Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hoe is de ontvangst van de gps ontvanger in dit toestel? een belangrijke reden voor mij is toch wel dat er navigatie op me telefoon zit. Kan die beetje snel de satellieten vinden en hoe goed geeft die aan waar je heen moet? (ik ben een ramp met op borden kijken ;p)

ik zie wel dat het via java gaat, maar hoe goed werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevennnn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08-2023
Ik krijg de Ultratouch vrijdag binnen :D
Ik vroeg me af, kan je navigeren via gps zonder internet te gebruiken?
ik heb er namelijk geen internetbundel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel sinds vanmiddag, maar vraag me af of het ook mogelijk is om hotmail binnen te krijgen, met de Omnia weet ik dat dit geen probleem is. Is er iemand die daarmee ervaring heeft? Lees er wel wat over op hotmail zelf maar zoals ik het daar lees lijkt het me geld te kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:01:
Heb het toestel sinds vanmiddag, maar vraag me af of het ook mogelijk is om hotmail binnen te krijgen, met de Omnia weet ik dat dit geen probleem is. Is er iemand die daarmee ervaring heeft? Lees er wel wat over op hotmail zelf maar zoals ik het daar lees lijkt het me geld te kosten?
Hoezo niet?
Ik heb Opera Mini geinstalleerd en dan gewoon naar hotmail browsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat lukt me inderdaad. Maar is het ook mogelijk om ze gewoon op te halen in het scherm van berichten. Met een POP3 lukt dat wel. GMail moet ook lukken volgens mij want daar zit een apart menu voor. Maar is het dus ook mogelijk om ze gewoon binnen te krijgen bij de berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:29
Ik kan bij het verlengen van mijn abbonement, kiezen tussen de samsung ultratouch, en de nokia n79 en nog een aantal maar die vallen zoiezo af in de keuze. Toch wel een beetje twijfel, ik al een aantal jaar nokia gebruiker en daar ben ik wel erg tevreden over, maar de samsung heeft wel een aantal leuke functies zoals o.a. het touch screen. Wel geen wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip voor het kunnen zien van agenda items op je "bureaublad" ?
Er staat een kader met daar in "geen agenda items", maar er zijn wel items ingevoerd in de kalender. Dit moet je toch ergens kunnen instellen neem ik aan. Kan alleen niet vinden waar :=(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n79 heb ik ook gehad en vond m kut....vastlopen, krakende toetsen, geen mooie telefoon (is niet het belangrijkste maar toch)

ik zou voor de touch gaan, heb m nu 3 weken en vind m echt top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ truusje2
Ik heb ook hetzelfde probleem. Alles ingevoerd, maar ze staan er niet tussen.
Erg vreemd dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:41:
@ truusje2
Ik heb ook hetzelfde probleem. Alles ingevoerd, maar ze staan er niet tussen.
Erg vreemd dat
Kreeg van Samsung het volgende bericht:
Vanuit uw mail maken wij op dat u uw aanstaande afspraak van uit uw
agenda wilt neerzetten op uw beginscherm, helaas is dit niet mogelijk

Vind ik knap knudde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 06:28:
[...]
Kreeg van Samsung het volgende bericht:
Vanuit uw mail maken wij op dat u uw aanstaande afspraak van uit uw
agenda wilt neerzetten op uw beginscherm, helaas is dit niet mogelijk

Vind ik knap knudde :(
Het is dan ook geen zakelijk toestel. Als je zakelijke functionaliteiten verwacht had je een ander toestel moeten nemen. Dat is gelijk de reden waarom ik twijvel over de functionaliteiten van dit toestel, en twijvel om liever een Nokia E75(topsegment Side-Slider Full Qwerty) of een SE W955 (w staat voor walkmanphone) aan te schaffen. Voor en nadelen tegenover elkaar zetten en ik zie vanzelf welke het meeste bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 06:49
Ik ben ook op zoek naar de instellingen die hotmail via pushmail werkend krijgen! Iemand dit al werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je om te navigeren verbonden zijn met internet? Of zijn er programma's verkrijgbaar waarmee je off-line kan navigeren. Als je verbonden moet zijn met internet kan dat in het buitenland wel eens duur worden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer dit eens Tekst Gsmhelpdesk.nl
Forum topic Samsung Pixon.

GPS programma WeTravel
Dit is een GPS programma die geen internet nodig heeft.

Wat heb je nodig:
Programma We Travel
Mappen Nederland
Vrouwelijke stem wel Engels

Let op dit programma bevat geen Nederlands alles is dus Engels ook de stem is Engels.
Maargoed het gaat op het GPS programma.

Volgende stappen om het werkend te krijgen:
Om het snel werkend te krijgen kan je het beste WeTravel via je mobiel downloaden.
- De mappen moet je zetten op je geheugenkaart bij Map en Voice.
- Open het programma.
- Menu - Settings - Advanced - Files - Mmc - OtherFiles - WeTravel Aanklikken.
- Ga dan weer naar menu en ga naar - Set WeTravel root
- Ga dan weer naar menu en ga naar - Set log Root
- Ga dan weer naar menu en ga naar - Load .GPX
- Klik hierna Cancel.

Je hebt nu de eerste instellingen gedaan.
Nu komt de belangrijkste.

- Menu - Settings - GPS - Klik op Internal GPS.

Als het goed is na wachten ziet hij nu waar je bent.
(Let op de eerste paar keren kan dit lang duren)

Nu kan je aan de slag met bestemmingen aanmaken.
(Let op de eerste paar keren kan dit lang duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud20
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10-2017
Ik krijg nav4all niet goed geinstalleerd op de s8300, hij ziet de gps niet en het lukt niet om m'n email adres in te geven, kan nml alleen cijfers invoeren.
Is het iemand wel gelukt om nav4all op de s8300 te krijgen ??? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit de speed dial functie op dit toestel?

