Samsung Omnia HD (i8910) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste
Acties:
  • 185.616 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Ja ik heb dit een paar keer gehad.
Dit gebeurt echter als ik op mijn wifi netwerk zit.
Volgens blijft de WIFI verbinding niet de hele tijd open.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Het was hier gepost maar ik kan het niet meer vinden.
Meen me te herinneren dat het me de powersaving mode te maken had. Dat
de wificonnectie niet automagisch aan blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor menen die nog niet besteld hebben en nog zitten te twijfelen:

http://omniahdmobile.blogspot.com/2009/06/failure.html

Op deze site staan verschillende redenen waarom je de telefoon beter niet zou kopen. De man van de site gaat hem zelf waarschijnlijk laten passeren tenzij samsung met goede updates komt om al de minpunten recht te zetten. Hij heeft echter niet veel vertrouwen in samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Nouja, die punten zijn volgens mij al besproken. Verder lijkt het mij een beetje Samsung bashing. Zijn probleem is niet zozeer d'eze telefoon alswel Samsung in t algemeen. Is zn goed recht natuurlijk, maar ik vind het voorbarig om dingen te gaan roepen voordat je 'm zelf in je handen hebt gehad. Zijn eerste punt is natuurlijk terecht, maar die is iedereen inmiddels al bekend. Het tweede lees je zoveel tegenstrijdige dingen over. Maar volgens mij is er met die batterij niets mis, dat ie nogal snel opgaat als je hd filmpjes gaat bekijken.. sja. 3 +4 Zou ik zo niet weten, kan me niet voorstellen dat ze een pc suite uitbrengen die hun eigen phone niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-07 10:42
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:55:
voor menen die nog niet besteld hebben en nog zitten te twijfelen:

http://omniahdmobile.blogspot.com/2009/06/failure.html

Op deze site staan verschillende redenen waarom je de telefoon beter niet zou kopen. De man van de site gaat hem zelf waarschijnlijk laten passeren tenzij samsung met goede updates komt om al de minpunten recht te zetten. Hij heeft echter niet veel vertrouwen in samsung...
Lol... wat een slecht stukje zeg. De helft van die argumenten klopt gewoon niet. Volgens mij heeft hij het ding nog geen eens in zijn handen gehad.

Slechte geluids kwaliteit bij opgenomen video. Oud nieuws.

De batterij gaat heel lang mee mits je hem goed gebruikt.

Samsung pc suite herkende mijn omnia hd meteen.

Java probleem? Ik heb er nog niks van gemerkt maar kan zo maar waar zijn.

Software support. Kan best dit is mijn eerste samsung :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:24:
[...]

toch wel weer grappig om te zien dat je me filmpje,erbij pakt bjorn.maar ik wil wel even een toelichting geven, ik sta op dat moment letterlijk onder een monitor speaker van de dj,dan is het nog niet zo verwonderlijk dat het geluid k u t is,mgoed,hopelijk word er door samsung nog aan gewerkt.
Ik verwacht ook niet dat je dan helder geluid hebt, maar ik ga zelf veel naar hardstyle festivals. Ik kan je melden dat het aantal dB daar ook hoog ligt, en toch produceert mijn n82 acceptabel geluid. Ja het kraakt als je dicht bij de boxen staat. Dat is ook logisch toch?? Het blijft een telefoon.

Maar het geluid wat door de omniaHD wordt genomen = onbruikbaar, vreselijk slecht, heb er geen woorden voor :X

Ik blijf het ook onbegrijpelijk vinden dat ze vanuit samsung met een stelling komen van: dit is kwalitatief de beste oplossing. Schandalig gewoon :/

Ik blijf hopen op een oplossing, eerder schaf ik dit ding niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Iemand die in afwachting is van een toestel met Windows Mobile moet je per definitie wantrouwen. Mijn ervaringen over de eerste 48 uur zijn in ieder geval zeer positief. PC Suite kent de mijne gewoon en ik heb evenmin problemen ervaren met de batterij. In tegenstelling tot de i8510 heb ik nog geen enkele vastlopers o.i.d. gehad. Het is ongelofelijk hoeveel sneller dit toestel is ten opzichte van de i8510. Ik heb Garmin XT geinstalleerd en dat werkt uitmuntend. Ik durf de vergelijking aan dat hij even goed werkt als mijn Garmin Nuvi qua snelheid van routeberekening en dergelijke. Het enorme formaat van het scherm wordt volledig benut. Wel moest ik updaten naar een nieuwere XT-versie, want pas vanaf 5.00.30 en hoger (de nieuwste is 5.00.50) is er ondersteuning voor touchscreens. Verder ben ik ook zeer blij met het feit dat je nu gewoon kunt internetten zonder je een slag in de rondte te hoeven scrollen. SMS'en via het full-QWERTY-toetsenbord gaat ook perfect. Geen puntjes van kritiek? Jawel. Er is helaas nog relatief weinig software beschikbaar op versie 5 van S60. Een aantal van mijn favoriete programma's als Slingplayer, Shazam en NOS Mobiel werken dus nog niet. De installatie lijkt goed te gaan, maar vroeger of later loop je vast. Hopelijk komt er de komende tijd meer software beschikbaar. Komend weekend ga ik wat meer spelen met de camera, dus daar kan ik nu nog weinig zinnigs over zeggen.

[ Voor 0% gewijzigd door RoD op 04-06-2009 19:19 . Reden: Laat die kinderachtige naamsverbasteringen gewoon achterwege aub. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Shazam werkt wel!!!!! hahahaha
Ik heb hem voor de nokia 5800 gedownload.
Je kunt hem via ovi downloaden, de link staat hieronder
In plaats van de itunes store gebruikt hij de nokia music store.
Shazam werkt erg goed moet ik zeggen, heb het alleen niet grondig gebruikt.
Ik heb het alleen met tmf en mtv geprobeerd.
EDIT:
Officiele ovi link:
http://store.ovi.com/cont...12DF2BD92E040050A85326355

