Samsung Omnia HD (i8910) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste
Acties:
  • 185.549 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 227485 schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:53:
All about Symbian:

"...It has similar problems to the 5800 in that the screen is unreadable in full-on, direct sunlight, in that it attracts fingerprints, and in that there's no multi-touch (yet) to speed text input. ..."

ow, wacht even... ik dacht juist te horen hebben gekregen dat dit toestel dat WEL heeft :S Of is dit bericht al zodanig oud dat Samsung dit punt al verbeterd heeft?

En dan zoek ik nog steeds naar een capacative stylus, heel leuk dat je op internet er vanalles over kan vinden, en dat Songtak(.com) er verscheidenen schijnt aan te bieden, maar nergens een prijsindicatie. Iemand die hem hier wel heeft?

Al met al vind ik het nog steeds een toptoestel voor zover, maar als je dan toch perfectionistisch wilt zijn zijn er altijd wel een aantal dingen te vinden.
- Xenon flash? 8)
- Lenskapje?
- Multitouch? d:)b
Blijkbaar weten de meesten hier nog niet hoe Xenon nu precies werkt. De stroom die zo'n flitser nodig heeft wordt opgeslagen in zogenaamde capacitors. Deze zijn vrij fors van omvang en hebben enige tijd nodig om op te laden. Door het formaat wordt het toestel dikker (zie de Nokia N82). Inmiddels zijn de capacitors al wat dunner geworden (zie de Nokia 6220 classic, maar die heeft maar een xenon flits met beperkte capaciteit).

Zoiezo kun je een xenon flitser uit een fototoestel niet gebruiken, omdat dat een hele andere stroomsterkte is.

Een lenskapje KAN, maar een intern lenskapje kan kapot, en een externe maakt het toestel weer dikker (zie de LG Renoir).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
W00fer, wat wil je met deze foto zeggen?

Het is namelijk een foto van de italiaanse review waarvan ook een video is gemaakt. In de video zegt hij dat de Omnia HD nog steeds niet de definitieve software heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227485

W00fer schreef op maandag 27 april 2009 @ 01:27:
[...]

Blijkbaar weten de meesten hier nog niet hoe Xenon nu precies werkt. De stroom die zo'n flitser nodig heeft wordt opgeslagen in zogenaamde capacitors. Deze zijn vrij fors van omvang en hebben enige tijd nodig om op te laden. Door het formaat wordt het toestel dikker (zie de Nokia N82). Inmiddels zijn de capacitors al wat dunner geworden (zie de Nokia 6220 classic, maar die heeft maar een xenon flits met beperkte capaciteit).

Zoiezo kun je een xenon flitser uit een fototoestel niet gebruiken, omdat dat een hele andere stroomsterkte is.

Een lenskapje KAN, maar een intern lenskapje kan kapot, en een externe maakt het toestel weer dikker (zie de LG Renoir).
Ik weet wel degelijk hoe het werkt, ik zeg ook niet dat ze het er zomaar in hadden kunnen proppen. Maar een toestel als deze, niet ultra dun, zou het best ingebouwd kunnen hebben. Ook al is het dan met beperkte capaciteit, ik zou het niet erg vinden als het 1 mm had gescheeld.

Maar desalniettemin bedankt voor je uitleg, er zit natuurlijk zeker wel wat in... hopen maar dat er een fijn hoesje voor komt :)

Als ik dan toch aan het vragen blijf, die 2 speakers zitten aan de boven- en onderkant toch? zodat je écht stereo hebt wanneer je horizontaal breedbeeld video's bekijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299404

Anoniem: 227485 schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:20:
[...]

Ik weet wel degelijk hoe het werkt, ik zeg ook niet dat ze het er zomaar in hadden kunnen proppen. Maar een toestel als deze, niet ultra dun, zou het best ingebouwd kunnen hebben. Ook al is het dan met beperkte capaciteit, ik zou het niet erg vinden als het 1 mm had gescheeld.

Maar desalniettemin bedankt voor je uitleg, er zit natuurlijk zeker wel wat in... hopen maar dat er een fijn hoesje voor komt :)

Als ik dan toch aan het vragen blijf, die 2 speakers zitten aan de boven- en onderkant toch? zodat je écht stereo hebt wanneer je horizontaal breedbeeld video's bekijkt?
Ja klopt waar de 3,5 mm zit, zit ook een speaker, en aan de onderkant
Dus het geluid moet wel super zijn (hij kan ongeveer even hard als de Nokia 5800 heb ik gelezen, :)

Dual Stereo Speaker & DNSe 2.0 met de optie DNSe 2.0 is het geluid super heb ik gelezen dus ben erg benieuwd

Hier had ik het gelezen
http://www.allaboutsymbia...nd_First_Impressions_.php

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 299404 op 27-04-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299876

klopt het dat de omnia hd dadelijk verkrijgbaar is in zwart en zilver??
ik zie namelijk op foto's en video's elke keer alleen maar zwart. maar op sommige sites staat dat hij ook in het zilver uitkomt.
weet iemand daar meer van? misschien al een foto in omloop van het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:17
En, weer een schermvergelijking met de iPhone en eerste Omnia (Buiten):
http://www.youtube.com/watch?v=z3tVOy-jjJc
Afbeeldingslocatie: http://samsung.hdblog.it/wp-content/gallery/omnia-hd-vs-iphone/omnihdvsiphonecimg0602.jpg

En een fotoshoot van dezelfde website:
http://samsung.hdblog.it/...il-foto-report-esclusivo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:03
Gruwelijke achtergrond op die Omnia...

wat me opvalt is dat hier Symbian's 'actief standby' word gebruikt, en niet de 'ToucFlo' interface met widgets... Moet zeggen dat ik persoonlijk vind dat dit de telefoon een iets minder druk uiterlijk geeft, hoewel dit misschien ook kom omdat je hem normaal ziet met die felgele bloem op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Nu is er ook promotie materiaal van de i8910 HD te vinden.