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:14
Kan iemand mij vertellen hoe ik UMTS/Internet uit zet, ik heb geen abbo hiervoor en het vreet stroom, mijn batterij is zo leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud20
Ondanks alle juiste instellingen kan ik geen mms ontvangen/vertsturen en ook niet beeldbellen.
Ik heb een Telfort abonnement met data dus dat kan het probleem niet zijn, iemand suggesties ??? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Echt heel jammer dat er geen Wifi op zit, misschien dat er over een paar maanden nog een modelletje uitkomt waar ze dat wel op gezet hebben, maak namelijk veel gebruik van me Wifi had anders zo mijn,
Sony Ericsson G900 ingeruild voor deze ontzettend mooie Samsung S8300 UltraTOUCH.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruud20 schreef op zondag 12 april 2009 @ 17:11:
Ik krijg nav4all niet goed geinstalleerd op de s8300, hij ziet de gps niet en het lukt niet om m'n email adres in te geven, kan nml alleen cijfers invoeren.
Is het iemand wel gelukt om nav4all op de s8300 te krijgen ??? :'(
Het is mij ook niet gelukt , om dezelfde reden , helaas.
Er word wel een s8300 aangeboden met route 66 win mobile maar dat snap ik
niet want deze heeft java en geen win mobile toch ?

we zoeken verder....tot er een werkt.

m vr gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 09:48:
[...]

Het is mij ook niet gelukt , om dezelfde reden , helaas.
Er word wel een s8300 aangeboden met route 66 win mobile maar dat snap ik
niet want deze heeft java en geen win mobile toch ?

we zoeken verder....tot er een werkt.

m vr gr
Je moet 'dubbel klikken' op het potloodje naast het invoerveld, en anders op het invoerblad zelf. Ik denk dat Nav4all niet geoptimaliseerd is voor touchscreens, want hij reageert er inderdaad slecht op. Ik moet vaak een aantal keer klikken om tekst te kunnen invoeren.

Edit: En ook iets erboven mikken, niet exact in het midden.

[ Voor 4% gewijzigd door RonG op 13-04-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud20
RonG schreef op maandag 13 april 2009 @ 19:22:
[...]

Je moet 'dubbel klikken' op het potloodje naast het invoerveld, en anders op het invoerblad zelf. Ik denk dat Nav4all niet geoptimaliseerd is voor touchscreens, want hij reageert er inderdaad slecht op. Ik moet vaak een aantal keer klikken om tekst te kunnen invoeren.

Edit: En ook iets erboven mikken, niet exact in het midden.
Ja, dank je. Dit is me nu ook gelukt. Maar bij GPS vind ie alleen "Seriele GPS via com1" en dan blijft ie hangen. Is het jou wel gelukt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud20
Nog een probleempje, als je in een sms bericht een fout maakt en een stuk terug in het bericht wil gaan zonder alle tekens te wissen. Hoe doe je dat, het lukt me nml echt niet, heb alle toetsen al gehad. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ruud20 schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:01:
Nog een probleempje, als je in een sms bericht een fout maakt en een stuk terug in het bericht wil gaan zonder alle tekens te wissen. Hoe doe je dat, het lukt me nml echt niet, heb alle toetsen al gehad. :X
Nav4all werkt als een zonnetje, de beste tot nu toe vind ik. Hij is heel erg nauwkeurig gewoon een goed door ontwikkeld product! Zelf toen ik omgeleid werd in Amsterdam gaf hij dezelfde weg als de omleiding aan. Om hem werkend te krijgen moet je je gps instellen op LAPI advanced. Dan werkt de gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aanbieding gezien waarebij ze een s8300 aanbieden met route 66 , dat was apart , aangezien deze java gebruikt.
Daarom heb ik voor de zekerheid maar eens een mail gestuurd naar route 66 en dit is het antwoord.

Geachte meneer ,

De ROUTE 66 Mobile 8 gebruikt twee besturingssysteems: Symbian en Windows Mobile.
Op dit moment hebben wij geen andere besturingssysteem ontwikkelt en hebben wij geen informaties over wanneer en of er zulke versie door ons gelanceert zal worden.

Wij danken u voor uw belangstelling in ROUTE 66 producten en wij wensen u een prettige dag.

Met vriendelijke groet
Laura Honciuc

ROUTE 66 Customer Support

www.66.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud20
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 00:13:
[...]

Nav4all werkt als een zonnetje, de beste tot nu toe vind ik. Hij is heel erg nauwkeurig gewoon een goed door ontwikkeld product! Zelf toen ik omgeleid werd in Amsterdam gaf hij dezelfde weg als de omleiding aan. Om hem werkend te krijgen moet je je gps instellen op LAPI advanced. Dan werkt de gps.
Gps instellen op LAPI advanced mmm kan je me vertellen hoe ik dat doe, kan het echt niet vinden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ruud20 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:13:
[...]

Gps instellen op LAPI advanced mmm kan je me vertellen hoe ik dat doe, kan het echt niet vinden. _/-\o_
Instellingen--> GPS instellen --> LAPI advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:43:
[...]

Instellingen--> GPS instellen --> LAPI advanced
Dit moet je doen in het menu van nav4all en niet in het menu instellingen van je samsung.

m vr gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:01
Kan iemand mij vertellen hoe je het internet uit kan zetten? Tenminste...ik bedoel dat hij geen data gaat gebruiken. Op andere telefoons gaat dit allemaal reuze gemakkelijk, maar ik kan het totaal niet vinden.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe de de standaard meegeleverde afbeeldingen kunt verwijderen ? Met PCsuite lukt het (ook) niet.

gr.
B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevennnn
Hoe de neuq krijg je die 2e camera aan? iemand enig idee?
Ik heb geen internet bundel, maar internet is (bij hi) wel lekker goedkoop.
Handig voor navigatie, maaar ja als ik het zo hoor is er nog geen echt navigatie app, dat is opzich wel weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makavelibrox2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-04-2021
Redondo1982 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:52:
Kan iemand mij vertellen hoe je het internet uit kan zetten? Tenminste...ik bedoel dat hij geen data gaat gebruiken. Op andere telefoons gaat dit allemaal reuze gemakkelijk, maar ik kan het totaal niet vinden.
Kan je niet gewoon al je netwerkprofielen verwijderen?

