Acties:
  • 0Henk 'm!

• Semmy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-02-2018
Ik zit nu in de missie met die eerste missie met die 2 tanks en armored carriers

Nu heb ik de eerste 3 strongpoints gecleared en is 1 van de tanks uit geschakeld omdat hij een mailfunction had het vliegtuig is neergestort.
Maar elke keer als ik nu verder rijd volgt de rest niet en krijg ik te horen dat ik te ver van het convooi af ga...

ik snap er geen hout van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04:48
Systeem eisen zijn idioot hoog bij dit spel heb ik het idee? op 1400/900 met i7 860 en 5770 draait ie zeer klote met nog niet eens op alles max

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 04-11 16:39
Je moet je realiseren dat dit een heel ander spel is dan bijvoorbeeld COD. COD hoeft weinig CPU te gebruiken, want er wordt weinig gesimuleerd. De GPU heeft het wel druk om al het moois te tonen. Dus een goede videokaart en je hebt flinke FPS.

Arma is een simulator, en is zoals alle simulatoren CPU intensief. De GPU doet veel minder. Dat betekend dat je ook niet moet verwachten dat je net zulk hoge FPS zult halen als in COD bijvoorbeeld. Ik vindt een FP van 25 al prima speelbaar, terwijl men in COD niet voor minder dan 50 wil ofzo.

Een maat van me heeft een X4 855 en een 8800GT en met alles op normal draait het prima bij hem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:22
Amdwarrior schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:39:
Systeem eisen zijn idioot hoog bij dit spel heb ik het idee? op 1400/900 met i7 860 en 5770 draait ie zeer klote met nog niet eens op alles max
Al eens met hyperthreading uit of met -cpucount=4 geprobeerd?

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Typnix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 26-11 14:52
Wat zijn trouwens de ervaringen van de multiplayer van deze game?

• Pepperana
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 13:16

Pepperana

Brabander in hart .....

Zeer goed. Coop zijn er heel veel costum missies maar ook standaard missies.
Natuurlijk is er veel teamwork vereist en daarom moet je ook goede servers zoeken.

Je hebt ook goede pvp servers wat een ook zeker de moeite waard is.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• Typnix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 26-11 14:52
Pepperana schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:39:
Zeer goed. Coop zijn er heel veel costum missies maar ook standaard missies.
Natuurlijk is er veel teamwork vereist en daarom moet je ook goede servers zoeken.

Je hebt ook goede pvp servers wat een ook zeker de moeite waard is.
Ah, nice. :) Ik heb de game al aangeschaft maar nog niet kunnen installeren.

• Mister_X
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 26-05 08:12
Semmy schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:00:
Ik zit nu in de missie met die eerste missie met die 2 tanks en armored carriers

Nu heb ik de eerste 3 strongpoints gecleared en is 1 van de tanks uit geschakeld omdat hij een mailfunction had het vliegtuig is neergestort.
Maar elke keer als ik nu verder rijd volgt de rest niet en krijg ik te horen dat ik te ver van het convooi af ga...

ik snap er geen hout van.
Hey daar zit ik ook, ik rijden met me tankie richting dat vliegtuig, denk kijk effe achterom, blijkt de rest ergens ver achterin op een berg te staan..... :|

• Silent Thunder
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22-11 08:33
Even een multiplayer vraagje: heb je voor LAN coop ook persé een unieke CD key nodig? (ik ging er altijd vanuit enkel bij multiplayer over internet).

[Voor 47% gewijzigd door Silent Thunder op 27-08-2010 13:37]

• haarbal
Silent Thunder schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:35:
Even een multiplayer vraagje: heb je voor LAN coop ook persé een unieke CD key nodig? (ik ging er altijd vanuit enkel bij multiplayer over internet).
Als je met dezelfde key op je lan speelde in flashpoint activeerde je de fade beveiliging. In Arma2 waarschijnlijk ook.

• Trial-Err0r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2012

Trial-Err0r

RandomTrooper

haarbal schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:23:
[...]

Als je met dezelfde key op je lan speelde in flashpoint activeerde je de fade beveiliging. In Arma2 waarschijnlijk ook.
Je hebt voor Arma II, 2 unieke cd codes nodig, anders gaat het echt niet werken. (Heb hier thuis een LAN waar ik deze game regelmatig speel met wat vrienden.

i7 920 - Asus REXII - Corsair DominatorGT 6GB - Club3D 560Ti 2GB

• WoRReLbier
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 25-11 18:36
Een paar dagen in het bezit van Amra II: Operation Arrowhead
Ik was OFP een beetje gewend, maar die valt in het niet bij deze game zeg.

Moet nog vet veel leren, maar die BE warfare maps zijn toch erg leuk om te doen, ook al snap ik nog lang niet alles. En grafisch ziet het er allemaal best goed uit.

• larsiano
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-08-2013
Warfare is zeker erg leuk om tedoen echter kunnen niet alle servers de hogere instellingen aan van het spel maar dat mag de pret niet drukken. OFP heb ik nooit gespeeld maar als ik deze nieuwe versies in acht neem is het zeker een leuke manier van 3D gaming en combat simulaties.
Er komt half volgende maand trouwens de 2e downloadable content voor Arrowhead uit: Private Militairy Company
YouTube: Arma 2: Private Military Company Teaser Trailer

2408WFP + 2x1908FP, i7 950 + EK Supreme, Asus Rampage III Black Edition, 3x2GB Corsair, GTX590, 2 x 120GB Vertex Turbo (RAID0 @ Higpoint3520), 850W Antec W.C.PSU, Termaltake Tenor, 2xZalman Reserator, Steelpad 4S + G5, AW-TaxtX, LG Blu/HD

• WoRReLbier
Ik heb het dan over de OFP: Dragon Rising. Als ik dan zie hoe een bedrijf en community zich hiervoor inzet.. Toppie.
Voordat ik alle control enz een beetje weet, ben ik wel een aantal week verder.Sommige servers hebben bv Takistan op veteran staan, dat maakt het nog lastiger voor mij.

BAF heb ik ook gedownload, de lite versie dan. Ik speel veel liever online dan campaigns en missions eigenlijk. Die PMC ziet er ook wel goed uit. Zal mij toch eerst even focussen hoe het er in het echt toe gaat, laat nogal te wensen over..lol

• larsiano
Ik zet de server meestal ook op Vet.mode omdat de AI dan iets minder voor zich uit staart en met expert je geen '3th person' view hebt en dat is ook wel jammer. Wat je moet onthouden is dat elke gamemode ook zijn eigen gemaakte menu's heeft en die sterk kunnen verschillen kwa funcies. Het is geheel aan de missie maker om gebruik te maken van deze opties en de werking is niet altijd wat je ervan verwacht. Mocht je nog zin hebben in een potje moet je even mijn homepage bekijken (en een berichtje achter laten)

meest grappige Arma2 video sinds tijden:
YouTube: ARMA2 - Joe's Helicopter Tutorial OMGLOL!

