan ik gesproken aanwijzingen krijgen bij google maps, als dat al kan. En zo nee, welke progje kunnen dat wel??

Paul
Nee dat kan niet met Google Maps het is wachten op Route 66

maar tot die tijd heb je hier mss wat aan staat op de eerste pagina van dit forum gepost door V0id

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/31609916

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je al die verschillende weergaven in de fotobrouwser kunt krijgen zoals op deze site te zien is?

http://www.allaboutphones...ung-S8300-UltraTOUCH.html

Ik vind maar een paar van de mogelijkheden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 00:00:
Weet iemand hoe je al die verschillende weergaven in de fotobrouwser kunt krijgen zoals op deze site te zien is?

http://www.allaboutphones...ung-S8300-UltraTOUCH.html

Ik vind maar een paar van de mogelijkheden....
volgens mij is dat niet een weergave van je fotobrowser maar een foto gemaakt met mozaïek de linker in ieder geval denk ik mozaiek kun je vinden als je op dat Sje drukt bij je camera ( als je het nog niet wist :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn instelling van de dag niet goed????

Als ik bijvoorbeeld de datum van vandaag instel :14-05-2009

Dan komt er een icoontje links in de balk die je in en uit kunt klappen, met de juiste datum, maar....verkeerde dag. Hij geeft dan namelijk aan dat het woensdag is ipv donderdag. Volgens mij kan ik de dag niet handmatig instellen, maar hoe los ik dit vreemde probleem dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:06:

Dan komt er een icoontje links in de balk die je in en uit kunt klappen, met de juiste datum, maar....verkeerde dag. Hij geeft dan namelijk aan dat het woensdag is ipv donderdag. Volgens mij kan ik de dag niet handmatig instellen, maar hoe los ik dit vreemde probleem dan op?
He WT* dat heb ik ook :? krijg het ook niet goed 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:06:

Dit probleem kun je volgens mij als volgt oplossen;
Selecteer: Menu > Organizer > 1 Agenda > Meer > 5 Agenda > Begindag op Maandag zetten en vervolgens opslaan
Nu zou de datum en dag goed moeten worden weergegeven.

Succes ermee!

Grtz,
freakie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:04:
[...]

volgens mij is dat niet een weergave van je fotobrowser maar een foto gemaakt met mozaïek de linker in ieder geval denk ik mozaiek kun je vinden als je op dat Sje drukt bij je camera ( als je het nog niet wist :P )
Klopt. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Selecteer: Menu > Organizer > 1 Agenda > Meer > 5 Agenda > Begindag op Maandag zetten en vervolgens opslaan

Succes ermee!

Grtz,
freakie

Joe are greet! Nu is het inderdaad goed. Je moet het maar ff weten!!!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:58:

Succes ermee!

Grtz,
freakie

Joe are greet! Nu is het inderdaad goed. Je moet het maar ff weten!!!
Thx man werkt perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:39:
Heb ook een tijdje zitten zoeken...
Nieuw toestel = niet veel keuze
heb deze gekozen :
http://www.noreve.com/pro...ouch_S8300_Tradition.html

niet goedkoop maar lijkt me echt een degelijke bescherming

wordt normaal begin volgende week bij mij thuis afgeleverd
laat m'n bevindingen wel weten ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf deze gsm gekocht van eergisteren.
Zoals altijd weeral kleine prulligheden van Samsung die ze beter zouden vervangen in wat handigere zaken onder andere meer ondersteuning voor bestanden zodat installatiebestanden en thema's (zoals bij Sony-Ericsson) direct kinderspel worden.

Ik ben gewoon van te sms'en met woordenboek maar nu moet ik bij ieder bericht die ik maak "Meer > Schrijftaal > Nederlands selecteren vooraleer ik dit goed en wel kan gebruiken. Maar altijd bij een nieuw bericht is het terug Engels. |:( Iemand enig idee hoe dit op te lossen zodat Nederlands dus wel degelijk als Standaard staat ?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:15:
Zelf deze gsm gekocht van eergisteren.
Zoals altijd weeral kleine prulligheden van Samsung die ze beter zouden vervangen in wat handigere zaken onder andere meer ondersteuning voor bestanden zodat installatiebestanden en thema's (zoals bij Sony-Ericsson) direct kinderspel worden.

