Het kleine-mismoderatietopic deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.628 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:16

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Meningmod spotted: irencus in 'nieuws: Peter Molyneux bevestigt titel nieuwe Fable 2-uitbreiding'
Iemand (of 2 iemanden) heeft daar een +2 voor gegeven. Imho is het gewoon een 0, het is gewoon een mening en niet superinzichtvol oid. Misschien zelfs wel een verkapte FiPo, maar dat hoeft niet per se dus dat neem ik niet mee in m'n overweging.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind het eigenlijk neigen naar een troll. Dat in combinatie met het feit dat het eigenlijk maar een loze oneliner is, doet mij er een -1 van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:12

hellknight

Medieval Nerd

als hij met argumenten/bewijs was gekomen, has ik er een 0, of mischien zelfs +1 voor gegeven. Zoals het nu is, -1

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Vooral de tweede post van je vind ik in de categorie -1 vallen. Het geheel is gewoonweg onleesbaar (ik heb die post echt vijf keer moeten herlezen voordat ik begreep wat er stond) en de argumentatie is niet om serieus over naar huis te schrijven. Jij kan beter.

De rest van de moderaties kloppen wat mij betreft wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:| Mijn god dat meen je toch niet? De argumentatie is niets mis mee. Het is gewoon, een netbook maker moet hardware hebben wat het ondersteund word door het OS en het OS word alleen door toshiba mee geleverd de rest gebruik wat anders. Terwijl het juist de best is.

En nee ik kan niet beter.

Edit: Nee reiman gaat wel weer minder reageren op de FP. Gewoon weer specs dumpen aan 'domme' tweakers.

Edit3: Volgensmij snap je ook niet wat ik zeg. Dat er altijd een aantal mods mij lager zetten dan de rest.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik kan die tweede reactie wel lezen: laptop/netbook is hardware en heeft drivers nodig, als je een ander OS pakt hoeven die drivers er niet bij te zitten en dan werkt het niet goed enzo. Een normale post lijkt me en daarom geen -1.
De rest lijkt ook goed te staan, maar volgens mij kan er meer waardering gepakt worden door deze ietswat verder uit te breiden. Enkele extra zinnen of linkjes pakken dan de beloning die erbij hoort dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:42:
Volgensmij zijn er 2/een aantal mods die een hekel aan mij hebben op de FP.
Dat idee heb ik ook weleens. Of ik ben gewoon vaak slachtoffer van de standaard-0-mods. Of, maar dat is natuurlijk erg onwaarschijnlijk, mijn posts zijn niet van dermate superieure kwaliteit als ik ze zelf acht O-)

Verder ben ik het inhoudelijk wel met Jejking eens, maar niet met z'n conclusie. Een -1 vind ik te laag, gewoon een 0 is imho een goede score. Voor de rest zie ik niet zo heel veel problemen trouwens. Ik vind het allemaal nulletjes, behalve de middelste. Kun je aangeven hoe je het precies niet eens bent met de moderaties? Welke scores had je zelf verwacht?

Even specifiek over Verwijderd in 'nieuws: 'AMD vervroegt lancering HD 4890'', niet om het over jou persoonlijk te hebben maar om mijn eigen moderaties even bij te calibreren. Vind de rest dit echt een +1 waard? Dus een verbetering van een andere poster middels 1 regel?

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 27-03-2009 15:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat uit eindelijk niet om wat het totaal score is geworden. Het is gewoon dat er altijd een paar zijn die mij lager geven. Deze zijn ook vaak een van de eerste die een score geven. Dat vind ik vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volgens mij zijn dat standaard-0-modders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:56:
Het gaat uit eindelijk niet om wat het totaal score is geworden. Het is gewoon dat er altijd een paar zijn die mij lager geven. Deze zijn ook vaak een van de eerste die een score geven. Dat vind ik vreemd.
Het zijn niet telkens dezelfde personen als je dat dacht. Zelfs geen een keer. Dat mensen speciaal de pik op jou hebben lijkt me dus niet het geval. En zolang je reactie op de juiste score belandt is er niets aan de hand toch? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ook -1's. Dat is juist het zure. Dat je post direct word dicht geklapt :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:52

MsG

Forumzwerver

Wat is hier -1 aan?

groene henk in 'nieuws: Barcodescanner voor Android laat gebruiker torrents downloaden'

Lijkt me dat hij best een punt heeft en zijn post sowieso slaat op het artikel dus gewoon 0? Of mis ik iets.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik kan er ook geen -1 in zien nee... gewoon een nulletje.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Doen jullie eigenlijk ook iets met de modrechten van bepaalde personen buiten de afwijking van de modbot om?

Soms zie ik flames oid die zelfs een +2 krijgen, dan denk ik zelf altijd dat ze die persoon beter hun modrechten kunnen afnemen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:59:
Nee ook -1's. Dat is juist het zure. Dat je post direct word dicht geklapt :S.
Er was inderdaad een reactie die op -1 stond, maar die was dan ook nog maar één keer gemodeereerd en stond ten tijden van jouw schrijven ook nog maar 40 minuten op de Frontpage. Het systeem iets meer tijd gunnen mag ook wel ;)

En voor de rest, tja, als je vind dat je reacties onterecht op -1 belanden, meld ze gewoon hier zoals je nu ook deed. Dan komt het wel goed. :)
MsG schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:16:
Doen jullie eigenlijk ook iets met de modrechten van bepaalde personen buiten de afwijking van de modbot om?