[Voor 13% gewijzigd door larsiano op 02-11-2010 13:17]

2408WFP + 2x1908FP, i7 950 + EK Supreme, Asus Rampage III Black Edition, 3x2GB Corsair, GTX590, 2 x 120GB Vertex Turbo (RAID0 @ Higpoint3520), 850W Antec W.C.PSU, Termaltake Tenor, 2xZalman Reserator, Steelpad 4S + G5, AW-TaxtX, LG Blu/HD

• WoRReLbier
Ik vind de AI op veteran best oke, als ik weer eens word afgeschoten, wat nog al regelmatig gebeurd. Maar komt ook door mijn korte speelduur met Arma II:OA
Ik heb al gemerkt dat ik bv op een server dmv CTRL+E in voertuigen kom, en op een andere server is het weer de middle mouse.

Ik zag op het BIS forum dat er ook een Lingor missie/campaign WIP is. Als daar een warfare map van komt zou erg vet zijn.

Heb even je site gezien, maar ziet er strak uit en zal het zeker even doorspitten als ik wat meer tijd heb.

Heb zelf ook een community opgezet met iemand, wat nog al een werk is voordat het lekker loopt :P

• larsiano
Ik heb CTRL+E zelf nog nooit mogen ervaren in de 100+ missies die ik getest heb (helaas) dit zou een uitkomst zijn voor de velen scoll fouten die je kan maken en de tijd verkorten die voor een 'actie' nodig is. Maar geloof me als ik zeg dat de hoeveelheid "you been killed" berichten niet verminderen aan de hand van de speel ervaring alleen. Dit komt omdat de AI als een soort "supernatural" power altijd paraat is om je met 1 enkel schot buitenspel te plaatsen. Dit komt ook mede doordat het landschap erg 'krult' en met het draaien van de horizon er soms ineens een man of 12 recht in je gezichtsveld staan met de vraag waar is jouw scherpteveld op gericht! Je zou het voor de grap is met TrackIR or een soortgelijke moeten proberen na 1jaar oevenen is het nog haast niet tedoen. Hier zie je bv hoe ik weer iets te "ijdel" ben! YouTube: -=XTRA=-How to get killed in Arma2 Operation Arrowhead

Over Lingor : ik dacht dat dat een addon eiland was, geen idee of daar al warfare voor is maar voor een hoop andere eilanden wel?

Mocht je btw een excell reader hebben kan je een blik werpen op de database die ik gemaakt heb met ttg 50% van alle mods voor Arma2 erin http://www.megaupload.com/?d=WDHK9AY0

• Sak3d
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14-11 12:54

Sak3d

Reise, Reise

Van de week een 10 uur lange warfare battle gespeeld, ging echt meer nergens over _/-\o_

Enemy MHQ was down en hun hele team had zich ingegraven in de hoek van de map.. En de commander had blijkbaar alle resources in static defenses gestopt :F

Het was gewoon een public server maar men was te koppig om op te geven.

Linies na linies, air, armor, artillery, we kwamen er gewoon niet doorheen...

Toen hebben we het laatste uur alleen nog maar MLRS gespammed. Hierdoor viel er uit eindelijk een gat in de AA defensie waardoor onze A10's het laatste gebouw met de grond gelijk maakte >:)

Epic fight!

De M270 MLRS (mobiele artillerie)

[Voor 3% gewijzigd door Sak3d op 10-11-2010 12:48]

• haarbal
10 uur is wel echt lang zeg.

• larsiano
Nieuws:
-van het weekend zijn de nieuwe patches voor Arma2, Operation Arrowhead en de Britse addonpack uitgebracht:
http://www.arma2.com/

Hint: na het instaleren van de pacth is er een nieuwe optie in het grapics menu waar nu Vsync standaard AAN staan dit tot gevolg dat je ongeveer 25% van je frames per seconde overhoud, mijn advies dus schakel dit uit!

-die nieuwe Private militairy addon en de britisch addon zijn nu samen als preorder vanaf BIS zelf 13,50 als combo pack
http://www.sprocketidea.c..._pmcbaf&vmcchk=1&Itemid=2

-er is vandaag alweer een nieuwe betapatch voor OA verschenen (erg handig als je de modline wil gebruiken voor het laden van je addons)
ftp://downloads.bistudio..../ARMA2_OA_Build_75666.zip

-voor hen die in arma last had van bewegings beperkingen heeft onze vriend Dslyecxi een oplossen in de vorm van een addon van 4KB
http://www.battlegroup-xt...&catid=1:arma-2&Itemid=47

@haarbal: 10 uur voor warfare is geen uitzondering. Meestal staan de servers op normal mode maar met insane mode en full towns ben je wel even bezig (als je niet direct opzoen gaat naar de vijandelijke basis). Of als de commander sloom is of er gaat iets anders mis kan dit natuurlijk ook gevolgen hebben vor de snelheid waarmee het spel zich afspeeld

• WoRReLbier
Thx voor die Vsync advies, zal het even bekijken.

Vind het soms wel irritant met die mods, heb je er een paar lopen, kom je bepaalde servers weer niet in. Arma weer afsluiten, addon uitzetten, game weer starten.

• Bolk
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik sta op het punt om de Steam aanbieding te gebruiken (15 euro)..

Wat is het beste? Operation Arrowhead is voldoende? Samen met de British Armed Forces? Of zeggen jullie pak de originele game er ook bij?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik vond Operation Arrowhead erg saai en buggy.. dus zou die niet zo snel meepakken eerlijk gezegd.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08:55
Beste aan alle arma's is de editor :D

• larsiano
heey er is een nieuwe patch uit sinds het weekend voor: OA1.56 / BAF 1.02/ A2_1.08: www.arma2.com voor de introductie van de PMC DLC. Het is er allemaal iets mooier op geworden kwa explosies enz. maar voor vele ook iets langzamer met als gevolg dat er meer LAG optreed. Om dat te verhelpen heb ik tijdelijk de viewdistance iets terug gebracht hierdoor word het iets beter? Maar toch hoop ik dat er een andere oplossing is behalve een nieuwe pc kopen :) Overigens is de nieuwe map veel belovend en ziet er zeer gaaf uit. De nieuwe missie "the armoury" lijkt nog vol bugs te zitten met als gevolg neerstortende vliegtuigen en andere spawn problemen tijdens de submissies hier moet dus nog even aan gewerkt worden!
Of je ook de uitbreidingen moet kopen licht aan jezelf op mijn verlanglijstje staat hij in iedergeval al !

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 16:35:
Beste aan alle arma's is de editor :D
Inderdaad. Ik heb de afgelopen week een 2 player specop missie zitten maken waarbij je met een heli in vijandig gebied gedropped wordt, een sniper positie moet veilig stellen waar 1 van de spelers dan overwatch heeft, en de andere moet in een dorpje wat lager gelegen een tank uit een colonne uitschakelen terwijl de sniper cover geeft. Zostraks eens uitgeprobeerd met een vriend, en het is zo vet om te doen :P.