[ Voor 29% gewijzigd door Slitch op 04-06-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomhster schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:17:
Iemand die in afwachting is van een toestel met [mbr]Windows[/] Mobile moet je per definitie wantrouwen. Mijn ervaringen over de eerste 48 uur zijn in ieder geval zeer positief. PC Suite kent de mijne gewoon en ik heb evenmin problemen ervaren met de batterij. In tegenstelling tot de i8510 heb ik nog geen enkele vastlopers o.i.d. gehad. Het is ongelofelijk hoeveel sneller dit toestel is ten opzichte van de i8510. Ik heb Garmin XT geinstalleerd en dat werkt uitmuntend. Ik durf de vergelijking aan dat hij even goed werkt als mijn Garmin Nuvi qua snelheid van routeberekening en dergelijke. Het enorme formaat van het scherm wordt volledig benut. Wel moest ik updaten naar een nieuwere XT-versie, want pas vanaf 5.00.30 en hoger (de nieuwste is 5.00.50) is er ondersteuning voor touchscreens. Verder ben ik ook zeer blij met het feit dat je nu gewoon kunt internetten zonder je een slag in de rondte te hoeven scrollen. SMS'en via het full-QWERTY-toetsenbord gaat ook perfect. Geen puntjes van kritiek? Jawel. Er is helaas nog relatief weinig software beschikbaar op versie 5 van S60. Een aantal van mijn favoriete programma's als Slingplayer, Shazam en NOS Mobiel werken dus nog niet. De installatie lijkt goed te gaan, maar vroeger of later loop je vast. Hopelijk komt er de komende tijd meer software beschikbaar. Komend weekend ga ik wat meer spelen met de camera, dus daar kan ik nu nog weinig zinnigs over zeggen.
Waar heb je die Garmin XT dan vandaan, als ik vragen mag? Ben namelijk ook opzoek naar een goede navi voor deze telefoon. Zit er nu overigens wel of geen HDMI op deze telefoon? Ik lees namelijk op de ene site van wel, en de ander weer niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
Ik ben ook geïnteresseerd in dit toestel, het enige probleem is dat ik dan mijn Iphone 3g moet ruilen, alleen moet ik eerst iemand vinden die wil ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:15:
[...]Waar heb je die Garmin XT dan vandaan, als ik vragen mag? Ben namelijk ook opzoek naar een goede navi voor deze telefoon.
Ik vermoed http://samsungi8910omnia....urope-maps2009-working-)/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je alles van ovi store op de omnia hd zetten? en wat is de makkelijkste manier om dit te doen? via pc of telefoon zelf?
(sorry als het al gezegd is geweest, maar heb het hier niet gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:03:
Kan je alles van ovi store op de omnia hd zetten? en wat is de makkelijkste manier om dit te doen? via pc of telefoon zelf?
(sorry als het al gezegd is geweest, maar heb het hier niet gevonden)
Ben ik ook benieuwd naar. Ik snap het Ovi store principe niet zo eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die al weet hoe je in download modus kan komen?

ik weet namelijk alleen de pda en modem.

Iemand al iets bekend over een eventuele update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
tomhster schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:17:
SMS'en via het full-QWERTY-toetsenbord gaat ook perfect. Geen puntjes van kritiek? Jawel. Er is helaas nog relatief weinig software beschikbaar op versie 5 van S60. Een aantal van mijn favoriete programma's als Slingplayer, Shazam en NOS Mobiel werken dus nog niet.
Kun jij eens een fatsoenlijk filmpje of foto maken van het typen van een smsje op het qwerty toetsenbord ?

Is er geen virtual machine, of emulator of iets dergelijks om 3rd edition apps fatsoenlijk te draaien ?

Ja die zijn er. O.a. hier http://groups.google.com/group/emul8

[ Voor 9% gewijzigd door W00fer op 04-06-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:49
U vraagt, wij draaien W00fer!!

Youtube

Gemaakt met mijn oude Samsung G810... It doesnt get any better than this :P Hoop dat je een beetje een beeld ervan krijgt zo.

heb nl. vanochtend mijn I8910 binnengehad. Wat een heerlijk scherm... respons is supervloeiend. Tot nu toe dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat iedereen zo negatief is.
Symbian is een goed systeem wat dus makkelijk up te daten is.

Mijn huidige nokia N73 was ook niet geweldig net na de release.
Maar na 2 updates waren de problemen verholpen.

Ik verwacht dat symbian blijft verbeteren ook bij de samsung i8910 HD.
Ben daarom ook blij dat er symbian op draait.

Ik verwacht hem morgen in huis :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia toestellen zijn makkelijk te updaten.
Samsung Symbian toestellen niet ;)

Gelukkig ben ik in volle toeren bezig om het zover te krijgen helaas heeft niemand nog response op mij gedaan die zou willen helpen :)

Je kan anmelijk niet net zoals bij nokia je telefoon aansluiten e updaten het meot allemaal via een omweg.
Gelukkig gaan er meer wegen naar Rome dus komt vast goed :)

Symbian is een leuk besturingssysteem. Maar voor de echte zakelijke gebruiker raad ik eerder Windows Mobile aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:42:
Nokia toestellen zijn makkelijk te updaten.
Samsung Symbian toestellen niet ;)

Gelukkig ben ik in volle toeren bezig om het zover te krijgen helaas heeft niemand nog response op mij gedaan die zou willen helpen :)

Je kan anmelijk niet net zoals bij nokia je telefoon aansluiten e updaten het meot allemaal via een omweg.
Gelukkig gaan er meer wegen naar Rome dus komt vast goed :)
Errm... ik zie geen verschil met nokia firmware updates en samsungs. De pc suite is precies hetzelfde met dezelfde update knop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Slitch schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:32:
Shazam werkt wel!!!!! hahahaha
Ik heb hem voor de nokia 5800 gedownload.
Je kunt hem via ovi downloaden, de link staat hieronder
In plaats van de itunes store gebruikt hij de nokia music store.
Shazam werkt erg goed moet ik zeggen, heb het alleen niet grondig gebruikt.
Ik heb het alleen met tmf en mtv geprobeerd.
EDIT:
Officiele ovi link:
http://store.ovi.com/cont...12DF2BD92E040050A85326355
Klopt, had 'm ook al gevonden. Killer app! Zelfs de meest bizarre nummers weet 'ie te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
tomhster schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 23:07:
[...]

Klopt, had 'm ook al gevonden. Killer app! Zelfs de meest bizarre nummers weet 'ie te herkennen.
Als ik op die link klik krijg ik dit te zien "Sorry, this item is no longer available.". Kan je misschien een geldige link geven of de file ergens uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
roel88 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 23:11:
[...]

Als ik op die link klik krijg ik dit te zien "Sorry, this item is no longer available.". Kan je misschien een geldige link geven of de file ergens uploaden?
Als je op de site die je wel krijgt rechtsboven even Shazam invult, dan vindt je hem wel.
Hmz, als je doorklikt vindt ie weer niets. :/

Maar goed: probeer het eens op http://www.shazam.com/music/web/pages/getshazam.html

Verspreiden doen we niet aan, want dat is niet legaal. :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 04-06-2009 23:14 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
pven schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 23:12:
[...]

Als je op de site die je wel krijgt rechtsboven even Shazam invult, dan vindt je hem wel.
Hmz, als je doorklikt vindt ie weer niets. :/

Maar goed: probeer het eens op !GN!T!ON in "Het Sygic McGuider Topic"

Verspreiden doen we niet aan, want dat is niet legaal. :Y)
Verspreiden van een demo versie is wel legaal hoor :P Beetje raar dat ze de applicatie hebben verwijdert. Ik kan hem ook zien maar niet downloaden.