Klik!

Het bevat onder meer hoge resolutie foto's van de achterkant van de telefoon, de communicatie naar de retailers en de "officiële" naam die moet worden gebruikt door de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247281

Top!!! Dat gaat helemaal de goede kant op!!! Als ik het allemaal zo bekijk dan denk ik dat we niet al te lang meer hoeven te wachten totdat we er zelf mee kunnen spelen!!! :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125956

Het scherm komt er erg goed uit... beter als de iPhone in sommige opzichten zo te zien... mooi! Laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Stoefert schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:42:
[...]

W00fer, wat wil je met deze foto zeggen?

Het is namelijk een foto van de italiaanse review waarvan ook een video is gemaakt. In de video zegt hij dat de Omnia HD nog steeds niet de definitieve software heeft.
Vond het wel een geinige foto. Laat ook eens de software achter het apparaat zien. Het is hier tweakers he :)

Top gevonden trouwens dat promo materiaal, snap alleen niet waarom er geen out-of-home communicatie aan vast hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Waarschijnlijk omdat alleen "wij", als internettende tweakers/fora lezers/etc., van dit apparaat hebben gehoord en weten wat voor potentieel het heeft.

Als je Truus uit Delft (bij wijze van spreke) vraagt of ze deze telefoon zal kiezen bij haar abonnement zal het waarschijnlijk in 9 van de 10 gevallen NEE zijn. Zelfs het meisje bij de PhoneHouse wist niet waar ik het over had toen ik kwam vragen of hij al in hun systeem stond:

PhoneHouse Goedemiddag!
Ik Goedemiddag, ik kwam wat vragen.
PhoneHouse Dat kan, wat kan ik voor u doen?
Ik Ik wilde graag weten of de Omnia HD, of i8910 van Samsung al bij jullie in de computer staat.
PhoneHouse Je bedoelt de i900 Omnia? Die verkopen we al heel lang.
Ik Nee, de Omnia HD. Type nummer is i8910 of i8910 HD.
PhoneHouse Nog nooit van gehoord, is hij mooi?
Ik Ik vind van wel, maar zou u hem even willen opzoeken in de computer?
(...) :D

Het goedkoopste is denk ik via Internet en TV reclame maken, geen posters/folders etc. Het zal geen populair apparaat worden. Niet zo populair als de Omnia i900 in ieder geval. Het is een te duur en te geavanceerd apparaat om aan te slaan bij de massa. Het is maar wat ik denk hoor, ik zeg niet dat het niet zal gebeuren.. Wie weet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Als je maar genoeg promoot dan wil iedereen het. Ken je de verhalen van Windows XP nog ?
Duizenden mensen stonden in de rij voor jawel, Windows XP. Wat het was, geen idee. Maar je MOEST het hebben. Dat het een OS voor je pc is, tja daar kwamen ze later achter. En dat je dus ook een pc moet kopen, tja dat vertelde Microsoft er niet bij :)

Dus de Omnia HD (ik wil geen i8910 HD zeggen) zal dus zo hard gaan lopen als men wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:03
Filmpje van een tijdje terug, 19 april om precies te zijn, maar zag hem nog niet hier... In deze kun je goed zien dat het menu echt behoorlijk snel werkt. Ook verwachte prijs, € 500 ZONDER 2 jaar Route 66, € 599 i.c.m. 2 jaar Route 66... Geldt overigens voor Italie dit. Hoop dat je in NL Route 66 gewoon meekrijgt, zoals ik ook kreeg bij mn huidige Samsung.

Symbian-Freak filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247281

Er is nu ook een filmje op youtube waar ze (proberen) te internetten, ik hoop dat het niet zo blijft met internet want het scherm reageert soms voor geen meter...Of ze hebben daar zeer trage internet verbinding ;) Link filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=s0mYDZ9zIlU

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 247281 op 29-04-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299404

Ziet er wel goed uit maar hij is wel erg traag, en de scroll functie werkt ook niet echt goed, loopt ook vast
Maar dit is ook de orginele rom niet, dus wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
En weer een hands-on, niet in het engels, maar ze laten hier tenminste wel veel van het menu zien:
http://www.youtube.com/watch?v=T44KnJ3qPVg

Wat me trouwens op viel is dat er nu een lock knopje zit voor het TouchWiz menu, zodat de widgets niet bewegen, dit vind ik toch wel een handige aanpassing!