Twee snipers in ghillie suits in het wuivende hoge gras, waardoor je elkaar zo'n beetje niet eens ziet. Wind door het bos. Een patrol silent uitschakelen, opeens een UAZ met machine geweer tegenkomen die gelukkig net aan ons voorbij gaat in het donker :). Erg cool!

Ik wil ook nog wel eens die grotere online gevechten uitproberen, maar specops missies a la Ghost Recon in ArmA2 zijn super vet :D.

• ikheetkoen
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 03:48
Ik heb nu Armed Assault 2: OA gekocht in de winkel, maar telkens als ik de campaign wil starten crasht hij naar de desktop met de foutmelding: ARMA2:OA Is not working (oid). Nu wil ik hem patchen (ik heb 1.54 gedownload), maar hij zegt dat ik niet de goede versie heb. Ik heb even rondgekeken maar ik kan nergens een andere patch voor OA vinden. Weet iemand de oplossing?

• Gammro
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 25-11 15:04
Een van de problemen waar ik tegenaan liep bij het patchen was dat er in het registry geen key stond voor het path van je installatie.
Controleer of je HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bohemia Interactive Studio\ArmA 2 OA hebt en dat hierin een string naar t path van je installatie staat.

• ikheetkoen
Gammro schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:34:
Een van de problemen waar ik tegenaan liep bij het patchen was dat er in het registry geen key stond voor het path van je installatie.
Controleer of je HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bohemia Interactive Studio\ArmA 2 OA hebt en dat hierin een string naar t path van je installatie staat.
Thanks! dat werkte! Hij stond in het default path voor de gewone 'Program Files', maar hier hoort hij in 'Program Files (x64)'

Ik vind het maar onduidelijk gedaan, al die patches. Er wordt ook de hele tijd gezegt dat je 1.50 nodig hebt; is dat de 'standaard' (dat neem ik aan van wel dan)?

• Trial-Err0r

Trial-Err0r

RandomTrooper

ikheetkoen schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:31:
Ik heb nu Armed Assault 2: OA gekocht in de winkel, maar telkens als ik de campaign wil starten crasht hij naar de desktop met de foutmelding: ARMA2:OA Is not working (oid). Nu wil ik hem patchen (ik heb 1.54 gedownload), maar hij zegt dat ik niet de goede versie heb. Ik heb even rondgekeken maar ik kan nergens een andere patch voor OA vinden. Weet iemand de oplossing?
Toevallig eerst een minder legale versie gedraaid? Of misschien een mod niet in een modfolder?

• ikheetkoen
Trial-Err0r schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:11:
[...]

Toevallig eerst een minder legale versie gedraaid? Of misschien een mod niet in een modfolder?
Ik had hem eerst gedownload om uit te proberen ja, doe ik wel vaker. Heb me al vaak een miskoop bespaart. Zag hem vandaag voor 20 euro liggen dus ik dacht: 'die neem ik mee' :) . Dat zal ook wel de oorsprong van de fout zijn geweest. Wel raar; ik had de illegale versie eraf gegooit en toen de legale erop gezet. Blijft dan de register entry gewoon staan?

In ieder geval bedankt, ik kan weer spelen. >:)

• Trial-Err0r

Trial-Err0r

RandomTrooper

ikheetkoen schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:16:
[...]

Ik had hem eerst gedownload om uit te proberen ja, doe ik wel vaker. Heb me al vaak een miskoop bespaart. Zag hem vandaag voor 20 euro liggen dus ik dacht: 'die neem ik mee' :) . Dat zal ook wel de oorsprong van de fout zijn geweest. Wel raar; ik had de illegale versie eraf gegooit en toen de legale erop gezet. Blijft dan de register entry gewoon staan?

In ieder geval bedankt, ik kan weer spelen. >:)
Beter dat je weer kunt spelen :D Gebeurt wel vaker dat register instellingen blijven staan.

Als iemand van hier multiplayer speelt, welke server speel je dan? Het lijkt me namelijk wel eens tof met wat nederlanders een lekker potje te spelen, eventueel met voicechat ofzo?

• Trial-Err0r

Trial-Err0r

RandomTrooper

Weet misschien iemand waar je een missie kunt downloaden waar je als helikopter piloot bijv. mensen moet evacueren van het slagveld of gewonden ophalen ofzoiets? Ik heb armaholic al helemaal door gespit, tevens ben ik me aan het verdiepen in de editor, maar zo'n missie is me nog niet gelukt om te maken.

Edit: Ik heb net alle mods voor deze missie vergaard: http://www.armaholic.com/page.php?id=11518
Die lijkt me erg tof _/-\o_

[Voor 19% gewijzigd door Trial-Err0r op 07-01-2011 22:31]

• larsiano
Als iemand van hier multiplayer speelt, welke server speel je dan?
Check me homepage maar even! we gebruiken meestal TS int engels maar er zijn genoeg nederlanders te vinden!
ontopic:
Weet misschien iemand waar je een missie kunt downloaden waar je als helikopter piloot bijv. mensen moet evacueren van het slagveld of gewonden ophalen of zoiets?
Ook op het BIS forum staan er veel maar ik zou je ook geen specifieke missie kunnen aanwijzen! Mocht je hulp willen hebben bij het maken van missie kan ik je misschien ook wel van dienst wezen (PM/ DM me maar)

• Trial-Err0r

Trial-Err0r

RandomTrooper

larsiano schreef op maandag 10 januari 2011 @ 02:22:
[...]

Check me homepage maar even! we gebruiken meestal TS int engels maar er zijn genoeg nederlanders te vinden!
ontopic:

[...]

Ook op het BIS forum staan er veel maar ik zou je ook geen specifieke missie kunnen aanwijzen! Mocht je hulp willen hebben bij het maken van missie kan ik je misschien ook wel van dienst wezen (PM/ DM me maar)
Hey bedankt voor je reactie!
Ik heb je website ff bekeken, ziet er goed uit! Als ik m'n headset terug heb zal ik je een DM sturen om eens mee te spelen!

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb laatst de expansions op steam gekocht maar zit in de eerste missie van BAF al vast als je je engineer die mijnen moet laten opruimen. Hoe doe je dat? :)

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• larsiano
Mijnen opruimen gaat als volgt: Men lopen naar de mijn en gaan er dan zo hard mogelijk op springen tot dat je klik hoort dan ruimt ie zich vanzelf op! Maar eff zonder dollen. Alles in Arma2 en OA werkt via scoll opties als je in de buurt (van 10m tot 0.1m afstand) van een object bent en hier zal dit dus ook zo moeten. Ik heb het zelf nog nooit geprobeert.