Ja heb ik geprobeerd maar op de site van shazam vind ik alleen de verzie voor lagere symbian versies. Dus niet voor de touchscreen

[ Voor 10% gewijzigd door roel88 op 04-06-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Excuses! Ik zit idd naar de verkeerde versie te zoeken. :$

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:15:
[...]

Waar heb je die Garmin XT dan vandaan, als ik vragen mag? Ben namelijk ook opzoek naar een goede navi voor deze telefoon. Zit er nu overigens wel of geen HDMI op deze telefoon? Ik lees namelijk op de ene site van wel, en de ander weer niet.
De officiele Garmin XT kun je uiteraard hier krijgen:

http://www8.garmin.com/mo...3805333.3.2.utmcsr=google|utmccn=(organic)|utmcmd=organic|utmctr=xt%205.00.50&__utmv=-&__utmk=34602145

Maar ook bij www.gps.nl. Helaas kun je dan dus geen andere microSD gebruiken. De oplossingen daarvoor zitten allemaal in het grijze gebied, dus daar mag ik je niet niet naar verwijzen. Mocht je op zoek zijn naar perfecte navigatie, zoek niet verder. Ik zal die gratis Route66 wel bestellen, maar de kans dat ik 'm ga gebruiken lijkt me HEEL erg klein.

Er zit overigens geen HDMI aansluiting op het toestel, de enige ingang is een mini-USB (en een 3.5 mm headphonejack).

Die Ovi-store is gewoon een kwestie van registreren. Vervolgens zoek je een app. uit en laat je een link naar je telefoon sturen. Die link leidt naar de download. Installeren, klaar. Werkt goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomhster schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 23:20:
[...]

Mocht je op zoek zijn naar perfecte navigatie, zoek niet verder. Ik zal die gratis Route66 wel bestellen, maar de kans dat ik 'm ga gebruiken lijkt me HEEL erg klein.
Waarom niet verder zoeken? Is deze garmin dan zo goed op de i8910? Of bestaat er nu nog geen goede navigatie voor? Als je route 66 niet gebruikt, kun je hem ook doorverkopen ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
roel88 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 23:15:
[...]

Verspreiden van een demo versie is wel legaal hoor :P Beetje raar dat ze de applicatie hebben verwijdert. Ik kan hem ook zien maar niet downloaden.

Ja heb ik geprobeerd maar op de site van shazam vind ik alleen de verzie voor lagere symbian versies. Dus niet voor de touchscreen
Klopt, die bovenstaande links leveren vanuit Nederland niks op. Ik mag ook niet zeggen waar ik 'm vandaan heb, omdat daar ook dingen worden aangeboden die volgens mij niet gratis behoren te zijn. Hard zoeken op fora naar Shazam voor S60 5th edition is het enige dat ik kan zeggen. It's out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 23:25:
[...]

Waarom niet verder zoeken? Is deze garmin dan zo goed op de i8910? Of bestaat er nu nog geen goede navigatie voor? Als je route 66 niet gebruikt, kun je hem ook doorverkopen ;)..
Route66 zal qua registratie wel aan je IMEI gelinkt worden, dus dat schiet niet op. Als je wilt weten of je Garmin op de i8910 wat vind, moet je gewoon bij de plaatselijke electronicaboer eens gaan spelen met een Garmin Nuvi met een breed breedscherm. Wat je dan ziet en doet komt namelijk voor 99% overeen met hetgeen je ook op je i8910 zult zien. Ik ben heel tevreden met Garmin navigatie, zowel met de programmatuur als met het kaartmateriaal, dat is alles wat ik er mee wil zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
Schijnbaar had ik em als een van de eersten:
*weg* dubieuze site

[ Voor 44% gewijzigd door pven op 18-09-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rroetenberg
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:26
rroetenberg schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:17:
Hallo Mensen,

Ik heb sinds vandaag mijn Omnia HD ontvangen en had hier een vraag of mensen dezelfde "problemen" hebben. Ik heb op alle filmpjes wat over de Omnia HD ging gezien dat je verschillende desktops kon creereren met de 3 blauwe blokken bovenin op het beginscherm. Ik mis dit, ligt dit nou aan mijn telefoon of heeft iedereen hier last van?

Ik kan de widgets wel toevoegen aan de 3 verschillende desktops maar kan er volgens niet tussen scrollen.

Alvast bedankt.

Mvg,

Rick
Niemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier al ervaringen met een mac+ de i8910?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
rroetenberg schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 00:38:
[...]

Volgens mij is het geen probleem. Je kunt gewoon instellen of je een widget-gevuld startscherm wilt, of een "normale" met 4 snelkeuzes die je kunt definieren. Gewoon een kwestie van wat je het prettigste lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rroetenberg
tomhster schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 00:46:
[...]

Volgens mij is het geen probleem. Je kunt gewoon instellen of je een widget-gevuld startscherm wilt, of een "normale" met 4 snelkeuzes die je kunt definieren. Gewoon een kwestie van wat je het prettigste lijkt.
Als ik de linkerbalk met de widgets naar rechts verplaats dan kan ik de widgets wel op 3 verschillende pagina's zetten. Maar als ik vervolgens de linkerbalk met de widgets sluit dan kan ik niet wisselen tussen de 3 verschillende pagina's, ik moet dan eerst weer die linkerbalk openen, anders scherm selecteren en de balk sluiten.

Op de filmpjes krijg je die 3 blauwe kubussen te zien, ik zie deze niet als de linkerbalk gesloten is. Hebben meer mensen dit of ligt dit aan mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
Ondanks dat hij RSAP heeft worden mijn contacten niet overgezet via Bluetooth in mijn auto.

Ik heb een Skoda RS met Columbus navi en bluetooth, dezelfde als de RNS 500 van VW.

Ppairen gaat wel, bellen dus ook, maar zodra ik wil zoeken in mijn contacten op mijn navi scherm in de auto dan gaat hij het telefoonboek updaten en dat blijft dan hangen.

Verder is het een super ding maar als dit is opgelost dan ben ik pas tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister de telefoon gehaald, eerste indruk wouw:D.. maar toch een paar vraagjes waar ik niet helemaal uitkom..
is het mogelijk om een percentage van je batterij te bekijken??(zo ja hoe?)
en ik zit nu te wachten tot ik mijn nieuwe simkaart erin kan stoppen (3 maanden opzeg termijn) en vanaf dan heb ik pas internet.. maar het moet toch ook mogelijk zijn met wifi gratis te internetten (waar een draadloos netwerk is) hoe en waar kan ik dat vinden en hoe werkt dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bovenstaande lijken mij toch basiszaken die in de handleiding staan of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelJunkie
  • Laatst online: 12-05 12:53
Nou, ik heb mijn iPhone 3G ook ingeruild voor deze, tenminste, hij is in bestelling, hoop hem volgende week te hebben!

