Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
verkopen via V&A

LG PC Suite III draait in ieder geval prima op XP X64

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:29
Hoe zit het met het vastlopen van de LG Arena, ik lees in verschillende reviews, dat deze telefoon soms wel 3x per dag vastloopt? Was dit met de oude firmware of gebeurd dit nu nog steeds? Dit zou ik erg jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Martijn-HK schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:40:
Hoe zit het met het vastlopen van de LG Arena, ik lees in verschillende reviews, dat deze telefoon soms wel 3x per dag vastloopt? Was dit met de oude firmware of gebeurd dit nu nog steeds? Dit zou ik erg jammer vinden.
Het is wat dat betreft echt een butt telefoon, niet aanschaffen want hij loopt inderdaad vaak vast... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
kipusoep schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 00:49:
[...]

Het is wat dat betreft echt een butt telefoon, niet aanschaffen want hij loopt inderdaad vaak vast... |:(
Wat is vaak vastlopen? Is dit ook met de nieuwste firmware van de telefoon (Ik heb gehoord dat de Arena vooral in het begin veel bugs heeft, is dit nu verholpen?) En als laatst (misschien wel belangrijkst) wat moet je ervoor doen om de telefoon te laten vastlopen?

Edit:

Ik hoor ook van de iPhone dat die vaak vastloopt, dus de Arena is niet de enige.

[ Voor 8% gewijzigd door Martijn-HK op 16-07-2009 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey !

Ik had de nieuwe LG pc suite geupgrade, en toen gaf hij aan dat er een Telefoon upgrade nodig was, toen starte er een programma op, die mij liet kiezen uit een lijst met mobieltjes .. maar de mijne staat er niet eens in KM900 ... Wat nu ?!

En als ik mijn mail instel krijg ik steeds het probleem dat ik alleen maar uit WIFI kan kiezen, en dat wil ik niet, want ik wil via het HI netwerk en niet via mijn thuis netwerk verbinding maken :/.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Martijn-HK schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:40:
Mijn LG arena is nog nooit vast gelopen met de nieuwe firmware. Ben zeer tevreden over het toestel, niks op aan te merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
Nog een vraag: Hoe werkt GPS (heeft iemand AmazeGPS geprobeerd?), weet iemand trouwens hoe het zit met 3G en KPN, als ik bij mijn abonnement Surf&Mail Totaal (onbeperkt dataverkeer) afsluit, krijg je dan ook 3G (Er is dekking voor 3G in Lelystad, heb ik uitgezocht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Laatst online: 12-09 08:49
@martijn
Qua vastlopen: bij mij 1 keer voorgekomen in de afgelopen 2 maand (nieuwste firmware versie)
Softwarepakket werkt bij mij wel op windows 64 bit (LG Suite)
Amaze GPS vind ik niet zo'n best pakket, ik heb zelf het gratis Java Based We travel erop staan (KLIK)
Daaraast, als je een abbo voor email afsluit. bied je aanbieder jou automatisch de beste verbinding aan. De Arena ondersteunt 3g. en wanneer dit beschikbaar is krijg je dit ook. De snelheid van de KPN aanbieders (KPN / HI) is echter niet zo snel als andere aanbieders geloof ik.

[ Voor 0% gewijzigd door soepah op 16-07-2009 09:08 . Reden: foute link ]

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soepah schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:07:
@martijn
Qua vastlopen: bij mij 1 keer voorgekomen in de afgelopen 2 maand (nieuwste firmware versie)
Softwarepakket werkt bij mij wel op windows 64 bit (LG Suite)
Amaze GPS vind ik niet zo'n best pakket, ik heb zelf het gratis Java Based We travel erop staan (KLIK)
Daaraast, als je een abbo voor email afsluit. bied je aanbieder jou automatisch de beste verbinding aan. De Arena ondersteunt 3g. en wanneer dit beschikbaar is krijg je dit ook. De snelheid van de KPN aanbieders (KPN / HI) is echter niet zo snel als andere aanbieders geloof ik.
onbeperkt is btw niet onbeperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
onbeperkt bananen eten bedoel je? :P
Bedoel je snelheid of datalimiet?
De snelheid is beperkt qua bandbreedte. kpn heeft niet zo'n hoge bandbreedte, maar wat ze beschikbaar stellen mag je gebruiken.
Wat betreft datalimiet, Ik heb een pakket Eindeloos online, in de voorwaarden staat dat ik dit onbeperkt mag gebruiken naar fair use policy (Natuurlijk een vaag begrip, maar ik kan er onbeperkt mee surfen in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soepah schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:39:
[...]

onbeperkt bananen eten bedoel je? :P
Bedoel je snelheid of datalimiet?
De snelheid is beperkt qua bandbreedte. kpn heeft niet zo'n hoge bandbreedte, maar wat ze beschikbaar stellen mag je gebruiken.
Wat betreft datalimiet, Ik heb een pakket Eindeloos online, in de voorwaarden staat dat ik dit onbeperkt mag gebruiken naar fair use policy (Natuurlijk een vaag begrip, maar ik kan er onbeperkt mee surfen in ieder geval).
ik denk dat als je je mobiel als modem zal gebruiken je snel door je data limiet heen bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Officieel mag dat dus ook niet he ;) Tethering is prohibited staat in de voorwaarden. en er staat ook nergens een datalimiet beschreven. enkel de fair use policy

[ Voor 30% gewijzigd door soepah op 16-07-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-04-2021
Ik draai nog versie 10-t. Als ik de update tool van Lg open en deze laat zoeken of er een update is dan geeft deze aan dat er een nieuwe versie is, de 10-v. Als ik dan zeg updaten dan gaat het update programma open. Maar dan geeft dat programma opeens aan dat ik al de laatste versie heb en niet hoef up-te-daten, terwijl ik die dus niet de laatste versie heb. Weet iemand hoe je dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
Bij het abonnement sluit ik dan een Surf&Mail Totaal pakket af, van kpn website:

Surf&Mail Totaal voor maar € 9,95/mnd: Zorgeloos Internetten. Onbeperkt surfen&mailen op je mobiel met een snelheid van 384 kbps.

Die snelheid is toch genoeg voor het bezoeken van een webpagina?

Een ander alternatief is een abonnement van Vodafone? Iemand ervaring met Vodafone (zelf altijd tele2 gehad), voor mij heeft Vodafone 1 goede deal (ik bel niet zo veel):
1: Basis 17,50 (100 belminuten of 100 sms) + Onbeperkt internet Blox
Abonnement elke maand 17,50 (eerste 12 maanden voor de helft, dus 8,75)
Internet Blox 9,95 per maand
Totaal: 18, 25 per maand + eenmalig 124,99 (maar de korting voor Internet Blox is 100 euro dus maar 24,99 eenmalig)

Bied Vodafone ook een goede dekking voor 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn-HK schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:05:
Bij het abonnement sluit ik dan een Surf&Mail Totaal pakket af, van kpn website:

Surf&Mail Totaal voor maar € 9,95/mnd: Zorgeloos Internetten. Onbeperkt surfen&mailen op je mobiel met een snelheid van 384 kbps.

Die snelheid is toch genoeg voor het bezoeken van een webpagina?