[ Voor 34% gewijzigd door M-en-M op 29-04-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
de eerste review van het definitieve toestel:

-achterkant van plastic en is erg vingerafdruk gevoelig
- geen lenskapje
- achter klepje lijkt ieder moment open te kunnen gaan, en zit niet echt goed vast
- geluidskwaliteit van gesprekken is heel erg slecht
- en in directe zonlicht is het beeld wat moeilijk te zien/lezen

+amoled scherm met prachtige kleuren en helder beeld
+ foto en HD video kwaliteit erg goed
+ batterij blijkt toch erg sterk te zijn en gaat lang mee
+ geluid kwaliteit muziek en videos erg goed
+ mooie redelijk dunne toestel

= voor meer informatie lees heel de review.
er zitten mooie HQ fotos bij en een sample vvan de HD recording

grote review
http://www.phonearena.com...Review-review-r_2148.html

[ Voor 91% gewijzigd door crobo op 30-04-2009 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-07 17:19
Hmz gemengde resultaten bij die review. En nog niet echt grondig getest.

In elk geval is het een erg mooi toestel om te zien. Maar het filmpje dat ze ermee hebben gemaakt doet het ergste vermoeden. Er zit geen geluid bij, en ik denk dat ik wel weet waarom. Het geluid zal wel weer van hele slechte kwaliteit zijn, en misschien zelfs out of sync, net als bij de I8510. En het is wel 24fps, maar behoorlijk schokkerig om te zien. Het ijkt erop dat écht HD opnemen toch niet helemaal gelukt is... Als het maar goed werkt in een lagere resolutie dan kan ik er wel mee leven. Maar dit is in elk geval genoeg reden voor mij om hem niet blind en ongetest te kopen.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
julianus schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:11:
Hmz gemengde resultaten bij die review. En nog niet echt grondig getest.

In elk geval is het een erg mooi toestel om te zien. Maar het filmpje dat ze ermee hebben gemaakt doet het ergste vermoeden. Er zit geen geluid bij, en ik denk dat ik wel weet waarom. Het geluid zal wel weer van hele slechte kwaliteit zijn, en misschien zelfs out of sync, net als bij de I8510. En het is wel 24fps, maar behoorlijk schokkerig om te zien. Het ijkt erop dat écht HD opnemen toch niet helemaal gelukt is... Als het maar goed werkt in een lagere resolutie dan kan ik er wel mee leven. Maar dit is in elk geval genoeg reden voor mij om hem niet blind en ongetest te kopen.
Er zit wel geluid bij hoor, misschien komt het omdat je de codec niet hebt ofzo, met welke media speler speel je hem af??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Ik gebruik VLC. MPC + ffdshow pakte hem niet...

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300643

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
julianus schreef op donderdag 30 april 2009 @ 12:51:
Ik gebruik VLC. MPC + ffdshow pakte hem niet...
hmm, appart, het is namelijk een mp4 bestandje als ik het goed heb, en ik gebruik GOM Player en hij pakt hem gewoon met geluid.

voor alle duidelijkheid, je hebt het over het filmpje waar je auto's ziet rijden op een autoweg.

[ Voor 14% gewijzigd door crobo op 30-04-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Yup. Ik wou al vragen wat jij dan gebruikt om het te spelen. VLC en MPC + ffdshow zou toch moeten volstaan, normaal gesproken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
WMP 12 + ffdshow & coreavc spelen hier zo'n beetje alles af, ook het geluid bij dit filmpje :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299687

een aantal vraagjes:

- Is het scherm nu krasbestendig?
- ik heb gelezen dat er een fm-transmitter aanwezig zal zijn maar op die technische fiche stond hij er precies niet op... weet iemand hier iets van?
- wat zit er in de doos? want in de review van phone arena staat er niets van beschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
nog een paar filmpjes:

[ Voor 163% gewijzigd door crobo op 02-05-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:48

robertwebbe

Robert Webbe

Tip voor crobo:

In het forum kun je ook de [video] tags gebruiken voor YouTube filmpjes. Je krijgt dan direct een player te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
robertwebbe schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 17:56:
Tip voor crobo:

In het forum kun je ook de [video] tags gebruiken voor YouTube filmpjes. Je krijgt dan direct een player te zien :)
bedankt, ik had het al snel door. thnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil wel graag weten of er een stappenteller op zit of op kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Dat weet volgens mij nog niemand, misschien kan je het bij de nokia/symbian download sites checken, of er daar een application voor te downloaden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174427

Topicstarter
Ik vraag me ook af hoe de telefoon is wat betreft geluidsopnamen. Heb nu een N82, die is capabel om alles redelijk goed op te nemen.

Als ik zo die voorbeeld filmpjes bekijk van de Omnia HD krijg ik de indruk dat er een crappy mic op zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
In de pre-production unit zat een onafgewerkte audio codec. Helaas maar 8khz geluidsopname. Hopelijk is dat in de final unit een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
De omnia i8910 spreekt mij ook erg aan,
maar waarom brengen ze hem uit op Symbian en niet op Android?

Android is booming! als je deze nu neemt loop je dan straks niet achter als android massaal op telefoons komt?
Vandaag bv wordt de HTC magic (android) gelanceerd bij vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
W00fer schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 01:08:
In de pre-production unit zat een onafgewerkte audio codec. Helaas maar 8khz geluidsopname. Hopelijk is dat in de final unit een stuk beter.
Mijn GT-I8510 filmde ook met enorm crappy geluid, dus ik heb er weinig vertrouwen in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

julianus schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:02:
[...]

