Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:09:
Iemand een tip voor het kunnen zien van agenda items op je "bureaublad" ?
Er staat een kader met daar in "geen agenda items", maar er zijn wel items ingevoerd in de kalender. Dit moet je toch ergens kunnen instellen neem ik aan. Kan alleen niet vinden waar :=(
Wel een tip: Gewoon de Agenda-Widget op je bureablad gooien.
1x aanraken = Agenda, vervolgens op Afsprakenlijst voor al je afspraken van de dag. Voor een andere dag is eht een keermeer aanraken, 3x dus.
Die zit er volgens mij niet op, hoewel je wel als je de 1 ingedrukt krijgt je Voicemailnummer op kan geven....
Wat ook goed werkt is contactpersonen aan je favorieten toevoegen. Vervolgens is het een beetje omslachtig, maar als je een cijfer 1x intoets, dan kun je onderin je favorieten kiezen en meteen bellen.
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:35:
[...]
Ik heb deze telefoon nu sinds vrijdag, het was erg wennen vergeleken met mijn vorige telefoon (U600)
Alleen paar dingen vind ik nog al ingewikkeld of vraag ik me af of het anders kan
- hoe verwijder ik die standaard beltonen/achtergronden
- Msn moet dat gewoon via eduddy?
- hoe kan ik een foto normaal tonen zonder als ik beweeg met mijn telefoon dat hij gaat scrollen tussen de andere foto's
- Batterij snel leeg als je filmpjes van maximaal 3 minuten, en even op internet zit
en vast nog wel andere dingen waar ik zo nu niet op kan komen

- Ja, zolang hij nog niet op de
MSN Mobile site staat wel. Zelf heb ik de eBuddy-java-applicatie, werkt natuurlijk niet zo lekker als laptop/PC, maar voldoet wel.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:04:
Ik ben opzoek naar een aantal dingen, heb me suf gezocht, maar helaas zonder resultaat.
Uiteraard voor de Samsung S8300
Ik zoek: Numbuzz (mag ook voor een ander toestel zijn, maar het moet werken op S8300)
Ik zoek: Skype
Kan iemand me helpen please
Ik krijg niets werkend, ik had er eentje (jar file) die installeerd hij wel, maar bij het opstarten zegt hij Java fout, niet genoeg geheugen... en ik heb geheugen genoeg.
G
Had je dat ook al met
Skype Lite geprobeerd?
olden002 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:22:
Weet iemand misschien hoe je de widgets kan herstellen. Ik ben n.l. de widget (het uitroepteken) kwijt waarmee je de afspraken kunt zien, maar volgens mij laat die ook gemiste oproepen en SMS zien.
Dat zie ik nu dus ook niet meer.
Geen idee hoe dat zou moeten, bij mij werkt die uitroepteken wel, maar die is weer met geen mogelijkheid van het hoofdscherm af te krijgen, dus daarvoor alvast niets dan lof voor jou.
Die is niet aanwezig, zie ook
deze link naar gsmhelpdesk. Zaklamp: X
Ook heb ik zelf nog geen optie gevonden, om de flitser permanent aan te zetten, wat bij mijn oude vertrouwde E900 wel nog kon

Hoe het precies werkt is lastig uitleggen, het kan in ieder geval wel uit, net nog geprobeerd.
Je moet via je Afbeeldingen eens kijken, een beetje kantelen op verschillende manieren en wat touchen op verschillende manieren/plekken, op een gegeven moment draaien de foto's zich dan EN kan je alleen nog maar zelf scrollen en heeft het kantelen geen invloed meer, bij toeval gevonden

Het is dus even zelf aanklooien, maar het kan dus 100% zeker wel.
Bedoel je bij bellen/SMS-en? Deze optie kan je los instelen via: Instellingen - Telefoonprofielen - Submenu Nieuwe berichten en Telefoongesprekken.
Naast mijn al eerdere puntjes, heb ik nu weer twee nieuwe puntjes gevonden:
1. Het beschermlaagje over het Touchscreen liet binnen een dag al los, iemand een oplossing om het Touchscreen toch nog enigszins te beschermen?
2. Is er een mogelijkheid om de Widgets Radio en Muziek-Player weg te halen? Via de Widget-instellingen zie ik ze nergens staan?
3. Ik kan maar 220 SMSjes opslaan op deze telefoon, Maximaal 200 op de telefoon zelf, 20 op de SIM-kaart en dan is de boel vol, wat vreemd is, aangezien er bij geheugenstatus toch echt 200/500 staat. De berichten verplaatsen vanuit de Inbox naar een andere map leverde ook geen resultaat op.
4. Ik krijg de laatste dagen steeds meldingen, als ik een SMSje krijg, dat ik drie nieuwe SMS-berichten heb, wat helemaal niet waar is, wanneer ik de echte nieuwe heb gelezen en terugkeernaar het hoofdscherm staan er dan nog steeds twee ongelezen, maar als ik die wil bekijken, werken de knoppen daar niet bij. Heb al m'n Inbox en SIM-kaart leeggehaald van SMSjes, zonder resultaat.
[
Voor 3% gewijzigd door
Makavelibrox2 op 11-05-2009 15:30
]