Een ander alternatief is een abonnement van Vodafone? Iemand ervaring met Vodafone (zelf altijd tele2 gehad), voor mij heeft Vodafone 1 goede deal (ik bel niet zo veel):
1: Basis 17,50 (100 belminuten of 100 sms) + Onbeperkt internet Blox
Abonnement elke maand 17,50 (eerste 12 maanden voor de helft, dus 8,75)
Internet Blox 9,95 per maand
Totaal: 18, 25 per maand + eenmalig 124,99 (maar de korting voor Internet Blox is 100 euro dus maar 24,99 eenmalig)

Bied Vodafone ook een goede dekking voor 3g?
VodaFone is duur.
Officieel mag dat dus ook niet he ;) Tethering is prohibited staat in de voorwaarden. en er staat ook nergens een datalimiet beschreven. enkel de fair use policy
In de HI fair user policy staat er niets over, dat is wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
In mijn geval is het goedkoper dan KPN! Mede door de 100 euro korting op de telefoon, en het abonnement zelf is goedkoper als bij KPN. Dus ik denk dat ik hem over 1 week bij Vodafone bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,weet iemand misschien hoe je smileys met T9 snel in je telefoon krijgt? Mij lukt het nml niet.
Bedankt jullie evt. antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
:)
code:
1
:)

Nee de arena vertaalt het niet automatisch naar een smiley, maar de ontvanger ziet het wel als een smiley (Tenminste als dit ondersteund is) (Ik heb 't gezien dan op een Nokia N79, Nokia 6300 en een N95)
(Je kunt ook Invoegen -> Emoticon doen, deze worden echter op de arena ook niet als geel balletje weergegeven

[ Voor 20% gewijzigd door soepah op 17-07-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zat er nu wel of geen boekje (handleiding) bij de Arena, volgens mij ben ik hem kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet hoe je het sms geheugen kan ophogen, nu staat dat op 500 berichten maar ik heb nog genoeg geheugen over maar de box is zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pali
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-03 17:11
Ik heb even een vraagje.

Ik heb enkele dagen geleden zelf een LG Arena aangeschaft, en ben er wel over te spreken.
Ik vraag me alleen af, is het gebruik van Wi-Fi nou wel of niet gratis? Uit mijn kennissenkring heb ik namelijk wat tegenstrijdige berichten gehoord hierover

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
gebruik van wifi is gratis. je maakt (normaal gesproken) verbinding met je eigen access point, of een gratis accesspoint zonder beveiliging en daarmee kun je internet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnatrium
  • Laatst online: 22-07 22:21
ik wil de arena ook kopen, maar gebruik mijn huidige tel ook vooral als mp3 speler, ik hoor echter dat de muziekspeler van de arena echt bagger is, is dit inmiddels al verbeterd of nogsteeds *** ?
verder wil ik graag een bedrade headset gebruiken, is deze ook aan te sluiten aangezien ik er nergens een op internet kan vinden (en headset = dus ook om te bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mrnatrium als het je om mp3 gaat moet je eens kijken naar een meizu m8. ik heb net zo 1 aangeschaft omdat de arena toch niet is wat ik zocht. je hebt dan een hele goede speler met iets minder toeters en bellen. ook het geluid uit de speakers is super, daar kan de arena een puntje aan zuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnatrium
@ hendrik
t gaat me niet alleen om de mp3, maar t is wel n gewenste functie zal k maar zeggen, k vind t wel relax om in de trein/bus ff n mp3tje op te kunnen zetten... en speaker zal k in principe niet gebruiken.

is dr bij iemand bekend of de muziekspeler al n beetje gefixed is inmiddels of isdie nog zo slecht als word gezegd ? en is dr n gewone headset op aan te sluiten (niet bluetooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste vastlopers bij de lg arena ontstaan door het vol lopen van het interne geheugen.
Probeer al je media extern op te slaan.
Binnengehaalde e-mails worden opgeslagen op het telefoongeheugen (telefoon geheugen 1) en als deze vol loopt werkt de telefoon trager.
Ik heb net mijn mail account verwijdert en het telefoon geheugen 1 geformateerd en de snelheid neemt weer enorm toe zonder vastlopers.
Mijn advies is dus je mail gewoon online te lezen en hem niet binnen te halen op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrnatrium schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:40:
@ hendrik
t gaat me niet alleen om de mp3, maar t is wel n gewenste functie zal k maar zeggen, k vind t wel relax om in de trein/bus ff n mp3tje op te kunnen zetten... en speaker zal k in principe niet gebruiken.

is dr bij iemand bekend of de muziekspeler al n beetje gefixed is inmiddels of isdie nog zo slecht als word gezegd ? en is dr n gewone headset op aan te sluiten (niet bluetooth)
De Arena heeft bovenop een 3.5 mm audio jack: de normale uitgang voor geluid.
Zo kun je de oortjes van je iPod er op aansluiten net zoals waarschijnlijk je koptelefoon, je boxen (allemaal met het groene stekkertje). Een "gewone headset" zoals jij hem noemt is er dus ook op aan te sluiten.
De muziekspeler zelf is niet om over naar huis te schrijven. Met name de afspeellijsten hadden simpeler gekund. Bovendien leest hij bij mij de ID3-tags niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Wat is een goeie twitter app voor de Arena?

Tinytwitter werkt maar ziet er niet echt sexy uit ofzo... iemand een beter alternatief?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van morgen ook mijn LG KM900AT geupdate naar versie V10d, geen enkelprobleem, maarook geen enkel verschil te zien, niet in gebruik, en neit in gebruikers vriendelijkheid. Ben wel erg blij dat het geen problemen opgeleverd heeft. Op een gegeven moment stond de update stil, toen ik op de aan/uit knop van de telefoon drukte, zag ik dat hij in aanmeld modus stond (dus in het scherm waarin de telefoon vraagt om mijn pincode/wachtwoord in te voeren) Ik wist niet dat de telefoon (verschillende keren) uitgeschakeld word. Door de verbinding met de pc usb kabel, blijft te telefoon echter wel voorzien van stroom toevoer. Gebruik dus geen andere verbinding tussen telefoon en pc als de USB kabel ! Schakel eventueel ook de vraag voor pincode (telefoon bescherming) uit, zodat de instalatie zonder oponthoud kan doorgaan. En trek in geen geval de verbinding los. Na complete instalatie zag mijn schem er aardig wreemd uit. Toch na dat de telefoon (na ingeven van de pincode) en (uit zich zelf) weer was herstart, stond de nieuwe telefoon vesie erop, en ziet er alles prima uit. Nogmaals tot nu toe géén verbetering, of verslechtering gezien! Heb mijn telefoon nu +/- 2 maanden. ;) Het blijft een leuk speeltje, en is fijn in gebruik, jammer dat ik Googels Latitude niet kan instaleren. Heb altijd Nokia gehad zeer te vreden mee geweest. (N80i). Oja een nadeel aan de LG vind ik wel het beeldscherm in de buitenlucht..... |:( je ziet niets als de zon schijnd (hahaha) foto's maken kan dan wel lastig zijn...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb snaptu op mn lg arens voor twitter,op dit prog. kan tevens facebook gebruikt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Heb net V10O_02 erop gezet. Youtube doet het nu op zowel Wi-Fi als mobiel internet (mobiel internet is wel zeer traag :( ).
Wat ook nieuw was voor mij is dat google maps nu ook de geschatte lokatie meteen weergeeft.
Er is een shuffle knop in de musicplayer.
Mijn firmware historie: V10G_01 V10M_01 V10b_02 V10O_02

edit: geen idee wat er verder nog aangepast is maar het lijkt toch weer allemaal iets vlotter te gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Chubbchubb op 23-07-2009 15:48 ]

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRD07
  • Laatst online: 06:00
Ik heb een aantal vragen mbt de LG Arena die de mensen in deze thread wss wel kunnen beantwoorden. Ik heb de mobiel nu al een aantal maanden, maar ben er nog steeds niet achter:

1. Ik heb mijn profiel op "stil" gezet in de verwachting dat ik dan geen beltoon zou horen, maar wel gewoon een triltoon. Valse hoop zo bleek, want ik krijg alleen een ophelderend beeld met een melding van de gemiste oproep of ontvangen sms. Ik wil dan ook graag mijn profiel zo aanpassen dat ik GEEN beltoon hoor maar wel degelijk een triltoon wanneer ik gebeld of gesms wordt. Welk profiel en welke instellingen dien ik te hebben om dit te verwezenlijken?

2. Ik heb een Hi eindeloos online simlocked abbonnement net zoals velen hier. Echter kreeg ik vorige maand een overzicht van de abbo kosten van de afgelopen maand en toen "schrok" ik toch bij het zien van de internet kosten. Ik heb een aantal internet sites bezocht en een paar youtube video's bekeken, maar in mijn optiek zeker niet meer dan "fair use". Wellicht dat andere hetzelfde hebben of mij kunnen vertellen waarom ik dan toch zoveel moest bijbetalen (wat ik eigenlijk niet had verwacht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnatrium
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:13:
[...]