Mijn GT-I8510 filmde ook met enorm crappy geluid, dus ik heb er weinig vertrouwen in.....
Mijn omnia suckt ook qua geluidskwaliteit (filmpjes trouwens ook). Hopen dat ze er wat aan doen, want met mijn huidige omnia kan ik niet eens concertgeluid opnemen, enige wat ik dan hoor is gekraak!
Ik hoop dat deze btw ook gekraakt kan worden en dat er dan TMC gebruikt kan gaan worden, dat is pas echt ideaal! Snap niet dat geen een merk mobiele telefoons tmc standaard inbouwt in hun telefoons, dan verslaan ze de navigatiesystemen pas echt.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 05-05-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Een GPS test (In het Italiaans, maar wel met engelse "ondertiteling"):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mmmm... dat ziet er toch wel errug mooi uit. Ik was eigenlijk in de race voor een Blackberry Bold als vervanger voor m'n huidige HTC 4350, maar begin nu toch wel naar deze Omnia HD te neigen. Ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen van onze mede-Tweakers. Dat ie maar snel op de markt mag komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
opgenomen met de camera van de omnia hd:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7yF3m0sioFs]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fQrDwL7JJQM]

edit: hd breedte ge-embed

[ Voor 86% gewijzigd door fanSte op 06-05-2009 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet superscherp, maar ook zeker niet slecht. :) Kun je aardig mee uit de voeten voor een telefooncamera, imo. Die tweede is wel een stuk slechter, maar heeft ook minder licht. Dat is dan ook weer een nadeel van een cameratelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zag dat de review van phone area ook een kleine update heeft gehad!

http://www.phonearena.com...Review-review-r_2148.html

Zo is er nu vermeld wat er standaard bij in de doos zit. Dit namelijk:

Charger
Stereo headset
microUSB cable
CD with software

Wat ik persoonlijk een beetje mis is een zo'n hoesje wat je om de telefoon zou kunnen doen tegen beschadiging.

Een maat van mij heeft een HTC Touch HD gekocht waar dit wel standaard bij zit. Iemand een idee waar je die dingen los kan kopen? En dan bedoel ik dus een hoes die speciaal op maat is gemaakt voor de omnia HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
http://cgi.ebay.nl/Genuin...0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Het geluid van dat filmpje is wel abominabel. De I8510 kon ook al niet goed omgaan met hard geluid. Sasmung heeft er blijkbaar niets van geleerd.

Helaas is niet te zien of het geluid in sync is of niet.... Is bij de I8510 namelijk vaak niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
julianus schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:54:
Het geluid van dat filmpje is wel abominabel. De I8510 kon ook al niet goed omgaan met hard geluid. Sasmung heeft er blijkbaar niets van geleerd.

Helaas is niet te zien of het geluid in sync is of niet.... Is bij de I8510 namelijk vaak niet het geval.
Ik maak mij hier toch ook behoorlijk zorgen over. Ik ga vaak naar grote dance feesten waar het geluid erg hard staat (en zware tonen), juist daar vind ik het leuk om filmpjes te schieten.

Maar als ik het vervolgens thuis afluister en ik hoor alleen gekraak dan is de leukheid er gauw vanaf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 14:05
Zou iemand die originele wallpaper willen/kunnen uploaden/mailen? Die met die gele bloem, vind hem erg mooi. Bezit zelf geen Samsung, anders was dit niet nodig geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 174427 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:02:
[...]

Ik maak mij hier toch ook behoorlijk zorgen over. Ik ga vaak naar grote dance feesten waar het geluid erg hard staat (en zware tonen), juist daar vind ik het leuk om filmpjes te schieten.

Maar als ik het vervolgens thuis afluister en ik hoor alleen gekraak dan is de leukheid er gauw vanaf :/
Ik heb nog nooit een telefoon / mediaspeler gezien die fatsoenlijk geluid op kon nemen. Zelfs voor dedicated opnameapparaatjes is dit teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In mijn zoektocht naar een eventuele cover ben ik ook dit tegengekomen:

http://www.invisibleskinz...msungomniahd_preorder.htm

Dat ziet er netjes uit, maar werkt het ook echt?
- Is het echt zo onzichtbaar dat het nauwelijks opvalt?
- Werkt de touchscreen nog wel zo goed als zonder?
- Is het echt zo krasbestendig?

En natuurlijk bied het geen bescherming voor de camera... Maar toch, sounds interesting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
een vriend mij heeft ook zo een full body protector, ik moet zeggen eerste keer dat ik het zag, merkte ik niet eens dat er een full body protector overheen zat.

ik pakte de iphone in mn handen en zei wat heb jij veel krassen zeg, ik wist niet eens dat de krassen op de protector zaten en niet op de iphone zelf, dus ik vond het wel redelijk ontzichtbaarja, en het beschermd je telefoon van krassen, bij de iphone werkte de touchsreen nog steeds even goed vond ik. ben benieuwd of dat ook het geval zal zijn bij de omnia HD, zo ja, dan ga ik er zeker één halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:16:
[...]

Ik heb nog nooit een telefoon / mediaspeler gezien die fatsoenlijk geluid op kon nemen. Zelfs voor dedicated opnameapparaatjes is dit teveel gevraagd.
Dat ben ik met je eens, maar er zit wel een wezelijk verschil in de telefoons of beter gezegd de microphones. Ik heb dus nu een n82 die toch redelijk wat aankan zonder dat het direct begin te kraken.