Ik ben gewoon van te sms'en met woordenboek maar nu moet ik bij ieder bericht die ik maak "Meer > Schrijftaal > Nederlands selecteren vooraleer ik dit goed en wel kan gebruiken. Maar altijd bij een nieuw bericht is het terug Engels. |:( Iemand enig idee hoe dit op te lossen zodat Nederlands dus wel degelijk als Standaard staat ?

Groeten
heb je je menu enzo wel in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:37:
[...]

heb je je menu enzo wel in het Nederlands?
In het begin toen ik mijn gsm voor het eerst oplade stond hij in het Spaans of het Italiaans maar zodra ik mijn SIM-kaart er instak en hem aanstak was het in het Nederlands. Alles is in het Nederlands, enkel de schrijftaal wordt constant gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:03:
[...]

In het begin toen ik mijn gsm voor het eerst oplade stond hij in het Spaans of het Italiaans maar zodra ik mijn SIM-kaart er instak en hem aanstak was het in het Nederlands. Alles is in het Nederlands, enkel de schrijftaal wordt constant gereset.
en als je kijkt bij Menu --> Instellingen --> 4 Telefoon --> Taal --> Taal invoeren
staat dat wel op Nederlands en Schermtekst staat die ook op Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand my misschien helpen,
Ik heb gister nav4all als navigatie gedownload op mijn samsung ultra touch, downloaden enzo ging super
maar als hij de gps sensor moet instellen krijg ik de melding:
Bezig met controleren van de apparaten: Seriele GPS via COM1

Hierop blijft hij hangen,
Iemand enig idee hoe je dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
zijn er ook drivers voor de s8300 ik kan ze niet vinden en mijn Samsung New PC Studio kan mijn s8300 niet vinden? iemand een idee? Hij vind alleen de Samsung Mobile Modem

[ Voor 13% gewijzigd door pelt op 15-05-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ik krijg geen verbinding met mijn S8300 via PC studio, gebruik Windows 7 RC1, zal daar wel aan liggen. Heb de laatste softwareversie van de samsung site afgehaald...

Via massaopslag kan ik wel erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:44:
[...]

en als je kijkt bij Menu --> Instellingen --> 4 Telefoon --> Taal --> Taal invoeren
staat dat wel op Nederlands en Schermtekst staat die ook op Nederlands?
Stom van mezelf :p
Nooit op verdergedacht dat onder die 'Taal' ook nog meer zat dan enkel de telefoontaal en ook nooit geopend aangezien de telefoon via de SIM-kaart automatisch op Nederlands kwam.
Bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:26:
Kan iemand my misschien helpen,
Ik heb gister nav4all als navigatie gedownload op mijn samsung ultra touch, downloaden enzo ging super
maar als hij de gps sensor moet instellen krijg ik de melding:
Bezig met controleren van de apparaten: Seriele GPS via COM1

Hierop blijft hij hangen,
Iemand enig idee hoe je dit moet oplossen?
Hiervoor heeft hij een internetverbinding nodig (dus via WAP aangezien deze jammer genoeg geen WiFi ondersteund). Dit al even gecheckt als je bvb wel Google Maps kan gebruiken ?
Anders even laten instellen door provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelt schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:32:
zijn er ook drivers voor de s8300 ik kan ze niet vinden en mijn Samsung New PC Studio kan mijn s8300 niet vinden? iemand een idee? Hij vind alleen de Samsung Mobile Modem
Er zijn wel drivers, maar diegene die ik weet zijn puur op eigen risico. Dus indien deze niet goed wordt geïnstalleerd en hierdoor misschien een fout in de gsm kan veroorzaken dan valt dit niet meer onder de garantie dus zal Samsung deze niet meer herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:00:
Ik krijg geen verbinding met mijn S8300 via PC studio, gebruik Windows 7 RC1, zal daar wel aan liggen. Heb de laatste softwareversie van de samsung site afgehaald...

Via massaopslag kan ik wel erin.
Dit kan omwille van deze reden zijn, maar een andere mogelijkheid is ook dat je wel degelijk gebruik moet maken van "Samsung NEW Pc Studio en dus niet de oude versie "Samsung Pc Studio 3.**.**"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:36:
[...]