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 07:19

Stronkie

Where wind is Trouble

Zijn er nog mensen die dit spel in clan verband spelen.. Ik heb al een aantal clan / war sites geprobeerd. Maar ja , op dit moment heb ik nog niets kunnen vinden wat mij boeit..

Tevens is mijn vraag :

Gebruiken jullie ook ACE en ACRE?

• larsiano
Je kan ok even hier kijken: http://www.battlegroup-xtra.eu/ < heel gezellig! Dagelijks actief en bijna genoeg Nederlanders om een squad in ons moers taal te starten. We gebruiken af en toe ACE (zowel de A2 ACE als de OA ACE). ACRE gaf wat problemen bij sommige dus die proberen we wel weer als er een nieuwe versie is dus dat is een W.I.P.

-Tip voor de Nvidia gebruikers: 266.58 perfecte driver voor gefore 200 serie en hoger!

-Voor de liefhebbers is er op dit moment een : Warfare Tournament gaande

-Er is vandeweek een nieuwe Arma2 info / F.a.q website geopend: ArmaStack

-De 2.0 versie van CSLA (Czechoslovak People's Army (CSLA)) is uit geweldige mod!

-De voorronden voor de community awards zijn weer voorbij je kan nog tot eind feb. hierop stemmen, ik raad je aan om in ieder geval even de video's te bekijken!
Source: http://www.armaholic.com/page.php?id=13381

Bohemia Interactive in collaboration with NaturalPoint and RockPaperShotgun.com is pleased to deliver you the latest update regarding the 2010 Community Awards.
The voting stage for the Community Awards is opened now and stage lasts until February 28th 2011 12:00PM CET!
The nomination phase officially ended yesterday, 2nd February. Each category now has its five finalists:
Best Mod / Addon:
A.C.E. - Advanced Combat Environment
VDV Commando Assault Airborne
Artillery and Logistic by R3F
Jungle Wars: Island Lingor
ACRE - Advanced Combat Radio Environment
Best Mission / Campaign:
Campaign Fury Bear. Act-1: Operation Horse
Warfare BE
Operation Cobalt
Takistan Force by Bon_Inf
Insurgency
Best User Created Movie:
Epidemic
Freedom
Through Their Eyes
De oppresso liber
Sons of Valor
Best Community Website:
Armaholic.com
ARMA.at.ua
Comunidade Combate Tatico
Operation Reality Community
Armedassault.info
Best Community Member:
Smersh
IceBreaker
Sickboy
Foxhound
Kju

[Voor 59% gewijzigd door larsiano op 09-02-2011 12:41]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou ik heb ze bekeken en tja.. Valt niet veel op te zeggen.. Ik ben maar samen met een paar vrienden voor ons zelf begonnen. Gelukkig voor ons mochten we Forgotten Honor gebruiken om onze basis te maken. Het valt me wel op dat het wel erg stil rond deze game.

Ik heb zelf er veel lol met de Invasion 1944 MOD van Arma II. Ook ben ik helemaal weg van ACE.

Een leuke toevoeging als je TS3 gebruikt is de ACRE Mod.. Deze zorgt er voor dat je dmv Teamspeak in 3d surround met elkaar kunt communiceren. Je hebt ook exte radio's hier voor.. Als je verder weg loopt hoor je elkaar niet meer :)

Hahahha.. Toch maar es verdiepen om meer MOD's te vinden.. Vanilla ben ik een beetje op uitgekeken..

Ow vraagje aan de mensen hier.. Hoe zet je een Combined Operations Dedicated server op.. Ik kan alleen maar info vinden over een Arma II server en een Arma II AO dedicated server...

• larsiano
Het hier op tweakers idd sttil rond Arma2 maar op de community forums is er best veel te beleven. Het is nou eenmaal geen simpele CoD achtige shooter en het liep ook niet echt lekker in het begin dus men is hier nogal terug houdend op maar dit is zeker een spel dat de moeite waard is om te beleven!

Onze community is ook net met de I44 mod begonnen erg gaaf maar moet nog wel een beetje bijgeschaafd worden. Dus mocht je zin hebben in een potje kom is langs!
Met ACRE hebben niet al onze teamgenoten even veel gelukt dus dit wor nogmaals testen als er een nieuwe versie is maar ik vind het ook zeer de moeite waard!
Ik ben al vrij vroeg begonnen met het testen van mods en na een tijdje zie je door de bomen het bos niet meer dus heb ik een spreadsheet vol gepropt met alle links en mods ( nou ja bijna alle): http://www.megaupload.com/?d=WDHK9AY0
Hoe zet je een Combined Operations Dedicated server op..
Dat is heel simpel: Zorg dat Arma2 en Op. Arrowhead in de zelfde map geinstaleerd zijn en start dan OA deze leest automatisch de Arma2 bestanden mee en dit is samen "Combine Operations"

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ach ik heb het al gevonden.

We zijn bijna klaar met het opzetten van de campaign in Forgotten Honor. We hebben de complete vrijheid gekregen om een tournament op te zetten. We gaan dit met I44 doen met eigen mappen en missie's. We gebruiken alleen maar Zeus_AI en CBA erbij. Voorlopig gaan alle servers draaien op alleen Arma II..

We zijn nu in de proces de tranings map af te ronden. Hebben al verschillende test ronden overleeft :). Zelfs de stresstest van onze dedicated server heeft geholpen.

We gaan ook zelf custom sounds toevoegen. Zodat de duitse soldaten ook echt duits spreken en niet dat chech of russian .

Zodra we klaar zijn laat ik het wel weten hier.. Ik ga dan wel eerst vragen aan de admin's hier of het wel mag. Reclame maken is meestal niet toegestaan.

Maar ach.. Als we maar meer mensen aan het arma II spelen krijgen vind ik het wel goed :)

• Dark Angel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 00:17

Dark Angel

Corvette LS Power

Speel zelf ook op de Xtra servers en die mods zijn wel erg goed. Leuker als het orgineel.
Moet er maar weer eens meer tijd voor gaan maken.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08:55
Stronkie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:38:
Ach ik heb het al gevonden.

We zijn bijna klaar met het opzetten van de campaign in Forgotten Honor. We hebben de complete vrijheid gekregen om een tournament op te zetten. We gaan dit met I44 doen met eigen mappen en missie's. We gebruiken alleen maar Zeus_AI en CBA erbij. Voorlopig gaan alle servers draaien op alleen Arma II..

We zijn nu in de proces de tranings map af te ronden. Hebben al verschillende test ronden overleeft :). Zelfs de stresstest van onze dedicated server heeft geholpen.

We gaan ook zelf custom sounds toevoegen. Zodat de duitse soldaten ook echt duits spreken en niet dat chech of russian .

Zodra we klaar zijn laat ik het wel weten hier.. Ik ga dan wel eerst vragen aan de admin's hier of het wel mag. Reclame maken is meestal niet toegestaan.