Heb al verscheidene mensen gehad die verbaasd waren over de geluidskwaliteit van de N82 bij opnames van festivals.

Ik begin meer en meer de indruk te krijgen dat dit bij de omnia toch wel minder is, dat bedoelde ik er mee te zegggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ah, op die manier, ok dan :) Ik was even bang dat je kristalhelder geluid van cd-kwaliteit verwachtte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
RoD schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:16:
[...]

De Nokia N93 heeft erg goed geluid. Stereo, ook nog. Ik gebruik hem nog steeds om te filmen, er is niets dat beter is. Ik had gehoopt dat de I8510 dat was, maar dat was hij niet, dus die is inmiddels weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Filmpje in het italiaans maar de beelden spreken voor zich :)

http://www.youtube.com/wa...F&feature=player_embedded

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 174427 op 07-05-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

@bjornhaarman:
Als ik een video maak bij een evenement waar het geluid zeer hard is, dan houd ik meestal mijn vinger op het microfoongaatje. Het geluid is vaak zo hard, dat het dan alsnog prima hoorbaar is als je het later afspeelt. Als je dat niet doet is het geluid zo overstuurd dat er niets meer van overblijft. Dan liever een iets vlakker geluid en dat je dan toch nog iets kunt horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
robertwebbe schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:05:
@bjornhaarman:
Als ik een video maak bij een evenement waar het geluid zeer hard is, dan houd ik meestal mijn vinger op het microfoongaatje. Het geluid is vaak zo hard, dat het dan alsnog prima hoorbaar is als je het later afspeelt. Als je dat niet doet is het geluid zo overstuurd dat er niets meer van overblijft. Dan liever een iets vlakker geluid en dat je dan toch nog iets kunt horen.
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht ja!! Maar nooit gedaan eigenlijk, dus als je hem helemaal afdicht pakt hij nog wel de basstonen en de hoge tonen allemaal op??

Brengt mij eigenlijk direct op een ander idee.... mss kun je iets van een foamlaagje over je mic plakken? Of zou dat niet genoeg weren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-06 15:55

Jabba

Firkan

mmm hij typt wel aardig snel en accuraat op het onscreen keyboard.... ziet er toch niet verkeerd uit. alhoewel ik niet kan controleren of het ook echt goede tekst is want ik kan geen italiaans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 174427 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:43:
[...]
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht ja!! Maar nooit gedaan eigenlijk, dus als je hem helemaal afdicht pakt hij nog wel de basstonen en de hoge tonen allemaal op??

Brengt mij eigenlijk direct op een ander idee.... mss kun je iets van een foamlaagje over je mic plakken? Of zou dat niet genoeg weren?
Gewoon proberen. Er zit vaak genoeg audio lekkage in de rest van het toestel (via keypad bijvoorbeeld) om nog toch nog geluid in je microfoon te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
  • Laatst online: 20-06 18:14
Zal dit toestel dankzij de Symbian S60 ook in staat zijn software ontwikkeld door Nokia uit te voeren?
Bijvoorbeeld:
- Internet radio
- Sportstracker
- Image browser

En hoe zit het met synchronisatie met Apple iSync? Zal dit (tevens door S60) net zo vlekkeloos verlopen als alle Nokia S60-devices, of gewoon standaard Samsung-ondersteuning van 0,0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik gok het laatste. De Nokia apps zullen soms wel draaien maar lang niet altijd. Komt door licenties. Grootste voorbeeld daarvan is de i7110 welke een aantal applicaties gewoonweg weigerde te installeren of op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
WOW! Check de kwaliteit!

link voor HD:

http://www.youtube.com/watch?v=jFWVZ7tkXWQ&fmt=22

download:

http://www.fanste.nl/zooi/Omnia HD sample.mp4

[ Voor 125% gewijzigd door fanSte op 10-05-2009 01:27 . Reden: link toegevoegd voor hd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het ziet er naar uit dat we het toch met minder kwaliteit moeten doen wat betreft de geluidsopname....

http://www.samsungomniahd.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Ik vind de kwaliteit helemaal niet goed eigenlijk. Het zijn wel een boel pixels, maar ik mis toch duidelijk een aantal fps. Het geluid is ook niet bepaald je dat.

Hopenlijk is de framerate wel goed als je in een lagere resolutie filmt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
julianus schreef op zondag 10 mei 2009 @ 13:39:
Ik vind de kwaliteit helemaal niet goed eigenlijk. Het zijn wel een boel pixels, maar ik mis toch duidelijk een aantal fps. Het geluid is ook niet bepaald je dat.

Hopenlijk is de framerate wel goed als je in een lagere resolutie filmt....
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook allemaal wat tegenvalt, had er meer van verwacht in ieder geval!

Moet je ook bij dit filmpje kijken : http://www.youtube.com/watch?v=fQrDwL7JJQM

Ik vind het geluid echt vreselijk slecht in vergelijking met wat mijn N82 kan! :(

Ik denk dat een vinger op je mic houden in dit geval geen redding bied zo bagger als het klinkt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is zo'n audio codec niet makkelijk om te zetten dan?