Maar, nou zat ik te denken, (misschien is er al zoiets hoor) misschien is het leuk om hier op GoT een topic te maken met alleen maar Apps en leuke hebbe dingetjes (widgets, gadgets, hoe heten ze? :9), gewoon in de vorm van links in de OP, een soort GoT i8910 AppStore, aangezien Ovi nogal tegenvalt hoor ik hier en daar?

Iemand? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om dat slot wat op je voorpagina staat daar weg te halen want daar druk je best gemakkelijk op en dan zit je beeld weer op slot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Laatst online: 02-06 02:53
Wii4all schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:18:
Bovenstaande lijken mij toch basiszaken die in de handleiding staan of niet?
Nee staat er volgens mij niet in. Ik was ook op zoek naar de percentages van mijn accu en die heb ik tot op heden niet gevonden.

Ik vind het RSAP probleem wel irritant, dit is trouwens Remote Sim Acces, oftewel het Bluetooth apparaat waar de gsm mee verbonden is heeft access tot de sim en dus ook het telefoonboek op de sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38

robertwebbe

Robert Webbe

Yes, ze liggen vanaf vandaag in de winkels. Ik heb er even mee gespeeld en hij is vet.
Ik heb ook wat foto's en een HD filmpje gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door robertwebbe op 05-06-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:42
rroetenberg schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 01:17:
[...]

Als ik de linkerbalk met de widgets naar rechts verplaats dan kan ik de widgets wel op 3 verschillende pagina's zetten. Maar als ik vervolgens de linkerbalk met de widgets sluit dan kan ik niet wisselen tussen de 3 verschillende pagina's, ik moet dan eerst weer die linkerbalk openen, anders scherm selecteren en de balk sluiten.

Op de filmpjes krijg je die 3 blauwe kubussen te zien, ik zie deze niet als de linkerbalk gesloten is. Hebben meer mensen dit of ligt dit aan mijn telefoon?
Heb hier precies hetzelfde dus het zal wel zo horen. Zodra je op het slotje of de linkerbalk drukt kan je wisselen van scherm. Daarna verdwijnen de blauwe kubussen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:02
Heb hem sinds gisteren binnen! Eerste korte indruk:

Plus:
- scherm is fantastisch
- telefoon is supersnel
- foto's erg goed, ook bij weinig licht
- voelt degelijk aan en ziet er goed uit

Min:
- ontvangst is vrij slecht
- geluidskwaliteit van wat je hoort bij telefoongesprek is slecht (de andere partij verstaat je wel heel goed)
- input is lang niet zo goed als bij de iPhone; in plaats van een mini-qwerty die naar boven schuift, kan je kiezen uit T9 of full-screen qwerty, en je wordt sowieso naar een nieuw scherm gestuurd, dus je ziet niet meer waar je was (internetpagina, tekstinvoer-veld).
- browser lang niet zo vloeiend als van de iPhone.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:52
julianus schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:49:
Min:
- geluidskwaliteit van wat je hoort bij telefoongesprek is slecht (de andere partij verstaat je wel heel goed)
Hier heb ik wel eens eerder iets over gelezen. Hebben meer mensen hier last van? Had namelijk bij mijn vorige samsung ook last van slecht geluid tijdens bellen en dat is echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet waar iedereen het toch telkens over heeft met dat bel geluid, ik heb gewoon super helder geluid met bellen (misschien moet je het volume iets hoger zetten??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rroetenberg schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 00:38:
[...]

Bedoel je soms die 3D task switcher, want die hebben ze er, helaas eruit gesloopt...

http://innovator.samsungm...z~&startPage=1&curPage=42 --> post #209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rroetenberg
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 12:10:
[...]

Bedoel je soms die 3D task switcher, want die hebben ze er, helaas eruit gesloopt...

http://innovator.samsungm...z~&startPage=1&curPage=42 --> post #209
Afbeeldingslocatie: http://www.gsminfo.nl/images/12747/large/Samsung_i8910_Omnia_HD_1.jpg

Ik bedoel deze blauwe kubussen op dit plaatje. Op de filmpjes is allemaal te zien dat je tussen de schermen kunt scrollen of ligt dit aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
Die zijn veranderd naar kleinere witte vakjes.
Het is mij trouwens gelukt om HelloOX 1.4 op de telefoon te zetten met een certificate.
Ovi app zit er nu op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rroetenberg schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 12:14:
[...]
Ik bedoel deze blauwe kubussen op dit plaatje. Op de filmpjes is allemaal te zien dat je tussen de schermen kunt scrollen of ligt dit aan mij?
Nee dat ligt niet aan jou. Het scrollen, slepen, point and drag, tussen je 3 verschillende desktops is eruit gehaald.
Je kan alleen switchen van desktop door die widget balk te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

Slitch schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 12:42:
Die zijn veranderd naar kleinere witte vakjes.
Het is mij trouwens gelukt om HelloOX 1.4 op de telefoon te zetten met een certificate.
Ovi app zit er nu op :D
wat doet die HelloOX 1.4 precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
julianus schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:49:
- input is lang niet zo goed als bij de iPhone; in plaats van een mini-qwerty die naar boven schuift, kan je kiezen uit T9 of full-screen qwerty, en je wordt sowieso naar een nieuw scherm gestuurd, dus je ziet niet meer waar je was (internetpagina, tekstinvoer-veld).
- browser lang niet zo vloeiend als van de iPhone.
Dit is inderdaad wel erg jammer. Het verschil met de iPhone is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
Excuses, ik heb HelloOX 1.3
Met HelloOX kun je ism installserver andere programmas op je telefoon zetten die er niet voor bedoeld zijn.
Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld nokia sportstracker, nokia Ovi, nimbuzz voor de 5800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Bij mij is de belkwaliteit ook goed, zelfs toen ik gister belde met slechts 2 streepjes ontvangst. Ik gebruik de telefon icm Vodafone. Had hiervoor een Samsung G810, en thuis en op werk heb ik (als ik de streepjes vergelijk) hetzelfde 'niveau' van ontvangst. Heb het belvolume op 90% staan.

Wisten jullie btw dat de telefoon via USB oplaadt, ook als je pc zelf uitstaat? Blijkbaar krijgt ie dan nog genoeg stroom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Iemand hier verder een id hoe je direct kan uploaden naar youtube>
wanneer ik filmpie heb gemaakt staat er uploaden naar web .. klik je erop staat er niks om weer te geven

**Update***

Bij communities zit een functie om je sites aan te geven die je graag als voorkeur wilt gebruiken!
nu werkt het!
Iig bedankt allen!

[ Voor 31% gewijzigd door niekosniekos op 05-06-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Mooi, Slitch! Ik wacht nog op een certificaat...

Heeft iemand NOS mobiel goed aan de praat? Ik kreeg hem pas werkend nadat ik al apart verbinding had gemaakt met internet via de browser, en toen viel de verbinding alsnog vaak weg. Streamen werkte ook niet. Maar dat kan heel goed aan telfort liggen, dus heeft iemand anders er wel succes mee?

