Heb mijn toestel enkele dagen. Dik tevreden. Wat tips waar je misschien wat aan hebt:
- google sync werkt wel voor contacten, maar niet voor agenda
- voor agenda werkt googasync wel, maar alleen hoofdagenda
- gmail werkt prima via emailclient van de telefoon, is wel vrij traag (heb ik op mijn e71 ook)
- als je kiest voor het startschermthema 'Gebruik vinger' dan kan je als je op de datum drukt, het profiel wijzigen en de agenda openen. Als je op de tijd drukt, kan je een alarm instellen.
- als het menu geopend is, kan je met de knop 'opties' (linksonder) de indeling van de icoontjes wijzigen
- nav4all (navigatieprogramma) werkt wel, maar door touchscreen niet makkelijk in de auto te bedienen (klein oppervlakken)
- internetverbinding opbouwen + pagina laden (hi eindeloos) duurt lang (ruim 20 sec), bij mijn e71 met KPN internet duurt het maar 5 sec
- browsen vraagt wat vaardigheid, bij google heb ik bv nog steeds moeite het invulvlak te selecteren, zodat ik er kan typen.
- ik kan ook de mogelijkheid naar youtube up te loaden niet vinden (wel foto's naar picasa e.d.)
- youtube filpje zijn heel korrelig om te zien, geluid is wel OK. Gisteren checkte ik even een iphone in de t-mobile winkel, maar daar was dat ook zo. Is daar wat aan te doen?
- ik had op mijn SE 800i een handige timer; weet iemand een handige voor de i8910?
- in de mediabrowser ga je met de driehoekjes naar links en rechts naar de volgende letter toe als je sorteert op bestandsnaam, als je sorteert op datum, verspringt hij telkens 1 maand
Nou zo maar even. Reacties welkom!
[
Voor 7% gewijzigd door
TeleAlfa op 07-06-2009 14:17
]