Dit kan omwille van deze reden zijn, maar een andere mogelijkheid is ook dat je wel degelijk gebruik moet maken van "Samsung NEW Pc Studio en dus niet de oude versie "Samsung Pc Studio 3.**.**"
Klopt, maar die reden is het niet want het ziet er totaal anders uit dan de oude PC studio ;) Maar bedankt. Ik wacht wel op nieuwe drivers ofzo, voorlopig loods ik gewoon alles van het telefoongeheugen naar de losse micro SD kaart, en kan dan via massaoplsag importeren/exporteren, gaat nog sneller ook dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:34:
[...]

Er zijn wel drivers, maar diegene die ik weet zijn puur op eigen risico. Dus indien deze niet goed wordt geïnstalleerd en hierdoor misschien een fout in de gsm kan veroorzaken dan valt dit niet meer onder de garantie dus zal Samsung deze niet meer herstellen.
Nu krijg ik helemaal geen verbinding in PC studio modes, in de andere 2 modus is het geen probleem, heel erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:32:
[...]

Hiervoor heeft hij een internetverbinding nodig (dus via WAP aangezien deze jammer genoeg geen WiFi ondersteund). Dit al even gecheckt als je bvb wel Google Maps kan gebruiken ?
Anders even laten instellen door provider.
Google maps doet het wel. . maar vind dat niet relaxt omdat er geen stem is die de weg wijst.
Heeft iemand nog een goede navigator voor in de auto met stem voor de Ultratouch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Denk je dat dan moet wachten op Route 66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:03:
[...]

Google maps doet het wel. . maar vind dat niet relaxt omdat er geen stem is die de weg wijst.
Heeft iemand nog een goede navigator voor in de auto met stem voor de Ultratouch?
Volgens mij zal je hiervoor nog een paar maandjes moeten wachten Samsung's kennende.
Die brengen eerst en vooral de telefoon uit, dan pas de drivers en ipv die drivers op dezelfde datum als de gsm uit te brengen nemen ze dan liever achter een paar maand 1000en gsm's terug om daar dan vervolgens zelf de drivers op te installeren :P
En zo kennen we Samsung terug :D

Heb zelf ook nog een vraagje.
Wanneer je een bericht typt met woordenboek en je hebt een ander woord gekozen dan de eerste keuze kan ik dat woord niet behouden vanaf het moment dat ik er een leesteken wil achterzetten zonder eerst de markering van het woord af te sluiten (m.a.w. : eerst naast het laatste woord tikken en vervolgens het leesteken).
Iemand enige oplossing of tip voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 06:28:
[...]

Kreeg van Samsung het volgende bericht:
Vanuit uw mail maken wij op dat u uw aanstaande afspraak van uit uw
agenda wilt neerzetten op uw beginscherm, helaas is dit niet mogelijk

Vind ik knap knudde :(
Ja dit is zeker zwaar knudde.
Waar dient deze widget dan eigenlijk voor?
En met de google maps krijg je geen gesproken instructies, toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2009 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe je je telefoon als modem kunt gebruiken.
Ik krijg bij het verbinden steeds de melding dat mijn telefoon niet op in-actief staat, maar kan nergens vinden waar ik dit kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
is het normaal dat je bij elk dingetje wat je aanklikt een klein trilletje voelt?
dus zegmaar: menu (tril), berichten (tril), bericht maken (tril), enz
en kan je dit uitzetten?

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir.roYa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-08 20:37
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:17:
Kan iemand mij vertellen hoe je je telefoon als modem kunt gebruiken.
Ik krijg bij het verbinden steeds de melding dat mijn telefoon niet op in-actief staat, maar kan nergens vinden waar ik dit kan instellen.
Ik dacht dat dit te maken heeft met of je je toetsenbord hebt ingeschoven/uitgesvhoven of dat je in het menu bent.
Weet het niet zeker.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:02:
hallo,
is het normaal dat je bij elk dingetje wat je aanklikt een klein trilletje voelt?
dus zegmaar: menu (tril), berichten (tril), bericht maken (tril), enz
en kan je dit uitzetten?

Groetjes!
Ja dit is normaal;)
Dit kun je uitzetten bij:
Menu -> Instelllingen -> Telefoon -> Feedback trilsignaal.
En dan kun je de intensiteit instellen.

