Heeft het wel standaard een navigatie? Natuurlijk google maps? Want wil namelijk wel een navigatiesysteem erop..
Verwijderd
Heb jij de versie van T4T? want ik wil ook graag route 66, maar is mij net verteld dat deze er niet automatisch opstaat.mregeling2005 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:56:
Zo mijn eerste indrukken.
- Scherm reageert net zo snel als mijn iPhone.
- Super scherp beelscherm
- Programma's starten direct op, geen wachttijden
- Geluid uit de speakers redelijk luid, mist wat bass maargoed.
Ga eff verder testen
Route 66 staat erop !!!
tis een verkapte nokia maps versie, dus voor alles moet je gewoon betalenVerwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:23:
[...]
Heb jij de versie van T4T? want ik wil ook graag route 66, maar is mij net verteld dat deze er niet automatisch opstaat.
was te enthousiast.
zou niet uit mogen en moeten makenVerwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:17:
is er al meer bericht over een versie met 16 gb?? of maakt het geen verschil als ik een 8gb versie koop en dan nog een kaartje van 16 ofzo erbij?? (word de telefoon hier slomer door of gaat de batterij misschien sneller leeg??)
Verwijderd
oftewel, het is gewoon bullshit dat er een 8gb en een 16 gb versie bestaat..? want een kaartje erin en je hebt ook meer dan genoeg opslag plaats!! is het enige voordeel van een 16gb dat er meer opslag plaats is dus?
*weg* Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
[ Voor 87% gewijzigd door pven op 31-05-2009 20:23 ]
Verwijderd
Wat is een goede mobiele navigatie? Ik heb me erin verdiept, mcguider, garmin, route 66, etc.mregeling2005 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:24:
[...]
tis een verkapte nokia maps versie, dus voor alles moet je gewoon betalen
was te enthousiast.
Maar welke is nu echt goed? Ik hoor verschillende verhalen over bijv route 66, dat deze verkeerde routes plant/informatie verstrekt.
Een vraag aan de gebruikers van het eerste uur van deze prachtige telefoon.
Kunnen jullie een aantal foto's maken in schemer en avond/nacht (in de stad/binnen bij kunstlicht bijvoorbeeld) en dan gebruik maken van de flitser.
En dan hier posten graag
Het film gedeelte en de codec voor het geluid boeit mij niet zo want dat gebruik ik te weinig
Ik ben heel geïntersseerd hoe de camera en in het bijzonder MET flitser het doet in die situaties.
Op dit moment gebruik ik voor foto's nog steeds m'n oude vertrouwde K800i omdat m'n SEX1 absoluut niet presteert in minder dan heldere omstandigheden
Ik volg dit forum daarom ook van het begin en tot nu toe bevalt alles wat ik lees.
Alleen mis ik in alle reviews foto's die genomen zijn onder 'minder makkelijke' licht omstandigheden
Er valt ook niks te lezen of de telfoon net zoals bij de komende N86 gebruik maakt van de derde generatie LED flitser
(die is nl. beter dan een enkele Xenonbuis
)
Kunnen jullie een aantal foto's maken in schemer en avond/nacht (in de stad/binnen bij kunstlicht bijvoorbeeld) en dan gebruik maken van de flitser.
En dan hier posten graag
Het film gedeelte en de codec voor het geluid boeit mij niet zo want dat gebruik ik te weinig
Ik ben heel geïntersseerd hoe de camera en in het bijzonder MET flitser het doet in die situaties.
Op dit moment gebruik ik voor foto's nog steeds m'n oude vertrouwde K800i omdat m'n SEX1 absoluut niet presteert in minder dan heldere omstandigheden
Ik volg dit forum daarom ook van het begin en tot nu toe bevalt alles wat ik lees.
Alleen mis ik in alle reviews foto's die genomen zijn onder 'minder makkelijke' licht omstandigheden
Er valt ook niks te lezen of de telfoon net zoals bij de komende N86 gebruik maakt van de derde generatie LED flitser
*weg* Je begrijpt zelf ook wel dat dit offtopic is.
[ Voor 163% gewijzigd door pven op 31-05-2009 20:30 ]
Dit is de laatste keer dat we het 'vriendelijk' melden:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ben zeer tevreden over Garmin op mijn i8510, maar het heeft voornamelijk te maken met persoonlijke voorkeur. Echt slechte navigatie bestaat niet (meer), een incidentele minder logische berekening natuurlijk daargelaten. Na komende dinsdag heb ik als het goed is zowel Garmin als Route66 op i8910, dus ik post daarna wel mijn bevindingen.Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:03:
[...]
Wat is een goede mobiele navigatie? Ik heb me erin verdiept, mcguider, garmin, route 66, etc.
Maar welke is nu echt goed? Ik hoor verschillende verhalen over bijv route 66, dat deze verkeerde routes plant/informatie verstrekt.
Verwijderd
Als je dit wilt doen, graag zelfs! Ik zag net ook iets van tomtom nav 7 maar dit is alleen voor windows mobile of komt hier nog een symbian versie van uit? Ze zijn namelijk wel bezig met een iphone versie. Heb je garmin en route 66 besteld/gekocht of gedownload?tomhster schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:29:
[...]
Ben zeer tevreden over Garmin op mijn i8510, maar het heeft voornamelijk te maken met persoonlijke voorkeur. Echt slechte navigatie bestaat niet (meer), een incidentele minder logische berekening natuurlijk daargelaten. Na komende dinsdag heb ik als het goed is zowel Garmin als Route66 op i8910, dus ik post daarna wel mijn bevindingen.
Hier hebben we een feedbacktopic, of het DM-knopje voor.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 31-05-2009 21:39 ]
Ik heb de Garmin XT aangeschaft voor mijn huidige i8510 en krijg dinsdag Route66 meegeleverd bij mijn i8910 (via T4T waar we het hier verder niet over mogen hebbenVerwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:31:
[...]
Als je dit wilt doen, graag zelfs! Ik zag net ook iets van tomtom nav 7 maar dit is alleen voor windows mobile of komt hier nog een symbian versie van uit? Ze zijn namelijk wel bezig met een iphone versie. Heb je garmin en route 66 besteld/gekocht of gedownload?

*weg*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 31-05-2009 21:39 ]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
Aha oke. Ben benieuwd na je ervaringen met beide dan. Hoe ze "uitpakken" op deze telefoon.tomhster schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:40:
[...]