Maar ach.. Als we maar meer mensen aan het arma II spelen krijgen vind ik het wel goed :)
klinkt goed ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• larsiano
Hoi Dark! leuk je hier op het forum te zien.
De winaars van de BIS community award 2010 zijn bekend.:

o Beste Mod / Addon Van Het Jaar 2010 : A.C.E. - Advanced Combat Environment
o Beste Mission / Campaign Van Het Jaar 2010 : CO20 Insurgency by Pogoman
o Beste User Created Movie Van Het Jaar 2010 : ArmA 2 OA: Through Their Eyes by Litoshq
o Beste Community Website Van Het Jaar 2010 : Armaholic.com
o Beste Community Lid Van Het Jaar 2010 : IceBreakr

En tis maar goed dat ze er zijn anders hadden de missie 'Insurgency' misschien wel niet geprobeerd hij is echt erg goed en vernieuwend, en draait vlgs mij ook op Op.Arrowhead stand alone
Over een aantal dagen zal er een 1.58 OA + A2 1.09 uitkoment met weer een zeer grote hoeveelheid fixes voor deze twee spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Forgotten Honor proudly presents Forgotten Honor ArmA II campaign

Vanaf 5 maart aanstaande zal Forgotten Honor zijn deuren openen voor de eerste Forgotten Honor ArmA II COOP campaign 1940/45. In samenwerking met de Arma 2 WW2 Mod's Invasion 1944,Fields Of War en anderen zal Forgotten Honor ArmA II proberen het beste WW2 ervaring op het internet te worden.

Neem de rol aan van een Amerikaanse Soldaat tijdens de tweede wereld oorlog , Werk samen met je teammates om objectives te voldoen. Ervaar intense oorlog op je computer en neem deel van een leuke commmunity.

De Forgotten Honor ArmaII campaign zal een "ongoing" campaign zijn.

We bieden de speler:

- Wekelijkse Operations elke zaterdag 2000GMT.
- Custom Missions en speciale events.
- Realistische WWII structuur, medals en awards.
- Teamwork en coördinatie van de hoogste level.
- Een professioneel Mature omgeving.
- Clan Integratie system, dat er voor zorgt dat clanmembers samen kunnen spelen.

Forgotten Honor is een internationaal gaming community dat een grote ervaring heeft in het organizeren van online events voor games. Founded in 2004 door een aantal spelen dat graag "teamwork" wil organiseren met grootse wargames op verschillende battlefields, Forgotten Honor zal nog blijven groeien totdat deze wereld's grootste online gaming community is. FH organiseerd tegenwoordig verschillende tournamenten voor verschillende games .Ze organizeren vele events en ze hebben hun eigen modding unit.

Dus wil je graag Arma II spelen met volwassen mensen en houd je van de tweede wereld oorlog scene.. Schroom je maar niet en "Join Us"

http://hoststuff.forgottenhonor.com/media/arma2/forgottenhonor_arma2_banner717px110px.png

Note : Post is gemaakt na goedkeuring Mods.

[Voor 16% gewijzigd door Stronkie op 09-03-2011 18:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Kijk daar kunnen we wat mee :) . Ik hoop alleen dat de updates idd niet de I44 gaan verkloten..

Ik heb net de dedicated server een beetje error vrij

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08:54

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Ik speel de laatste tijd (na aanschaf van British Armed Forces & Private Military Company) weer regelmatig ArmaII.
Alleen kan ik niet echt goeie servers vinden, ik speel nu meestal op de DAO.NU HOLD server. Wat zijn de goeie servers waar jullie meestal spelen? Ben met name geïntresseerd in PVP servers en het liefste iets van HOLD of capture gametypes.

The Outsider

• Trial-Err0r

Trial-Err0r

RandomTrooper

Stronkie schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:44:
Kijk daar kunnen we wat mee :) . Ik hoop alleen dat de updates idd niet de I44 gaan verkloten..

Ik heb net de dedicated server een beetje error vrij
Ik heb je een DM gestuurd :)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

:) Net onze eerste training gedaan. Ging wel lekker, server hield het wel uit :)

en ja ik heb je dm gekregen. Maar slow chat is niet toegestaan dus babbelen we verder bij FH :)

• Tom. C
  • Laatst online: 03:18
Gisteren de Invasion 1944 mod geinstalleerd, en vind hem erg tof!

Nu vraag ik me af of er ook servers zijn waar deze mod gebruikt wordt die ik kan joinen. Ik weet van dat Forgotten Honor gebeuren, maar heb liever een public server waar ik af en toen kan joinen wanneer mij dat uitkomt, in plaats van registeren en op verplichte tijdstippen op komen dagen, dat kan ik namelijk niet garanderen. heb er wel 2 gevonden, maar die zijn tot nu toe altijd leeg en de pings waren vrij hoog. Sowieso heb ik moeite met het vinden van servers die de moeite waard zijn. Maar speel al jaren Flashpoint en Arma, dus wil graag mijn ervaring wat uitbreiden online!

Ryzen 5950X | Asus X570 Dark Hero | F4-3600C16D-32GTZN | GTX 1080 TI FE | Lian-Li PC011 Dynamic | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Smiles lees eens een paar post boven je.. We hebben zelfs een campaign opgezet met die mod.

Dus die forgotten honor public server draait gewoon elke dag wanneer we geen campaign hebben met de I 44 mod

[Voor 38% gewijzigd door Stronkie op 09-03-2011 02:05]

• Sak3d
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14-11 12:54

Sak3d

Reise, Reise

Stronkie schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 02:04:
Smiles lees eens een paar post boven je.. We hebben zelfs een campaign opgezet met die mod.

Dus die forgotten honor public server draait gewoon elke dag wanneer we geen campaign hebben met de I 44 mod
hoeveel man in de piekuren?

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nou we hebben nu al over de 60 man die spelen. Dus ongeveer 10-32 man. Maargoed we zijn net begonnen

• rkwinkel
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-01 09:07
Net geregistreerd voor I44 mod, hoop dat Arma 2 veel spelers erbij gaat krijgen.
Zal vanavond alles even installeren en updaten :)
welke squads zitten de Nederlanders, zit nu bij Charlie squad.

rkwinkel

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Je bent nu 1 van de 113 man. Zitten wel veel mensen op die uit nederland komen.

Able is gemixed uit alle landen.
Baker is een clan.
Charlie is een FH old member gang. Hierin komen ook veel Nederlanders
Dog is een groep van hongaarse mensen.

We gaan nog een platoon opengooien met finse mensen.

O nog een nieuwtje.. We gaan ook PvP.

Ik ben er maar druk mee

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 00:43
Vet! Ik ga me zeker even aanmelden! Verwacht mij binnenkort maar in Charlie ;)

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik ga pas na de update I44 proberen.

Zelf game ik al in de Charlie Foxtrot ArmA2 campagin.
Super leuk 50 vs 50 tegen echte spelers in de strategie van ArmA is echt geweldig.