De Arena heeft bovenop een 3.5 mm audio jack: de normale uitgang voor geluid.
Zo kun je de oortjes van je iPod er op aansluiten net zoals waarschijnlijk je koptelefoon, je boxen (allemaal met het groene stekkertje). Een "gewone headset" zoals jij hem noemt is er dus ook op aan te sluiten.
De muziekspeler zelf is niet om over naar huis te schrijven. Met name de afspeellijsten hadden simpeler gekund. Bovendien leest hij bij mij de ID3-tags niet altijd.
met n "gewone headset" bedoel ik een oortje met microfoon (om er ook mee te bellen) en dan niet zoon bluetooth kreng, en zover ik begreep is de mediaspeler zelfs te incompetent om t laatste nummer te onthouden en daarna vanaf daar verder te kunnen spelen (iets wat mijn huidige teltje van 4 jaar oud wel kan.....) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verschillen die ik heb opgemerkt tussen versie 10b en 10d zijn:
- Sneller reageren op kantelen toestel
- Muziek blijft doorspelen als je de player met de rode knop afsluit
- De flip cube draait meerdere vlakken i.p.v 1 vlak per touch beweging (hij tolt dus sneller rond)
- Bij de instellingen van de geluidsprofielen staat als je de eigenschappen van een profiel verandert bij elk profiel "standaard" bovenaan.

En ik vind hem over het algemeen iets sneller geworden.
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:31:
Heb van morgen ook mijn LG KM900AT geupdate naar versie V10d, geen enkelprobleem, maarook geen enkel verschil te zien, niet in gebruik, en neit in gebruikers vriendelijkheid. Ben wel erg blij dat het geen problemen opgeleverd heeft. Op een gegeven moment stond de update stil, toen ik op de aan/uit knop van de telefoon drukte, zag ik dat hij in aanmeld modus stond (dus in het scherm waarin de telefoon vraagt om mijn pincode/wachtwoord in te voeren) Ik wist niet dat de telefoon (verschillende keren) uitgeschakeld word. Door de verbinding met de pc usb kabel, blijft te telefoon echter wel voorzien van stroom toevoer. Gebruik dus geen andere verbinding tussen telefoon en pc als de USB kabel ! Schakel eventueel ook de vraag voor pincode (telefoon bescherming) uit, zodat de instalatie zonder oponthoud kan doorgaan. En trek in geen geval de verbinding los. Na complete instalatie zag mijn schem er aardig wreemd uit. Toch na dat de telefoon (na ingeven van de pincode) en (uit zich zelf) weer was herstart, stond de nieuwe telefoon vesie erop, en ziet er alles prima uit. Nogmaals tot nu toe géén verbetering, of verslechtering gezien! Heb mijn telefoon nu +/- 2 maanden. ;) Het blijft een leuk speeltje, en is fijn in gebruik, jammer dat ik Googels Latitude niet kan instaleren. Heb altijd Nokia gehad zeer te vreden mee geweest. (N80i). Oja een nadeel aan de LG vind ik wel het beeldscherm in de buitenlucht..... |:( je ziet niets als de zon schijnd (hahaha) foto's maken kan dan wel lastig zijn...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okietor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 09:47
1. ga naar profielen en klik op stil klik dan het 2de vakje "trilwaarschuwing" aan wordt dus oranje op deze maneer heb je bij stil een tril signaal

2. heb je bijvoorbeeld de kpn op weg bekeken want dit kost namelijk geld
probeer is op je HI site op je mobiel dus onder browser "thuis" mijn hi aan te klikken staat (helemaal rechts boven aan ) klik vervolgens op mijn data verbruik en kijk of daar kosten worden gemaakt.
TRD07 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:55:
Ik heb een aantal vragen mbt de LG Arena die de mensen in deze thread wss wel kunnen beantwoorden. Ik heb de mobiel nu al een aantal maanden, maar ben er nog steeds niet achter:

1. Ik heb mijn profiel op "stil" gezet in de verwachting dat ik dan geen beltoon zou horen, maar wel gewoon een triltoon. Valse hoop zo bleek, want ik krijg alleen een ophelderend beeld met een melding van de gemiste oproep of ontvangen sms. Ik wil dan ook graag mijn profiel zo aanpassen dat ik GEEN beltoon hoor maar wel degelijk een triltoon wanneer ik gebeld of gesms wordt. Welk profiel en welke instellingen dien ik te hebben om dit te verwezenlijken?

2. Ik heb een Hi eindeloos online simlocked abbonnement net zoals velen hier. Echter kreeg ik vorige maand een overzicht van de abbo kosten van de afgelopen maand en toen "schrok" ik toch bij het zien van de internet kosten. Ik heb een aantal internet sites bezocht en een paar youtube video's bekeken, maar in mijn optiek zeker niet meer dan "fair use". Wellicht dat andere hetzelfde hebben of mij kunnen vertellen waarom ik dan toch zoveel moest bijbetalen (wat ik eigenlijk niet had verwacht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
er is nieuwe vodafone firmware: V10V_02. weet iemand wat de changes zijn met V10V?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 1 week de LG Arena in bezit, tot nu toe vrij aardig tevreden over het toestel. Nog geen vastlopers gehad.. het enige probleem waar ik tegen aanloop is de levingsduur van de batterij.. hij gaat +/- 24 uur mee. Inprincipe 'speel' ik er niet veel mee.. hoogstens een paar smsjes op een dag.
Ik heb de 3G veranderd naar 2G en naar gsm only. Heb de energie besparing aan staan en de touchtrillingen uitstaan.
Is de standby tijd van jullie telefoon ook zo weinig? Wat kan ik hieraan doen om te zorgen dat hij langer mee gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:55:
Ik heb sinds 1 week de LG Arena in bezit, tot nu toe vrij aardig tevreden over het toestel. Nog geen vastlopers gehad.. het enige probleem waar ik tegen aanloop is de levingsduur van de batterij.. hij gaat +/- 24 uur mee. Inprincipe 'speel' ik er niet veel mee.. hoogstens een paar smsjes op een dag.
Ik heb de 3G veranderd naar 2G en naar gsm only. Heb de energie besparing aan staan en de touchtrillingen uitstaan.
Is de standby tijd van jullie telefoon ook zo weinig? Wat kan ik hieraan doen om te zorgen dat hij langer mee gaat?
hmmm bij mij werd de batterij na ongeveer een week wat beter. ik haal nu 48 uur met G3 en ongeveer 1/2 uur actief gebruik per dag. staat je mail misschien op automatisch ophalen elke 5 min? of heb je wifi of bluetooth aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buzzert_nl schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:12:
[...]

hmmm bij mij werd de batterij na ongeveer een week wat beter. ik haal nu 48 uur met G3 en ongeveer 1/2 uur actief gebruik per dag. staat je mail misschien op automatisch ophalen elke 5 min? of heb je wifi of bluetooth aan?
Nope, Wifi en bluetooth staan beide uit. Ik heb ook geen emailaccount aangemaakt dus ik neem aan dat hij ook geen mail automatisch kan ophalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Chubbchubb schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 08:29:
[...]

Probeer t eens op deze manier: http://www.mylgarena.com/index.php?topic=822.0
Dit werkte zonder enige problemen ook op mijn vista 64.
Ziet er goed uit, maar welke firmware moet ik downloaden voor T-Mobile NL? Hier de lijst: http://www.mylgarena.com/index.php?topic=335.0

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 12:21
Er is inderdaad V10V_02 uitgekomen voor vodafone gebruikers
nu ben ik benieuwd wat er nu verbeterd is (kon niks vinden helaas)
want mijn telefoon functioneert niet helemaal zoals het zou moeten...