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan een ervaren tweaker geen betere codec in zo'n toestel bouwen?
Het ligt toch aan de codec, niet aan de mic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 227485 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 14:04:
Is zo'n audio codec niet makkelijk om te zetten dan?

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan een ervaren tweaker geen betere codec in zo'n toestel bouwen?
Het ligt toch aan de codec, niet aan de mic?
Denk dat dit wel inhoud dat je een soort van hack op je toestel moet doen. En denk niet dat het makkelijk is, anders had men dit toch ook wel voor de i8510 gedaan? Daar waren soortgelijke problemen toch?

Ik vind dit trouwens ook wel een interessant topic:

http://forum2.mobile-revi...hread.php?t=81427&page=19

Ook gewoon een topic over de omnia HD, maar er stonden best een aantal dingen in die ik nog niet wist over de phone!

Oook hier is de discussie over de geluidsopname in volle glorie uitgebarsten.

http://innovator.samsungm...ssageId=11241&boardId=512

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 174427 op 10-05-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Voor mij is de bagger geluidskwaliteit de reden geweest om na enkele maanden gebruik mijn I8510 weer te verkopen. Als deze telefoon net zulk slecht geluid heeft moet ik misschien toch uitkijken naar een andere. Dat zou ik echt vreselijk zonde vinden, want verder is dit PRECIES wat ik zoek!! Buh =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn :S

Ik kan alleen maar zeggen... Waarom?

Om maar kort te zijn en niet alles te hoeven kopieren van anderen met dezelfde mening:
Je hebt een high-end telefoon die redelijk in staat is HD op te nemen... En dan gebruik je AMR? Dat is toch het meest onlogische ooit? Ok, als het teveel word voor de telefoon om AAC icm HD-video op te nemen, geef dan OP ZIJN MINST ook de optie om bij lagere resolutie wél AAC te gebruiken :S

Deze telefoon is ook voor mij de mooiste en precies waar ik op heb zitten wachten. Maar als deze imho kansloze geluidskwaliteit niet verbeterd word is dit niet de telefoon die ik ga gebruiken.

Ik zocht een telefoon waarmee ik alles op zak heb: Telefoon, MP3, foto- en videorec als belangrijkste opties. Maar mijn telefoon van 4 jaar terug kan betere geluidsopnames maken dan de nieuwste smartphone van samsung :S

zoooo zonde. en het is gewoon mogelijk, doe er dan wat aan samsung :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 227485 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:04:
Damn :S

Ik kan alleen maar zeggen... Waarom?

Om maar kort te zijn en niet alles te hoeven kopieren van anderen met dezelfde mening:
Je hebt een high-end telefoon die redelijk in staat is HD op te nemen... En dan gebruik je AMR? Dat is toch het meest onlogische ooit? Ok, als het teveel word voor de telefoon om AAC icm HD-video op te nemen, geef dan OP ZIJN MINST ook de optie om bij lagere resolutie wél AAC te gebruiken :S

Deze telefoon is ook voor mij de mooiste en precies waar ik op heb zitten wachten. Maar als deze imho kansloze geluidskwaliteit niet verbeterd word is dit niet de telefoon die ik ga gebruiken.

Ik zocht een telefoon waarmee ik alles op zak heb: Telefoon, MP3, foto- en videorec als belangrijkste opties. Maar mijn telefoon van 4 jaar terug kan betere geluidsopnames maken dan de nieuwste smartphone van samsung :S

zoooo zonde. en het is gewoon mogelijk, doe er dan wat aan samsung :(
Ik ben het hier ook volledig mee eens, als dat doorzet van dat AMR dan laat ik de telefoon aan mij voorbij gaan, vind het dan niet meer genoeg vooruitgang tov mijn N82 ( en ja filmpjes speelt bij mij een grote rol )

Je kan bij de onderstaande link trouwens klagen net zoals de rest, er wordt daar door een medewerker van samsung op in gegaan. Hij speelt het zelfs door naar de technische afdeling. Hoewel ik mijn twijfels heb of er nu nog wat mee wordt gedaan. De release is al zo dichtbij nu?

http://innovator.samsungm...ssageId=11241&boardId=512

Edit: Als ze er bij samsung nou een van deze instoppen is het probleem direct voorbij >:)

http://gadgets.softpedia....nd-Recording-2725-01.html

Even serieus en een klein beetje offtopic :D ...hoe lang zou het duren voordat zon ding daadwerkelijk in een phone op de markt komt? Misschien toch wel de moeite waard om af te wachten....

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 174427 op 10-05-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het lijkt er op dat we nog weer iets langer geduld moeten hebben. Op algebeld stond eerder verwacht rond 11 mei. Sinds vandaag staat er in eens juni!!

Ik vind het persoonlijk nu niet erg, hopelijk kunnen ze de minpuntjes toch gladstrijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:29
Hou toch eens op met al die sites als algebeld :') Sowieso het verkeerde topic, daarbij totaal niet te vertrouwen aangezien het constant gewijzigd wordt + overal staat wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Southern Sun schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:16:
Hou toch eens op met al die sites als algebeld :') Sowieso het verkeerde topic, daarbij totaal niet te vertrouwen aangezien het constant gewijzigd wordt + overal staat wat anders
Ik ben het met je eens dat ik niet van dat eindeloze gezever hou over data etc. Mijn excuses als het zo over kwam 8)7

Maar als dit soort sites (die graag beweren dat ze de eerste zijn) de release in 1x een maand naar achter gooien, dan denk ik dat de release dus nog wel even op zich laat wachten.

