Blijkbaar weten de meesten hier nog niet hoe Xenon nu precies werkt. De stroom die zo'n flitser nodig heeft wordt opgeslagen in zogenaamde capacitors. Deze zijn vrij fors van omvang en hebben enige tijd nodig om op te laden. Door het formaat wordt het toestel dikker (zie de Nokia N82). Inmiddels zijn de capacitors al wat dunner geworden (zie de Nokia 6220 classic, maar die heeft maar een xenon flits met beperkte capaciteit).Anoniem: 227485 schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:53:
All about Symbian:
"...It has similar problems to the 5800 in that the screen is unreadable in full-on, direct sunlight, in that it attracts fingerprints, and in that there's no multi-touch (yet) to speed text input. ..."
ow, wacht even... ik dacht juist te horen hebben gekregen dat dit toestel dat WEL heeftOf is dit bericht al zodanig oud dat Samsung dit punt al verbeterd heeft?
En dan zoek ik nog steeds naar een capacative stylus, heel leuk dat je op internet er vanalles over kan vinden, en dat Songtak(.com) er verscheidenen schijnt aan te bieden, maar nergens een prijsindicatie. Iemand die hem hier wel heeft?
Al met al vind ik het nog steeds een toptoestel voor zover, maar als je dan toch perfectionistisch wilt zijn zijn er altijd wel een aantal dingen te vinden.
- Xenon flash?![]()
- Lenskapje?
- Multitouch?
Zoiezo kun je een xenon flitser uit een fototoestel niet gebruiken, omdat dat een hele andere stroomsterkte is.
Een lenskapje KAN, maar een intern lenskapje kan kapot, en een externe maakt het toestel weer dikker (zie de LG Renoir).