Ik zit nu te tobben met een GPS probleem
ik heb nu diverse dingen geprobeerd
Op de achterkant het witte vlakje gekrast naar metaal
Van assisted naar standalone heen en weer geswitchtst
Heb nu de java app Wisepilot geinstalleerd (hele mooi app!)

Ik kwam alleen iets interessants tegen bij de faq van Wisepilot
( https://www.wisepilot.com....jsp?action=71&section=12 )

Die zegt bovenaan het volgende:
To get position through the integrated GPS make sure the following setting is activated: Menu > Location services > Settings > Enable GPS

De menu structuur klopt alleen niet met het bovenstaande, maar kwam hier terecht bij mij
Menu > Extra > Vodafone > Vodafone services > Instellingen > Plaatsbepaling

Nu had ik daar 3 opties
Aan
Uit
Status

Dus ik denk, staatie uit dus ik druk op status
MAAR dan komt er een popup en die zegt: Verzoek indienen...
en daarna staat er

Aanvraag niet uitgevoerd, probeer het later nog eens
Daarboven staat USIM-Services (links van het terugkeer icoontje)

Ik heb de KM900AT-V10l firmware
met de hardwareversie rev 1.1
GPS instelt op Stand-alone
Ook geprobeerd met Assisted GPS

Er staat trouwens ook in de faq van Wisepilot

* Red cross = GPS-receiver is not connected.
* Grey bars = GPS-receiver has not found a position.
* White bars = GPS-receiver has found a sufficient amount of satellites to determine a position. The number of white bars indicates the precision of the position.

bij mij is die grijs, dus de GPS wordt herkend (als ik het mag geloven)

Mijn toestel heeft nu ook het probleem dat deze (dagelijks) herstart, voornamelijk als ik de telefoon intensief ga gebruiken (wordt ook niet normaal warm!)
Is dit een firmware probleem? of klopt er iets in de hw niet?

Aangezien ik op vakantie was heb ik er 2/3 weken mee moeten leven, maar begint nu langzamerhand wel vervelend te worden. Voor de rest is het een prima telefoon en voldoet aan mijn eisen (als alles functioneert natuurlijk ;) )

Is de beste optie terug naar winkel?
Heb deze telefoon pas kleine 3 weken...
help.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne weer verkocht, wens de mensen die hem nog wel hebben veel plezier en nieuwe firmware toe voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
  • Laatst online: 25-07-2024
henkiskaal schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:08:
...

Die zegt bovenaan het volgende:
To get position through the integrated GPS make sure the following setting is activated: Menu > Location services > Settings > Enable GPS

De menu structuur klopt alleen niet met het bovenstaande, maar kwam hier terecht bij mij
Menu > Extra > Vodafone > Vodafone services > Instellingen > Plaatsbepaling

Nu had ik daar 3 opties
Aan
Uit
Status

Dus ik denk, staatie uit dus ik druk op status
MAAR dan komt er een popup en die zegt: Verzoek indienen...
en daarna staat er

Aanvraag niet uitgevoerd, probeer het later nog eens
Daarboven staat USIM-Services (links van het terugkeer icoontje)

...
Hetgene wat jij bedoelt is heel wat anders, dat is een speciale service van vodafone voor plaatsbepaling via GSM masten. En met die instelling zou je dan op de website van vodafone de plaats van je telefoon kunnnen opzoeken geloof ik. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar ik heb er ooit eens wat over gelezen dat ze daarmee aan het testen waren.

Je hebt je GPS mode al op stand-alone gezet, dat is goed en dat kun je ook zien in het programma zelf (grijs icoontje, GPS wordt gebruikt, alleen zoekt hij dus nog satellieten, dat kan even duren).

Als je zeker wilt zijn dat je GPS werkt, kun je in het service menu kijken. Daar krijg je een mooie weergave van satellieten te zien als je GPS gaat testen. Dan weet je in ieder geval dat ie IETS doet, nu zit je te kijken naar een icoontje en je weet niet wat er gebeurt.

Service menu betreed je op eigen risico: 1809#*900#
Kies daar voor optie "others" en vervolgens "A-GPS test"
Let op: het is me al gebeurd dat ik per ongeluk een factory reset uitvoerde, dus let goed op wat je doet in dat menu!

Succes ermee!

Van het gas af? Info, tips & tricks: http://www.gasloosnederlandmagazine.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRD07
  • Laatst online: 06:00
Okietor schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:26:
1. ga naar profielen en klik op stil klik dan het 2de vakje "trilwaarschuwing" aan wordt dus oranje op deze maneer heb je bij stil een tril signaal

2. heb je bijvoorbeeld de kpn op weg bekeken want dit kost namelijk geld
probeer is op je HI site op je mobiel dus onder browser "thuis" mijn hi aan te klikken staat (helemaal rechts boven aan ) klik vervolgens op mijn data verbruik en kijk of daar kosten worden gemaakt.

[...]
Probleem 1 is nog steeds niet gefixt... heb de instellingen veranderd, maar nog steeds geen trilling tijdens een telefoontje of een smsje... iemand anders nog met ideeën?

Er zijn geen kosten gemaakt mbt kpn op weg. Als ik mijn rekening online bekijk... zie ik wel 4x hi eindeloos online staan in verschillende volgorde en soms een woord weggelaten. Elke regel (bijv. hi eindeloos online) bevat de kosten van de afgelopen maand (een gedeelte iig) en samen vormen ze de kosten ex. btw. Erg raar want die kosten zijn niet echt na te checken of iemand hier moet een idee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

weet er iemand soms hoe je via wifi bestanden kunt overbrengen van en naar je arena?

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
Bastardje schreef op maandag 27 juli 2009 @ 03:10:
[...]

Hetgene wat jij bedoelt is heel wat anders, dat is een speciale service van vodafone voor plaatsbepaling via GSM masten. En met die instelling zou je dan op de website van vodafone de plaats van je telefoon kunnnen opzoeken geloof ik. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar ik heb er ooit eens wat over gelezen dat ze daarmee aan het testen waren.

Je hebt je GPS mode al op stand-alone gezet, dat is goed en dat kun je ook zien in het programma zelf (grijs icoontje, GPS wordt gebruikt, alleen zoekt hij dus nog satellieten, dat kan even duren).

Als je zeker wilt zijn dat je GPS werkt, kun je in het service menu kijken. Daar krijg je een mooie weergave van satellieten te zien als je GPS gaat testen. Dan weet je in ieder geval dat ie IETS doet, nu zit je te kijken naar een icoontje en je weet niet wat er gebeurt.

Service menu betreed je op eigen risico: 1809#*900#
Kies daar voor optie "others" en vervolgens "A-GPS test"
Let op: het is me al gebeurd dat ik per ongeluk een factory reset uitvoerde, dus let goed op wat je doet in dat menu!

Succes ermee!
Ik kan helaas mede delen dat mijn gps dan echt niet werkt, of kapot is :X
Get position in het service menu toont dit:

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/opqop3.jpg

Tijd om vanmiddag is terug te gaan naar vodafone, to be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Ik ben sinds enige tijd ook in het bezit van de arena , en heb een reset gedaan in het menu , en nu heb ik nav4all en amaze er weer op geinstaleerd , en nu gaat ie als ie verbinding nodig heeft gelijk m'n wifi aan zetten en daar verbinding mee maken , terwijl ik toch echt wel een data abbootje heb bij telfort .
weet iemand hoe ik dit om kan zetten , ik heb het gevoel dat er bij applicaties iets ingesteld moet worden maar ik weet niet hoe...iemand antwoord...????

Stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

henkiskaal schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:02:
Tijd om vanmiddag is terug te gaan naar vodafone, to be continued...
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
Vodafone reparatie service mag geen LG telefoons repareren, deze moet worden opgestuurd :(

*krijgt vermoedens dat mn telefoon lang wegblijft...

edit: sorry voor late reactie, was ff een paar dagen er van tussenuit

[ Voor 15% gewijzigd door henkiskaal op 31-07-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:57
dat opsturen gaat niet naar LG, maar naar DynaFix. dit bedrijf doet alle reparaties voor Vodafone. ik kon mijn Arena niet meer booten en heb hem een vrijdagavond opgestuurd(aangetekend) en woensdag daarna had ik hem gerepareerd terug. (software herinstallatie uiteraard, dus geen hardwarematig probleem). doe in de envelop met je toestel een brief met je gegevens, klantgegevens van Vodafone en uitgebreide omschrijving van de klacht en meegezonden accesoires. stuur dezelfde brief per mail van te voren, dan wordt je alvast ingevoerd in het systeem en kunnen ze gelijk aan de slag met je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
PcComm schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:31:
dat opsturen gaat niet naar LG, maar naar DynaFix. dit bedrijf doet alle reparaties voor Vodafone. ik kon mijn Arena niet meer booten en heb hem een vrijdagavond opgestuurd(aangetekend) en woensdag daarna had ik hem gerepareerd terug. (software herinstallatie uiteraard, dus geen hardwarematig probleem). doe in de envelop met je toestel een brief met je gegevens, klantgegevens van Vodafone en uitgebreide omschrijving van de klacht en meegezonden accesoires. stuur dezelfde brief per mail van te voren, dan wordt je alvast ingevoerd in het systeem en kunnen ze gelijk aan de slag met je toestel.
Die vent bij Vodafone zei tegen mij dat hij een aankoop bewijs wilde hebben en puur alleen de telefoon (zonder sim) wel met batterij
en dan stuurt Vodafone hem door naar DynFix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn arena denkt dat er een headset aanhangt (icoontje in scherm) maar dat is niet zo. Kan nu dus niet meer bellen want geluit komt alleen via de jack en niet meer via de interne speaker. Heb al geprobeerd om headset in en uit te pluggen. Geen resultaat. System reset blijft hangen op 27% dus lukt ook niet. Iemand een idee om dit op te lossen? Of weet iemand een manier voor een harde reset? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
  • Laatst online: 12-09 15:57
@Barrypotter: Vreemd probleem, dus zodra je de tel opstart staat er direct dat jackplug is verbonden(icoontje)? je kan ff snuffelen op mylgarena.com en anders vermoed ik software bug, dus opsturen naar reparatiedienst.

@Henkiskaal: Dan praten ze bij Vodafone elkaar dus tegen. maar wat denk je dat sneller zou zijn, via Vodafone of rechtstreeks naar DynaFix..??
Over accesoires, ik bedoelde niet dat je alles moet meesturen maar dat je op die brief zet welke acc je meegestuurd hebt. Dan heb je dat zwart op wit staan, ze willen nl. nog welleens wat kwijtraken daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er vandaag achtergekomen dat mijn LG Arena geen sms'jes meer verzend :-S

Sinds de update die ik zaterdag heb gedaan is dit het geval. Als ik een sms'je stuur, krijg ik eerst te zien: Sms wordt verzonden. Als dit scherm weggaat plaatst hij de sms automatisch in de Outbox, daar komt te staan: "Een ogenblik geduld..."

De sms'jes verzenden met geen mogelijkheid meer, komen niet bij verzonden items te staan en komen dus ook niet meer aan bij de ontvanger :-S

Ik denk dat ik niet de enige ben met dit probleem, aangezien het na het installeren van een update gebeurt is? (Softwareversie: KM900AT_v10b) Wie heeft er een oplossing voor dit probleem?

Edit: Ik ben net zelf achter de oorzaak gekomen: Onder "Berichtinstellingen" was het nummer van de "SMS-Centrale" gewist :O Ik heb hier de nummers gevonden van de verschillende SMS-Centrales, en hierdoor is het probleem verholpen: http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=42

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2009 15:27 . Reden: Ben zelf achter een oplossing gekomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
Telefoon zojuist terug gebracht naar Vodafone

Afwachten nu dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey !

Ik had de nieuwe LG pc suite geupgrade, en toen gaf hij aan dat er een Telefoon upgrade nodig was, toen starte er een programma op, die mij liet kiezen uit een lijst met mobieltjes .. maar de mijne staat er niet eens in KM900 ... Wat nu ?!

En als ik mijn mail instel krijg ik steeds het probleem dat ik alleen maar uit WIFI kan kiezen, en dat wil ik niet, want ik wil via het HI netwerk en niet via mijn thuis netwerk verbinding maken :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 12:25
Wat een onding is deze telefoon zeg! Mijn vriendin helemaal blij dat ze een mooie telefoon kocht. Dat ding steekt zo ontzettend af tegen mijn iPhone 3GS, niet normaal. Trage menu's, rottige software, vastlopers en ga zo maar door. De kwaliteit is om van te janken :/

Heeft iemand er al Opera mini op gezet? Ik hoorde dat die beter is dan de web browser die er standaard op zit. Ik ben bang dat ik die LG's fragiele OS sloop als ik er Opera Mini op zet. Las ergens van die verhalen. Kan het echt geen kwaad? Ik wil niet iemand anders telefoon om zeep helpen xD

[ Voor 15% gewijzigd door [object Object] op 08-08-2009 11:49 ]

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb Opera Mini geïnstalleerd, geen probleem hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:20
Ik de LG nu een paar maanden in combinatie met een vodafone abbo. Heb alleen een vraagje over een icoon wat al een paar weken boven aan het scherm staat. Het is een envelopje met een uitroepteken erop en ik krijg het niet weg. Iemand een idee? Heb mijn inbox al eens leeg gemaakt, maar dat maakte geen verschil.

Nu ik aan het typen ben schiet me ineens te binnen dat het iets met foute e-mail instellingen te maken kan hebben.

Iemand nog ideeën?

[ Voor 0% gewijzigd door T i M op 09-08-2009 19:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een idee hoe ik KPN opweg en google maps kan verwijderen ?
Dit zijn standaard applicaties die bij KPN meegeleverd worden, en ik wil ze graag kwijt..

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 10-08-2009 13:58 . Reden: Aanhef/groet/dank is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is spontaan het knopje waar je het achterklepje mee verwijderd verdwenen, maar garantie ho maar, kost me 70 euro !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 12:25
jelmervos schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 14:18:
Ik heb Opera Mini geïnstalleerd, geen probleem hoor.
Het was inderdaad geen probleem. Thnx :)

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe ik hotmail via wifi op me tel krijg. Ik heb telkens verbinding mislukt? Wat doe ik fout????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:18:
Kan iemand me vertellen hoe ik hotmail via wifi op me tel krijg. Ik heb telkens verbinding mislukt? Wat doe ik fout????
Al eens geprobeerd handmatig verbinding te maken ipv te selecteren dat je hotmail of gmail hebt?

Verwijderd

Eerst had ik naast mijn emailaccount van gmail ook Microsoft exchange staan bij accounts (waar ik toen niks mee deed). Na een software-update is deze verdwenen. Nu wil ik er wel gebruik van maken maar krijg ik de melding: Microsoft Exchange is al geregistreerd. Verder kom ik niet, hoe kan ik mijn Exchange account instellen?

Ik heb al een oplossing gevonden: instellingen herstellen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die exchange aan de gang heeft gekregen even de instellingen hier even geven?
Ik gebruik echange2003 op de de server. Ik weet met name niet of de server instelling alleen het IP nummer is of nog een pad nodig heeft en of SSL gebruikt moet worden.
OWA is geconfigureerd, en mijn account heeft toegang.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
ik heb gisteren mijn telefoon weer opgehaald bij vodafone, dynafix heeft er nieuwe firmware opgezet (goh) V10V_02
nadat ik hem thuis weer had opgestart gelijk een factory reset gedaan (dat schijnt problemen te voorkomen, gelezen op mylgarena.com)
simmetje erin, en naar buiten gegaan om de gps te testen (in service menu)
ik kreeg gelijk 3 satellieten te pakken en bleef hierop hangen, ik druk op loc info om op te vragen op welke hoogte/lengte breedte graad ik zat, dat wist hij nog niet te vertellen omdat hij blijkbaar nog niet gelockt had op de satellieten of nog niet voldoende satellieten had om mijn positie te bepalen. ik liep gewoon een blokje om en kwam uiteindelijk uit op 6/7 satellieten, dit na 200 seconden (of meer) daarna kwam een ander scherm en liet me de hoogte/lengte breedte value's zien
dus ik service menu afgesloten, google maps opgestart, en die riep gelijk, U bevind zich in een straal van 700 meter (ik zat inderdaad in die straal die die liet zien) dus ik liep de straat uit, en toen wist google maps mn exacte locatie te vertellen :D
Dus dit werkte allemaal prima :)
Ook bugs in het menu waren verdwenen, en ik had het idee dat het iets sneller was, maarja dat kan ik niet oordelen had de telefoon 2 weken daarvoor voor het laatst in mijn handen gehad.