Heb ik zelf nog drie opvallende dingen opgemerkt:
1. Het beschermlaagje over het Touchscreen liet binnen een dag al los, iemand een oplossing om het Touchscreen toch nog enigszins te beschermen?
2. Is er een mogelijkheid om de Widgets Radio en Muziek-Player weg te halen? Via de Widget-instellingen zie ik ze nergens staan?
3. Zijn er, behalve de navigatie-software nog andere leuke applicatie's te verkrijgen? Veel verder dan wat domme "free-sms" apps en weerkanalen kom ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou ik ook wel eens willen weten... Ik heb al 40kb aan data verbruikt zag ik (en zonder data abo lopen de kosten al aardig op dan), zonder dat ik met opzet iets wilde doen met data (per ongeluk browser openen)...

Daarnaast zit ik met een probleem, waarschijnlijk een foutje van Samsung met vertalen naar het Nederlands. Als ik nl. via Bluetooth connectie leg met m'n pc, kan ik door de mappen heenbladeren van m'n telefoon, maar het mapje "Mijn Foto's" levert problemen op ("kan bestand niet vinden"), waarschijnlijk omdat er een apostrof ( ' ) in de naam zit..? Kan ook de mapnaam niet veranderen of de standaard fotomap niet veranderen...!

Iemand anders hier last van / een oplossing voor?

Daarnaast even mijn week ervaring met de UltraTouch:

+ Scherm is tof!
+ Speaker klinkt ook lekker.
+ Camera werkt snel en foto's zien er goed uit!
+ Telefoon ziet er ook wel lekker degelijk uit en glijdt ook lekker open en dicht.
+ Grappige "nepoproep" functie, maak een spraakopname, stel in als nepoproep, druk daarna tijdens een vergadering 1 sec op de volumeknop en je krijgt een "oproep" van een onbekend nummer, en wanneer je oppakt krijg je je opname te horen (wtf?!)!
+ Werkt tot nu toe goed samen met mijn Parrot CarKit

- Geen backspace key op keypad (dus op je touchscreen moet je backspacen, beetje irritant).
- "Gemiste oproep" / "Bericht ontvangen" widget is raar, kan je slepen, dus als je probeert te drukken kan je per ongeluk ook slepen.
- Oplader en T9 is weer net iets anders dan m'n 1 jaar oude Samsung U900 Soul, dus nieuwe autoladers kopen en weer wennen aan de T9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevennnn schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:21:
Hoe de neuq krijg je die 2e camera aan? iemand enig idee?
Ik heb geen internet bundel, maar internet is (bij hi) wel lekker goedkoop.
Handig voor navigatie, maaar ja als ik het zo hoor is er nog geen echt navigatie app, dat is opzich wel weer jammer.
By the way Nav4all werkt goed bij een internet abbo.

m vr gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevennnn
Tja, dat internet abo is het punt. ik gebruik internet op me tel nooit(heb een iPod Touch met wifi waarbij ik het amper gebruik behalve op school en thuis), dus ik heb er geen bij genomen. Heb wel een sms bundel, leek me handiger.
Er moeten toch ook goeie navigatie apps beschikbaar komen die zonder internet werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:01
Makavelibrox2 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:52:
[...]

Kan je niet gewoon al je netwerkprofielen verwijderen?

Heb ik zelf nog drie opvallende dingen opgemerkt:
1. Het beschermlaagje over het Touchscreen liet binnen een dag al los, iemand een oplossing om het Touchscreen toch nog enigszins te beschermen?
2. Is er een mogelijkheid om de Widgets Radio en Muziek-Player weg te halen? Via de Widget-instellingen zie ik ze nergens staan?
3. Zijn er, behalve de navigatie-software nog andere leuke applicatie's te verkrijgen? Veel verder dan wat domme "free-sms" apps en weerkanalen kom ik niet?
Nee, ze staan standaard in de telefoon. T-Mobile locked. Instellingen kan je ook niet wijzigen en datgene wat je kan wijzigen...is niet van invloed. |:(

Misschien de T-mobile meuk er maar af donderen. Is dat al mogelijk met nieuwe firmware.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:14
Hoe zet ik UMTS/3G compleet uit op deze telefoon?

In het admin menu kan ik het ook niet vinden.. :(

Admin Settings: *#6984125*#
"Internals" master key: *#9072641*#

[ Voor 55% gewijzigd door Samplex op 19-04-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag, ik wil deze telefoon graag bestellen, bij Hi.
Kan ik zelf bepalen welke kleurencombinatie ik krijg, of is dit gewoon "random"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:11:
Ik heb even een vraag, ik wil deze telefoon graag bestellen, bij Hi.
Kan ik zelf bepalen welke kleurencombinatie ik krijg, of is dit gewoon "random"?
Ik heb hem ook bij Hi, ik kreeg toen deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.letsgomobile.org/images/news/samsung/samsung_ultra_touch.jpg
En de achterkant als je hem uitschuift is dan rood.

Ik weet niet of je kan kiezen, maar ik denk het niet!

----

Ik heb deze telefoon nu sinds vrijdag, het was erg wennen vergeleken met mijn vorige telefoon (U600)
Alleen paar dingen vind ik nog al ingewikkeld of vraag ik me af of het anders kan

- hoe verwijder ik die standaard beltonen/achtergronden
- Msn moet dat gewoon via eduddy?
- hoe kan ik een foto normaal tonen zonder als ik beweeg met mijn telefoon dat hij gaat scrollen tussen de andere foto's
- Batterij snel leeg als je filmpjes van maximaal 3 minuten, en even op internet zit

en vast nog wel andere dingen waar ik zo nu niet op kan komen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 06:49
Samplex schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:06:
Hoe zet ik UMTS/3G compleet uit op deze telefoon?