Daar kan voor mij geen enkele andere shooter tegenop.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• rkwinkel
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-01 09:07
top kijk hier enorm naar uit, er zijn maar weinig games die dit echt kunnen evenaren.
Nou misschien tot later vanavond :) >:)

rkwinkel

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

we zien je tegemoet.. vergeet je niet aan te melden op de community sites..

ow is er al nieuws over de update ???

• larsiano
De update is uitgesteld omdat er commentaar was op de animatie snelheids aanpassingen en kan dus nog even duren voordat deze uit komt. Er zijn wel enkele Beta Patches uitgekomen die je zou kunnen testen

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

tja die beta testen werken niet echt

Maar ik wacht nu op de 2.5 van I44 mod :)

• larsiano
As a continuous support to our titles, dedicated community and customers, we are pleased to announce the release of the new update version 1.09 to Arma 2, which will improve the gaming experience of the titles from our military simulator line up!

Artikel weergeven...
Goed nieuws de Patch voor Arma2 is er dan wel zonder changlog of heeft iemand die al gevonden? Merk er tijdens het spelen van CO toch weinig van (CO= Arma2 + Arrowhead)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Forgotten Honor ArmA II PvP campaign 1940/45, yes you read it right Forgotten Honor ArmA II 1940/45 is going PVP. Due to a high number of signup's and interest in PVP, we shall be moving from COOP to PVP soon. In cooperation with the Arma 2 community WW2 Mod's like, Invasion 1944, Army of the Czecho-Slovakia republic 1938-1945,The Few,Fields of War,WWII warships by Gachopin, Forgotten Honor ArmA II 1940/45 can now deliver the fullest and best WWII experience available on the Internet.

Take on the role of a US enlisted or axis Grenadier, Work with your teammates to overcome obstacles and complete your objectives. Have intense battle's and become part of our community.

The Forgotten Honor ArmaII campaign will be ongoing, and we offer.

- Weekly Operations every Saturday night 2000GMT.
- Custom Missions and special Events.
- Realistic WWII structure, medals and awards.
- Teamwork and coordination of the highest level.
- A professional Mature environment.
- Clan Integration system, that allows clan members to join and play together.

Enlist today and begin your virtual army career.

www.forgottenhonor.com

Forgotten Honor is an international gaming community that has a great amount of experience in arranging online events for games. Founded in 2004 by several gamers who wanted to organize "teamwork" emphasized battles for computer games, Forgotten Honor has been growing until becoming one of the leaders in online events market powered by gamers. Nowadays hosts several tournaments and campaigns for different games, organizes multiple events, has its own modding development unit and is supported by an active community.
Dit nieuws wilde ik jullie toch niet weerhouden:)

• larsiano
A2 update 1.09 & ARMA2OA & RFT Patch 1.59 zijn uit ! Ik moet zegen "so far so good" ,... te goed zelfs. De KI's zijn zeer snel geworden en schiet met scherp :)

Download:
http://www.arma2.com/

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23:52

superwashandje

grofheid alom

is die verschrikkelijke lag bij het bewegen al verholpen ondertussen? ik heb het 1 keer gespeeld maar die lag was echt te erg en DE reden waarom ik armaII nog niet heb aangeschaft. mocht die ondertussen weg zijn lijkt het me nog wel weer eens leuk.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• haarbal
lag? je bedoelt dat het even duurt voor je op gang komt en niet in 1/100 sec 180 graden kan draaien?

Ik ergerde me vooral aan de head-bob, gelukkig kan die gewoon uit.

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23:52

superwashandje

grofheid alom

ja, dat ik met de muis al klaar ben met de beweging die ik wil doen en dat ik 3 seconden daarna het scherm zie bewegen. het spel mag van mij gerust wat langzamer zijn en spelen operation flashpoint was echt een superspel. ik wil alleen wel dat het spel ook doet wat ik wil en wanneer ik dat wil.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• haarbal
mouselag had ik eerst wel wat last van bij lagere fps, ik heb in de nvidia settings max prerendered frames op 0 gezet, je kan ook in de .cfg file (staat in documents) de gpu_maxframesahead waarde op 0 zetten. Maar het mikt nog steeds niet zo makkelijk als in cod-achtige shooters natuurlijk.

in flashpoint ging het toch ook min of meer zoals in arma?

[Voor 9% gewijzigd door haarbal op 01-04-2011 17:04]

• larsiano
Ja de lag is zo goed als verdwenen ook als je door je scoop kijkt, maar ik heb het pas een paar uur geprobeer en ik zit "boven op de server" en ben een slecht voorbeeld :) dus testen maar, it spel blijft de moeite waard :)

• Trial-Err0r

Trial-Err0r

RandomTrooper

Stronkie schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:05:
[...]

Dit nieuws wilde ik jullie toch niet weerhouden:)
Ik ben blij dat ik dit een tijd geleden las, ik speel nu actief mee met de 40/45 campaign op Forgotten Honor en vermaak me kostelijk!

• Trial-Err0r

Trial-Err0r

RandomTrooper

superwashandje schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:18:
ja, dat ik met de muis al klaar ben met de beweging die ik wil doen en dat ik 3 seconden daarna het scherm zie bewegen. het spel mag van mij gerust wat langzamer zijn en spelen operation flashpoint was echt een superspel. ik wil alleen wel dat het spel ook doet wat ik wil en wanneer ik dat wil.
Probeer mouse smoothing uit en de gevoeligheid van beide assen op zo'n 25% van het balkje. Dat vindt ik (als Battlefield speler) het fijnst.

• larsiano
Ik zet de muis smoothing vaak op 1.0000 via de cfg zelf ..werkt prima! Ik ben nog steeds zeer te spreken over de nieuwe patch draait super.
Heeft iemand nog tips over missie editing skool? Wil het wel leren maar zoek nog een manier om dit te leren via een stevige basis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Kijk eens op dit stukje van ons forum.
http://www.tangodown.nl/forum/forum-48.html

Is het editing forum and daar kun je ook vragen stellen.

• ewan91
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12-02 12:04
Pepperana schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:22:
Kijk eens op dit stukje van ons forum.
http://www.tangodown.nl/forum/forum-48.html

Is het editing forum and daar kun je ook vragen stellen.
Yo Pep jij ook hier :) Mischien hier nog wat mensen warm maken voor TDNL :)

Kip :w

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Wow dat was een intense sessie gisteren.. We hebben het leuk gehad. Het PvP gedeelte schiet nu echt de lucht in. Nu nog meer duitsers krijgen en we kunnen beginnen door uit de beta te gaan.

Screenies volgen :)

• larsiano
Ik zal me snel eens mengen met jullie PvP scene lijkt me lagen!

Overigens is de patch echt zeer goed ook na uitvoerig testen. de K.I's zijn menselijker en reageeren beter ook door de scope gezien beweegt alles soepeler. ook lijkt het spel op zich beter te draaien met als resultaat meer FPS, dus mensen die eerst moeite hadden om het te spelen hebben een nieuwe kans om het spel te beleven zoals het bedoelt is!

