Samsung Omnia HD (i8910) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste
Acties:
  • 185.607 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Gisteren is er een firmware update geweest.. maar vooralsnog geen verbetering in de audio codec geloof ik.

Wel goed om te zien dat samsung nog steeds bezig is met het verbeteren van het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Waarom wordt deze telefoon in godsnaam met microUSB ingang gemaakt? 7(8)7

Mini USB is momenteel de standaard op de meste telefoons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Wat zonde dat er geen HDMI uit op zit!
Nu moet je dus eerst weer via ander apparaat om op je tv te kunnen kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah beetje zonde allemaal idd, eerst een beetje lekker maken met hdmi aansluiting, lens cover, metalen achterkantje en nu blijkt het er gewoon allemaal niet te zijn:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

niekosniekos schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:32:
Wat zonde dat er geen HDMI uit op zit!
Nu moet je dus eerst weer via ander apparaat om op je tv te kunnen kijken!
daar is een oplossing voor maar idd zonde dat dit de telefoon zelf niet heeft idd:

http://news.softpedia.com...D-to-TV-Sets-105063.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Dat maakt het dan wel weer leuker.
maar kijk ik heb een VADO hd .. mini HDmi aansluiting werkt perfect. dacht eindelijk alles op 1 ding. dus gewoon 1 telefoon die veeeeel kan.

http://www.engadget.com/2...-the-television-via-wifi/

kost wel weer 160 euro. maar als dat wel werkt.
ziet er wel netjes uit.
"This dongle bridges the gap with all the necessary tech built in, pushing a max 480p (whether HD streaming to other devices from the OmniaHD will work is unknown)"

[ Voor 34% gewijzigd door niekosniekos op 27-05-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
http://www.samsungomniahd...h-samsung-i8910-omnia-hd/

ook leuk om te weten dat de ovi store blijkbaar ook op de onmia werkt, dat de programma's zouden werken had ik wel verwacht maar niet dat de ovi store zelf het ook zou doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om Mobiel TV met dit toestel te gebruiken?

Zo staat bijvoorbeeld bij de voorwaarden dat hiervoor een UMTS toestel nodig is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De gozer die eerst beweeerde dat de nieuwe firmware nog steeds AMR had heeft zich even gerectificieerd...

Van het innovater forum:
BIG EDIT: MY ERROR!! XXIE1 is the firmware here in Italy, NOT XXIE4

Anyone knows about audio in video rec on the XXIE4 ????
It could be very interesting!!
Dus wie weet is toch AAC gefixt met de nieuwe firmware??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
http://www.casttv.com/vid...laremagazine-it-eng-video

weet niet of deze er al tussen stond, maar tis wel een aardige review en de sensitivity van het scherm ziet er echt heel goed uit

[ Voor 15% gewijzigd door k.olfers op 28-05-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Before anyone gets too excited, we have been told that this new firmware version does not update the audio codec, it still runs the AMR codec unfortunately.

Aldus http://www.samsungomniahd...unbranded-firmware-xxie4/.

Dat is dan weer jammer, had toch bijna een gaatje in de lucht gesprongen :) maar de firmware updat is weer van de officiele site gehaald? :/ Misschien waren ze AAC vergeten? :9~ maar natuurlijk zal dat t niet zijn :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen heeft het telkens over AAC? (what's that)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Thornberg

Dat stukje van we have been told... dat is dus voor zover ik begrijp gebaseerd op de post van die gast die zich later rectificeerde.. (mijn post boven jou)

Er is dus nog een beetje hoop O-)

@ Marc

AAC is een codec die met redelijke kwaliteit kan opnemen (zoals bijv de nokia telefoons).

De omnia HD gebruikt nu AMR als codec. Wat houdt dit in? Heel simpel, kutgeluid met opnemen.
Volgende keer mag je zelf ook wel even google gebruiken hoor :+

Edit:

Ik kom nog even een filmpje tegen, hier lijkt de recording toch iets beter te zijn???

http://www.youtube.com/watch?v=5jb74QvAZFw

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom maar op met die AAC codec dan :) vind het echt belachelijk dat ze zo'n telefoon maken die o zo mooi is en dan heb je kut geluid:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Is het niet mogelijk om zelf die ACC codec zelf te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is vast mogelijk om iets te installeren waardoor je in staat bent om AAC te laten decoden. Maar om de Omnia op te laten nemen met de AAC-codec? Ik denk het niet. Daarvoor zul je echt in de ROM moeten ingrijpen, en dat zullen ze dus bij Samsung moeten doen. Dat, of een custom ROM. Maar ik betwijfel of dat laatste gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Heb zojuist een dummy in m'n handen gehad bij T- for telecom, en ik moet zeggen het design valt me niet tegen. Ik was bang dat ik hem te groot zou vinden, maar voor mij is die wel acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Begin steeds meer t gevoel te krijgen dat ze die hd recordings toch niet fatsoenlijk aan de praat kregen, zeker als je de filmpjes ziet en de devs die zelf toegeven dat de fps ' dynamically changes between 18 and 30 fps'. En om het stotteren toch nog een beetje te verhelpen maar de allercheapste audiocodec hebben gebruikt. Heel erg jammer als de selling point van het ding gewoon niet doet wat ie hoort te doen. Dan had ik liever een fatsoenlijke 640*480 recording gezien, zonder choppines en met fatsoenlijke audio. Er blijven voor mij nog gewoon redenen over om deze phone te halen, maar hij is wel een beetje zn glans aan het verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Punt is dat veel Samsungs een doorontwikkeling zijn van de vorige modellen. Mooi voorbeeldje daarvan is de P960 met tv functie. Toestel had een dvb-chip intern, maar maakte qua firmware nog gebruik van veel oudere modules. Daarnaast zag je dat knoppen van andere Samsungs werden gebruikt, welke al een tijd uit productie waren.

Het ontwikkelen van een perfecte firmware heb ik nog steeds niet gezien. Vandaar dat er ook zoveel getweaked is aan D600 toestellen, om bijvoorbeeld zoiets simpels als het "trillen en ringtone tegelijk" mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Laatst online: 20-12-2023
LOL

Via http://lab.innovator.samsungmobile.com/reservations kun je de Samsung i8910 Omnia HD bedienen en testen.

Nou had ik een wallpapertje gemaakt en geupload naar mijn webserver. Die heb ik in die telefoon geopend en ingesteld als wallpaper,

lol, zou het duidelijk genoeg zijn?

Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/1992/naamloosqnf.png

wallpaper:

Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/613/goed.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey omnia HD lovers,

hier een High definition Italiaanse review van de Omnia HD! Beeld is prachtig en responsiveness ook!
Hij gaat helaas niet alles in de review langs, maar omdat hij het in HD heeft gefilmd heb je het gevoel dat je er
echt bij bent. Zeker even checken dus! :*)

Slasaus

http://www.youtube.com/watch?v=k4_bfkGSHkc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice review, versta dr alleen best weinig van :p
mooi om te zien dat t inzoomen bij het internetten best relax gefixed is, dat je niet moeilijk hoeft te doen omdat t geen multi-touch is.
Ook valt het me op dat de video's verrassend snel laden als je deze afspeelt.
Natuurlijk zijn er een hoop dingen niet besproken, maar dit waren juist de dingen die nog niet wisten, er zijn bijv. genoeg filmpjes waarbij de camera getest wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

na de imposante review, heb ik helaas slecht nieuws te melden. :/
Volgens de volgende site:

http://www.samsungomniahd.com/2009/05/28/samsung-no-plan-to-enhance-camcorder-audio-in-future-firmware/

zal Samsung, ondanks de hevige kritiek de AMR audio codec blijven gebruiken en zullen de toekomstige firmware updates geen audio fix bevatten. Ik zelf ga hem waarschijnlijk toch halen, want de nadelen (ARM audio, geen lens cover, geen xenon flash, geen FM transmitter) wegen het gewoon niet op tegen de voordelen (scherm, processor, camera, geheugen, zeer snelle GPS Fix, responsiveness, battery life etc.).

Slasaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
beetje vaag, het artikel verwijst naar een "spokesman" op het inovator forum..maar als je dan het forum bekijkt zie je dat er helemaal niets gepost is door samsung :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-07 10:42
Brackpc schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 02:11:
beetje vaag, het artikel verwijst naar een "spokesman" op het inovator forum..maar als je dan het forum bekijkt zie je dat er helemaal niets gepost is door samsung :S
Idd dat viel mij ook op. Dat weerhield mij er ook van om dat bericht hier te posten. En als was het iemand van sony ericsson dan zegt die gast nog dat het waarschijnlijk zo is. Geen zekerheid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet hiet niet meer, maar laat ik het op zijn zachts zeggen: Ik heb mijn vertrouwen in een oplossing vanuit Samsung zijn kant verloren op het gebied van die AMR codec :(

Het wordt maar eens tijd om op zoek te gaan naar een ander leuk telefoontje :X

Wat ik dan zo jammer vind is dat er niets ook maar in de buurt komt van de omnia HD... Hopeloos :'(
Of hopen dat iemand dat ding weet te kraken natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Ik heb besloten om hem toch maar te gaan halen, zeker na het zien van al die filmpjes. Hij is gewoon retesnel dat ding, en tiepen lijkt ook goed te gaan. Ik laat m'n N93 dan maar rondslingeren thuis, om in elk geval daar nog filmpjes te kunnen maken.

Samsung kennende zal het helaas nooit gefixed worden.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Dit kwam ik tegen op AllAboutSymbian:

Interessant

Waarbij er gesproken wordt over firmware updates en mogelijkheid tot Python e.d. :)
Overigens heeft BenM gezegt dat er geen updates komen, het is dus niet officieel door Samsung gezegt omdat BenM een medewerker is op het hoofdkantoor van Samsung UK. Hij hoort niet bij het Dev.team en heeft ook geen relatie met de soft- of hardware van de Omnia HD. Hij is enkel een doorstuur luik.

Dit is het artikel waar AAS op doelt, en kwam gister online op blog.Symbian.org
Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dummy in me handen gehad, wouwwwwwwwwwwwww wat een toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
I know, zelf ook even mee "gespeeld". Gewoon even de maten vergelijken met mijn N95, en het scherm!! *ja het scherm!* is even groot als mijn N95.. :D Geweldig toch 8) om op zo'n heerlijk groot OLED scherm filmpjes te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:09
Welke cases of beschermfilms zouden jullie nemen voor de i8910?

Ik denk niet dat er al veel beschikbaar zijn he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Hi st23, I'm here. We are a small team trying to do a million things, including trying to ship the DevPack to enable developers to write apps for the i8910HD, writing and testing example apps, trying to get API documentation into good shape, writing and commissioning tech notes and tech papers, helping out as Symbian Foundation prepares to go live, trying to run our forum as well as the overall developer programme, supporting our Core members to ship cool apps, trying to support the organisation to improve the maturity with it deploys open platforms in handsets - and escalating and trying to get resolution for the issues that get reported through this forum and others.

Let me try to summarise this thread -

1. Some of you consider the i8910 broken because of its lack of support for AAC encoding in the Camcorder
2. Some of you find that problem annoying but not a showstopper because you value other features of the phone
3. Some of you have been starting to explore programming the audio and camera APIs
4. Some of you are so angry you can hardly control your anger

So what have we done?

- Escalated the AAC issue through the development team to understand the problem, through the engineering organisation to try to understand whether this is a defect or is by design, escalated through the management side to alert them to the need to plan for firmware updates, escalated through the management side to alert them to the damage this issue is causing

- Tried to answer your questions with as much information as we have, which sometimes is not very much at all

- Tried to hide our own frustration that our focus on developers is being diverted because of problems (like AAC and firmware update) that really don't have much to do with enabling you to write cool apps!

Right now, there is no more information I can give on if, how, or when this problem will be resolved. But we are not ignoring it. As soon as we have something helpful to tell you, we will post it!

Ben.
bron

hopelijk doen ze er wat aan, zal helaas nu toch snel een nieuwe tele moeten kopen aangezien de kat het vandaag nodig vond mn touch pro in een bak water te verzuipen :( het enige wat nu nog gebeurd is dat de flitser flitst.