Nu hopen dat mn telefoon niet meer herstart (willekeurig) en dan is die eigenlijk perfect voor mij
dus ik ben tot nu toe tevreden :D

heb intussen wel 1 vastloper gehad maar dat heb ik volgensmij een beetje aanmijzelf te danken, in multitasken java applicatie gestart en dan een muziekje proberen te starten.
Daarna werkte dit gewoon weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Morgen precies ben ik een week in het bezit vd Arena. ( Hi )
Heb geen problemen of vastlopers gehad.
Aangezien ik van een andere provider moest overstappen, wordt als het goed is deze week
alles overgezet.....internet en mijn eigen mob. nummer.
Nu wilde ik dus fotootjes aan mijn contacten toevoegen : naar mijn media, foto selecteren en
kiezen voor de optie gebruiken als contacten.
Klik ik op ok, komt de lijst met contactpersonen, maar sommige contacten staan hier opeens niet meer tussen ?
Kijk ik vervolgens in mijn contactlijst via het nomale menu, staan ze er WEL tussen......maar tijdens het foto toevoegen zijn sommigen dus opeens verdwenen ?
Hier snap ik helemaal niets van, ik heb al 43 pagina's hier doorgespit opzoek naar een gelijkend probleem, maar ik geloof dat ik de enige in deze ben.....
Weet iemand hiervoor een oplossing ?
Of kan ik beter naar een KPN bussinesscentre/Primafoon gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:37:
Hallo,

Morgen precies ben ik een week in het bezit vd Arena. ( Hi )
Heb geen problemen of vastlopers gehad.
Aangezien ik van een andere provider moest overstappen, wordt als het goed is deze week
alles overgezet.....internet en mijn eigen mob. nummer.
Nu wilde ik dus fotootjes aan mijn contacten toevoegen : naar mijn media, foto selecteren en
kiezen voor de optie gebruiken als contacten.
Klik ik op ok, komt de lijst met contactpersonen, maar sommige contacten staan hier opeens niet meer tussen ?
Kijk ik vervolgens in mijn contactlijst via het nomale menu, staan ze er WEL tussen......maar tijdens het foto toevoegen zijn sommigen dus opeens verdwenen ?
Hier snap ik helemaal niets van, ik heb al 43 pagina's hier doorgespit opzoek naar een gelijkend probleem, maar ik geloof dat ik de enige in deze ben.....
Weet iemand hiervoor een oplossing ?
Of kan ik beter naar een KPN bussinesscentre/Primafoon gaan ?
Dit komt doordat je alleen foto's kan toevoegen aan contactpersonen die op je telefoonstaan. Contacten die op je SIM staan worden niet weergegeven.

Mijn advies: Kopieer alle contacten naar de telefoon en probeer het nogmaals. Mocht het dan niet werken, probeer dan een firmware update (zie mylgarena.com voor uitgebreide instructies en firmware versies).

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga het gelijk proberen, bedankt voor de supersnelle respons !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik ook ergens had gelezen dat iemand zich afvroeg waarom je de nummers
vd mediaplayer niet kon doorspoelen, wil ik hierop even een oplossinkje neerzetten.....kwam er gister zomaar achter :

tijdens het spelen zie je idd een balkje met een 'lopertje' erop, een soort klein knopje....

deze kan je niet bewegen door hem te verschuiven, dit werkt niet.

maar je kan met je vinger een keer drukken op de plek naar waar je ongeveer denkt te willen gaan luisteren,
dan begint ie daar dus te spelen, en hoef je niet telkens het hele nummer van begin tot eind te beluisteren !

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave_e
  • Laatst online: 20-09-2023
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de batterij ? Sinds de laatste update is deze onwijs snel op ! Ik doe er alleen mee bellen en dan geen uren ofzo.

Ook merk ik dat de telefoon heel warm wordt als ik aan het opladen ben. Hij wordt zelfs zo warm dat ik hem niet tegen mn gezicht kan houden om te bellen. Ook hier regelmatig last van vastlopers terwijl ik dat eerst niet had.

Kan ik daar voor naar de winkel terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varebrand
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-03-2022
Heeft iemand al ervaring met kaspersky mobile en de LG Arena KM900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Kaspersky Mobile draait alleen op symbian en windows mobile, dus niet op de Arena

[ Voor 27% gewijzigd door JarlSX op 19-08-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varebrand
op http://www.smartphoneshop...rsky-mobile-security.html

staat

Dit product is geschikt voor de LG Arena KM900 8 GB

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
is niet de eerste keer dat die site foute informatie geeft over compatibiliteit van software met bepaalde smartphones

hun informatie klopt iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varebrand
Oke duidelijk, bedankt

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Zelf heb ik een HTC Magic, zo'n Android toestel, echt helemaal geweldig als je echt veel met je telefoon wilt doen... (AANRADER die android-fones!!!)

Maar... een vriendin van me heeft de Arena. Ze krijgt nu bij het ontvangen van een sms de melding dat haar USIM vol is. Leek me een makkelijk probleem wat ik wel even zou verhelpen... Echter, ik kan wel achterhalen dat er 25 van de 25 berichtenplekken vol zijn. (geheugen => USIM). Ik kan echter niet ergens komen waar ik dit kan beheren of waar ik kan zien wat er op de USIM staat.

Daarbij, de volledige smsbox (zowel in, uit al verzonden) is leeggemaakt. Bij mijn oude toestel, de Viewty verdwenen er dan ook berichten uit mn USIm-geheugen. In dit geval blijkbaar niet.

Kan ik ergens zien wat er op de USIM staat? Of heb ik misschien te maken met een bug waardoor de melding blijft verschijnen? Het uit- en aanzetten van het toestel helpt trouwens ook niet.

EDIT: ik heb dit forum trouwens helemaal doorgespit en heb de oplossing niet kunnen vinden. Het zelfde probleem trouwens ook niet.

EDIT 2: OPGELOST!! Ik heb de SIMkaart in mn eigen toestel gedaan. Daar zit een functie op om de berichten op je simkaart te beheren. Daar bleek dat er helemaal geen berichten op stonden. Naderhand de sim weer in de arena gedaan en daar bleek toen ook dat de berichtenruimte (25) weer vrij was.

Ben blij dat ik voor de Magic ben gegaan... Heb indertijd heel even overwogen om de arena te nemen maar wat ben ik mega blij dat ik dat niet gedaan heb ;-) _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door MetalManic op 20-08-2009 13:12 . Reden: volledigheid ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Verwijderd

Wanneer ik bepaalde Java applicaties start zoals google maps of mini opera dan vraagt mijn lg arena telkens dat het programma informatie moet verzenden en dat het tijd en geld kost. Ik kan dan alleen kiezen tussen 'toestaan tot afsluiten' , 'deze keer toestaan' of 'deze keer weigeren. Die vraag blijft maar komen ook als ik binnen google maps de kaart verplaats bijv. Ik kan echter niet kiezen dat ik die verbinding altijd wil toestaan hoewel ik dit zou willen omdat ik toch een Hi eindeloos online abonnement heb. Is er misschien ergens een optie waar ik dit zo kan instellen dat die vraag niet telkens blijft komen want het is wel hinderlijk als je telkens op OK moet drukken om weer verder te komen?
Verder merk ik ook dat het soms wat lang duurt voordat het scherm reageert wanneer ik het toestel horizontaal houdt om bijv tekst te typen via het QWERTY toetsenbord. Zijn er meer mensen die dit herkennen? Ik heb volgens mij de laatste firmware versie want ik heb het toestel nog maar pas (versie KM900AT_V10d van Hi).

Verwijderd

Hallo, Ik heb het probleem dat mijn gmail oude berichten binnenhaald tot mei 2007 en waarna ik deze eerst verwijder en dan weer een nieuwe bups verwijder, er dan verschijnt "geen nieuwe berichten". terwijl toch ook heden ten dage vollop aan het mailen ben.
Iemand met dit zelfde probleem een oplossing gevonden?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Moet je even via IMAP connecten naar je Gmail. Ook even in Gmail IMAP aanzetten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slimming
  • Laatst online: 04-06-2022
Kan iemand mij helpen, na de update van V10b naar V10d loopt mijn toestel vast als ik naar het widgetscherm audio+afbeeldingen wil gaan. Het enige wat ik kan doen is de batterij eruit halen en opnieuw starten.
Ook kan ik mijn muziekbestanden niet meer benaderen, blijft zeggen, een ogenblik geduld ....
Weet iemand een oplossing? Is het ook mogelijk om weer terug te gaan naar V10b?
Ik heb firmware V10b gedownload als .kdz bestand, hoe kan ik dit dan weer op de telefoon laden??
Alvast bedankt.
:'( :'( :'( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt de LG GC900 ook AVI bestanden af?, zoja welke resutie ?

En hoe is de geluidskwaliteit van de speaker ?

Modbreak:Verkeerde topic, die is het KM900 topic.

[ Voor 48% gewijzigd door Ginz op 21-08-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Slimming schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:41:
Kan iemand mij helpen, na de update van V10b naar V10d loopt mijn toestel vast als ik naar het widgetscherm audio+afbeeldingen wil gaan. Het enige wat ik kan doen is de batterij eruit halen en opnieuw starten.
Ook kan ik mijn muziekbestanden niet meer benaderen, blijft zeggen, een ogenblik geduld ....
Weet iemand een oplossing? Is het ook mogelijk om weer terug te gaan naar V10b?
Ik heb firmware V10b gedownload als .kdz bestand, hoe kan ik dit dan weer op de telefoon laden??
Alvast bedankt.
:'( :'( :'( :?
Volgens mij kun je gewoon handmatig downgraden. Op http://www.mylgarena.com/ staan wel tutorials hoe je dat moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:43:
Speelt de LG GC900 ook AVI bestanden af?, zoja welke resutie ?

En hoe is de geluidskwaliteit van de speaker ?
Wat voor AVI? AVI is alleen een container, kan van alles in zitten.
De max resolutie voor film heb ik hier al eens gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de modbreak hierboven. Dit topic is niet voor jouw telefoon. Bovendien stellen we op prijs dat je wat zelfinitiatief toont.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 21-08-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:29:
[...]

Bedankt :D
En hoe is de geluidskwaliteit dat zou ik ook nog wel willen weten ?
Bedoel je nou van de KM900? Want volgens mij zit je hier verkeerd? Ik weet alleen iets van de KM900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:32:
[...]

Bedoel je nou van de KM900? Want volgens mij zit je hier verkeerd? Ik weet alleen iets van de KM900.
Ja ik bedoel de KM900 was een fout van mij
Want heb nog mij twijfels tussen deze en de gc900 sorry voor verkeerd post
Maar kan jij iets meer vertellen over de km900 geluidskwaliteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:34:
[...]

Ja ik bedoel de KM900 was een fout van mij
Want heb nog mij twijfels tussen deze en de gc900 sorry voor verkeerd post
Maar kan jij iets meer vertellen over de km900 geluidskwaliteit ?
Lees je aub eerst even in voordat je hier post. Dit soort dingen kun je lezen in reviews, en door even de zoekfunctie te gebruiken. Lees ook even Het algemeen beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je op de Arena ook bekijken hoeveel minuten je al hebt gebeld en hoeveel smsjes je hebt verzonden?
Ik kan het namelijk nergens vinden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag meteen willen weten als er een nieuwe e-mail is. Dit is aardig te benaderen door te kiezen voor het ophalen met een interval van 5 minuten maar daarbij licht de telefoon op (wat er irritant is 's nachts).
Dus vandaar mijn vraag: is het mogelijk e-mail op te halen zonder dat de telefoon oplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Niet online
Ben net de perfect videotool tegengekomen voor de Arena. Op één van de forums van http://www.mylgarena.com kwam ik deze tegen: XMedia Recode. Dit programma heeft een apart profiel voor de LG KM900 zodat je niet zelf alle instellingen hoeft in te voeren. Daarnaast geeft het programma nog wel genoeg tweakmogelijkheden. En het mooiste: uiteraard geheel gratis :)

Hun website is http://www.xmedia-recode.de/download.html

Ik heb net de DVD van Madagascar overgezet in 720x480 via het km900 profiel van het programma en die werkt perfect op mijn Arena!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

bogaards schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:44:
Ben net de perfect videotool tegengekomen voor de Arena.
Als je dit topic had gelezen had je hem al veel eerder kunnen gebruiken: jelmervos in "Het LG Arena (KM900) Topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:58:
Ik zou graag meteen willen weten als er een nieuwe e-mail is. Dit is aardig te benaderen door te kiezen voor het ophalen met een interval van 5 minuten maar daarbij licht de telefoon op (wat er irritant is 's nachts).
Dus vandaar mijn vraag: is het mogelijk e-mail op te halen zonder dat de telefoon oplicht?
nee, niet dat ik weet
maar is de telefoon op zn kop leggen een optie :+ ?

en dan niet op een vlakke ondergrond want dan hoor je de wekker/sms/telefoonoproep niet :+ maar iets als tapijt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeosBeing
  • Niet online
Hallo

Aangezien ik niet tevreden ben over mijn huidige Samsung (Siemens M65, S55 en SL55 waren veel logischer van bediening, wel batterij snel leeg bij M65, zeker als hij niet alleen stand-by staat) en mijn oude abonnement afloopt ben ik op zoek naar een betaalbaar toestel met qwerty (voor sms-jes, anders ben ik zo een half uur aan het typen) en evt internet-mogelijkheden (extra wifi is ideaal) o.a. voor gmail.

Van de Cookie heb ik afgezien na het lezen van de review op Tweakers, zeker aan vastlopers en niet reageren heb ik de pesthekel.

Heeft er iemand gebruikservaring met zowel de KC990 Renoir en de KM900 Arena en kan op basis daarvan een advies geven. De toestellen zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd qua specificaties en de verschillen zijn niet verschrikkelijk groot. De Renoir heeft een wat betere camera (8mp) als de Arena (5mp) en omgekeerd heeft de laatste weer multitouch wat de eerste niet heeft. Puur daarop zou mijn voorkeur nu uitgaan naar de Arena (fm-transmitter -> autoradio) zeker nu deze er ook is zonder Armin van Buren rotzooi) maar al bij al maakt het zo weinig verschil, dat degene die de minste bugs en vastlopers heeft volgens mij de beste keus is. Dat is echter niet iets wat ik uit de gevonden reviews kan afleiden.

Aan welke van de twee heb ik de beste keus of kan ik toch beter gaan voor de LG KS360 met fysiek toetsenbord en veel betere accuduur maar met minder internetmogelijkheden.

De camera ga ik toch niet gebruiken, ik heb een 10mp reflex. Voor mij zijn interessant behalve bellen:
- snel sms-jes (en evt e-mails) kunnen tyoen
- stabiel, zonder vastlopen (batterij verwijderen of zelfs naar shop voor reset wil ik niet)
- accuduur
- beetje kunnen internetten, e-mail lezen onderweg, als ik ergens moet wachten (tweakers), evt thuis op wifi.
- fm-transmitter zodat ik altijd kan luisteren naar eigen muziek in de auto (meer variatie als met de casettebandjes en cd-wisselaar, mischien bellen over speakers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
dat multi touch is ook niet alles hoor. toen ik mijn Arena had, gebruikte ik het nauwelijks, mij te omslachtig

en de audio transmitter is aardig waardeloos, veel te weinig zendvermogen, ding moet zowat in de radio zitten om ontvangst te hebben

was in ieder geval niet overtuigd door de Arena, heb even een Touch Diamond2 gehad maar heb nu een HTC Magic, Andoid is echt heerlijk voor mensen die willen spelen met hun telefoon (en dan bedoel ik niet spelletjes, maar alles zelf instellen, software installeren, etc).

en als ik dan toch een non-os telefoon zou moeten kiezen, zou ik eerder voor de Samsung Jet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeosBeing
  • Niet online
JarlSX schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:06:
dat multi touch is ook niet alles hoor. toen ik mijn Arena had, gebruikte ik het nauwelijks, mij te omslachtig

en de audio transmitter is aardig waardeloos, veel te weinig zendvermogen, ding moet zowat in de radio zitten om ontvangst te hebben
Als die fm-transmitter wegvalt, dan moet ik dus toch op zoek naar een autoradio met sd-card-reader/bluetooth of een aparte bluetooth carkit (naast m'n bluetoot navigatiesysteem). Ik had er een van Roadstar maar die liep steeds vast, dus nu gebruik ik weer m'n 9 jaar oude Kenwood met cassette-speler.

In ieder geval vervalt dan een van de voordelen van de Arena tov de Renoir.
Dan blijven over de voor de Arena
- Zilver ipv zwart (smaak)
- Miniem hogere gespreksduur (telfort 3,84 uur vs 3,5 hi 230 min vs 210 min)
- iets hogere schermresolutie en meer kleuren 480x800 pixels vs 240x320 pixels, 16mi vs 262
- meer intern geheugen 8192 MB vs (telfort 70 MB, hi 100 MB)
- A2DP (Stereo)
- Hogere videoresolutie 720x480 (breedbeeld) vs 640x480 pixels
- Vluchtmodus
- Meer audio codecs MP3 / AAC / AAC+ / WMA vs MP3 / AAC
- andere Videocodecs h264, xvid (volgens hi.nl)

Voor de Renoir geld dan weer
- Camera 8 mp ipv 5 megapixels
- iets langere standbytijd 320 uur vs 300 uur.
- andere Videocodecs h263, divx, MP4 (volgens hi.nl)

Geen van allen zijn dan echt doorslaggevend meer, alhoewel vluchtmodus (als je veel vliegt) en A2DP (als je autoradio/stereoset het ondersteund) zinvol kunnen zijn. Het verschil in ondersteunde videocodecs vind ik zowiezo vreemd, ik ben benieuwd of dat wel 100% klopt, maar het is totaal niet belangerijk. Kortom naast kleur (smaak) is betrouwbare werking is eigenlijk het enige doorslaggevende (maar zoiets schreef ik boven al)

Aanvulling: Volgens deze australische site http://www.cnet.com.au/lg-renoir-kc910-339291601.htm is de Renoir een goed werkende telefoon ("the touchscreen interface is excellent") met iets mindere geluidskwaliteit, terwijl de Arena wel goed klinkt maar buggy is, per dag 3x crasht en niet fijn bedient, maar door het ondersteunen van veel codecs eerder een portable media player als een telefoon.
Volgens gebruikerservaringen tot nu toe gelezen, zou een aantal van de problemen bij de Arena beperkt blijven als het geheugen niet te vol gezet wordt. Wat ik niet kon vinden is of firmware updates deze problemen afdoende verhelpen. Ook de Renoir zou zichzelf regelmatig uitzetten.

Afgezien van de mindere internetmogelijkheden zou ik dan al eerder richting Ks360 gaan denken. Die wordt door veel mensen als geweldig ervaren, maar ook hier berichten dat deze zichzelf uit zet.
was in ieder geval niet overtuigd door de Arena, heb even een Touch Diamond2 gehad maar heb nu een HTC Magic, Andoid is echt heerlijk voor mensen die willen spelen met hun telefoon (en dan bedoel ik niet spelletjes, maar alles zelf instellen, software installeren, etc).
De Arena doet het goed in de reclame's maar berichten over vastlopers maken mij huiverig. Mijn indruk is dat deze meer op het trendy gadget kijk-eens-wat-mijn-telefoon-allemaal-kan-publiek is gericht als de Renoir (die ook wat langer op de markt is) die meer is gericht op mensen voor wie deze functies ook zinvol moeten zijn.

Android zou ik best willen proberen, maar de Magic wordt uitsluitend via vodafone verkocht en is een stuk duurder (net als de meeste Android en HTC toestellen). Bij die prijzen kun je zelfs Blackberry overwegen. De HTC Hero is niet zoveel duurder als de LG's maar de Magic is wel mooier. Zelf software installeren, zelf alles instellen. Prima als het kan, maar is voor mij geen vereiste, het moet voor mij gewoon werken. Op de PC thuis besteed ik ook 90% van mijn tijd met Windows-onderhoud en kom ik aan de nuttige dingen en dat wat ik ermee wil doen niet toe. Vroeger deed ik alles zelf, maar nu heb ik liever dat het out of the box zo goed mogelijk is.
en als ik dan toch een non-os telefoon zou moeten kiezen, zou ik eerder voor de Samsung Jet gaan
Wat bedoel je met een non-os telefoon? Iets met niet MacOS, Android, WinMobile?
In mijn vorige bericht schreef ik al dat ik mijn huidige Samsung (geen smartphone) SGH-E-830 onhandig vind in vergelijking met de 2 siemens toestellen die ik daarvoor heb gehad (en het Siemens toestel dat mijn vrouw heeft gehad, de SL55 die op het ontbreken van bluetooth na functioneel identiek is aan de S55).
Alleen al het omschakelen van kleine letters naar hoofdletters, naar cijfers in een sms bijvoorbeeld, of het aan/uitschakelen van T9. Allemaal van dat soort kleine dingetjes. Ik heb ook de M110 overwogen (spatwaterdicht, schokbestendig) maar om die redenen ervan afgezien. Mijn vrouw's nieuwe Nokia 2760 vind ik bijvoorbeeld wel heel goed alhoewel deze weinig geheugen heeft, geen cardslot (kan niet gebruiken als muziekspeler). Als ik mijn SGH-E-830 vervang, da wil ik voor het SMS-sen heel graag een volledig querty toetsenbord wil (mag ook touch-screen) en daarnaast eventueel mogelijkheden tot een beetje internetten. Bv de Nokia's 5800, E71, N85 (,E63), evenals diverse S-Ericsons schat ik dus hoger in als de Samsung Jet (die ook duurder is) en de Star (die mist wifi/hdspa/umts...).

Aangezien ik steeds minder bel, zou ik, als ik een mini-notebookje had (ietsje krachtiger dan Atom en scherm minimaal 768px hoog) waarschijnlijk gelijk voor de ks360 gaan.

Er komt trouwens een Arena variant met Windows Mobile 6.1, de GM730
nieuws: LG brengt Arena-variant met Windows Mobile in juli uit
Mischien werkt die beter als de S-class interface, maar persoonlijk vind ik dat dus helemaal waardeloos. Alhoewel niet gebaseerd op feiten, is volgens mij Windows Mobile afgeleid van Win CE en dat is afgeleid van 3.11 en daar heb ik nou nog steeds nachtmerries van.

[ Voor 9% gewijzigd door BeosBeing op 24-08-2009 16:09 . Reden: Aanvullingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

sorry maar dat de arena 3 keer per dag crasht is echt bull, met de laatste firmware is het mij nog nooit voorgekomen en die heb ik toch al een paar weken erop staan. Bij vorige firmwares is het wel een keer gebeurt maar in totaal kan ik het op 1 hand tellen.
Het enige dat mij stoort is dat ik niet op het netwerk zelf kan, via wireless bestanden overzetten is minder rompslomp dan via de pc suite te moeten doen.