Kan iemand mij vertellen hoe je het internet uit kan zetten? Tenminste...ik bedoel dat hij geen data gaat gebruiken. Op andere telefoons gaat dit allemaal reuze gemakkelijk, maar ik kan het totaal niet vinden.
Dit zou ik ook wel eens willen weten... Ik heb al 40kb aan data verbruikt zag ik (en zonder data abo lopen de kosten al aardig op dan), zonder dat ik met opzet iets wilde doen met data (per ongeluk browser openen)...
Daarnaast zit ik met een probleem, waarschijnlijk een foutje van Samsung met vertalen naar het Nederlands. Als ik nl. via Bluetooth connectie leg met m'n pc, kan ik door de mappen heenbladeren van m'n telefoon, maar het mapje "Mijn Foto's" levert problemen op ("kan bestand niet vinden"), waarschijnlijk omdat er een apostrof ( ' ) in de naam zit..? Kan ook de mapnaam niet veranderen of de standaard fotomap niet veranderen...!
Iemand anders hier last van / een oplossing voor?
Daarnaast even mijn week ervaring met de UltraTouch:
+ Scherm is tof!
+ Speaker klinkt ook lekker.
+ Camera werkt snel en foto's zien er goed uit!
+ Telefoon ziet er ook wel lekker degelijk uit en glijdt ook lekker open en dicht.
+ Grappige "nepoproep" functie, maak een spraakopname, stel in als nepoproep, druk daarna tijdens een vergadering 1 sec op de volumeknop en je krijgt een "oproep" van een onbekend nummer, en wanneer je oppakt krijg je je opname te horen (wtf?!)!
+ Werkt tot nu toe goed samen met mijn Parrot CarKit
- Geen backspace key op keypad (dus op je touchscreen moet je backspacen, beetje irritant).
- "Gemiste oproep" / "Bericht ontvangen" widget is raar, kan je slepen, dus als je probeert te drukken kan je per ongeluk ook slepen.
- Oplader en T9 is weer net iets anders dan m'n 1 jaar oude Samsung U900 Soul, dus nieuwe autoladers kopen en weer wennen aan de T9...