[ Voor 4% gewijzigd door Brackpc op 30-05-2009 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Laatst online: 20-12-2023
Right now, there is no more information I can give on if, how, or when this problem will be resolved. But we are not ignoring it. As soon as we have something helpful to tell you, we will post it!
Ik hoop echt dat het hun lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Astratuner schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:47:
Welke cases of beschermfilms zouden jullie nemen voor de i8910?

Ik denk niet dat er al veel beschikbaar zijn he?
Kijk eens op eBay daar heb ik zelf (ja, heel erg ;) ) al drie hoesjes besteld.

1. Screenprotector. 14 stuks voor €3,50 (uit Duitsland).
2. Silicon Case incl. 2 screen protectors en een schoonmaakdoekje. $1 + $1,99 voor verzenden (uit Hong Kong).
3. Leather case als omhulsel voor de i8910HD. Kostte me slechts $3,99 + 2,99 voor verzendkosten (uit de UK).

Ik heb als eerste de leather case en screen protector besteld, maar gister zag ik die silicon case (waarbij je ook screenprotectors krijgt meegeleverd) en dat vond ik toch wel handig, want als hij valt zit er niet gelijk een deuk in! :D

Het eerste wat ik dinsdag (of donderdag bij de T4T) ga doen als ik mijn telefoon heb is hem helemaal inwikkelen in hoesjes, en een screenprotector erop plakken en DAN pas gebruiken.. dan blijft hij mooi! O-)

Links voor wie even wil kijken wat het is:
Silicon case zwart
Silicon case wit
Leather case niet meer te koop maar wel alternatieven
Screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:09
Stoefert schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 08:22:
[...]

Kijk eens op eBay daar heb ik zelf (ja, heel erg ;) ) al drie hoesjes besteld.

1. Screenprotector. 14 stuks voor €3,50 (uit Duitsland).
2. Silicon Case incl. 2 screen protectors en een schoonmaakdoekje. $1 + $1,99 voor verzenden (uit Hong Kong).
3. Leather case als omhulsel voor de i8910HD. Kostte me slechts $3,99 + 2,99 voor verzendkosten (uit de UK).

Ik heb als eerste de leather case en screen protector besteld, maar gister zag ik die silicon case (waarbij je ook screenprotectors krijgt meegeleverd) en dat vond ik toch wel handig, want als hij valt zit er niet gelijk een deuk in! :D

Het eerste wat ik dinsdag (of donderdag bij de T4T) ga doen als ik mijn telefoon heb is hem helemaal inwikkelen in hoesjes, en een screenprotector erop plakken en DAN pas gebruiken.. dan blijft hij mooi! O-)

Links voor wie even wil kijken wat het is:
Silicon case zwart
Silicon case wit
Leather case niet meer te koop maar wel alternatieven
Screenprotector
Hey hartelijk dank ik ga er ook eentje bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
*knip*

Kijk eens in [ABO] Samsung Omnia HD levertijden- en abonnementen-topic :)

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 30-05-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samsung gaat blijkbaaar toch iets doen aan de audio:
http://samsungi8910omnia....-on-recorded-video-audio/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
  • Laatst online: 31-07 10:42
Lees eens 5 posts boven je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Werkt een screenprotector eigenlijk op een capacitief display?
Het schrem werkt toch door elektriciteit wat je vingers afgeven aan het scherm?
Dan zou een stukje doorzichtig plastic dat voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:42
Slitch schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 14:35:
Werkt een screenprotector eigenlijk op een capacitief display?
Het schrem werkt toch door elektriciteit wat je vingers afgeven aan het scherm?
Dan zou een stukje doorzichtig plastic dat voorkomen?
Het scherm van mijn iPod Touch werkt ook met een plastic screenprotector erop... Die is ook capacitive. Protectors die speciaal voor de I8910 zijn zullen hier zeker rekening mee houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 25-08 06:19
YES, heb hem binnen.
Foto's worden gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Afbeeldingslocatie: http://img38.imageshack.us/img38/3169/dsc02534i.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/782/dsc02537j.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/1078/dsc02538j.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/2718/dsc02543w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Zo mijn eerste indrukken.