In het admin menu kan ik het ook niet vinden.. :(

Admin Settings: *#6984125*#
"Internals" master key: *#9072641*#
Dat is vet! Ik weet niet wat ik allemaal aan het doen was.. Hoop niet dat die 'DRM master reset' iets verneukt heeft... O-)

Is het iemand al gelukt om die 2de camera werkend te krijgen? (zonder een videocall te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het! schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:41:

Is het iemand al gelukt om die 2de camera werkend te krijgen? (zonder een videocall te maken)
Ik las ergens op een forum dat je die alleen kunt gebruiken voor een voicecall, je kan er geen gewone foto mee maken ;)

Qwertje, zo stond hij ook op de site ja, zo vind ik hem ook het mooist, wil niet met dat blauwe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee dingen.

A) De keypad oogt wel bijzonder plastiekjes en voelt ook niet echt lekker aan als je op een toets duwt

B) Heeft er iemand problemen met ringtones? Kheb een 2-tal naar de S8300 geupload, maar, en dit vind ik heel bizar, in beide gevallen hoor je de eerste seconde bijna niets en dan pas hoor je de volledige ringtone. Bijv. ik heb de 24 CTU ringtone, maar de eerste bliepjes zijn amper hoorbaar en dan pas komt hij volledig door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
misschien een heele stomme vraag maar ik ben niet bekend met deze toestellen en interface maar watvoor en waar vind je programma's die je erop kan installeren?

voor de rest omg wat een gsm :p

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:24:
Twee dingen.

A) De keypad oogt wel bijzonder plastiekjes en voelt ook niet echt lekker aan als je op een toets duwt

B) Heeft er iemand problemen met ringtones? Kheb een 2-tal naar de S8300 geupload, maar, en dit vind ik heel bizar, in beide gevallen hoor je de eerste seconde bijna niets en dan pas hoor je de volledige ringtone. Bijv. ik heb de 24 CTU ringtone, maar de eerste bliepjes zijn amper hoorbaar en dan pas komt hij volledig door.
Dat is altijd. Dat is om tegen te gaan dat je de tel aan je oor hebt en dan niet de beltoon keihard afgaat. fade-in zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:23:
[...]

Dat is altijd. Dat is om tegen te gaan dat je de tel aan je oor hebt en dan niet de beltoon keihard afgaat. fade-in zeg maar
Mijn oude samsung D500 had dat anders niet hoor. Is dit dus iets nieuws van Samsung of phone makers in het algemeen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:38:
[...]

Mijn oude samsung D500 had dat anders niet hoor. Is dit dus iets nieuws van Samsung of phone makers in het algemeen?

Thanks!
Mijn D900 en U600 hadden dat ook. Is wel op te lossen door anders aan het begin van je MP3 1a2 seconden stilte te plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie oplossing. Bedankt in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundwave070
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2021
zijn er meer mensen die last hebben van een te korte standby tijd? Mijn vriendin gebruikt de telefoon niet intensief (normaal telefoon gebruik en geen mobiel internet) en de batterij gaat niet langer dan 24 uur mee, terwijl volgens alle reviews een standby tijd van bijna 300 uur wordt beloofd. Wordt dit een geval van terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
soundwave070 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:50:
zijn er meer mensen die last hebben van een te korte standby tijd? Mijn vriendin gebruikt de telefoon niet intensief (normaal telefoon gebruik en geen mobiel internet) en de batterij gaat niet langer dan 24 uur mee, terwijl volgens alle reviews een standby tijd van bijna 300 uur wordt beloofd. Wordt dit een geval van terug naar de winkel?
Neej je batterij moet de eerste weken getrained worden. Daarna mag je blij zijn als hij 2 misschien 3 dagen meegaat. Nieuwe mobiele telefoons van nu verbruiken veel stroom door de grote displays en ook door alle toeters en bellen (GPS, internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevennnn
2e camera niet kunnen gebruiken is wel echt minder.. :(
Ik kreeg ook de kleurencombo van dat plaatje bij Hi, volgens mij hebben ze alleen het Casino Pack, wat in deze kleuren is(Mooiste combo vind ik :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevennnn schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:31:
2e camera niet kunnen gebruiken is wel echt minder.. :(
Ik kreeg ook de kleurencombo van dat plaatje bij Hi, volgens mij hebben ze alleen het Casino Pack, wat in deze kleuren is(Mooiste combo vind ik :) ).
Dat had je van te voren kunnen weten he:P
Maarja, wat heb je aan een 2e camera?
Dit vind ik ook de mooiste kleuren combi, hoop hem ook te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevennnn
Ik ga der meestal vanuit dat als het erop zit dat het ook werkt, maar dat is met deze camera helaas anders:(.
Die camera is wel handig om te kijken hoe je der uit ziet, of je haar verneukt is door het weer, of je er nuchter uitziet en dat soort dingen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Stevennnn schreef op donderdag 23 april 2009 @ 08:29:
Ik ga der meestal vanuit dat als het erop zit dat het ook werkt, maar dat is met deze camera helaas anders:(.
Die camera is wel handig om te kijken hoe je der uit ziet, of je haar verneukt is door het weer, of je er nuchter uitziet en dat soort dingen :9
Op de Pixon zit er er trouwens wel een widget die Mirror heet die die camara gebruikt, maar tot zover niet werkend kunnen krijgen op mijn S8300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je kan synchroniseren met Google Calendar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
Iemand enige idee waarom ik met het installeren van We-Travel de foutmelding krijg: Java-fout. Geen geheugen beschikbaar?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
Het is trouwens niet met installeren maar als ik 'm geinstalleerd heb en wil openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grootste minpunt van deze phone vind ik gewoon het ontbreken van symbian of windows mobile dat java wat hierop zit is echt knudde , jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu één weekje en ben er zeer tevreden over. Ook het intikken van smsjes via het aanraakscherm vormt voor mij geen probleem en gaat zelfs sneller dan via het toetsenbord.

Enkele pluspunten:
- door het aanrakscherm dien je je klavier niet te gebruiken, het kan dus ook niet verslijten
- prachtig en scherp scherm
- handige widgets die je kan verslepen
- GPS werkt snel

Enkele minpunten:
- de beltoon fade in, waardoor de eerste seconde wegvalt van je beltoon.

Ook heb ik een probleempje ondervonden met de widgets. Wanneer ik het operatorlogo op een andere plaats zet dan staat die terug op de originele plaats wanneer ik het toestel terug inschakel (heeft iemand hier een oplossing voor?).
Het afspraken widget staat na het aanschakelen soms plots op het bureaublad, hoewel deze voorheen in de widgetlijst stond.

Het scrollen van de widgets wil soms niet lukken zoals al eerder werd aangehaald. Bij het naar beneden scrollen gaat die automatisch terug naar boven. Een workaround hiervoor is even naar het menu te gaan en terug te keren, daarna werkt het weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu 2 dagen, inclusief eindeloos online van HI.
Hij bevalt me uitstekend, alleen het widgets scherm scrollen werkt soms niet zoals al gezegd. Het PC suite werkt bij mij goed, veel beter dan dat van mijn D720.
Ik heb nog wel een vraag over eindeloos online,
als ik naar YT ga komt er bij het internet icoontje een rood telefoontje te staan, dit is toch wel gewoon gratis, want streamen mag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via Bluetooth connectie leg met m'n pc, kan ik door de mappen heenbladeren van m'n telefoon, maar het mapje "Mijn Foto's" levert problemen op ("kan bestand niet vinden"), waarschijnlijk omdat er een apostrof ( ' ) in de naam zit..? Kan ook de mapnaam niet veranderen of de standaard fotomap niet veranderen...!
Heeft niemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 12:37
Zit er een goede organizer/agenda in dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sayguy
  • Laatst online: 14-09 15:00
wimpie007 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 21:27:
[...]

Nee voor ringtones wordt de externe speaker gebruikt.

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van de andere eigenaren van dit toestel.
Als ik bv de Vodafone klantenservice bel, dan kraakt het een soort van.Ook met gewoon bellen naar anderen, via de headset niet dus ligt aan de speaker in de telefoon...

Had ik met mijn u600 niet ;-(
Met mijn D900 was dit ook alleen dan wel minder, twijfel nu dus over terugsturen
Ook ik vind het geluid tijdens het bellen behoorlijk tegenvallen. Toen ik de eerste keer ging bellen vond ik de persoon aan de andere kant meteen al vrij dof klinken. Ik had hiervoor ook de Samsung U600 en merkte een behoorlijk verschil.

Als ik mijn simkaart verwissel tussen beide telefoons en bijvoorbeeld bel naar Vodafone klantenservice, dan merk ik dat het geluid van mijn U600 vele malen helderder en duidelijker is. Met mijn S8300 klinkt de stem dof, zijn er volumewisselingen en heb ik het idee dat het geluid soms een beetje wegvalt of kraakt. Tijdens telefoongesprekken is het soms lastig de andere persoon te verstaan.

Zijn er nog meer mensen die dit is opgevallen of zou er gewoon iets mis zijn met onze telefoons? Het ligt in ieder geval niet aan de speaker, want MP3'tjes speelt hij gewoon zuiver af. Ik hoop toch niet Samsung in zijn nieuwere generatie telefoons een goedkopere/matigere speaker of ontvanger heeft gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:51:
Ik heb hem nu één weekje en ben er zeer tevreden over. Ook het intikken van smsjes via het aanraakscherm vormt voor mij geen probleem en gaat zelfs sneller dan via het toetsenbord.

Enkele pluspunten:
- door het aanrakscherm dien je je klavier niet te gebruiken, het kan dus ook niet verslijten
- prachtig en scherp scherm
- handige widgets die je kan verslepen
- GPS werkt snel

Enkele minpunten:
- de beltoon fade in, waardoor de eerste seconde wegvalt van je beltoon.

Ook heb ik een probleempje ondervonden met de widgets. Wanneer ik het operatorlogo op een andere plaats zet dan staat die terug op de originele plaats wanneer ik het toestel terug inschakel (heeft iemand hier een oplossing voor?).
Het afspraken widget staat na het aanschakelen soms plots op het bureaublad, hoewel deze voorheen in de widgetlijst stond.

Het scrollen van de widgets wil soms niet lukken zoals al eerder werd aangehaald. Bij het naar beneden scrollen gaat die automatisch terug naar boven. Een workaround hiervoor is even naar het menu te gaan en terug te keren, daarna werkt het weer zoals het hoort.
Het operatorlogo kun je wegschuiven in de widgetbalk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een aantal dingen, heb me suf gezocht, maar helaas zonder resultaat.
Uiteraard voor de Samsung S8300

Ik zoek: Numbuzz (mag ook voor een ander toestel zijn, maar het moet werken op S8300)
Ik zoek: Skype

Kan iemand me helpen please

Ik krijg niets werkend, ik had er eentje (jar file) die installeerd hij wel, maar bij het opstarten zegt hij Java fout, niet genoeg geheugen... en ik heb geheugen genoeg.

G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet een van jullie hoe je de achtergrond afbeelding bij het toetsenbordblokkering-scherm kan wijzigen?
Het scherm wat je te zien krijgt als je op een knop drukt, terwijl de toetsenblokkering aan staat.
Ik kan het nergens vinden.

En nog een tweede vraagje:
Waar kan ik software, programma's, widgets downloaden voor de s8300?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:48:
[...]

Het operatorlogo kun je wegschuiven in de widgetbalk !
Weet ik, maar blijkbaar onthoudt hij de plaats niet wanneer je het op je bureaublad zet. De instellingen worden ergens in een configuratiebestand opgeslagen zoals de rest, maar blijkbaar zijn die niet zichtbaar wanneer je met je verkenner naar je S8300 gaat.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:10:
En nog een tweede vraagje:
Waar kan ik software, programma's, widgets downloaden voor de s8300?
In de widgetbalk heb je een widget, genaamd "Widgets". Sleep dit naar je bureaublad en klik er op. Via deze weg kan je meer widgets downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, als er op mijn scherm bovenaan zo'n blauw E'tje staat, wil dat zeggen dat mijn internet aanstaat en dat ik dus betaal zonder dat ik het besef (en wil)?

Dit wil ik wel dringend weten people. Ben beetje ongerust!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:18:
Vraagje, als er op mijn scherm bovenaan zo'n blauw E'tje staat, wil dat zeggen dat mijn internet aanstaat en dat ik dus betaal zonder dat ik het besef (en wil)?

Dit wil ik wel dringend weten people. Ben beetje ongerust!

Bedankt!
Dit betekend dat je op internet KUNT, als je internet pagina's laat komt er een wereldbolletje met pijltjes, en als je op internet bent komt er een rood icoontje met 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, hoe kan ik dingen die ik geinstalleerd heb op mijn widget balk krijgen?
ik kan het nergens vinden... maybe stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el frikandel schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:48:
Zit er een goede organizer/agenda in dit toestel?
Nee, naar mijn mening absoluut niet. Synchroniseren met outlook gaat ook waardeloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Waar stel je in om je sms op het telefoongeheugen of geheugenkaart op te slaan ipv op je SIM? kan het nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nou ook sinds vandaag, mooi ding!

had alleen een paar vraagjes..

ik heb gelezen over de 2e camera, dat hij het niet doet? dat is de voorste camera? hoe kun je dan via je mob. bij je 2e camera komen dan..

en over internet. msn. moet dat via ebuddy? ik krijg niet de echte msn voor me. Hyves krijg je er wel mooi voor. Moet ik dan een msn downloaden? of hoe gaat dat precies? ik had verwacht dat je gewoon een echte msn op je scherm kreeg

paar minpuntjes zijn inderdaad dat je de pijltjes mist om naar rechts en links te gaan... even wennen natuurlijk

Ik ben er achter gekomen hoe je je lettertype veranderd, maar daar blijft het ook bij..

kun je niks kwa kleuren ofzo in het scherm veranderen?

hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sayguy
jezzer schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:20:
Waar stel je in om je sms op het telefoongeheugen of geheugenkaart op te slaan ipv op je SIM? kan het nergens vinden..
Zodra je een contacpersoon toevoegt kun je kiezen tussen 'Telefoon' of 'SIM'.
Dus eerst naar 'Telefoonlijst' en vervolgens naar 'Contact-persoon toevoege'.

Je kunt ook een harde instelling maken:
Eerst naar 'Menu', vervolgens naar 'Instellingen' en dan naar '5 Toepassingen'. Daarop naar '4 Telefoonlijst'. Onder '1 Geheugengebruik' kun je aangeven wat je standaard opslagmethode is en waar je contacten vanaf gelezen moeten worden.

[ Voor 4% gewijzigd door sayguy op 28-04-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
sayguy schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:41:
[...]

Zodra je een contacpersoon toevoegt kun je kiezen tussen 'Telefoon' of 'SIM'.
Dus eerst naar 'Telefoonlijst' en vervolgens naar 'Contact-persoon toevoege'.

Je kunt ook een harde instelling maken:
Eerst naar 'Menu', vervolgens naar 'Instellingen' en dan naar '5 Toepassingen'. Daarop naar '4 Telefoonlijst'. Onder '1 Geheugengebruik' kun je aangeven wat je standaard opslagmethode is en waar je contacten vanaf gelezen moeten worden.
Thanks voor de reactie..!

Maar daar kan je idd je contacten instellen maar die staan allemaal al op me telefoongeheugen.
Het gaat om mijn binnenkomende SMS berichten, deze komen op mijn SIM en die zit dus al aardig snel vol.
Voor zover heb ik alle instelling doorgenomen, ook de SMS instellingen en nergens kan ik een instelling vinden om binnenkomende SMS berichten op de telefoon op te slaan in plaats op mijn SIM kaart.

Nog meer suggesties? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sayguy
jezzer schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:34:
[...]

Thanks voor de reactie..!

Maar daar kan je idd je contacten instellen maar die staan allemaal al op me telefoongeheugen.
Het gaat om mijn binnenkomende SMS berichten, deze komen op mijn SIM en die zit dus al aardig snel vol.
Voor zover heb ik alle instelling doorgenomen, ook de SMS instellingen en nergens kan ik een instelling vinden om binnenkomende SMS berichten op de telefoon op te slaan in plaats op mijn SIM kaart.

Nog meer suggesties? :P
Oh sorry, verkeerd gelezen.

Ik kan inderdaad ook niet vinden hoe je daar een vaste instelling voor kan maken. Had je wel al gevonden hoe je ontvangen berichten naar je telefoon plaatst? Zodra je een sms ontvangen hebt en deze inleest, ga je naar 'Meer' en dan optie 3 'Toevoegen aan telefoon'. Je smsje wordt dan verplaatst van je SIM naar je telefoon. Wel een beetje omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:35:
Ik heb hem nou ook sinds vandaag, mooi ding!

Ik ben er achter gekomen hoe je je lettertype veranderd, maar daar blijft het ook bij..
Ik heb 3 verschillende lettertypes gevonden. Heb jij er meerdere gevonden? Hoe heb je dat dan gedaan?

Merci!