Ga naar m.nos.nl/nosmobiel op je phone om de app te downloaden.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Slitch schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:14:
Excuses, ik heb HelloOX 1.3
Met HelloOX kun je ism installserver andere programmas op je telefoon zetten die er niet voor bedoeld zijn.
Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld nokia sportstracker, nokia Ovi, nimbuzz voor de 5800.
Respect voor de lef :P haha (hoorde dat er een aantal 5800 stuk waren gegaan omdat de instalserver niet goed werkte?)

Geen problemen gehad daarmee? Als je dat kan bevestigen waag ik mezelf er ook maar aan .. Signen is echt een probleem bij symbian :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 12:04:
weet niet waar iedereen het toch telkens over heeft met dat bel geluid, ik heb gewoon super helder geluid met bellen (misschien moet je het volume iets hoger zetten??)
Da's mooi, maar ik niet. Harder zetten helpt niet, het is juist alsof het geluid overstemt is, ik mis veel details. Daardoor zijn sommige mensen vrij slecht te verstaan, en da's jammer. Ik weet niet waar jij het mee vergelijkt, maar ik met de serie Nokia smartphones die ik hiervoor gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
Voor de mensen die het nog niet wisten. Je foto's worden niet automatisch voorzien van een geotag. Ik ben er net achtergekomen dat je die functie eerst in moet schakelen. Dan moet je bij de camera naar instellingen gaan en dan GPS verbinding aan zetten.

Heeft iemand trouwens al een filebrowser ontdekt in de telefoon? Ik niet namelijk en dat kan ik wel gebruiken om applicaties te installeren van af de telefoon.

[ Voor 24% gewijzigd door roel88 op 05-06-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
Installserver hack is helaas niet gelukt, ik denk dat we een geupdatte installserver nodig hebben.
Je kunt met helloOX wel een aantal programma's installeren die normaal niet geschikt zouden zijn voor je telefoon.
Ik sign nu elk programmatje met mijn developer certificat en freesigner.
Ovi en sportstracker zijn geinstalleerd maar die starten helaas (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Vanmorgen opgehaald en de eerste indrukken:

1. jezus christ monkey balls, wat een scherm! Je gelooft t gewoon niet tot je het zelf ziet. Mag dan wel niet
de hoogste resolutie out there zijn maar trust me, I couldn't care less. Hij is echt ontzettend scherp en
helder. Kon me eerst niet voorstellen dat íemand uberhaupt ooit een film/serie op zn telefoon zou willen
kijken, maar you can call me a believer now. Mocht je het nog niet door hebben, ik ben er echt heel
enthousiast over, echt fenomenaal!
2. Razendsnel en responsive.
3. Filmen viel me heel erg mee, uit de filmpjes op youtube leek net
of de framerate eigenlijk keihard zoog. Heb hier zelf nog geen last van gehad.
Geen motionblur als ik mn hand heen en weer zwaai etc.
4. Os snel en overzichtelijk, maar niet heel veel diepgang.
5. Scherm is wel allergisch voor zonlicht
6. Typen gaat echt als een trein, zowel op de full-qwerty als op de alfanummerieke,
had nog helemaal geen ervaring met touchscreens (behalve in de winkel dan)
maar had het binnen een kwartiertje goed onder de knie. Wat dat betreft duizendmaal
fijner trouwens dan bijvoorbeeld de lg arena, gewoon puur door de grootte van de knoppen
ook al heeft ie dan geen multitouch (en ik heb echt geen worstevingerrs :P)
6. Belkwaliteit: helder en duidelijk te verstaan, alleen een beetje ' mechanisch' , ik ben
sowieso al geen held in stemmen herkennen aan de telefoon maar deze gaat daar iig
ook zeker geen verandering in brengen. Dat gezegd hebbende, is alles wel prima te verstaan
en ook geen last van ruis oid.
7 Ontvangst is prima, heb nog nergens minder dan 3 streepjes gehad (inclusief tram, trein, in huis en buiten).
8 Een negatief puntje is voor mij wel de afsluitklepjes voor de 3.5 jack en de microusb. Die zien er niet echt
uit alsof ze het lang gaan overleven. Maar goed dat dacht ik ook bij mijn k800i en die zitten er ook nog
steeds aan, dus misschien valt t wel mee.
9. Manual: op zn zachtst gezegd een beetje minimalistisch.
10.Earplugs: meteen de prullenbak in. Er komt geluid uit, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

[ Voor 11% gewijzigd door k.olfers op 05-06-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
Lol waarom vindt je die oordopjes zo bagger dan? Ik heb er toch al een paar filmpjes mee bekeken en het geluid lijkt me prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Gaargod schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:22:
U vraagt, wij draaien W00fer!!

heb nl. vanochtend mijn I8910 binnengehad. Wat een heerlijk scherm... respons is supervloeiend. Tot nu toe dik tevreden.
Sick hoe snel dat gaat, ongelofelijk vergeleken bij een LG touchscreen. Die is prehistorisch langzaam vergeleken bij dit.

Thanks voor het filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
roel88 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:15:
Lol waarom vindt je die oordopjes zo bagger dan? Ik heb er toch al een paar filmpjes mee bekeken en het geluid lijkt me prima
Omdat een goede Head/Earphone tegenwoordig wel minimaal van het type Earbud moet zijn:

Geloof mij, het geluid uit een EARBUD is absoluut een aanrader! Het is echt goed!
Het verschil van geluid is als DAG en NACHT als je dat vergelijkt met de oude headphones.

De draag comfort is ook veel beter en aangenamer. De Earbuds wordt altijd geleverd met 3 verschillende maten Buds (rubber/silicone dopjes wat je zelf kan vervangen voor een maatje groter of kleiner, het zit dus altijd aangenaam)

Het nieuwe type....
Het verschil in geluid is echt beter, de BAS klinkt zoveeeeeeeeeeeel beter, alles klinkt veeeel beter... snap je :)

http://www.shopping.com/xPO-Panasonic-Panasonic-RP-HJE300K-Stereo-Earbuds-Panasonic-RPHJE300K

Het oude type:
dan weet je wat ik bedoel. Het geluid is ABSOLUUT bagger met deze types headphones (als je ze vergelijkt met een Earbud).

http://www.shopping.com/xPO-JVC-JVC-HA-F130B-GUMY-EARBUD-HEADPHONES

edit: typos en info toegevoegd.