Komt bij dat ze bij samsungomniahd.com een tijdje terug wisten te melden dat ze ambassador waren geworden. Ik heb er tot op heden niets over terug gelezen. Dus zullen zij hun mobieltje ook nog niet hebben ontvangen.

Om een lang verhaal kort te maken... ik denk dat de release nog wel een tijdje op zich laat wachten. Geduld is een schone zaak O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heel erg spannend natuurlijk die release. Daarom hebben we er een speciaal topic voor: [ABO] Samsung Omnia HD levertijden- en abonnementen-topic

Wel zo handig om daar verder te gaan over dit onderwerp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De laatste twee zijn hetzelfde :) maar toch weer bedankt.

De videokwaliteit is om over naar huis te schrijven, zover ben ik nu voor mezelf iig wel gekomen. Maar als zelfs achtergrondmuziekjes (zoals in de filmpjes) klinken alsof ze door een holle boom worden uitgekraamd...

Ik kan niet benadrukken hoe ontzettend ik baal van die keuze :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Zojuist gepubliceerde preview van GSMArena:

http://www.gsmarena.com/s...0_omnia_hd-review-349.php

Veel leesplezier!

P.S. De bovengenoemde filmpjes van bjornhaarman zijn van deze preview. Je kunt ze echter beter op Vimeo bekijken, aangezien YouTube nogal wat van de kwaliteit afsnoept. De links naar Vimeo kun je ook in de preview vinden.

[ Voor 46% gewijzigd door Poeh op 11-05-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
bedankt voor de link van de review.

je ziet dat samsung echt bezig is geweest met het aanpassen van de telefoon, alles werkt veel beter en sneller, alleen zijn er nog steeds kleine probleempjes, ik hoop dat ze nog worden verholpen voordat de telefoon uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Beeld kwaliteit is onovertroffen voor een mobieltje, behalve bij inzoomen dan.
Geluid laat te wensen over. Op mijn brakke laptopspeakers hoor ik zelfs nog dat in het eerste filmpje veel distortion zit, mede door een lage sampling rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 227485 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:20:
De laatste twee zijn hetzelfde :) maar toch weer bedankt.
Je hebt helemaal gelijk. Heb het inmiddels aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Hierij nog wat informatie!
natuurlijk staat dit ook op dit forum:
[ABO] Samsung Omnia HD levertijden- en abonnementen-topic

Aankondigingen!:
http://uk.samsungmobile.com/mobile-phones/samsung-i8910?kind

http://www.samsungmobile....es/samsung--i8910-hd?kind

! Kan niet wachten!

ZIen we straks eindelijk alleen maar HD filmpjes op Youtube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-06 18:11
Spacious memory up to 48GB (8GB/16GB internal + up to 32GB microSD)

dus nu toch officieele ondersteuning voor de 32GB kaartjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Velen zullen het filmpje wel eens hebben gezien waar de samsung omnia HD "verdween"

Hier staat dat filmpje, maar nu ook de uitleg hoe het is gedaan. Er zijn dus geen hele bijzonder functies van de omnia HD die dit mogelijk maakte, gewoon een trucje ;)

http://www.samsungomniahd...-hd-trick-video-revealed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En ik kom nog een vertaalde review uit italie tegen. Zij hebben de phone (pre-release model) 10 dagen getest.

http://www.future-review.com/full-omnia-hd-review/

Wat mij wel aanspreekt is dat volgens hun de software matige qwerty niet onderdoet voor een hardware qwerty :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 174427 op 12-05-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Nu al die sample toestellen worden uitgedeeld voor reviews!
dan zal die telefoon toch wel binnenkort komen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Anoniem: 174427 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:59:
En ik kom nog een vertaalde review uit italie tegen. Zij hebben de phone (pre-release model) 10 dagen getest.

http://www.future-review.com/full-omnia-hd-review/

Wat mij wel aanspreekt is dat volgens hun de software matige qwerty niet onderdoet voor een hardware qwerty :)
En dat geloof je ? De LG onscreen qwerty, de 5800 Xpressmusic qwerty's zijn de grootste die er zijn op de markt en die typen nog niet fijn.

Hoewel die natuurlijk resistive zijn en niet capacitive zoals op de i8910 ;) Maargoed ik wacht af, misschien ben ik wel helemaal om als ik eenmaal kan typen op deze.

[ Voor 13% gewijzigd door W00fer op 12-05-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.S.B.
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-06 09:20
In die Italiaanse review zeggen ze "The video recording quality (1280 × 720 pixels) and, although it is a pre-set on our own, the sound and the fluidity of the Video camera is great."

Nu zijn alle HD recordings van de i8910, die ik tot nu toe gezien heb, aardig qua videokwaliteit maar zeer teleurstellend qua audiokwaliteit. Zelfs in de recente video's van GSM-Arena is het geluid erg slecht. Ik vraag me dan toch af hoe zij tot die conclusie zijn gekomen dat het geluid geweldig zou zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door M.S.B. op 12-05-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
omdat ze misschien niet beter zijn gewend, of niet het verschil kunnen horen/herkennen, of niet zoveel tijd hebben besteed rond om het geluid.

damn gast, waarom zo moeilijk, je gaat toch liever de andere 10 website reviews geloven, dan 1 italiaanse, lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Oordeel vooral zelf :) Goede audiokwaliteit in video is zeer onderhevig aan persoonlijke eisen. Ik vind het overigens persoonlijk ook niet zo geweldig, maar ik kan er wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vrede op aarde heren! :9

Ik probeer alleen zoveel mogelijk informatie te vinden voor ons allen (incl mijzelf). Wat je ermee doet moet je zelf weten uiteraard ;)

Ik heb filmpjes gezien van dat (software matige) qwerty toetsenbord, en het LEEK idd verrassend goed te reageren! Uiteindelijk blijven het reviews, filmpjes van anderen etc etc. Dus 100% cker weet je het nooit totdat je hem zelf in de handen hebt, of totdat hier veel gebruikers de ervaringen posten.

Ik vond het ook raar dat de italianen het geluid goed durfde te noemen.... Maar ja, nogmaals iedereen moet maar de reviews lezen en voor zichzelf de conclusies trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik heb de Omnia HD al in mijn vingers gehad in het echt. Tijdje terug inmiddels. Het scherm is groot zat om een qwerty neer te zetten. Liever had ik Swype gehad.

http://www.swypeinc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie door de boompjes het bosje even niet meer...

Als iemand het weet, kan hij of zij dan een ja of nee achter mijn vraagjes zetten?

1. Is de telefoon zoals hij nu is multi-touch?
2. Zit er een FM transmitter in?

Ik had er nog 2... maar die schieten mij vast op een later tijdstip weer te binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 227485 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:59:
Ik zie door de boompjes het bosje even niet meer...

Als iemand het weet, kan hij of zij dan een ja of nee achter mijn vraagjes zetten?

1. Is de telefoon zoals hij nu is multi-touch?
2. Zit er een FM transmitter in?

Ik had er nog 2... maar die schieten mij vast op een later tijdstip weer te binnen :)
1. Nee hij is niet multi touch (van wat ik er van kan begrijpen)
2. Ja die zit er in (hardware), maar of hij ook daadwerkelijk software matig wordt ondersteund... volgens mij niet (wederom, van wat ik er van kan begrijpen)

Het blijft allemaal onzeker, sites die elkaar tegenspreken etc. Maar dit is wat de meeste sites zeggen, en ik heb er al heel wat bekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I’ve had a dream…

In mijn zoektocht naar de perfecte multimedia-telefoon kwam ik op een dag een briljante voorstelling tegen:

Een apparaat met de mogelijkheid tot het opnemen van HD video’s met degelijk geluid, een geweldige display die perfect zou zijn met multitouch, een buitengewone camera – beschermd door een minuscuul lenskapje, een chique afwerking van geborsteld staal dat geen vingerafdrukken achterlaat… En zo veel meer extra’s.

Mochten telefoongesprekken fatsoenlijk klinken, het beeldscherm ook buiten in de zon goed leesbaar zijn en er een xenon flitser op zitten, zou dit toch de grootste opkomst op de markt der telefonie tot nu toe zijn… En samsung zou het bedrijf achter de geniaalste telefoon kunnen zijn!

I’ve had a dream…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Nah goed geluid hebben ze nooit beloofd... Maar dromen ervan kan wel natuurlijk ;+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Anoniem: 227485 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:17:
I’ve had a dream…

In mijn zoektocht naar de perfecte multimedia-telefoon kwam ik op een dag een briljante voorstelling tegen:

Een apparaat met de mogelijkheid tot het opnemen van HD video’s met degelijk geluid, een geweldige display die perfect zou zijn met multitouch, een buitengewone camera – beschermd door een minuscuul lenskapje, een chique afwerking van geborsteld staal dat geen vingerafdrukken achterlaat… En zo veel meer extra’s.

Mochten telefoongesprekken fatsoenlijk klinken, het beeldscherm ook buiten in de zon goed leesbaar zijn en er een xenon flitser op zitten, zou dit toch de grootste opkomst op de markt der telefonie tot nu toe zijn… En samsung zou het bedrijf achter de geniaalste telefoon kunnen zijn!

I’ve had a dream…
Dream on :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dé perfecte telefoon wordt nooit gemaakt, aangezien men dan nooit meer een nieuwe zou hoeven te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
W00fer schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:06:
Dé perfecte telefoon wordt nooit gemaakt, aangezien men dan nooit meer een nieuwe zou hoeven te kopen ;)
Onzin. De 'perfecte telefoon' is altijd tijd- en technologiegebonden. Als men met de huidige stand der techniek de 'perfecte telefoon' zou maken, dan verkoopt de 'perfecte telefoon' twee jaar later vast wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Poeh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:59:
[...]

Onzin. De 'perfecte telefoon' is altijd tijd- en technologiegebonden. Als men met de huidige stand der techniek de 'perfecte telefoon' zou maken, dan verkoopt de 'perfecte telefoon' twee jaar later vast wel weer.
Precies, ik heb al een paar keer de telefoon van mijn dromen gehad ;+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:29
Anoniem: 227485 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:17:
I’ve had a dream…

I’ve had a dream…
Neem je toch lekker een andere...daag
Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om over het toestel te praten,

Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.