Soms zie ik flames oid die zelfs een +2 krijgen, dan denk ik zelf altijd dat ze die persoon beter hun modrechten kunnen afnemen.
Jazeker. :) Dat is onder andere waar de PowerMods naar zoeken. Sommige mensen maken niet zo extreem veel fouten dat ze door de ModBot gepakt kunnen worden (de bot is immers nogal tolerant qua afwijking), en moeten dus handmatig uitgeschakeld worden.

Dat geldt overigens dus ook voor papegaaimodders, nul-modders (zoals ik ze graag noem), meningmodders, etc. etc. Dat zijn gebruikers waarvan alleen de excessen door de Modbot gevonden worden. De rest doen we handmatig.

[ Voor 42% gewijzigd door Cloud op 27-03-2009 17:20 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

MsG schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:16:

Volgens mij gebeurd dat ook wel eens, als PowerMods een patroon ontdekken. Correct me if I'm wrong ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, je kunt hier geregeld lezen dat mensen hun modrechten afgenomen zijn na enkele foute moderaties, ook al heeft de ModBot ze er nog niet uitgegooid :) Daar wordt dus wel op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Op een review die 0 sterren verdient een reactie die -1 verdient....

Staan nog wel wat meer kandidaten onder die erbarmelijke review...

[ Voor 3% gewijzigd door Pjerry op 27-03-2009 17:36 ]

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Bor de Wollef schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:15:
[...]

Het is niet meer dan een troll imho: "Er bestaan veel verschillende geheugenstrategieën. Microsoft heeft helaas geopteerd voor een zielige :)"

en "het maakt uw systeem gewoon waanzinnig trager omdat ze in Redmond blijkbaar nog nooit een cursus geheugenbeheer gevolgd hebben..."

In totaal niet meer waard dan een -1.
Eens, toch jammer dat hij deze zinsneden niet kan laten, want anders was het wat mij betreft echt een +1 post geweest.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie is een beetje ranterig/trollerig qua toon, met name die laatste zin vóór de URL.

Een +1 of zelfs +2 is dan ook zwaar modmisbruik, misschien even naar kijken?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Pjerry schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:36:

Je vraagt jezelf af of je reacties op zo'n review wel moet modden. De review stelt idd niets voor dus ik kan me heel goed indenken dat mensen hier op deze manier op reageren. Is het misschien mogelijk dat dit soort reviews worden weggehaald zeker gezien het feit dat het inderdaad op karmahunting lijkt zoals 1 van de reacties al aangaf! (heb zelf wel alle negatieve/off-topic reacties op -1 geplaatst!)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Ik neem aan dat een review schrijven op deze manier toch niet veel karma zal opleveren , daar zal toch wel rekening mee gehouden worden.Trouwens, heb meer het idee dat deze user zijn ongenoegen over de kabel wilde uitspreken op deze wijze,wat dan weer niet de juiste is.
Denk dat er niet eens een kwade bedoeling achter zit :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Het is wel iets waar op moet worden gelet zeker gezien het feit dat er nu de Karma store is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:43
De Fluppe in 'nieuws: Tesla Motors onthult volledig elektrische sedan'
Post waarin nog even een keer de opgegeven capaciteit van 7 personen wordt aangekaart op one-liner manier, terwijl dit twee posts hoger en 7 minuten eerder ook al aan bod kwam, niet erg zinvol dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Pjerry schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:36:

Toch krijgt een review als die 66 stemmen, een review als de mijne krijgt er welgeteld 6 :'(

Ik weet niet precies hoe de karmapunten voor een review werken, maar waarschijnlijk heeft hij met al die 1-sterren meer karma verdient dan met al die moeite die ik er in gestoken heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:53

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Karma voor een review gaat gelukkig niet op basis van aantal stemmen maar op score ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

pcgek schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 20:36:
Ik neem aan dat een review schrijven op deze manier toch niet veel karma zal opleveren , daar zal toch wel rekening mee gehouden worden.
Dat klopt. Ik meen mij te herinneren dat een review met maar één ster waardering, min of meer dezelfde hoeveelheid karma oplevert als een 'quick'-review (een zonder tekst). Ze kunnen dus wel proberen te karmawhoren door snel veel reviews neer te kwakken; zolang ze niet goed beoordeeld worden hebben ze er niets aan.
k1n8fisher schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 20:47:
Het is wel iets waar op moet worden gelet zeker gezien het feit dat er nu de Karma store is!
Sinds de invoering ervan let ik ook wat scherper op inderdaad ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Tarabass schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 23:02:
[...]

Toch krijgt een review als die 66 stemmen, een review als de mijne krijgt er welgeteld 6 :'(
Het aantal stemmen minder dan de score waar een review uiteindelijk op staat. Wat het kan zijn is dat je een minder populair product hebt gereviewed of dat je de review hebt geschreven op een tijd dat er meerdere reviews ingediend werden. In dat laatste geval verdwijnt jouw review redelijk snel uit de tracker op de frontpage.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +1 voor deze reactie is modmisbruik van de bovenste plank, van zo te zien nog een "expert" ook nog.... die 0 is ook al erg, erg dubieus.

En deze reactie hoort niet op de FP, maar in GR thuis.

[ Voor 31% gewijzigd door wildhagen op 28-03-2009 07:42 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Tarabass schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 23:02:
[...]