Heb dan nog 2 vragen. Die misschien al eerder gesteld zijn:

A) Hoe kun je webpaginas 1 op 1 op je display krijgen? Nu moet ik telkens scrollen naar links en rechts
B) Kvind mijn standaard browser niet bepaald snel. Ben behoorlijk ontgoocheld. Kan ik een betere browser downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:37:
[...]

Ik heb 3 verschillende lettertypes gevonden. Heb jij er meerdere gevonden? Hoe heb je dat dan gedaan?

Merci!

Heb dan nog 2 vragen. Die misschien al eerder gesteld zijn:

A) Hoe kun je webpaginas 1 op 1 op je display krijgen? Nu moet ik telkens scrollen naar links en rechts
B) Kvind mijn standaard browser niet bepaald snel. Ben behoorlijk ontgoocheld. Kan ik een betere browser downloaden?
Nee ik heb er ook maar 3 gevonden.. maar normaal gesproken kun je op de mobiels de layout wel veranderen?

ofjaa layout? ik weet niet wat de exacte woord daarvoor is! gewoon alles is nu zwart en wit. en oranje.. kunnen daar geen andere kleurtjes voor gebruikt worden :|?

mijn internet is ook niet behoorlijk snel. en oook inderdaad erg irritant met dat scrollen! maar misschien even wennen? je kunt hem wel meer uitzomen... misschien een tip?

bij mij staat de tril zo zacht.. ik heb hem al op het alleshoogst staan? je kunt de tril amper horen of horen..

en video bellen lukt me ook niet 8)7

en ik mis bij instellingen de geluidinstellingen :/

ik had van deze telefoon toch wel iets meer van verwacht.. maar goed het is altijd wennen met nieuwe telefoons :*)

ik denk met videobellen, dat als je belt word de touchscream automatisch uitgeschakelt.. en net dat ene knopje voor het videobellen kun je dan niet aanklikken.. of heb ik dat mis :D

en met het kabeltje voor de PC waar je dan muziek op kunt zetten enzo kan hij bij mij niet vinden? wel alles gedownload enzo.. nouja nog ff verder uitvogelen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, zal dat uitzoomen eens proberen.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:08:
en met het kabeltje voor de PC waar je dan muziek op kunt zetten enzo kan hij bij mij niet vinden? wel alles gedownload enzo.. nouja nog ff verder uitvogelen dan :)
Als jij het kabeltje in je computer doet, heb je dan op je telefoon gekeken?
Ik dacht dat hij hem ook niet kon vinden, maar als je hem aansluit moet op je telefoon iets aan klikken waarmee je hem wilt openen

Heb gisteren nog een nadeel van de telefoon gevonden, ik had 225 smsjes in mijn inbox, en toen gaf hij al aan dat hij vol was, en ook in mijn verzonden berichten ongeveer maar bij geheugenstatus stond er 450/500.
En als ik mijn verzonden berichten verwijderde, gaf hij dat nog steeds aan..
Je kan erg weinig smsjes bewaren vergeleken met mijn oude telefoon Samsung u600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:18

Shunt

Boe

Ik denk dat er iets niet goed is met de samsung van mijn S8300 van mijn vriendin.
Ze heeft deze telefoon nu bijna 6 dagen en in het begin heeft ze er natuurlijk flink mee zitten spelen en proberen. Toen was hij dan ook rond 24 uur leeg. Echter nu is ze er een beetje aan gewend en is het weer terug op gewoon telefoon gebruik dus GEEN internet Geen GPS gebruik Geen Muziek Geen filmpjes gewoon een paar smjes op een dag en maybe een belletje ofzo. De telefoon was gister middag tot 100% opgeladen in de avond was hier een streepje van af 23:00 ongeveer en vanochtend 9:00 had de telefoon nog maar 2 streepjes over en op moment van spreken nog maar een streepje Zonder dat de telefoon gebruikt is dus puur in standby.

Ik krijg dan ook het vermoeden dat of de accu gewoon naar de tering is of dat er een zware fout in de sofware zit waardoor 3G non stop open staat samen met de GPS ontvanger ofzo want dit is echt niet normaal mijn HTC touch met een brakke accu ging voorheen een week mee en dan zit ik echt veel met solitare en bubbles te kwallen.

Wij gaan dan ook morgen terug naar de HI winkel en daar gaan wij niet weg zonder of een garantie dat dit opgelost wordt of een ander toestel want dit is gewoon bij de zotten. En dat trainen van je accu is echt ook totale onzin huidige lithium accu's hebben juist GEEN geheugen functie meer als ik de producenten mag geloven.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die kun je inderdaad niet trainen. Wat je wel kunt doen is de batterij enkele malen laden en weer ontladen om de batterij tot z'n maximale capaciteit te laten komen. Maar dat is dan ook alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

RoD schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:39:
Die kun je inderdaad niet trainen. Wat je wel kunt doen is de batterij enkele malen laden en weer ontladen om de batterij tot z'n maximale capaciteit te laten komen. Maar dat is dan ook alles.
En ook dat schijnt volgens de fabrikanten totaal nergens op te slaan gezien de accu al in de fabriek meerdere malen geladen en ontladen is. Ik vraag mij gewoon sterk af wat samsung's bedoeling is met een telefoon die in stand-by stand nog geen 48 uur mee kan gaan.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat zou kunnen, daar weet ik niets van. In ieder geval is het iets om te proberen, aangezien het dus kan helpen. Sowieso lijkt me het handiger om het gewoon te proberen aangezien je anders je telefoon weer kwijt bent. Lijkt me niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
@Shunt:
Heb je al eens geprobeerd, hoe het is, wanneer 3G uitgezet wordt ?
Wanneer je vriendin toch normaliter geen internet gebruikt, kan er net zo goed via GSM contact met het netwerk gehouden worden, scheelt best wel stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

MarlyS schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:51:
@Shunt:
Heb je al eens geprobeerd, hoe het is, wanneer 3G uitgezet wordt ?
Wanneer je vriendin toch normaliter geen internet gebruikt, kan er net zo goed via GSM contact met het netwerk gehouden worden, scheelt best wel stroom.
Zou dat graag doen maar hoe doe je dat gaat dit via dat Admin menu en daar simpel weg GSM aan vinken als netwerk ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand er al iemand ervaringen met het aansluiten van een bluetooth headset? Ik krijg wel verbinding met het apparaat, maar als ik een nummer wil afspelen via de internet MP3 speler staat er wel dat deze op pauze kan gaan, maar het balkje dat hij hem afspeelt werkt verder niet.