- Scherm reageert net zo snel als mijn iPhone.
- Super scherp beelscherm
- Programma's starten direct op, geen wachttijden :)
- Geluid uit de speakers redelijk luid, mist wat bass maargoed.

Ga eff verder testen

Route 66 staat erop !!!

[ Voor 5% gewijzigd door mregeling op 30-05-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:18
Ziet er netjes uit, waar heb je hem eigenlijk vandaan?

/me Zenit heeft er 2 besteld en kan niet meer wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Zenit schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:03:
Ziet er netjes uit, waar heb je hem eigenlijk vandaan?

/me Zenit heeft er 2 besteld en kan niet meer wachten :9
pdashop , had hem gepreorderd.
Vraag maar raak als er vragen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
welke firmware staat er op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/2965/dsc02549i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
mregeling2005 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:56:

Ga eff verder testen

Route 66 staat erop !!!
Ik moet route 66 apart aanvragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
niekosniekos schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:42:
[...]

Ik moet route 66 apart aanvragen!
In het menu Samsung LBS staat een icoon met Navigation erop.
Ik klik daarop en daarna start er een installatiebestand op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mregeling2005 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:56:

Ga eff verder testen

Route 66 staat erop !!!
Klint goed :D
Is het geluid te vergelijken met een nokia 95 ? uit de speaker ?
Hoe is het geluid met oordopjes is het even goed als een ipod/iphone en de bass weergaven enz

dit zou ik nog graag willen weten :D
ik zal op je antwoord wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij opstarten een systeembericht dat m'n sim-geheugen vol is :s Het moet nooit kunnen, maar hoe krijg ik het weg is de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 17:05:
[...]

Klint goed :D
Is het geluid te vergelijken met een nokia 95 ? uit de speaker ?
Hoe is het geluid met oordopjes is het even goed als een ipod/iphone en de bass weergaven enz

dit zou ik nog graag willen weten :D
ik zal op je antwoord wachten
Ja is ongeveer wel te vergelijken, ik denk dat de n95 wel ietsjes harder kan, maar zal niet veel schelen.
Geluid uit de oordoppen is subliem, veel en veel beter als de iphone. veel meer bass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 17:07:
Ik heb bij opstarten een systeembericht dat m'n sim-geheugen vol is :s Het moet nooit kunnen, maar hoe krijg ik het weg is de vraag?
ga naar berichten, dan opties, sim geheugen en verwijder daar de berichten ;) had ik ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mregeling2005 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 17:09:
[...]

Ja is ongeveer wel te vergelijken, ik denk dat de n95 wel ietsjes harder kan, maar zal niet veel schelen.
Geluid uit de oordoppen is subliem, veel en veel beter als de iphone. veel meer bass.
Mooi want ik had ergens gelezen dat het geluid met oordopjes niet echt hard kon en dat het al helemaal niet te vergelijken was met de iphone enz

[ Voor 171% gewijzigd door een moderator op 30-05-2009 18:50 . Reden: verkeerde bericht; excuses! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Modbreak:We blijven niet vragen of men zich aub aan de regels wilt houden. Als het hier over levertijden gaat, dan gaat ook dit topic op slot. Erg jammer dat de goeden onder de kwaden moeten lijden.

[ Voor 163% gewijzigd door pven op 30-05-2009 18:54 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
-knip-

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 30-05-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mregeling2005 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:04:
pdashop , had hem gepreorderd.
Vraag maar raak als er vragen zijn
- Hoe is de belkwaliteit?
- Wat vind je van de onscreen toetsenbord?
- Heb je de Ovi store van nokia al geprobeerd? En werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Intrique schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 18:33:
[...]

- Hoe is de belkwaliteit?
- Wat vind je van de onscreen toetsenbord?
- Heb je de Ovi store van nokia al geprobeerd? En werkt het?
- Belkwaliteit is heel erg helder en duidelijk
- Onscreen werkt goed, alleen hadden de toetsen iets groter mogen zijn. Op de iPhone zijn ze iets fijner.
- Ovi store doet het ook, als ik navigeer op de telefoon naar de ovi store site ziet ie hem als en Nokia 5800xm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
mregeling2005 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:43:
[...]

In het menu Samsung LBS staat een icoon met Navigation erop.
Ik klik daarop en daarna start er een installatiebestand op.
A bij mij 4 icoontjes in deze map! GPS + , PLace me, Space me, Explorer me,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mregeling2005 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 18:36:
[...]

- Belkwaliteit is heel erg helder en duidelijk
- Onscreen werkt goed, alleen hadden de toetsen iets groter mogen zijn. Op de iPhone zijn ze iets fijner.
- Ovi store doet het ook, als ik navigeer op de telefoon naar de ovi store site ziet ie hem als en Nokia 5800xm
zou je ook eens een foto willen laten zien van de achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die staat in de startpost, bij de andere foto's van het toestel. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
[ABO] Samsung Omnia HD levertijden- en abonnementen-topic

helaas gesloten!

-ok hier ook kleine update.
- telefoon reageert heel erg goed.
- gps is uiterst nauwkeurig icm google maps bv.

voor de rest kan ik me vooral aansluiten bij het geen wat al gezegd is!

Echter 1 probleempje tot nu toe!
De ene keer dat mensen me bellen gaat ie wel over de andere keer krijgen ze mijn voicemail!

Nu opzoek naar een store voor Widgets.. zodat je hem echt goed kan personaliseren! want die widgets werken heel erg goed!

Hiernaast krijg ik wanneer ik bv naar extra's ga en dan downloaden! een verzoek om dat programme te updaten! waarna ik direct weer melden krijg dat update niet geïnstalleerd wordt omdat de software geen certificaat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
niekosniekos schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 19:10:
[ABO] Samsung Omnia HD levertijden- en abonnementen-topic

Hiernaast krijg ik wanneer ik bv naar extra's ga en dan downloaden! een verzoek om dat programme te updaten! waarna ik direct weer melden krijg dat update niet geïnstalleerd wordt omdat de software geen certificaat heeft.
Klopt, heb ik ook last van !!.
Ook heel veel programma;s geven een certificaatfout tijdens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

heb de phone vandaag ook binnen gekregen, iemand nog een goede vervanger voor msn aangezien deze niet te installeren is op de i8910... En zijn er hier mensen die gmail aan de praat hebben over pop3? Krijg hier iedere keer een timeout :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
mregeling2005 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 19:16:
[...]

Klopt, heb ik ook last van !!.
Ook heel veel programma;s geven een certificaatfout tijdens installeren.
Welke programma's ben jij opzoek?
ik zoek een widget zodat je kan zien op je frontpage of je mail hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Laatst online: 13-05 18:41
Vandaag op SymbianFreaks een uitgebreid eerste 24-uur gebruiks review te lezen.

Staat nuttige informatie in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Als ik bij GPS+ de gps gevens download van internet, blijft ie bij Geldige tijd controleren aangeven 0 dagen en 0 ueren geldig.
Iemand anders dat ook van jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Heb ff een chan geopend op irc, #ii8910hd, op irc.tweakers.net. Daar kunnen we iig ongestoord over levertijden en prijzen praten, aangezien daar hier geen ruimte meer voor is. Ook handig voor het uitwisselen van share- en freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Garmin doet het ook op de i8910. Stoer plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i237.photobucket.com/albums/ff156/major_fisting/P1010277.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
tomhster schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 22:11:
Garmin doet het ook op de i8910. Stoer plaatje:

[afbeelding]
Waar heb je dat dan weg gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

hier een mooi filmpje waarin de iphone met de Omnia HD wordt
vergeleken betreft internet browsing en sun glare.
Have fun!

http://www.youtube.com/watch?v=FPz6Y-y5RsE

Slasaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Waar ik heel erg benieuwd naar ben, is of (de volgens mij standaard in symbian aanwezige) rSAP ondersteuning er nog in zit. De gemiddelde nokia doet dit namelijk heel goed, waar een HTC Windows Mobile telefoon of variant, laat staan een ander OS er helemaal niets van bakt.