Ik weet niet precies hoe de karmapunten voor een review werken, maar waarschijnlijk heeft hij met al die 1-sterren meer karma verdient dan met al die moeite die ik er in gestoken heb :'(
Zijn er al 12 hoor (incl. een 4* score van mij).
/me Pjerry heeft liever 6 x 4* dan 66 x 1*

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Vinden jullie dit the_stickie in 'nieuws: Lian-Li brengt nieuwe micro-atx-kast voor htpc's uit' een +1 reactie? Beetje flamerig miss zelfs wel -1. Ik heb hem een nul gegeven.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Om toch nog even ontopic terug te komen op die review. Snap niet goed waarom deze reactie op -1 staat
jpg97 in 'productreview: Merkloos VGA-kabel (2m, M - M ) review door Dountill' is toch iemand die er (schijnbaar)mee geholpen is. Of het moet al sarcastisch bedoeld zijn, wat ik er niet uit op kan maken.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Pjerry schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 09:20:
Vinden jullie dit the_stickie in 'nieuws: Lian-Li brengt nieuwe micro-atx-kast voor htpc's uit' een +1 reactie? Beetje flamerig miss zelfs wel -1. Ik heb hem een nul gegeven.
Voor mij een hoop overbodige tekst, en wat er dan overblijft heeft iig al geen meerwaarde, geef ook een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

pcgek schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 09:27:
Om toch nog even ontopic terug te komen op die review. Snap niet goed waarom deze reactie op -1 staat
jpg97 in 'productreview: Merkloos VGA-kabel (2m, M - M ) review door Dountill' is toch iemand die er (schijnbaar)mee geholpen is. Of het moet al sarcastisch bedoeld zijn, wat ik er niet uit op kan maken.
Puur sarcasme, hij is er echt niet mee geholpen.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Pjerry schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 09:44:
[...]

Puur sarcasme, hij is er echt niet mee geholpen.
Je kunt er 2 kanten mee op. Toch probeer ik er zo objectief mogelijk tegen aan te kijken, en ligt het (mogelijke) sarcasme er voor mij net niet dik genoeg bovenop.. Voordeel van de twijfel, daarom een 0. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Deze opmerking:
Verwijderd in 'nieuws: Lian-Li brengt nieuwe micro-atx-kast voor htpc's uit'
moet in de GR geplaatst worden => -1.
pcgek schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 09:59:
[...]

Je kunt er 2 kanten mee op. Toch probeer ik er zo objectief mogelijk tegen aan te kijken, en ligt het (mogelijke) sarcasme er voor mij net niet dik genoeg bovenop.. Voordeel van de twijfel, daarom een 0. :)
Je bent een goed gelovig mens pcgek, van dat soort zijn er tegenwoordig te weinig.

[ Voor 49% gewijzigd door Pjerry op 28-03-2009 10:04 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Laatst online: 29-07 21:57
Ben ik met deze reactie daadwerkelijk gedaald tot het niveau van een -1? Ik heb toch wel een poging gedaan om mijn gedachtengang te onderbouwen en een -1 lijkt me dan niet helemaal terecht.

The Flying Dutchman in 'redactieblog: OnLive - De nieuwe manier van pc-gaming?'

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zeker niet, ik vind die -1 modmisbruik. Ik vind het zelfs een +1 waard, bij deze dus!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

The Flying Dutchman schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:11:
Ben ik met deze reactie daadwerkelijk gedaalt tot het niveau van een -1? Ik heb toch wel een poging gedaan om mijn gedachtengang te onderbouwen en een -1 lijkt me dan niet helemaal terecht.

Die post staat netto op +1. Niets mis mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ben dol op beschouwingen. Ik geef een +2 (geen compensatiemod).

[edit]
Ik heb het ff nagelopen maar dit is idd de eerste post die 'follow the sun' gebruikt ie als de VS klaar is dat de servicecentra voor Azie aan de gang gaat en daarna Europa en daarna.... weer de VS. Datacentra hebben dan geen nacht maar ook niet nodig. :) Goede post.

[ Voor 68% gewijzigd door Delerium op 28-03-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bor de Wollef schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:14:
[...]

Die post staat netto op +1. Niets mis mee dus.
Nu wel ja, net stond hij netto nog op -1. En dat is imho toch echt véél te laag.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Pjerry schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 09:59:

Je bent een goed gelovig mens pcgek, van dat soort zijn er tegenwoordig te weinig.
gaat daar wegens offtopic niet verder op in :P

Voor ik er een 0 aan heb gegeven ook nog even een kijkje genomen op zijn profielpagina . Is niet zo actief, maar durft meestal wel wat 'meer' te zeggen.

[ Voor 20% gewijzigd door pcgek op 28-03-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Ben ik met deze reactie daadwerkelijk gedaalt tot het niveau van een -1? Ik heb toch wel een poging gedaan om mijn gedachtengang te onderbouwen en een -1 lijkt me dan niet helemaal terecht.

En nog een dik verdiende +1 erbij. +2 vind ik wat te ver gaan. Toch niet te veel gedronken Delerium :P ?

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:26

En een +1 van mij. Nog een kleine opmerking ivm. de leesbaarheid:
omdat de resources beter verdeelt kunnen worden over alle gebruikers.
die eenvoudig verdeelt kan worden over meerdere processing nodes
Het voltooid deelwoord van 'verdelen' is 'verdeeld'. Doe deze quiz eens.
NB. Ook moet het zijn: 'gedaald'. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik stel de vraag maar even hier, een apart topic is zo zonde :) Waar kan ik zien wat mijn afwijking is m.b.t. de moderatie? Ik ben wel benieuwd of ik een beetje on par zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

0,1 valt idd prima binnen de marges. Mijn afwijking is nu ook 0,1 (op 1135 mods).