[ Voor 48% gewijzigd door Fermion op 05-06-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
De oordopjes zijn niet zo slecht voor een telefoon.
Als ik ze echter vergelijk met mn sennheiser mx90's dan merk je direct het verschil!
Vinden nog meer mensen dat de musicplayer op standard setting te weinig bass geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn toch in-ear oordopjes?! ik vind ze niet slecht klinken hoor :)
Iemand een idee hoe ik youtube toevoeg mij de communities? Het lukt me niet.
Wat is btw de standaard blokkeringscode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
in-ear... ook goed :) Ze klinken veel beter dan de oude headphones :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fermion schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:52:
in-ear... ook goed :) Ze klinken veel beter dan de oude headphones :)
Ja inderdaad :) . Zo bedoelde ik het ook niet trouwens, maar hierboven zei er 1 dat de oordopjes bagger waren, toen begon jij te vertellen dat het minimaal earbuds/inears moeten zijn. Maar dat zijn ze dus ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roel88 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 23:04:
[...]

Errm... ik zie geen verschil met nokia firmware updates en samsungs. De pc suite is precies hetzelfde met dezelfde update knop. :P
Het verschil is dat deze knop niet werkt.
Daarom meot alles via een andere manier.

Daarom hebben Samsung Innov8 gebruikers ook zoveel klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:32:
[...]

Het verschil is dat deze knop niet werkt.
Daarom meot alles via een andere manier.

Daarom hebben Samsung Innov8 gebruikers ook zoveel klachten.
je kunt updaten via telefoon, status software etc. en dan firmware upgraden, maar daar moet ik allemaal servers etc neerzetten. Dus werkt tot nu toe nog niet.
Hoe kun je trouwens makkelijk Wireless internet aanzetten? of moet je daarvoor heel de tijd naar instellingen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas werkt dit nog niet in geen enkel land.
En ook nog voor geen enkel Samsung Symbian telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:18:
Helaas werkt dit nog niet in geen enkel land.
En ook nog voor geen enkel Samsung Symbian telefoon.
Wanneer je kijkt in de pc suite bij de info.. zie je ook staan software van nokia :>

Ik heb enkele foto's gemaakt, weet niet wat er gebeurde bij het uploaden ze verkleinden een beetje ofzo : 8)
van max naar 1000 * 768 ofzo

ik zal vanavond de foto's op full resolutie online zetten
iig nu eerst hier:
http://bit.ly/NrLHx

Foto's overigens upgeload via de telefoon!

[ Voor 4% gewijzigd door niekosniekos op 05-06-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niekosniekos schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:53:
[...]

Wanneer je kijkt in de pc suite bij de info.. zie je ook staan software van nokia :>

Ik heb enkele foto's gemaakt, weet niet wat er gebeurde bij het uploaden ze verkleinden een beetje ofzo : 8)
van max naar 1000 * 768 ofzo

ik zal vanavond de foto's op full resolutie online zetten
iig nu eerst hier:
http://bit.ly/NrLHx

Hoe heb jij youtube aan je communities toegevoegd? Ik zie facebook en flickr etc allemaal staan maar youtube krijg ik er niet bij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
net binnen, eerste indruk is super.

1 vraagje, waar kan ik de internetinstellingen vinden (provider)

heb namelijk de instellingen van Hi via de sms geïnstalleerd maar die stonden er al in of het is niet helemaal goed gegaan want ze staan er nu dubbel in. ik kan alleen niet vinden waar ik de dubbele eruit kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 20:19:
net binnen, eerste indruk is super.

1 vraagje, waar kan ik de internetinstellingen vinden (provider)

heb namelijk de instellingen van Hi via de sms geïnstalleerd maar die stonden er al in of het is niet helemaal goed gegaan want ze staan er nu dubbel in. ik kan alleen niet vinden waar ik de dubbele eruit kan halen
instellingen, connectiviteit, bestemmingen, internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 20:16:
[...]

Hoe heb jij youtube aan je communities toegevoegd? Ik zie facebook en flickr etc allemaal staan maar youtube krijg ik er niet bij helaas.
Ik wil youtube ook toevoegen aan mijn communities maar deze is denk ik nog niet beschikbaar.

*warez*

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 05-06-2009 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Laatst online: 13-05 18:41
niekosniekos schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:53:
[...]

Ziet er super goed uit op de max. grootte die ik kon zien op die site :9~

Wil je ook een serie maken bij schemer en in de avond in de stad(winkels) bij kunstlicht en ook graag een paar waar je de flitser moet gebruiken om een onderwerp uit te lichten.
(en probeer dan het maximale er uit te halen wat instelling van ISO en sluitertijd aan gaat)

Ik wil graag een vergelijking hebben met m'n K800i met xenon flits en lange sluitertijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij (de)installatie heeft een programma een map achtergelaten in het hoofdscherm van mn menu. Hoe krijg ik deze map weg?
Vinger ingedrukt erop houden werkt hierbij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:12:
gister de telefoon gehaald, eerste indruk wouw:D.. maar toch een paar vraagjes waar ik niet helemaal uitkom..
is het mogelijk om een percentage van je batterij te bekijken??(zo ja hoe?)
Ik zat daar vanmiddag ook even naar te zoeken maar kon het ook niet vinden. Vind het altijd wel handig, want 1 streepje kan 10% zijn maar ook 19% :P

Over de batterij gesproken; Ik heb gistermiddag mijn exemplaar gekocht en begon meteen met opladen toen ik thuiskwam. Na 1,5-2 uur was hij vol, maar ik heb hem nog eens 2 uur extra in het stopcontact gelaten, aangezien het de eerste keer was. Nja gisteravond even er mee gespeeld en vannacht gewoon aan laten staan. Toen ik vanochtend wakker werd stond de batterij nog maar op 1 streepje.. toen even wat videos af laten spelen tot dat ie vanzelf uit ging en heb hem toen weer opgeladen. Na 1,5 uur was hij nog niet klaar, maar ik moest weg en heb hem dus meegenomen. Al snel ging de batterij weer terug naar 4-5 streepjes en ik besloot om maar wat te besparen om in ieder geval op de terugreis muziek te kunnen luisteren. Dat deed ik dus vanavond en toen ik begon had ik 3 streepjes, en toen ik een uur later thuis kwam had ik tot mijn verbazing nog steeds 3 streepjes, terwijl ik juist had verwacht dat hij het misschien net aan zou volhouden :?