Ik heb de Garmin XT aangeschaft voor mijn huidige i8510 en krijg dinsdag Route66 meegeleverd bij mijn i8910 (via T4T waar we het hier verder niet over mogen hebben)
Heb al enkele foto's gemaakt met de flits! De flits is heel erg fel! en foto's zien er redelijk goed uit!catt4u schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:18:
Een vraag aan de gebruikers van het eerste uur van deze prachtige telefoon.
En dan hier posten graag![]()
Op dit moment gebruik ik voor foto's nog steeds m'n oude vertrouwde K800i omdat m'n SEX1 absoluut niet presteert in minder dan heldere omstandigheden![]()
Er valt ook niks te lezen of de telfoon net zoals bij de komende N86 gebruik maakt van de derde generatie LED flitser(die is nl. beter dan een enkele Xenonbuis
)
Ik zal mrg wanneer het kan (of in donkere ruimte) effe foto maken en deze effe uploaden! (stap wel effe in de bijkeuken).
Zal ze morgen wel effe posten!
Hiernaast wil ik mijn vooral zeggen dat het Touchscreen erg goed werkt en zeer snel reageert!
Gister de telefoon helemaal opgeladen! vannochtend van de lader gehaald en vandaag toch vrij veel gebruikt om alles te testen qua filmpjes, foto's en internet!
Batterij is nu voor de 1/2 leeg! heb hem echt veel gebruikt!
Hiernaast 1 minpunt!
Het certificaten probleem is echt een drama! Tevens wanneer je standaard software bv Quickoffice wilt aanschaffen is deze niet te kopen! Want staat niet in het programma catalogus van samsung! dus deze quickoffice is geheel niet bruikbaar! beetje zonde! Hopelijk gaan ze dit snel patchen!
nog 1 ding!
i8910
http://www.samsung.com/nl...0&model_cd=&menu=download
i8910/m16
http://www.samsung.com/nl...0&model_cd=&menu=download
Iemand enig idee tussen deze twee versies? zal het de 8gb en de 16 gb zijn?
[ Voor 30% gewijzigd door niekosniekos op 01-06-2009 00:16 . Reden: Extra info ]
Over de flits: zie onderstaande link voor een vergelijking tussen de Nokia N82 (xenon), de I8910 en de 5800 XM, in complete duisternis. Voor LED is het dus best ok, maar niet te vergelijken met xenon:
http://picasaweb.google.com/rvirga/Tests#
De complete uitleg op symbian-freak was:
The following shots were taken in complete darkness:
No big surprise here, the xenon flash of the N82 emits a brighter and warmer light than the i8910. The 5800 XM is just horrible, and it was included just to show that a dual led flash is not necessarily more powerful (and in this case, actually less) than a single led one. The distance between the camera and the second door was about 3.5m (~11ft 6in). I wanted to test the phone in a worst-case scenario, namely a dark subject (the door), reasonably far away from the subject, in total darkness.
Over certificaten: kan je de online certificaat-controle niet ergens uitzetten dan? Voor zover je niet ge-signde apps wilt installeren, zal je zelf een certificaat moeten zoeken (verkrijgbaar in china in ruil voor bekendmaking van je IMEI), en software vinden waarmee je zelf apps kan signen.
De complete uitleg op symbian-freak was:
The following shots were taken in complete darkness:
No big surprise here, the xenon flash of the N82 emits a brighter and warmer light than the i8910. The 5800 XM is just horrible, and it was included just to show that a dual led flash is not necessarily more powerful (and in this case, actually less) than a single led one. The distance between the camera and the second door was about 3.5m (~11ft 6in). I wanted to test the phone in a worst-case scenario, namely a dark subject (the door), reasonably far away from the subject, in total darkness.
Over certificaten: kan je de online certificaat-controle niet ergens uitzetten dan? Voor zover je niet ge-signde apps wilt installeren, zal je zelf een certificaat moeten zoeken (verkrijgbaar in china in ruil voor bekendmaking van je IMEI), en software vinden waarmee je zelf apps kan signen.
[ Voor 39% gewijzigd door Julian op 01-06-2009 01:41 ]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Bij mijn oude N95 had ik een Noreve-hoesje. Voor de i8910 heb ik nog geen goede beschermingshoesjes gevonden. Hebben jullie deze al wel gezien?
Wauwel.
Verwijderd
iemand ervaring met de route 66 die op het toestel van de tft winkel zit??
iemand verder nog fouten van de telefoon ondenkt of onhandigheden??
verder natuurlijk ook positieve reacties over het toestel welkom :)!!
*knip* Je hebt nu drie keer binnen 24 uur gevraagd wat het verschil tussen de 8GB en de 16GB is, lees Het algemeen beleid #verbodenanders aub eens door.
*knip* Je hebt nu drie keer binnen 24 uur gevraagd wat het verschil tussen de 8GB en de 16GB is, lees Het algemeen beleid #verbodenanders aub eens door.
[ Voor 38% gewijzigd door pven op 01-06-2009 12:26 ]
Die moet je middels een apart formuliertje aanvragen. Dat heb ik afgelopen zaterdag direct gedaan en voor zover ik weet duurt het circa 6 weken.Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:11:
Wauwel.
Verwijderd
Heeft iemand al merkbare krassen op het scherm? of is het vrij sterk? Want ik zou willen weten of ik een protector nodig heb...
En is het querty-toetsenbord wat handig in gebruik, of gebruik je liever een andere optie?
En is het querty-toetsenbord wat handig in gebruik, of gebruik je liever een andere optie?
Verwijderd
Als je het topic even doorleest kom je het al meermalen tegenVerwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:35:
Maar het werkt erg goed...
Verwijderd
Hier heb je een test met een samsung G810 en route 66 mobile 8 (zelfde als wat op de omnia hd zit).Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:11:
[mbr]*knip* Je hebt nu drie keer binnen 24 uur gevraagd wat het verschil tussen de 8GB en de 16GB is, lees Het algemeen beleid #verbodenanders aub eens door.[/]
hij komt niet altijd even goed naar voren.. Plaating van het voertuig naast de weg, de weg kwijt bij vele wegen, omleidingen die niet nodig zijn.
Verwijderd
http://www.telecomwereld.nl/route66-mobile8.htmVerwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:27:
[...]
Hier heb je een test met een samsung G810 en route 66 mobile 8 (zelfde als wat op de omnia hd zit).
hij komt niet altijd even goed naar voren.. Plaating van het voertuig naast de weg, de weg kwijt bij vele wegen, omleidingen die niet nodig zijn.
sorry voor dubbele post..
ik heb nog steeds met GPS+ dat ie geen data binnenhaalt.
Ik heb een abbo van Tmobile.
Gekke is dat ik met een ander simkaartje van kpn wel data binnenhaal.
kan ik bij de server niet iets anders plaatsen ?, kan iemand nog eens checken of GPS+ het doet ?
Hard reset, alles al gedaan maar niks helpt
Ik heb een abbo van Tmobile.
Gekke is dat ik met een ander simkaartje van kpn wel data binnenhaal.
kan ik bij de server niet iets anders plaatsen ?, kan iemand nog eens checken of GPS+ het doet ?
Hard reset, alles al gedaan maar niks helpt
Is het mogelijk om bij de Omnia een eigen sms-toon in te stellen? Dit kon de bij de Samsung G810 Navi (draait ook op Symbian) wel en bij de andere samsungs die ik gehad heb dus niet.
Hoe is de gevoeligheid van het touchschreen met bellen? Heb ooit een MDA Vario II gehad, maar als ik aan het bellen was of gebeld werd, dan vloog mijn oorbel tegen het touchscreen waarbij de telefoon doodleuk acties ging ondernemen en soms degeen ging bellen die ik al aan de lijn had. O.a. om die reden heb ik de foon snel aan de kant gezet, bellen en vooraf oorbellen uit doen was voor mij handige optie.
Hoe is de gevoeligheid van het touchschreen met bellen? Heb ooit een MDA Vario II gehad, maar als ik aan het bellen was of gebeld werd, dan vloog mijn oorbel tegen het touchscreen waarbij de telefoon doodleuk acties ging ondernemen en soms degeen ging bellen die ik al aan de lijn had. O.a. om die reden heb ik de foon snel aan de kant gezet, bellen en vooraf oorbellen uit doen was voor mij handige optie.
zit een sensor op die het scherm uitschakelt als je gaat bellenpebbie schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:40:
Is het mogelijk om bij de Omnia een eigen sms-toon in te stellen? Dit kon de bij de Samsung G810 Navi (draait ook op Symbian) wel en bij de andere samsungs die ik gehad heb dus niet.
Verwijderd
Wat ik bedoelde met de vraag over de batterij, is hoeveel dagen je met gemiddeld gebruik, dus flink wat sms-jes, redelijk wat bellen en nog een beetje leuke dingen als internetten enzo kan doen? Dit vind ik altijd wel belangrijk... Verder vroeg ik me af hoe de kwaliteit van het bellen is, in de preview werd dit beschreven als slecht, is dit ook zo? En als allerlaatste vroeg ik me af of het mogelijk is zelf iets van multitouch op de telefoon te zetten, dus drivers ofzo van externe bedrijven...
Maximaal 2 dagen lijkt me, maar ik neem aan dat je hem iedere nacht oplaadt?Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:58:
Wat ik bedoelde met de vraag over de batterij, is hoeveel dagen je met gemiddeld gebruik, dus flink wat sms-jes, redelijk wat bellen en nog een beetje leuke dingen als internetten enzo kan doen? Dit vind ik altijd wel belangrijk... Verder vroeg ik me af hoe de kwaliteit van het bellen is, in de preview werd dit beschreven als slecht, is dit ook zo? En als allerlaatste vroeg ik me af of het mogelijk is zelf iets van multitouch op de telefoon te zetten, dus drivers ofzo van externe bedrijven...
Verwijderd
Mijn huidige telefoon laadt ik 1 keer in de 2/3/4 dagen op... Net hoevaak ik hem gebruikt heb.... Maar zeker niet iedere dag, ik zou het ook een nadeel vinden als dit wel zou moeten.. Daarom zou ik de ervaringen van de mensen die hem hebben wel willen horen...
Verwijderd
Bij gmail gebruik je smtp.gmail.com! Met ssl en poort 587 voor imap.freekweb schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:41:
[...]
heb meerdere smtp's geprobeert maar met geen van allen kan ik mail versturen.... iemand enig hoe dit te fixen. Het gaat hier btw om een gmail en concepts account over een HI abbo met de smtp die ik nu gebruik smtp.kpnplanet.nl
Je kan dit echter bij je gmail-account nakijken bij instellingen=>imap/pop3 en daar bij configuratieinstelling van ofwel je pop3 of imap.
Me dunkt dat je eigenlijk al je eigen antwoord geeft. Dat zal heel erg afhangen van je gebruik. Als je even wat onderzoek doet en zelf een beetje rondkijkt (zelfs in deze thread) zul je zien dat ervaringen over het algemeen goed zijn. Maar het blijft een touchscreen telefoon, verwacht geen week gebruik op één lading. Ook je multi-touch vraag heb ik al eerder op de thread voorbij zien komen...Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 16:39:
Mijn huidige telefoon laadt ik 1 keer in de 2/3/4 dagen op... Net hoevaak ik hem gebruikt heb.... Maar zeker niet iedere dag, ik zou het ook een nadeel vinden als dit wel zou moeten.. Daarom zou ik de ervaringen van de mensen die hem hebben wel willen horen...
Is dit ook mogenlijk met een hotmail adres?Bij gmail gebruik je smtp.gmail.com! Met ssl en poort 587 voor imap.
Je kan dit echter bij je gmail-account nakijken bij instellingen=>imap/pop3 en daar bij configuratieinstelling van ofwel je pop3 of imap.
Verwijderd
Het klinkt misschien suf, kijkende naar alle opties die er op de i8910 zitten, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de agenda functie.
Ik ben (onder andere) opzoek naar een volwaardige agenda functie, vergelijkend met bijvoorbeeld een Palm of iets in die trend. Dus bij deze de vraag aan degene die hier meer over weten, of zelf de i8910 inmiddels in bezit hebben: Hoe werkt de agenda?
Agenda's zijn nog al eens een onder geschoven kindje op de meeste touch phones, vandaar dat ik het dus vraag. Maarja, wat zijn de verschillende views (mogelijk wat screens als het niet te veel moeite is?) en hoe goed is de connectivity met bijvoorbeeld Outlook (2007 in dit geval)
Ik ben (onder andere) opzoek naar een volwaardige agenda functie, vergelijkend met bijvoorbeeld een Palm of iets in die trend. Dus bij deze de vraag aan degene die hier meer over weten, of zelf de i8910 inmiddels in bezit hebben: Hoe werkt de agenda?
Agenda's zijn nog al eens een onder geschoven kindje op de meeste touch phones, vandaar dat ik het dus vraag. Maarja, wat zijn de verschillende views (mogelijk wat screens als het niet te veel moeite is?) en hoe goed is de connectivity met bijvoorbeeld Outlook (2007 in dit geval)
Verwijderd
Net even zitten zoeken naar een app voor weersvoorspellingen. Zelf bij ovi.com kon ik niks vinden.
Weten jullie er zo wat te noemen?
Weten jullie er zo wat te noemen?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2009 19:03 ]
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 18:56:
Het klinkt misschien suf, kijkende naar alle opties die er op de i8910 zitten, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de agenda functie.

hoop dat je er wat aan hebt
@KillaH87 , thanks for the answer. Fijn om te weten dat het met deze goed geregeld is.
@Jellyneck, ik had op mijn Samsung Navi Handy Weather draaien, deze Samsung draaide ook op Symbian dus mogelijk ook op de I8910? Had vroeger een link waar je complete sets voor de Symbian per serie en item kon downloaden maar helaas ben ik die link kwijt na een laptop-crash. Gebruikte bijna alles van de serie Handy voor de Navi en kreeg geen certificaatfouten erin. Maar goed mijn kennis gaat dus niet zover om te beoordelen of een app. voor een N95 ook 100% werkt met een I8910 , sommige games deed tie gewoonweg niet.
@Jellyneck, ik had op mijn Samsung Navi Handy Weather draaien, deze Samsung draaide ook op Symbian dus mogelijk ook op de I8910? Had vroeger een link waar je complete sets voor de Symbian per serie en item kon downloaden maar helaas ben ik die link kwijt na een laptop-crash. Gebruikte bijna alles van de serie Handy voor de Navi en kreeg geen certificaatfouten erin. Maar goed mijn kennis gaat dus niet zover om te beoordelen of een app. voor een N95 ook 100% werkt met een I8910 , sommige games deed tie gewoonweg niet.
En je kan je agendaatje ook dingen op je homescreen laten zien. Een mini-view vna de hele agenda, of een lijstje afspraken voor de komende dagen.
Wat een ramp gister om iemand naar Rotterdam te rijden vanaf Houten en terug... precies dezelfde problemen als jij hier hebt omschreven:/Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:27:
[...]
Hier heb je een test met een samsung G810 en route 66 mobile 8 (zelfde als wat op de omnia hd zit).
*heb Sygic 7.71 er op gezet, op mijn n95 werkte het als een roosje(L)
Ik was best wel dissapointed
Verwijderd
Oh heb je de actie dan t4t dan al binnen? echt zo'n ramp? dat is wel balen zeg, zeker voor die mensen die deze actie ook krijgen.mischaverheul schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:12:
[...]
Wat een ramp gister om iemand naar Rotterdam te rijden vanaf Houten en terug... precies dezelfde problemen als jij hier hebt omschreven:/
*heb Sygic 7.71 er op gezet, op mijn n95 werkte het als een roosje(L)
Ik was best wel dissapointed
Verwijderd
voor de mensen die benieuwd zijn naar de kwaliteit van video opnemen in HD kwaliteit met de Samsung i8910 HD check deze link bijvoorbeeld en de rest of the vids op mijn tube..
http://www.youtube.com/watch?v=tl6abDtXVdg
deze bovenstaande is vandaag (1 juni) gemaakt onderweg in de auto vanuit delft naar amsterdam. en wat zag ik daar staan tot mijn verbazing tijdens de opname, een groot gebouw van ons geliefde merk telefoon.. juist Samsung
lol
ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het opnemen.. alleen de audio... hmmzz niet zo..
ik heb ook een filmpje gepost waarbij ik in de nacht in de auto aan het opnemen was.. toen was het geluid wel acceptabel.. niet erg goed.. mja dat is iets waar ik wel mee kan leven persoonlijk.. PS: dit is de muziek van de autorijder.. nie geheel mijn smaak
see for yourself!
http://www.youtube.com/watch?v=r0RHH8wC4mw
deze bovenstaande is vandaag (1 juni) gemaakt onderweg in de auto vanuit delft naar amsterdam. en wat zag ik daar staan tot mijn verbazing tijdens de opname, een groot gebouw van ons geliefde merk telefoon.. juist Samsung
ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het opnemen.. alleen de audio... hmmzz niet zo..
ik heb ook een filmpje gepost waarbij ik in de nacht in de auto aan het opnemen was.. toen was het geluid wel acceptabel.. niet erg goed.. mja dat is iets waar ik wel mee kan leven persoonlijk.. PS: dit is de muziek van de autorijder.. nie geheel mijn smaak
Verwijderd
bedankt voor filmpjes, maar audio dammm. Dacht bij het eerste filmpje dat je radio naar de knoppe was
, kon niet geloven dat de audio zooo slecht was! HD recording is op deze telefoon alleen nu handig, als je later muziek onder zet voor op youtube... Was veel beter geweest als het een xenon flitser had in plaats van HD recording. Ochja, hetzij nu eenmaal zo.
PS
Nieuwe pixon12 schijnt het helemaal te maken, helaas is dit geen Smart Phone (why god why!!!)
Pixon12:
http://www.gsmarena.com/samsung_enter_the_12_megapixel_competition_with_pixon12-news-941.php

PS
Nieuwe pixon12 schijnt het helemaal te maken, helaas is dit geen Smart Phone (why god why!!!)
Pixon12:
http://www.gsmarena.com/samsung_enter_the_12_megapixel_competition_with_pixon12-news-941.php
Verwijderd
Dat werkte helaas niet zoals ik gehoopt had (met Handy Shell) daarbij was er geen S60v5 versie te vinden. Heb nu maar AccuWeather geinstalleerd.pebbie schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:10:
@Jellyneck, ik had op mijn Samsung Navi Handy Weather draaien, deze Samsung draaide ook op Symbian dus mogelijk ook op de I8910?
Verwijderd
waar haal jij die Accuweather vandaan als ik vragen mag?Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:55:
[...]
Dat werkte helaas niet zoals ik gehoopt had (met Handy Shell) daarbij was er geen S60v5 versie te vinden. Heb nu maar AccuWeather geinstalleerd.
Het geluid van opnemen is opzich wel slecht opzich wel jammer!
Tevens als ik de foto's open op mijn pc! Super groot formaat! geschoten met de hoogste resolutie! (Me pc scherm kan het niet normaal weergeven)
hiernaast een top toestel!
Iemand al iets gevonden voor de widgets?
Tevens als ik de foto's open op mijn pc! Super groot formaat! geschoten met de hoogste resolutie! (Me pc scherm kan het niet normaal weergeven)
hiernaast een top toestel!
Iemand al iets gevonden voor de widgets?
[ Voor 35% gewijzigd door niekosniekos op 01-06-2009 22:50 ]
Verschilt het HD video op Youtube veel met je orignele beelden? Ik heb op Youtube op de HQ button gedrukt en de video kwam schokkerig over, nadat de video compleet was ingeladen. Hoe zit het verder met de scherote met de originele video of is dat gelijk aan de youtube?Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:58:
voor de mensen die benieuwd zijn naar de kwaliteit van video opnemen in HD kwaliteit met de Samsung i8910 HD check deze link bijvoorbeeld en de rest of the vids op mijn tube..
deze bovenstaande is vandaag (1 juni) gemaakt onderweg in de auto vanuit delft naar amsterdam. en wat zag ik daar staan tot mijn verbazing tijdens de opname, een groot gebouw van ons geliefde merk telefoon.. juist Samsunglol
ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het opnemen.. alleen de audio... hmmzz niet zo..![]()
ik heb ook een filmpje gepost waarbij ik in de nacht in de auto aan het opnemen was.. toen was het geluid wel acceptabel.. niet erg goed.. mja dat is iets waar ik wel mee kan leven persoonlijk.. PS: dit is de muziek van de autorijder.. nie geheel mijn smaaksee for yourself!
Erg interessante info over de batterijduur en over de snelheid van de browser hier.
Accuweather bleek de batterij te drainen.
En het gekozen theme maakt heel veel uit voor de snelheid van de webbrowser, volgens deze post.
Het snelle theme dat genoemd wordt staat hier. Pizero heeft nog een aantal andere mooie SVG-themes.
Accuweather bleek de batterij te drainen.
En het gekozen theme maakt heel veel uit voor de snelheid van de webbrowser, volgens deze post.
Het snelle theme dat genoemd wordt staat hier. Pizero heeft nog een aantal andere mooie SVG-themes.
[ Voor 19% gewijzigd door Julian op 02-06-2009 01:01 ]
Als je irfanview download, en daarmee je foto's bekijkt, krijg je ze schermvullend te zien als je op enter drukt. Verder kan je met de pijltjes door je foto's scrollen. Best handig.niekosniekos schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:49:
Zijn er al mensen die Googlesync gebruiken met deze telefoon?
Ik ben hier erg benieuwd naar.
Hey,
Bedankt voor infraview! (jullie geen last hiervan dan?)
Ik heb overigens dat thema geinstalleerd, de lite versie, toestel is redelijk vlot nu, maar echt heel veel verschil merk ik nog niet,
Tevens krijg ik vandaag nieuw toestel ivm de dode pixel bij de camera.
Hiernaast interessante site:
http://www.symbian-freak....s=0&postorder=asc&start=0
Wordt ook al eerder genoemd! Veel nieuws en natuurlijk veel handige applicaties voor Symbian software!
Bedankt voor infraview! (jullie geen last hiervan dan?)
Ik heb overigens dat thema geinstalleerd, de lite versie, toestel is redelijk vlot nu, maar echt heel veel verschil merk ik nog niet,
Tevens krijg ik vandaag nieuw toestel ivm de dode pixel bij de camera.
Hiernaast interessante site:
http://www.symbian-freak....s=0&postorder=asc&start=0
Wordt ook al eerder genoemd! Veel nieuws en natuurlijk veel handige applicaties voor Symbian software!
Google sync wordt helaas niet ondersteund op uw apparaat. Wat ik dan weer beetje raar vind!Slitch schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:59:
Zijn er al mensen die Googlesync gebruiken met deze telefoon?
http://www.google.com/sea...official&client=firefox-a
http://www.google.com/mobile/default/sync.html
[ Voor 28% gewijzigd door niekosniekos op 02-06-2009 13:35 ]
Verwijderd
Bedankt voor de foto's. Zo te zien is het een redelijk standaard telefoon agenda zoals we gewend zijn van Samsung, maar dan (gelukkig) een aantal malen groter 
Is er makkelijk te switchen van dag naar week naar maand view? of gaat dat alsnog via 'opties' -> 'weergave' ->'maand/week/dag'
En heeft iemand al Outlook synchronisatie geprobeerd misschien?
Is er makkelijk te switchen van dag naar week naar maand view? of gaat dat alsnog via 'opties' -> 'weergave' ->'maand/week/dag'
En heeft iemand al Outlook synchronisatie geprobeerd misschien?
Verwijderd
Is het eigenlijk mogelijk om Garmin i.p.v. Route 66 op deze telefoon te gebruiken?
Ik wil namelijk liever Garmin op de i8910 dan Route 66 aangezien deze niet altijd even goed werkt.
Ik wil namelijk liever Garmin op de i8910 dan Route 66 aangezien deze niet altijd even goed werkt.
Verwijderd
Ja dat is mogelijk, zie een eerder geplaatst bericht in dit topic:Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:28:
Is het eigenlijk mogelijk om Garmin i.p.v. Route 66 op deze telefoon te gebruiken?
tomhster schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 22:11:
Garmin doet het ook op de i8910. Stoer plaatje:
[afbeelding]
Verwijderd
Oké dat is mooi om te horen/zien.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:35:
[...]
Ja dat is mogelijk, zie een eerder geplaatst bericht in dit topic:
[...]
Heeft iemand hier verder al evaring mee?
Verwijderd
tomhster zou als hij route66 op zijn toestel had, zijn ervaringen van zowel route 66 als garmin geven. Hierop moeten we echter nog even wachten. Misschien dat hij wel al de ervaringen van garmin voor je wilt geven..Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:39:
[...]
Oké dat is mooi om te horen/zien.
Heeft iemand hier verder al evaring mee?
Als ik op de samsung site kijk bij de downloads voor de i8910HD dan zie ik SamsungLBS staan.
Nu heb ik dit gedownload en blijkt het Route66 v9 te zijn voor samsung.
Als ik (hopelijk morgen) mijn telefoon binnen krijg dan ga ik meteen kijken of ik dit kan installeren.
Dan gebruik ik maps van mijn oude Route 66.
Als ik (hopelijk morgen) mijn telefoon binnen krijg dan ga ik meteen kijken of ik dit kan installeren.
Verwijderd
Samsung LBS is inderdaad Route66,.. het eigenaardige aan dit stukje software is dat je eerst een map van nederland moet downloaden ergens in de 100mb, en als je dat hebt gedaan dan kan je leuk kijken in 3D waar je bent en andere steden de straten ervan bekijken....MAAR als je wilt navigeren heb ik een spijtige mededeling voor iedereen die zit namelijk in de software GELOCKT.. en je raadt het al om dat te unlocken (op de officieele manier althans) moet je geld dokken.. en je kan enkel betalen met VISA/Mastercard/dinercard.. en nog 1 kaart waar ik de naam zoëven niet van weet.. afijn ik heb dat niet.. en dan kan je kiezen hoe lang je licentie wilt.. 1 dag / 3 dagen / 1 week en zo verder.. tot 2 jaar.... kan je het afkopen... mgoed ik vind het persoonlijk een misselijke stunt.. denk je vet navigatiesoftware in je mooie toestel.. en dan kan je hem niet gelijk gebruiken om te navigeren..JA na betaling ervan.. beetje jammer zeg maar.. wou ik even mededelen aan de mensen hier..Slitch schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:47:
Als ik op de samsung site kijk bij de downloads voor de i8910HD dan zie ik SamsungLBS staan.
Grtz Dtommy
In welk topic kan nu gediscussieerd worden over de levertijden?
Edit: laat maar, ik wist niet dat het topic daarvoor weer geopend is.
Edit: laat maar, ik wist niet dat het topic daarvoor weer geopend is.
[ Voor 36% gewijzigd door joblamie op 02-06-2009 18:15 . Reden: al gevonden ]
Ook ik heb hem dan! Wat me opviel is dat er nog maar HEEL weinig gadgets voor zijn. Verder vind ik de lock/unlock functie niet zo handig en het internetten ging best traag. Ik zal er later meer over vertellen
Verwijderd
welke provider heb je dan dat het internet zo traag ging? ligt misschien eerder daaraan dan aan de telefoon zelf.roel88 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:20:
Ook ik heb hem dan! Wat me opviel is dat er nog maar HEEL weinig gadgets voor zijn. Verder vind ik de lock/unlock functie niet zo handig en het internetten ging best traag. Ik zal er later meer over vertellen
Verwijderd
roel88 ten 1ste ook jij proficiat met je nieuwe telefoonroel88 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:20:
Verwijderd
Vandaag was ik in de T4T en daar zag ik het toestel. Een verkoper kwam naar mij toe en vroeg wat ik ervan vond. Merkwaardig was dat hij nadat hij mijn verhaal had gehoord, opeens de vraag stelde waarom ik deze wou en niet zou gaan voor een htc diamond 2. Toen ik antwoorde met dat windows mobile mij niet aansprak.. begon hij opeens de hele samsung af te kraken, slechte camera, slecht besturingssysteem, etc. Net zo slecht als de innov8 zei hij.
snappen jullie dit?
snappen jullie dit?
Verwijderd
neeVerwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:10:
Vandaag was ik in de T4T en daar zag ik het toestel. Een verkoper kwam naar mij toe en vroeg wat ik ervan vond. Merkwaardig was dat hij nadat hij mijn verhaal had gehoord, opeens de vraag stelde waarom ik deze wou en niet zou gaan voor een htc diamond 2. Toen ik antwoorde met dat windows mobile mij niet aansprak.. begon hij opeens de hele samsung af te kraken, slechte camera, slecht besturingssysteem, etc. Net zo slecht als de innov8 zei hij.
snappen jullie dit?
nee een touch diamond 2 is geweldig pfff.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:10:
snappen jullie dit?
De mensen tegenwoordig in winkels doen of ze overal verstand van hebben, terwijl de meeste hier beter weten.
De i8910 is een klasse apart, camera maakt net zulke mooie foto;s als de innov8.
En slecht besturingssysteem ?Het is heel wat handiger en makkelijker in gebruik als Windows Mobile, gegarandeerd
Verwijderd
Is iemand al een goed hoesje/case tegen gekomen voor de i8910?
Ben hier namelijk erg hard naar op zoek, maar kom alleen maar universele tegen.
Is een screenprotector ook afdoende tegen beschadigingen?
IK heb deze aangeschaft: http://cgi.ebay.com/ws/eB...EWNX:IT&item=390054304092Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:48:
hiernaast:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...EWNX:IT&item=330327989407
en nog een slimcase!
Iemand al goede software site gevonden?
De Omnia HD loopt op Symbian en daar zijn een hoop dedicated sites voor te vinden. Ik zou zeggen, pak Google er eens bij. Genoeg te vinden
Ik kwam deze tegen: http://shop.brando.com.hk...case_p03416c0002d004.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:48:
Misschien niet geweldig mooi zo'n silicone case, maar wel bestendig en niet te duur. Heb er zelf ook weleens wat besteld, betrouwbare shop!
Verder zijn hier en daar ook nog van die pouches en leather cases te koop, maar ik denk dat bovenstaande meer is waar je op doelt.
Ik vind die leather case nog wel aardig aan de prijs zeg 
Heeft iemand al eens gewoon met de sound recorder een luidruchtig stuk muziek opgenomen?
(daar waar de AMR faalt)
De sound recorder gebruikt wel AAC toch? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van geluidsopname. Vergelijkbaar met nokia of?
Heeft iemand al eens gewoon met de sound recorder een luidruchtig stuk muziek opgenomen?
(daar waar de AMR faalt)
De sound recorder gebruikt wel AAC toch? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van geluidsopname. Vergelijkbaar met nokia of?
Verwijderd
weet iemand hoe ik de automatische w-lan uit kan schakelen zodat ik weer via me web&walk op internet kan?? Ik kom der niet uit. Elke keer als ik op internet ga gaat ie weer zoeken naar W-lan.
Maar voor zo'n toestel kan het ook wel. (prijs gezien)Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:36:
weet iemand hoe ik de automatische w-lan uit kan schakelen zodat ik weer via me web&walk op internet kan?? Ik kom der niet uit. Elke keer als ik op internet ga gaat ie weer zoeken naar W-lan.
Hiernaast een vraag!
Ik had een .wmv film geupload!
http://uk.samsungmobile.c...ung-i8910hd-specification bij video
staat dat ie dat wel kan

Iemand enig idee hoe je Youtube kan toevoegen als communitie om filmpjes up te loaden?
[ Voor 7% gewijzigd door niekosniekos op 03-06-2009 11:25 ]
Verwijderd
Oh heb t al gevondenVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:36:
Maar nu de volgende vraag, hier weet ik echt niet wat ik er mee aan moet.
Hoe kan ik via internet op telefoon op Hotmail??? (url: www.hotmail.com)
Het is me 1 keer gelukt dat ik em kon openen maar nu geeft hij de hele tijd aan:
- U verlaat een beveiligde webpagina. Doorgaan? Ja/Nee
- Beveiligde verbinging wordt geopend. Inhoud blijft onzichtbaar voor anderen. Doorgaan? Ja/Nee
En dat blijft hij de hele tijd herhalen als ik op JA blijf drukken en als ik op NEE druk dan sluit hij de pagina.
Zijn er meer mensen met dit probleem en heeft er iemand een oplossing??
En de sound recorder tegelijk draaien met het filmen?Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:59:
(daar waar de AMR faalt)
Dat deden ze in de jaren 70' met 8mm filmjoblamie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:22:
[...]
En de sound recorder tegelijk draaien met het filmen?
Dus.... ik heb liever een oplossing wat gewoon werkt en SVP niet terug naar de oertijd.... zoo duf allemaal van Samsung. Highend met lowend solutions....
tegelijk laten lopen is al geprobeerd maar de audio-opname stopt zodra de video-opname gestart wordt dus dat werkt helaas niet
Verwijderd
GoT is geen helpdesk. Dit soort berichten willen we dan ook niet zien. Communicatie kan via het forum. Lees aub Het algemeen beleid even door.
[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 03-06-2009 18:02 ]
Verwijderd
Scherm is opzich sterk genoeg maar voor je eigen veiligheid is een screenprotector altijd beter.
Hallo Mensen,
Ik heb sinds vandaag mijn Omnia HD ontvangen en had hier een vraag of mensen dezelfde "problemen" hebben. Ik heb op alle filmpjes wat over de Omnia HD ging gezien dat je verschillende desktops kon creereren met de 3 blauwe blokken bovenin op het beginscherm. Ik mis dit, ligt dit nou aan mijn telefoon of heeft iedereen hier last van?
Ik kan de widgets wel toevoegen aan de 3 verschillende desktops maar kan er volgens niet tussen scrollen.
Alvast bedankt.
Mvg,
Rick
Ik heb sinds vandaag mijn Omnia HD ontvangen en had hier een vraag of mensen dezelfde "problemen" hebben. Ik heb op alle filmpjes wat over de Omnia HD ging gezien dat je verschillende desktops kon creereren met de 3 blauwe blokken bovenin op het beginscherm. Ik mis dit, ligt dit nou aan mijn telefoon of heeft iedereen hier last van?
Ik kan de widgets wel toevoegen aan de 3 verschillende desktops maar kan er volgens niet tussen scrollen.
Alvast bedankt.
Mvg,
Rick
[ Voor 12% gewijzigd door rroetenberg op 03-06-2009 21:19 ]
Ik heb de i8910 HD nu een halve dag in bezit en heb er al aardig wat mee gespeeld. Enkele ervaringen:
- Batterij raakt nu na een halve dag flink spelen op
- Toestel reageert razendsnel
- Bij SMS-en reageert het scherm met name bij spaties minder rap dan op andere plaatsen
- De foto kwaliteit is goed te noemen
- De video kwaliteit valt mij iets tegen, de kleuren zijn iets grauw, maar wellicht valt dit aan te passen
- De audio kwaliteit bij video opnamen valt mij reuze mee, spraak is prima verstaanbaar
- Het volume op het toestel blijft ook op zijn hardst helder
- Ik mis de Exchange synchronisatie voor Contactpersonen en Agenda, waar zit dit?!
- Ik mis de mogelijkheid om in Route66 kaarten via WiFi te downloaden (kan alleen via 3G lijkt het)
- Automatisch email ophalen 1 keer in de zoveel minuten lijkt niet te werken
Het toestel functioneert goed, maar ik ben nog niet compleet lyrisch...
Wordt vervolgd, en tips zijn meer dan welkom.
- Batterij raakt nu na een halve dag flink spelen op
- Toestel reageert razendsnel
- Bij SMS-en reageert het scherm met name bij spaties minder rap dan op andere plaatsen
- De foto kwaliteit is goed te noemen
- De video kwaliteit valt mij iets tegen, de kleuren zijn iets grauw, maar wellicht valt dit aan te passen
- De audio kwaliteit bij video opnamen valt mij reuze mee, spraak is prima verstaanbaar
- Het volume op het toestel blijft ook op zijn hardst helder
- Ik mis de Exchange synchronisatie voor Contactpersonen en Agenda, waar zit dit?!
- Ik mis de mogelijkheid om in Route66 kaarten via WiFi te downloaden (kan alleen via 3G lijkt het)
- Automatisch email ophalen 1 keer in de zoveel minuten lijkt niet te werken
Het toestel functioneert goed, maar ik ben nog niet compleet lyrisch...
Wordt vervolgd, en tips zijn meer dan welkom.
Laat maar, gevonden! Via Roadsync heb ik al mijn contacten en agenda items weer terug.joblamie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:37:
Kan je bij dit toestel ook een keuze maken welke verbinding je wilt maken? Bij mijn N95 heb ik het zo ingesteld, dat de browser mij vraagt, wil je GSM netwerk of een wifi punt gebruiken. Ik weet niet of dit typisch Nokia is of typisch Symbian.
Verder zie ik in dit toestel steeds meer als een mooie opvolger voor mijn N95. Ik zou 'm graag 'n keer willen vasthouden, en uitproberen. Hier in Nijmegen was het toestel 2e Pinksterdag nog niet te zien in de bekende winkels.
Verder zie ik in dit toestel steeds meer als een mooie opvolger voor mijn N95. Ik zou 'm graag 'n keer willen vasthouden, en uitproberen. Hier in Nijmegen was het toestel 2e Pinksterdag nog niet te zien in de bekende winkels.
Joechei, de handleiding is nu in PDF formaat te bekijken.
En wel hier: HANDLEIDING
Iets voor in de startpost, of maak zelf een mirror !
En wel hier: HANDLEIDING
Iets voor in de startpost, of maak zelf een mirror !
Beetje snel doorgebladerd, maar nogal schrale manual als je het mij vraagt. Nou zal een Tweaker natuurlijk die manual in een hoekje wegpleuren tot er iets echt mis gaat, maar dan heb je er ook geen kont aan haha.
Vind hem anders nog behoorlijk uitgebreid voor een telefoon. Ik heb er gezien van 10 ienieminikantjes voor de Samsung.
[ Voor 3% gewijzigd door W00fer op 04-06-2009 02:01 ]
Iemand toevallig al wat meer updates over dat codec gebeuren gevonden?? Zie er weinig nieuws meer over eigenlijk.
En voor diegene die vinden dat het wel meevalt, zou ik zeggen luister en huiver
http://www.youtube.com/watch?v=MHtbbQKsWpw
En voor diegene die vinden dat het wel meevalt, zou ik zeggen luister en huiver

Ik heb de omnia hd sinds gister in gebruik en kwam een demo filmpje tegen waarin ze het 3d multitasking gedeelte laten zien. Maar echt nergens kan ik iets terugvinden hoe je dat kan openen of activeren. Iemand enig idee?
Mijn ervaringen met het toestel tot nu toe:
+ Scherm is in 1 woord geweldig.
+ Snelheid van het besturingssysteem en touchscreen.
+ GPS heeft binnen enkele seconden een fix, ook binnenshuis. (wel gps+ gegevens gedownload)
+ Toestel voelt degelijk aan.
- Browser is niet de snelste, grote paginas scrollen niet heel vloeiend.
- Audio bij de videorecorder, maar dat wisten we al.
+ GPS heeft binnen enkele seconden een fix, ook binnenshuis. (wel gps+ gegevens gedownload)
Moest je daar niet de menu-toets voor inhouden? (iig die toets tussen de bel- en ophangknop). Pff moet nog 3 weken wachten, wil m ook hebbenMaxie schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:04:
Ik heb de omnia hd sinds gister in gebruik en kwam een demo filmpje tegen waarin ze het 3d multitasking gedeelte laten zien. Maar echt nergens kan ik iets terugvinden hoe je dat kan openen of activeren. Iemand enig idee?
Dat heb ik geprobeerd, en dan krijg je idd een klein venstertje met de open toepassingen, maar niet dat 3D menu wat je op de youtube filmpjes kan terugzien.Southern Sun schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:07:
[...]
Moest je daar niet de menu-toets voor inhouden? (iig die toets tussen de bel- en ophangknop). Pff moet nog 3 weken wachten, wil m ook hebben

Verwijderd
toch wel weer grappig om te zien dat je me filmpje,erbij pakt bjorn.maar ik wil wel even een toelichting geven, ik sta op dat moment letterlijk onder een monitor speaker van de dj,dan is het nog niet zo verwonderlijk dat het geluid k u t is,mgoed,hopelijk word er door samsung nog aan gewerkt.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:09:
Iemand toevallig al wat meer updates over dat codec gebeuren gevonden?? Zie er weinig nieuws meer over eigenlijk.
En voor diegene die vinden dat het wel meevalt, zou ik zeggen luister en huiver![]()
hey, ik heb speciaal voor dit toestel een account gemaakt 
ik heb em sinds dinsdag van pdashop.nl ik vind em echt goed en snel werken.
ik heb alleen 1 probleem en dat is dat de GPS maar geen verbinding wilt maken er staat altijd "geen verbinding"
heb het zowel binnen als buiten geprobeerd.
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem (of is dit de verkeerde forum ?)
bij instellingen heb ik alleen de geintegreerde GPS gekozen. (heb het ook verandert maar heb geen resultaat).
Allroms
ik heb em sinds dinsdag van pdashop.nl ik vind em echt goed en snel werken.
ik heb alleen 1 probleem en dat is dat de GPS maar geen verbinding wilt maken er staat altijd "geen verbinding"
heb het zowel binnen als buiten geprobeerd.
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem (of is dit de verkeerde forum ?)
bij instellingen heb ik alleen de geintegreerde GPS gekozen. (heb het ook verandert maar heb geen resultaat).
Allroms
Okey dit zijn mijn plus en minpunten over de omnia hd:
+Mooie schermpie. Geweldig om video's op te kijken,
+Geluid. Kan redelijk hard en is mooi helder.
+Snelheid.
-Bereik. Waar ik met mijn n95 8gb 6 streepjes heb, heb ik er met mijn omnia hd 2.... Dit is een groot minpunt.
-Menu. In landscape mode is de helft van het menu nog steeds verticaal te zien. Dus je moet je telefoon steeds omdraaien. Er is ook geen manier om je telefoon vast in landscape mode te zetten. Je moet hem dus altijd schuin blijven houden.
-Geluid bij het opnemen van een video is natuurlijk 100% ruk. Beetje jammer....
+Mooie schermpie. Geweldig om video's op te kijken,
+Geluid. Kan redelijk hard en is mooi helder.
+Snelheid.
-Bereik. Waar ik met mijn n95 8gb 6 streepjes heb, heb ik er met mijn omnia hd 2.... Dit is een groot minpunt.
-Menu. In landscape mode is de helft van het menu nog steeds verticaal te zien. Dus je moet je telefoon steeds omdraaien. Er is ook geen manier om je telefoon vast in landscape mode te zetten. Je moet hem dus altijd schuin blijven houden.
-Geluid bij het opnemen van een video is natuurlijk 100% ruk. Beetje jammer....
Dat viel mij ook op, mijn n95 leek beter bereik te hebben op sommige plaatsen dan wat mijn Omnia nu heeft.roel88 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:12:
Al zeggen "streepjes" niet zo veel i guess, zou het liever in procenten/signaalsterkte zien.
Bij mijn i8910 die ik sinds gister heb heb ik al erg vaak meegemaakt op het moment dat ik aan het surfen ben ( zowel met de ingebouwde broser als met opera mini ) dat de browser zo goed als vastloopt. Ik krijg nog wle een reactie, maar elke input van mij wordt 30 seconden later pas verwerkt zeg maar.
Hebben meer mensen dit?
Hebben meer mensen dit?
Hier heb je een code om dingen te testen met de tel.
Zo kun je dacht ik de temperatuur uitlezen van de batterij etc
Phone testmode: *#0228#
Zo kun je dacht ik de temperatuur uitlezen van de batterij etc
Phone testmode: *#0228#
nope geen last van gehadJordan schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:37:
Bij mijn i8910 die ik sinds gister heb heb ik al erg vaak meegemaakt op het moment dat ik aan het surfen ben ( zowel met de ingebouwde broser als met opera mini ) dat de browser zo goed als vastloopt. Ik krijg nog wle een reactie, maar elke input van mij wordt 30 seconden later pas verwerkt zeg maar.
Hebben meer mensen dit?
Ja ik heb dit een paar keer gehad.
Dit gebeurt echter als ik op mijn wifi netwerk zit.
Volgens blijft de WIFI verbinding niet de hele tijd open.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Het was hier gepost maar ik kan het niet meer vinden.
Dit gebeurt echter als ik op mijn wifi netwerk zit.
Volgens blijft de WIFI verbinding niet de hele tijd open.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Het was hier gepost maar ik kan het niet meer vinden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om over het toestel te praten,
Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.
Dit topic is om over het toestel te praten,
Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.