Btw waar ik last van heb. Als ik standaard geheugen bij Camera op Geheugenkaart heb staan. Dat hij het na een reboot (denk ik) terug zet naar telefoongeheugen. Weet iemand hoe dit kan? Best wel vervelend als je foto's maakt en dat ze dan op je telefoon staan ipv je geheugenkaart.

[ Voor 46% gewijzigd door Sir.roYa op 16-05-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lettergrootte sms???
SMS die ik ontvang is bijna niet te lezen, zo klein zijn de lettertjes!!!
Ik heb het lettertype al aangepast maar dat helpt niet. Kan ik ergens
de grootte aanpasssen??? Zoek me rot, kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 09:31:
Lettergrootte sms???
SMS die ik ontvang is bijna niet te lezen, zo klein zijn de lettertjes!!!
Ik heb het lettertype al aangepast maar dat helpt niet. Kan ik ergens
de grootte aanpasssen??? Zoek me rot, kan het niet vinden.
Als je terwijl je het smsje geopend hebt (dus de letterst staan letterlijk in je beeld) op de knopjes aan de linkerkant van het toestel drukt kun je de letters vergroten en verkleinen. :) Omhoog is vergroten, omlaag is verkleinen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:34:
[...]

Als je terwijl je het smsje geopend hebt (dus de letterst staan letterlijk in je beeld) op de knopjes aan de linkerkant van het toestel drukt kun je de letters vergroten en verkleinen. :) Omhoog is vergroten, omlaag is verkleinen.
Pfff hoe eenvoudig kan het zijn, zal maar niet zeggen hoe lang ik daar mee bezig ben geweest hahahaha. Trouwens wat een beroerde gebruiksaanwijzing zit erbij zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 12:01:
[...]

Pfff hoe eenvoudig kan het zijn, zal maar niet zeggen hoe lang ik daar mee bezig ben geweest hahahaha. Trouwens wat een beroerde gebruiksaanwijzing zit erbij zeg.
haha, je moet er maar heel toevallig achter komen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir.roYa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-08 20:37
Ik ben zelf achter mijn probleem gekomen. Bij Instellingen -> Geheugen -> Standaard geheugen.
Daar kun je kiezen wat hij als standaard geheugen kiest (telefoongeheugen of geheugenkaart).
Maar als je de telefoon aan je computer hebt gehangen met het bijgeleverde kabeltje, dan zet hij de instellingen standaard terug naar telefoongeheugen. Iemand die hetzelfde probleem heeft?
Ik vind het best wel vervelend aangezien hij mijn net gemaakte foto's dan weer op het telefoongeheugen opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, kan iemand mij vertellen hoe ik windows live messenger op de telefoon kan zetten?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt nog een aantal dingen doen met je volume +/- toets behalve de letters van je sms vergroten.

Je kunt scrollen door b.v. je telefoonlijst sms berichten etc.., en je kunt ook verschillende weergaven in je fotobrouwser oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees het slotje op je vorige topic nog eens goed door. Op GoT verwachten we eigen initiatief.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 17-05-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:42:
[mbr]Lees het slotje op je vorige topic nog eens goed door. Op GoT verwachten we eigen initiatief.[/]
Heb je het tegen mij? Begrijp ik niet?

Ik toon toch juist initiatief, door een paar extra functies van de volume toets te noemen die door veel gebruikers nog niet ontdekt zijn. En als ik dan zie hoeveel onzinnige vragen er in dit topic staan over de functies van dit toestel die je echt makkelijk zelf kan uitvogelen!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 19:55:
[...]

Heb je het tegen mij? Begrijp ik niet?