• Avalaxy
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 25-11 01:23
Ik ben nu een helicoptermissie aan het doen in Operation Arrowhead, maar ik kan nergens vinden waar ik mijn Apache kan repareren en re-armen. Is dat überhaupt wel mogelijk? Ik heb al de hele tijd rond lopen vliegen, maar ik zie nergens een plek om te landen of iets dergelijks.

• larsiano
Is dat de originele OA missie die je bedoeld met de AH64 Apache? Heb deze missie nooit afgemaakt maar normaal zijn er in het spel velen soorten repair , rearm , refual opties. of die gebeurt via een trigger op bv het hele vliegveld (zoals in EVO). of dit gebeurt via trucks (repair / rearm / refuel) of een repair point normaal kan je als missie maker zelf een "marker" neerzetten de je ernaar toe leid of kijk even bij de "map" > tasks of notes daarin staan vaak de benodigde informatie!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

OK bij www.forgottenhonor.com zijn we ook overgestapt naar CO. We draaien nu de I44 mod in CO mode. Het draait allemaal veel sneller . As Zaterdag hopen we de beta campaign af te sluiten. Iedereen die meegedaan heeft krijgt een mooie beta medaille. As Zaterdag gaan we een nieuwe spelvorm proberen. Het lijkt een beetje op BF.. Maar de vlaggen liggen niet vast..

Ik hoop dat jullie ook komen kijken.. De duitsers zoeken nog steeds mensen :)

Anyways.. Check it out

• larsiano
Een tip: Waarom maak je niet zelf een topic over forgotten honor dan word alles wat duidelijker en kan je ook vragen stellen die niet Arma2 related zijn en krijgt zo dus meer geintereseerde. Mogelijk kan je dan in je TS ook wat screen shots zetten etc. ..
Ik gebruik CO al sinds Op.Arrowhead is uitgekomen z'n 18 maanden geleden en de 'engine' update naar 1.1 was een goedde. Het is inderdaad zeer snel in vergelijking met Arma2 mede omdat er in de (sub)-woestijn geen bomen zijn etc. en de map "Takistan" is iets kleiner wat natuurlijk ook minder geheugen eist.
Voor FH hoopte ik dat je per ronde van team zou kunnen / mogen wisselen om het eerlijk en interesant te houden voor beide teams? Ik speel niet graag alle tijd die ik ervoor heb als Duitse soldaat / Nazi maar 50/50% is natuurlijk prima.

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik zal wel willen.. Maar weet niet of het van de Mod's hier mag.. Ik heb alleen maar toestemming gehad voor de post ver hier boven :)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Invasion 1944 - D-Day 2.5

-Requirements-

-ARMA2 Combined Operations v1.59
http://community.bistudio.com/wiki/A2OA:_Patch_v1.59

(Combined Operations (CO) = ARMA2 and Operation Arrowhead (OA) combined install)

-CBA v0.7.4.154 (recommended version at time of writing)
http://www.gamefront.com/files/20227466/%40CBA.rar

-Installation instructions-
Ensure you are running ARMA2: Combined Operation v1.59 if not update!
http://community.bistudio.com/wiki/A2OA:_Patch_v1.59

NOTE: You only need to follow the install instructions that apply to the version you downloaded (Installer EXE, Archived 7z, or direct from YOMA Repository).

-Installer EXE-

1. Run the Invasion 1944 installer
I44-ARMA2CO-v2-5.exe

2. Follow the on-screen prompts, when the installer asks point it to your ARMA 2 root directory e.g:

C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2

All the mod folders (@I44, Missions, Keys etc) will be created automatically. Once completed close the installer.

3. If you have not already, install CBA
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=103871
for ARMA2:CO you just need to copy the @CBA folder to your ARMA2 directory e.g:

C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\@CBA

4. Run ArmA2: Combined Operations.

5. From the main menu select 'Expansions'.

6. Left click '@CBA' and press the 'Enable' button

7. Left Click '@I44CO' and press the 'Enable' button

8. Click 'OK'

9. A warning message will come up that the game needs to restart. Click 'OK'.

10. The game should now return to your desktop, and automatically restart the game with the mod loaded. You should notice the Invasion 1944 Loading screen if loaded correctly.

-7zip Archive-

1. Open the archive file with 7-Zip

2. Select the 'Extract' button.

3. In the 'Copy To' line paste you ArmA2 root folder e.g:

C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2

4. Click 'OK' to start extracting the contents. Once extracted you can close 7zip.

5. If you have not already, install CBA
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=103871
for ARMA2:CO you just need to copy the @CBA folder to your ARMA2 directory e.g:

C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\@CBA

6. Run ArmA2: Combined Operations.

7. From the main menu select 'Expansions'.

8. Left click '@CBA' and press the 'Enable' button

9. Left Click '@I44CO' and press the 'Enable' button

10. Click 'OK'

11. A warning message will come up that the game needs to restart. Click 'OK'.

12. The game should now return to your desktop, and automatically restart the game with the mod loaded. You should notice the Invasion 1944 Loading screen if loaded correctly.

-YOMA Addon Sync-

1. Download YOMA Addon Sync 2009, go to:
http://dev-heaven.net/projects/yoma-addonsync2009
select the 'Files' tab.
select either:
'AddonSync2009_Beta1.0.67.msi' for the installer version,
or
'z_AddonSync2009_Beta1.0.67.7z' for the 7zip version.

OR download YOMA directly from:
http://www.armaholic.com/page.php?id=8219

2. Install YOMA (either with the installer or by extracting the 7z version).

3. Start YOMA and click on the new server tab.

4. Paste the following line into the 'Auto Config URL' line:
http://www.kellys-heroes....-Repository/i44OA-Repo.7z

5. Click on 'Import Server' and hit save.

6. Go to your 'Download Addons' tab and click 'Check for addons'

7. Download addons.

8. You will also need to get CBA if you do not have it already and load it with Invasion 1944.

9. Go to launch game, click on 'Required Addons' and click on the 'Launch Game' button to start ArmA2:CO with Invasion 1944.

Notes:

-You can set basic parameters like no intro in your Launch Options
-Make sure to 'Delete extra files' after each download.

-Optional Shortcut (All versions)-

1. Create a shortcut using the 'arma2oa.exe', and add the following to the 'Target line'

-mod=expansion;@CBA;@i44co

for example:

"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2oa.exe" -mod=expansion;@CBA;@i44co

2. Double-click your new shortcut and enjoy!

Note: There's a folder of Icons you can use for your new shortcut in '\@I44CO\Shortcut Icons'

Steam Users: As steam versions install to a different directory (and you may have separate versions e.g. DVD of ArmA2 but Steam version of Operation Arrowhead) you may want to visit the following topics on our public forums and the BIS public forums:

http://ofp.gamepark.cz/in...lic/index.php?topic=374.0
http://ofp.gamepark.cz/in...lic/index.php?topic=391.0
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=101214

---------------------------------------------------------------------------------------------

[size=4]-Content-[/size]

Here's a brief summary of what's included check the classlist.txt for a full list of units objects weapons and ammunition:

Soldiers
United States - 1st & 29th Infantry Division, 5th Ranger Battalion, 82nd & 101st Parachute Infantry Regiment.
United Kingdom - 6th Airborne Division, British Commandos.
Germany - Heer, Heer-Camoflagued, Fallschirmjäger, Schutzstaffel.

With over 30 infantry weapons.

Vehicles
30+ German vehicles - including tanks, recon vehicles and troop carriers.
20+ Allied vehicles - including tanks, recon vehicles, troop carriers and landing craft.

Aircraft
Allied - B-17 Flying Fortress, Douglas C-47A Skytrain, Lockheed P-38 Lightning, P-51D Mustang, Hawker Hurricane Mk.IIa, Spitfire Mk.Ia.
Axis - Bf-109E4, Bf-109F2, Bf-109G6, Ju-52/3mg5e, Ju-87.

Missions
14 MP Missions
9 SP Missions

Soundtrack
An hour of original music by SFG

Other
Ambient Environment objects - ships and aircraft for atmospheric purposes, not actually playable.
Ballistics coding
Weapon Resting
Bayonets (German K98k and M1 Garand only for now)
Prone AT Weapon Firing
Custom Weapon Animations (holding and reloading)
Player wounding system (more improvements to come)
In-game User interface (attaching bayonet, building sandbags, foxholes etc)
Overpressure effect

[size=5]DOWNLOAD BELOW[/size]

INSTALLER EXE
http://addonsync.dyneslott.com/files/arma2/addons/i44/2.5/I44-ARMA2CO-v2-5.exe

7zip
http://addonsync.dyneslott.com/files/arma2/addons/i44/2.5/I44-ARMA2CO-v2-5.7z

2nd one

http://www.multiupload.com/XZTQ90E8F0

YOMA Repo
http://addonsync.kellys-heroes.eu/ARMA2I44CO-Repository/i44CO-Repo.7z

2nd one:

http://hoststuff.forgotte...arma/combined/combined.7z

Six Updater
sixupdater://dl.kellys-heroes.eu/i44_server.yml

Thanks for the hosts!

-Bug Reporting-

If you find any issues with this release, or just want to give us some feedback, please visit our Dev-Heaven site to report bugs and issues directly to the team:

http://dev-heaven.net/projects/inv44

-Contacting us-

We can be contacted on our forums http://ofp.gamepark.cz/invasion1944/public/ for help on getting this release to run in ArmA2.

Invasion 1944
2011
http://invasion1944.info

YouTube: ARMA 2 (CO) Invasion 1944 2.5 RELEASED!

• Exterminator
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 08:19
Ben sterk aan 't denken om deze game te gaan aanschaffen (heb ArMa nooit gespeeld), maar weet eigenlijk niet wat ik er precies van kan verwachten. Lees wel vanalles in dit topic, maar kom er niet echt wijs uit (waarschijnlijk omdat ik het niet speel).

Wie wil me 't e.e.a. vertellen?

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:39

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

http://www.armedassault.com/dwnl_demo.html Sommige games hebben nog steeds een fatsoenlijke DEMO ;)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• haarbal
dat is de demo van arma 1.....

http://www.arma2.com/demo/index_en.html

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:39

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Foutje :$ Gameplay verschilt gelukkig niet veel :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09:28
Tot hoe ver wordt de demo nog online gespeeld, want als ik hem koop, is het voor de multiplayer.
edit --> ik kom er zelf trouwens wel achter :P download hem deze week

[Voor 26% gewijzigd door Floks op 20-04-2011 16:30]

Floksor

• Touwkop
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 01-10 20:18
Nou ik heb toevallig de demo online gespeeld, maar dat was niet wat. Ik twijfel ook nog steeds of ik nu wel of niet deze game moet gaan aanschaffen. Heb wel hele goede herinneringen aan OFP van 10 jaar geleden......

Meten = Weten = Denken = Doen

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Forgotten Honor I44 Campaign >

[PC] Forgotten Honor ArmA II 1940/45 Campaign

• Floks
Touwkop schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:28:
Nou ik heb toevallig de demo online gespeeld, maar dat was niet wat. Ik twijfel ook nog steeds of ik nu wel of niet deze game moet gaan aanschaffen. Heb wel hele goede herinneringen aan OFP van 10 jaar geleden......
Het voordeel is dat de game op sommige sites nog maar rond de 15 E kost (bijvoorbeeld cd-wow)
Misschien kom ik hem nog wel tegen in een winkel voor een mooie prijs.

Voor het geld hoeven we het iig niet te laten en zoals hier boven zijn er "goede" mods beschrikbaar.

Floksor

• haarbal
als je koopt zou ik de combined operations kopen, op sprocket is makkelijk, maar misschien is ie bij buitenlandse webwinkels wel goedkoper. Steam kan ook maar dat geeft wel eens gezeur met mods schijnt.

Nog een voordeel van sprocket is dat je gewoon de retail (nonsteam) versie koopt. Je kan dus gewoon doorverkopen als het niks is. De gedownloade installers zijn exact gelijk aan die op de dvd's, en het gaat natuurlijk vooral om de serial key.

• Floks
Ik heb hem gister gekocht voor 15 euro bij de Dixons. Zal hem als ik tijd heb dit weekend eens installen.

Floksor

• larsiano
En hoe is het bevallen :) Mocht je nog twijfels hebben dan hoor ik die graag, vergeet niet dat Arma2 erg afhanelijk is van de missie en de spelers want geen dag is hetzelfde met dit spel

P.S.: start post iets aangepast meer info over OA, BAF en PMC volgt later!

• Floks
ik heb alleen nog maar de single player gedeelte gespeeld. Moet even kijken wanneer ik wat meer tijd heb, waarschijnlijk wordt dit donderdag avond.

Voor de multiplayer, moet ik daarvoor de uitbreiding kopen? en voor de mod?
Want die is nog rond de 25 a 30 E wat ik zo snel zag!

Floksor

• Raxious
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 25-11 08:55
er zijn nog genoeg servers die geen addons vereisen, dus het is niet nodig.

• haarbal
er zijn wel veel servers die operation arrowhead draaien. als je daar in wil heb je arrowhead (geen uitbreiding maar standalone) nodig.

Combined ops (=arma2 + arrowhead) is nu 24 euro op steam. Soms iets meer gezeur dan de nonsteam versie maar wel aardig goedkoop.

baf en pmc ook -40%

[Voor 4% gewijzigd door haarbal op 26-04-2011 22:09]

• ikheetkoen
En ARMA 2 op zichzelf is 6 euro.

• larsiano
nm

[Voor 98% gewijzigd door larsiano op 27-04-2011 23:14]

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee