wie kan dat....
als je apps wilt, had je de Arena niet moeten kopen maar moeten wachten op de GM730, al heeft die maar een resolutie van 240x400 (als die info klopt op gsmarena) en geen intern geheugen., maar dus wel de s-class interface die de Arena ook heeft.
tja mijn oude toestel was helemaal stuk en de arena was gratis als ik mn abbo verlengde, had gewoon echt een toestel nodig
ondertussen is het kennelijk al wel gelukt om linux en window mobile op de iphone the zetten en android op de samsung omnia...er moet toch wel een tweakertje zijn die het een uitdaging vindt zoiets te gaan doen?
Volgens mij heeft de arena veel betere hardware dan veel andere smartphones
? Processing core
- ARM926EJ-S 32 bit processor core for controller functions. The ARM926EJ-S includes an MMU, and the
Jazelle Java extension for Java acceleration and a MOVE co-processor to accelerate Motion Estimation
algorithms with based video encoding schemes..
- TEAKLite DSP core
? ARM9-Memory
- 32k Byte Boot ROM on the AHB
- 128k Byte SRAM on the AHB, flexibly usable as program or data RAM
- 32k Byte Instruction Cache
- 32k Byte Data Cache
- 8k Byte Instruction Tightly coupled Memory (I-TCM)
- 8k Byte Data tightly coupled memory (D-TCM)
? TEAKLite®-Memory
- 120k x 16bit Program ROM
- 8k x 16bit Program RAM
- 72k x 16bit Data ROM
- 48k x 16bit Data XRAM
- 5k x 16bit Data YRAM
- Incremental Redundancy(IR) Memory of 35904 words of 16bit
? Shared Memory Block
1.5K x 32bit Shared RAM(dual ported) between controller system and TEAKLite®.
2Gbit NAND Flash & 1Gbit DDR SDRAM employed on KM900 with 16 bit parallel data bus thru ADD(0) ~
ADD(24). The 2Gbit NAND Flash memory with DDR SDRAM stacked device family offers multiple highperformance
solutions.
(uit de service manual van de arena)
wellicht dat de apps store van LG nog soelaas gaat bieden, maar ik verwacht er niet heel veel van.
lg heeft vandaag trouwens wel de sdk voor de arena vrijgegeven
http://developer.lgmobile....mai.RetrieveMainPage.dev
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 29-06-2009 22:36
. Reden: sdk vandaag vrijgegeven ]