Ik toon toch juist initiatief, door een paar extra functies van de volume toets te noemen die door veel gebruikers nog niet ontdekt zijn. En als ik dan zie hoeveel onzinnige vragen er in dit topic staan over de functies van dit toestel die je echt makkelijk zelf kan uitvogelen!
Nee, das niet tegen jou, maar tegen mij.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

je kan met dit apparaat ook geotaggen. Maar waar kan je uitlezen waar de foto gemaakt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik heb een paar vraagjes:

1. Is het mogelijk Widgets te vergrendelen op de achtergrond?
2. Is er een makkelijkere manier om in een smsje de curser precies ergens neer te zetten?
3. Als ik bel naar iemand anders die ook een samsung ultra touch heeft is de verbinding heel vaag. Het geluid gaat bij elke zin van heel zacht naar iets harder. En als je zacht praat lijkt het net of de telefoon het geluid niet door laat. De kwalieit van de verbinding is niet slecht, je hoort alleen het begin van de zin telkens niet. Iemand zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:07:
Hoi, kan iemand mij vertellen hoe ik windows live messenger op de telefoon kan zetten?
Alvast bedankt!
Dit gaat uberhaupt? Ben benieuwd. Lijkt me leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:59:
[...]

Dit gaat uberhaupt? Ben benieuwd. Lijkt me leuk!
heb dit gevonden
Misschien heb je er wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]wimpie007 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:19:
Ik heb s8300CEIC2.

Ik vind het sms-en nog erg irritant!

Ik mis de omhoog en omlaag, opzijtoetsen, ff iets snel verbeteren is er niet bij.

Ook na het paar keer op + drukken levert dan een goed voorstel, als ik dan vervolgens een . zet is dat weer weg ;-(

T9 werkt dus niet goed!

Ja ik irriteer me daar ook wel mateloos aan, had voorheen SEK810i daar gaat dat toch stuk makkelijker mee qua invoeren en wisselen van woordenboek, toevoegen van woorden en aansluitende leestekens aan 'veranderde' woord toevoegen en behouden. Mis ook de functie om snel binnen de tekst naar zin/woord terug te keren om te veranderen. Met vinger exacte plaats aanraken op Touchscreen lastig en T9 springt niet aan als je dan weer op/aan en woord kwam dat je wilt veranderen.

Heb trouwens ook last van terugschieten van Widget-sidebar bij scrollen, zoals een andere gebruiker meldde. En die "!" widget geeft inderdaad 'geen ageanda items' terwijl die er op bewuste dag wel instaan! Widget verjaardagen deed het eerst ook niet, kon ook geen verjaardagen toevoegen aan contacten! Kan dus blijkbaar alleen als je contacten opslaat in telefoongeheugen ipv Sim-kaart. Ook werkt synchroniseren met PC-suite niet met contactenlijst.

Telefoon ziet er gelikt uit, maar ik had toch mijn gevoel moeten volgen wat ik had met oudere Samsung... gebrek aan gebruikers gemak, onduidelijk waar welke functie in menu wordt gebruikt. SO en Nokia zijn daar toch koploper in. Ik twijfel sterk om deze Samsung om te ruilen voor Nokia. Welk type Nokia weet ik dan nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de samsung ultra touch sinds vandaag in bezit. Ik had hiervoor een se c905. Had hier helaas veel problemen mee en heb nu gevraagd om een andere toetsel en dat is dus de ultra geworden. Nu hopen dat deze beter is.

Ik heb een aantal vraagjes. Ik kan dit zo snel niet in de handleiding vinden.

- Hoe kan ik t9 als vast instellen. Nu moet ik steeds opnieuw t9 toetsje aan klikken. Erg frustrerend.
- Op mijn vorige telefoon had ik e-buddy geinstaleerd. Werkte prima. Ook bij deze gedaan maar werkt toch iets anders. Als ik tegen iemand praat kom ik in een scherm hier moet ik in klikken en dan kan ik mijn bericht typen. Moest vervolgens weer t9 aan klikken anders doet hij dat niet. Daarna druk ik op gereed en moet dan vervolgens op menu-->verstuur doen. Als ik gewoon op ok druk doet hij het niet. Als ik daarna weer opnieuw een bericht wil typen moet ik dit steeds weer opnieuw doen. Ook dus voor de t9.

Ik hoop dat iemand mijn verhaal snapt. En uiterraad mij kan helpen hiermee.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, hier spreekt een jongentje van 13 jaar :)

Ik heb de Ultr touch gekregen voor men 13 verjaardag. Vind het erg jammer dat er geen navigatie sftware al opstaat. Heb aan men vader gevraagt om wetravel er op te zetten maar dat lukt niet echt. Hij zegt dat ik dan een nieuwe firmware ofsow nodig heb.
Ik heb ondertussen wel een functie gevonden waarmee je de flitser als zaklamp kunt gebruiken!
Ga naar je camera zet het op camrecorder zet de flits aan en hij verligt nu de heletijd. Het gebruikt wel geheugen maar je kan het daarna wel wissen.

Site voor games te downloaden
http://www.mobilerated.com/samsung-s8300-games.html

Heb hierbij met het instaleren geen problemen.

Maar als iemand mij kan helpen met het navigatie probleem zou dat erg moi zijn :).
Ik krijg een bericht: Java-fout Geen geheugen beschikbaar :(

Grz Rassa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:39:
Hallo, hier spreekt een jongentje van 13 jaar :)

Ik heb de Ultr touch gekregen voor men 13 verjaardag. Vind het erg jammer dat er geen navigatie sftware al opstaat. Heb aan men vader gevraagt om wetravel er op te zetten maar dat lukt niet echt. Hij zegt dat ik dan een nieuwe firmware ofsow nodig heb.
Ik heb ondertussen wel een functie gevonden waarmee je de flitser als zaklamp kunt gebruiken!
Ga naar je camera zet het op camrecorder zet de flits aan en hij verligt nu de heletijd. Het gebruikt wel geheugen maar je kan het daarna wel wissen.

Maar als iemand mij kan helpen met het navigatie probleem zou dat erg moi zijn :).
Ik krijg een bericht: Java-fout Geen geheugen beschikbaar :(

Grz Rassa
Je moet even een jad-maker downloaden en daarna van het .jar file een .jad maken deze .jad kun je installeren op je mobiel.

p.s. Heb vandaag de laatste versie van we-travel geprobeert in de auto en deze werkt al een heel stuk beter dan de voorgaande versies

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeh..

Ik heb het voor mekaar gekregen dank je :)

[ Voor 252% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 20:20:
[...]

Je moet even een jad-maker downloaden en daarna van het .jar file een .jad maken deze .jad kun je installeren op je mobiel.

p.s. Heb vandaag de laatste versie van we-travel geprobeert in de auto en deze werkt al een heel stuk beter dan de voorgaande versies

suc6
Ik had even een vraagje ik heb dat Java geheugen probleem met We Travel en vroeg me af welk bestand ik moet omzetten tot jad bestand want als ik dat rc25 bestand uitpak bestaat die al uit een jad en jar bestand en die Voice-FemaleNewsReader heb ik uitgepakt met Winrar in de map Voice en mNetherlands heb ik uitgepakt in de map Map deze 2 staan weer in een gezamelijke map Wetravel op mijn geheugenkaartje

wat doe ik fout :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:17:
[...]

Ik had even een vraagje ik heb dat Java geheugen probleem met We Travel en vroeg me af welk bestand ik moet omzetten tot jad bestand want als ik dat rc25 bestand uitpak bestaat die al uit een jad en jar bestand en die Voice-FemaleNewsReader heb ik uitgepakt met Winrar in de map Voice en mNetherlands heb ik uitgepakt in de map Map deze 2 staan weer in een gezamelijke map Wetravel op mijn geheugenkaartje

wat doe ik fout :? 8)7
1. Jadmaker downloaden
2. originele .jad weggooien
3. nieuwe .jad maken door het .jar bestand in de .jad maker te slepen.
4. De nieuwe .jad en .jar kopieren naar je phone
5. installen via de .jad
Nu moet het werken

suc7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:39:
...

...
Ik heb eens het spelletje 'Par 72 Golf' gedownload via mijn pc en doorgestuurd via bluetooth naar mijn gsm. Bij het installeren gaf hij geen fout maar als ik hem wil opstarten valt mijn gsm gewoon uit.
Iemand een oplossing hiervoor of ligt het aan die site ?
Misschien nog andere site's waarbij dit mogelijk is ? (veilige natuurlijk)

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg mensen, heb de s8300 nu al een aardig tijdje en ik vroeg mij af of meer mensen problemen hadden met het feit dat sms rapporten niet binnenkomen op de een of andere manier.
Ik heb leveringsrapporten aangezet natuurlijk, maar ik kan ze nergens vinden, en volgens mij verandert ook het tekentje van de verzonden sms niet als ze wel aan zouden komen.
Ideetjes?

edit: Ik heb overigens HI.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:38:
[quote]wimpie007 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:19:
Ik heb s8300CEIC2.