Heb een Skoda Superb met een RNS-510 met Premium carkit en deze kan alleen overweg met Remote Sim Access Profile.

Als iemand dat zou kunnen bekijken of testen zou ik ze zeer erkentelijk zijn!!

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
niekosniekos schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 22:54:
[...]

Waar heb je dat dan weg gehaald?
Howardforums, in een topic over de Nokia 5800 op het S60-gedeelte.

[ Voor 6% gewijzigd door tomhster op 31-05-2009 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

iemand nog leuke handige links voor widgets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
freekweb schreef op zondag 31 mei 2009 @ 00:24:
iemand nog leuke handige links voor widgets?
https://www.widsets.com --- programma met widgets voor telefoon...

Voor apps store.ovi.com
Hiernaast voor progrjes kanje je bv kijken naar software voor de nokia 5800 expressmusic.
zo heb ik bv ebuddy geinstalleerd! Ziet er helaas dan niet uit!

Voor de rest aldoor fouten met certificaten .. meer mensen last hiervan?

[ Voor 41% gewijzigd door niekosniekos op 31-05-2009 02:54 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
niekosniekos schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:38:
[...]

Voor apps store.ovi.com
Hiernaast voor progrjes kanje je bv kijken naar software voor de nokia 5800 expressmusic.

je de fouten met certificaten heb ik ook last van. !!
denk dat dat komt omdat er het meest voor nokia gemaakt is qua apps ??
anders zou ik het ook niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu amper een dag, maar nog nooit zo'n complete telefoon gezien/gehad.

Qwerty toetsenbord werkt ook erg goed, al kan ik me voorstellen dat mensen met wat dikkere vingers er wat moeite mee zullen hebben.
Verder reageert ie lekker vlot, toptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

iemand enig idee waarom al mijn verzonden mail in de wachtrij blijft staan, ze worden simpelweg niet verzonden. Inkomend werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

niekosniekos schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:38:
[...]

Voor apps store.ovi.com

hoe krijg ik die widgets in mn widget bar dan? of is dat niet mogelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
freekweb schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:54:
[...]

hoe krijg ik die widgets in mn widget bar dan? of is dat niet mogelijk....
nee dat is dus weer niet mogelijk 8)7 kom ik net ook achter :|

Ik heb een probleem! Dode pixel, wanneer ik film of foto maak! Super zonde! (direct terug want binnen 8 dagen krijg je direct nieuw toestel (althans tfortelecom))

Overigens dacht ik dat je filmpje direct naar Youtube kon uploaden! Optie om te sharen wel ontdekt! maar naar Youtube staat er niet tussen!(althans bij mij niet)

Hiernaast gister avond wat apss gedownload uit de store.ovi.com! echter wat het jammer hieraan is dat de nokia express nogal wat kleiner is! Dus apps staan half op scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
freekweb schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:22:
iemand enig idee waarom al mijn verzonden mail in de wachtrij blijft staan, ze worden simpelweg niet verzonden. Inkomend werkt wel...
Weet je zeker dat je de uitgaande mailserver goed hebt ingesteld? Als je via wifi probeert te verzenden, dan moet het de smtp-server van je internetprovider zijn; probeer je het via UMTS/GPRS dan moet het de smtp-server van je mobiele provider zijn.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

pven schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:15:
[...]

Weet je zeker dat je de uitgaande mailserver goed hebt ingesteld? Als je via wifi probeert te verzenden, dan moet het de smtp-server van je internetprovider zijn; probeer je het via UMTS/GPRS dan moet het de smtp-server van je mobiele provider zijn.
heb meerdere smtp's geprobeert maar met geen van allen kan ik mail versturen.... iemand enig hoe dit te fixen. Het gaat hier btw om een gmail en concepts account over een HI abbo met de smtp die ik nu gebruik smtp.kpnplanet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Hebben jullie de 8GB of 16GB? En hadden jullie daarin de keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

voor de mensen die de Omnia HD hebben. Kunnen jullie me bevestigen dat de GPS snel een fix maakt,
zowel binnenshuis als buitenshuis. Heb dit filmpje paar weken geleden gezien en was zeer indrukwekkend!
Als je niet weet hoe je de GPS aan moet doen, kijk dan maar naar het filmpje :*)

Site: http://www.youtube.com/watch?v=FGRIqbJszcQ

Slasaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 17:14
joblamie schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:53:
Ik had geen keuze...