Weet er iemand waar je (gratis) spelletjes kan downloaden? Ik had er al een aantal gedownload maar daarbij krijg ik steeds de fout dat er geen geheugen beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Shunt schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:59:
[...]

Zou dat graag doen maar hoe doe je dat gaat dit via dat Admin menu en daar simpel weg GSM aan vinken als netwerk ?
Er is vast wel iets te vinden in de settings waar je het uit kunt zetten. Dat kun je volgens mij op elke telefoon zo'n beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

RoD schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:46:
[...]

Er is vast wel iets te vinden in de settings waar je het uit kunt zetten. Dat kun je volgens mij op elke telefoon zo'n beetje :)
wel dus NIET bij deze. ik heb iedere optie ieder menu alles af gelopen nergens iets te vinden.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En toch denk ik dat het mogelijk moet zijn. Wellicht dat iemand anders het weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olden002
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-07 05:27
Hallo,

Weet iemand misschien hoe je de widgets kan herstellen. Ik ben n.l. de widget (het uitroepteken) kwijt waarmee je de afspraken kunt zien, maar volgens mij laat die ook gemiste oproepen en SMS zien.
Dat zie ik nu dus ook niet meer.

Ik heb al een complete reset gedaan in het configuratiemenu, maar dat helpt niet.

Iemand een idee?

michel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de ultra touch black-red editie vandaag besteld via studentmobiel.nl.
Dacht alleen dat deze met een zwart toetsenbord was? maar nu ben ik bang dat ze dadelijk met een rood toetsenbord leveren :| . Weet iemand hier misschien iets over, want klantenservice is in weekend niet bereikbaar?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

RoD schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:12:
En toch denk ik dat het mogelijk moet zijn. Wellicht dat iemand anders het weet :)
Na een hoop gegoogle en opnieuw heel de telefoon door te hebben gespit heb ik het gevonden gewoon het netwerk op de oude gsm standaard zetten en nu is de telefoon al meer dan 12 uur aan en nog geen streepje weg van de accu :D dus we zullen zien hoe lang hij het nu uit houd.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:27:
[...]

Na een hoop gegoogle en opnieuw heel de telefoon door te hebben gespit heb ik het gevonden gewoon het netwerk op de oude gsm standaard zetten en nu is de telefoon al meer dan 12 uur aan en nog geen streepje weg van de accu :D dus we zullen zien hoe lang hij het nu uit houd.
Hoe heb je dit precies gedaan dan? En waar heb je dit gevonden?

En heeft iemand misschien enig idee of deze telefoon een "zaklamp" functie heeft? Bij de samsung u600 ging de flitser schijnen als je lang het knopje aan de linker zijkant inhield.

Bvd,

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds erg tevreden maar heb nog een vraagje:

Als de accu bijna leeg is gaat hij trillen, kan dit ook uitworden gezet? Ik ben er al een paar keer 's nachts wakker van geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister is mijn s8300 nat geworden (spatwater) toen ik er na een uurtje / of 2 erachter kwam heb ik er meteen alles uitgehaald en laten drogen nu is bijna al het vocht achter het scherm weg getrokken dus ik dacht eens kijken of hij nog aangaat.

dus na dat ik alles erin heb geduwd ging die aan maar bleef di emaar laden tot je het gekleurde scherm zag van je provider.

nu vraag ik me af is de gsm nu kapot? (ook al werkt het scherm nog want ik zie kleuren)

of is de batterij leeg?

of is er iets anders??

als iemand kan helpen zou dat super zijn!

grz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:50:
Ik ben nog steeds erg tevreden maar heb nog een vraagje:

Als de accu bijna leeg is gaat hij trillen, kan dit ook uitworden gezet? Ik ben er al een paar keer 's nachts wakker van geworden..
In mijn ervaring gebeurt dit niet als die op het telefoonprofiel Normaal staat, maar wel als die op stil staat. Misschien de moeite waard om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olden002 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:22:
Hallo,

Weet iemand misschien hoe je de widgets kan herstellen. Ik ben n.l. de widget (het uitroepteken) kwijt waarmee je de afspraken kunt zien, maar volgens mij laat die ook gemiste oproepen en SMS zien.
Dat zie ik nu dus ook niet meer.

Ik heb al een complete reset gedaan in het configuratiemenu, maar dat helpt niet.

Iemand een idee?

michel.
Misschien wist je dit allang maar je kan je "bureaublad" ook omhoog en omlaag scrollen.. Misschien heb je hem eruit gehaald en per ongeluk gescrolled o.i.d en staat ie op je "bureaublad" maar kan je hem niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Misschien een rare vraag, maar zou iemand die originele wallpaper met die gele (zonne)bloem kunnen uploaden? Heel Google al afgezocht, niets gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wpelk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-05 10:59
Mijn accu stop na 24 uur.
Maakt niet uit bij intesief gebrijk of als ik hem op de kast hebt liggen , het blijft 24 uur.
Firmware versie is : S8300CEIC2
nu gebruk ik een Lebara kaart voor dit toestel
Dit toestel hoort bij een Vodafon contract en is simlock vrij.
Heb net gelezen dat iemand anders het zelfde probleem hierin heeft opgelost , maar ik kom met zijn handleiding niet zover dat mijn probleem is opgelost.
Verder een zeer leuk en compleet toestel , vooral de prijs/kwaliteit verhouding
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste