Vanmorgen opgehaald en de eerste indrukken:
1. jezus christ monkey balls, wat een scherm! Je gelooft t gewoon niet tot je het zelf ziet. Mag dan wel niet
de hoogste resolutie out there zijn maar trust me, I couldn't care less. Hij is echt ontzettend scherp en
helder. Kon me eerst niet voorstellen dat íemand uberhaupt ooit een film/serie op zn telefoon zou willen
kijken, maar you can call me a believer now. Mocht je het nog niet door hebben, ik ben er echt heel
enthousiast over, echt fenomenaal!
2. Razendsnel en responsive.
3. Filmen viel me heel erg mee, uit de filmpjes op youtube leek net
of de framerate eigenlijk keihard zoog. Heb hier zelf nog geen last van gehad.
Geen motionblur als ik mn hand heen en weer zwaai etc.
4. Os snel en overzichtelijk, maar niet heel veel diepgang.
5. Scherm is wel allergisch voor zonlicht
6. Typen gaat echt als een trein, zowel op de full-qwerty als op de alfanummerieke,
had nog helemaal geen ervaring met touchscreens (behalve in de winkel dan)
maar had het binnen een kwartiertje goed onder de knie. Wat dat betreft duizendmaal
fijner trouwens dan bijvoorbeeld de lg arena, gewoon puur door de grootte van de knoppen
ook al heeft ie dan geen multitouch (en ik heb echt geen worstevingerrs

)
6. Belkwaliteit: helder en duidelijk te verstaan, alleen een beetje ' mechanisch' , ik ben
sowieso al geen held in stemmen herkennen aan de telefoon maar deze gaat daar iig
ook zeker geen verandering in brengen. Dat gezegd hebbende, is alles wel prima te verstaan
en ook geen last van ruis oid.
7 Ontvangst is prima, heb nog nergens minder dan 3 streepjes gehad (inclusief tram, trein, in huis en buiten).
8 Een negatief puntje is voor mij wel de afsluitklepjes voor de 3.5 jack en de microusb. Die zien er niet echt
uit alsof ze het lang gaan overleven. Maar goed dat dacht ik ook bij mijn k800i en die zitten er ook nog
steeds aan, dus misschien valt t wel mee.
9. Manual: op zn zachtst gezegd een beetje minimalistisch.
10.Earplugs: meteen de prullenbak in. Er komt geluid uit, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
[
Voor 11% gewijzigd door
k.olfers op 05-06-2009 15:58
]