Vannacht maar eens goed opladen en kijken of het batterij gedrag dan wat begrijpelijker is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 22:43:
Bij (de)installatie heeft een programma een map achtergelaten in het hoofdscherm van mn menu. Hoe krijg ik deze map weg?
Vinger ingedrukt erop houden werkt hierbij niet.
Ok ik zal morgen door de stad lopen en kijken wat ik voor je kan doen nu een filmpje upgeload van vandaag:

http://www.youtube.com/watch?v=pL9gUongU4E

http://www.youtube.com/watch?v=xBWSRlQr1ZY

[ Voor 12% gewijzigd door niekosniekos op 06-06-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me flink zoeken geblazen naar werkende apps... Enige die ik er nu op heb gelaten is WorldMate, een soort accuweather alleen dan wat sneller (bij mij teminste).
Andere meer succes met het vinden van software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Laatst online: 13-08 15:30
ik probeer de nieuwste versie van pc studio 7 te downloaden van de samsungmobile website om mijn omnia hd te syncen met outlook. Ik krijg de software echter met geen mogelijkheid geinstalleerd. Hij geeft steeds aan dat er een onhelstelbare installatiefout is. Heb het gevoel dat de download file corrupt is, want andere programma's installeert mijn compu prima. Kan iemand me helpen aan een andere link waar ik deze software kan downloaden of heeft iemand een oplossing. alvast veel dank.

sync software voor een mac is ook heel erg welkom

[ Voor 5% gewijzigd door leergierig op 06-06-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 20:35:
[...]

instellingen, connectiviteit, bestemmingen, internet.
bedankt, ben er de eerste keer waarschijnlijk te snel overheen gegaan want ik was ze al een keer tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leergierig schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 11:32:
ik probeer de nieuwste versie van pc studio 7 te downloaden van de samsungmobile website om mijn omnia hd te syncen met outlook. Ik krijg de software echter met geen mogelijkheid geinstalleerd. Hij geeft steeds aan dat er een onhelstelbare installatiefout is. Heb het gevoel dat de download file corrupt is, want andere programma's installeert mijn compu prima. Kan iemand me helpen aan een andere link waar ik deze software kan downloaden of heeft iemand een oplossing. alvast veel dank.

sync software voor een mac is ook heel erg welkom
Ik heb gister ondervonden dat de i8910 gewoon als externe harde schijf wordt herkend bij mijn macbook :) Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
roel88 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:49:
Heeft iemand trouwens al een filebrowser ontdekt in de telefoon? Ik niet namelijk en dat kan ik wel gebruiken om applicaties te installeren van af de telefoon.
Menu --> kantoor --> Best. beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 23:01
Hey,

Ik heb inmiddels dit toestel al 5 dagen en ik kan grotendeels met de rest van de meningen mee gaan. Alleen vind ik wel dat fotograferen in schemer/donkere omgeving erg tegenvalt. Ook heb je last van een blur als je een foto neemt terwijl het object beweegt (kan bij alle camera's zijn, maar soms heb je er wel last van).

Tot nu toe ben ik tevreden met dit toestel (moet ook wel voor zo'n prijs :P), alleen ben ik een paar problemen tegengekomen. Ik vraag me af of jullie dit ook hebben.

Als eerste heb ik het probleem, als een applicatie wordt geannuleerd via de PC Studio, dat de telefoon het interne massageheugen niet meer herkent. Ik kan niet meer bij de files komen en na het rebooten van het toestel (is er een manier om te soft resetten?) pikt hij het weer op. Erg irritant omdat ik dan weer mijn achtergrond en mijn thema opnieuw moet instellen. Heeft iemand anders dit probleem ook?
Ik krijg ook problemen met het interne massageheugen wanneer ik het toestel aangesloten heb aan de PC, en probeer in een map te komen, maar wat niet lukt omdat de USB kabel aangesloten is. Hierna herkent de telefoon het interne massageheugen wederom niet en tevens de telefoongeheugen.

Ook wilt het soms zoeken naar muziekbestanden erg stroef lopen. Ik heb een keer gehad dat de telefoon de muziekbestanden min of meer in de lijst heeft gezet, maar dat niks afgespeeld kon worden (vergelijkbaar met winamp als de locatie van de file veranderd wordt). Met 10x opnieuw proberen en te rebooten lukte het uiteindelijk wel.

Nog een probleem die ik tegen ben gekomen is het feit dat de telefoon een keer aan gaf dat de music player niet kon worden gestart, omdat de USB kabel erin zat (wat niet het geval was). Via Menu > Instellingen > Connectiviteit, stond er gewoon "USB Niet verbonden"...

Als laatste wil ik opmerken dat de telefoon automatisch oplaadt wanneer deze aangesloten is op de USB. Erg irritant wanneer je batterij al vol is. Maar heeft dit ook invloed op de levensduur van je accu? De hele tijd opladen terwijl hij nog 50%+ lading heeft?

Dus, heeft iemand ook deze problemen die ik daarboven heb omschreven? En enige oplossingen daarvoor?
Zijn het misschien nog bugs in de firmware die eventueel later gefixt worden? And last but not least, is er een snellere manier om te rebooten (m.b.v. soft reset bv.)?

Alvast bedankt voor het lezen van deze post ;)

Edit: Ook heb ik het probleem dat de filmpjes en foto's steeds opgeslagen worden in verschillende mappen (op datum). Kan je niet alles in één map laten opslaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Amps op 06-06-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een aantal sites waar software voor de i8910 HD op staat. Ofwel symbian s60 5th edition.

-------> http://dailymobile.se/category/applications-s60v5/

-------> http://www.allaboutphones.nl/downloads/

-------> http://www.symbian-freak....0_5th/00_index_5th_ed.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Zo, de hele nacht opgeladen en nu lijkt alles ok :)

Even iets anders; bij de radio staan 6 plusjes om snel radiostations toe te voegen. Ik heb er nu 3 staan, niet omdat ik ze gebruik maar gewoon om even te proberen enzo. Echter zijn ze met geen mogelijkheid weer weg te halen :?

Heb de handleiding er bij gepakt maar er wordt met geen woord over gesproken. Weet iemand hoe dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
roel88 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:15:
De éne in-ears zijn zeker de andere niet. Ik had nog mn in-ears van mn k800i liggen en dat is echt een wereld van verschil, zeker wat betreft de bas. Daarnaast vind ik de samsung in-ears niet lekker zitten en zijn ze IMHO veels te log...

Crasht bij jullie accuweather ook de hele tijd? Als ik een andere locatie in wil stellen kapt ie er gewoon mee, en verdwijnt van mn scherm en van de widgetbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
Ik ben er achter gekomen waarom ik zo een slecht bereik heb ik eens met de omnia hd. De netwerkmodus staat normaal op DUAL MODE. Dan heb ik hooguit 2 streepjes vaak maar 1 of soms zelfs geen. Als ik die overzet naar GSM heb ik in eens vol bereik. Ik heb alleen geen idee wat het verschil is. Kan iemand mij dat misschien vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:00

yassine

Nothing to it but to do it!

Dat betekent dat hij zich zowel op het 3G en GSM netwerken registreet = Dual mode
GSM mode, registreert hij enkel op het GSM netwerk. (2G)

Grote verschil daarin is dat 3G zuiniger omgaat met je batterij en je daar veel grotere data-snelheden mee kan behalen. Het kan ook nadelig uitpakken als hij de hele tijd moet switchen (wegens slecht 3g bereik) tussen 2 en 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roel88 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 16:47:
Ik ben er achter gekomen waarom ik zo een slecht bereik heb ik eens met de omnia hd. De netwerkmodus staat normaal op DUAL MODE. Dan heb ik hooguit 2 streepjes vaak maar 1 of soms zelfs geen. Als ik die overzet naar GSM heb ik in eens vol bereik. Ik heb alleen geen idee wat het verschil is. Kan iemand mij dat misschien vertellen?
Je hebt eigenlijk bijna altijd vol GSM bereik. Als hij op dual staat heb je 3G bereik, dit is meestal wat minder omdat het nog niet overal evengoed bereikbaar is. Je hebt met je omnia HD dus eigenlijk gewoon goed bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een screenprotector zien hangen in de winkel voor deze telefoon? Ik was gister wezen kijken bij de mediamarkt, maar helaas hadden ze hem hier nog niet. Terwijl ze toen wel vrij snel een versie hadden voor de samsung s8300 ultra touch (die mijn vriendin heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Sander H schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 01:17:
[...]

Ik zat daar vanmiddag ook even naar te zoeken maar kon het ook niet vinden. Vind het altijd wel handig, want 1 streepje kan 10% zijn maar ook 19% :P

Over de batterij gesproken; Ik heb gistermiddag mijn exemplaar gekocht en begon meteen met opladen toen ik thuiskwam. Na 1,5-2 uur was hij vol, maar ik heb hem nog eens 2 uur extra in het stopcontact gelaten, aangezien het de eerste keer was. Nja gisteravond even er mee gespeeld en vannacht gewoon aan laten staan. Toen ik vanochtend wakker werd stond de batterij nog maar op 1 streepje.. toen even wat videos af laten spelen tot dat ie vanzelf uit ging en heb hem toen weer opgeladen. Na 1,5 uur was hij nog niet klaar, maar ik moest weg en heb hem dus meegenomen. Al snel ging de batterij weer terug naar 4-5 streepjes en ik besloot om maar wat te besparen om in ieder geval op de terugreis muziek te kunnen luisteren. Dat deed ik dus vanavond en toen ik begon had ik 3 streepjes, en toen ik een uur later thuis kwam had ik tot mijn verbazing nog steeds 3 streepjes, terwijl ik juist had verwacht dat hij het misschien net aan zou volhouden :?

Vannacht maar eens goed opladen en kijken of het batterij gedrag dan wat begrijpelijker is :P
Even een reactie op de verschillende vragen omtrent batterij vermogen.

Li-on batterijen werken de eerste week niet optimaal. De batterij moet opstarten, en daarom is het gedrag van de batterij nog "onbegrijpelijk" Na deze week van gebruik zal het de batterij het langer volhouden.

op de reactie iets hierboven wat betreft usb-opladen:

Waar het vroeger inderdaad beter leek om de batterij helemaal leeg te laten lopen is het tegenwoordig juist beter om de batterij ZO VEEL mogelijk op te laden! Een batterij die op elke mogelijk moment opgeladen wordt, houdt het tot 15% langer uit dan een batterij die pas opgeladen wordt als hij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 23:01
Sander H schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 16:06:
Even iets anders; bij de radio staan 6 plusjes om snel radiostations toe te voegen. Ik heb er nu 3 staan, niet omdat ik ze gebruik maar gewoon om even te proberen enzo. Echter zijn ze met geen mogelijkheid weer weg te halen :?
Daar zit ik inderdaad ook mee :P Ik heb ook niet gevonden om deze weer weg te halen. Wat ik heb gedaan is de frequenties veranderen zodat er geen "blabla in gebruik" meer staat, en dan rangschikken van laag naar hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan via GPRS verbinding krijgen met internet, maar als ik thuis via wifi wil verbinden, komt de verbinding wel tot stand (en wordt ook aangegeven dat deze verbinding kan maken met internet), maar krijg de melding "geen reactie van gateway" bij het openen van een internet pagina. Mail ophalen via IMAP lukt ook niet (blijft continue wachten, geen foutmelding). Op de router is DHCP ingeschakeld en zo te zien wordt vanuit de router ook een IP adres aan de telefoon toegekend. Ik kan geen optie vinden om DNS servers en een eigen IP adres bij de wifi verbinding in te stellen.

Het liefst heb ik alles gewoon via DHCP werkend, heeft iemand een idee waar dit probleem door kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Heeft iemand al Live Messenger van Microsoft geinstalleerd? Ik krijg de melding 'can not allow login'. Na wat zoeken op internet krijgt de halve wereld deze melding, maar er lijkt nog geen oplossing voor. De eerste topics hierover zijn al vanaf de release van de Nokia 5800, maar nog steeds geen duidelijke oplossingen. Als iemand een tip heeft hoor ik deze graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Rik.Reinink schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:22:
Maar, nou zat ik te denken, (misschien is er al zoiets hoor) misschien is het leuk om hier op GoT een topic te maken met alleen maar Apps en leuke hebbe dingetjes (widgets, gadgets, hoe heten ze? :9), gewoon in de vorm van links in de OP, een soort GoT i8910 AppStore, aangezien Ovi nogal tegenvalt hoor ik hier en daar?
Iemand? ;)
Goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
joblamie schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 21:56:
Heeft iemand al Live Messenger van Microsoft geinstalleerd? Ik krijg de melding 'can not allow login'. Na wat zoeken op internet krijgt de halve wereld deze melding, maar er lijkt nog geen oplossing voor. De eerste topics hierover zijn al vanaf de release van de Nokia 5800, maar nog steeds geen duidelijke oplossingen. Als iemand een tip heeft hoor ik deze graag.
Ik raad Fring aan, die werkt met msn, gtalk en nog een boel andere, redelijk makkelijk in te stellen en doet t bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben na lang zoeken het volgende tegen gekomen om oa hotmail te pushen..
http://community.seven.com/forum/main.php
Iemand ervaringen ermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralisalith
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-08 21:37
Zo ik heb deze telefoon ook binnen en ben er echt super tevreden mee. Echt een gigantische vooruitgang vergeleken met mijn ericson w850i.

Ik vroeg me alleen 1 ding af. Is het ook mogelijk om de widgets wat kleiner te maken. Als ik bijvoorbeeld de widget van de klok gebruik bezet die best veel ruimte van het scherm wat van mij wel een stuk kleiner mag. Is het mogelijk deze grootte aan te passen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
ralisalith schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 23:53:
Zo ik heb deze telefoon ook binnen en ben er echt super tevreden mee. Echt een gigantische vooruitgang vergeleken met mijn ericson w850i.

Ik vroeg me alleen 1 ding af. Is het ook mogelijk om de widgets wat kleiner te maken. Als ik bijvoorbeeld de widget van de klok gebruik bezet die best veel ruimte van het scherm wat van mij wel een stuk kleiner mag. Is het mogelijk deze grootte aan te passen of niet?
Volgens mij niet. Neem de digitale klok :P die is kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralisalith
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-08 21:37
roel88 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 00:09:
[...]

Volgens mij niet. Neem de digitale klok :P die is kleiner.
Die heb ik er op staan maar die vind ik nog steeds erg groot eigenlijk :)
Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om over het toestel te praten,

Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.