Nu moet ik mijn microsd kaartje gaan upgraden.... wat raden jullie aan? 8gb class6 of een 16gb class2?

Ik zou namenlijk niet weten of dit verschil echt merkbaar gaat zijn in de telefoon zelf... misschien dat iemand hier de limieten van de telefoon weet? kwa prijzen komen de kaartjes in de buurt

*En het blijkt dat ik mijn Wlan points niet kan editen/verwijderen? ik heb een verkeerde key ingevoerd, maar schijn nu dus NIKS er aan te kunnen doen.. iemand een idee?

[ Voor 14% gewijzigd door micato op 31-05-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had even goed geen keus, heb de 8gb variant gekocht. Ben erg tevreden over het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Misschien dat die 16GB later pas komt. Was met de Omnia destijds ook zo, hoewel dit een compleet ander toestel is natuurlijk. Iemand al ervaringen met de 720p video opname mogelijkheid? En dan met name het geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om zelf iets van multitouch op dit toestel te zetten.. Want het ontbreken hiervan is inmijn ogen toch wel 1 van de grootste nadelen... En kan iemand vertellen of de belkwaliteit slecht is, want dit werd in de previews genoemd als een groot minpunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

joblamie schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:53:
hier ook de 8GB versie, tfortelecom wist mij te melden dat de 16GB's later in de winkels zullen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
kan iemand nog eens testen of ie met GPS+ data binnenhaalt ?
En dan ook de tijd controleren hoelang de data nog geldig is ?
Bij mij wil ie volgens mij niet meer updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
mregeling2005 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:27:
kan iemand nog eens testen of ie met GPS+ data binnenhaalt ?
En dan ook de tijd controleren hoelang de data nog geldig is ?
Bij mij wil ie volgens mij niet meer updaten
Op de 8510i doet 'ie het nu weer. Kan 6 dagen en 22 uur vooruit. Toestel moest eerst wel even uit en aan, daarvoor wilde 'ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
tomhster schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:15:
[...]

Op de 8510i doet 'ie het nu weer. Kan 6 dagen en 22 uur vooruit. Toestel moest eerst wel even uit en aan, daarvoor wilde 'ie niet.
Wat heb jij bij de serveradres staan ?
ik heb dit er staan :

h-slp.mnc016.mcc204.pub.3gppnetwork.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
mregeling2005 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:20:
[...]

Wat heb jij bij de serveradres staan ?
ik heb dit er staan :

h-slp.mnc016.mcc204.pub.3gppnetwork.org
Klopt, heb hetzelfde adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zijn verder jullie ervaringen met de batterij van het toestel??? Dit is voor mij echt 1 van de allerbelangrijkste dingen in een telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:32:
Hoe zijn verder jullie ervaringen met de batterij van het toestel??? Dit is voor mij echt 1 van de allerbelangrijkste dingen in een telefoon
Wat verwacht je van de batterij dan? Wanneer voldoet een batterij aan jouw wensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet kicken binnen 24 uur.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 31-05-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft de telefoon eigenlijk standaard route 66 navigatie of moet je daar die uitvoering van t for telecom voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
naja ik weet niet waarom die het niet doet bij mij.
Hij zegt dat ie de data heeft gedownload maar staat wel een vraagteken bij .
Vaag gedoe zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 18:43:
heeft de telefoon eigenlijk standaard route 66 navigatie of moet je daar die uitvoering van t for telecom voor hebben?
standaard helaas geen Route66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al meer bericht over een versie met 16 gb?? of maakt het geen verschil als ik een 8gb versie koop en dan nog een kaartje van 16 ofzo erbij?? (word de telefoon hier slomer door of gaat de batterij misschien sneller leeg??)
Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om over het toestel te praten,

Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.