T9 werkt dus niet goed!

Ja ik irriteer me daar ook wel mateloos aan, had voorheen SEK810i daar gaat dat toch stuk makkelijker mee qua invoeren en wisselen van woordenboek, toevoegen van woorden en aansluitende leestekens aan 'veranderde' woord toevoegen en behouden. Mis ook de functie om snel binnen de tekst naar zin/woord terug te keren om te veranderen. Met vinger exacte plaats aanraken op Touchscreen lastig en T9 springt niet aan als je dan weer op/aan en woord kwam dat je wilt veranderen.

Ook werkt synchroniseren met PC-suite niet met contactenlijst.
Sms'en is inderdaad een ramp en T9 werkt ook vreemd. Hopelijk komt hier met nieuwe software verbetering in.
Sychroniseren van contacten gaat bij mij wel weer perfect. Je moet wel de nieuwste PC Suite instaleren.

Heb ook tweeledig gevoel bij deze Samsung. Prachtig desing en genoeg functies, maar niet bepaald praktisch op een aantal belangrijke punten. Denk ook alweer aan omruil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 00:21:
[...]

1. Jadmaker downloaden
5. installen via de .jad
Nu moet het werken

suc7
Eeey,

bedankt het werkt nu idd nouja bijna dan... hij opent het programma en heb de instellingen gedaan alleen hij vind niet waar ik ben... hij is dan geladen en geeft dan alleen een groene pijl weer en dat ik iets van 50 km per uur rij terwijl ik stil sta heb al wel naar gps gezocht met me telefoon en die vind hij gewoon maar kan het zijn dat ik iets verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyHey ik heb ook een Ultra touch en heb het zelfde probleem met java van geen geheugen beschikbaar.
ik heb dit gedaan:
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 00:21:
[...]

1. Jadmaker downloaden
5. installen via de .jad
Nu moet het werken
Maar het werkt niet.
kunnen jully het meschien voor mij wat beter uitleggen ?
Alvast bedankt ;)

Groetjes Raymon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een leuke phone, maar kies bewust ;) For what it's worth: mijn firmware is S8300FIC3 ->T-Mobile branded, maar SIM-lock-vrij.

Ik kom van een Windows Mobile Eten Glofiish M700 en wilde nu een telefoon waar ik gewoon mee kon bellen, met iets van toetsen, die er leuk uitzag, maar toch wel stoer was. Het beeldscherm is geweldig, camera, media en 3G is stoer, hij ziet er gelikt uit, je kunt er goed mee bellen, de touch werkt ok (Apple is beter, maar vooruit) alles is in dat opzicht prima bij deze telefoon.

Toch steekt den kleine nerd in mij de kop op ;) Ik vermoed dat een tweejarig abbo bij dit toestel qua batterijduur gewoon NIET tof is. Het valt kinda te fixen begrijp ik (nog niet uitgeprobeerd), maar ik zou het er niet op wagen. Ik sloot een abbo af van 2 jaar en ik vermoed dat ik daar spijt van ga krijgen, net als bij mijn vorige.

Veel dingen zijn nogal buggy en voor mij onlogisch, ondanks dat ik voor en tijdens (ik moest wel) mijn vorige mobiel gebruik maakte van Samsung telefoons, in allerlei soorten en maten.

Dat hele widgetgebeuren lijkt cool, maar is volgens mij nogal een wassen neus. Een widget slepen op je "bureaublad" is een leuke feature, maar ik vind ze daar geplaatst nogal lelijk. Niet alle widgets werken (even goed), uitvogelen hoe je de boel moet instellen en waar je dat kunt vinden vond ik ook al een hele tour.
Ik ben niet iemand die gebruiksaanwijzingen leest, maar in dit geval moest ik wel. Niet dat je daar wat mee kunt dus... Die stelt niks voor.

Het is grappig dat je je "bureaublad" naar beneden kunt scrollen, maar ik vind het verwarrend, niet logisch en gewoon onhandig. Het menu werkt veel sneller.