Een expertmod mag een afwijking van 0,4 hebben, een gewone mod een afwijking van 0,7.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Gemiddelde afwijking van expertmoderaties: 0,18 (op basis van 432 moderaties)
;)
Maar ik kijk voornamelijk artikelen snel door en zet het recht waar nodig of via dit topic.

note*
Niet mij na gaan doen als je weinig modereert natuurlijk ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Kixtart op 28-03-2009 15:44 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Ik ben geslaagt, veillooz. >:)

/edit
Kixtart schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:42:
[...]
;)
Maar ik kijk voornamelijk artikelen snel door en zet het recht waar nodig of via dit topic.

note*
Niet mij na gaan doen als je weinig modereert natuurlijk ;)
Jeh, wat veel Kixtart, je moet misschien de FAQ nog eens doorlezen :+ .

[ Voor 42% gewijzigd door Pjerry op 28-03-2009 17:00 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Gaat deze Jorn1986 in 'nieuws: Tesla Motors onthult volledig elektrische sedan' niet erg off-topic, of vinden jullie dat het wel kan als reactie op reactie op reactie op....

/edit
Ik ben momenteel de enige die hem op -1 gemodereerd heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Pjerry op 28-03-2009 17:27 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Laatst online: 29-07 21:57
torp schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 11:25:
[...]

Het voltooid deelwoord van 'verdelen' is 'verdeeld'. Doe deze quiz eens.
NB. Ook moet het zijn: 'gedaald'. :9
Die quiz is heel aardig, dwingt je om weer eens na te denken over dt's. Ik weet dat het een zwak punt van me is, eerlijk is eerlijk, dat komt voornamelijk door luiheid, want ik weet wel ongeveer wat de regels zijn (als ik er diep over nadenk). Bij de quiz had ik 80% goed, waarbij ik nog een aantal domme fouten had gemaakt (wist heus wel hoe het zat).

Wel een beetje flauw dat er zoveel engelse werkwoorden instaan (hoewel het voor het inzicht ook wel weer goed is).

Overigens: allen dank voor de moderaties.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degene die deze $-troll een +1 gaf mag imho worden nagekeken, is gewoon een -1 wegens trollen. Ik vraag me trouwens wel af of het dezelfde modmisbruiker is die deze $-troll ook al een +1 gaf?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Deze High-Voltage2 in 'nieuws: Tesla Motors onthult volledig elektrische sedan' krijgt veelal een +1, maar zijn beginzin:
Net zoveel onzin als Q.
(waarbij Q een andere tweaker is dan waarop hij antwoordt) zorgt voor een punt aftrek (ik vind de rest van zijn reply ook een +1). IMHO dus een nul.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe gaan jullie eigenlijk om met "m$"? In het geval van wildhagen is het overduidelijk een flame, echter soms zie ik best een goed en onderbouwd stukje tekst waar dan helaas toch m$ in staat ipv ms en om dan zo'n hele post alleen om 1 zo'n dollarteken een -1 te geven vind ik ook niet altijd juist. Ik doel btw totaal niet op de post van wildhagen, daar straalt de flamerigheid van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

MsG schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 19:02:
Hoe gaan jullie eigenlijk om met "m$"? In het geval van wildhagen is het overduidelijk een flame, echter soms zie ik best een goed en onderbouwd stukje tekst waar dan helaas toch m$ in staat ipv ms en om dan zo'n hele post alleen om 1 zo'n dollarteken een -1 te geven vind ik ook niet altijd juist. Ik doel btw totaal niet op de post van wildhagen, daar straalt de flamerigheid van af.
Als het een goed stuk is waar het 1 keer in voorkomt dan doen we meestal 1 punt aftrekken van de score. Is het al een stukje wat niet veel waard is doen we dat ook waardoor het vanzelf op -1 komt te staan!
Iesse siempel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

M$ is bij mij altijd een -1. Ook een goede onderbouwde post die met FIPO! begint krijgt hem, evenals naturlijk zaken als $ony. De makers van software "criminelen" noemen omdat ze iets doen wat jou persoonlijk niet bevalt krijgt hem ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat is wat mij betreft te zwaar. Er zijn mensen die het uit gewoonte zo schrijven en verder wel een goede reactie bouwen, die dan direct op -1 zetten is te zwaar.

Al is het overigens wel zo dat als je deze mensen op dergelijk taalgebruik aanspreekt ze het meestal ook direct aanpassen, dus zo'n probleem is het niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Vind deze reactie nogal trollerig Verwijderd in 'nieuws: België wil 'illegale' goksites door isp's laten blokkeren' Neig toch naar een -1. Of kan hij nog net?

En hier nog 2 reacties die toch behoorlijk offtopic zijn, -1 dus. PhilipsFan in 'nieuws: België wil 'illegale' goksites door isp's laten blokkeren'
HenkEisDS in 'nieuws: België wil 'illegale' goksites door isp's laten blokkeren'

[ Voor 45% gewijzigd door pcgek op 28-03-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

De eerste mee eens, direct afvoeren met al die ongegronde beschuldigingen.

Van de onderste twee vind ik de eerste nog net kunnen als reactie op..... de laatste is onnodig en daarom volledig off-topic dus een -1 (althans dat zijn mijn meningen).

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Pjerry schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 23:03:
[...]

De eerste mee eens, direct afvoeren met al die ongegronde beschuldigingen.

Van de onderste twee vind ik de eerste nog net kunnen als reactie op..... de laatste is onnodig en daarom volledig off-topic dus een -1 (althans dat zijn mijn meningen).
Het zijn allebei off-topic reacties mar niet de off-topic starters. Dat is de reactie die weer voor die van Philipsfan staat. Die begint door te zeuren over het openmaken van pakketjes door TPG en Schiphol. Vanaf daar moeten ze eigenlijk op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze post hoort op 0 ipv de +1 waar hij nu op staat: Neko Koneko in 'meuk: Burnout Paradise: The Ultimate Box 1.1.0.0'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dirk schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 21:06:
Dat is wat mij betreft te zwaar. Er zijn mensen die het uit gewoonte zo schrijven en verder wel een goede reactie bouwen, die dan direct op -1 zetten is te zwaar.
Dat het een gewoonte is wil niet zeggen dan het maar getolereerd hoeft te worden. Voor gebruik van M$ etc krijg je ook van mij een -1. Overigens kom je überhaupt nauwelijks posts tegen die op het gebruik van M$ na wel goed onderbouwd zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 29-03-2009 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Van mij ook. Als mensen kennelijk mentaal niet volwassen genoeg zijn om normale afkortingen te gebruiken, moet men misschien maar beter helemaal niet posten.

Ik ga dan niet eens de moeite meer nemen om de rest van de reactie te lezen, want de intenties van de betreffende posters zijn dan per definitie al niet goed bedoeld, want als dat zo was, zou men normale afkortingen gebruiken en niet trollen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik lees de rest van de reacties altijd wel maar in vrijwel alle gevallen onderstreept dat weer de -1 die men toch al voor het gebruik van M$ / Linsux etc kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Is een -1 voor deze reactie niet te zwaar?

flippy in 'nieuws: 'Laatste prerelease Windows 7 komt in mei''

Het is geen bash, niet op de man or what ever, gewoon iets wat hem opvalt aan het plaatje uit het nieuwsbericht. zo'n -1 maakt het voor veel mensen vaak onplezieriger te lezen en/of uberhaupt te reageren op nieuwsberichten. Luchtigheid mag toch wel een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Van deze reactie zie ik de -1 niet goed in, mag toch gewoon op 0 DoubleDot in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'
Ongegronde beschuldigingen horen op -1 dacht ik zo Pmf1971 in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'
Deze is echt nutteloos/overbodig ook -1 jip_86 in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'
Waar deze denk ik ook thuishoort DJ Henk in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'
Dit is volgens mij ook niks pasarica in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'
En deze poster is volgens mij niet blij met een onverdiende +1 :P wildhagen in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm' staat gewoon in het artikel,dus hier is een 0 op zijn plaats.

En tenslotte nog 2 korte reacties die gewoon ontopic zijn en niet op -1 thuishoren Sinned123 in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'
Drexz in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'

Dit is hoe ik het zie, maar hoor graag hoe anderen dit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Tarabass schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:05:
Is een -1 voor deze reactie niet te zwaar?

flippy in 'nieuws: 'Laatste prerelease Windows 7 komt in mei''

Het is geen bash, niet op de man or what ever, gewoon iets wat hem opvalt aan het plaatje uit het nieuwsbericht. zo'n -1 maakt het voor veel mensen vaak onplezieriger te lezen en/of uberhaupt te reageren op nieuwsberichten. Luchtigheid mag toch wel een beetje?
Lastig omdat het an sich erg offtopic is en het ook niet echt als een grap is gepost. Luchtigheid moet kunnen maar nutteloze posts zijn ook geen toevoeging. Ik denk er nog even over na.

Hoe denken de andere pro mods hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pcgek schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:26:

En deze poster is volgens mij niet blij met een onverdiende +1 :P wildhagen in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm' staat gewoon in het artikel,dus hier is een 0 op zijn plaats.
Ach, ik reageerde op de persoon boven me, die het (kennelijk) niet goed had gelezen dan wel begrepen, is toch informatief? ;) :P

Ik kan prima leven met zowel een 0 of een +1 voor deze reply :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Bor de Wollef schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:27:
[...]

Lastig omdat het an sich erg offtopic is en het ook niet echt als een grap is gepost. Luchtigheid moet kunnen maar nutteloze posts zijn ook geen toevoeging. Ik denk er nog even over na.

Hoe denken de andere pro mods hier over?
Zonder uitleg had ik hem niet begrepen, en met uitleg zie ik er geen humor in. Is voor mij niet grappig genoeg. Ik geef er geen 0 aan,maar ook geen -1. :)
wildhagen schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:35:
[...]

Ach, ik reageerde op de persoon boven me, die het (kennelijk) niet goed had gelezen dan wel begrepen, is toch informatief? ;) :P

Ik kan prima leven met zowel een 0 of een +1 voor deze reply :P
Dat het wel behulpzaam is maar gewoon terug te vinden in het artikel maakt het volgens mij gewoon een 0
(als ik de regels goed begrepen heb)
Dat hij het gewoon niet goed leest is zijn probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wie heeft voor deze post een +2 gegeven? Het is een 0 of +1 in mijn ogen maar zeker geen +2:

wildhagen in 'nieuws: 'Laatste prerelease Windows 7 komt in mei''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lol, had ik nog geeneens gezien, maar een +2 is een beetje over the top idd. Zelf houd ik het op een +1 (;))

Overigens is deze reactie ook geen +1 waard, maar een zuivere -1 wegens moderatiegeklaag op de verkeerde plek.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:35:
Lol, had ik nog geeneens gezien, maar een +2 is een beetje over the top idd. Zelf houd ik het op een +1 (;))

Overigens is deze reactie ook geen +1 waard, maar een zuivere -1 wegens moderatiegeklaag op de verkeerde plek.
Ik heb je ook een +1 gegeven. De post die jij aanhaalt is een zuivere -1 vanwege het gehuil over de moderatie en het indirect beledigen van de modders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

pcgek schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:26:
Van deze reactie zie ik de -1 niet goed in, mag toch gewoon op 0 DoubleDot in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'
Ongegronde beschuldigingen horen op -1 dacht ik zo Pmf1971 in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'
Deze is echt nutteloos/overbodig ook -1 jip_86 in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'
Waar deze denk ik ook thuishoort DJ Henk in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'
Dit is volgens mij ook niks pasarica in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'

En tenslotte nog 2 korte reacties die gewoon ontopic zijn en niet op -1 thuishoren Sinned123 in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'
Drexz in 'nieuws: Amerikaan brengt dagelijks 8,5 uur door achter een beeldscherm'

Ik heb je helemaal gevolgd, grote leider O-) .

-1 it will be.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Misschien kom ik er wat te snel mee, maar op product reviews wordt niet zo veel gemodereerd.
Een nul voor deze reactie Pjerry in 'productreview: Thermaltake Soprano VB1000SWS Zilver review door Phas0r' vind ik toch eigenlijk wel wat aan de karige kant..... (was gelijk 5x nul, nog misschien van een pro of een power ook....)

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een 0 is imho idd absoluut te karig ja. Ik twijfel tussen +1 en +2, waarbij ik door de uitgebreidheid naar die laatste neig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nog een klein schopje en hij staat er.
Daar kan ik niet anders dan mee eens zijn...
Heel simpel, maar van mij mag hij nog op 0.
En die gaan dan inderdaad wel over het randje.
0 en +1 kunnen allebei, het staat tenslotte in de bron, niet in het t.net artikel, maar op zich vind ik een 0 beter.
Die kunnen inderdaad naar de 0.
Bij deze :)
Bor de Wollef schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:16:
Wie heeft voor deze post een +2 gegeven? Het is een 0 of +1 in mijn ogen maar zeker geen +2:

wildhagen in 'nieuws: 'Laatste prerelease Windows 7 komt in mei''
+1 is inderdaad prima.

Inderdaad, en het geklaag is ook nog eens onterecht ook, de reactie waar hij over klaagt is een duidelijke troll.
Pjerry schreef op zondag 29 maart 2009 @ 23:05:
Misschien kom ik er wat te snel mee, maar op product reviews wordt niet zo veel gemodereerd.
Een nul voor deze reactie Pjerry in 'productreview: Thermaltake Soprano VB1000SWS Zilver review door Phas0r' vind ik toch eigenlijk wel wat aan de karige kant..... (was gelijk 5x nul, nog misschien van een pro of een power ook....)
wildhagen schreef op zondag 29 maart 2009 @ 23:08:
Een 0 is imho idd absoluut te karig ja. Ik twijfel tussen +1 en +2, waarbij ik door de uitgebreidheid naar die laatste neig.
Ik ga voor de +2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Best wel. Verder ook niet echt een nuttige reply, dus dan wordt het al snel een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Pjerry schreef op zondag 29 maart 2009 @ 23:01:
[...]
Ik heb je helemaal gevolgd, grote leider O-) .
Pjerry volgzaam ? :P
DirkW schreef op maandag 30 maart 2009 @ 00:23:
[...]

Heel simpel, maar van mij mag hij nog op 0.
Heb hem wel op -1 gezet,maar je zou de 0 er van in kunnen zien.
[...]

0 en +1 kunnen allebei, het staat tenslotte in de bron, niet in het t.net artikel, maar op zich vind ik een 0 beter.
Link naar de bron staat in het artikel, daarom voor mij een 0.
[quote]

[ Voor 7% gewijzigd door pcgek op 30-03-2009 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Wat heeft het nu voor meerwaarde dat je iets in cache kunt terug halen? het gaat om een ad die verwijderd is door Dollarshop g0tanks in 'nieuws: GeForce GTX275 duikt op bij webshops' zoiets is toch hooguit een 0 waard?

edit: De tweede helft van deze reactie maakt de eerste helft niet meer goed, zie ik op -1 dus Tr4nnel in 'nieuws: GeForce GTX275 duikt op bij webshops'

[ Voor 29% gewijzigd door pcgek op 30-03-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is min of meer het onderwerp van het artikel. Dat die videokaart daar te krijgen is. Dat linkje is nu dood, maar nu kan men het toch nog zien door Google's cache te gebruiken. Dat vind ik meerwaarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dus een functie van Google erbij halen heeft meerwaarde? Volgens mij nog offtopic ook. Dan kun je iemand die meld dat de ad niet meer bestaat nog beter een +1 geven.

Wat is in dit opzicht de waarde van het, 'met bewijs komen', dat de adv bestaan heeft. :?

[ Voor 23% gewijzigd door pcgek op 30-03-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Ik vind hem ook te mager voor een +1.
Het volgende topic is er weer een waar op gelet moet worden: zoals deze die het heeft over copyrightmaffia en daarom -1 verdient.
En deze en deze die zeuren over de nieuwswaardigheid van het artikel.
Deze reactie verdient dan wel weer een +1 wegens een goed opgezet verhaal. Of het waar is is een tweede mar hij verwoord het goed. de 4x -1 mogen wel onderzocht worden wmb!
Deze is dan weer een voorbeeld van een reactie die naar GR had moeten gaan!

[ Voor 25% gewijzigd door TheCapK op 30-03-2009 18:15 . Reden: wat toevoegingen! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

pcgek schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:39:
Wat heeft het nu voor meerwaarde dat je iets in cache kunt terug halen? het gaat om een ad die verwijderd is door Dollarshop g0tanks in 'nieuws: GeForce GTX275 duikt op bij webshops' zoiets is toch hooguit een 0 waard?
Niet mee eens. :)
edit: De tweede helft van deze reactie maakt de eerste helft niet meer goed, zie ik op -1 dus Tr4nnel in 'nieuws: GeForce GTX275 duikt op bij webshops'
Die hoort idd op -1.
pcgek schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:46:
Dus een functie van Google erbij halen heeft meerwaarde?
Ja, het zelf kunnen zien dat het er echt heeft gestaan heeft meerwaarde. Dat daarvoor een functie van google wordt gebruikt is bijzaak.
Volgens mij nog offtopic ook.
Zoals RoD als zegt, het is het linkje waar het om gaat, hoe kan dat offtopic zijn?
Dan kun je iemand die meld dat de ad niet meer bestaat nog beter een +1 geven.
Ik waardeer liever degene die een oplossing geeft voor een probleem, dan degene die het eerst constateerde. :)
Wat is in dit opzicht de waarde van het, 'met bewijs komen', dat de adv bestaan heeft. :?
Het met eigen ogen kunnen zien, twijfel wegnemen. Mensen hebben nou eenmaal geen blind vertrouwen.
k1n8fisher schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:10:
Ik vind hem ook te mager voor een +1.
Ik dus niet :)
Het volgende topic is er weer een waar op gelet moet worden:
Altijd leuk dat soort artikelen :P
zoals deze die het heeft over copyrightmaffia en daarom -1 verdient.
Je bedoeld waarschijnlijk kozue in 'nieuws: The Pirate Bay voegt torrents aan Facebook toe'? Die hoort inderdaad op -1.
En deze en deze die zeuren over de nieuwswaardigheid van het artikel.
Nutteloos gezeur inderdaad.
Deze reactie verdient dan wel weer een +1 wegens een goed opgezet verhaal. Of het waar is is een tweede maar hij verwoord het goed. de 4x -1 mogen wel onderzocht worden wmb!
Leuke redenatie inderdaad, die -1 klopt absoluut niet.
Deze is dan weer een voorbeeld van een reactie die naar GR had moeten gaan!
Inderdaad nutteloos gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

-1 inderdaad. Compleet nutteloze post.
Same here, +1 voor gegeven.

Er zijn nog wat duwtjes nodig voor deze post trouwens:
kozue in 'nieuws: The Pirate Bay voegt torrents aan Facebook toe'

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 30-03-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dirk schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:28:

Zoals RoD als zegt, het is het linkje waar het om gaat, hoe kan dat offtopic zijn?
Google cache bedoelde ik, niet de link in het artikel zelf.
Ik waardeer liever degene die een oplossing geeft voor een probleem, dan degene die het eerst constateerde. :)
Welk probleem dan Dirk, dat Dollarshop hem niet langer te koop aanbood?
Het met eigen ogen kunnen zien, twijfel wegnemen. Mensen hebben nou eenmaal geen blind vertrouwen.
Ik kan in de post van degene waar hij op reageerde niets terugvinden van twijfel over het feit of de adv nu wel of niet bestaan heeft.

Blijf erbij, vind een +1 gewoon teveel. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 30-03-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

pcgek schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:46:
Dus een functie van Google erbij halen heeft meerwaarde? Volgens mij nog offtopic ook. Dan kun je iemand die meld dat de ad niet meer bestaat nog beter een +1 geven.

Ik weet niet wat je bedoelt met het erbij halen van een functie van Google, maar imo is het simpelweg zo dat hij een alternatief biedt om het immidels verdwenen linkje (waar de hele nieuwspost zo'n beetje om gaat) alsnog te kunnen aanschouwen. Dat is behulpzaam, nuttig, etc... dus dan geef ik er makkelijk een +1 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Deze reactie is duidelijk grappig bedoeld op een schoolmeester reactie en mag best in zicht blijven wmb!

@DirkW: idd die ja! twee keer dezelfde link plakken werkt niet altijd! 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door TheCapK op 30-03-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

k1n8fisher schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:04:
Deze reactie is duidelijk grappig bedoeld op een schoolmeester reactie en mag best in zicht blijven wmb!
Wat mij betreft max een 0 hoewel ik er zelf een -1 voor heb gegeven: mislukt grap welke geen enkele relatie met het onderwerp heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Bor de Wollef schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:10:
[...]

Wat mij betreft max een 0 hoewel ik er zelf een -1 voor heb gegeven: mislukt grap welke geen enkele relatie met het onderwerp heeft.
Hoeft zeker niet hoger dan 0 te komen nee!

Weer een onderwerp waar goed op gelet moet worden (ze hebben er zin in vandaag!): nieuws: Acer aangeklaagd omdat het Vista-notebook met 1GB geheugen uitrustte
Er worden weer slechte vergelijkingen gemaakt en daar gaan mensen weer off-topic op in.
Dit is wel de slechtste vergelijking van het stel, en nog out of the blue ook!

[ Voor 10% gewijzigd door TheCapK op 30-03-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik word overigens ook wel moe van al die "1 april" opmerkingen in diverse threads. Origineel hoor. Elk jaar weer dezelfde FIPO achtige opmerkingen. Wat doen jullie daarmee?

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 30-03-2009 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Als ze nog een redelijk punt hebben kunnen ze eventueel nog op 0, anders gaan ze subiet naar -1. Iedere aankondiging maar als 1 april-grap gaan bestempelen is nogal zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Bor de Wollef schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:36:
Ik word overigens ook wel moe van al die "1 april" opmerkingen in diverse threads. Origineel hoor. Elk jaar weer dezelfde FIPO achtige opmerkingen. Wat doen jullie daarmee?
* TheCapK denkt aan iets met een schoffel en een maaiveld! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Iedereen kan zo'n link maken, maar deze user heeft de link wel degelijk gemaakt. Of je het ermee eens bent of niet, het voegt wat toe aan het nieuws. +1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Even wat van nieuws: HP start verkoop eerste notebook op basis van AMD's Yukon-platform

mad_max234 in 'nieuws: HP start verkoop eerste notebook op basis van AMD's Yukon-platform' vind ik geen +1. Hij mist een groot punt en dat is dat netbooks (initieel) een heel stuk goedkoper was, zeg < € 300 range ondertussen is het opgerekt naar < € 500, maar nog steeds goedkoper dan de ultraportables die vaak > 800 euro zijn, waar hij eigenlijk op doelt. Dit wordt ook in de reactie onder hem gezegd. Verder is het niet heel ontopic imho: gaat meer over naamgeving van wat voor laptops het zijn dan de HP dv2 laptop of het Yukon platform. Kortom: 0.

E-Rick in 'nieuws: HP start verkoop eerste notebook op basis van AMD's Yukon-platform' reageert op de Afvalzak in 'nieuws: HP start verkoop eerste notebook op basis van AMD's Yukon-platform' maar is eigenlijk toch eigenlijk lichtelijk offtopic, geen +1 dus maar meer een 0.

jqv in 'nieuws: HP start verkoop eerste notebook op basis van AMD's Yukon-platform' heeft een +1, zelf heb ik hem een 0 gegeven, maar twijfel nog licht hierover eigenlijk. Het wordt bijvoorbeeld ook al eens (eerder) ergens in een thread lager genoemd: Rob Coops in 'nieuws: HP start verkoop eerste notebook op basis van AMD's Yukon-platform'.

Verwijderd in 'nieuws: HP start verkoop eerste notebook op basis van AMD's Yukon-platform' zonder bron imho 0.

supergrover in 'nieuws: HP start verkoop eerste notebook op basis van AMD's Yukon-platform' reageert op degene boven hem bszz in 'nieuws: HP start verkoop eerste notebook op basis van AMD's Yukon-platform' terwijl bszz helemaal niet op hem reageert. Het geeft mij een beetje arogant over verder met de nietszeggende post een -1. Ben ik nu zo te streng?

Dooievriend in 'nieuws: HP start verkoop eerste notebook op basis van AMD's Yukon-platform' een 0 imho, wordt eigenlijk weinig boeiend gezegd imho.

Dat was het wel voor nu. Wat denken jullie ervan? Ben ik misschien iets te streng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand even kunnen uitleggen waarom al mijn reacties hier worden gedownmod?

nieuws: Google en muzieklabels openen gratis muziekdienst in China

Ik sta ondertussen mooi op -11 terwijl ik net van plan was om een beetje meer nuttig te posten. :|

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2009 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:24
Ja hoor dat kan :) Verwijderd in 'nieuws: Google en muzieklabels openen gratis muziekdienst in China' Gaat hier niet over LastFM, dus enigszins offtopic lijkt me tenzij jij een mooi betoog geeft en vergelijking trekt (dan kan het zelfs goed scoren imo), maar one-liner op deze manier 0 of -1.

Verwijderd in 'nieuws: Google en muzieklabels openen gratis muziekdienst in China' Zou een normaal van mij een 0 zijn, maar gezeur over moderatie is niet gewenst, daarom punt aftrek

Verwijderd in 'nieuws: Google en muzieklabels openen gratis muziekdienst in China' Alleen maar gezeur over moderatie, compleet offtopic... -1 of lager.

Edit: je tweede post is het beste, alleen jammer dat je daarin commentaar geeft op het modden. Je hebt nu het juiste topic gevonden, onthoud dat voor de volgende keer ;)

Edit2: @Regeneration
Dit vind ik wel streng, +1 mag wel. Ik wil niet zeggen dat zijn post feitelijk helemaal klopt, maar hij haalt wel een relevant punt aan wat best aan bod mag komen imo.
Agree
Ik neig toch naar +1. Ik ga niet beoordelen omdat toevallig iemand anders het eerder post, zeker als het lager in de thread staat. Lastige.
zonder bron 0, met bron +1.
nietszeggend inderdaad, voegt helemaal niets toe. -1
Bij laptops moet tussen drie factoren een evenwicht gevonden worden: specs, portabiliteit, en kostprijs.
plus uitleg snijdt hout imo ;)

[ Voor 62% gewijzigd door asfaloth_arwen op 30-03-2009 22:09 ]

Specs

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.