Ik wilde persé iets van toetsen op mijn telefoon, maar de Samsung Touch kan net zo goed zonder slider. Het touch toetsenbord functioneert dusdanig ok en hetzelfde, dat de slider functie weinig toevoegt. Nog erger: geen "back/del" functie in het keypad, die zit alleen op het scherm. Why?
Ook een typefout is niet snel vergeven, manoeuvreer je vinger maar eens op de goede plek in je scherm. Succes! Het ontbreken van dergelijke basics is ronduit ruk.

Dat er geen Wifi op zit, daar heb ik geen problemen mee (ik gebruik dat niet). Maar dat er wél GPS op zit en er alleen met kunst en vliegwerk iets van navigatie op te zetten is... kon beter. Net als het uitwisselen van contacten met Outlook. Het is het allemaal net niet.

En waar ik nog niemand over heb horen zeuren, wellicht omdat het een Samsung is: een eigen SMS-deuntje instellen, kan dat?

Deze telefoon is leuk en nu ja, zie het begin van deze post. Iemand die iets meer zoekt... kijk gerust ff verder. Niet bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 00:23:
Het is een leuke phone, maar kies bewust ;) For what it's worth: mijn firmware is S8300FIC3 ->T-Mobile branded, maar SIM-lock-vrij.

Ik kom van een Windows Mobile Eten Glofiish M700 en wilde nu een telefoon waar ik gewoon mee kon bellen, met iets van toetsen, die er leuk uitzag, maar toch wel stoer was. Het beeldscherm is geweldig, camera, media en 3G is stoer, hij ziet er gelikt uit, je kunt er goed mee bellen, de touch werkt ok (Apple is beter, maar vooruit) alles is in dat opzicht prima bij deze telefoon.

Toch steekt den kleine nerd in mij de kop op ;) Ik vermoed dat een tweejarig abbo bij dit toestel qua batterijduur gewoon NIET tof is. Het valt kinda te fixen begrijp ik (nog niet uitgeprobeerd), maar ik zou het er niet op wagen. Ik sloot een abbo af van 2 jaar en ik vermoed dat ik daar spijt van ga krijgen, net als bij mijn vorige.

Veel dingen zijn nogal buggy en voor mij onlogisch, ondanks dat ik voor en tijdens (ik moest wel) mijn vorige mobiel gebruik maakte van Samsung telefoons, in allerlei soorten en maten.

Dat hele widgetgebeuren lijkt cool, maar is volgens mij nogal een wassen neus. Een widget slepen op je "bureaublad" is een leuke feature, maar ik vind ze daar geplaatst nogal lelijk. Niet alle widgets werken (even goed), uitvogelen hoe je de boel moet instellen en waar je dat kunt vinden vond ik ook al een hele tour.
Ik ben niet iemand die gebruiksaanwijzingen leest, maar in dit geval moest ik wel. Niet dat je daar wat mee kunt dus... Die stelt niks voor.

Het is grappig dat je je "bureaublad" naar beneden kunt scrollen, maar ik vind het verwarrend, niet logisch en gewoon onhandig. Het menu werkt veel sneller.

Ik wilde persé iets van toetsen op mijn telefoon, maar de Samsung Touch kan net zo goed zonder slider. Het touch toetsenbord functioneert dusdanig ok en hetzelfde, dat de slider functie weinig toevoegt. Nog erger: geen "back/del" functie in het keypad, die zit alleen op het scherm. Why?
Ook een typefout is niet snel vergeven, manoeuvreer je vinger maar eens op de goede plek in je scherm. Succes! Het ontbreken van dergelijke basics is ronduit ruk.

Dat er geen Wifi op zit, daar heb ik geen problemen mee (ik gebruik dat niet). Maar dat er wél GPS op zit en er alleen met kunst en vliegwerk iets van navigatie op te zetten is... kon beter. Net als het uitwisselen van contacten met Outlook. Het is het allemaal net niet.

En waar ik nog niemand over heb horen zeuren, wellicht omdat het een Samsung is: een eigen SMS-deuntje instellen, kan dat?

Deze telefoon is leuk en nu ja, zie het begin van deze post. Iemand die iets meer zoekt... kijk gerust ff verder. Niet bijzonder.
Een eigen sms geluid kun je instellen ;

instellingen-telefoonprofielen-bij normaal druk op >>-rechtsbovenin kun je wisselen in inkomende oproepen of nieuwe berichten of telefoon geluiden. Goede review by the way.

m vr gr
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste